Beépülők

Az Oblivion magyarításával kapcsolatos kérdések, hibák.
Juventussa

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Juventussa »

Na, most alaposan átnéztem, mit akarok feltenni, sikerült is kiválasztanom egy csomó bővítményt (kizárólag azokat, amiket az imént ajánlottál, illetve az első és második HSZ-ban lévők közül), DR-t ki is hagytam, mert csak a baj van vele, úgy néz ki. Fel is telepítettem mindet úgy, ahogy kell, de amint elindítom a játékot (mod manageren keresztül), még az oblihun intrójánál kidob a játék, minden szó nélkül. Mondjátok légyszi, hogy ez csak addon betöltési sorrend hiba, és nem kell kiválogatnom, 30 bővítmény közül, hogy melyik okozza. :) Bár, a nehezén már túl vagyok, tényleg csak egy hajszálnyi választ el a játéktól, úgy érzem.
Juventussa

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Juventussa »

Szerk.: Immersive Interiors a ludas, nagyjából kiszűrtem. Más is tapasztalt hasonló problémát ennek az addonnak a használata során?
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Juventussa írta:Szerk.: Immersive Interiors a ludas, nagyjából kiszűrtem. Más is tapasztalt hasonló problémát ennek az addonnak a használata során?
Az Immersivet csak ajánlottam.. az minden olyan móddal ütközik ami változtat is valamit egy meglévő házon. Meg egyébként is még nincs kész teljesen.
Juventussa

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Juventussa »

Jó, hát most már tudom... :)

Minden fut tök jól, örülök is, még talán annyi, hogy az inventoryban, meg karakterlapon, és egy csomó helyen kicsit összecsúsznak a sorok, vagy ha kinyitok egy ládát, nehéz egyenként kivenni a dolgokat, mert mondom, kicsit egymásba csúsztak. Ezzel találkozott már valaki?
The Real Neraverine

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: The Real Neraverine »

Adam17 írta:TRN One of the Gang-et nem fordítjátok majd le? Jó lenne....
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=23526
Adok engedélyt, hogy lefordítani a változtatást. Remélem enoy meg.

-Google Fordítás
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

The Real Neraverine írta: -Google Fordítás
Éppen elég rossz időnként ilyen magyar "helyesírású" hozzászólásokat olvasgatni, nem kell még a Gugli fordítóval is rontani az összképet, szerintem.
Kerwin
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2011. máj. 19., csüt. 16:56

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Kerwin »

Vik írta:
The Real Neraverine írta: -Google Fordítás
Éppen elég rossz időnként ilyen magyar "helyesírású" hozzászólásokat olvasgatni, nem kell még a Gugli fordítóval is rontani az összképet, szerintem.
Egyetértek Vik.
A hozzászóló a név alapján ennek a bizonyos módnak a készítője. De finoman szólva erősen kételkedem, hogy a valódi alkotó, (aki elvileg Ír illetőségű) idegen nyelvű fórumokat böngészgetve, kiszúr egy ilyen kérést (mármint hogy legyen lefordítva), majd egy kurta-furcsa két mondattal engedélyt ad rá. :D :D
Ügyes próbálkozás.
TamrieliRocker

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: TamrieliRocker »

Valószínű, hogy valami idióta baromkodott már megint! Az adminisztrátor elvileg látja az IP címet, így megtudja állapítani, hogy magyar vagy külföldi!
duke81

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: duke81 »

Hi!

Azt szeretném kérdezni hogy a pluginoknál ahol nincs írva hogy szükséges az eredeti, ott elég csak a magyar filet letölteni?
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

duke81 írta:Hi!

Azt szeretném kérdezni hogy a pluginoknál ahol nincs írva hogy szükséges az eredeti, ott elég csak a magyar filet letölteni?
Így van.
Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

Valaki megmondaná, hogy honnan töltsem le az obse-t?
Nem jó a verzió, valószínűleg ezért rossz a dwemer léghajó is.
A választ előre köszönöm.
SgtMathias
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2011. máj. 15., vas. 20:43

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: SgtMathias »

Valaki írta:Valaki megmondaná, hogy honnan töltsem le az obse-t?
Nem jó a verzió, valószínűleg ezért rossz a dwemer léghajó is.
A választ előre köszönöm.
Esetleg innen: http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=37952
Avatar
cornelius
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2011. jún. 2., csüt. 20:33

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: cornelius »

Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

Egyébként hova tegyem?
WinZip kicsomagolja, Dowlands-ban már ott is van, bemásoltam Datába, Oblivion mappával is próbálkoztam, de semmi.
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Valaki írta:Egyébként hova tegyem?
WinZip kicsomagolja, Dowlands-ban már ott is van, bemásoltam Datába, Oblivion mappával is próbálkoztam, de semmi.
http://www.morrohun.hu/esl/Oblivion:GYIK
Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

Kössz!
Működik minden, és nagyon jóóóóó! :D
Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

Lenne két kérdésem. Az első, honnan tudnám letölteni a Csatakürt kastélyt? Nem találom sehol, és nekem még a régi van meg, amelyik nincs kész. A második, honnan szedjem le az Elsewry-t? A nexuson nincs fenn.
Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

Egyémbként, nagyon jó lenne, ha lefordítanátok a Katch rebuilt-ot. Ha annyira illúzióromboló a hangok hiánya csináljátok meg ti, úgy mint a Middas mágiában.
Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

Valaki írta:Egyémbként, nagyon jó lenne, ha lefordítanátok a Katch rebuilt-ot. Ha annyira illúzióromboló a hangok hiánya csináljátok meg ti, úgy mint a Middas mágiában.
Egyébként.
Rosszul írtam.
Valaki írta:http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=16308

Itt egy jó kis otthon mod. Légyszi fordítsátok le.
Erre válaszolna valaki?
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Valaki írta:Lenne két kérdésem. Az első, honnan tudnám letölteni a Csatakürt kastélyt? Nem találom sehol, és nekem még a régi van meg, amelyik nincs kész. A második, honnan szedjem le az Elsewry-t? A nexuson nincs fenn.
Hát ha tényleg nincs fent, az baj. Amikor elkészült az Elsweyr fordítás, akkor még kettő is volt fent.

Csatakürt kastély ügyében ha ingyen akarod: továbbra sem vagyunk warez site. Ha megfelel fizetősen is, akkor pl. Steam. Nekem is onnan van, de ott csak teljes Oblivionnal együtt lehet.
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Valaki írta: Itt egy jó kis otthon mod. Légyszi fordítsátok le.

Erre válaszolna valaki?
Nem vállalom a fordítását. Megfelel ez a válasz?
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Amikor azt írjuk, hogy nem vagyunk warez oldal, akkor azt úgy értjük, hogy nem támogatjuk a warezt semmilyen formában.
Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

Sleth írta:
Hasbal írta:Na elkészült az Akatosh sárkányai mód :)

Mondhatni most kérnék valami jó fordítani valót :lol:
Kívánságod számomra parancs :lol:

Shadowcrest Vineyard

Egyik személyes kedvenc lakhelyem, egy nagyon szép kúria, egy kis majorsággal, és pár sötét titokkal.
Lehet, hogy én vagyok a hülye, de nem találom a kulcsot. Valaki segítsen megtalálni vagy csak a helyét megmondani, hol keressem.
Horius

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Horius »

Ha valaki összeállítana nekem egy olyan beépülő packot, amibe benne vannak azok, amire a játék során szükség lehet, és azt egy .rar-ba vagy valamibe becsomagolná, és feltenné valahova, azt megköszönném!
Horius

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Horius »

És ha még lehetne, hogy ezek a beépülök magyarok lennének, az nagyon jó lenne. Úgy értem magyarnak, hogy ha valamelyik beépülő olyan dolgokat ad az Oblivionhoz, ami szövegfájl, akkor az jó lenne, ha magyar lenne.
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Horius írta:És ha még lehetne, hogy ezek a beépülök magyarok lennének, az nagyon jó lenne. Úgy értem magyarnak, hogy ha valamelyik beépülő olyan dolgokat ad az Oblivionhoz, ami szövegfájl, akkor az jó lenne, ha magyar lenne.
Nézz körül a pluginok oldalon. Igaz, hogy a többség nem .rar-ba lett csomagolva.
Horius

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Horius »

Én ezt úgy értettem, hogy több olyan plugin, amely jobbá teszi a játékot, egy .rar-ba téve. Ti jobban értetek ehhez, ezért gondoltam erre...
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Horius írta:Én ezt úgy értettem, hogy több olyan plugin, amely jobbá teszi a játékot, egy .rar-ba téve. Ti jobban értetek ehhez, ezért gondoltam erre...
Szóval egy szettet akarsz összeállíttatni magadnak velünk? Szerintem khm... tényleg ami magyar és "használható" az mind a pluginok fülben van ;)
Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

Találtam az obse mappájában egy obse_plugin_example nevezetű fájlt, amivel plugint lehet készíteni. De nem tudok. Segítenétek, hogy tudjak készíteni magamnak valamit?
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Valaki írta:Találtam az obse mappájában egy obse_plugin_example nevezetű fájlt, amivel plugint lehet készíteni. De nem tudok. Segítenétek, hogy tudjak készíteni magamnak valamit?
Szerintem először próbálj meg valami egyszerű dolgot készíteni. Fegyver/plusz tárgy a játékba, esetleg egy NJK, akivel lehet új dolgokról beszélgetni. OBSE programozás a szakértőknek való. Még én se ástam bele magam.
Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

Vik írta:
Valaki írta:Találtam az obse mappájában egy obse_plugin_example nevezetű fájlt, amivel plugint lehet készíteni. De nem tudok. Segítenétek, hogy tudjak készíteni magamnak valamit?
Szerintem először próbálj meg valami egyszerű dolgot készíteni. Fegyver/plusz tárgy a játékba, esetleg egy NJK, akivel lehet új dolgokról beszélgetni. OBSE programozás a szakértőknek való. Még én se ástam bele magam.
Én is valami hasonlóra gondoltam, csak mindenfélét kiír, amiből annyit olvastam el, hogy "error not instal". Hogyan tegyem fel, mert instal nincs a mappájában.
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Valaki írta: Én is valami hasonlóra gondoltam, csak mindenfélét kiír, amiből annyit olvastam el, hogy "error not instal". Hogyan tegyem fel, mert instal nincs a mappájában.
Pontosan mit akarsz feltenni? Ha jól emlékszem, OBSE telepítését megtalálod a http://www.morrohun.hu/esl/Oblivion:GYIK oldalon, meg azt is, honnan lehet letölteni CS-t, ami a beépülők készítéséhez kell.
Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

Vik írta:
Valaki írta: Én is valami hasonlóra gondoltam, csak mindenfélét kiír, amiből annyit olvastam el, hogy "error not instal". Hogyan tegyem fel, mert instal nincs a mappájában.
Pontosan mit akarsz feltenni? Ha jól emlékszem, OBSE telepítését megtalálod a http://www.morrohun.hu/esl/Oblivion:GYIK oldalon, meg azt is, honnan lehet letölteni CS-t, ami a beépülők készítéséhez kell.
Kösz.
Dr.UnGrammar

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Üdvözlet!

Az Oblivion magyarítása és a lefordított beépülőkkel kapcsolatban lenne egy olyan kérdésem, hogy ezek használata mellett ha teszem azt futtatok (használok) más angol nyelvű beépülőket akkor számíthatók-e valamiféle kellemetlenségre.

Ezt azért kérdezem, mert nagy örömmel tapasztalom, hogy rengeteg nagyszerű (és általam is használt) modot lefordítottatok, ugyanakkor rengeteg apróbb angol mod-om van (elsősorban egyedi tárgyak/ tornyok). Én személy szerint úgy gondolom, hogy egy angol nevű ruhadarab nem sok vizet zavarna, de ugyanakkor bevallom semmit sem tudok a programozásról, így fogalmam sincs milyen módosítások következnek be egy magyarosítás során (huh remélem érthető a fogalmazásom).

Röviden a magyarosítások megférnek-e néhány apróbb angol mod mellett?

Válaszotokat és türelmeteket előre is köszönöm!
A magyarosításért pedig örök hála, tisztelet és elismerés!
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Dr.UnGrammar írta:Üdvözlet!

Az Oblivion magyarítása és a lefordított beépülőkkel kapcsolatban lenne egy olyan kérdésem, hogy ezek használata mellett ha teszem azt futtatok (használok) más angol nyelvű beépülőket akkor számíthatók-e valamiféle kellemetlenségre.

Ezt azért kérdezem, mert nagy örömmel tapasztalom, hogy rengeteg nagyszerű (és általam is használt) modot lefordítottatok, ugyanakkor rengeteg apróbb angol mod-om van (elsősorban egyedi tárgyak/ tornyok). Én személy szerint úgy gondolom, hogy egy angol nevű ruhadarab nem sok vizet zavarna, de ugyanakkor bevallom semmit sem tudok a programozásról, így fogalmam sincs milyen módosítások következnek be egy magyarosítás során (huh remélem érthető a fogalmazásom).

Röviden a magyarosítások megférnek-e néhány apróbb angol mod mellett?

Válaszotokat és türelmeteket előre is köszönöm!
A magyarosításért pedig örök hála, tisztelet és elismerés!
Számíthatsz kellemetlenségre, amennyiben két vagy több beépülő összeakad egymással. Ilyen helyzetben segíthet a betöltési sor módosítása. Javaslom az idegen nyelvű beépülőket a magyarítás elé tenni.
Dr.UnGrammar

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Köszönöm a segítséget!
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Mostantól lehet csatlakozni a Birodalmi Légióhoz. Már nem emlékszem, ki érdeklődött ez ügyben, mindenesetre engem is érdekelt a dolog. Miután kb. 90%-át lefordítottam a beépülőnek, kiderült, hogy egy kezdő mod készítő alkotása, tele van hibával, annak ellenére, hogy már a 3.2-es verziónál jár. 1 napom ráment a tesztelésre, hibajavításra, és még így sem tökéletes. De talán már elfogadható. Mivel igazából szabin vagyok, tovább nem akarok foglalkozni vele, közzéteszem így.

http://www.morrohun.hu/oblivion/letolt. ... 101&type=2
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Vik írta:Mostantól lehet csatlakozni a Birodalmi Légióhoz. Már nem emlékszem, ki érdeklődött ez ügyben, mindenesetre engem is érdekelt a dolog. Miután kb. 90%-át lefordítottam a beépülőnek, kiderült, hogy egy kezdő mod készítő alkotása, tele van hibával, annak ellenére, hogy már a 3.2-es verziónál jár. 1 napom ráment a tesztelésre, hibajavításra, és még így sem tökéletes. De talán már elfogadható. Mivel igazából szabin vagyok, tovább nem akarok foglalkozni vele, közzéteszem így.

http://www.morrohun.hu/oblivion/letolt. ... 101&type=2
Érdekes ezt én is néztem régen :)
De már nem lehet elvárni egy 42 éves dolgozó embertől hogy befejezzen egy ilyen munkát.
Reboot

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Reboot »

Ki a 42 éves?
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Reboot írta:Ki a 42 éves?
Mivel nem én, feltételezem, hogy a mod készítője. Egyébként meg el lehet várni, de kb. fél éve ilyen állapotban van a mod a TesNexuson.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Vik írta:
Reboot írta:Ki a 42 éves?
Mivel nem én, feltételezem, hogy a mod készítője. Egyébként meg el lehet várni, de kb. fél éve ilyen állapotban van a mod a TesNexuson.
Te azt csak hiszed ;)
Anonymus
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2010. dec. 20., hétf. 13:06
Tartózkodási hely: Anvil/Chorrol

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Anonymus »

_Sun_ írta:Első lépés:
-OBSE, -Oblivion Mod Manager

Optimalizálás:
-Streamline, -Operation Optimization

Realizmus:
-Actors Have Torches (Dungeon és Exterior), -Harvest Flora, -Crowded Raoads Revamped, -Atmospheric Weather System, -Original Color Darker Nights, -Rainbows In Tamriel, -Alive Waters,
-Seductive Idles

Játékmenet:
-Legendary Mastery, -Conjuration Level Based Summon Caps, -Creature Intensity, -Deadlier Traps, -Quest Award Leveler, -Sell Horses, -Spell Delete, -MM Alchemy Potions, Sneak MArksman, Sneak Melee, Arrow Loot 75, -Denock Arrow, -The Dead Can Dance, -Arrows In Cell x3, -Arrows Remain 5 min

Graf:
-Illumination Within + Revived Optimised, -Better Potion Bottles Reduced, -CaptNKILLs Non Tiling TExture Mod (Quarlhoz lehet ez nem kell), -Cities Alive At Night, -Enhanced MAgic Effects, -Fine Weapons, -FOV Modifier, -Gorier Blood, -Koldorn's LOD Noise Replacement Scenery, -Nighteye Shader Replacer, -Rusty Items, -Smooth Faces, -VA's Better Gold (vagy a with no menu icon változat)
-Unique Landscapes Compilation (omod)

Térkép:
-Dude Where's My Horse, -House Map Markers, -Landmarks With Wells, -Oblivion Gate Map Marker Remover

Változatosság:
-Francesco's Leveled Creatures Items Mod, -Francesco's Optional New Items Creatures

Persze rengeteg jó mod van még, de szerintem ezekkel már jelentősen élvezetesebb lesz a játék.
A magyaritás töltődjön be elsőnek az esm-ek után, úgy állítsd be a Mod Managerben, és akkor nem bugolódik össze a modokkal.
Az új tárgyak, teremtmények elnevezése angol lesz.
Ezeket a beépülőket mind le fogjátok fordítani és a magyaritáshoz igazítani?
Anonymus
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2010. dec. 20., hétf. 13:06
Tartózkodási hely: Anvil/Chorrol

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Anonymus »

Esetleg nem akartok csinálni egy grafika mód patck-ot amiben van egy csomó grafikai javító pbeépülő.
Egy olyannak nagyon örülnék. És segítenék is benne.
Avatar
TESMAN
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011. jún. 7., kedd 22:26
Tartózkodási hely: Skyrim-Riverwood

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: TESMAN »

magyarításba van összehangoló
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Anonymus írta:
_Sun_ írta:Első lépés:
-OBSE, -Oblivion Mod Manager

Optimalizálás:
-Streamline, -Operation Optimization

Realizmus:
-Actors Have Torches (Dungeon és Exterior), -Harvest Flora, -Crowded Raoads Revamped, -Atmospheric Weather System, -Original Color Darker Nights, -Rainbows In Tamriel, -Alive Waters,
-Seductive Idles

Játékmenet:
-Legendary Mastery, -Conjuration Level Based Summon Caps, -Creature Intensity, -Deadlier Traps, -Quest Award Leveler, -Sell Horses, -Spell Delete, -MM Alchemy Potions, Sneak MArksman, Sneak Melee, Arrow Loot 75, -Denock Arrow, -The Dead Can Dance, -Arrows In Cell x3, -Arrows Remain 5 min

Graf:
-Illumination Within + Revived Optimised, -Better Potion Bottles Reduced, -CaptNKILLs Non Tiling TExture Mod (Quarlhoz lehet ez nem kell), -Cities Alive At Night, -Enhanced MAgic Effects, -Fine Weapons, -FOV Modifier, -Gorier Blood, -Koldorn's LOD Noise Replacement Scenery, -Nighteye Shader Replacer, -Rusty Items, -Smooth Faces, -VA's Better Gold (vagy a with no menu icon változat)
-Unique Landscapes Compilation (omod)

Térkép:
-Dude Where's My Horse, -House Map Markers, -Landmarks With Wells, -Oblivion Gate Map Marker Remover

Változatosság:
-Francesco's Leveled Creatures Items Mod, -Francesco's Optional New Items Creatures

Persze rengeteg jó mod van még, de szerintem ezekkel már jelentősen élvezetesebb lesz a játék.
A magyaritás töltődjön be elsőnek az esm-ek után, úgy állítsd be a Mod Managerben, és akkor nem bugolódik össze a modokkal.
Az új tárgyak, teremtmények elnevezése angol lesz.
Ezeket a beépülőket mind le fogjátok fordítani és a magyaritáshoz igazítani?
A felsoroltak többnyire már magyarok...
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Anonymus írta:Esetleg nem akartok csinálni egy grafika mód patck-ot amiben van egy csomó grafikai javító pbeépülő.
Egy olyannak nagyon örülnék. És segítenék is benne.
Már van olyan csak keresni kell... nem itt... ;)
Dr.UnGrammar

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Üdv!

Nem tudom mennyire számít nektek ez az információ, de örömmel tapasztalom, hogy (a szerintem sokkal használhatóbb) a DarNified UI kompatibilis a magyarosítással. Egyedül a testreszabás menüje marad angol, de őszintén nem hinném, hogy abba bele kell nyúlni (ha meg igen, akkor sem valami nagy kunszt rájönni, hogy mi micsoda).

Csak ajánlani tudom nektek is, ha még játszatok a Skyrim előtti szabad időtökben.
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Hasbal írta:
Anonymus írta: Ezeket a beépülőket mind le fogjátok fordítani és a magyaritáshoz igazítani?
A felsoroltak többnyire már magyarok...
Én olyan 4-5 darabot számoltam, ami magyar, szerintem ez nem meríti ki a "többnyire" fogalmát. A többit pedig esetleg lefordítjuk majd.
Anonymus
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2010. dec. 20., hétf. 13:06
Tartózkodási hely: Anvil/Chorrol

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Anonymus »

Vik írta:
Hasbal írta:
A felsoroltak többnyire már magyarok...
Én olyan 4-5 darabot számoltam, ami magyar, szerintem ez nem meríti ki a "többnyire" fogalmát. A többit pedig esetleg lefordítjuk majd.
Nos én mindenesetre átnéztem a játékélmény beépülőket de ott csak scripteket kell fordítani és mivel nekem nem eredeti a játékom ezért én nem tudok segíteni.
Válasz küldése