Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
peterr80

Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: peterr80 » 2011. dec. 9., pén. 20:09

Sziasztok!

Letöltöttem egy két dolgot, ami a Whiterun-ban lévö Házunkban változtat egy két dolgon. Pl : lessz egy mágikus tárgy a lötty készítő mellett, a lépcső alatt egy köszörü pad amin a fegyvereket erősíheted + egy szobában lessz egy üllő amin tárgykat készíthetsz.

A gondom csak az hogy ez *.esp formátumban van amivel én csak az obli IV ben találkoztam. Hogy tudom ezeket telepíteni vagy berakni a játékba? Van rá megoldás? ( Igen a skyrimhez töltöttem le dolgokat biztos! Mielött megkérdezné valaki :) )

dazsolt
Hozzászólások: 116
Csatlakozott: 2009. márc. 6., pén. 19:07
Tartózkodási hely: Tamriel vagy Azeroth

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: dazsolt » 2011. dec. 9., pén. 21:11

peterr80 írta:Sziasztok!

Letöltöttem egy két dolgot, ami a Whiterun-ban lévö Házunkban változtat egy két dolgon. Pl : lessz egy mágikus tárgy a lötty készítő mellett, a lépcső alatt egy köszörü pad amin a fegyvereket erősíheted + egy szobában lessz egy üllő amin tárgykat készíthetsz.

A gondom csak az hogy ez *.esp formátumban van amivel én csak az obli IV ben találkoztam. Hogy tudom ezeket telepíteni vagy berakni a játékba? Van rá megoldás? ( Igen a skyrimhez töltöttem le dolgokat biztos! Mielött megkérdezné valaki :) )
skyrim\SteamApps\common\skyrim\Data ide kicsomagolod és utána kijelölöd a data files-ek között

peterr80

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: peterr80 » 2011. dec. 9., pén. 21:41

dazsolt írta:
peterr80 írta:Sziasztok!

Letöltöttem egy két dolgot, ami a Whiterun-ban lévö Házunkban változtat egy két dolgon. Pl : lessz egy mágikus tárgy a lötty készítő mellett, a lépcső alatt egy köszörü pad amin a fegyvereket erősíheted + egy szobában lessz egy üllő amin tárgykat készíthetsz.

A gondom csak az hogy ez *.esp formátumban van amivel én csak az obli IV ben találkoztam. Hogy tudom ezeket telepíteni vagy berakni a játékba? Van rá megoldás? ( Igen a skyrimhez töltöttem le dolgokat biztos! Mielött megkérdezné valaki :) )
skyrim\SteamApps\common\skyrim\Data ide kicsomagolod és utána kijelölöd a data files-ek között
Már próbáltam kicsomagolni, de nem lehet, mivel ez nem rar vagy zip file. Vagy csak nem tudom mivel lehet kicsomagolni.
Az biztos hogy a total commander azt mondi " hiba a csomagolt fileban ( Vagy talán nem is csomagolt file? )"

A

Vik
Hozzászólások: 3752
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik » 2011. dec. 10., szomb. 8:59

peterr80 írta: Már próbáltam kicsomagolni, de nem lehet, mivel ez nem rar vagy zip file. Vagy csak nem tudom mivel lehet kicsomagolni.
Az biztos hogy a total commander azt mondi " hiba a csomagolt fileban ( Vagy talán nem is csomagolt file? )"

A
Ha nem .rar vagy .zip, akkor micsoda? Vannak másfajta tömörítési eljárások is.

peterr80

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: peterr80 » 2011. dec. 10., szomb. 11:48

Vik írta:
peterr80 írta: Már próbáltam kicsomagolni, de nem lehet, mivel ez nem rar vagy zip file. Vagy csak nem tudom mivel lehet kicsomagolni.
Az biztos hogy a total commander azt mondi " hiba a csomagolt fileban ( Vagy talán nem is csomagolt file? )"

A
Ha nem .rar vagy .zip, akkor micsoda? Vannak másfajta tömörítési eljárások is.
Esp. Mint az Elder Scrolls Oblivionban az inditásnál ki tudtad választani hogy miket pipálsz ki, vagyis meik modot akarod használni játék közben. Ezt Én nem tudom kicsomagolni.

Innen szedtem le : http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1302

Ha tudsz vele kezdeni valamit ( persze ha segítenél ) akkor légyszives írd meg hogyan kell.
Köszi

peterr80

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: peterr80 » 2011. dec. 10., szomb. 18:02

Vik írta:
peterr80 írta:
Ha nem .rar vagy .zip, akkor micsoda? Vannak másfajta tömörítési eljárások is.
Azt olvastam, hogy a data mappába kell menteni az esp file-okat és utána a SkyrimLauncher.exe-vel inditva a Data Filesban tudom aktiválni a filet! Amivel csak ez a bajom. A képen jól látszik. Nem tudom megnyitni. Lehetséges hogy a crackelés akadályoz ebben? Kép

Avatar
11-11-11
Hozzászólások: 133
Csatlakozott: 2011. okt. 11., kedd 20:44
Tartózkodási hely: Riverwood

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: 11-11-11 » 2011. dec. 10., szomb. 18:40

szerintem ja bár nem tom most vettem meg eredetibe és és elvagyok a kalózosal is most :)

peterr80

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: peterr80 » 2011. dec. 10., szomb. 20:02

dazsolt írta: skyrim\SteamApps\common\skyrim\Data ide kicsomagolod és utána kijelölöd a data files-ek között
Még valami. Esetleg lehet hogy ez a probléma? Nekem nincs is Steamapps mappám, nálam így van

c:\Program Files (x86)\The Elder Scrolls V Skyrim\Data\Ezen bellül vannak a bsa-k és az esm is.
Képen Így néz ki
Kép

Mifune

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Mifune » 2011. dec. 10., szomb. 21:38

peterr80 írta: Azt olvastam, hogy a data mappába kell menteni az esp file-okat és utána a SkyrimLauncher.exe-vel inditva a Data Filesban tudom aktiválni a filet! Amivel csak ez a bajom. A képen jól látszik. Nem tudom megnyitni. Lehetséges hogy a crackelés akadályoz ebben?

A skyrimprefs.ini-be a launcher alá hozzá kell adni ezt a sort: bEnableFileSelection=1 és jó lesz a data file

peterr80

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: peterr80 » 2011. dec. 10., szomb. 23:59

Mifune írta:
peterr80 írta: Azt olvastam, hogy a data mappába kell menteni az esp file-okat és utána a SkyrimLauncher.exe-vel inditva a Data Filesban tudom aktiválni a filet! Amivel csak ez a bajom. A képen jól látszik. Nem tudom megnyitni. Lehetséges hogy a crackelés akadályoz ebben?

A skyrimprefs.ini-be a launcher alá hozzá kell adni ezt a sort: bEnableFileSelection=1 és jó lesz a data file
Ezer hála!!!!
Mindjárt ki is próbálom!
Köszi köszi

peterr80

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: peterr80 » 2011. dec. 11., vas. 0:06

peterr80 írta:
Mifune írta:

A skyrimprefs.ini-be a launcher alá hozzá kell adni ezt a sort: bEnableFileSelection=1 és jó lesz a data file
Ezer hála!!!!
Mindjárt ki is próbálom!
Köszi köszi

Sajnos már benne volt ez a sor, ott ahol mondtad. Átírtam 0 ra és vissza de sehogy sem jó. Sajna.
Azért köszi

Mifune

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Mifune » 2011. dec. 11., vas. 13:16

peterr80 írta: Sajnos már benne volt ez a sor, ott ahol mondtad. Átírtam 0 ra és vissza de sehogy sem jó. Sajna.
Azért köszi
c/users/sajátnév/documents/my games/skyrim/skyrimprefs.ini

ebben elvileg alapból nem kellene lennie ilyen sornak.

peterr80

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: peterr80 » 2011. dec. 11., vas. 18:18

Mifune írta:
peterr80 írta: Sajnos már benne volt ez a sor, ott ahol mondtad. Átírtam 0 ra és vissza de sehogy sem jó. Sajna.
Azért köszi
c/users/sajátnév/documents/my games/skyrim/skyrimprefs.ini

ebben elvileg alapból nem kellene lennie ilyen sornak.

Így már érthető, hogy mért nem sikerült. :) Én a játék fökönyvtárában irtam volna át ugyanezt a filet. Most próbáltam ki, müködik. Köszi szépen.

peterr80

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: peterr80 » 2011. dec. 16., pén. 19:42

Ha kell valakinek Id lista az itt nézzen körül.

http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Skyrim

Azon bellül is az items-ben. Érdemes körülnézni.

peterr80

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: peterr80 » 2012. jan. 2., hétf. 12:11

Sziasztok.

Van valami olyan kód amivel tárgyakat lehet kitörölni? Azokat amiket se elrakni se megfogni nem lehet. Vettem egy házat és abban van egy titkos szoba ami tele van csontokkal, ezeket szeretném eltüntetni.

11-11-11.

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: 11-11-11. » 2012. jan. 2., hétf. 14:46

melyik ház? :D


11-11-11.

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: 11-11-11. » 2012. jan. 3., kedd 17:07

megnézem ha megbírom venni

Warhammer

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Warhammer » 2012. jan. 3., kedd 18:55

Nálad betörő járt...:D

peterr80

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: peterr80 » 2012. jan. 3., kedd 23:50

Warhammer írta:Nálad betörő járt...:D

Ha a Tárgyakra gondoolsz a földön akkor igen . :) . Ami a földön volt potion az mind fel volt pakolva a polcra csak egy kicsit bugos volt a játékom és így repült minden mindenhova mentés után. Már szerencsére orvosoltam ezt a hobát.

" Skyrim bug fix mega pack " A googlen megtalálod így ha kellene.

Moto
Hozzászólások: 30
Csatlakozott: 2011. dec. 15., csüt. 14:41
Tartózkodási hely: Hajléktalan

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Moto » 2012. jan. 18., szer. 23:30

Én letöltöttem egy modot bemásoltam a data könyvtárba de nem történt semmi nincs a data filesben sem

Mecha
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2010. aug. 2., hétf. 21:45

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Mecha » 2012. feb. 1., szer. 3:52

Moto írta:Én letöltöttem egy modot bemásoltam a data könyvtárba de nem történt semmi nincs a data filesben sem
Milyen kiterjesztésű mod volt? Mert van az .esp-s és van olyan amit csak be kell másolni a datába és átírni egy fájlt (álltalában olyan modoknál amik egy bizonyos texturát megváltoztatnak). Az utóbbinál nem kell a data filesban kipipálni.

Moto
Hozzászólások: 30
Csatlakozott: 2011. dec. 15., csüt. 14:41
Tartózkodási hely: Hajléktalan

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Moto » 2012. feb. 1., szer. 13:00

Amiről szó van az a SkyUI_2_0-3863-2-0.7z - 7-Zip archívum, kibontott méret 2 174 503 byte. Ebben majdnem minden folder kiterjesztés ezeket ha tovább bontom akkor lesz ami csak folder marad vagy cfg de olyan is van közte ami Shockwave flash object lesz... nekem ez úgy kínai ahogy van . A Fallautban nem volt gond bemásoltam kipipáltam a data filesben és működött.Már próbáltam több másik moddal is de azok sem jelennek meg.Van bennük data könyvtár ez folder, ezt megnyitom akkor esm és esp is van benne.Vagy csak ezeket kellene bemásolni?? Lehet úgy megkavarom, hogy újratelepíthetem az egészet :(

Mecha
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2010. aug. 2., hétf. 21:45

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Mecha » 2012. feb. 1., szer. 23:42

Moto írta:Amiről szó van az a SkyUI_2_0-3863-2-0.7z - 7-Zip archívum, kibontott méret 2 174 503 byte. Ebben majdnem minden folder kiterjesztés ezeket ha tovább bontom akkor lesz ami csak folder marad vagy cfg de olyan is van közte ami Shockwave flash object lesz... nekem ez úgy kínai ahogy van . A Fallautban nem volt gond bemásoltam kipipáltam a data filesben és működött.Már próbáltam több másik moddal is de azok sem jelennek meg.Van bennük data könyvtár ez folder, ezt megnyitom akkor esm és esp is van benne.Vagy csak ezeket kellene bemásolni?? Lehet úgy megkavarom, hogy újratelepíthetem az egészet :(

Hát szerintem mindenképp érdemes az egész data mappárol egy biztonsági mentést csinálni és csak utána modolgatni ha még bizonytalan vagy. Megnéztem a modot és van egy talán egyszerűbb módja a telepítésnek az pedig a Nexus Mod Manager (NMM) ha viszont nem akarod még a managert is leszedni és bajlódni vele akkor annyi a dolgod, hogy a letöltött fájlt kicsomagolod és a: fomod, Interface, SKSE mappát bemásolod a játék data mappájába és amennyiben felül akar írni valamit, engedd meg neki. A SkyUI Extras mappában kiválaszthatod, hogy milyen iconok legyenek de ez már csak + és szerintem csak akkor bajlódj vele ha mod többi részét megtudtad csinálni. Egyébként ha tudsz angolul akkor a ReadMe fájl tökéletesen leírja a lépéseket amiket követve egyszerű felrakni. Nem kell semmilyen esm vagy esp fájlt kipipálni a data filesban.
Remélem tudtam segíteni de ha valami nem világos akkor szólj.

Vik
Hozzászólások: 3752
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik » 2012. feb. 2., csüt. 21:55

Aki annyira kezdő, mint ő, annak érdemes a Nexus Mod Managerrel modolgatni. Erre találták ki.

Moto
Hozzászólások: 30
Csatlakozott: 2011. dec. 15., csüt. 14:41
Tartózkodási hely: Hajléktalan

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Moto » 2012. feb. 5., vas. 13:19

Hi!
A Nexus Mod Managert letöltöttem telepítettem és regisztráltam is ennek ellenére amikor elindítom és beírom a felhasználót meg a jelszót nem fogadja el

Avatar
he_dzsooo
Hozzászólások: 88
Csatlakozott: 2012. jan. 11., szer. 13:03
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: he_dzsooo » 2012. feb. 14., kedd 11:48

Van, hogy hosszabb jelszot nem fogad el, a NMM progi, ha jol emlekszem, ezt olvastam vhol veletlen, mert nekem gondom amugy nem volt vele eddig. De meg esetleg ha hasznaltal specialis karaktert, esetleg az is okozhat gondtot. Szoval valtoztassal jelszot egy egyszerubbre probakeppen, en azt javaslom elso korben! ^ ;)

Avatar
he_dzsooo
Hozzászólások: 88
Csatlakozott: 2012. jan. 11., szer. 13:03
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: he_dzsooo » 2012. feb. 14., kedd 11:51

Vik írta:Aki annyira kezdő, mint ő, annak érdemes a Nexus Mod Managerrel modolgatni. Erre találták ki.

A MOD MANAGER progik nem feltetlen kezdoknek lett kitalalva, hanem pl. nekem, aki mar tobb mint 280 modot aktivalt, hasznal jelenleg. :D ;)


Van 1-2 progi, ami megkonnyiti pl., h ne legyen osszeferhetetlenseg a modok kozott, ill. ezt (is) kiszurja, persze a NAGYON PROFIK biztosan 1-2 ev utan is, tobb erzer modbol is kapasbol tudjak, h melyik mod okozhat eppen gondot...

Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 14:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar » 2012. feb. 17., pén. 22:42

Van egy kis bajom a Decorator Assistant nevű moddal.
Mindent a leírások alapján csináltam, azaz felraktam a modot és mellé a kért scriptet is; de a játékban sehogy sem tudom alkalmazni/használni.
Felmerült bennem a gondolat, hogy talán a magyar billentyűn nem ott van a pontosvessző, ahol az angolon és talán ez a baj. Sajnos nem tudtam a consol segítségével kideríteni, mivel a számára ismeretlen billentyűket téglalapként kezeli.
Ha valaki használja a mod-ot, akkor megtenné, hogy segít nekem?

Előre is köszönöm!

Forrás a modhoz: http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=2475

Conqvistador

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Conqvistador » 2012. feb. 28., kedd 13:50

Sziasztok.

Sok sok modot felraktam a játékhoz 30nál is többet. (egy részük textúrázó mod) 1 kivételével mind működik.
A Midas Magic mod egyszerűen nem használható.
Van valami ötletetek miért nem működik?
Azokat a bizonyos midas spells könyvek nincsenek ott ahol a leírás szerint lenniük kellene.
Akinek működik az esetleg leírná miként is lehet ezt a modot működésre bírni? Köszönöm

Avatar
he_dzsooo
Hozzászólások: 88
Csatlakozott: 2012. jan. 11., szer. 13:03
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: he_dzsooo » 2012. feb. 28., kedd 14:33

Conqvistador: En a WRYE BASH nevu ingyenes progival szoktam ellenorizni, hogy nincsen-e osszeferhetetlenseg a regebbi modok es a frissen felrakott kozott. Egyszeru, de nagyszeru progi. Eddig megoldott minden problemat nalam.

Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 21:21

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult » 2012. feb. 28., kedd 14:37

Conqvistador írta:Sziasztok.

Sok sok modot felraktam a játékhoz 30nál is többet. (egy részük textúrázó mod) 1 kivételével mind működik.
A Midas Magic mod egyszerűen nem használható.
Van valami ötletetek miért nem működik?
Azokat a bizonyos midas spells könyvek nincsenek ott ahol a leírás szerint lenniük kellene.
Akinek működik az esetleg leírná miként is lehet ezt a modot működésre bírni? Köszönöm
Vagy van a klasszikus, időigényes de biztos megoldás: az összes többi modot kikapcsolod. Ha ekkor működik amit szeretnél, szépen kilépsz és egyesével visszakapcsolgatod a modokat, mindig ellenőrizve hogy a visszaaktivált mod mellett is megy-e a Midas Magic. A textúrajavító modoknak sok jelentősége nincs, ha nem tartozik hozzá esp fájl.
Ha ez nem segít, szóval egymagában a MM sem működik jól, ellenőrizd nem kell-e hozzá valami segédprogram, meg hogy biztosan jól telepítetted-e. Minden új mod telepítése előtt érdemes biztonsági másolatot csinálni azokról a mappákról (textures, meshes, esetleg sounds), amiket az új kiegészítő felülírhat.

Conqvistador
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2012. feb. 28., kedd 14:06

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Conqvistador » 2012. feb. 28., kedd 15:48

Feltettem a progit (köszönöm) majd miután rájöttem hogyan is működik :D leszedtem azokat a modokat amik elvileg ütköznek/ütközhetnek.
Ennek ellenére a Midas Magic továbbra se jó. A Riverwod-i kereskedőnél se híre se hamva azoknak a midas spells könyveknek.
(többek közt az egyik legjobb mod-om a Skyrim Wars IV et is írta, hogy ütközhet. de nem a kis négyzetek voltak rózsaszínes jelölésűek hanem a mellettük lévő írások sávja. Holott a másik 3 mod köztük egy textúrázó ütközése előtt még a kis négyzet se volt zöld)
Mi olyan különleges abba a Midas magic modba, hogy nem megy (esetleg hibás alapból)?
Nem értem mi lehet a hiba. Esetleg más ötlet? :S

Avatar
he_dzsooo
Hozzászólások: 88
Csatlakozott: 2012. jan. 11., szer. 13:03
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: he_dzsooo » 2012. feb. 28., kedd 23:55

"Installation
----------------------

1) Unzip in your Skyrim folder
2) At the Load Screen, Select Datafiles
3) Check MidasSkyrim.esp and "Load Loose Files"
4) Enjoy!" - Ez az "olvass el" reszbol van.

WRYE BASH-al, v. ha a Nexus Mod Manager-t (NMM roviden) is hasznalnad, akkor akar azzal ellenorizd, h van-e neked is a mod aktivalasa utan "MidasSkyrim.esp", kulon az ESP fajl listaban csekkolhatod, ellenorizheted!^

"Load loose file"-t nem igazan vagom, engem is felvilagosithatna vki, h az mi is pontosan, mert most nem esett le hirtelen. Marmint ertem a szo szerinti jelentest, de a mogottest nem, mert nem tudom pontosan milyenek is ezek a fajlok, amiket be kellene toltenie...^^

A varikat pedig ugyanugy ki kell tanulni ebben a Midas Magic mod-ban, mint a sima varikat. Meg kell elobb talizni a konyveket hozza, utana lesznek csak elerhetoek belole. Fokent Winterhold-ban neznem meg a vari konyveket a helyedben, ott kellene talizni ujakat mindenkeppen, ha jol megy, mukodik a mod! ;)

eugene
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2011. nov. 13., vas. 21:29

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: eugene » 2012. feb. 29., szer. 21:31

Conqvistador írta:Feltettem a progit (köszönöm) majd miután rájöttem hogyan is működik :D leszedtem azokat a modokat amik elvileg ütköznek/ütközhetnek.
Ennek ellenére a Midas Magic továbbra se jó. ....

Nem értem mi lehet a hiba. Esetleg más ötlet? :S
Hali
Nem vagyok benne 100%-ig biztos de úgy láttam akkor amikor én leszedtem, hogy két verziója van a midas-nak.
1. könyves.
2. reaktor.
Most néztem meg : 21 verzió van már belőle.
Nem lehet, hogy egy reaktorosat raktál fel? Mert a reaktorosnál azt hiszem, hogy alapanyagokból lehet létrehozni a varázslatokat mint az Oblinál.

Vik
Hozzászólások: 3752
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik » 2012. feb. 29., szer. 22:59

he_dzsooo írta:
"Load loose file"-t nem igazan vagom, engem is felvilagosithatna vki, h az mi is pontosan, mert most nem esett le hirtelen. Marmint ertem a szo szerinti jelentest, de a mogottest nem, mert nem tudom pontosan milyenek is ezek a fajlok, amiket be kellene toltenie...^^
Elvileg arra volt jó, hogy betölti azokat a dolgokat, amik csak úgy ott vannak a Data mappában. Pl. ahhoz a beépülőhöz is kellett, ami a vérfoltokat változtatta meg. De ha jól emlékszem, 1.4-es folttól már nincs ilyen kapcsoló.

Conqvistador
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2012. feb. 28., kedd 14:06

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Conqvistador » 2012. márc. 1., csüt. 14:21

Eugene
Akkor neked működik a te verziód?
Nem tudnád eljuttatni azt a fájlt valahogy?
Én már mindent végignéztem nem működik semmi.
No meg nem értem miért nem tudták rendesen megírni ezt a modot több ezret pöccre megcsináltak furcsa.

Marcell

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Marcell » 2012. márc. 1., csüt. 23:47

Nemtudom kérdezték e már de egyes modokat nemtudjátok miért nem érzékel a játék? bejelölöm követésre és mongyuk 10 ből 5 érzkel meg látszik is a data fileban a többit viszont nem veszi be ez miért van?

Avatar
Paradzy
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2011. szept. 29., csüt. 11:12
Tartózkodási hely: Égkoszorú

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Paradzy » 2012. márc. 5., hétf. 7:38

Azt Szeretném Kérdezni Hogy : A Patchek Amik Vannak A Skyrimra Azok Mindig Javit Valamit ! De pl. 1.2 Es Patch Amit Javit Azt Mindet Az Utana Lévő Patchek Is Javitani Fogják ? Szóval A Legújabb Patch Javitja Ugyanazt Is Amit Az Előző Patchek Javitanak ? (FONTOS)

Vik
Hozzászólások: 3752
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik » 2012. márc. 5., hétf. 9:00

Paradzy írta:Azt Szeretném Kérdezni Hogy : A Patchek Amik Vannak A Skyrimra Azok Mindig Javit Valamit ! De pl. 1.2 Es Patch Amit Javit Azt Mindet Az Utana Lévő Patchek Is Javitani Fogják ? Szóval A Legújabb Patch Javitja Ugyanazt Is Amit Az Előző Patchek Javitanak ? (FONTOS)
Az is fontos, hogy ne írj mindent nagy kezdőbetűvel. Egyébként igen, így szoktak működni, kivéve abban az esetben, ha egy folt telepítéséhez szükséges az előző telepítése. Ilyen pl. a Witcher 2.

Paradzy (telefon)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Paradzy (telefon) » 2012. márc. 5., hétf. 10:43

Köszi! Bocs a kezdőbetűk miatt . Hozászoktam ! De akk a mostani 1.4.27 es patchben minden bennevan ami az előttelévő Patchekben ? Javít mindent !

Avatar
he_dzsooo
Hozzászólások: 88
Csatlakozott: 2012. jan. 11., szer. 13:03
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: he_dzsooo » 2012. márc. 5., hétf. 23:47

Paradzy (telefon) írta:Köszi! Bocs a kezdőbetűk miatt . Hozászoktam ! De akk a mostani 1.4.27 es patchben minden bennevan ami az előttelévő Patchekben ? Javít mindent !

Aha, SKYRIM-nek eleg mindig az utolso patch a frissiteshez. ;)

Arvedui
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2012. márc. 6., kedd 23:36

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Arvedui » 2012. márc. 6., kedd 23:46

Conqvistador írta:Sziasztok.

Sok sok modot felraktam a játékhoz 30nál is többet. (egy részük textúrázó mod) 1 kivételével mind működik.
A Midas Magic mod egyszerűen nem használható.
Van valami ötletetek miért nem működik?
Azokat a bizonyos midas spells könyvek nincsenek ott ahol a leírás szerint lenniük kellene.
Akinek működik az esetleg leírná miként is lehet ezt a modot működésre bírni? Köszönöm
Heló! Nekem megvan ez a mód (0.8a változat) és működik is. Két lehetőség van benne, vagy alapanyagokból a megfelelő helyeken összerakod a könyveket, vagy a Riverwood-i kereskedőnél felmész az emeletre, felnézel a tetőre és ot keresel egy "beépített" szekrényt, majd ezt kinyitod az activate player kódal kiveszed a könyveket, majd megtanulod őket és már használhatod is őket.

Assassin88

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Assassin88 » 2012. márc. 8., csüt. 23:01

Sziasztok!
Egy 3d model guru segítségét kérném. kellene egy progi amivel meg tudom nyitni a skyrimban lévő sárkányok 3d modelljét és körbe tudom forgatni. Mellékeltem ezt a kis vidit
na ha ezt a mozgást egy adott pillanatban meg lehetne állítani és körbeforgatni a sárkányt annak nagyon tudnék örülni. Amúgy le akarnám rajzolni, az egyik melómhoz kellene, de nem találok egy olyan skyrim sárkány képet ami megfelelő lenne a kompozíció szempontjából.

Assassin88

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Assassin88 » 2012. márc. 8., csüt. 23:04

Már három napja ülök rajta és minden technikát bevetettem, de sehogy sem jön össze. A 3d Model nagyon nagy segítség lenne.

Vendég

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vendég » 2012. márc. 9., pén. 18:19

Helló!

Feltettem a Midas Magic modot, minden jó, csak elvesztettem az egyik könyvet, amit a Riverwood-i tradernél lehet megtalálni. Vannak a könyveknek id-jük, vagy van valami más mód, hogy visszaszerezzem a könyvet?

Yaldhiir

Armor telepítése

Hozzászólás Szerző: Yaldhiir » 2012. márc. 12., hétf. 22:22

Sziasztok!

Letöltöttem a Nexus Mod Managert, illetve egy armort amit bele szeretnék tenni a játékba. A lényeg a következő. A játékom nem rendelkezik külön meshes data és egyéb mappákkal, ahol meg lehet találni a file-okat, Hanem külön BSA fájlok vannak, oda van tömörítve minden adat. A Mod Manader ugyan létrehoz Data és meshes fájlokat a benne lévő armor mappával, ám ettől még nincs benne a játékban. Valaki segítsen! Biztosan valami program kéne, amivel kicsomagolhatom ezeket a BSA fájlokat! Előre is köszönöm.

Yald'hiir

Vik
Hozzászólások: 3752
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Armor telepítése

Hozzászólás Szerző: Vik » 2012. márc. 13., kedd 11:26

Yaldhiir írta:Sziasztok!

Letöltöttem a Nexus Mod Managert, illetve egy armort amit bele szeretnék tenni a játékba. A lényeg a következő. A játékom nem rendelkezik külön meshes data és egyéb mappákkal, ahol meg lehet találni a file-okat, Hanem külön BSA fájlok vannak, oda van tömörítve minden adat. A Mod Manader ugyan létrehoz Data és meshes fájlokat a benne lévő armor mappával, ám ettől még nincs benne a játékban. Valaki segítsen! Biztosan valami program kéne, amivel kicsomagolhatom ezeket a BSA fájlokat! Előre is köszönöm.

Yald'hiir
Beépülők telepítéséhez nem kell kicsomagolni az eredeti játék .bsa állományait. Azt lehet tudni, hogy a játékon belül hol kell lennie a páncélnak? Mert mi van, ha mégis ott van, csak nem jó helyen keresed?

Yaldhiir

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Yaldhiir » 2012. márc. 15., csüt. 17:18

Beépülők telepítéséhez nem kell kicsomagolni az eredeti játék .bsa állományait. Azt lehet tudni, hogy a játékon belül hol kell lennie a páncélnak? Mert mi van, ha mégis ott van, csak nem jó helyen keresed?[/quote]

Igen néztem már, Skyforge-ban lehetne csinálni, illetve ha a "0"-val előhívom azt a kis ablakot, ahova a cheat-eket kell beírni, és ott beírom mondjuk hogy "help steel 4" akkor kiadja a játékban szereplő össze acél cuccot plusz az item kódot. Ha beírom hogy "help Tyrael" akkor nincs benne az armorom. A játék indítása előtt mindig belépek a Nexus Mod Managerbe, és a Plugins fül alatt mindig aktiválom a modot, ennek ellenére nincs benne a játékban. Mi lehet a megoldás? Előre is köszi

prosky94

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: prosky94 » 2012. márc. 20., kedd 21:40

Hellósztok nekem 1 olyan gondom lenne a játékkal hogy a launcher be csak az install, tech support illetve az exit van de ha a tesv.exe fájlal nyitom meg akkor müködik normálisan 2 féle cracket is probáltam mindegyiknél ezt csinálja

Válasz küldése