Beépülők

Az Oblivion magyarításával kapcsolatos kérdések, hibák.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

snake írta:Merhunes Razorral mi a helyzet amúgy akkor most van vagy nincs? Csak érdeklődöm mert mintha szó lett volna róla. Köszi a választ és persze a fordításokat is!
Egy évvel ezelőtt azért nem fordítottam le, mert nincs hozzá .bsa, ha kiadtuk volna a fordítást, nem kellett volna telepíteni az eredeti modot.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Vik írta:
snake írta:Merhunes Razorral mi a helyzet amúgy akkor most van vagy nincs? Csak érdeklődöm mert mintha szó lett volna róla. Köszi a választ és persze a fordításokat is!
Egy évvel ezelőtt azért nem fordítottam le, mert nincs hozzá .bsa, ha kiadtuk volna a fordítást, nem kellett volna telepíteni az eredeti modot.
Viszont ha létrehozunk egy új .esp -t ami magyarra fordítja a módot de közben eredeti .esp fájl szükségeltetik a megfelelő futtatáshoz akkor probléma megoldva :)
JPorta

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: JPorta »

Légyszi segítsetek! Hogy kell irányítani a dwemer léghajót, és egyáltalán hogy jutok fel rá, miután megidéztem?
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

JPorta írta:Légyszi segítsetek! Hogy kell irányítani a dwemer léghajót, és egyáltalán hogy jutok fel rá, miután megidéztem?
A kabinodban találhatsz egy tekercset ami a megidézéshez kell, onnantól megtanulod a varázslatot és felteleportálhatsz rá:)
Ha már megidézted akkor kattints a térképen a léghajó ikonjára és gyors utazz ;)

Az irányítani nem lehet nagyon, szóval csak megidézheted ha kell... :)
JPorta

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: JPorta »

Hasbal írta:
JPorta írta:Légyszi segítsetek! Hogy kell irányítani a dwemer léghajót, és egyáltalán hogy jutok fel rá, miután megidéztem?
A kabinodban találhatsz egy tekercset ami a megidézéshez kell, onnantól megtanulod a varázslatot és felteleportálhatsz rá:)
Ha már megidézted akkor kattints a térképen a léghajó ikonjára és gyors utazz ;)

Az irányítani nem lehet nagyon, szóval csak megidézheted ha kell... :)
Értem, köszi szépen:)
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Na gyerekek megtaláltam a Dwemer léghajó egy spin-off ját.
Vagyis most már saját kezünkbe vehetjük a hajó irányítását. :lol:

Úgyhogy kormányt kézbe kapitányok mert jövök! :)
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Sziasztok! :)
Mivel egyenlőre szünetel a Kvatch újjáépítése mód fordítása, ezért tippeket kérek hogy mit fordítsak le.
A tipp lényegében egy ajánlás ebben az esetben. :lol:
Na de lássuk csak ezeket szívesen fordítom: Épületek, páncélok, kardok, lények, küldetések amik érdekesek :D
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

Kezdheted a fejpántokkal. ^^ Aztán jöhet az Actors in Charge, hátha nem olvasol vissza, vagy nem emlékszel rá, és nekiállsz. :D
Am látom megint fordítottál egy adaggal, grat hozzá, és köszi. ^^
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath írta:Kezdheted a fejpántokkal. ^^ Aztán jöhet az Actors in Charge, hátha nem olvasol vissza, vagy nem emlékszel rá, és nekiállsz. :D
Am látom megint fordítottál egy adaggal, grat hozzá, és köszi. ^^
Jó a fejpántost megnézem, de az Actors in Charge -ba nem kezdek bele mert csak mozdulatok tömkelege van benne... :roll:

ui: De ez még mindig csak 2 szóval várom az újabb tippeket amik kisebb módok, vagy közepesek :)

A 2 annyit tesz hogy akkor a Fejpántok mód és a Cyrodiili fogadók mód :D
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

Azért azok a mozdulatok nem rosszak, pl itt van ez is. ^^ Kép

Na de majd keresek valami modot, ami nem túl nagy, de megéri lefordítani, mert jó. ^^

Edit: Itt is egy mod, ami leginkább azoknak jó, akik már a sokadik karakterüket kezdik. Ez egy alternatív kezdés mod hajón érkezel meg vagy Imperal City-be, vagy Anvil-ba. Jó kis mod, és szerintem nincs is sok fordítandó. ~LINK~
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath írta:Azért azok a mozdulatok nem rosszak, pl itt van ez is. ^^ Kép

Na de majd keresek valami modot, ami nem túl nagy, de megéri lefordítani, mert jó. ^^

Edit: Itt is egy mod, ami leginkább azoknak jó, akik már a sokadik karakterüket kezdik. Ez egy alternatív kezdés mod hajón érkezel meg vagy Imperal City-be, vagy Anvil-ba. Jó kis mod, és szerintem nincs is sok fordítandó. ~LINK~
Á a jó öreg "lovaggá ütő" póz. :lol:
De akkor sem tudom hogy érdemes e lefordítani-

Ez jó mód csak így kimaradnak az elején bizonyos dolgok.
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

Nem sok dolog marad ki csak annyi, hogy nem látod megpusztulni az uralkodót. :D A fő küldetés sor ugyan úgy megcsinálható.

A goblin pajzsos magyarításodhoz egy kis észrevétel: A Véres kéz pajzs helyett Véreskén pajzs-ot írtál, aminek így kicsit más a jelentése. :)
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath írta:Nem sok dolog marad ki csak annyi, hogy nem látod megpusztulni az uralkodót. :D A fő küldetés sor ugyan úgy megcsinálható.

A goblin pajzsos magyarításodhoz egy kis észrevétel: A Véres kéz pajzs helyett Véreskén pajzs-ot írtál, aminek így kicsit más a jelentése. :)
Tudom, az első módok mindig rosszak. :(
mint pl. a Lemezpáncél módban a kesztyűt összekevertem a lábvédővel.

De ezek csak kicsi problémák, az új fordításokban már belejöttem a dologba :lol:
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

Nem rosszak, csak van bennük 1-2 apró hiba. Azért a 2 nem ugyan az. :) Ha nem vegyésznek tanulnék, szerintem nagyon észre se vettem volna, így viszont vicces volt. :D (A kén az egyik kedvenc anyagom, sok jó dolgot lehet vele csinálni :))
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath írta:Nem rosszak, csak van bennük 1-2 apró hiba. Azért a 2 nem ugyan az. :) Ha nem vegyésznek tanulnék, szerintem nagyon észre se vettem volna, így viszont vicces volt. :D (A kén az egyik kedvenc anyagom, sok jó dolgot lehet vele csinálni :))
Még jó hogy észrevetted ezt mert kijavítom akkor :)
Ja a Lovagi páncél módot most javítottam ki, és immáron teljesen magyarul van, mert sikerült rájönnöm a textúrázás módjára :D :)
Laudi

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Laudi »

Az Aragorn-páncélhoz hogy tudok hozzájutni?
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Laudi írta:Az Aragorn-páncélhoz hogy tudok hozzájutni?
Bocsi ezt kihagytam a leírásából :(

A páncélhoz Hullókő nevű hegyen/helyen juthatsz hozzá. És ebből adódóan nem kompatibilis a Húllókő szállás nevű móddal. :)
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

És merre van ez a Hullókő nevű hely? :D A fél Jerall hegységet végigjártam, és nem találtam. Pedig kéne a kis házikó. xD
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath írta:És merre van ez a Hullókő nevű hely? :D A fél Jerall hegységet végigjártam, és nem találtam. Pedig kéne a kis házikó. xD
Cheydenhal fölött van :)
Érdemes először ellátogatni Arein táborba, aztán fel a hegyre :lol:

De amióta feltettem a magyarítást azóta egyszerűen ha fenn van a házikó akkor hullókőt sem találom :(
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Hosszas kísérletezéssel sikerült megoldanom, hogy az eddig le nem fordítható (mármint úgy, hogy önmagában ne legyen működőképes) DLCSpellTomes.esp és DLCMehrunesRazor.esp fordítása elérhető legyen a pluginok oldalról. Jelszóval láttam el a tömörített állományokat, de csak azért, hogy kiszűrjem azokat a felhasználókat, akik nem tudnak olvasni. :) A jelszó: ez_csak_magyaritas
snake

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: snake »

Sziasztok!

Kétszer szerepel az Aragorn királyi készlet. A kettő ugyan az? Vagy az egyik kompatibilis a Hullókő szállással a másik nem?
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Vik írta:Hosszas kísérletezéssel sikerült megoldanom, hogy az eddig le nem fordítható (mármint úgy, hogy önmagában ne legyen működőképes) DLCSpellTomes.esp és DLCMehrunesRazor.esp fordítása elérhető legyen a pluginok oldalról. Jelszóval láttam el a tömörített állományokat, de csak azért, hogy kiszűrjem azokat a felhasználókat, akik nem tudnak olvasni. :) A jelszó: ez_csak_magyaritas
Ez jó hír :)
Csak kár hogy nem Választószírt lett a neve a Repesztőszírtnek :(

Amúgy hogyan sikerült ha nem vagyok túl kíváncsi?? :lol:

szerk:
A pengében van egypár hiba :roll:
A varázskönyves módtól meg kifagy a gém...
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

Vik a többi hivatalos fizetős mod magyarítását nem akarod kirakni? Tudom, hogy a magyarítás telepítőjében bent van de ha esetleg valaki most venné meg valamelyik modot, akkor újra kéne raknia a magyarítást, meg stb. xD

Hasbal, fejpántokkal mi a helyzet? ^^ xD
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath írta:Vik a többi hivatalos fizetős mod magyarítását nem akarod kirakni? Tudom, hogy a magyarítás telepítőjében bent van de ha esetleg valaki most venné meg valamelyik modot, akkor újra kéne raknia a magyarítást, meg stb. xD

Hasbal, fejpántokkal mi a helyzet? ^^ xD
Nyugi előbb utóbb meglesz, de még csak most készültem el a Ayleid szettel és a Lovagi páncél reloadeddel :)
Most a Goblin fegyóst javítom ki és a fejpántost nézem :lol:
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

Én nyugodt vagyok, csak rákérdeztem, hogy hogyan haladsz. ^^
Az Ayled szett is érdekelni fog, szerintem. :)
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath írta:Én nyugodt vagyok, csak rákérdeztem, hogy hogyan haladsz. ^^
Az Ayled szett is érdekelni fog, szerintem. :)
Na most fejeztem be a fejpántost :)
Csak mivel még ne prószáltam ki csak, fordítottam ezért megkérdezném hogy ami (L) meg (A) kezdésű hogy azok is megjelennek a játékban?
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

Igen, megjelenik, itt is egy kép róla: http://somesztes.gamedroid.hu/img/circl ... 2_nagy.jpg
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath írta:Igen, megjelenik, itt is egy kép róla: http://somesztes.gamedroid.hu/img/circl ... 2_nagy.jpg
Juhé, akkor azt a részét is lefordítom mihelyt elkészültem a ESL Beépülők részével :lol:
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

Oké :D

Találtam neked még egy "hatalmas" modot. Annyi az egész, hogy a gyertyákat meg lehet venni, és arrébb lehet mozgatni. Sztem csak annyi lenne az egész, hogy annak a pár gyertyának a nevét lefordítod. xD http://tesnexus.com/downloads/file.php?id=7920
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath írta:Oké :D

Találtam neked még egy "hatalmas" modot. Annyi az egész, hogy a gyertyákat meg lehet venni, és arrébb lehet mozgatni. Sztem csak annyi lenne az egész, hogy annak a pár gyertyának a nevét lefordítod. xD http://tesnexus.com/downloads/file.php?id=7920
Majd megnézem, de te most ezt nézd meg :lol:
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

Tudom, hogy fizetősek. :D Úgy gondoltam, hogy úgy legyen kint mint a Mehrunes pengéje, vagy a Mágikus fóliánsok.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath írta:Tudom, hogy fizetősek. :D Úgy gondoltam, hogy úgy legyen kint mint a Mehrunes pengéje, vagy a Mágikus fóliánsok.
Jó a Fejpántos elkészült. Most jöhetne egy nagy mód ami tetszik de egyenlőre lassú a netem hogy letöltsem :(
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

Köszi Hasbal! Remélem hamar felkerül az oldalra. ^^
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath írta:Köszi Hasbal! Remélem hamar felkerül az oldalra. ^^
Na elkezdem fordítani a Lost Spires módot :)
Azt tudom hogy csak az .esp fog kikerülni az oldalra a mód mérete miatt. :lol:
A Kedves Kvatch mód meg bizonytalan időre leáll...
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

Ennek örülök Hasbal. Annak is hogy elkezdted lefordítani, meg annak is, hogy csak az esp lesz letölthető. Ugyanis nekem ki van írva CD-re a mod (egy szép borítóval, hála Somesz-nek^^) és nem sok kedvem lenne az egészet letölteni. xD
snake

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: snake »

Látom lehet fordítandó beépülő ötleteket adni. :)
Hát...öhöm...izé tudom, hogy ez nem kicsi:

Elsweyr the Deserts of Anequinahttp://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=25023
Új terület új városok új guildek meg mindenféle jó dolog.

Apachii Goddess Store
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=13437
Ami szem szájnak ingere mindez vizivárosban. :)
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

snake írta:Látom lehet fordítandó beépülő ötleteket adni. :)
Hát...öhöm...izé tudom, hogy ez nem kicsi:

Elsweyr the Deserts of Anequinahttp://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=25023
Új terület új városok új guildek meg mindenféle jó dolog.

Apachii Goddess Store
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=13437
Ami szem szájnak ingere mindez vizivárosban. :)
:D :lol:
Az Elsweyrt le akartam fordítani de úgy gondoltam hogy még nem, mert még nem teljes verziós... :(
De az Apachiist meg megnézem :)
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath írta:Ennek örülök Hasbal. Annak is hogy elkezdted lefordítani, meg annak is, hogy csak az esp lesz letölthető. Ugyanis nekem ki van írva CD-re a mod (egy szép borítóval, hála Somesz-nek^^) és nem sok kedvem lenne az egészet letölteni. xD
Ejnye ejnye azt hiszem ki kell írnod a magyarítást is egy új lemzre mert ha átalakítom a hangokat akkor nem 2 mb. lesz a magyaritás... :lol: :cry:
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

Az majd megy a Pendrive-ra. xD A lényeg, hogy van egy szép tokom hozzá. ^^
Am meg Hasbal: Dupla post 4ever! xD
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath írta:Az majd megy a Pendrive-ra. xD A lényeg, hogy van egy szép tokom hozzá. ^^
Am meg Hasbal: Dupla post 4ever! xD
hopp... na mind1 csak mikor írtam akkor böszmén fordítottam :lol:

Na de egy jó hír :)
Eddig 183 sor van lefordítva a 865 -ből :) (ami nekem persze nem buli mint fordító) :lol:

Hírözön:
Annyira belejöttem hogy már csak Lények, a Helységek, a Párbeszédek, Szkriptek, és a küldetések vannak hátra :roll:
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

De fejezd is be a modot, ne úgy, mint a Kvatch Rebuilt-ot. :D

Egész gyorsan haladsz, ahhoz képest, hogy tegnap kezdted. *leborulós smiley* ^^
Avatar
Tsingi
Hozzászólások: 55
Csatlakozott: 2010. feb. 27., szomb. 0:18
Tartózkodási hely: Szeged

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Tsingi »

Szia Hasbal!
Minden elismerésem a tied, és persze a többi lelkes fordítóé! Remek munkát végeztek!
Eddig kipróbáltam minden felkerült beépülőt. Ha volt kérdésem, megtaláltam a fórumon kérdés nélkül. A Midas mágiával kapcsolatban viszont lenne egy-kettő:
- az ALTAR sík templomába belépve elsötétül a kép, mi lehet az oka;
- a txt-ben közölt megfejtések közül csak 10 működik a 14-ből, lehetséges ez?
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath az igazság az hogy tegnap csak letöltöttem a módot és kipróbáltam élesben, felderítettem hogy mit kell letextúrázni, meg ilyesmik... és ma kezdtem el fordítani :lol:

Tsingi: :D
Az altar síkosra jelenleg én nem tok választ adni, megfejtésre igen mert mindegyik működik, legalábbis nekem működött... ;)
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

Hasbal, ha így haladsz, akkor hétvégén már magyar archeológus lehetek. XD
Avatar
Tsingi
Hozzászólások: 55
Csatlakozott: 2010. feb. 27., szomb. 0:18
Tartózkodási hely: Szeged

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Tsingi »

Akkor asszem variálgatom még a betöltési sorrendet.
Köszi!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Hasbal írta: Amúgy hogyan sikerült ha nem vagyok túl kíváncsi?? :lol:

szerk:
A pengében van egypár hiba :roll:
A varázskönyves módtól meg kifagy a gém...
Mik a hibák?
Úgy sikerült, hogy átalakítottam TES4Geckoval .esm-mé az eredetit, fogtam egy üres beépülőt, az lett az aktív amikor betöltöttem őket a szerkesztőbe (CS), abba importáltam a magyarítás szövegeit, majd az .esm-t, amire épül a magyarítás a fejlécben átneveztem .esp-vé.

Egyébként mindkettőtől kifagy, ha nincs fent az eredeti mod. Ezért is raktam rá jelszót.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik »

Tsingi írta:Szia Hasbal!
Minden elismerésem a tied, és persze a többi lelkes fordítóé! Remek munkát végeztek!
Eddig kipróbáltam minden felkerült beépülőt. Ha volt kérdésem, megtaláltam a fórumon kérdés nélkül. A Midas mágiával kapcsolatban viszont lenne egy-kettő:
- a txt-ben közölt megfejtések közül csak 10 működik a 14-ből, lehetséges ez?
Nem a legfrissebb Midas Mágiát fordítottuk le, elképzelhető, hogy a megfejtés olyan változathoz készült, ami többet tud, mint a magyarításban levő.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath: Ne légy annyira biztos azért benne, mert attól hogy lefordítom hamar, attól még nem fognak a karakterek rendesen beszélni. Na meg a textúrázás is ott van még...

Vik: Semmi, semmi már mert kiderült hogy azért nem jó mert volt egy másolatom róla a Data könyvtárban. (Saját fordítás másolata) :lol:
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Womath »

Reménykedni lehet. ^^ De tudom, hogy ez egy nagy mod, sok minden van benne, tehát a munka is jóval több vele. De biztos vagyok benne, hogy igényes fordítás lesz. :)
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath írta:Reménykedni lehet. ^^ De tudom, hogy ez egy nagy mod, sok minden van benne, tehát a munka is jóval több vele. De biztos vagyok benne, hogy igényes fordítás lesz. :)
Már a méretéből adódóan igényesnek szánták :)

És mivel beteg vagyok most (nátha) ezért több időm jut a fordításra :) :lol:
ezért itt egypár kép:
kép1
kép2
kép3
kép4

:)
Válasz küldése