Hibák jelentése

Az Oblivion magyarításával kapcsolatos kérdések, hibák.
Sapis

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Sapis »

Amikor elindítom a magyarosítást ezt írja ki rögtön az első másodpercben:
Hibakód: -5005 : 0x80070002
Hiba információ:
>Kernel\KernelMedia.cpp (95)
>SetupNew\setup.cpp (851)
PAPP:Oblivion magyarítása
PVENDOR:MorroHun Team (http://www.morrohun.hu)
PGUID:1332AF40-6246-4E3B-B91B-70E5CDB198FE

ez miért van? azért mert nekem nincs fenn a kieg?
drtuske
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2009. szept. 1., kedd 15:55

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: drtuske »

Sziasztok

Lehet én vagyok a béna de gyakorlatilag nem tudom letölteni a magyarítás ha valaki közölné miért van ez azt megköszönném.
Roland
botond93

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: botond93 »

drtuske írta:Sziasztok

Lehet én vagyok a béna de gyakorlatilag nem tudom letölteni a magyarítás ha valaki közölné miért van ez azt megköszönném.
Roland
Azért, mert még nincs kész és nincs feltéve az oldalra. :D
janky

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: janky »

Üdv! Sikerült letöltenem és elindult a játék de 2 hibám is van! 1.beszéd hang a játékban nincs 2. A párbeszéd feliratok olyan gyorsak hogy nem bírom végigolvasni. Légyszives segítsetek. Előre is köszönöm!
Vik_jelszó_nélkül

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik_jelszó_nélkül »

janky írta:Üdv! Sikerült letöltenem és elindult a játék de 2 hibám is van! 1.beszéd hang a játékban nincs 2. A párbeszéd feliratok olyan gyorsak hogy nem bírom végigolvasni. Légyszives segítsetek. Előre is köszönöm!
Telepítésnél át kell alakítani a hangokat.
Kocsis

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Kocsis »

Nálam, mikor elindítom a játékot, elég sok minden angol.
1:karaktergenerálás
2:uralkodó beszéde
3:őrök beszéde
4:rab beszéde

A telepítés után kéne még valamit csinálni??
ferenc001
Hozzászólások: 68
Csatlakozott: 2009. aug. 18., kedd 12:35

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: ferenc001 »

Kocsis írta:Nálam, mikor elindítom a játékot, elég sok minden angol.
1:karaktergenerálás
2:uralkodó beszéde
3:őrök beszéde
4:rab beszéde

A telepítés után kéne még valamit csinálni??
Nálam is van, bár szerint az alapjáték telepítésénél sikerült elcsesznem valamit, mivel se fonts, se menus, se semmi ilyesmi nincs. Eddig pedig volt, erre emlékszem :D . Na de újratelepítem a játékot és meglátjuk. :D
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

Kocsis írta:Nálam, mikor elindítom a játékot, elég sok minden angol.
1:karaktergenerálás
2:uralkodó beszéde
3:őrök beszéde
4:rab beszéde

A telepítés után kéne még valamit csinálni??
1.2-es javítást felraktad? Adatfájloknál morrohun.esp és magyarjavitas.esp kipipálva?
Avatar
LordKex
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2009. aug. 13., csüt. 17:11

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: LordKex »

Ez mit jelent Vik, hogy adatfájloknál az meg az bevan-e pipálva?
Meg ha letöltöm a patchet, akkor azt nem kell külön telepíteni is?
Vendég

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Nos, lehet hogy én vagyok béna de ahoz hogy müködjön a dolog le kell törölni a játékot ami nem megy mert kiad egy hibaüzenet, hogyan tudnám letörölni??
Hudv

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Hudv »

Sziasztok !
Óriási a gond ! Nekem az alapjáték van meg -eredeti-, felrakom a magyarítást:
-a menü, intro magyar lett
-töltés alatt a kép, párbeszédek angol maradt
-senki sem beszél.
Próbáltam Vista ill. 7 alatt több módon is felrakni. Nem tudom mi a hiba.
Nálam is volt, hogy nem talált vmi fájlt a bsa-nál.
Bocs a zavarásért. Királyok vagytok, szép munka volt.
Ha tudtok, segítsetek légyszi. Üdv. Hudv
Vik_jelszó_nélkül

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik_jelszó_nélkül »

LordKex írta:Ez mit jelent Vik, hogy adatfájloknál az meg az bevan-e pipálva?
Meg ha letöltöm a patchet, akkor azt nem kell külön telepíteni is?
Indító menü-Adatfájlok. Lehet, hogy X jelzés kell neki. A foltot vagy külön rakod fel, vagy a magyarítás telepítésekor. Tulajdonképpen mindegy, csak az a lényeg, hogy sikeres legyen. Részletek itt.
Vik_jelszó_nélkül

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik_jelszó_nélkül »

Vendég írta:Nos, lehet hogy én vagyok béna de ahoz hogy müködjön a dolog le kell törölni a játékot ami nem megy mert kiad egy hibaüzenet, hogyan tudnám letörölni??
Tartsd karban a rendszered, hátha úgy sikerül. Registry Clean Expert, vagy talán van jobb is. (Amit én használok, az nem biztos, hogy elérhető.) Lehetőség van kézzel történő törlésre is, csak az nem biztos, hogy utána tudnád telepíteni az Obliviont, ezért azt nem javaslom.
Vik_jelszó_nélkül

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik_jelszó_nélkül »

Hudv írta:Sziasztok !
Óriási a gond ! Nekem az alapjáték van meg -eredeti-, felrakom a magyarítást:
-a menü, intro magyar lett
-töltés alatt a kép, párbeszédek angol maradt
-senki sem beszél.
Próbáltam Vista ill. 7 alatt több módon is felrakni. Nem tudom mi a hiba.
Nálam is volt, hogy nem talált vmi fájlt a bsa-nál.
Bocs a zavarásért. Királyok vagytok, szép munka volt.
Ha tudtok, segítsetek légyszi. Üdv. Hudv
Így próbáld: http://www.morrohun.hu/forum/viewtopic.php?f=21&t=77
Avatar
LordKex
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2009. aug. 13., csüt. 17:11

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: LordKex »

Vik_jelszó_nélkül írta:
LordKex írta:Ez mit jelent Vik, hogy adatfájloknál az meg az bevan-e pipálva?
Meg ha letöltöm a patchet, akkor azt nem kell külön telepíteni is?
Indító menü-Adatfájlok. Lehet, hogy X jelzés kell neki. A foltot vagy külön rakod fel, vagy a magyarítás telepítésekor. Tulajdonképpen mindegy, csak az a lényeg, hogy sikeres legyen. Részletek itt.

Huhh, bocs ehhez nem nagyon értek, szal akkor azt mondod, hogy amikor elindítom a játékot, akkor amikor bejön a menü-je (ahol az indításra kell rámenni) ott lesz egy ilyen "Adatfájlok" cucc ahol megtalálom azokat a magyarosítás dolgokat?
Avatar
LordKex
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2009. aug. 13., csüt. 17:11

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: LordKex »

Helloo!


Jujjuujjujjj! Jajj de jó működik de mégis van egy gond. Ha jól emlékszem írták már, de azért remélem nem baj ha én leírom ;-) , szal az a gond, hogy a föld helyett lila föld van (lila térképmintával) és fogalmam sincs, hogy mi a probléma szal kérlek segítsetek :mrgreen:
svabpatrik

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: svabpatrik »

sziasztok nekem az a gondom hogy amikor kiöjövök a börtönből a zöld helyett a föld lila színű térkép van rajta :cry: nem tom miért lehet 1 mert ha kikapcsolok minden plugint akk is olyan a magyarosítás rakta fel :SS::S:S:S de miért van ?! lécci mondja meg vki
domy75

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: domy75 »

Sziasztok, először gratulálni szeretnék a magyarításhoz. Találtam hibát már itt az elején. Skingrad templomban adják a "Pilgrimage" küldetést, na ez full angol. Eddig viszont hibátlan volt.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

LordKex írta: Huhh, bocs ehhez nem nagyon értek, szal akkor azt mondod, hogy amikor elindítom a játékot, akkor amikor bejön a menü-je (ahol az indításra kell rámenni) ott lesz egy ilyen "Adatfájlok" cucc ahol megtalálom azokat a magyarosítás dolgokat?
Így van.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

domy75 írta:Sziasztok, először gratulálni szeretnék a magyarításhoz. Találtam hibát már itt az elején. Skingrad templomban adják a "Pilgrimage" küldetést, na ez full angol. Eddig viszont hibátlan volt.
Ha zavar, kapcsold ki a főmenü-Adatfájlokban a knights.esp-t.
domy75

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: domy75 »

Vik írta:
domy75 írta:Sziasztok, először gratulálni szeretnék a magyarításhoz. Találtam hibát már itt az elején. Skingrad templomban adják a "Pilgrimage" küldetést, na ez full angol. Eddig viszont hibátlan volt.
Ha zavar, kapcsold ki a főmenü-Adatfájlokban a knights.esp-t.
Bocsi, azt hittem hogy a kiegek is le vannak fordítva.
NrT

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: NrT »

Nem tudom valakinek feltűnt-e, de nekem az "Alávaló Mélység" egyszerűen lemaradt a térképről, nem tudok odáig lemenni hogy látsszon és így a fast travel is kilőve, 1440x900-ba tolom minden fullon.
siege

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: siege »

Hello!

A "lila talaj effectus" nálam is előjött de csak az 1.2-es patch felrakásának hatására mert ugye van benne 2 is ha nem teszem fel őket akkor csak részben működik a magyaríás, ha feltenném a nem a sajátommal kompatibilist akkor fel sem megy, ha pedig felteszem ami jó nekem akkor pedig megjelenik ez a probléma.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

NrT írta:Nem tudom valakinek feltűnt-e, de nekem az "Alávaló Mélység" egyszerűen lemaradt a térképről, nem tudok odáig lemenni hogy látsszon és így a fast travel is kilőve, 1440x900-ba tolom minden fullon.
Feltűnt. Választanunk kellett, hogy vagy lemarad a térkép alsó két centis sávja, vagy elég zavaró lesz a térkép életlensége. Ha akarod, átállíthatod: Oblivion\Data\menus\prefabs\ui_config\map_config.xml-ben keresd meg a
<_worldmapzoom> 150 </_worldmapzoom>
sort, és a 150 helyére írj 200-at.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

siege írta:Hello!

A "lila talaj effectus" nálam is előjött de csak az 1.2-es patch felrakásának hatására mert ugye van benne 2 is ha nem teszem fel őket akkor csak részben működik a magyaríás, ha feltenném a nem a sajátommal kompatibilist akkor fel sem megy, ha pedig felteszem ami jó nekem akkor pedig megjelenik ez a probléma.
Mintázatok mérete kicsi, közepes vagy nagy?
Hungarikum

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Hungarikum »

Üdv, találtam egy hibát, viszont nem tudom, a magyarítás hibája-e. Az első Oblivion kapunál (Kvatch) amikor megyek a toronyban, az egyik ajtó kb 1-1,5 méterrel hátrébb van, mint kéne lennie, és így mellette lyuk van.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

Hungarikum írta:Üdv, találtam egy hibát, viszont nem tudom, a magyarítás hibája-e. Az első Oblivion kapunál (Kvatch) amikor megyek a toronyban, az egyik ajtó kb 1-1,5 méterrel hátrébb van, mint kéne lennie, és így mellette lyuk van.
Szerintem az a nemhivatalos folthoz tartozó Oblivion Citadel Door Fix.esp hibája. Nálam legalábbis helyükre kerültek az ajtók, amikor ezt kikapcsoltam. Azt nem tudom, miért úgy javították az ajtókhoz tartozó hanghibákat, hogy kivették a helyükről az ajtókat...
Avatar
LordKex
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2009. aug. 13., csüt. 17:11

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: LordKex »

Hello!

Na, nekem is van ugyebár a lila föld dolog és nekem nagyra van állítva a mintázatok mérete.
A magyarosítás előtt ez nem volt, am nem mintha zavarna mert enélkül is jó a játék, de ha lenne megoldás, akkor kíváncsian hallgatom.
bebebe

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: bebebe »

Üdv!
Az lenne a problémám, hogy amióta feltettem a magyarítást, azóta kifagy a játék. Gondol egyet és véletlen időközönként (3-13perceenként) hibát észlel és leáll.

Config:
2.4 4magis intel
asus p5q -delux alaplap
8gb ocz ram
ati hd 4850 512mb

Windows Vista Ultimate Op

Driverek illetve az oblivion is a legfrisebb volt mikor feltettem rá magyarítást! Új karit is kezdtem vele.
A kiegek nincsenek fent! És a javításnak a betöltődési sorrendje is jó :(

Ha valaki tud megoldást kérem írjon!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

bebebe írta:Üdv!
Az lenne a problémám, hogy amióta feltettem a magyarítást, azóta kifagy a játék. Gondol egyet és véletlen időközönként (3-13perceenként) hibát észlel és leáll.
Esetleg próbáld meg ezzel. Kell hozzá az Oblivion Script Extender.
Vendég

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Sziasztok!
Az lenne a problémám hogy a magyarítás telepítése után a varázslatok több manába kerülnek mint egyébként. Valami ötlet vagy add-on plugin amivel korrigálható lenne?
juhaszvik

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: juhaszvik »

helló mindenki!

nem tudom mi lehet a baj: feltelepítettem az alapjátékot, majd a két kiegészítőt, végül a magyarosítást.
a probléma: a játék elindítása után a főmenüben új játék elindítása után nem hajlandó elindulni, hanem marad a főmenüben. ha valakinek van ötlete, szóljon.
amúgy gratulálok a magyarosításhoz, gondolom hatalmas munka lehetett.
Misa

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Misa »

Hali. Nekem is lila a talaj. Mihez képest kell nézni, h kicsi, közepes v nagy a minta? Sztem elég kicsi. :) De ha vki leírná h mit lehet ezzel a hibával csinálni, akkor meginnék az egészségére egy sört.
;) THX
Külop

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Külop »

Helló!
Nekem is a lila talaj effektus.
-1.2es patch felrakva
-Többször is letöröltem teljesen, majd újratelepítettem
-A textúrák mérete nagyra állítva
-Eredeti játékom van
-A többi rész hibátlanul működik
-Próbáltam az AntiDarkUI meg a DarkUIt variálni, de ez sem segített.

Más javaslat a fejlesztőktől?

Nem akarok okoskodni, de a textúra méret állításnak semmi köze sincs az egészhez. Szerintem a magyarítás telepítés közben, amikor variálja a textúrákat, valamit másra nevez át. És az, hogy egyeseknek nem jön elő, lehetséges, hogy pusztán azért van, mert nekik a kiegészítők is fent vannak.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

Kivételesen (vagy szokás szerint) én is találtam egy hibát. Telepítés után az Oblivion\Data könyvtárban található OblivionLauncher.exe-t mozgassátok át az Oblivion könyvtárba, mert ott a helye.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

Külop írta:Helló!
Nekem is a lila talaj effektus.

Más javaslat a fejlesztőktől?

Nem akarok okoskodni, de a textúra méret állításnak semmi köze sincs az egészhez. Szerintem a magyarítás telepítés közben, amikor variálja a textúrákat, valamit másra nevez át. És az, hogy egyeseknek nem jön elő, lehetséges, hogy pusztán azért van, mert nekik a kiegészítők is fent vannak.
Én továbbra sem tudom előállítani ezt a hibát. Viszont közben rájöttem, az Oblivion akkor viselkedik így, ha nem talál valamilyen mintát, amit rá kellene feszítenie egy testre. Ezek szerint a föld/fű hiányzik neki. Azt viszont Oszkár biztosan nem változtatta meg, csak a cégéreket, egyéb feliratokat. Oblivion.ini-ben szerepel a dummy.bsa, és ez a dummy.bsa megtalálható az Oblivion\Data könyvtárban? Használsz esetleg más archív adat megkerülő eljárást (mint pl. a BSAPatcher.exe)?
Misa

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Misa »

Sajnos a pontos beállításokat nem tudom, miket állítgattam a magyarítás telepítése közben. Amit tudtam elolvastam a magyarításról, nullárol kezdve feltelepítettem az Obliviont, utána rá a magyarítást. A hiba csak erdőben, mezőn, tehát külső területeken látható. Városban, barlangokban nem. Kieg. nincs telepítve, csak az 1.2-es patch.
Vendég

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Vik írta:Én továbbra sem tudom előállítani ezt a hibát. Viszont közben rájöttem, az Oblivion akkor viselkedik így, ha nem talál valamilyen mintát, amit rá kellene feszítenie egy testre. Ezek szerint a föld/fű hiányzik neki. Azt viszont Oszkár biztosan nem változtatta meg, csak a cégéreket, egyéb feliratokat. Oblivion.ini-ben szerepel a dummy.bsa, és ez a dummy.bsa megtalálható az Oblivion\Data könyvtárban? Használsz esetleg más archív adat megkerülő eljárást (mint pl. a BSAPatcher.exe)?
Semmilyen programot nem használok, viszont a dummy.bsa nem található meg az .ini fileban. A Data könyvtárban igen, de az .iniben nem. Amennyiben leírnád nekem kérlek, hogy melyik részegységben és milyen néven kell szerepelnie, kipróbálom, hogy ez a hiba forrása-e.
Avatar
LordKex
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2009. aug. 13., csüt. 17:11

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: LordKex »

Na várjatok, akkor én is bekapcsolódok a lila talaj "témába" mivel nekem is a problémám, mint mondtam.
Nos, akkor Vik azt mondod, hogy valahonnan bekell szereznünk azt a fájlt és a helyére rakni?
Ha így meglehet oldani nem küldenéd el nekem? ;-) ( kacsaaa@gmail.com )<-- email címemre
Külop

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Külop »

Csak türelem. Semmi sem garantált, lehet, hogy nem fogunk elérni vele semmit. Ha viszont igen, akkor minden bizonnyal olvashatsz róla itt, a fórumon :-)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

Vendég írta: Semmilyen programot nem használok, viszont a dummy.bsa nem található meg az .ini fileban. A Data könyvtárban igen, de az .iniben nem. Amennyiben leírnád nekem kérlek, hogy melyik részegységben és milyen néven kell szerepelnie, kipróbálom, hogy ez a hiba forrása-e.
Dokumentumok\My Games\Oblivion\Oblivion.ini [Archive] részében így szerepeljen ez a sor:
SArchiveList=dummy.bsa, Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa
Lyobag

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Lyobag »

az a fránya lila folt. nálam is előjött. utána töröltem a teljes magyarítást, visszaállítottam az eredeti fileokat, de megmaradt a hiba. ezért elkezdtem kísérletezni. ahogy megfigyeltem, a patchek felrakásakor nyúlkált a magyarításon kívül program a textúrákhoz. ezért a gyári patchekre kezdtem gyanakodni.
a eredmény: amikor az európai 1.2-es patchet raktam fel, hibás lett a textúra. de a US verzió patchével nem fordult ez elő. (megjegyezném, a Shivering Islels nincs meg, így annak a meglétének az esetéről nem tudok nyilatkozni)
mindenesetre a javaslatom a lila térkép folt esetére: telepítsétek először az Obliviont. rá 1.2-es patchet (lehet, hogy párszor el kell játszani a játék teljes telepítését, míg jó lesz) majd indítsátok el a játékot. ha nincs textúra hiba, akkor kezdhetitek telepíteni a kiegészítőket. miután azok felvannak rakva, akkor jöhet a magyarítás.
Külop

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Külop »

Sajnos nem sikerült megoldani. A régi (magyarosítással lett kezdve) karakteremmel nem működött, de megpróbáltam kezdeni egy teljesen új karaktert, és annál sem vált be a módszer.
Próbáltam variálni a fileokat a gyökérkönyvtárban található .iniben is, ugyanis itt a többi említett ,,SMasterMiscArchiveFileName'' és hasonló neveken szerepeltek. Próbáltam átrendezni, átírni, átnevezni is őket, de semmit sem változtattam meg vele sajnos.

Minden esetre, az előttem szóló tervét megpróbálom. Jónak tűnik, nekem is európai patch van fent.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

Külop írta:Sajnos nem sikerült megoldani. A régi (magyarosítással lett kezdve) karakteremmel nem működött, de megpróbáltam kezdeni egy teljesen új karaktert, és annál sem vált be a módszer.
Próbáltam variálni a fileokat a gyökérkönyvtárban található .iniben is, ugyanis itt a többi említett ,,SMasterMiscArchiveFileName'' és hasonló neveken szerepeltek. Próbáltam átrendezni, átírni, átnevezni is őket, de semmit sem változtattam meg vele sajnos.

Minden esetre, az előttem szóló tervét megpróbálom. Jónak tűnik, nekem is európai patch van fent.
Az oblivion_default.ini-t nem kellene bántani. Az előtted szóló meg leírta a magyarítás szabályos telepítését. Ha nem úgy csináltad, akkor tényleg érdemes megpróbálkozni vele. :)
Vendég

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vendég »

A problémám a következő, miután felrakom a magyarítást a játékra minden nagyon szépen működik, magyar meg teljesen jó azt az egy pici hibát leszámítva, hogyha eljutok egy olyan helyre ahol már mágiákat lehet venni az a hiba áll fent hogy mondjuk egy mágia ami normál esetben 12 varázserőt fogyaszt az most 40-50 varászerőt szeretne megkajálni, lehet ez csak egyedi eset túl vagyok már egy pár telepítésen, kipróbáltam egy goty verziót és akkor is ezt tapasztalom, hol rontom el vagy ez egy egyedi hiba lenne.
Válaszodat várom és előre is köszönöm.
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Nem igazán közvetlen magyarítás probléma:
Nekem többször is előjön az Nvidia black screen effektus belső szobákban.
Találtam egy plugint, nVidia Black Screen Fix (http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=11167), de kilép a játék, ha aktiválom.
Valami tipp, hogy lehet megszüntetni az effektust?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

Sheila írta:Nem igazán közvetlen magyarítás probléma:
Nekem többször is előjön az Nvidia black screen effektus belső szobákban.
Találtam egy plugint, nVidia Black Screen Fix (http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=11167), de kilép a játék, ha aktiválom.
Valami tipp, hogy lehet megszüntetni az effektust?
Elöl legyen a mod a betöltési sorban. Nálam néha szokott segíteni, ha elforgatom valamerre a kamerát. Leírás szerint ha nincs HDR, akkor nem jön elő a hiba. De lehet, hogy mégis. :)
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Vik írta:
Sheila írta:Nem igazán közvetlen magyarítás probléma:
Nekem többször is előjön az Nvidia black screen effektus belső szobákban.
Találtam egy plugint, nVidia Black Screen Fix (http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=11167), de kilép a játék, ha aktiválom.
Valami tipp, hogy lehet megszüntetni az effektust?
Elöl legyen a mod a betöltési sorban. Nálam néha szokott segíteni, ha elforgatom valamerre a kamerát. Leírás szerint ha nincs HDR, akkor nem jön elő a hiba. De lehet, hogy mégis. :)
A forgatás az "működik". Nincs HDR, mégis van :( .
Brusher

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Brusher »

Üdv.
Érkezik két gépről szinte azonos hibák;

A játék befejeztével nem lép ki rendesen az asztalra, hanem hibaüzenettel "kidob" de le is fagy a képernyő és csak ESC -el lehet kilépni vagy előfordul, hogy csak Reset-tel. A játék legközelebbi inditásakor a legutóbbi mentéseket hibásnak irja ezért besem tölti. Az albérlőnk épp két perce közölte, hogy részéről ő holnap eladja a gépét és innétől csak konzolon nyomul mivel az utóbbi két napban háromszor is végig vitte a Mágusok feladatait :shock: Na ebből kifolyólag én nagyon nemis nagyon nyomultam vele :)
Egyéb hibák; A játékban ha valami hibás azt nálunk sárga háromszögben lévő felkiáltójelek jelzik és az adott helyre nem lehet bemenni vagy az adott személlyel nem lehet beszélni. Na ilyen van többek között a Fagyszirt Oromnál vagy pölö az Anvil alatti kalózbarlangban.

Aztán olyan is van, hogy az adott feladat karaktert ugye zöld nyíl jelzi ha vele egy helyiségben vagy. Sokszor előfordul, hogy a zöld nyíl ott van de a manus sehol.

A játékot az albérlőnk kétszer is telepítette mégis fennállnak a hibák. Szóval x akta miért vannak ezek :shock:
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Hibák jelentése

Hozzászólás Szerző: Vik »

Brusher írta:Üdv.
Érkezik két gépről szinte azonos hibák;

A játék befejeztével nem lép ki rendesen az asztalra, hanem hibaüzenettel "kidob" de le is fagy a képernyő és csak ESC -el lehet kilépni vagy előfordul, hogy csak Reset-tel. A játék legközelebbi inditásakor a legutóbbi mentéseket hibásnak irja ezért besem tölti. Az albérlőnk épp két perce
Lehetséges megoldás itt: http://www.morrohun.hu/esl/Oblivion:Tanácsok
közölte, hogy részéről ő holnap eladja a gépét és innétől csak konzolon nyomul mivel az utóbbi két napban háromszor is végig vitte a Mágusok feladatait :shock: Na ebből kifolyólag én nagyon nemis nagyon nyomultam vele :)
Egyéb hibák; A játékban ha valami hibás azt nálunk sárga háromszögben lévő felkiáltójelek jelzik és az adott helyre nem lehet bemenni vagy az adott személlyel nem lehet beszélni. Na ilyen van többek között a Fagyszirt Oromnál vagy pölö az Anvil alatti kalózbarlangban.
Pedig telepítésnél még külön figyelmeztetett is, hogy hiába rakod fel a hivatalos beépülők magyarítását, attól még nem lesz fizetős beépülőd ingyen...
Aztán olyan is van, hogy az adott feladat karaktert ugye zöld nyíl jelzi ha vele egy helyiségben vagy. Sokszor előfordul, hogy a zöld nyíl ott van de a manus sehol.
Egy ilyen eset előfordult a tesztelés közben, de azt javítottam. (Mágusok Céhe küldetéssorozat, a fickó ott maradt a Misztikus Egyetemen, nem ment el meghalni a barlangba, ahol a nyíl mutatta.) A többiről pontos leírást kérnék: ki, hol, melyik cellában hiányzik, melyik küldetésről van szó.
A játékot az albérlőnk kétszer is telepítette mégis fennállnak a hibák. Szóval x akta miért vannak ezek :shock:
Válasz küldése