Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull » 2018. márc. 4., vas. 14:02

"If you install it in an existing game, there may be inconsistencies and other oddities. Pre-existing player-made potions may end up with broken effects, and already claimed alchemy perks may not function correctly."

Amúgy sok készítő nem írja ezt oda, mert gondolják ezt mindenki tudja. Mármint ezt egy konkrét mod leírásából szedtem ki de jó pár esetén figyelmeztetnek általánosan, majd minden plugnra vonatkoztatva.
Amúgy tudni lehet, hogy a többség ennek ellene cselekszik és utána kész a baj. Persze le is tagadják, hogy a játék kellős közepén mókerolnak vagy elfelejtik. :lol:
Mert ha nem így lenne, akkor azért bugoktól ugyan nem mentesen de szépen menne a játék.

Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar » 2018. márc. 27., kedd 16:24

Üdv melyik a jobb Nexus vagy mod organizer ?

elkezdeném a játékot megint a linket adtok ahonnan letudnám tölteni?

Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar » 2018. márc. 30., pén. 13:33

Tudna valaki segíteni nem fér ki a szöveg a perkfáknál, ezzel tudok valamit csinálni? A válaszokat előre is köszönöm

Avatar
Alduin
Hozzászólások: 36
Csatlakozott: 2016. márc. 14., hétf. 21:23
Kapcsolat:

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Alduin » 2018. márc. 30., pén. 18:01

Addvar: Extended UI
Letöltés: http://smhk.gportal.hu/gindex.php?pg=36975228

Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar » 2018. márc. 31., szomb. 9:27

köszi

Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar » 2018. ápr. 3., kedd 16:32

Üdv emberek van olyan mód hogy a követőket akik nem az alapjátékban vannak azokat el lehessen venni , hogy a házastársad legyen?

A válaszokat előre is köszönöm.

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen » 2018. ápr. 4., szer. 5:33

Addvar a házassági problémákra: https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/86461

Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar » 2018. ápr. 4., szer. 7:15

köszi ignussen de sajnos az eredeti már nincs fent nexuson azt írja így azt nem tudom leszedni

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2018. ápr. 4., szer. 7:45

Fent van, csak be kell jelentkezni, mert felnőtt tartalom van benne.

Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar » 2018. ápr. 4., szer. 8:52

be vagyok jelentkezne a nexuson

Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar » 2018. ápr. 4., szer. 8:54

meg van köszi

Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar » 2018. ápr. 8., vas. 8:09

valaki tud megoldást kisebb lett a karakter látótávolsága szinte 3 méteren belül kell mennem hogy lássa a karakter az objektumokat,tárgyakat,állatokat,npc-ket remélem tud valaki segíteni

Vendég

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vendég » 2018. ápr. 13., pén. 9:58

ErosPista írta:
2015. ápr. 16., csüt. 22:55
Vik írta:
Bármilyen angol nyelvű beépülőt használsz, a benne levő szövegek angolul fognak megjelenni a játékban. Ha nem akarod, hogy így legyen, elég kikapcsolni azt a beépülőt az indító menüben.
Értem, de ha én a beépülőt és a magyarítást is akarom? Megoldható vagy túl kapzsi vagyok? :D :shock:
Beestem ide az oldalra és azt látom, valamiért a segítség nem olyan, mint az egy művelt helyen elvárható lehetne?
... esetleg a kérdés feltevésével kapcsolatban van/lehet némi túlzott elegancia?
A probléma ott születik, hogy míg te azt várnád (szerintem) hogy megértse bárki a kérésed (ami egészen nyilvánvalóan egy lefordítási kívánalom), addig az eseti válaszoló lepasszolja a dolgot. Röviden: nem akar olyan dolgot lefordítani, ami neki nem tetszik. Eldönti, hogy más se akarja. Hosszú. Nyűg. Nem tetszik neki. Nem akarja használni. Hibás a játék ... sokszor frissítik ami állandó felújítást és követést igényel... egyéb. Másként pedig azt mondja hogy csináld meg magadnak a fordítást arra/azokra az új dolgokra, amiket magadnak telepítgetsz és ha kész oszd meg az eredményt.... hozzájárulva a közösségi eszméhez.
Ami a lényeg és érthető... néhány száz mondatosnál nagyobb lélegzetű fordítói munkát itt csak nagy felbuzdulásból végez bárki.... mivel sokáig tart és nem lehet hamar dicsekedni vele.

Kancabakancs
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2018. ápr. 13., pén. 9:41

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kancabakancs » 2018. ápr. 13., pén. 10:13

peterr80 írta:
2011. dec. 10., szomb. 18:02
Vik írta:
Ha nem .rar vagy .zip, akkor micsoda? Vannak másfajta tömörítési eljárások is.
Azt olvastam, hogy a data mappába kell menteni az esp file-okat és utána a SkyrimLauncher.exe-vel inditva a Data Filesban tudom aktiválni a filet! Amivel csak ez a bajom. A képen jól látszik. Nem tudom megnyitni. Lehetséges hogy a crackelés akadályoz ebben? Kép
... ha a fájl végződése *.esp akkor nincs mit kicsomagolni! Használni kell.... pontosabban használatba venni.... SkyrimLauncher.exe futtatása utána a Data Files megnyitása után megjelenő ablakban történő érvényesítéssel.

Petinkong01

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Petinkong01 » 2019. aug. 25., vas. 22:16

Sziasztok! Valaki el tudna kicsit igazítani a TES5Edit működtetésében, pl hogyan kéne az egymást zakaltó módokat megbékíteni meg, hogy mi az amit ki kell javítani és mi maradhat.?

lynch

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: lynch » 2019. aug. 27., kedd 21:31

Szia!

Ez talán a legjobb a TES5Edit tutorial:

Vik
Hozzászólások: 3752
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik » 2019. aug. 29., csüt. 21:18

Petinkong01 írta:
2019. aug. 25., vas. 22:16
Sziasztok! Valaki el tudna kicsit igazítani a TES5Edit működtetésében, pl hogyan kéne az egymást zakaltó módokat megbékíteni meg, hogy mi az amit ki kell javítani és mi maradhat.?
Szerintem első körben a LOOT-tal próbálkozz, vagy a Vortexbe épített automata sorba rendezéssel (ami lényegében a LOOT, csak beépítették).

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2019. szept. 26., csüt. 2:41

Sziasztok! Van a skyrimben egy mód, amivel megváltozott a perkfa, és 100-as enchantolásnál, vagyis bűvölésnél, ha egy misztikus bűvölnél bűvölök, akkor 100-as enchantnál a csodára lehet tenni egy perkpontot, és így 3 bűvölést tehettem bele egy tárgyba, de azt írja, hogy ez csak egyszer lehetséges. Szóval ezt sehogy nem lehet megoldani, hogy újra bűvölhessek 25%al erősebben 3 bűvölést egy tárgyba?

Válasz küldése