Általános kérdések

Ide kerül minden téma a már megjelent Skyrimről, a modokat kivéve
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 9:02

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: genndy »

Yodafone írta:Amúgy játékon belül meg lehet valahogy nézni, hogy adott karakterben mennyi idő van? Steamet offline módban futtatom, így az nem számolja... Néztem is egy nagyot múltkor, hogy az akkor 30+os karimban a steam szerint csak 0,7 óra volt :D
Betöltéskor írja az óraszámot. Meg bekerül a mentés nevébe is.
Steam egyébként a játék futásidejét számolja, nem a karakterét.

Yodafone
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2015. ápr. 3., pén. 18:17

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Yodafone »

genndy írta: Steam egyébként a játék futásidejét számolja, nem a karakterét.
Tudom, de mivel csak 1 karaktert viszek, így a játék futásideje = a karakterbe fektetett idővel (+-1-2 óra)
Gruby írta:Silverstead Manor:
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/61483/?
Jaggarsfeld:
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/38392/?
Ezeket próbáltam, rengeteg bábú és állvány van mindkettőben..
A Jaggersfeld-et töltöttem le, ott csak 1 bábut találtam.

mark

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: mark »

Yodafone írta:
genndy írta: Steam egyébként a játék futásidejét számolja, nem a karakterét.
Tudom, de mivel csak 1 karaktert viszek, így a játék futásideje = a karakterbe fektetett idővel (+-1-2 óra)
Gruby írta:Silverstead Manor:
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/61483/?
Jaggarsfeld:
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/38392/?
Ezeket próbáltam, rengeteg bábú és állvány van mindkettőben..
A Jaggersfeld-et töltöttem le, ott csak 1 bábut találtam.
Azért mert a trófeateremben van az összes többi ami a vízesés mögött van ;)

Yodafone
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2015. ápr. 3., pén. 18:17

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Yodafone »

Köszi idő közben megtaláltam, ugyanis rájöttem, hogy kellenek hozzá a DLC-k is. Amik nekem ki voltak kapcsolva, így a vízesés mögött csak egy nagy üres terület volt. Mivel én DLC-k nélkül játszom (várom a magyarítást), így nekem ez nem oké. Esetleg olyan bábus fegyverálványos mod nincs, amihez nem kellenek a DLC-k?

Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 9:02

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: genndy »

Dovahkiin - Wardrobe Room - a lot Mannequins mondjuk. Nem használom, nem tudom milyen, első szimpatikusat belinkeltem.

De ha keresgélsz egy kicsit magadtól Nexuson, annyit találsz mint a nyű, valamelyik csak jó lesz... kulcsszó a "mannequin" az a próbababa.

Yodafone
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2015. ápr. 3., pén. 18:17

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Yodafone »

genndy írta:Dovahkiin - Wardrobe Room - a lot Mannequins mondjuk. Nem használom, nem tudom milyen, első szimpatikusat belinkeltem.
Huh ez nagyon szuper köszi. Bár a titkos szoba enyhén cheatszagú, nem kellett volna bele, de majd elkerülöm messzire :) Remélem hibamentesen lesz majd. Nem lenne jó, ha pl a csalogány felszerelésem eltűnne nyomtalanul :o

juhigabi

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: juhigabi »

Helló
Annyi bajom van,hogy a főküldetés során el kell mennem a Zuhatagi Sírdombba ,és annak a végén meg kell tanulni egy szót és le kell győzni az ellen felet.
A probléma ott kezdődik ,hogy nekem nem engedi megtanulni a szót,így nem tudok tovább menni.A "tanulási folyamatból" annyi az észrevehető hogy a hangot lehet hallani.De nem csak ennél van,mindegyiknél amit eddig találtam.
Remélem tud valaki segíteni.

Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 18:24

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

ha 2 darab Skyrim van telepítve azt a NexusMM nem tudja kezelni ugye? mi más lenne jó hozzá ha a válasz nem?

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Kull »

juhigabi írta:Helló
Annyi bajom van,hogy a főküldetés során el kell mennem a Zuhatagi Sírdombba ,és annak a végén meg kell tanulni egy szót és le kell győzni az ellen felet.
A probléma ott kezdődik ,hogy nekem nem engedi megtanulni a szót,így nem tudok tovább menni.A "tanulási folyamatból" annyi az észrevehető hogy a hangot lehet hallani.De nem csak ennél van,mindegyiknél amit eddig találtam.
Remélem tud valaki segíteni.
Miután a hangot meghallod az azt jelenti hogy megtanultad a szót DE MIVEL még nincs sárkánylelked amivel aktiválhatod,ezért egyenlőre nincs több dolgod vele. Menj oda a sírhoz amiből előgyün a draugr nagyúr DE bármit is teszel,a kijáratot a lépcsőn felmenve a sziklában egy kapcsoló elfordításával megnyíló titkos,rejtett ajtón át leled meg!

juhigabi

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: juhigabi »

A probléma az,hogy ne tanulja meg a szavakat,és így nem is jön ki a draugr nagyúr sem

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Kull »

krisztyan írta:ha 2 darab Skyrim van telepítve azt a NexusMM nem tudja kezelni ugye? mi más lenne jó hozzá ha a válasz nem?
A válasz az őrület,amibe a kérdéseddel belekergetsz :lol: Valójában a NMM-nek már lejárt az ideje és csak kizárólag a Mod Organiser-t érdemes használni,ezt csak az vonja kétségbe aki még ki se próbálta,gyorsabb lesz tőle a Skyrim,nem cseszed szét vele,továbbá ténylegesen lehetőséged lesz akár 4-5(ahogy nálam is)Skyrim-et feltenni,amit különböző profilokként kezel a progi. A youtube-on Gopher és Gamepoet dedós módon magyarázzák el a használatát,minden szinten és minden gubancosabb mod felrakásával egyetemben,úgymint: FINIS,DSR,Real Shelter,Bodyslide Studio,a különböző ENB meg minden amit akarsz.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Kull »

juhigabi írta:A probléma az,hogy ne tanulja meg a szavakat,és így nem is jön ki a draugr nagyúr sem
Hát ha beállsz teljesen a megfelelő helyre és nem ivódik beléd a kőből jövő fény és nem jön a zene hogy tatatadádáááám és nem írja ki hogy egy új hatalom szót tanultál,akkor baj van. Nem tudom,hogy használod-e a legújabb Unoffical Skyrim(Dawnguard,Dragonborn,Hearthfire)Patch-eket de ha nem sürgősen pótold,kicsit belerondít a magyarításba(néhány szó angol lesz)de sebaj megéri ezt az áldozatot! Továbbá használd a LOOT nevű progit(ne a BOSS-t),mert ez tökéletesen sorrendbe állítja a pluginjaidat,ami ha nincs meg akkor könnyen okozhat ilyen "hibákat"!

juhigabi

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: juhigabi »

Pluginokat nem használok,az Unoffical Skyrim Patch pegid fenn van.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Kull »

juhigabi írta:Pluginokat nem használok,az Unoffical Skyrim Patch pegid fenn van.
Az Unoffical Skyrim Patch is egy plugin :lol: :D ,ill. van plugin-ja, na tehát írd be a keresődbe hogy mondjuk LOOT :) ,aztán töltsd le(ha lehet az installert,ne az archive-t) és telepítsd aztán go,sort plugins! Maga a USKP orvosolja a sokak által tapasztalt sárkánylélek elszívást is de csak ha jó helyen van load orderban.

juhigabi

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: juhigabi »

Megcsináltam amit mondtál,de a probléma még mindig fenn áll.De azért kösz a segítséget.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Kull »

juhigabi írta:Megcsináltam amit mondtál,de a probléma még mindig fenn áll.De azért kösz a segítséget.
Nincs mit,de ha LOOT-ot jól működtetted és fent van mind a négy Unoffical Patch(gondolom a DLC-k is fenn vannak),akkor képtelenség hogy ilyen gond még fenn álljon,kezd újból a küldit,egy olyan mentett állástól ahol még nem léptél be a sírdombba,így van rá esély hogy már jó lesz!
szerk: Ja meg még valami,melyik magyarítást használod a telepítős ittenit vagy a nem telepítős Nexus-ost?? Mert ha jól tudom(lehet már nem így van)a telepítős magyarítás feltesz egy régi bugos USKP-et(nekem azzal se volt ilyen gondom)és ha te erre teszed rá az új,a legfrissebb USKP-et akkor bizony baj van.

juhigabi

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: juhigabi »

Először DLC-k nincsenek fenn,másodszor az ittenit használom,de eddig nem volt vele baj

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Kull »

juhigabi írta:Először DLC-k nincsenek fenn,másodszor az ittenit használom,de eddig nem volt vele baj
Akkor szedd le a magyarítást és újból tedd fel csak most szedd ki a pipát ill. ne legyen bepipálva az a kocka ami felteszi a Unoffical Skyrim Patch-et. Aztán szedd le a nexusról a legújabb Unoffical Skyrim Patch-et és tedd fel. Mármint ha azt akarod,hogy megoldódjon a problémád. ;)

Yodafone
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2015. ápr. 3., pén. 18:17

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Yodafone »

Spoilerbe rakom a kérdésem, hátha van még olyan, akinek újdonság a dolog...
► Show Spoiler
Köszi előre is!

Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 9:02

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: genndy »

Naponta töltődik, 24 óra. Arra már nem emlékszem hogy miket lehet választani. Legyen mondjuk életerő, ha mégis észrevesznek.

snopykutya

Re: Küldetések végigjátszása

Hozzászólás Szerző: snopykutya »

sziasztok azt szeretném meg kérdezni hogy a télvára akadémián tartozkodó enthir-el miért nem tudok kereskedni?(nem aza probléma hogy bugos ,hanem elve nincs is olyan opció a párbeszédben. :( a válaszoakt előre is hálásan köszönöm!

Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 14:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Küldetések végigjátszása

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

snopykutya írta:sziasztok azt szeretném meg kérdezni hogy a télvára akadémián tartozkodó enthir-el miért nem tudok kereskedni?(nem aza probléma hogy bugos ,hanem elve nincs is olyan opció a párbeszédben. :( a válaszoakt előre is hálásan köszönöm!
Oké. Itt vannak a lehetséges válaszok:
- "You must trade with Enthir before you become an Archmage or he will not trade with you."
Ha az előtt leszel főmágus, hogy kereskednél az opció nem lesz elérhető
- A kereskedést beszélgetés útján kell előhozni, Enthir nem csak mágus hanem orvgazda (?) is

TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Küldetések végigjátszása

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Dr.UnGrammar írta:
snopykutya írta:sziasztok azt szeretném meg kérdezni hogy a télvára akadémián tartozkodó enthir-el miért nem tudok kereskedni?(nem aza probléma hogy bugos ,hanem elve nincs is olyan opció a párbeszédben. :( a válaszoakt előre is hálásan köszönöm!
Oké. Itt vannak a lehetséges válaszok:
- "You must trade with Enthir before you become an Archmage or he will not trade with you."
Ha az előtt leszel főmágus, hogy kereskednél az opció nem lesz elérhető
- A kereskedést beszélgetés útján kell előhozni, Enthir nem csak mágus hanem orvgazda (?) is
Hogy az árcsmég orrrgyilkos céhfőnök hívői se szenvedjenek hátrány? Milyen kedvesek a készítők hogy erre is gondoltak :D

Kull/out/

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Azt eltudná valaki szaki módon magyarázni,hogy mekkora a normális fps egy játék esetén? Úgy kérdem,hogy a Skyrimben az enboost felnyomja 200-ra is és akkor atom remegnek a fegyverek meg sok minden más is,ha be van kapcsolva a V-Sync akkor viszont minden kafa és nem esik szét a kép. Tehát a monitorokat,tv-ket is beleértve, normális dolog hogy 60 fölé megy az 60 fps van ennek értelme,mi mit érzékelünk ebből?

Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Nem vagyok szakértő, de azt tudni vélem miszerint az emberi szem számára a folyamatos mozgókép másodpercenként..
24 képkockánál kezdődik...:)

Egyébként én 30-40 közé szoktam belőni

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszi a reakciót,igen egyrészt erről lenne szó mit is érzékelünk valójában és még az hogy mi a tökömet számít ha 60 felett ugrál a fps,mert nekem csak "bajt" okozott? Közeben jött egy újabb kérdés: a grafikus motor. Tesómnál felvettem és feltettem a Ryse Son of Rome-ról két videót. Na most,neki egy jó 5 éves konfigja van csak nem régen a videókarit kicserélte egy R7 260-ra(2GB VRAM) és hát döbbenetes,hogy ilyen szinten még rögzíteni is tudtam. Elismerem hogy egy nagyon jó játék,iszonyat igényes a grafika(a római páncélok stb.) de engem ez stílus,jelleg nem igen hat meg,erről nem is szeretnék beszélni. Viszont a CryEngine az igen. Azt lenne jó megvitatni,hogy min múlik hogy egy programozói csapat milyen grafikus motort tesz a játékba? Ha én egy ilyen cég vagyok,akkor megvehetem pl. ezt a motort a saját projektemhez ha nem tudok olyat csinálni vagy hogyan mennek szerinted,szerintetek ezek a dolgok? Szóval ez a két téma/kérdés,amiben szeretnék dűlőre jutni! Ryse Son of Rome#1 Ryse Son of Rome#2 Ja és persze az elmaradhatatlan kérdés,hogy egy ilyen motornál is lehetővé tehetnék a készítők,hogy lehessen moddingolni a játékot vagy azt csak a toldozott-foltozott Skyrim motorja engedi meg?
szerk.: Kicsit olvasgattam és na ná hogy egy rakat játék használja a CryEngine-ket,nem is gondoltam volna milyen eltérő stílusúak. Borzalom hogy egyre több szemetet adnak ki a kiadók,pedig hát nem lenne muszáj.

Vik
Hozzászólások: 3760
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Vik »

Sziasztok!

Ha valakinek kellene, akkor hétvégén ingyen játszhat vele és kedvezményes vásárlásra is van lehetőség:


Üdv,
RaveAir

Vik
Hozzászólások: 3760
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Vik »

Kull/out/ írta:Azt eltudná valaki szaki módon magyarázni,hogy mekkora a normális fps egy játék esetén? Úgy kérdem,hogy a Skyrimben az enboost felnyomja 200-ra is és akkor atom remegnek a fegyverek meg sok minden más is,ha be van kapcsolva a V-Sync akkor viszont minden kafa és nem esik szét a kép. Tehát a monitorokat,tv-ket is beleértve, normális dolog hogy 60 fölé megy az 60 fps van ennek értelme,mi mit érzékelünk ebből?
Egy kis összehasonlítás:
https://boallen.com/fps-compare.html

60 fölött csak annyi előnye lesz, hogy ha valami miatt hirtelen leesne az FPS, akkor sem fog szaggatni. Bár lehet, hogy észreveszed. Az meg a Skyrim motorjának a hibája, hogy 120 fölött a tárgyak összevissza ugrálnak a szobában, meg elkezd úszni a karaktered a levegőben.

Vik
Hozzászólások: 3760
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Vik »

Kull írta:Viszont a CryEngine az igen. Azt lenne jó megvitatni,hogy min múlik hogy egy programozói csapat milyen grafikus motort tesz a játékba? Ha én egy ilyen cég vagyok,akkor megvehetem pl. ezt a motort a saját projektemhez ha nem tudok olyat csinálni vagy hogyan mennek szerinted,szerintetek ezek a dolgok? Szóval ez a két téma/kérdés,amiben szeretnék dűlőre jutni!
Ja és persze az elmaradhatatlan kérdés,hogy egy ilyen motornál is lehetővé tehetnék a készítők,hogy lehessen moddingolni a játékot vagy azt csak a toldozott-foltozott Skyrim motorja engedi meg?
szerk.: Kicsit olvasgattam és na ná hogy egy rakat játék használja a CryEngine-ket,nem is gondoltam volna milyen eltérő stílusúak. Borzalom hogy egyre több szemetet adnak ki a kiadók,pedig hát nem lenne muszáj.
Bárki előfizethet a CryEngine-re a Steamen, havi kb. 10 Euróért. Azt most nem tudom, hogy ha egy csapat készít egy játékot ezzel a motorral, akkor minden további nélkül forgalmazhatja is, de ezt biztosan leírják a licenc szerződésben. Egyébként a csapatok olyan motort használnak, amilyet akarnak, kivéve, ha a kiadó ad nekik valamit, és azt mondja, hogy azt kell használni. (Olvastam már ilyen esetről, persze a kiadó nem vette figyelembe, hogy a.) a csapat nem ismerte a motort b.) a motor nem volt alkalmas a kitűzött feladat elvégzésére. Aztán valamiért nem akart elkészülni a játék...) A modok készítésének engedélyezése szintén a kiadótól/fejlesztőtől függ, nem a motortól.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hát ez durva,köszönöm a válaszokat! ;) Vártam már egy újabb ilyen akciót,most végre a bruderomnak megveszem ajándékba+kap mellé egy Kull féle barátságos mod összeállítást,legalább én is edzésben maradok. :)

tsun

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: tsun »

helo mindenki! aggódva figyelem h, a dlc-k fordítása régóta 53%-nál tart míg volt h egy két hét alatt ugrott 3%-ot. remélem nincs semmi gond a fordítással vagy foglalkozik még vele valaki egyáltalán? :/

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: raimhol »

remélem, 4 éve várom, hogy a DLC-ket is berakjam a játékba! :D

Vik
Hozzászólások: 3760
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Vik »

tsun írta:helo mindenki! aggódva figyelem h, a dlc-k fordítása régóta 53%-nál tart míg volt h egy két hét alatt ugrott 3%-ot. remélem nincs semmi gond a fordítással vagy foglalkozik még vele valaki egyáltalán? :/
Kisebb gond van, de azért még foglalkozunk vele. Amint megoldódik, megy majd feljebb is a százalékjelző.

Tsun

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Tsun »

Vik írta:
tsun írta:helo mindenki! aggódva figyelem h, a dlc-k fordítása régóta 53%-nál tart míg volt h egy két hét alatt ugrott 3%-ot. remélem nincs semmi gond a fordítással vagy foglalkozik még vele valaki egyáltalán? :/
Kisebb gond van, de azért még foglalkozunk vele. Amint megoldódik, megy majd feljebb is a százalékjelző.
Remek :) köszönöm a választ.

Avatar
Sovngarde
Hozzászólások: 93
Csatlakozott: 2012. nov. 11., vas. 1:35
Tartózkodási hely: Sovngarde

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Sovngarde »

raimhol írta:remélem, 4 éve várom, hogy a DLC-ket is berakjam a játékba! :D
4 éve még azt se tudtad h lesz DLC ;)

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Sovngarde írta:
raimhol írta:remélem, 4 éve várom, hogy a DLC-ket is berakjam a játékba! :D
4 éve még azt se tudtad h lesz DLC ;)
akkor 3 ;)

szemi1992

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: szemi1992 »

Sgitséget szeretnék kérni hogy milyen módokat ajánlott felrakni hozzá mert én kezdő vagyok ezen a téren ?

Vik
Hozzászólások: 3760
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Vik »

szemi1992 írta:Sgitséget szeretnék kérni hogy milyen módokat ajánlott felrakni hozzá mert én kezdő vagyok ezen a téren ?
Először nézz szét itt a Pluginok oldalon, aztán, ha az nem elég, keresgélj a Skyrim Nexuson, pl. a legnépszerűbb modoknál...

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Vik írta:
szemi1992 írta:Sgitséget szeretnék kérni hogy milyen módokat ajánlott felrakni hozzá mert én kezdő vagyok ezen a téren ?
Először nézz szét itt a Pluginok oldalon, aztán, ha az nem elég, keresgélj a Skyrim Nexuson, pl. a legnépszerűbb modoknál...
VIK, nem lehetne valahogy feldobni ezt az oldalt, hogy nézettebb legyen? Egyébként a komolyabban összetettebb módok is creation cit-el készülnek, vagy az igazán komoly módokat teljesen mással csinálják? Az oblivioni arénát úgy ahogy van nem lehetne átrakni skyrimbe annnyi különbséggel, hogy nem fogynak ki az ellenfelek? :D

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Kull »

Már így is bőven eléggé nézett és van egy saját trollja is :)

rqefsrge

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: rqefsrge »

Kull írta:Már így is bőven eléggé nézett és van egy saját trollja is :)
A tűz a gyengém! ;) 50%-al nehezebben állok ellen neki! :D

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Kull »

rqefsrge írta:
Kull írta:Már így is bőven eléggé nézett és van egy saját trollja is :)
A tűz a gyengém! ;) 50%-al nehezebben állok ellen neki! :D
► Show Spoiler

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Mennyit dob a játékélményen a két hivatalos DLC- amihez még készül a magyarítás? Csak nem raktam fel direkt őket.

Vik
Hozzászólások: 3760
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Vik »

raimhol írta:Mennyit dob a játékélményen a két hivatalos DLC- amihez még készül a magyarítás? Csak nem raktam fel direkt őket.
Két új nagyobb küldetéssorozat, a vámpírosnál kapsz egy érdekes követőt, Dragonbornnál sárkányon lehet repkedni... A harmadik, kisebb DLC-vel meg házat lehet építeni.

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Vik írta:
raimhol írta:Mennyit dob a játékélményen a két hivatalos DLC- amihez még készül a magyarítás? Csak nem raktam fel direkt őket.
Két új nagyobb küldetéssorozat, a vámpírosnál kapsz egy érdekes követőt, Dragonbornnál sárkányon lehet repkedni... A harmadik, kisebb DLC-vel meg házat lehet építeni.
Köszi a tippet! :) Még egy kérdésem lenne... a morrowind az oblivion és a skyrim között korban mennyi idő van? Tehát Oblivion és morrowind között mennyi év különbség van a játékban, és az oblivion és a skyrim között mennyi év különbség van? Nem teljesen tudom a skyrim hány évvel játszik a skyrim után kb.

Avatar
Sovngarde
Hozzászólások: 93
Csatlakozott: 2012. nov. 11., vas. 1:35
Tartózkodási hely: Sovngarde

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: Sovngarde »

A skyrim trailerében elhangzik, hogy az Oblivion válság után 200 évvel játszódik a Skyrim. Morrowind és Oblivion között nem tudom, hogy mennyi idő telik el így fejből.
Az utolsó kérdés könnyű, a Skyrim után a Skyrim pontosan 0 évvel játszódik :D

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Sovngarde írta:A skyrim trailerében elhangzik, hogy az Oblivion válság után 200 évvel játszódik a Skyrim. Morrowind és Oblivion között nem tudom, hogy mennyi idő telik el így fejből.
Az utolsó kérdés könnyű, a Skyrim után a Skyrim pontosan 0 évvel játszódik :D
LOL :D :D Bocsi! Amúgy köszi a választ! :) Tehát ha az oblivionba vámpírrá válok, akkor lehet a skyrimben lévő karakterem megtalálja és megöli! ;) :D
Am Oblivionhoz nincs valami mód, hogy ne 100 legyen a max skill amit ellehet érni, és a max szint? Az is tetszene, ha az oblivion arénába lehetne küzdeni úgy, hogy végigjátszottad az arénás küldiket. Csak random dobna egy ellenfelet fegyverrel, mint mikor fogadsz a szőkehajú manónál! :D

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: ignussen »

raimhol írta:
Sovngarde írta:A skyrim trailerében elhangzik, hogy az Oblivion válság után 200 évvel játszódik a Skyrim. Morrowind és Oblivion között nem tudom, hogy mennyi idő telik el így fejből.
Az utolsó kérdés könnyű, a Skyrim után a Skyrim pontosan 0 évvel játszódik :D
LOL :D :D Bocsi! Amúgy köszi a választ! :) Tehát ha az oblivionba vámpírrá válok, akkor lehet a skyrimben lévő karakterem megtalálja és megöli! ;) :D
Am Oblivionhoz nincs valami mód, hogy ne 100 legyen a max skill amit ellehet érni, és a max szint? Az is tetszene, ha az oblivion arénába lehetne küzdeni úgy, hogy végigjátszottad az arénás küldiket. Csak random dobna egy ellenfelet fegyverrel, mint mikor fogadsz a szőkehajú manónál! :D
Példának a pluginok közt találsz egy 'Zárolatlan Perkek' nevezetű kiegészítőt, amiben van megoldás, hogy ne csak 100-s legyen a max szint, hanem 300. Ráadásul több új perket is kifejleszthetsz.
De ajánlom, hogy nézd végig ki van még ott, mert mikor a kérdéseidet felteszed, olyan, mintha abból csemegéznél... csak általánosan :)

Az fenti kérdésedre a Morrowind 3.kor 427-ben indul, az Oblivion 3.kor 433-ban, melyben lévő események okán elkezdődik a negyedkor, a Skyrim 4.kor 201-ben kezdődik.

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Példának a pluginok közt találsz egy 'Zárolatlan Perkek' nevezetű kiegészítőt, amiben van megoldás, hogy ne csak 100-s legyen a max szint, hanem 300. Ráadásul több új perket is kifejleszthetsz.
De ajánlom, hogy nézd végig ki van még ott, mert mikor a kérdéseidet felteszed, olyan, mintha abból csemegéznél... csak általánosan :)[/quote]
Igen, de az skyrimben van. Oblivionnal kapcsolatban kérdeztem! Skyrimre rég feltettem ezt a módot. (és nagyon király is! )

ditbal
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2015. jún. 8., hétf. 12:37

Re: Általános kérdések

Hozzászólás Szerző: ditbal »

Sziasztok!

Régebben már játszottam a játékkal és sok felé eljutottam de azóta megkoptak az emlékek. Valahogyan lehetett magunknak szerezni egy segítőtársat, akit meg lehetett idézni, bárhol bármikor, és az volt a speciális tulajdonsága, hogy a cuccainkat át lehetett neki adni, kvázi vitte helyettünk a terhet. Valaki nem emlékszik rá? Ha van ilyen az leírná, hogy PONTOSAN hogy jutok el hozzá, hol tudom őt magam mellé állítani? :)

Előre is köszönöm

Válasz küldése