Hibák a játékban

Ide kerül minden téma a már megjelent Skyrimről, a modokat kivéve
fortis

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: fortis » 2017. szept. 8., pén. 19:10

Sziasztok!
Helyszín a Volkihar Ruins. Seranával a vámpír nővel próbálnánk az anyját megkeresni, ez volna a feladat. Igen ám, de a cél előtt, ezen a helyszínen Serana egyszerűen eltűnt. Hallom ahogy motoszkálna, mintha be lenne szorulva a falba, és a térkép jelöli is, hogy hol van, mert beszélnem kéne vele feladatként, de nem látom sehol. nem érem el. Próbáltam egy konzol parancsot, beírtam volna, hogy
player.placeatme <NPC ID> ami eredetileg az NPC lehívása lenne. nem tudom ez megoldná e a problémát? Sajnos ezeket a jeleket <....> nem tudom beírni, mert a klaviatúrát valamiért nem fogadja el a játék ebben a formában, hogy beírhatnám. Van valami ötletetek, hogyan tudnám előkeríteni ezt a nőt, mert fontos lenne a játék folytatásához.

Vik
Hozzászólások: 3693
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Vik » 2017. szept. 8., pén. 21:56

Először megnyitod a konzolt, majd
prid <RefId>
RefID-t úgy tudod meghatározni, hogy egy korábbi játékállásban megnyitod a konzolt, és rákattintasz Seranára; a megjelenő hexadecimális szám lesz az. Fontos, hogy közben ne változzon a használt beépülők száma, mert azok is befolyásolják ezt az értéket. Ezzel kijelölsz egy játékbeli objektumot.
Utána
moveto player
Ezzel a kijelölt objektumot oda mozgatod a játékoshoz. Egyébként a player.placeatme azért nem jó, mert azzal egy (vagy több) olyan objektumot tudsz a játékba helyezni, ami korábban nem volt benne. A reláció jeleket pedig nem kell beírnod a konzolba, ezek csak azt mutatják, hogy valami mást kell oda írni, nem azt a szöveget, amit ilyenkor olvasol.

fortis

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: fortis » 2017. szept. 9., szomb. 7:34

Köszönöm szépen Vik, nagyon örültem a válaszodnak! Sajnos nem igazán fog menni, mert voltam olyan marha, hogy nem mentettem a játékállást, csak legalább 2 fejlettségi szinttel korábban. Most 41-es a karim, vissza kellene mennem egy 39-es játékálláshoz. Ez meg rengeteg játékidő volna. Ha nincs más kiút megteszem, esetleg az jutott még az eszembe, hogy nem e lehetne olyan trükköt alkalmazni, hogy a naplóban lévő feladat szerint" beszélnem kellene Seranával," nem tudom ha esetleg konzol paranccsal ezt a küldetést befejezettnek lehetne alakítani, az nem oldaná e meg a problémámat? Mondjuk ezt nem igazán tudom hogyan kell, meg van e ilyen mód, hogy nem az egész küldetés sorozatot alakítja befejezetté, hanem pusztán a benne lévő mellék küldiket? Hátha ez visszahozná Seranát nem tudom.

Vik
Hozzászólások: 3693
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Vik » 2017. szept. 9., szomb. 12:47

fortis írta:Köszönöm szépen Vik, nagyon örültem a válaszodnak! Sajnos nem igazán fog menni, mert voltam olyan marha, hogy nem mentettem a játékállást, csak legalább 2 fejlettségi szinttel korábban. Most 41-es a karim, vissza kellene mennem egy 39-es játékálláshoz. Ez meg rengeteg játékidő volna. Ha nincs más kiút megteszem, esetleg az jutott még az eszembe, hogy nem e lehetne olyan trükköt alkalmazni, hogy a naplóban lévő feladat szerint" beszélnem kellene Seranával," nem tudom ha esetleg konzol paranccsal ezt a küldetést befejezettnek lehetne alakítani, az nem oldaná e meg a problémámat? Mondjuk ezt nem igazán tudom hogyan kell, meg van e ilyen mód, hogy nem az egész küldetés sorozatot alakítja befejezetté, hanem pusztán a benne lévő mellék küldiket? Hátha ez visszahozná Seranát nem tudom.
Betöltöd a korábbi játékállást, megnézed Serana számát. Betöltöd azt a játékállást, ahol megakadtál, és odarakod magad mellé Seranát a fenti konzol parancsokkal. Ennyi. Csak arra kell figyelni, hogy a kettő mentés között ne legyen változás a hasznát beépülők tekintetében.

fortis

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: fortis » 2017. szept. 9., szomb. 17:33

Na de hát éppen azt mondom, hogy a korábbi játékállásokban még nincs Serana, ezért meg sem tudom nézni a számát.

VL67
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. dec. 26., szomb. 18:46

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: VL67 » 2017. szept. 9., szomb. 20:51

Próbáld meg a következő konzol parancsot: player.moveto 02002b74

Gruby
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2011. dec. 11., vas. 6:55

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Gruby » 2017. szept. 9., szomb. 21:03


fortis

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: fortis » 2017. szept. 10., vas. 8:26

Minden segítséget köszönök, de egyik megoldás sem oldotta meg a problémát. Nem marad más, mint visszatérni egy korábbi játékálláshoz, és most már lesz annyi eszem, hogy sűrűbben mentegessek, köszönöm !

VL67
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. dec. 26., szomb. 18:46

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: VL67 » 2017. szept. 10., vas. 13:22

Ez érdekes, mert nálam működik, pedig el sem kezdtem a kiegészítőt igazából...
prid 02002b74
moveto player
és...

fortis

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: fortis » 2017. szept. 10., vas. 15:40

Nekem a konzolban azt írta ki, hogy nem találja, de már nem számít, mert újra indultam az utolsó normális mentéstől, és hamarosan ismét felveszem magam mellé a vámpír lányt. Amúgy tényleg köszi az eddigieket, ha netán hasonló szitu állna elő, akkor már tudni fogom mit írjak be. Szóval köszi !

animee_

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: animee_ » 2017. szept. 10., vas. 20:33

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy betöltéskor nekem nem köd van a skyrim jelnél, ami felfele száll a sötét képernyőn, hanem kis kockák szállnak fel, amik filmszalagokra hasonlítanak. Nem tudom mi okozza, nem volt alapvető ilyen a játék. Tudnátok segíteni, hogy ezt mi okozhatja?

VL67
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. dec. 26., szomb. 18:46

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: VL67 » 2017. szept. 11., hétf. 10:57

Hiányzó textúra vagy hiányzó mesh lehet a probléma okozója.
Ha eredeti a játékod, próbálkozz a fájlok ellenőrzésével.
https://support.steampowered.com/kb_art ... -QEUH-3335

Esetleg töröld a skyrim.ini, SkyrimPrefs.ini és rendererinfo.txt fájlokat, természetesen előtte készíts biztonsági másolatokat.
A játék indításával ezek újra generálódnak.

A következő moddal megszüntetheted magát a ködöt.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/7901

Avatar
djbigyo
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2017. szept. 28., csüt. 13:54

Legendary Edition.No Mod(BUG)

Hozzászólás Szerző: djbigyo » 2017. szept. 28., csüt. 14:24

Üdvözlök mindenkit.

Azért hoztam létre ezt a topic ot mert már nagyon régiek az információk és a segítségeteket szeretném kérni.Nagyon sokan foglalkoztak ezzel a problémával de az én variációmmal még nem nagyon láttam megoldást.
Nekem a Legendary Edition van meg ami alapból tartalmazza mind a 3 DLC-t,És mivel én nem értek a modoláshoz így nem is élek ezzel a lehetőséggel.Egyedül a magyarítás van fent.
A problémám a következő Sárkánylélek elszívás nem működik.(a problémák megoldásában mindig azt írják csináld ezt csináld azt írj felül ezt azt HA MODOLT a játék).De nekem nem modolt.
A Data file-om így fest:
Dawnguard.esm,
HeartFires.esm,
SkyUI.esp,
Unoffical Skyrim Patch.esp,
Dragonborn.esm.(ez a dlc nem itt volt,de mivel kapcsolgatni kell így ide került)
Eddig úgy oldottam meg hogy a sárkány megölése előtt kikapcsoltam a Dragonborn Dlc-t.És hát valjuk be ez a megoldás nem nagyon jó ha már eljutottam addig a pontig ahol efektív a dlc már kezdetét vette.ha ki be kapcsolom már tünedeznek el dolgok.És erre szeretnék megoldást kapni hogy ne keljen kapcsolgatni állandóan.

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Legendary Edition.No Mod(BUG)

Hozzászólás Szerző: ignussen » 2017. szept. 28., csüt. 18:10

Egy megoldás a Sárkánylélek ügyre :https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/85766/?

Vik
Hozzászólások: 3693
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Legendary Edition.No Mod(BUG)

Hozzászólás Szerző: Vik » 2017. szept. 28., csüt. 21:59

A fenti beépülő leírásából idéznék:
"töröld a "..\Data\Scripts\ mappából a következő fájlokat:
MQKillDragonScript.pex
dragonactorscript.pex"
Ugyanis az Unofficial Skyrim Patch leírásánál is ezt ajánlják, mivel abban is van javítás erre vonatkozóan. Viszont így ránézésre a betöltési sorod rossz, nem csoda, hogy nem működik rendesen.

Skyrim.esm
Update.esm
Unofficial Skyrim Patch.esp
Dawnguard.esm
Unofficial Dawnguard Patch.esp
Hearthfires.esm
Unofficial Hearthfire Patch.esp
Dragonborn.esm
Unofficial Dragonborn Patch.esp
Minden egyéb beépülő. SkyUI is.

Gruby
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2011. dec. 11., vas. 6:55

Re: Legendary Edition.No Mod(BUG)

Hozzászólás Szerző: Gruby » 2017. szept. 29., pén. 7:08

Én Special Edition-t használok, ha tévedtem elnézést, de én úgy tudom hogy ezek a régi Unofficial Patch fájlok már nem támogatottak.
Helyette lett az Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch, amiben ezek mind benne vannak.
Itt található: https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/71214/? Lehet hogy magyarított is van itt a fórumon...

A helyes betöltési sorrend:
Skyrim.esm
Update.esm
Dawnguard.esm
Hearthfires.esm
Dragonborn.esm
Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch.esp
[Your other ESM files]

Avatar
djbigyo
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2017. szept. 28., csüt. 13:54

Re: Legendary Edition.No Mod(BUG)

Hozzászólás Szerző: djbigyo » 2017. szept. 30., szomb. 9:54

Nagyon szépen köszönöm a válaszokat és meg is próbálom mind a három lehetőséget.Szépen egyesével.Viszont még mindig nem értem ezt a sorrendiség dolgot.Nekem csak azok vannak amiket fent felsoroltam.Nincs Skyrim.esm nincs Update.esm sem szóval ezek valameik unoffical patch-ben lehetnek.Elsőként Gruby ötletét fogom kipróbálni.Úgy látom ez a könnyebbik fele,ugyan is nem értek ezekhez a modolásokhoz.
Szerk: Feltettem a legendary patch et is ahogy kérték kihagytam a Bsa kiterjesztésűt.feltettem hozzá a magyar fordítást is.Sajnos így sem szívja el a lelket és ennek fejébe van ami angol.:( a lootal is megpróbálkoztam a legendary-ra azt írta hogy nem kompatibilis.A loot al viszont már megtaláltam a skyrim.esm-et
a sorrend tehát így változott.
Skyrim.esm
Update.esm
Dawnguard.esm
HearthFires.esm
Dragonborn.esm
Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch.esp
Nem Hivatalos Skyrim Legendás Kiadás Folt.esp
Unofficial Skyrim Patch.esp
SkyUI.esp

Gruby
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2011. dec. 11., vas. 6:55

Re: Legendary Edition.No Mod(BUG)

Hozzászólás Szerző: Gruby » 2017. szept. 30., szomb. 11:30

A helyes betöltési sorrend beállításához használj Loot-ot (Load Order Optimisation Tool). https://loot.github.io/

Vik
Hozzászólások: 3693
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Legendary Edition.No Mod(BUG)

Hozzászólás Szerző: Vik » 2017. szept. 30., szomb. 17:57

djbigyo írta: Szerk: Feltettem a legendary patch et is ahogy kérték kihagytam a Bsa kiterjesztésűt.feltettem hozzá a magyar fordítást is.Sajnos így sem szívja el a lelket és ennek fejébe van ami angol.:( a lootal is megpróbálkoztam a legendary-ra azt írta hogy nem kompatibilis.A loot al viszont már megtaláltam a skyrim.esm-et
a sorrend tehát így változott.
Skyrim.esm
Update.esm
Dawnguard.esm
HearthFires.esm
Dragonborn.esm
Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch.esp
Nem Hivatalos Skyrim Legendás Kiadás Folt.esp
Unofficial Skyrim Patch.esp
SkyUI.esp
.bsa kiterjesztésűt ne hagyj ki egyik beépülőből se. Ez kb. olyan, mintha vennél egy autót, de motor nélkül. :)
Egyébként a fenti betöltési sor már majdnem jó, csak ha Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch.esp-t használsz (meg a hozzá való magyarítást, hogy ne legyenek angol szövegek), akkor ne használj Unofficial Skyrim Patch.esp-t. Erről egyébként figyelmeztetést is kapsz a játék indulása után.

Avatar
djbigyo
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2017. szept. 28., csüt. 13:54

Re: Legendary Edition.No Mod(BUG)

Hozzászólás Szerző: djbigyo » 2017. szept. 30., szomb. 19:15

Vik írta:
djbigyo írta: .bsa kiterjesztésűt ne hagyj ki egyik beépülőből se. Ez kb. olyan, mintha vennél egy autót, de motor nélkül. :)
Egyébként a fenti betöltési sor már majdnem jó, csak ha Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch.esp-t használsz (meg a hozzá való magyarítást, hogy ne legyenek angol szövegek), akkor ne használj Unofficial Skyrim Patch.esp-t. Erről egyébként figyelmeztetést is kapsz a játék indulása után.
Akkor viszont nem értem https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/8 ... w%3D&pUp=1
Itt konkrétan magyarul írják le ezt"Ne csomagold ki a BSA tartalmát a Skyrim\Data könyvtáradba, és ne is engedd, hogy a Mod Manager tegyen valami hasonlót, mert akkor hibás lesz a játék, és nem fogjuk támogatni!"
Az a bibi hogy azt nem szándékosan teszem fel hanem a magyarítás teszi fel saját magától.és ráadásul ha kikapcsolom az eredeti magyarítás fele is angol marad.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Legendary Edition.No Mod(BUG)

Hozzászólás Szerző: Kull » 2017. okt. 1., vas. 22:49

Vik írta:
djbigyo írta: Szerk: Feltettem a legendary patch et is ahogy kérték kihagytam a Bsa kiterjesztésűt.feltettem hozzá a magyar fordítást is.Sajnos így sem szívja el a lelket és ennek fejébe van ami angol.:( a lootal is megpróbálkoztam a legendary-ra azt írta hogy nem kompatibilis.A loot al viszont már megtaláltam a skyrim.esm-et
a sorrend tehát így változott.
Skyrim.esm
Update.esm
Dawnguard.esm
HearthFires.esm
Dragonborn.esm
Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch.esp
Nem Hivatalos Skyrim Legendás Kiadás Folt.esp
Unofficial Skyrim Patch.esp
SkyUI.esp
.bsa kiterjesztésűt ne hagyj ki egyik beépülőből se. Ez kb. olyan, mintha vennél egy autót, de motor nélkül. :)
Egyébként a fenti betöltési sor már majdnem jó, csak ha Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch.esp-t használsz (meg a hozzá való magyarítást, hogy ne legyenek angol szövegek), akkor ne használj Unofficial Skyrim Patch.esp-t. Erről egyébként figyelmeztetést is kapsz a játék indulása után.
Vik!

A Nexuson ez található a Nem Hivatalos Skyrim Legendás Kiadás Folt oldalán:
► Show Spoiler
Azt írod kell az eredeti mivel ez csak magyarítás de szó nincs arról a leírásban, hogy utána törölgetni kell az eredeti esp-t stb. Aztán a a javasolt betöltési sorrend végképpen ráteszi az i-re a pontot, hogy az ember teljesen megkeveredjen. Mivel nem "Nem Hivatalos Skyrim Legendás Kiadás Folt.esp" van ott, hanem "Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch.esp". Egy kezdő az életben nem fogja megérteni. Mondjuk azt én sem, hogy miért nem hagytad meg az esp eredeti nevét, mint korábban az összes fordításodnál is. Aztán csak felül kell írni a magyarítással a már megszokott módon.

Üdv!

Főleg jó, hogy már nem is létezik a követelmény, az eredeti! :lol: Mert, hogy egy ideje 3.0.10-es változata van már csak. A "Nem Hivatalos Skyrim Legendás Kiadás Folt.esp" 3.0.9-es változat vagy mindegy? :)

Vik
Hozzászólások: 3693
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Legendary Edition.No Mod(BUG)

Hozzászólás Szerző: Vik » 2017. okt. 2., hétf. 21:08

Kull írta: "A foltok (vagy tapaszok, ha úgy tetszik) telepítése után ez legyen a követendő betöltési sorrend:

Skyrim.esm
Update.esm
Dawnguard.esm
Hearthfires.esm
Dragonborn.esm
Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch.esp
[Egyéb .esm-ek]
HighResTexturePack01.esp
HighResTexturePack02.esp
HighResTexturePack03.esp
Unofficial High Resolution Patch.esp
[A többi beépülőd]"[/spoil]

Azt írod kell az eredeti mivel ez csak magyarítás de szó nincs arról a leírásban, hogy utána törölgetni kell az eredeti esp-t stb. Aztán a a javasolt betöltési sorrend végképpen ráteszi az i-re a pontot, hogy az ember teljesen megkeveredjen. Mivel nem "Nem Hivatalos Skyrim Legendás Kiadás Folt.esp" van ott, hanem "Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch.esp".
Mert nem is kellett volna törölni semmit.
Egy kezdő az életben nem fogja megérteni. Mondjuk azt én sem, hogy miért nem hagytad meg az esp eredeti nevét, mint korábban az összes fordításodnál is. Aztán csak felül kell írni a magyarítással a már megszokott módon.
Ez volt a terv, de ezek szerint elbénáztam. Mondjuk érdekes, mert én is ezt használom, csak nálam a magyar változatot is Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch.esp-nek hívják.
Főleg jó, hogy már nem is létezik a követelmény, az eredeti! :lol: Mert, hogy egy ideje 3.0.10-es változata van már csak. A "Nem Hivatalos Skyrim Legendás Kiadás Folt.esp" 3.0.9-es változat vagy mindegy? :)
Nem mindegy, mert ha van újabb, akkor abban vannak olyan hibajavítások is, amik korábban még nem voltak. Meglátjuk, holnap mit tudok tenni ez ügyben.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Legendary Edition.No Mod(BUG)

Hozzászólás Szerző: Kull » 2017. okt. 3., kedd 5:37

Vik írta:Meglátjuk, holnap mit tudok tenni ez ügyben.
Nem azért mondtam. :D Szerintem ebben a formában nincs értelme feltöltened, mert pár hét múlva megint ugrik egy változatot és teljesen használhatatlan lesz!
Az esp-t magában feltölteni, így nincs sok értelme.

Meg aztán van nektek melótok bőven, kitartást a PoE honosításához!

5 perc alatt megcsináltam magamnak a legfrissebb USLEEP-et. A változás jegyzék alapján rég nem változik a szöveges tartalom. Scriptek, collusion javítások stb...
Ha kéri valaki, akkor majd feltöltöm gd-re a teljes beépülőt és doszt. ;)

Vik
Hozzászólások: 3693
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Legendary Edition.No Mod(BUG)

Hozzászólás Szerző: Vik » 2017. okt. 3., kedd 9:12

Kull írta:Nem azért mondtam. :D Szerintem ebben a formában nincs értelme feltöltened, mert pár hét múlva megint ugrik egy változatot és teljesen használhatatlan lesz!
Az esp-t magában feltölteni, így nincs sok értelme.
Lehet, de így szabályos.
Meg aztán van nektek melótok bőven, kitartást a PoE honosításához!

5 perc alatt megcsináltam magamnak a legfrissebb USLEEP-et. A változás jegyzék alapján rég nem változik a szöveges tartalom. Scriptek, collusion javítások stb...
Ha kéri valaki, akkor majd feltöltöm gd-re a teljes beépülőt és doszt. ;)
Akkor te ügyes vagy. Nálam 106 db le nem fordított szöveget talált a TESVTranslator, miután betöltötte a teljes szótárat.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Legendary Edition.No Mod(BUG)

Hozzászólás Szerző: Kull » 2017. okt. 3., kedd 14:21

Vik írta:Akkor te ügyes vagy. Nálam 106 db le nem fordított szöveget talált a TESVTranslator, miután betöltötte a teljes szótárat.
Ebből az ember azt gondolná, hogy új tartalom került a játékba. :)
Való igaz. Ilyeneket változatattak, hogy:

"-Ah the bard-to-be. Did Viarmo send you?" -> "Ah, the bard-to-be...." (Bug #22774) - ezt magyarul: "-Á, a jövendõ bárd. Viarmo küldött?" így helyetettesíti be a program stb. Ezek ugye a hibás eredeti szövegek javításai-korrekciójai. Ezek magyar fordításai rendben vannak.Mert a fordító(valszeg ugye te vagy Deathskull) anno, már eleve jól fordította magyarra, hiába volt hibás az angol szöveg. Amit én használok progi, az ezeket lefordítottnak tekinti.
Ebből van több tucat a változás jegyzékben.
Újak, lefordítatlan:

-FURN: a :roll:
-FURN: B :D
-ACTI: Remove Unwanted Visual Effects meg ilyenek.

Na most, a le nem fordított szöveg alatt(ha egyáltalán fordítani kell - a,b :mrgreen: ) nyilván nem litániát kell érteni gondolom. Egy csomag pilóta keksz és egy bögre kávé fogyott el, amíg átnéztem. ;)

U.i.: Egyébként szerintem töltsd fel a Google Drive-ra a teljes beépülőt. Ott örökké elérhetik az emberek és a mostaniak már igencsak konkrétak egy végigjátszáshoz. Senkit nem érdekel már ha ugrik egy-egy változatot.
Tele van GD a honosításainkal(teljes beépülők) és a G-Portálról is több Nexusos admin, moderátor is régóta tud. Szal nyugodtan feltöltheted, mert ez így teljesen szabályos! :twisted:

Avatar
djbigyo
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2017. szept. 28., csüt. 13:54

Re: Legendary Edition.No Mod(BUG)

Hozzászólás Szerző: djbigyo » 2017. okt. 3., kedd 18:01

Üdvözletem ismét,hosszas kísérletezgetés megannyi törlésen és újratelepítésen túl vagyok,És sikerült végre működésre bírnom a sárkánylélek elszívást úgy hogy nem kell kikapcsolni a dlc-ket.
Csak egyetlen egy picike apró gondot vettem észre eddig.A legelején amikor választhatsz karaktert ott 2 faj nevezetesen Darkelf meg a másik elf angol maradt,illetve a templomban a jobb oldali asztalon egy könyv szintén angol maradt.És végül szintén a templomban a második lila szobrocska ami állítólag megtisztít minden hatás alól(nem a gyógyító),angol és magyar felirat közt ugrál.Elképzelhető hogy későbbiekben lesz még angol dolog de egyenlőre még nagyon az elején járok mert párszor újratettem és mindig előröl kezdtem.(A régi Elmentéseimet Nem Próbáltam)
A betöltési sorrendem a következők
Skyrim.esm
Update.esm
Dawnguard.esm
HearthFires.esm
Dragonborn.esm
Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch.esp
Nem Hivatalos Skyrim Legendás Kiadás Folt.esp
SkyUI.esp

Sajnos úgy vettem észre hogy a magyarítás amit feltettem az játszott közre mert feltette szépen a saját kis unofficial skyrim patch-ét és emiatt nem szívta el.Ugyan ezt a magyarítást használva kihagytam ezt a patch telepítését,feltettem utána a Legendary patch et a hozzá való magyarítást és így hajlandó működni.Sajnos nem tudom megjósolni hogy a magyarítás patch része nem telepítésével milyen gondok adódhatnak,és hogy lesznek e még angol feliratok,de ha találok akkor mindenképp leírom majd.
Köszönöm a Segítséget: ignussen,Vik,Gruby,Kull

UI:Remélem azoknak akiknek van még ilyen gondja és ezzel a Legendary Editionnal játszanak megoldja majd a baját.
A játék+dlck magyaritása innen származik: https://www.morrohun.hu/skyrim/
A legendari Patch innen: https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/71214/
A hozzá való Magyarítás pedig innen: https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/8 ... 5841&pUp=1

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Legendary Edition.No Mod(BUG)

Hozzászólás Szerző: Kull » 2017. okt. 4., szer. 16:08

djbigyo írta: A betöltési sorrendem a következők
Skyrim.esm
Update.esm
Dawnguard.esm
HearthFires.esm
Dragonborn.esm
Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch.esp
Nem Hivatalos Skyrim Legendás Kiadás Folt.esp
SkyUI.esp

Sajnos úgy vettem észre hogy a magyarítás amit feltettem az játszott közre mert feltette szépen a saját kis unofficial skyrim patch-ét
Erről van szó, a magyarítást így kell telepíteni: telepítős honosítás

Ugyanakkor a Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch.esp fájlt töröld ki jelen esetben!

Ezentúl most viszont inkább távolítsd el magát az USLEEP-et, mert van egy újabb változat!

1. Telepítsd fel ezt: https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/71214/?

2. Majd ezzel https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/85841/? pedig írd felül és kész!

3. A SkyUI legfrissebb változatát pedig itt: https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/68016/? találod.

Vik
Hozzászólások: 3693
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Legendary Edition.No Mod(BUG)

Hozzászólás Szerző: Vik » 2017. okt. 4., szer. 20:35

djbigyo írta: A betöltési sorrendem a következők
Skyrim.esm
Update.esm
Dawnguard.esm
HearthFires.esm
Dragonborn.esm
Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch.esp
Nem Hivatalos Skyrim Legendás Kiadás Folt.esp
<-- ezt töröld, teljesen hibás volt. A lenti hivatkozásról letölthető 3.0.10-es Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch magyarítás a jó.
SkyUI.esp

Sajnos úgy vettem észre hogy a magyarítás amit feltettem az játszott közre mert feltette szépen a saját kis unofficial skyrim patch-ét és emiatt nem szívta el.Ugyan ezt a magyarítást használva kihagytam ezt a patch telepítését,feltettem utána a Legendary patch et a hozzá való magyarítást és így hajlandó működni.Sajnos nem tudom megjósolni hogy a magyarítás patch része nem telepítésével milyen gondok adódhatnak,és hogy lesznek e még angol feliratok,de ha találok akkor mindenképp leírom majd.
Köszönöm a Segítséget: ignussen,Vik,Gruby,Kull

UI:Remélem azoknak akiknek van még ilyen gondja és ezzel a Legendary Editionnal játszanak megoldja majd a baját.
A játék+dlck magyaritása innen származik: https://www.morrohun.hu/skyrim/
A legendari Patch innen: https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/71214/
A hozzá való Magyarítás pedig innen: https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/8 ... 5841&pUp=1

Racoon

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Racoon » 2017. okt. 13., pén. 20:04

Embereeekkkk!!!
S O S!!! Segítsetek
Minden frankón beállítva a játék zsír megy erre teljesen elment a hang. A frekvenciát állítottam, az nem segített, dx11-et frissítettem az se!
Plíííízzz

Corvus
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2017. okt. 11., szer. 17:51

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Corvus » 2017. okt. 17., kedd 20:13

Sziasztok!

A Skyrim Special Edition kiadásában találkoztam az alábbi problémával.
Azt vettem észre, hogy az Üveg, Daedrikus és Sárkánycsont páncélzatokat amikor kovácsolnám, nincsenek megjelenítve a listán, csak ha fel le lapozok a tárgyak között, de akkor is <HIÁNYZÓ NÉV>-ként jelennek meg. És bár ha így sikerül bármelyiket is megtalálni, el lehet őket készíteni és még fejleszteni is (bár ott is csak egy fekete menüsor van, és ha megtaláltad, fejlesztetted, akkor egy szimpla "(legendás)" szöveg jelenik meg hiányzó névvel) de sem felvenni, sem eladni, sem átadni nem lehet őket, ugyanis elvileg nincsenek az felszereléseink között.
Ezúton szeretnék érdeklődni, hogy ez másnál is előfordult már (és csak én nem láttam a fórumon), illetve mi okozza ezt a problémát és hogyan lehetne orvosolni?
A fegyvereknél és pajzsoknál ilyen probléma nincs.
Előre is köszi a segítséget! :)

Gruby
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2011. dec. 11., vas. 6:55

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Gruby » 2017. okt. 18., szer. 7:17

A barátom letöltött a netről 1 orosz Skyrim SE 1.5.3 verziót. SKSE64 2.0.4 alpha és SkyUI 5.2SE lett rátelepítve (ezek kellenek a Skyrim SE 1.5.3-nak), nála láttam ezt a problémát (valamint a kb 20 Nexus Mod Managerrel telepített modból a Loot hármat fogadott el...). Valószínű a mókolt Skyrim SE volt a baj és ment a kukába az egész. Összegezve: bocs, de nem tudom mi lehet a huba :(

Corvus
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2017. okt. 11., szer. 17:51

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Corvus » 2017. okt. 18., szer. 9:46

Nekem rendesen steames van meg, és még modok sincsenek benne, csak későbbre terveztem. :(

fortis

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: fortis » 2017. nov. 4., szomb. 20:38

Sziasztok! Tönkrement a vinyóm, így egy új lett betéve, amire ismét fel akartam telepíteni a Skyrim legendary-t. Ugyan már végig játszottam, de szeretnék még mászkálni benne egy kicsit. Szóval a Steam rendben van, a játék mégsem indul, mert nincs Skyrim exe file. Eddig mindig volt, rendszerint ott ékeskedett az asztalon, vagy a program filében, most viszont mindent átnéztem, és nincs. Újra telepítettem, ismét nincs. Van ötlet, hogy tudnám elindítani a játékot?

fortis

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: fortis » 2017. nov. 4., szomb. 22:58

fortis írta:Sziasztok! Tönkrement a vinyóm,
Köszi megoldódott!

Kazuma2526

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Kazuma2526 » 2018. feb. 3., szomb. 8:16

Sziasztok! Én is ezzel a hibával küszködök sajnos! Már vagy 12 napja megy a játék több moddal is és eddig nem volt semmi. Ma reggelre meg már nem akar elindulni. Ahogy a menü megjelenne ki is lép. Sajnos még a hang beállítás és a ini. se segített! Van valakinek ötlete?

sasikaa

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: sasikaa » 2018. feb. 16., pén. 1:31

Nekem is hasonló problémáim vannak. Mind Special Edition, mind a 2 DVD-s Legendary Edition változattal, mind az egy DVD-s legendary edition-al.
Nekem a mod manager log file ilyeneket ír, hogy a system32 mappában ez-az a DLL problémázik. De semmi nem oldja meg a dolgot, csak az újra telepítése az egész alap játéknak (rgo: moddingolás az elejéről...)

A special edition-t hagyjuk is, egy rakás ... De a legendary-ban mi lehet ilyenkor a baja?

sasikaa

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: sasikaa » 2018. feb. 16., pén. 1:33

Srácok!

Ugye már nem kell külön a DLC-k patch-eit feltenni külön külön, elég az Unnoficial skyrim legendary edition patch?

Dumnezeu1

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Dumnezeu1 » 2018. feb. 16., pén. 14:16

Üdvözletem!

Rengetegszer tettem fel újra a Skyrimet és moddolgattam össze vissza, csupán kísérletezésképp, ezzel nem is volt probléma, eddig.
Azonban most új hibába ütköztem. First person nézetben -jellemzően belső térben- bizonyos területekre tekintve erősen laggol a kép - vagy inkább ugrál.
Mivel a játék erős textúrával ill. közepes és erős beállításokkal fut (kipróbáltam a legalacsonyabbat is) ezért úgy vélem nem teljesítménybeli
probléma adja ezt.

Van tippetek, hogy mi lehet a megoldás rá?

raimhol
Hozzászólások: 404
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2018. feb. 20., kedd 23:33

Feltettem kb 80 beépülőt, és idáig nem volt gond, de másfél óra után átakartam menni valahová, és jön 5-6 farkas, és kidobál a játék álandóan azon a ponton... Lootta vannak a módok sorba téve, nem tudom mi lehet a baj, egyetlen bugot sem ír.

raimhol
Hozzászólások: 404
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2018. feb. 20., kedd 23:42

Semmi hibát nem jelez a loot, mégis megjelenik az ellenség, ami 5 farkast jelent, és auto bezáródik a játék... Újraindítottam, és megint ez volt. Nem tudom melyik hiba okozhatja, mikor a Loot semmi hibát nem jelez.

raimhol
Hozzászólások: 404
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2018. feb. 20., kedd 23:54

Tes5 nem látja azokat a módokat, amiket mod orginazerbe nyitottam meg. Hogy érjem el, hogy lássa?

raimhol
Hozzászólások: 404
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2018. feb. 21., szer. 2:14

Megoldottam, hogy lássa a Tes5 a módokat, de még mindig kidobál a játék... memorilogblockot is betettem, ami nem tudom egyáltalán működik-e, de ugyan úgy kidobál... Igaz sokszor nem dob ki, de általában kidob azon a ponton, csak idő kérdése... Ötlet?

Dumnezeu1

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Dumnezeu1 » 2018. márc. 1., csüt. 11:35

Üdvözletem!

A lagg problémát megoldottam egyszerű újratelepítéssel, de nem jöttem rá, hogy mi volt a probléma eredete.
Újabb visszatérő probléma:
A rácsos kapuk sehol nem nyílnak ki, amelyeket karral kell intézni. A disable cheat olykor működik, de ha olyan kapu van, amelynek a kinyitása küldetéscél, annál már nem működik a disable command sem. Próbáltam skyrim fórumokon keresni a problémát, de sehol sem találtam. Van tippetek? Ez nagyon régi problémám a játékban, az általam kipróbált javítások sem segítettek rajta.

Bubuka89
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2018. júl. 29., vas. 16:46

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Bubuka89 » 2018. júl. 29., vas. 17:47



Vidd 3:40-re a videót. Nekem sikerült, karral húzhatós rácsos ajtónál, főküldinél. Szélsebes rohanást alkalmazd. :)

MuscleMan

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: MuscleMan » 2018. aug. 1., szer. 16:25

Üdvözlök mindenkit!

Nos nekem az a problémám, hogy ha akarnék például egy kardot elkészíteni vagy kaját vagy, ha le akarnék ülni egyszerűen nem csinálja.
Csak áll tovább a karakter. Utána olvastam ennek a hibának és hát úgy olvastam, hogy erre a hibára nincs egyenlőre megoldás. Hiába újra telepítettem az
egész játékot, újra is kezdtem az egészet, megnéztem minden egyes modot is hátha valamelyikkel van a baj, de hát egyik se volt jó.

Ha valaki még is tudná a megoldást erre az óriási hibára azt nagyon megköszönném.

Kissbuli

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Kissbuli » 2018. aug. 2., csüt. 0:06

Sziasztok! Én elkezdtem modolni a skyrimet (játékon belül) be álítottam azokat a modokat amiket szeretnék rá nyomok a folytatásra kiírja hogy "belsőépűlésü" mod van. igen vagy nem (ez a válszték) igen. tölti.... tölti..... töltii!! NEM LÉP BE! miért nem megy? már utána néztem a youtube-on is semmi. Ha valaki tudja a választ és el is küldi azt nagyon megköszönném.

MuscleMan

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: MuscleMan » 2018. aug. 4., szomb. 17:36

Üdvözlök mindenkit!

Nos nekem az a problémám, hogy ha akarnék például egy kardot elkészíteni vagy kaját vagy, ha le akarnék ülni egyszerűen nem csinálja.
Csak áll tovább a karakter. Utána olvastam ennek a hibának és hát úgy olvastam, hogy erre a hibára nincs egyenlőre megoldás. Hiába újra telepítettem az
egész játékot, újra is kezdtem az egészet, megnéztem minden egyes modot is hátha valamelyikkel van a baj, de hát egyik se volt jó.

Ha valaki még is tudná a megoldást erre az óriási hibára azt nagyon megköszönném.

Már mindegy..... Már helyreállítottam! :)
Megoldást nem fogom elárulni. :(
Szépen megtartom magamnak ezt a titkot.
Ti szadisták! :)
---
Köszönjük, igazán hasznos tagja vagy a fórumnak. - Vik

Yodafone
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2015. ápr. 3., pén. 18:17

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Yodafone » 2018. aug. 16., csüt. 3:51

Látom nem túl aktív már a fórum, de hátha:
Visszatérő gondom, hogy bebuggol egy küldetés. Van egy mentésem, ott csak az egyik mellékküldetés feküdt meg, de most egy másikban a Télvári akadémiás sztori vonal halt be. Mit lehet vele kezdeni? Nem nagyon használok modokat. 1-2 alap van fenn és annyi (pl skyui). Próbáltam úgy, hogy minden modot és DLC-t kikapcsoltam, de úgy sem megy tovább. Régebbi mentés sem segít, úgy tűnik, ahogy elindítok egy karaktert előre be van táblázva, hogy melyik küldije fekszik meg. Hogyan tudnám tovább vinni a dolgot? Most halt meg a főmágus, de innen semmi. Nem tudok vele interakcióba lépni, sőt a küldetést se kapom meg, hogy keressem meg a hulláját. Ötletek?

Vik
Hozzászólások: 3693
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: Vik » 2018. aug. 25., szomb. 15:46

Yodafone írta:
2018. aug. 16., csüt. 3:51
Látom nem túl aktív már a fórum, de hátha:
Visszatérő gondom, hogy bebuggol egy küldetés. Van egy mentésem, ott csak az egyik mellékküldetés feküdt meg, de most egy másikban a Télvári akadémiás sztori vonal halt be. Mit lehet vele kezdeni? Nem nagyon használok modokat. 1-2 alap van fenn és annyi (pl skyui). Próbáltam úgy, hogy minden modot és DLC-t kikapcsoltam, de úgy sem megy tovább. Régebbi mentés sem segít, úgy tűnik, ahogy elindítok egy karaktert előre be van táblázva, hogy melyik küldije fekszik meg. Hogyan tudnám tovább vinni a dolgot? Most halt meg a főmágus, de innen semmi. Nem tudok vele interakcióba lépni, sőt a küldetést se kapom meg, hogy keressem meg a hulláját. Ötletek?
Nem Hivatalos Folt fent van? Azzal kell kezdeni. Több ezer hibát javítanak a játékban.

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Hibák a játékban

Hozzászólás Szerző: ignussen » 2018. okt. 16., kedd 6:29

Üdv!

Tudom újabban ritkán jelenel meg, de az alábbi írásomat megosztottam DC-n és úgy gondolom itt is megteszem. Ez talán Viknek is segít egy-két probléma magoldásában (B - billentyű okozta lassulás)

Ígértem, hogy megírom, mi az oka annak, hogy a 'B' billentyűtől elszállhat gép, és még további billentyűkről is írnék.
Egyre több ember kezdte el használni Boris Vorontsov EnbSeries progtamját, mely tényleg egyre tökéletesebbé kezd válni, és ez nem csak a Skyrimet, hanem a több más játékot is támogat.
Viszont a kreátor az egyes funkciók gyorsabb eléréséhez, vagy ki/bekapcsolásához gyorsbillentyűket/forróbillentyűket/hot keys-eket rendelt.
És ezze együtt némely programban ütközések léptek fel, mert némelyik billentyű már használatban van. Ezek a kötetkezők:
- 'B' Brute Force Mode kapcsoló: Nem csak a nagyobb, hanem a kisebb helyek fény árnyék, és egyéb utókalkulációja (pl.: szemgödrök). Ez a legtöbb embernél problémát okoz, ugyanis csak megfelelően beállított ini fájlok összhangja mellett működik helyesen, különben a nagy számítások miatt az FPS akár 2-re is leeshet, még egy jó gépen is.
- 'Home' FPS korlát ki/bekapcsolása: Hiába állítottad be az ini fájlban ezzel ki tudod kapcsolni. Ezt ne piszkáld!! 60 FPS felett szétesik a gép, ugyanis a legtöbb szkript és más plugin, pl HDT-k. nem kapnak megfelelő időt a számítások végrehajtására.
KIKÜSZÖBÖLÉS: Vagy használj olyan segédprogramokat, melyek támogatják a 60FPS feletti üzemet, vagy ne bántsd! Ráadásul, ebből kettő is van, és a Skyrim ezt egynek tekinti. Erre van lehetőség, mert én szétszedtem minden billentyűt, ha kell, akkor ezt is szívesen megosztom. De ez egy Skyrimes alapfájl.
- 'F4' VRAM felszabadítása: Ez problémás, pl.: a SKYUI alapbillentyűje, a 4. felszereléshely gyorsbillentyűje. Ennek hatására a VRAM kiürül, mely időigényes, néh akár 10 sec, és ennyi időre leáll a SKYRIM. Ha pedig valamely plugin mentőbillentyűje, akkor a mentést korruptá és szemetessé is teheti.
- * a NumPad-on. FPS érték megjelenítésének ki/bekapcsolása: Ennél több hatása nincs.
- 'Print Screen' Kép mentése
- 'SHIFT+Enter' Beállítások menü ki/bekapcsolása
- F12 Effect használata

Mindegyik billentyű ki is küszöbölhatő, azaz megszűntetheted annak hatását, a következő módon:
Nyisd meg az 'enblocal.ini'-t a Skyrim mappájában, majd töröld a megfelelő sort (vagy át is írhatod a saját felelősségedre): [INPUT] rész alatt!
B: KeyBruteForce=66
Home: KeyFPSLimit=36
F4: KeyFreeVRAM=115
*: KeyShowFPS=106
Print Screen: KeyScreenshot=44

Remélem segít...

Válasz küldése