Nagy bug

Ide kerül minden téma a már megjelent Skyrimről, a modokat kivéve
kmdavid

Nagy bug

Hozzászólás Szerző: kmdavid »

Hali az a gondom hogy miután legyoztem mirakot dragonborn dlc ugye.. Utána megallt a küldetés és konzol kóddal kellett vissza jutnom a skyrim földjére..viszont a küldetés zene még mindig szól. És a játék is úgy veszi hogy még megy a küldetés küldetés. Nem tudja valaki leirni nekem azt a konzol kódot amit ha bírok vége a küldetésének ?
Kull/out/

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Használod a Dragon Combat Overhaul modot? Mert azt ki kell kapcsolni,mielőtt harcba bocsátkozol Miraak-al! Vagy használod egyáltalán az Unoffical Skyrim-Dragonborn-Dawnguard-Hearthfire Patch-et,így biztosan nem áll le a játék és tovább jutsz.
Kull/out/

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Ja, ezt kell beütni a konzolba és akkor el áll a zene: RemoveMusic dlc2MusCombatBoss
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Most nézem a UESP-én és az utolsó küldetés (mint az egész alap játék) bugos mint a fene.
Egész pontosan az utolsó harcban annyi istenverte bug van, hogy még csak kiinduló pontom sincs, hogy mi lehet nálad a baj! Ezért sokkal több infót kell megadnod!!! Pl.: A harc végén Miraak-ot felnyársalja-e Hermaeus Mora? tudod-e aktiválni a Waking Dreams könyvet? Miért használsz konzol kódot? miért nem használod a Waking Dreams könyvet a visszajutáshoz? stb... stb...

Ha tudsz angolul, akkor itt (http://www.uesp.net/wiki/Dragonborn:At_ ... _Apocrypha) tudsz mazsolázni, ha nem akkor próbáljunk valami támpontot találni, mert a Bethesda ezt nagyon elbaszarintotta.
Kull/out/

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Én ezzel kapcsolatban annyit biztosan tudok,hogy a legújabb Unoffical Skyrim-Dawnguard-Hearthfire-Dragonborn Patch-et használom és tucatszor simán gond nélkül átjutottam,tesztelésekhez kellett a Bend Will stb. (ma már tudom,hogy van consol cheat meg minden de én ilyennel nem élek)
Most utoljára annyi volt hogy Dragon Combat Overhaul-t ki kellett kapcsolnom,mert különben nem jönnek le a sárkányok az égbül :) A fentebbi patch-kel és egy mentéssel (újra próbálkozás esetére) az utolsó szinten előbb-utóbb (inkább előbb) át kell hogy engedjen,ez biztos.
Kull/out/

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Bírom az ilyen embereket,kérdeznek valamit ráadásul jelen esetben nyit egy külön témát hooheeeeheeeeeeeeehjjjjj :lol: a k*rva nagy bugjának,két marha szinte azonnal kapásból válaszol és baxik legalább visszaírni hogy köszi fiúk megoldottam vagy akármi. Már ahhoz is egyetemi végzettség kell,hogy valakik(sokan)ne legyenek ennyire büdös bunkók és felelőtlen trógerek. :mrgreen:
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Megcsináltam a légiós küldiket (birodalom oldala) és Hadvar folyamatosan követ... Valami ötlet, hogy ne tegye?
Viktor

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: Viktor »

Sziasztok. Nem tudom találkoztatok e olyan problémával ,hogy mikor át akartok váltani belső nézetbe 1 mp után vissza dob külsőbe a másik pedig az mikor leszállok a lóról a kamera a lovon marad a karakteremmel meg szabadon tudok futkorászni. Valami ötlet?
wewewe

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: wewewe »

Hello .
Dragonbornban amikor elsőnek kapnám a sárkányírányítást nem bírom megülni a dögöt bug.
Legendary editionöm van mi a megoldás?
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kb. két hét óta lépett fel a következő problémám. Az olyan ajtókat, melyek rácsosak és vagy karral vagy lánc meghúzással lehet kinyitni, vagy valamely küldetés során nyílna ki (pl. sárkánypap megölése) nem nyílik. De csak a rácsos kapu. Ha ez segít a következő kiegészítőket telepítettem fel ezen időben: TPOS, Footsprint és Weat and Cold.
Külhoni lapokon a következő javaslatot kaptam:konzol-kijelöl-disable. Próbáltam korábbi mentéseket is visszatölteni, de semmi változás. Mindet cleanert, loot, minden beállítást átnéztem és semmi változás... Leszedtem a fenti kiegeket és semmi változás. Valakinek javaslat?
riajgjaig

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: riajgjaig »

wewewe írta:Hello .
Dragonbornban amikor elsőnek kapnám a sárkányírányítást nem bírom megülni a dögöt bug.
Legendary editionöm van mi a megoldás?

mehhh.mindent megpróbáltam nem ment.
vgűl tlc megoldotta.Így a sárkány lovaglás kimaradt de legalább továbment a játék....
Hunemperor2

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: Hunemperor2 »

ignussen írta:Kb. két hét óta lépett fel a következő problémám. Az olyan ajtókat, melyek rácsosak és vagy karral vagy lánc meghúzással lehet kinyitni, vagy valamely küldetés során nyílna ki (pl. sárkánypap megölése) nem nyílik. De csak a rácsos kapu. Ha ez segít a következő kiegészítőket telepítettem fel ezen időben: TPOS, Footsprint és Weat and Cold.
Külhoni lapokon a következő javaslatot kaptam:konzol-kijelöl-disable. Próbáltam korábbi mentéseket is visszatölteni, de semmi változás. Mindet cleanert, loot, minden beállítást átnéztem és semmi változás... Leszedtem a fenti kiegeket és semmi változás. Valakinek javaslat?
Nekem a TPOS csinált furcsa dolgokat, pl. éles hangüzenet következtében összeomlott a játék. Ráadásul csomó mindennel ütközött. Törölve, sajnos vissza kellett menni korábbi mentéshez, aztán semmi gond. Sztem még kicsit finomítani kell rajta. Így most is erre tippelek.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Hunemperor2 írta:
ignussen írta:Kb. két hét óta lépett fel a következő problémám. Az olyan ajtókat, melyek rácsosak és vagy karral vagy lánc meghúzással lehet kinyitni, vagy valamely küldetés során nyílna ki (pl. sárkánypap megölése) nem nyílik. De csak a rácsos kapu. Ha ez segít a következő kiegészítőket telepítettem fel ezen időben: TPOS, Footsprint és Weat and Cold.
Külhoni lapokon a következő javaslatot kaptam:konzol-kijelöl-disable. Próbáltam korábbi mentéseket is visszatölteni, de semmi változás. Mindet cleanert, loot, minden beállítást átnéztem és semmi változás... Leszedtem a fenti kiegeket és semmi változás. Valakinek javaslat?
Nekem a TPOS csinált furcsa dolgokat, pl. éles hangüzenet következtében összeomlott a játék. Ráadásul csomó mindennel ütközött. Törölve, sajnos vissza kellett menni korábbi mentéshez, aztán semmi gond. Sztem még kicsit finomítani kell rajta. Így most is erre tippelek.
Köszi. Írtam nekik ezen ügyben, de nem az lehet az ok, máshol semmi ilyet nem tapasztaltak. Még a helyeket is pontosan megadtam nekik, de náluk sehol sem jelentkezett ez a hiba. Viszont a külhoni fórumokon olvastam, hogy ez valószínűleg alapjáték hiba. Úgyhogy passz piros. Marad a disable...
Kompi

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: Kompi »

Hello!
Az éteriumos küldetéssel kapcsolatosan kérnék segítséget. Összeszedtem mind a négy szilánkot, bár csak az egyiknél jelent meg a térképen a jelző. Elmegyek a kohóhoz (a szellemcsajszi naplója alapján), és a bejárat sehol. Néztem videókat és ahol a bejáratnak kellene lennie, nekem szikla zárja el. Az alajátékon, a három hiv. kiegen és a magyarításon kívűl nincs fent semmi. Kutakodtam interneten de nem jutottam előre. Ja, a játék Steames, gondolom minden hivatalos javítás fenn van. Előre is kösz a segítséget.
Raptor001

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: Raptor001 »

Hali!
Nekem az a problémám, hogy megszereztem Notch csákányát de nem tudom disenchant-olni...
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: genndy »

Mert azt nem is lehet. Meg ha lehetne sem tudnád rátenni másra a bűvölését. Használd úgy ahogy van. Van még pár ilyen tárgy.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Pontosabban már nem lehet, az alapjátékban még lehet, de az USKP/USLEEP nem engedi. Van egy EzEs -Artifact Disenchanting nevű mod, amely megengedi az ereklyék egy részének szétbontását (ezt speciel nem), már nem frissíti a szerző, így sajnos néhány kimaradt belőle, de ez a legteljesebb ilyen mod.
Piczourka
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2016. jan. 11., hétf. 18:05

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: Piczourka »

Kompi írta:Hello!
Az éteriumos küldetéssel kapcsolatosan kérnék segítséget. Összeszedtem mind a négy szilánkot, bár csak az egyiknél jelent meg a térképen a jelző. Elmegyek a kohóhoz (a szellemcsajszi naplója alapján), és a bejárat sehol. Néztem videókat és ahol a bejáratnak kellene lennie, nekem szikla zárja el. Az alajátékon, a három hiv. kiegen és a magyarításon kívűl nincs fent semmi. Kutakodtam interneten de nem jutottam előre. Ja, a játék Steames, gondolom minden hivatalos javítás fenn van. Előre is kösz a segítséget.
Szia.
Most kezdtem az éterium-os küldit, még messze vagyok a végétől, de azt olvastam kell hozzá az Unofficial Dawnguard patch, vagy ha legendary edition-od van akkor az Unofficial skyrim legendary edition patch, amit innen a fórumról le tudsz tölteni : "Beépülők, modok > Skyrim modok honosításának központja". Itt az első oldalon megtalálod a magyarított verziókat.

Ha tudsz angolul (ha nem akkor a google fordító segít), itt egy jó leírás a küldetésről :
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Lost_to_the_Ages
Kompi

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: Kompi »

Köszönöm a segítséget, de nem segít a javítás. A weboldalt már láttam, le is fordítottam a gúglival. Úgy vettem ki hogy a javítás az első bugon segít. Nekem sajna az utolsó van, a -nem jeleníti meg az éterium helyeit a térképen- hiba. Az éterium szilánkokat megtaláltam a napló alapján, attól függetlenül hogy a térképen nem jelezte merre vannak. A szellemcsajszi is ott volt mindegyiknél, de a törpkohót sem jelzi a térkrépen. És mivel nem jelzi (bár a küldiknél azt írja keressem meg a kohót), a bejárata nem aktív. Egyébiránt még a Széltetős sorozatgyilkosos küldetést sem tudom megcsinálni, az is mindig elakad egy ponton. A játékot egyszer már újrakezdtem ezen küldetés miatt, de úgy látszik ez nem fog menni.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kompi, akkor konzol kóddal tedd helyre: setstage DLC1LD 160. A Vér a jégen küldetés egyszer nekem is elakadt, sikerült így tovább ugratnom a megfelelő kóddal oda, ahol elméletileg tartanom kellett volna.
Kompi

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: Kompi »

Köszönöm a segítséget! Sikerült teljesítenem, hála a kódoknak. Valahogy nem eset le eddig mire jók ezek a kódok, pedig már többször olvastam róluk.
snyi

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: snyi »

nekem olyan bug-adódott hogy mikor megölöm ulfric-ot az égkoszorú újraegyesítése küldetésben miután ki akarok menni a palotából akkor ki dob a játék az asztalra kérlek segítsetek :'(
Kocsis76
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2013. dec. 29., vas. 11:50

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: Kocsis76 »

összeszedtétek a 4 éterium darabot? én a 4. et nem találom sehol. Tipp hogy merre keressem?
snowballsan
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2017. márc. 18., szomb. 20:53

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: snowballsan »

Üdv!
A problémám a következő:
Az "Az ellenálló összeesküvés" küldetéssorozat végén vissza kell térnem Eltrys-hez, hogy beszéljek vele. Talos szentélyébe visszatérve azonban egy birodalmi katona próbál betoborozni a légióhoz, viszont akit keresek, az az oltár előtt fekszik holtan, ahelyett, hogy ott állna a számára kijelölt nyíl alatt.
Valaki tud rá megoldást?
TESV 2017-03-18 19-56-26-65.jpg
TESV 2017-03-18 20-24-08-03.jpg
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Ez normális, csak az nem, hogy a küldetésjelző nyíl az oszlopban van. Lehetőségek:
- Próbálj meg odamenni az oszlophoz, hátha elkezd veled beszélni egy városőr. Ha nem, akkor:
- Visszatöltesz egy korábbi mentést. Legjobb ha olyat, mikor még nem kezdted el ez a küldit (nem olvastad el Eltrys levelét). Ha ez túl régi, vagy még így sem műkszik, akkor csak is konzolos megoldás létezik:
setstage ms01 100
Ha netán nem indulna el a következő küldetés (Senki sem menekülhet a chidna-bányából), akkor írd be:
setstage ms02 0
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kocsis76 írta:összeszedtétek a 4 éterium darabot? én a 4. et nem találom sehol. Tipp hogy merre keressem?
A négy szilánk helye:
Arkngthamz
Bthardamz
Raldbthar
és Mzulft
részletek, igaz angolul itt
snowballsan
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2017. márc. 18., szomb. 20:53

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: snowballsan »

ignussen írta:Ez normális, csak az nem, hogy a küldetésjelző nyíl az oszlopban van. Lehetőségek:
- Próbálj meg odamenni az oszlophoz, hátha elkezd veled beszélni egy városőr. Ha nem, akkor:
- Visszatöltesz egy korábbi mentést. Legjobb ha olyat, mikor még nem kezdted el ez a küldit (nem olvastad el Eltrys levelét). Ha ez túl régi, vagy még így sem műkszik, akkor csak is konzolos megoldás létezik:
setstage ms01 100
Ha netán nem indulna el a következő küldetés (Senki sem menekülhet a chidna-bányából), akkor írd be:
setstage ms02 0
Köszönöm a segítséget.
Logan555
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2018. feb. 6., kedd 10:39

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: Logan555 »

Sziasztok! Olyan problémám van,hogy Jurgen kürtje küldetésnél, mikor a végén megölöm a pókokat átmegyek a pókhálón és van ott egy kapu amit úgy lehet kinyitni ,hogy a balra lévő láncot meg kell húzni! Na most hiába húzom nem nyílik ki a kapu! Tudnátok valahogy segíteni? Köszönöm előre is!
Avatar
Szilas
Hozzászólások: 71
Csatlakozott: 2013. júl. 30., kedd 14:14

Re: Nagy bug

Hozzászólás Szerző: Szilas »

Ha végképp nem megy: TCL - Toggle clipping mode
Válasz küldése