Köszi a reakciót,igen egyrészt erről lenne szó mit is érzékelünk valójában és még az hogy mi a tökömet számít ha 60 felett ugrál a fps,mert nekem csak "bajt" okozott? Közeben jött egy újabb kérdés: a grafikus motor. Tesómnál felvettem és feltettem a Ryse Son of Rome-ról két videót. Na most,neki egy jó 5 éves konfigja van csak nem régen a videókarit kicserélte egy R7 260-ra(2GB VRAM) és hát döbbenetes,hogy ilyen szinten még rögzíteni is tudtam. Elismerem hogy egy nagyon jó játék,iszonyat igényes a grafika(a római páncélok stb.) de engem ez stílus,jelleg nem igen hat meg,erről nem is szeretnék beszélni. Viszont a CryEngine az igen. Azt lenne jó megvitatni,hogy min múlik hogy egy programozói csapat milyen grafikus motort tesz a játékba? Ha én egy ilyen cég vagyok,akkor megvehetem pl. ezt a motort a saját projektemhez ha nem tudok olyat csinálni vagy hogyan mennek szerinted,szerintetek ezek a dolgok? Szóval ez a két téma/kérdés,amiben szeretnék dűlőre jutni!
Ryse Son of Rome#1 Ryse Son of Rome#2 Ja és persze az elmaradhatatlan kérdés,hogy egy ilyen motornál is lehetővé tehetnék a készítők,hogy lehessen moddingolni a játékot vagy azt csak a toldozott-foltozott Skyrim motorja engedi meg?
szerk.: Kicsit olvasgattam és na ná hogy egy rakat játék használja a CryEngine-ket,nem is gondoltam volna milyen eltérő stílusúak. Borzalom hogy egyre több szemetet adnak ki a kiadók,pedig hát nem lenne muszáj.