Beépülők

Az Oblivion magyarításával kapcsolatos kérdések, hibák.
Anonymus
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2010. dec. 20., hétf. 13:06
Tartózkodási hely: Anvil/Chorrol

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Anonymus »

Hali!
a Friends and Lover módnál amikor elkezdem csinálni akkor hogy tudom abbahagyni?
Avatar
Arcturus
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2009. okt. 19., hétf. 15:18

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Arcturus »

Anonymus írta:Hali!
a Friends and Lover módnál amikor elkezdem csinálni akkor hogy tudom abbahagyni?
Szia! A kiválasztott billentyűvel végiglapozod a szinteket, asszem 4 szint (vagy sebesség) van, plusz a végén egy levezető animáció.
tibor16

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

sziasztok,
tudtok olyan beépülőről, aminek a segítségével a térképen lehet jelölni,,, pl jelet letenni, vagy esetleg minősíteni a helyneveket... Sok olyan rom van, amit pl csak érintettem, de nem ment be... stb
Azért ide írtam, hogy lehetőleg olyan kellene, ami nem veszik össze a magyarítással
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

tibor16 írta:sziasztok,
tudtok olyan beépülőről, aminek a segítségével a térképen lehet jelölni,,, pl jelet letenni, vagy esetleg minősíteni a helyneveket... Sok olyan rom van, amit pl csak érintettem, de nem ment be... stb
Azért ide írtam, hogy lehetőleg olyan kellene, ami nem veszik össze a magyarítással
TesNexuson van pár ilyen megoldás. Az egyiket valószínűleg lefordítom a jövő héten.
tibor16

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

hmmm - azt nagyon megköszönném :)
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

TÉRKÉP JELZŐ NAGYJAVÍTÁS 3.8

Történt már olyan, hogy meglátogattál egy romot, megakasztott egy zárt ajtó, vagy egy túl erős ellenfél, s emiatt vissza kellett fordulnod, de megfogadtad, hogy egyszer még visszatérsz - aztán teljesen elfelejtetted, melyik rom is volt az?
Töprengtél már azon, hogy a térképeden levő egyik barlangot teljesen felderítetted-e már, vagy csak benéztél oda?
Gondoltál már arra, milyen jó lenne új térkép jelzőket elhelyezni, esetleg megjegyzéseket fűzni a létező térkép jelzőkhöz, emlékeztetőnek?
Gondoltál már arra, hogy milyen lenne, ha az Oblivion térképe nem egy műholdas helymeghatározó rendszerre hasonlítana, hanem inkább egy élethű térképre, amivel akár el is tévedhetsz, ha nem jól olvasod?

A Térkép Jelző Nagyjavítás ezt mind tudja, és még többet is!

* Új térkép jelzők hozzáadása a játékos pozíciójában - szabadon választott névvel, négy különféle ikonnal
* Bármely térkép jelzőre kattintva szabadon elnevezett toldalékot fűzhetsz hozzá a nevéhez (mint pl. [erős ellenfél])
* A legtöbb jelző állapotát meg lehet változtatni, E (bementem) vagy C (kész) jelet adni az ikonnak
* Oblivion kapuk jelei megváltoznak vagy eltűnnek, ha a kapu bezárul
* 8 különféle térkép jelző ikon kinézetből lehet választani
* Szabályozhatod, milyen távolságból váljanak láthatóvá a térkép jelzők az iránytűn vagy a térképen
* Közelebb mozgathatja a térkép jelzőket az általuk jelölt helyekhez, ami olyankor fontos, ha csökkented a jelek láthatósági távolságát
* A játék összes ayleid forrásához, mágikus kövéhez, úti szentélyéhez, játékos tulajdonú házához és a Rend obeliszkjeihez is jelzőket rendel, teljesen új és egyedi ikonokkal
* Kicseréli a dokkok, kastélyok, házak, farmok, istállók, kereskedők, stb. ikonjait
* Sokféle élethű térkép beállítással bír, azon játékosoknak, akik nem akarják, hogy a térkép kézen fogva vezesse őket
* Szabályozhatod, milyen messze és milyen gyakran lehessen gyorsutazni
* Elmentheted a megváltozott/hozzáadott térkép jelzőket, és vissza is töltheted a biztonsági mentést

Letölthető a pluginok közül. Telepítés OBMM segítségével ajánlott, használatát az Elder Scrolls Lapokon találjátok. Biztonsági mentés Pluggy 128-nál összeomlást okoz, 132-es jó.
tibor16

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

szia
elkezdtem felrakni ezt a térképes cuccot, de félúton megálltam a következők miatt
- először is, a magyarítás összessel a kitömörített térképes mappában mindent felülírtam
- az obmm segítségével a fenti módon, már magyarosított térkép mappát behívtam
- erre kiírta, hogy a mappában van egy eps fájl, ami miatt relativ path-oz használ, vagyis linkel - ééés akkor itt megálltam, mert nem tudom, hogy ettől ez, meg minden működni fog-e?
Másrészt, én most találkoztam ezzel a pluggy-val és én a 128-at szedtem le - nem láttam újabbat, - de nem volt a data könyvtárban az az OBSE\Plugins könyvtár. Persze csináltam egyet, de nem vagyok meggyőződve, hogy ettől az még menni fog... mert azt sem tudom, egyébként ez a cucc mi célt szolgál, arról ne is beszéljünk, hogy miként működik...

- nincs véletlen a tarsolyban, egy olyan, aminél nem kell mindent felbolygatni, hogy menjen? Nekem egy sokkal egyszerűbb is megfelelne (tényleg bocs), ahol nem kell mást csinálnom, csak a meglévő obmm segítségével aktiválni, és kész...

Ne haragudj, tudom, hogy jót akarsz, - csak tartok tőle, hogy az egyébként jó, működő cuccot tönkre vágom, mert nem vágom az egészet...
szóval, egy egyszerűbb is megfelelne...
Avatar
Arcturus
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2009. okt. 19., hétf. 15:18

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Arcturus »

A Pluggy az olyan beépülő, ami modokból beállítások mentéseit tárolja külön fájlokban. Én is ki akartam volna próbálni, de néhány játékosnál volt olyan mellékhatása hogy tönkrevágta az összes mentésüket. Gondolom a játékmentésekbe is bekerül valami extra adat, amitől azok később tönkremehetnek, és nem lehet a hagyományos "kikapcsolom a plugint mentek, betöltöm újra és játsszok" - módszerrel megtisztítani.
Mielőtt kipróbálsz bármi újat, nem árt az összes létező mentésedből másolatot készíteni.

Jah még annyit, a hozzászólásokból az derült még ki hogy nem a legfrissebb verziók a legstabilabbak.
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

tibor16 írta:szia
elkezdtem felrakni ezt a térképes cuccot, de félúton megálltam a következők miatt
- először is, a magyarítás összessel a kitömörített térképes mappában mindent felülírtam
- az obmm segítségével a fenti módon, már magyarosított térkép mappát behívtam
- erre kiírta, hogy a mappában van egy eps fájl, ami miatt relativ path-oz használ, vagyis linkel - ééés akkor itt megálltam, mert nem tudom, hogy ettől ez, meg minden működni fog-e?
Másrészt, én most találkoztam ezzel a pluggy-val és én a 128-at szedtem le - nem láttam újabbat, - de nem volt a data könyvtárban az az OBSE\Plugins könyvtár. Persze csináltam egyet, de nem vagyok meggyőződve, hogy ettől az még menni fog... mert azt sem tudom, egyébként ez a cucc mi célt szolgál, arról ne is beszéljünk, hogy miként működik...
Röviden: mi van?

Ott van az OBMM használatához az útmutató, ott van a gépesített telepítési lehetőség, ennél egyszerűbbet mit akarsz? Pluggy-t meg nem kötelező használni.
tibor16

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

akkor én is röviden: nem kockáztatok, ha nem kapok választ

az obmm már az elejétől használom, de még nem találkoztam relativ path-os megoldással, főleg azzal nem, hogy megkérdezi, - akkor mos, mi mi is legyen az esp fájlal (és erre nem válasz, hoggy olvassam el a használatit - sztem). Nem kis vesződségem volt azzal, hogy most normálisan megy a játék (az egyáltalán nem korszerű gépemen). De ha csak odavágva kapok választ, akkor inkább nem próbálom ki, azzal együtt, hogy minden nagyrabecsülésem, meg köszönöm. Eddig is meg voltam azzal ami van, ezután is meg leszek.
köszi
tibor16

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

re: Arcturus - köszönöm a választ
Valami hasonlókat olvastam erről én is, ezért inkább nem fogom használni...
azért köszi :)
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

tibor16 írta:akkor én is röviden: nem kockáztatok, ha nem kapok választ

az obmm már az elejétől használom, de még nem találkoztam relativ path-os megoldással, főleg azzal nem, hogy megkérdezi, - akkor mos, mi mi is legyen az esp fájlal (és erre nem válasz, hoggy olvassam el a használatit - sztem). Nem kis vesződségem volt azzal, hogy most normálisan megy a játék (az egyáltalán nem korszerű gépemen). De ha csak odavágva kapok választ, akkor inkább nem próbálom ki, azzal együtt, hogy minden nagyrabecsülésem, meg köszönöm. Eddig is meg voltam azzal ami van, ezután is meg leszek.
köszi
Jó, akkor még egyszer válaszolok rá. A válasz az, hogy "igen". Ahogy a használati útmutatóban is írtam.
tibor16

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

a múlt héten volt egy szabad délutánom, és kipróbáltam a térkép plugint. Sajnos, az lett, amit előre lehetett sejteni, összeveszett a fél játékkal. Gondolom, lehetne ehhez nagyobb tudásom, - de azért az elmondható, hogy kb 22 éve használok gépet, és azóta játszom is. Elindítottam az obse hibakeresőjét, - a legtöbb hibát, összeférhetetlenséget a magyarítás és a térkép jelölő között mutatta. A játék is csak addig működött, amíg nem akartam jelölni a térképen, akkor elegánsan kivágott az asztalra. A "pluggy" be volt rakva, az általa jelölt helyre, de én nem észleltem, hogy működne.
Lehet, hogy én vagyok a béna - de - azért felraktam már néhány játékot. Szerintem a felhasználók jelentős része hasonló, vagy kevésbé jártas ebben a dologban. De én már lemondtam róla, és gondolom, néhányan még káromkodtak, amikor a plugin által felülírt fájlokat állítgatták helyre.
Persze, ha neked jó így, és nem érdekel, hogy tudjuk-e használni, akkor nem zavarlak. Az is elképzelhető viszont, hogy a parnasszusról lepottyanva, esetleg leírhatnád, - RÉSZLETESEN - miképpen is kellene telepíteni... - és akkor esetleg, - tudnánk használni is... ha már dolgoztál vele...
Szép napot! ;)
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

tibor16 írta:a múlt héten volt egy szabad délutánom, és kipróbáltam a térkép plugint. Sajnos, az lett, amit előre lehetett sejteni, összeveszett a fél játékkal. Gondolom, lehetne ehhez nagyobb tudásom, - de azért az elmondható, hogy kb 22 éve használok gépet, és azóta játszom is. Elindítottam az obse hibakeresőjét, - a legtöbb hibát, összeférhetetlenséget a magyarítás és a térkép jelölő között mutatta. A játék is csak addig működött, amíg nem akartam jelölni a térképen, akkor elegánsan kivágott az asztalra. A "pluggy" be volt rakva, az általa jelölt helyre, de én nem észleltem, hogy működne.
Lehet, hogy én vagyok a béna - de - azért felraktam már néhány játékot. Szerintem a felhasználók jelentős része hasonló, vagy kevésbé jártas ebben a dologban. De én már lemondtam róla, és gondolom, néhányan még káromkodtak, amikor a plugin által felülírt fájlokat állítgatták helyre.
Persze, ha neked jó így, és nem érdekel, hogy tudjuk-e használni, akkor nem zavarlak. Az is elképzelhető viszont, hogy a parnasszusról lepottyanva, esetleg leírhatnád, - RÉSZLETESEN - miképpen is kellene telepíteni... - és akkor esetleg, - tudnánk használni is... ha már dolgoztál vele...
Szép napot! ;)
Rendben, csak a te kedvedért :) leírtam ide részletesen (meg az "olvassel"-be is), hogyan kell egyszerűen telepíteni ezt a beépülőt. Azt mondjuk nem tudom, hogy akik eddig letöltötték (97 felhasználó), abból mennyien káromkodtak, mindenesetre csak te jelezted, hogy nem működik.
tibor16

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

szerintem, meg csak azt írtad le, amit majd okoz a plugin, ha sikeresen van telepítve

a plugin oldalon:
"Történt már olyan, hogy meglátogattál egy romot, de vissza kellett fordulnod, s megfogadtad, hogy egyszer még visszatérsz - aztán teljesen elfelejtetted, melyik rom is volt az? Töprengtél már azon, hogy a térképeden levő egyik barlangot teljesen felderítetted-e már, vagy csak benéztél oda? Gondoltál már arra, milyen jó lenne új térkép jelzőket elhelyezni, esetleg megjegyzéseket fűzni a létező térkép jelzőkhöz, emlékeztetőnek? Gondoltál már arra, hogy milyen lenne, ha az Oblivion térképe nem egy műholdas helymeghatározó rendszerre hasonlítana, hanem inkább egy élethű térképre?
Kiegészítők: nem szükséges hozzá
OBSE 19 (vagy újabb) szükséges.
Pluggy 128 (vagy újabb) szükséges a biztonsági mentéshez/töltéshez!
Telepítés OBMM segítségével ajánlott. RSZ nem szükséges hozzá, de kezeli azt is.
Eredeti letöltése Map Marker Overhaul



itt:

Történt már olyan, hogy meglátogattál egy romot, de vissza kellett fordulnod, s megfogadtad, hogy egyszer még visszatérsz - aztán teljesen elfelejtetted, melyik rom is volt az? Töprengtél már azon, hogy a térképeden levő egyik barlangot teljesen felderítetted-e már, vagy csak benéztél oda? Gondoltál már arra, milyen jó lenne új térkép jelzőket elhelyezni, esetleg megjegyzéseket fűzni a létező térkép jelzőkhöz, emlékeztetőnek? Gondoltál már arra, hogy milyen lenne, ha az Oblivion térképe nem egy műholdas helymeghatározó rendszerre hasonlítana, hanem inkább egy élethű térképre?
Kiegészítők: nem szükséges hozzá
Megjegyzés OBSE 19 (vagy újabb) szükséges.
Pluggy 128 (vagy újabb) szükséges a biztonsági mentéshez/töltéshez!
Telepítés OBMM segítségével ajánlott. RSZ nem szükséges hozzá, de kezeli azt is.
Eredeti letöltése Map Marker Overhaul


Gondolom ezeket hozod fel, hogy leírtad, részletes telepítési útmutatót adtál. Tedd már meg, kérlek, idézd ezekből, hogy melyek a részletes útmutatók? Mert azt tudom, ha finnül meg akarok tanulni, hogy ahhoz tanárhoz kell mennem. A részletes segítség viszont akkor teljesül számomra, ha megmondják, hol az egyetem, a tanár, milyen könyvet vegyek... Mi lenne, ha ahogy kértem, megtennéd, hogy írsz egy részletes, - ahogy azt kell tenni ebben az esetben - útmutatót. Az egész kb 12 sor, már rég túl lennénk rajta... Valahogy így gondoltam - pl: bemásolod az y fájlt az yx könyvtárba...
(Már jeleztem, hogy nem boldogulok a pluggy-val...)
Arra nem gondoltál, hogy elsőre megszabadultál volna tőlem, ha részletesen válaszolsz? Mert ezt kértem.
Avatar
szotsaki
Adminisztrátor
Hozzászólások: 344
Csatlakozott: 2008. feb. 4., hétf. 11:20

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: szotsaki »

Szerintem egyelőre hagyjuk a Pluggy-t, ha nem feltétlenül szükséges hozzá, akkor most legyen játékon kívül.

Azt kérdem, hogy a fentebb linkelt oldalon az "OMOD-kész formátumú beépülő telepítése" fejezet pontjain végighaladva hol akadtál el pontosan?
tibor16

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

szia,
elnézést kérek, de nem mindig tudok foglalkozni a témával, azért most jelentkezem.
Először a pluggyrol - szerintem az okozza a hibát - mert addig nincs gond amíg nem akartam jelzőt kitűzni. A jelző kiválasztásáig rendben volt a dolog, csak amikor azt mondtam - na akkor most - kidobott az asztalra.

A pluggy doksija szerint: "Extract "OBSE_Elys_Pluggy.dlx" and "OBSE_Elys_Pluggy.dll" to "Oblivion Install Directory\Data\OBSE\Plugins". If you don't have an "..\OBSE\Plugins" directory, create one." E-szerint eljárva, a Data könyvtárban létrehoztam az ..\OBSE\Plugins könyvtárat és bemásoltam a megadott fájlokat.
Ezt egyébként nem értem, mert az obmm könyvtár és az obse loader, az összes fájljaival az Oblivion gyökérben van... Akkor miképpen találja meg a Data alatt a plugins könyvtárát?
Másrészt, nem történt semmi, amikor az Oblivion Mod Manager ablak feljön, vagy az obse tölt - ilyesmire gondolok, hogy valahol egy menüpont, vagy amiből látható lenne, hogy a pluggy működik.
Sokféle módon változtattam a helyét a mod-oknak, és persze ennek a térkép mod-nak a helyét, - használva a BOSS-t. Lefuttattam a Mod Manager Utilites-ben található hibakeresőket, kivettem szinte minden mod-ot, aminél hibát jelzett, - kivéve a magyarítást, - de annál rengeteg volt a piros sor...
Ezért kértem a részletes telepítés leírását - mert feltételezem, én rontok el valamit, de nem jövök rá, hogy mit.
A végén, - akkor,- letöröltem az egész könyvtárat, csak másolat volt, és visszatértem az eredetihez. Ráment majd egy napom a sokféle próbálkozásra. De nem érdekelne, ha működne, vagy ha tudnám, miért nem...
Köszönöm a türelmet, - mint talán látszik, csak a megoldást keresem...
tibor16

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

Elfelejtettem - az obmm segítségével integráltam, először az eredetit, majd a magyarítást, - ami láthatólag szintén települt. A végén 2 féle menüpontja volt, amely aktiválva volt. Sajnos, már nincs meg, ezért nem tudom a nevüket, de gondolom, az egyik az angol, a másik a magyarítása... (Lehet, hogy csak a magyarításnak kellett volna aktiválva lennie? ) Gondolván, hogy az angol tartalmazza az alap fájlokat, a magyar pedig a nyelvi fájlokat, hisz mindkettőt fel kellett rakni, ezért nem is foglalkoztam ezzel... Lehet, hogy rosszul gondoltam...?
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

tibor16 írta:Elfelejtettem - az obmm segítségével integráltam, először az eredetit, majd a magyarítást, - ami láthatólag szintén települt. A végén 2 féle menüpontja volt, amely aktiválva volt. Sajnos, már nincs meg, ezért nem tudom a nevüket, de gondolom, az egyik az angol, a másik a magyarítása... (Lehet, hogy csak a magyarításnak kellett volna aktiválva lennie? ) Gondolván, hogy az angol tartalmazza az alap fájlokat, a magyar pedig a nyelvi fájlokat, hisz mindkettőt fel kellett rakni, ezért nem is foglalkoztam ezzel... Lehet, hogy rosszul gondoltam...?
Már kezdem érteni, hogy mi a baj. Természetesen csak az egyiket kell telepíteni. Vagy az angol nyelvű Map Marker Overhault, vagy a magyar nyelvű Térkép Jelző Nagyjavítást. Előfordul, hogy olyan beépülők kerülnek ki az oldalra, amelyekhez kell az eredeti is, de azt külön jelezni szoktuk a telepítési útmutatóban. (Én legalábbis szoktam.) Ez nem olyan.
tibor16

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

khmmmmm - akkor, sztem, ezt a sort a plugin oldalon módosítani kellene
"Eredeti letöltése Map Marker Overhaul"
Ugyan tényleg én értettem félre, mert nem azt írtad, hogy kell hozzá, de az sem volt oda írva, hogy nem kell hozzá!, én úgy értelmeztem, hogy azért van megemlítve, hogy az egyik a program, a másik a magyarítás rá...
Szerintem, ez így mindenképpen félreérthető - nekem, legalábbis.
Ki fogom próbálni újra!
Vendég

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vendég »

sziasztok
mind azzal együtt, hogy nem szeretném rombolni az imázsotokat, hisz nagyon sokat köszönhetek a fordításaitoknak, tehát ezzel együtt - nekem ez a térkép cucc, - változatlanul - amikor jelzőt raknék le, nem működik.
A win xp automatán frissítve - a java frissítve - nem tudom mi kellene még hozzá? Javasolnám továbbra is, (ha erre van fogadó akarat,) hogy egy egyszerű térkép jelölőt kellene feltenni / fordítani, - már ha van ilyen, - a plugins mappátokba.
Köszönettel...
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Esetleg megpróbálhatod az összeomlásgátlót, hátha segít.
Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=16308

Itt egy jó kis otthon mod. Légyszi fordítsátok le.
Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=37842

http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=3384

Itt van még két otthon mod. Nagyon örülnék, ha ezek a beépülők magyarok lennének.
Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=37867

Ez egy új város. Nem töltöttem le mert teljesen angol és nem értenék belőle semmit, de megkérlek titeket, hogy fordítsátok le, vagy legalább nézzétek meg.
Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

Valaki segítene a dwemer léghajónál? Eljutottam addig, hogy egy-két nap múlva megérkezik a léghajó. De már itt van! A centúriókat megöltem, a halhatatlant rengetegszer a földre terítettem, de nem tudok bemenni a léghajóba. És a küldetés sem változik/ér véget.
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Valaki írta:Valaki segítene a dwemer léghajónál? Eljutottam addig, hogy egy-két nap múlva megérkezik a léghajó. De már itt van! A centúriókat megöltem, a halhatatlant rengetegszer a földre terítettem, de nem tudok bemenni a léghajóba. És a küldetés sem változik/ér véget.
Ilyenkor beszélni kell a halhatatlannal, mert csak akkor ajánlja fel neked a léghajót, meg a szolgálatait.
Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

De egyből megtámadt!!! :(
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Valaki írta:De egyből megtámadt!!! :(
Megtámad, legyőzöd, vársz egy kicsit, feléled, odamegy hozzád. Elég sokat teszteltem, hogy ne legyen végtelenítve a harc, illene működnie.
Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

Kössz
Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

Nem beszél! :(
Megölöm, felkel megtámad nem beszél.
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Az baj. Esetleg állj vissza az előző mentésre, amikor még csak vártad a léghajót, hátha úgy jó lesz.
Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

Kössz! Megpróbálom.
Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

Nem mükszik :(
Adam17
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2011. máj. 19., csüt. 6:56

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Adam17 »

TRN One of the Gang-et nem fordítjátok majd le? Jó lenne....
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=23526
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Valaki írta:Nem beszél! :(
Megölöm, felkel megtámad nem beszél.
Egyébként hányszor győzted le?
Valaki

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Valaki »

10-szer, 12-szer. Aztán meguntam.
Kerwin
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2011. máj. 19., csüt. 16:56

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Kerwin »

Sziasztok!

Tanakodtam egy ideig, hogy melyik témába írjak, de mivel most éppen hibamentesen működik a játék, itt teszem fel a kérdésem:
A játék, a kiegészítők, a fizetős dlc-k, a magyarítás, szóval minden ami kellhet – ja még szinte az összes magyarított plugin – rendben felkerült és működött minden.
Aztán a telhetetlen ember gondol egyet és feltettem a http://www.tesnexus.com/index.php oldalról két nekem tetszetős beépülőt, gondolván, hogy az úgysem kavar be a magyarításnak. Ezek egyike a
Rens Beauty Pack a másik pedig a Cernasites Dragon Eyes.
Ezt követően mikor új karakter akartam generálni, gyakorlatilag apróbb, de bosszantó hibák jöttek elő.
A beszédhang elszállt, az öreg király (meg mások is) csak tátogtak., bár a felirat rendben ment. Viszont a karakter generálásnál az alapvető fajok leírásai visszaváltoztak angolra. Nem mentem tovább, hogy mi minden változott még, hanem új karakter létrehozás leáll. – játék kikapcs – újraindít. Ugyanaz. Sajnos nem kötöttem rögtön össze a két fenti beépülőt a hibával, éppen ezért még odáig is elmentem, hogy magyarítás unistall , majd újratelepít. Megint csak ua. Végül hosszas tanakodás után rájöttem. Nem vettem ki semmi fájlt az előbbiekből, csak az .esp-t kapcsoltam ki. És láss csodás. Most már minden tuti.

DE MIÉRT. Mi lehet ezekben, hogy a hangot és az írott szöveget is befolyásolja. Új haj, új szemek az összes fajnak. Ennyi.

Ez piszkálja a csőrömet, és ha valakinek lenne 5lete, hogy esetleg hogyan javítható ez a gond, akkor szívesen venném, mert jók ezek a beépülők!

Ui:
Közben utánanéztem: a Rens Beauty Pack egy új fajt, a 'Mystic Elf' -et teszi a játékba. De a kérdésem ettől még változatlan. Ez miért kavar be ennyire

UUI:
Szaporodnak a rejtélyek. Gondoltam fájlról - fájlra átnézem a Rens Beauty Pack-ot. Meglepő dolgott vettem észre. A nekem meglévő pack fájljai jóval régebbi keltezésűek, mint ami fenn volt. Mivel ezt a fájlt egyszer korábban, még az első magyarítás kezdeménykor letöltöttem. A meglévő _Ren_BeautyPack_full.esp 2006.05.23-i módosítású és a hozzá tartozó fájlok is 2006-osak. Ebből beugrott, hogy csak fel akartam tenni ezt a packot most, de nem tettem, mivel már fenn volt. Valahogyan. Mert a fenn lévő _Ren_BeautyPack_full.esp viszont 2009.11.20 módosítású. Az az érdekes, hogy kiváncsiságból letöltöttem most még1x a fent már említett oldalról és mit sem változott. Az is 2006.05.23-i utolsó módosítású. Terjedelme mindkettőnek kilóbájtra ugyan az! Egyre tudok csak gondolni: a magyarítással került fel ez a pack. Erősítse meg valaki illetékes. Mert az előbb említett két beépülőn kívül nem tettem fel olyan módosítást, ami .esp-t pakolt volna fel.

Ja.... és mi a POÉN?
Az, hogy a régi 2006-os .esp-t berakva és bejelölve megszűnt a hozzászólásom elején említett gond. Van beszédhang, és az alap fajok leírása is magyarul jelenik meg. Magyarul a régivel minden ok, az "új" bekavar. A hozzá tartozó fájlokat ki sem cseréltem. Oda-vissza kipróbáltam kétszer is. Tartja magát a dolog. A régivel működik. Na... erre varrjon gombot valaki, ha akar.

Az azért érdekes, hogy a Cernasites Dragon Eyes beépülő .esp fájlját bekapcsolom, akkor az továbbra is bekavar. Pedig az csak szemeket tesz a játékba.
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Szép hosszú történet. :)

Megpróbálok sorban válaszolgatni. A Ren's Beauty Pack akkor okozhat gondot, ha a magyarítás után kerül a betöltési sorban. Alapesetben ugye 2006. májusi, de neked valamiért 2009-es lett. Egyébként van benne némi angol szöveg, úgyhogy pár dolgot megváltoztathat a játékban. A másikat nem ismerem, de akár az is okozhat hanghibákat. A miértre meg az a válasz, hogy a Bethesda programozói "néha" amatőr módon viszonyulnak az adatbázisok kezeléséhez (Morrowindben a cellaneveket használták azonosítóknak, Oblivionban -aktuális!- fajneveket alkalmaznak elérési útként), s ez addig nem gond, amíg csak a telepítés nyelvén játszik valaki, de ha két különböző nyelvű beépülőt rakunk fel (vagy eredeti nyelvűhöz más nyelvű beépülőt), akkor már komoly gondok jelentkeznek. Reméljük, hogy a Skyrimben végre normálisan fogják lekezelni ezt a kérdést. Javításhoz nézd meg az Elder Scrolls Lapokon a hangátalakítás cikket. Vagy kísérletezz a betöltési sor módosításával, ha nincs hang a másikhoz sem.
Kerwin
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2011. máj. 19., csüt. 16:56

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Kerwin »

Köszi a választ!
Most igyekszem rövidebb lenni! :)
Először is: Bejött az, hogy a magyarítás elé tettem ezt a két fájlt. Működik. Köszönöm. Van hang, és a Mystic elf értelemszerű angol leírásán kívül minden más magyar. Eddig valami miatt meg voltam győződve, hogy a nemhivatalos patchek és "A halott szíve" kivételével a magyarításnak legelöl kell lennie.
Viszont miközben ezt próbáltam, tapasztaltam egy meglepő dolgot.
Az említett másik beépülőt (Cernasites Dragon Eyes) most töltöttem le 2 napja, korábban nem volt meg. Mivel csomót variáltam ezzel a két cuccal az elmúlt két napban, ezért gondoltam még1x bemásolom. És az állam lesett. Az .esp fájlja, aminek elvileg ugyan annak kellett volna lennie, mint amivel felül akartam írni, 2009. február 05-i volt ellenben azzal, ami le lett töltve a 2008. május 17.
Létezhet olyan, hogy egy játékprogram ilyen formában változtatja a fájlokat. Ha igen, akkor miért nem az aktuális dátumra változtat? :shock:
Ez megmagyarázhatja akkor a másiknál is a dátum különbséget.

Más: Az Unofficial Oblivion Patch-nak már letölthető a v3_2_0 verziója. Gondolom erre a magyarításra azt nem lehet feltenni. Vagy igen? Mi a helyzet ezzel?
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Kerwin írta: Létezhet olyan, hogy egy játékprogram ilyen formában változtatja a fájlokat. Ha igen, akkor miért nem az aktuális dátumra változtat? :shock:
Ez megmagyarázhatja akkor a másiknál is a dátum különbséget.
Létezhet, de itt az Oblivion Mod Manager változtatja a dátumokat, akkor is, ha nem is változtatsz a betöltési soron. Azért nem az aktuális dátumra változtat, mert nem úgy írták meg, hogy minden beépülőt egy napra lőjön be.
Más: Az Unofficial Oblivion Patch-nak már letölthető a v3_2_0 verziója. Gondolom erre a magyarításra azt nem lehet feltenni. Vagy igen? Mi a helyzet ezzel?
Fel lehet tenni, csak kérdés, mit fog szólni hozzá a magyarítás. Egyébként nem a legújabbat mellékeltük? Tudomásom szerint Quarn és Kivan már nem folytatják a javítgatást.
Kerwin
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2011. máj. 19., csüt. 16:56

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Kerwin »

Lassacskán kiokosodom.! :geek:

A patchhez kapcsolódóan úgy rémlik, mintha a magyarítás telepítőjében alacsonyabb verzió számú Unofficial Oblivion Patch lett volna írva, és ezért kérdeztem meg. Bár ebben a kérdésben ezek után már abban sem vagyok biztos, hogy volt-e verzió szám írva a magyarításban az Unofficial Oblivion Patch-nél.
juventussa

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: juventussa »

Hello!
Nálam is előjöttek a szokásos plugin problémák... Az a helyzet, hogy letöltöttem egy rakás modot a játékhoz, innen az oldalról. Rendesen patcheltem az alapjátékot, kiegészítőket is feltettem, patch, minden stimm. A kérdésem a következő: néhány pluginnál észrevettem, hogy ez csak a fordítás, az alap plugin szükséges ahhoz, hogy rendesen működjön. Sok ilyen tartalom van, amihez először fel kell tennem az alap nyelvű verziót (kb. 40-50 addont töltöttem le tegnap, és tényleg beleőszülnék, mire mind betöltetném akár manuálisan, akár mod managerrel..)
A másik problémám, ehhez szorosan kapcsolódik.. rengeteg plugint hozzáadtam a játékhoz, gondolom kipróbálom gyorsban, mert tudom, hogy soknál hiba szokott felmerülni már az obli indításakor is (speciel annyi, hogy elindul, és kilép minden szó nélkül). Hiába akarok új játékot kezdeni, nem történik semmi. Olvastam, hogy sokaknál előfordult ez, meg, hogy számít a modok sorrendje managerben, de annyira sík... vagyok a témában, mit mi alá tenni Omodban, stb, fogalmam sincs. Vágom én, hogy readme, meg miegymás, de most 50 addonnál fogalmam sincs, hogy melyik okozhat problémát, vagy melyiknek milyen szükséges progi kell. Lényeg, hogy most még új játékot se tudok kezdeni. Van értelme megkeresnem a hibás plugin(okat), és ha sikerül kiszűrnöm őket, lehetséges, hogy ezek még működőképesek lesznek?
Kerwin
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2011. máj. 19., csüt. 16:56

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Kerwin »

Egy megoldási variációban tudok tanácsot adni, de annak nem fogsz örülni. Egyébként én is így csináltam.
Letöltöttem - egy-két kivétellel - én is az összes magyarított plugint. És bizony nem volt cicó! Ahol kellett ott letöltöttem mellé az eredeti verziót. Ott van a link is egyébként. Bizony ez tartott nekem is kb. 2-3 órát! Ha valakinek lassabb nete van, akkor jóval tovább tarthat.
Ezt követően - figyelve az adott plugin esetleges speciálisabb leírására (pl. ha jól emlékszem a "A halott szíve" .esp-t a magyarítás elé kell pakolni) - mindet telepítettem. + nekem mindkét fő kieg, illetve az egyéb hivatalos pluginek is megvannak. Nos ezek fel. Még a magyarított pluginek előtt ment fel a fő magyarítás. Egy délutánom gyakorlatilag erre ment rá.
A lényeg, hogy utána pöpecül indult a játék. Ja még feltettem egy nude módot, és plusz annak a javítását, de az a magyarításba nem szólt bele.
Ha kicsit visszaolvasol a gondok nekem akkor jöttek, amikor nem magyarított plugineket pakoltam fel. Hál'istennek nekem csak kettő problémás volt, de így sem két perc volt a probléma megoldása. Persze úgy, mint láthatod korábbról, hogy én sem vagyok ebben a leg pengébb.

Máshogy - gondolom - nem fogod tudni megoldani, mint hogy az alapjáték + a fő kiegek. és azok magyarítása, valamint a nemhivatalos patchek kívételével minden .esp kikapcs. az OMM-ben. Indít. Ha működik ok. Majd egyenként visszakapcs. és ellenőrizni, hogy működik-e. Ahová az van írva egyébként, hogy csak magyarítás, az alap angol verzió is kell hozzá, akkor nincs mese. Le kell töltened, ha használni akarod. Sőt, valószínűnek tartom, hogy a egy-egy ilyennél csak a magyarítás kerül fel, és az alap verzió nem, akkor az is csúnyán bekavarhat a játéknak. Tehát, ahogy korábban írtam, nincsen cicó: ha élvezni akarod a játékot, akkor bizony olvasd el az "olvass el" fájlt. Lehet, hogy semmi, de fontos infok is lehetnek benne!!

Az idegen nyelvű pluginoknál - legalábbis egy részénél - úgy látszik megoldás az, ha a magyarítás előtt töltöd be. (olvass vissza három hozzászólást)

Ha más megoldás is van, akkor azt mástól kapod meg.
Juventussa

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Juventussa »

Valahogy éreztem... :)
Igazából a lustaságot még leküzdeném, elég motiváló erő, ha arra gondolok, hogy megéri az a pár óra szenvedés, viszont rengeteg mod van... Nem csak azok, amikhez ezen az oldalon van magyarítás, azokon kívül is. Azért vagyok besózva, mert biztos vagyok benne, hogy nem egy olyan plugin van, ami javít a játékmeneten, vagy jobban optimalizálja, esetleg szebbé teszi az egészet, szóval legszívesebben lekapnám az összes elérhető beépülőt... sajna nem tudom, melyiket érdemes feltenni, melyik az, ami tényleg sokat javít (főleg FPS és grafika terén), vagy játszhatóbbá teszi.

U.i: deadly reflex 6 mindenkinek bugos? Meglehet, hogy előtte nem tettem fel egy szükséges bővítményt, ami kimaradt, de úgy néz ki, emiatt nem lehet új játékot kezdeni.
Adam17
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2011. máj. 19., csüt. 6:56

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Adam17 »

Juventussa írta:Valahogy éreztem... :)
Igazából a lustaságot még leküzdeném, elég motiváló erő, ha arra gondolok, hogy megéri az a pár óra szenvedés, viszont rengeteg mod van... Nem csak azok, amikhez ezen az oldalon van magyarítás, azokon kívül is. Azért vagyok besózva, mert biztos vagyok benne, hogy nem egy olyan plugin van, ami javít a játékmeneten, vagy jobban optimalizálja, esetleg szebbé teszi az egészet, szóval legszívesebben lekapnám az összes elérhető beépülőt... sajna nem tudom, melyiket érdemes feltenni, melyik az, ami tényleg sokat javít (főleg FPS és grafika terén), vagy játszhatóbbá teszi.

U.i: deadly reflex 6 mindenkinek bugos? Meglehet, hogy előtte nem tettem fel egy szükséges bővítményt, ami kimaradt, de úgy néz ki, emiatt nem lehet új játékot kezdeni.
Ööö... Nekem akkor nem enged új játékot kezdeni, ha elfejetettem crackelni. :D
Mellesleg a Deadly Reflexet én hagytam... Semmi értelme, az Oblivion nem a harcról szól, mellesleg sok benne a bug, tönkrevágja a játékot.
Adam17 írta:TRN One of the Gang-et nem fordítjátok majd le? Jó lenne....
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=23526
erre válaszolna vki?XD
Juventussa

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Juventussa »

Csakhogy nekem eredeti, és ha nem töltöm be a deadly-t, akkor tökéletesen működik. :(
Adam17
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2011. máj. 19., csüt. 6:56

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Adam17 »

Juventussa írta:Csakhogy nekem eredeti, és ha nem töltöm be a deadly-t, akkor tökéletesen működik. :(
A Deadlyvel sokat kell szívni, és le lehet tagadni, de sok hibát okoz a játékban... Hagyd a francba.
Juventussa

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Juventussa »

Szerintem is az lesz...
Megkérdezhetem, hogy te milyen addonokat használsz (az ilyen importált fegyverek meg páncélok, most nem kell, szimplán azokra vagy kíváncsi, amik tényleg sokat javítanak a játékmeneten, vagy szebbé teszik, stb.)

Asszem pont ennek a topicnak az első hsz-e ír egy csomó fain bővítményt, elsősorban azokat fogom felpakolni, meg amiket még találok a magyarított plugin listában... Hosszú harc lesz, és fárasztó. De ezeken kívül van még valami, amit ajánlasz(otok)?
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Juventussa írta:Szerintem is az lesz...
Megkérdezhetem, hogy te milyen addonokat használsz (az ilyen importált fegyverek meg páncélok, most nem kell, szimplán azokra vagy kíváncsi, amik tényleg sokat javítanak a játékmeneten, vagy szebbé teszik, stb.)

Asszem pont ennek a topicnak az első hsz-e ír egy csomó fain bővítményt, elsősorban azokat fogom felpakolni, meg amiket még találok a magyarított plugin listában... Hosszú harc lesz, és fárasztó. De ezeken kívül van még valami, amit ajánlasz(otok)?
Van egypár "alkalmatos"
Elsősorban alkalmatos az Unique_Landscapes majd Walx-tól a RealSwords-ok, esetleg ez amit most találtam... vagy talán a legjobb ;)
Egyszóval nagyon sok van, és szerintem olyat használj ami megtetszik.
Válasz küldése