Hibák a játékban

Ide kerül minden téma a már megjelent Skyrimről, a modokat kivéve
anatron

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: anatron »

Amióta először felvettem a daedric helm-et azóta a karakterem szemei világos kék fényben világítanak.
Ha ezt előre tudom akkor Kékfénynek hívtam volna a magemet . :D
Petya

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Petya »

Nekem olyan problémám van, hogy beleállt a karakterem karjába egy jégszilánk. (egy jégvarázslat hatása) kb10 mp után ezek eltűnnek, de most ott maradt, és nem tudom kiszedni. Egyszer már volt ilyen problémám, vissza kellett töltenem. De most végeztem egy kisebb öldöklést és nincs kedvem újra csinálni. Valami ötlet?
dazsolt
Hozzászólások: 116
Csatlakozott: 2009. márc. 6., pén. 18:07
Tartózkodási hely: Tamriel vagy Azeroth

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: dazsolt »

Petya írta:Nekem olyan problémám van, hogy beleállt a karakterem karjába egy jégszilánk. (egy jégvarázslat hatása) kb10 mp után ezek eltűnnek, de most ott maradt, és nem tudom kiszedni. Egyszer már volt ilyen problémám, vissza kellett töltenem. De most végeztem egy kisebb öldöklést és nincs kedvem újra csinálni. Valami ötlet?
én ha alszok egyet utána eltűnik
Jonas
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2011. nov. 24., csüt. 22:55

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Jonas »

Wood Elf-el tolom és észrevettem hogy az egyik szemem állandóan szürke, kb mintha fél szememre vak lennék. Találkozott már valaki ilyesmivel? Megnéztem hogy nem e valami betegség/méreg hatása de semmit negatív aktív hatást nem találtam...
Prophet

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Prophet »

sziasztok,
az első legnagyobb problémám, hogy ha a pajzs skill (quick reflex) belassítja az időt, úgy marad 2-5 percig is. A gond, hogy így űber tápos lettem, mivel ekkora segítséggel 5-6 ellenféllel végzek, mire az első befejezi a hanyatt dőlést. Ha letelik, a következő ütéssel kezdődik előről... Viszont a Talmor követségen jól jött a gazdátlan pajzs, azzal levertem az első őrt, máris volt fegyverem is, nem hiányzott a saját cucc. :D

más: külön a bal kézre lehet beállítani gyorsgombot? PL. szeretném, ha 1-es kard a balban jelenjen meg, 2-es a jobban, de 3-asra pajzsot is beállítok. Ha átnyomok pajzsra, majd újra 1-et nyomok, a 2-est (jobb kéz) cseréli ki, nem tudok gyors billentyűkkel két kezes harcmodorra váltani.

továbbá: van több olyan feladvány is, ahol ajtókon kell 3 állat szimbólumot helyes sorrendbe rakni. Van ezekhez logikusan kikövetkeztethető megoldás (pl. fali vésetek?), vagy ehhez kellene a tárgyak forgatása (pl. a kulcson rajta van?).

és még: a lopakodás skill alacsonyan irreálisan gyenge, profin meg túl erős: nekem szalad, rámbámul és nem lát.
Petya

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Petya »

Prophet írta:sziasztok,
az első legnagyobb problémám, hogy ha a pajzs skill (quick reflex) belassítja az időt, úgy marad 2-5 percig is. A gond, hogy így űber tápos lettem, mivel ekkora segítséggel 5-6 ellenféllel végzek, mire az első befejezi a hanyatt dőlést. Ha letelik, a következő ütéssel kezdődik előről... Viszont a Talmor követségen jól jött a gazdátlan pajzs, azzal levertem az első őrt, máris volt fegyverem is, nem hiányzott a saját cucc. :D

más: külön a bal kézre lehet beállítani gyorsgombot? PL. szeretném, ha 1-es kard a balban jelenjen meg, 2-es a jobban, de 3-asra pajzsot is beállítok. Ha átnyomok pajzsra, majd újra 1-et nyomok, a 2-est (jobb kéz) cseréli ki, nem tudok gyors billentyűkkel két kezes harcmodorra váltani.

továbbá: van több olyan feladvány is, ahol ajtókon kell 3 állat szimbólumot helyes sorrendbe rakni. Van ezekhez logikusan kikövetkeztethető megoldás (pl. fali vésetek?), vagy ehhez kellene a tárgyak forgatása (pl. a kulcson rajta van?).

és még: a lopakodás skill alacsonyan irreálisan gyenge, profin meg túl erős: nekem szalad, rámbámul és nem lát.
Nekem a pajzsos perk jól működik, an tudom mi lehet nálad.
Mindneesetre a szimbólumokkal kapcsolatban: az ajtókon levőt megtalálod a ,,Claw" -okon, amiket találsz (ilyen kéz szerűség, régi ereklye vagy mi), csak nézd meg jól az iventorydban.
Prophet

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Prophet »

Köszi Petya, tényleg ott van! Ám nem tudom, hogy, most örüljek-e, vagy sem, mert jó kis fejtörést okoztak a sosevolt rejtvények. :D

Az idő lassulás hosszas játékidő után szokott jelentkezni (legalábbis erre jutottam ma), alt-tabozgatnom kell és akkor helyre áll, de ez csak gyors segély, roppant zavaró.

Mások írták a sárkányok nem adják oda a lelküket bugot. Nekem ez csak akkor fordult elő, ha olyan sárkányt öltem meg, aminek térképen jelölt helye van és egyszer már elintéztem egy korábbi játék alkalmával.
Amúgy a sárkányok száma, vagy a begyűjthető lelkek száma véges? Minden shoutra jut egy lélek, vagy tanácsos tartalékolni belőle?
11-11-11.

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: 11-11-11. »

Prophet írta: Amúgy a sárkányok száma, vagy a begyűjthető lelkek száma véges?

végtelen van belőlük :) de én valahogy egyszerre 9 lélek lehet nálam :(
batai15

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: batai15 »

Van meridina küldetése, amely jutalma a dawn breaker kard, nha szóval, utána olvastam, és lvl 12 ön kezdhetem el, el is kezdtem a küldetést, de a játék nem mutat a térképen semmit hogy hova menyek, a show on map opció sem él. Tudtommal 1 random helyre kell menni, és nem tudom mit tegyek, nagyon akarom azta kardot:( amúgy xbox360 platform, valami meg oldás?
aPar aLyza

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: aPar aLyza »

Felmentem a "Throat of the World" helyre :D Itt is van egy fal (csak fal) ahol szavakat lehet tanulni (semmi sem tanultam meg itt, gondolom az utolsó hely lesz).
Közvetlen út nem vezet fel (illetve tiltva van) ezért hegymászó lettem. Az úton Ice Wraith-ok vannak, még jó, hogy ismerem a Strom Call-t :twisted:
A lényeg, lehet gyorsutazni erre a helyre is!
Prophet

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Prophet »

*aPar aLyza

Gratulálok! :D Amúgy nem kell sokat haladnod a fő storyn, hogy egyszerűbben is feljuss oda. :D
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Eddig nem volt gondom a mentésekkel, de most már nem tudok menteni, mert kivág az asztalra a játék, figyelmeztetés, bármi nélkül. a My Games-ből már kiraktam máshová a régi mentéseket, hátha az a gond hogy túl sok volt (kb 1 gb). Ezelőtt is kilépegett néha a Skyrim, leállt a kép, mint ugye az Oblivionnál szokott, de soha nem mentésnél. Most viszont képtelen vagyok menteni. Semmit nem állítottam át, új modot se raktam hozzá, az új javítást nem telepítettem. Quick save-nél és normál mentésnél ugyanez a helyzet.
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Meg is oldódott a probléma: ugyanaz, mint az Oblivionban volt. Az egyik mod elkezdte nem szeretni a másikat (bár mindkettő fent volt már pár napja), és ki kellett mazsolázni, melyiket töröljem.
Vendég

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Jonas írta:Wood Elf-el tolom és észrevettem hogy az egyik szemem állandóan szürke, kb mintha fél szememre vak lennék. Találkozott már valaki ilyesmivel? Megnéztem hogy nem e valami betegség/méreg hatása de semmit negatív aktív hatást nem találtam...
Erre esetleg valakinek van ötlete?
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Vendég írta:
Jonas írta:Wood Elf-el tolom és észrevettem hogy az egyik szemem állandóan szürke, kb mintha fél szememre vak lennék. Találkozott már valaki ilyesmivel? Megnéztem hogy nem e valami betegség/méreg hatása de semmit negatív aktív hatást nem találtam...
Erre esetleg valakinek van ötlete?
Nagyon hülye kérdés a válaszom: megnézted karaktergenerálásnál, milyen szemet választottál? Ott asszem vannak ilyenek is, hogy félvak a karakter.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Csontváz a levegőben sétál, az úton meg egyszer csak jön egy ló, és megöli az ellenfelet, amíg én szenvedek a fegyver előszedésével... gondoltam arra, hogy szűk helyen nehéz elővenni a kétkezest, no de néha még a szabadban sem hajlandó előszedni... Jó, a lóra talán van magyarázat, mert két utazó jött egy idő után velem szemben... no de amikor egy katona gondolt egyet, és lefutott a kezdő faluba, az sem volt semmi... Aztán ott a hülye fizika, a megölt farkas felfelé álló lábakkal gurul le a dombon... a csizmát ha kidobom, szintén, ráadásul egymás mellett van a kettő...
dazsolt
Hozzászólások: 116
Csatlakozott: 2009. márc. 6., pén. 18:07
Tartózkodási hely: Tamriel vagy Azeroth

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: dazsolt »

nekem tolatott egy sárkány :) (komolyan hátrafelé repült)

(1.2-es patch okozza ahogy nézem)
anatron

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: anatron »

1.2 patch óta gondok vannak az idéző spellekkel.Kb minden 20-adik próbálkozásra hajlandó csak megjelenni az elementál.
Avatar
11-11-11
Hozzászólások: 133
Csatlakozott: 2011. okt. 11., kedd 20:44
Tartózkodási hely: Riverwood

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: 11-11-11 »

én ahogy nézem már rengeteg videót találsz arról hogy szar az 1.2
umarth
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2011. okt. 11., kedd 21:49

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: umarth »

Sziasztok!

A main questel van gondom. A Fallen című küldetésnél, amikor beszélnem kell Tuliussal és Ulfrickal hogy béküljünk ki. Na már most én már beléptem a stormcloakhoz, de a jaggred crown küldetést nem csináltam még meg és most az van hogy: Ulfrickal nem tudok beszélni, mert Galmarhoz küld, Galmar pedig nem adja oda jaggred crownos küldit, hanem csak azt mondja hogy nem tudom hogy fogod meggyőzni Ulfricot, arra, hogy elmenjen a megbeszélésre.

Hasonló hiba volt másnál is? Valami megoldás talán?
Prophet

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Prophet »

Sajnos csak kérdésem van, ami a következő:
Mzulft mélyén a dwemer gömbön a fényeket nem tudom se tűzzel, se jéggel állítani, youtube sem segített semmit.. bug?
peterr80

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: peterr80 »

Sziasztok, Nekem inkább továbbjutási problémám van. Elakadtam egy küldetésben aminiek nem tudom a nevét. Lényeg hogy egy barlangban vagyok ahol van egy nagy terem. A teremben van egy hatalmas fa amihez egy kacsaringós ut vezet föl. Az a gondom hogy fel kellene mennem a fához de az utat vastag gyökérzet nötte be és nem lehet kikerülni sehogysem. Van valakinek megoldása erre a problémára?
miki

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: miki »

peterr80 írta:Sziasztok, Nekem inkább továbbjutási problémám van. Elakadtam egy küldetésben aminiek nem tudom a nevét. Lényeg hogy egy barlangban vagyok ahol van egy nagy terem. A teremben van egy hatalmas fa amihez egy kacsaringós ut vezet föl. Az a gondom hogy fel kellene mennem a fához de az utat vastag gyökérzet nötte be és nem lehet kikerülni sehogysem. Van valakinek megoldása erre a problémára?
Ha jól sejtem a The Blessings of Nature küldiről van szó. A gyökerek "átvágásához" kell egy Nattlebane nevű tőr, amit a Helgentől északnyugatra lévő Orphan Rock nevű helyen találsz meg. Miután ezt megszerezted beszélned kell Danicával ezekután küld el Eldergleam Sanctuary-ba, szóval elvileg már nálad kell lennie a tőrnek ha eljutottál ide. Suhints a gyökerekre és utat engednek.
Prophet

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Prophet »

Röviden: Whiterun papnőjétől megkapod a küldetést, szerezd meg a pengét és vagdosd a gyökereket. ;)
dazsolt
Hozzászólások: 116
Csatlakozott: 2009. márc. 6., pén. 18:07
Tartózkodási hely: Tamriel vagy Azeroth

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: dazsolt »

Prophet írta:Sajnos csak kérdésem van, ami a következő:
Mzulft mélyén a dwemer gömbön a fényeket nem tudom se tűzzel, se jéggel állítani, youtube sem segített semmit.. bug?
a Frostbite varázslattal kell megküldeni 2x vagy 3x és utána állnak helyükre a tükrök (addig kell csapkodni a varázslattal amíg a három különböző sávba nem világítanak a tükrök)
zoli333

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: zoli333 »

Sziasztok!
Speak to the Greybeards; Demonstrate your “Unrelenting Force” Shout.
Ez a küldi nekem sehogy sem sikerül. Megvan az első szó amit meg kéne hogy tanítsanak,de Arngeir nem tanítja meg.
Az 1.1 patch felrakva.... már a 22-es szintről indúltam újra előről /ekkor már 3szó megvolt mégsem tanította meg/ , hátha hibáztam valamit így újrak ezdtem, de nem. Ugyan úgy nem tanítja mmeg, mi a sz...t kéne tenni hogy nekem is működjön ez? Valami billentyűt kell közben nyomni, vagy mit csináljak?
Üdvözlettel. Z.
Bulywif

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Bulywif »

zoli333 írta:Sziasztok!
Speak to the Greybeards; Demonstrate your “Unrelenting Force” Shout.
Ez a küldi nekem sehogy sem sikerül. Megvan az első szó amit meg kéne hogy tanítsanak,de Arngeir nem tanítja meg.
Az 1.1 patch felrakva.... már a 22-es szintről indúltam újra előről /ekkor már 3szó megvolt mégsem tanította meg/ , hátha hibáztam valamit így újrak ezdtem, de nem. Ugyan úgy nem tanítja mmeg, mi a sz...t kéne tenni hogy nekem is működjön ez? Valami billentyűt kell közben nyomni, vagy mit csináljak?
Üdvözlettel. Z.
az y gomb megnyomásával mutasd meg nekik hogy megtanultad! :D asszem ennyi!
tgwh_vendég

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: tgwh_vendég »

Repül a szarvas bazzze :D
zoli333

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: zoli333 »

Köszönöm a választ, bevált, csak aktiválni kellett a p gomb lenyomásával a menüben. Bár azt aktiváltam, de az Y gombot nem tudtam.

Bulywif írta:
zoli333 írta:Sziasztok!
Speak to the Greybeards; Demonstrate your “Unrelenting Force” Shout.
Ez a küldi nekem sehogy sem sikerül. Megvan az első szó amit meg kéne hogy tanítsanak,de Arngeir nem tanítja meg.
Az 1.1 patch felrakva.... már a 22-es szintről indúltam újra előről /ekkor már 3szó megvolt mégsem tanította meg/ , hátha hibáztam valamit így újrak ezdtem, de nem. Ugyan úgy nem tanítja mmeg, mi a sz...t kéne tenni hogy nekem is működjön ez? Valami billentyűt kell közben nyomni, vagy mit csináljak?
Üdvözlettel. Z.
az y gomb megnyomásával mutasd meg nekik hogy megtanultad! :D asszem ennyi!
palasti7

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: palasti7 »

Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám lenne a játékban, hogy nem tudom legyőzni Tsun-t, Sovngarde-ba, a trükköt ismerem, de valamilyen furcsa módon folyton bebugol, és ha csak egyszer is hozzáérek, letérdel, az élet mutatója eltűnik, majd körülbelül fél perc múlva feláll és az élete megint maxon van. Ugyanez a probléma a többi baráttal is, ha valami ellenség megtámadja őket, letérdelnek és nagyon lassan kúsznak utánam, beszélni viszont olyankor nem lehet velük.

Van erre a problémára valami megoldás? :S

Előre is köszi! :)
Józsi

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Józsi »

Szénné patch-eltem, modoltam már, de ez nem szűnik. (A hibákat soroltam az "első benyomások" topikban.)
Ez maradt még, ami elég idegesítő. A lagg...
Nem alap lagg, és nem a gépemmel van gond. Már megfigyeltem hogy kizárólag akkor kezdi el, ha kijövök valahonnan belső térből ahol a látvány egy komplexebb, pl egy nagyobb városban, vízfolyások, jövő menő emberek, távoli táj a falon kívül, vagy pedig buja természet, vízzel mozgó fákkal állatokkal. Tehát bentről, zárthelyről ki és természeti külső komplex kép. Kb minden 4-5-ödik esetben történik meg hogy így beszaggat, de ez meg is marad, tehát nem átmeneti lagg, hanem folytatólagos. Csak úgy szűnik meg ha ki-be lépek a game-ből(be)...
Reméljük a következő patch helyrehozza ezt is és akkor, kb 2 hét patchelgetés modolgatás után végre kifogástalan lesz a sztori...
Vendég

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Sziasztok!

KÉne nekem egy kis segítség. A fő küldetés vonalat csinálom, éppn most voltam az embassyn, és Riverwoodba kell visszamennem a Sleeping Giant Inn-ba Delphine-hez. Az a gáz, hogy a kocsmában sehol sincs a csaj, viszont a nyíl mutogat, hogy oda kell mennem, és amikor odamegyek a nyíl megy tovább. MEgnézegettem már angol nyelvű website-okat, sehol nem írják, hogy várni kéne a csajra, mert elvileg ott van, csak nekem nem jelent meg. Volt már pár bugos rész, ilyenkor régi mentésekhez nyúltam, és ismét végigjárva az adott küldi egy részét a végén sikeres voltam. Itt a reload sem segít. Ha kell, illetve lehet, tudok beküldeni mentést is, hogy megnézhessétek.

üdv,

laci
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Vik »

Ilyen esetekben segít, ha megkeresed a hiányzó NJK azonosítóját (egy másik mentést visszatöltve kiderítheted, csak megnyitod a konzolt, és rákattintasz, megjelenik a felső részen), majd konzolban kiadod a
prid <azonosító>
moveto player
parancsokat.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Vik írta:Ilyen esetekben segít, ha megkeresed a hiányzó NJK azonosítóját (egy másik mentést visszatöltve kiderítheted, csak megnyitod a konzolt, és rákattintasz, megjelenik a felső részen), majd konzolban kiadod a
prid <azonosító>
moveto player
parancsokat.
Van egy hely, ahonnét nem lehet kijönni, mert állítólag mindig hibát észlel és leáll :D
Jonas
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2011. nov. 24., csüt. 22:55

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Jonas »

Merem remélni hogy ez valami bug...

Mivel Woodelf íjásszal tolom eddig hanyagoltam a társaságot.
Most engedtem magamhoz csapódni Azura papnőjét, Aranea Ienith-et.

Egy a bajom vele, NEM TUD MEGHALNI. Ha lemegy nullára az élete akkor összecsuklik majd kb 10mp és felkel mintha mi sem történt volna. Max élettel persze. Ez meg WTF?
Így sem mondanám nehéznek a játékot, level 36 vagyok, 100-as archery, elég jó sneak. Azért a nehézség állítása után pl egy elder dragon megizzaszt de így? Elbújok egy fa mögé, Aranea meg elintézi pár perc alatt :S
Józsi

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Józsi »

A szaggatásra találtam még egy megoldást, ami legalábbis win7 64 bitesen bevált. de csakis offline. Tehát olyan játékra konfigolt gépnél, aminél minden hálózati funkció le van tiltva. Mivel elképzelhetőnek tartom, hogy a szoftver (mármint a Skyirim) néha ki akarna a háttérben csekkolgatni a hálóra.
Ha elkezd a laggolni - escape-t nyomunk, tehát pause módba tesszük, alt-tabbal átmegyünk az asztalhoz, ctr-alt-del -el behívjuk a feladatkezelőt, ->teljesítmény->erőforrás figyelő - itt alapértelmezettként a memória folyamatokat kapjuk, és a legtöbb byte-ot foglaló van legfölül, alatta a következő a sorban, tehát a második legtöbb memóriát foglaló szoftver ill folyamat. Nálam e második helyen az svchost-nak egy offline hálózati (localsystemnetwoekrestricted) hívása, ami láthatóan memóriát zabál. NA EZT KELL KILŐNI !!! - (folyamat leállítása) erőforrásfilgyelő bezár - alt-tab - Skyrim - lagg megszűnik...
Józsi

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Józsi »

Jonas írta:Merem remélni hogy ez valami bug...

Mivel Woodelf íjásszal tolom eddig hanyagoltam a társaságot.
Most engedtem magamhoz csapódni Azura papnőjét, Aranea Ienith-et.

Egy a bajom vele, NEM TUD MEGHALNI. Ha lemegy nullára az élete akkor összecsuklik majd kb 10mp és felkel mintha mi sem történt volna. Max élettel persze. Ez meg WTF?
Így sem mondanám nehéznek a játékot, level 36 vagyok, 100-as archery, elég jó sneak. Azért a nehézség állítása után pl egy elder dragon megizzaszt de így? Elbújok egy fa mögé, Aranea meg elintézi pár perc alatt :S
Nem hinném hogy bug. Ha rpg-zel, akkor tudhatod, ami mindig is jelenség volt az rpg-kben, hogy bizonyos NPC-k halhatatlanok. Nem jegyezheti be az adatbázisába egy ilyen NPC halálát, mert inkonzisztenciát okoz (esetleg azt csinálja, mint a Morrowind, hogy ugyebár ott meg tudnak halni ezek a kulcs NPC-k is, csak éppen akkor kapsz egy game over-t - most az jobb?) mert valamilyen fontos vagy a fő küldetésben szerepel, vagy csak egész egyszerűen adott világ elengedhetetlen alap NPC-je, a fejlesztők szerint. A bug, illetve fejlesztői következetlenség esetleg inkább az, hogy egy ilyen NPC-t korlátlanul (tehát nem csak adekvát küldi idejéig, bár még úgy is fura egy szuper kisérő) co-opba vehetsz. Na az baj. Hiszen az gyakorlatilag egy god mód. A megoldás rövid távon, hogy egész egyszerűen és nem túl meglepő módon, megkéred, hogy maradjon a formás kerek popsiján és ne mászkáljon veled... :D Kész.. ennyi.. Hosszú távon, meg reméljük lesz egy patch, ami megoldja...
Jonas
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2011. nov. 24., csüt. 22:55

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Jonas »

Józsi írta: A megoldás rövid távon, hogy egész egyszerűen és nem túl meglepő módon, megkéred, hogy maradjon a formás kerek popsiján és ne mászkáljon veled... :D Kész.. ennyi.. Hosszú távon, meg reméljük lesz egy patch, ami megoldja...
Ez lesz, csak furcsa volt hogy az Azura quest után szegődött hozzám, így gondolom már nincs egyéb szerepe a játékban, főleg nem a main storyline-ban.
Köszönöm a választ!
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Jonas írta:
Józsi írta: A megoldás rövid távon, hogy egész egyszerűen és nem túl meglepő módon, megkéred, hogy maradjon a formás kerek popsiján és ne mászkáljon veled... :D Kész.. ennyi.. Hosszú távon, meg reméljük lesz egy patch, ami megoldja...
Ez lesz, csak furcsa volt hogy az Azura quest után szegődött hozzám, így gondolom már nincs egyéb szerepe a játékban, főleg nem a main storyline-ban.
Köszönöm a választ!
Nem halhatatlan ez a karakter, miután megcsináltam a küldetést én kedvesen átvágtam a torkát. Szegény úgyis magányos lehetett odafent. A segítőtársakat átlag ellenfelek nem igazán tudják megölni, de egy masszívabb varázslat vagy csapda azért kicsinálja őket is. Vagy ha véletlenül megcsapja őket az ember harc közben. Az Ebony Blade meg pont attól erősödik, ha barátot vagy kísérőt ölsz meg. (Bár nekem nem volt szívem kiirtani azokat, akik még nem utáltak, annyira nem jó az a kard.)
Jonas
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2011. nov. 24., csüt. 22:55

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Jonas »

Cthulhucult írta:
Jonas írta:
Ez lesz, csak furcsa volt hogy az Azura quest után szegődött hozzám, így gondolom már nincs egyéb szerepe a játékban, főleg nem a main storyline-ban.
Köszönöm a választ!
Nem halhatatlan ez a karakter, miután megcsináltam a küldetést én kedvesen átvágtam a torkát. Szegény úgyis magányos lehetett odafent. A segítőtársakat átlag ellenfelek nem igazán tudják megölni, de egy masszívabb varázslat vagy csapda azért kicsinálja őket is. Vagy ha véletlenül megcsapja őket az ember harc közben. Az Ebony Blade meg pont attól erősödik, ha barátot vagy kísérőt ölsz meg. (Bár nekem nem volt szívem kiirtani azokat, akik még nem utáltak, annyira nem jó az a kard.)
Most viszont már tényleg hülyén érzem magam... Aranea-t útnak engedtem, az új társam Argis de Bulwark, aki a markathi kecómhoz "járt".
Egy a baj, ő sem tud meghalni! Direkt elmentem egy Draugr romhoz, ahol először ráengedtem egy csomó élőholtat. Miután ott többször összecsuklott majd felállt (pont mint Aranea) csináltam még egy tesztet. Találtam egy folyosót egy rakat himbálózó pengével. Addig csalogattam amíg be nem állt egy résbe ahol 4-5 suhintás után eltűnt az élete. Persze megint simán felállt a végén mintha mi sem történt volna. Hát WTF folyik itt kérem?

Ha nincs tippetek (neten nem találtam semmit) akkor kénytelen leszek kísérő nélkül kalandozni tovább, aminek nagyon nem fogok örülni. (Egy társ praktikus harcban, cipelni dolgokat, ráadásul pont az adna egy kis plusz nehézséget hogy figyelnem kéne rá is a nagyobb csetepatékban - többek közt nem kéne túl gyakran hátbalőnöm 100-as archery skill-el :D)
Józsi

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Józsi »

Akkor tényleg bugolsz. Mentések backup, reinstall, repatch, remod javallott...
Józsi

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Józsi »

Esetleg modok ütköznek...
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Nálam Aela is simán elpatkolt kétszer, mindig vissza kellett töltenem. Pedig tőle azért küldetéseket is kapunk. Igazából szerintem meghalni sose LÁTTAM a társakat (ha nem én öltem meg), mindig csak "későn érek oda", ha beindítanak egy kisebb aknamezőt, vagy nekimennek a Wehrmachtnak egyedül.
eugene
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2011. nov. 13., vas. 20:29

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: eugene »

Hali

Az a problémám, hogy van egy csomó lopott cuccom.
Ami érthető is lenne, ha loptam volna (kivéve 4-5 fém rudat egy bánya előtti kohó mellől).

Az egész úgy kezdődött, hogy a mohóságom miatt egy ősi katakombában rekedtünk Lydiával, mert úgy telepakoltam a zsákom, hogy már csak vánszorogni tudtam.
A kísérőm ugyan említette, hogy könnyít rajtam de először félre értettem. :D
Aztán némi magyarázkodás :oops: után a kardomért nyúlt... Na ezt megint félre értettem. :D
Három négy csattanós pofon után rájöttem csak azt akarta jelezni, hogyha már nem bírom el a cuccomat akkor szívesen segít vinni ha gondolom.
Gondoltam!
A köztünk lévő viszony ugyan megváltozott, de az én mohóságom nem. Így nemsokára Lydía zsákja is megtelt.
Újból lelassultunk. Ekkor megemlítette, ha dobok neki valamit akkor lehajol érte.
Négy jóval nagyobb pofon után ráébredtem, csak azt próbálja velem megértetni, hogy ha nem is fér a zsákjába, de ha leteszem akkor még valahova magára aggatja a dolgaimat.
Így haladtuk tovább, amikor is az egyik ilyen ledobálós hajolgatós műsor után végleg berozsdásodott a vaspáncélom.
Ekkor vettem célba egy büdös szájú zombit az íjammal, az meg az izzadt tenyerem és a rozsdás vas kesztyűm miatt kicsúszva a szorításomból úgy képen vágott, hogy elsötétült előttem a világ. Ijedten tértem magamhoz Lydia pofozására. Már megint? kérdeztem de ő csak legyintett.
Felajánlotta, hogy eztán pakoljak be egy tárolóba, és az majd ha elfordulok akkor ő kiüríti.
A még mindig sajgó államra gondolva elfogadtam az ajánlatot.

Hazaérve elkértem Lydiátol a javakat, majd elkezdtem kipakolni a dolgaimat zsákba, szekrénybe, hordóba.
Csak később vettem észre, hogy rengeteg dolgom lopottnak tűnik. :x
Nahhh, mondom magamnak: KLEPTOMÁNIÁS lettem. Abból is a rosszabbik fajta mert már észre sem veszem, hogy mikor, hol és mit lopok. :roll:
Na de, hogy sárkány alkatrészeket? (mert ezek is lopottnak voltak feltüntetve)
Lydia sem értette a dolgot, mert ugyan lehet, hogy kiváló sárkányölő vagyok, de azt még ő sem hiszi hogy egy sárkányt élve megtudnák nyúzni és még ki is csontoznám közben.
Még hozzátette: Ennyi erővel, ha megnősülök akkor én nyissak boltot 'SÁRKÁNY KOZMETIKA' néven, ne az asszony és a szlogen lehetne az, hogy
"FÁJDALOM MENTES PEDIKÜR ÉS PIKKELY ELTÁVOLÍTÁS". Mintha lett volna a hangjában egy kis kárörvendéssel fűszerezett gúny.

Na most azt értem hogy egy tisztességes kereskedő nem vesz lopott holmit, (még az "Eltörött a lovam lába és a királyságok közötti járatra gyűjtök, hogy haza érjek időben a beteg kutyámhoz"-sem használt)
de hogy még a kohókba és egyéb fegyver és páncél megmunkáló eszközt is 'LOPOTT HOLMI' érzékelővel láttak el azt nem nem gondoltam volna.
Nem beszélve a felruházó készségekről.
Jó, hogy nem vonják mindjárt be a sárkányölő jogosítványomat.

Arra gondolva, hogy talán Lydia járatja velem a bolondját, finoman elküldtem, majd titokban, nehogy megsértődjön, felfogadtam valaki mást segítőnek.
Hasonló eredménnyel zárult az új segítőmmel is a kalandozásom: Érthetetlen lopott holmik! de most már pofozkodás nélkül.

Ez úton kérem SÁRKÁNYÖLŐ testvéreim segítségét, tanácsoljanak valamilyen LOPOTT HOLMI mentesítő megoldást.
Alias: Vörösképü-MohoJojo
LOPOTT HOLMI? Na de mind a nyolc???
LOPOTT HOLMI? Na de mind a nyolc???
Avatar
11-11-11
Hozzászólások: 133
Csatlakozott: 2011. okt. 11., kedd 20:44
Tartózkodási hely: Riverwood

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: 11-11-11 »

az van hogy a lámpa és köztem a szerep megcserélődött:
Csatolmányok
ScreenShot99.jpg
ScreenShot100.jpg
ScreenShot101.jpg
Avatar
he_dzsooo
Hozzászólások: 88
Csatlakozott: 2012. jan. 11., szer. 12:03
Kapcsolat:

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: he_dzsooo »

eugene írta:Hali

Az a problémám, hogy van egy csomó lopott cuccom.
Ami érthető is lenne, ha loptam volna (kivéve 4-5 fém rudat egy bánya előtti kohó mellől).

Az egész úgy kezdődött, hogy a mohóságom miatt egy ősi katakombában rekedtünk Lydiával, mert úgy telepakoltam a zsákom, hogy már csak vánszorogni tudtam.
A kísérőm ugyan említette, hogy könnyít rajtam de először félre értettem. :D
Aztán némi magyarázkodás :oops: után a kardomért nyúlt... Na ezt megint félre értettem. :D
Három négy csattanós pofon után rájöttem csak azt akarta jelezni, hogyha már nem bírom el a cuccomat akkor szívesen segít vinni ha gondolom.
Gondoltam!
A köztünk lévő viszony ugyan megváltozott, de az én mohóságom nem. Így nemsokára Lydía zsákja is megtelt.
Újból lelassultunk. Ekkor megemlítette, ha dobok neki valamit akkor lehajol érte.
Négy jóval nagyobb pofon után ráébredtem, csak azt próbálja velem megértetni, hogy ha nem is fér a zsákjába, de ha leteszem akkor még valahova magára aggatja a dolgaimat.
Így haladtuk tovább, amikor is az egyik ilyen ledobálós hajolgatós műsor után végleg berozsdásodott a vaspáncélom.
Ekkor vettem célba egy büdös szájú zombit az íjammal, az meg az izzadt tenyerem és a rozsdás vas kesztyűm miatt kicsúszva a szorításomból úgy képen vágott, hogy elsötétült előttem a világ. Ijedten tértem magamhoz Lydia pofozására. Már megint? kérdeztem de ő csak legyintett.
Felajánlotta, hogy eztán pakoljak be egy tárolóba, és az majd ha elfordulok akkor ő kiüríti.
A még mindig sajgó államra gondolva elfogadtam az ajánlatot.

Hazaérve elkértem Lydiátol a javakat, majd elkezdtem kipakolni a dolgaimat zsákba, szekrénybe, hordóba.
Csak később vettem észre, hogy rengeteg dolgom lopottnak tűnik. :x
Nahhh, mondom magamnak: KLEPTOMÁNIÁS lettem. Abból is a rosszabbik fajta mert már észre sem veszem, hogy mikor, hol és mit lopok. :roll:
Na de, hogy sárkány alkatrészeket? (mert ezek is lopottnak voltak feltüntetve)
Lydia sem értette a dolgot, mert ugyan lehet, hogy kiváló sárkányölő vagyok, de azt még ő sem hiszi hogy egy sárkányt élve megtudnák nyúzni és még ki is csontoznám közben.
Még hozzátette: Ennyi erővel, ha megnősülök akkor én nyissak boltot 'SÁRKÁNY KOZMETIKA' néven, ne az asszony és a szlogen lehetne az, hogy
"FÁJDALOM MENTES PEDIKÜR ÉS PIKKELY ELTÁVOLÍTÁS". Mintha lett volna a hangjában egy kis kárörvendéssel fűszerezett gúny.

Na most azt értem hogy egy tisztességes kereskedő nem vesz lopott holmit, (még az "Eltörött a lovam lába és a királyságok közötti járatra gyűjtök, hogy haza érjek időben a beteg kutyámhoz"-sem használt)
de hogy még a kohókba és egyéb fegyver és páncél megmunkáló eszközt is 'LOPOTT HOLMI' érzékelővel láttak el azt nem nem gondoltam volna.
Nem beszélve a felruházó készségekről.
Jó, hogy nem vonják mindjárt be a sárkányölő jogosítványomat.

Arra gondolva, hogy talán Lydia járatja velem a bolondját, finoman elküldtem, majd titokban, nehogy megsértődjön, felfogadtam valaki mást segítőnek.
Hasonló eredménnyel zárult az új segítőmmel is a kalandozásom: Érthetetlen lopott holmik! de most már pofozkodás nélkül.

Ez úton kérem SÁRKÁNYÖLŐ testvéreim segítségét, tanácsoljanak valamilyen LOPOTT HOLMI mentesítő megoldást.
Alias: Vörösképü-MohoJojo
LOPOTTHOLMI.JPG

Az a baj, h nem is teszi kulon a listakban a lopott cuccokat, nem irja ki kulon a mennyiseget sem, h hany darab lopott a mondjuk pl. 8 db sarkanypikkelybol.

Csak ugy tudod meg, ha elkezded kidobalni, v. attenni mashova, amikor mar nem lopott az adott targy akkor a szoveg is eltunik a listabol, h lopott lenne.
Nalam is volt hasonlo szitu, mondjuk en mar a kereskedoknel, barmelyiknel eladhatom a lopott portekamat. :D
Amugy jo kis meset rittyentettel a kerdesed kore,LOL! XD :D
Avatar
he_dzsooo
Hozzászólások: 88
Csatlakozott: 2012. jan. 11., szer. 12:03
Kapcsolat:

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: he_dzsooo »

11-11-11: Bocsi, de nekem a kepekrol sem jon le, mi a gond nalad! :D

Veletlenul nem csak konzolparancsot hasznaltal, pl. tfc 1-et es aztan elfelejtetted deaktivalni? :D
Vagy mit jelentsen ez a szerepcsere a lampakkal???
tiru

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: tiru »

hellO! nekem most aza problémám h Delphine és Estebern kiséretében elkell mennem vhova, de én Fort Sungardban megálltam harcolni levertünk mindenkit, majd bementem a várba és ott ki egy erkélyre ahová követtek Estebernék, csakhogy vissza már nem akarnak jönni akármit csinálok kinn maradnak az erkélyen és nem tudom tovább csinálni a küldetést.. vki vmit tud erre?
Kajti21
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2012. márc. 27., kedd 11:25

Probléma

Hozzászólás Szerző: Kajti21 »

Sziasztok!

Lenne egy kis gondom a dual castinggal kapcsolatban, mégpedig hogy a jobb kezembe nem tudok spellt választani/raki csak fegyvert, pedig minden skill megvan hozzá ami csak kellhet. Remélem tudtok megoldást.

Köszi a segítséget

ui: bocsi hogy nem a hibák szekcióba postoltam, de oda nem engedte a server
Peterikus
Hozzászólások: 34
Csatlakozott: 2012. feb. 29., szer. 20:21

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Peterikus »

ÁÁ feltünt nekem egy probléma.Az hogy nem tudom kiállítani a healemet.Meg még az is hogy leáll mindig a játék ki kell lépni és be kell újra lépni.Miért?
Válasz küldése