Beépülők

Az Oblivion magyarításával kapcsolatos kérdések, hibák.
Anonymus
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2010. dec. 20., hétf. 13:06
Tartózkodási hely: Anvil/Chorrol

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Anonymus » 2011. jún. 28., kedd 17:03

Mért van az hogyha felrakom a CM Partner beépülőt akkor már akármilyen társ mód müködni fog vele de néha mégse, egy "Nincs köszönésem" szöveggel elintézi és a képernyő tetején egy fehér csik lesz. Ez mért van? a mód ujratelepitése nem oldotta meg a problémát. És nem a társ mód rossz.

Vik
Hozzászólások: 3744
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik » 2011. jún. 28., kedd 17:35

Anonymus írta:Mért van az hogyha felrakom a CM Partner beépülőt akkor már akármilyen társ mód müködni fog vele de néha mégse, egy "Nincs köszönésem" szöveggel elintézi és a képernyő tetején egy fehér csik lesz. Ez mért van? a mód ujratelepitése nem oldotta meg a problémát. És nem a társ mód rossz.
Véletlenül nem közlekedtél Cyrodiil és a Reszkető-szigetek között a kapu megkerülésével?

Anonymus
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2010. dec. 20., hétf. 13:06
Tartózkodási hely: Anvil/Chorrol

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Anonymus » 2011. jún. 28., kedd 17:45

Vik írta:
Anonymus írta:Mért van az hogyha felrakom a CM Partner beépülőt akkor már akármilyen társ mód müködni fog vele de néha mégse, egy "Nincs köszönésem" szöveggel elintézi és a képernyő tetején egy fehér csik lesz. Ez mért van? a mód ujratelepitése nem oldotta meg a problémát. És nem a társ mód rossz.
Véletlenül nem közlekedtél Cyrodiil és a Reszkető-szigetek között a kapu megkerülésével?
Ez most nem tudom hogy jöhet ide de nem.

Vik
Hozzászólások: 3744
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik » 2011. jún. 29., szer. 11:31

Anonymus írta:
Vik írta: Véletlenül nem közlekedtél Cyrodiil és a Reszkető-szigetek között a kapu megkerülésével?
Ez most nem tudom hogy jöhet ide de nem.
Úgy, hogy akkor szokott előfordulni ez a hiba.

Esort

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Esort » 2011. jún. 29., szer. 12:06

Telepítettem a Elsweyr Anequina beépülőt és a magyarítást. Átírtam amit kellett. Utána elindítottam a játékot, és a világtérkép elcsúszott...minden terület név elcsúszott északnyugat, azaz Pörölyföld felé. Valami ötlet ennek a javítására?

Vik
Hozzászólások: 3744
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik » 2011. jún. 29., szer. 12:51

Esort írta:Telepítettem a Elsweyr Anequina beépülőt és a magyarítást. Átírtam amit kellett. Utána elindítottam a játékot, és a világtérkép elcsúszott...minden terület név elcsúszott északnyugat, azaz Pörölyföld felé. Valami ötlet ennek a javítására?
Mennyire csúszott el?

Esort

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Esort » 2011. jún. 29., szer. 13:06

Már magát a problémát megoldottam egy teljes újratelepítéssel. De ha használni akarom a beépülőt, akkor szükségem lenne tanácsra.

Kb annyira csúszott el, hogy a Birodalmi Város helyeit Chorrolban jelzi.

Avatar
TESMAN
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011. jún. 7., kedd 22:26
Tartózkodási hely: Skyrim-Riverwood

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: TESMAN » 2011. jún. 29., szer. 13:42

én egyszerűen kitöröltem a cyrodillrersident(vagy mit) fájt

Vik
Hozzászólások: 3744
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik » 2011. jún. 29., szer. 14:29

Esort írta:Már magát a problémát megoldottam egy teljes újratelepítéssel. De ha használni akarom a beépülőt, akkor szükségem lenne tanácsra.

Kb annyira csúszott el, hogy a Birodalmi Város helyeit Chorrolban jelzi.
Sajnos nem tudok tanácsot adni, mert mielőtt feltöltöttem volna az oldalra ezt a beépülőt, 3 napig vacakoltunk Oszkárral, hogy használható legyen a térkép. Nálam szinte jó volt. (szinte=kb. fél centis eltérés az alap térképhez képest)

Esort

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Esort » 2011. jún. 29., szer. 14:48

Hát oké, köszönöm.

Vik
Hozzászólások: 3744
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik » 2011. jún. 29., szer. 15:04

Esort írta:Hát oké, köszönöm.
Csak kíváncsiságból: milyen felbontásban és milyen grafikai részletességgel játszol?

Esort

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Esort » 2011. jún. 29., szer. 21:23

1366X768
Elsimítás nincs
HDR grafikai hatás
Grafika minőség Nagyon jó

Vik
Hozzászólások: 3744
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik » 2011. jún. 30., csüt. 17:38

Esort írta:1366X768
Elsimítás nincs
HDR grafikai hatás
Grafika minőség Nagyon jó
Nekem működik ezekkel a beállításokkal. Miután a betöltési sor végére rakom.

Esort

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Esort » 2011. júl. 5., kedd 20:43

Hát nekem sajnos nem jó. Egyébként a Kvatch Rebuilt beépülőt nem fordítjátok le?

Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal » 2011. júl. 8., pén. 13:47

Esort írta:Hát nekem sajnos nem jó. Egyébként a Kvatch Rebuilt beépülőt nem fordítjátok le?
Hát nekem mikor még volt kedvem és idő meg miegymás akkor elkezdtem... de feladtam... azért itt van a félig kész. Ha netán valaki akinek kedve van hozzá lefordítja... mondjuk Viknek (ne mond hogy, ne rám nézz..) akkor felőlem folytathatja... itt a link: http://www.megaupload.com/?d=20809ZHV

Anonymus19

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Anonymus19 » 2011. júl. 8., pén. 15:47

Hasbal írta:
Esort írta:Hát nekem sajnos nem jó. Egyébként a Kvatch Rebuilt beépülőt nem fordítjátok le?
Hát nekem mikor még volt kedvem és idő meg miegymás akkor elkezdtem... de feladtam... azért itt van a félig kész. Ha netán valaki akinek kedve van hozzá lefordítja... mondjuk Viknek (ne mond hogy, ne rám nézz..) akkor felőlem folytathatja... itt a link: http://www.megaupload.com/?d=20809ZHV
Lacikukával én Anonimus elkezdtem de kösz hogy mondod, hogy van egy félkész.
Így könyebb lesz. :)

Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal » 2011. júl. 9., szomb. 8:52

Anonymus19 írta:
Hasbal írta:
Hát nekem mikor még volt kedvem és idő meg miegymás akkor elkezdtem... de feladtam... azért itt van a félig kész. Ha netán valaki akinek kedve van hozzá lefordítja... mondjuk Viknek (ne mond hogy, ne rám nézz..) akkor felőlem folytathatja... itt a link: http://www.megaupload.com/?d=20809ZHV
Lacikukával én Anonimus elkezdtem de kösz hogy mondod, hogy van egy félkész.
Így könyebb lesz. :)
Ennek csak az az ára hogy csak annyit írjatok az olvasselbe hogy "Előkészületek: Hasbal" ;)

Anonymus19

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Anonymus19 » 2011. júl. 9., szomb. 11:06

Én azt akartam bele irni, hogy köszönte Hasbalnak a féig elkészült fordítástért.
Mindegy benne leszel az a lényeg. :)

Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Hasbal » 2011. júl. 9., szomb. 13:49

Anonymus19 írta:Én azt akartam bele irni, hogy köszönte Hasbalnak a féig elkészült fordítástért.
Mindegy benne leszel az a lényeg. :)
Öhm... eh.... legyen úgy ahogy te akartad :lol:

tibor16

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: tibor16 » 2011. júl. 10., vas. 14:13

sziasztok
Működik a Map Marker Overhaul. Köszönöm.
Azért írok, mert csináltam a feszültséget, közben az én telepítésemmel volt a probléma. Mivel néhány hsz-em eléggé epésre sikerült ebben a tárgykörben, ezért úgy gondolom, ez a "megkövetésem" mindenképpen szükségszerű.
A részletekről csak annyit, hogy szereztem egy GOTY verziót (nekem még az első megjelenés utáni verzió volt meg), és arról telepítve korrekten fut róla.
Kedves mindannyiótok, - továbbra is jó munkát kívánok és szép napot! No meg néhány krigli jéghideg sert, a jobbik fajtából, néhány pálmalegyezővel felszerelt szüzet, tengerpartot, napfényt, aki akarja, annak sok gyereket, meg sok minden jót (talán pénzt is, mert az sosem árt..) - és köszönöm!
:)

Kriszta

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Kriszta » 2012. feb. 7., kedd 9:48

Sziasztok! Egy kis segítség kellene nekem.
Felraktam a Hullókő szállást, de sajnos a leírásában semmilyen infó nem volt a helyéről.
Pontosan hol van, merre keressem a térképen?
Küldetés kapcsolódik hozzá?
Illetve van-e bármilyen előfeltétele a megszerzésének (pl. szintlimit, mint Hadarath tornyánál)?
Kérlek segítsetek! Előre is köszi!

Csaba507

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Csaba507 » 2012. feb. 11., szomb. 10:40

Kriszta írta:Sziasztok! Egy kis segítség kellene nekem.
Felraktam a Hullókő szállást, de sajnos a leírásában semmilyen infó nem volt a helyéről.
Pontosan hol van, merre keressem a térképen?
Küldetés kapcsolódik hozzá?
Illetve van-e bármilyen előfeltétele a megszerzésének (pl. szintlimit, mint Hadarath tornyánál)?
Kérlek segítsetek! Előre is köszi!
Remélem nem hullanak rám a kövek. :) Észak-keleten. Úgy találtam rá, hogy a határnál vissza kellett fordulnom, de kitartóan próbáltam a a havas hegyoldalon feljutni a tetőre. Küldetés ??? Érdemes megkeresni.

Kriszta

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Kriszta » 2012. feb. 13., hétf. 15:42

Miért köveznének? Ez a topic erről szól!
Egyébként meg már alig nézi valaki.
Ezért külön köszi, hogy válaszoltál.
Viszont tudnál ennél kicsit részletesebb infókat adni?!
Észak-kelet elég tág fogalom, mondjuk egy helységnevet, amihez képest már megtalálom.
Illetve nem írtad, hogy van-e szintlimite vagy egyéb előfeltétele.
Na ezt a küldetéssel kapcsolatban egyáltalán nem értem.
Most akkor van ehhez a szálláshoz küldi vagy nincs?
Ha van, leírnád hogy hol és hogyan lehet felvenni?
Megint nagyon köszi!


Remélem nem hullanak rám a kövek. :) Észak-keleten. Úgy találtam rá, hogy a határnál vissza kellett fordulnom, de kitartóan próbáltam a a havas hegyoldalon feljutni a tetőre. Küldetés ??? Érdemes megkeresni.[/quote]

Csaba507

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Csaba507 » 2012. feb. 15., szer. 13:45

Kriszta írta:Miért köveznének? Ez a topic erről szól!
Egyébként meg már alig nézi valaki.
Ezért külön köszi, hogy válaszoltál.
Viszont tudnál ennél kicsit részletesebb infókat adni?!
Észak-kelet elég tág fogalom, mondjuk egy helységnevet, amihez képest már megtalálom.
Illetve nem írtad, hogy van-e szintlimite vagy egyéb előfeltétele.
Na ezt a küldetéssel kapcsolatban egyáltalán nem értem.
Most akkor van ehhez a szálláshoz küldi vagy nincs?
Ha van, leírnád hogy hol és hogyan lehet felvenni?
Megint nagyon köszi!


Remélem nem hullanak rám a kövek. :) Észak-keleten. Úgy találtam rá, hogy a határnál vissza kellett fordulnom, de kitartóan próbáltam a a havas hegyoldalon feljutni a tetőre. Küldetés ??? Érdemes megkeresni.
[/quote]

Másodszorra talán elérem az elégségest.:) A börtönből szabadulva, gyors utazás Cheydinhal-ba. Irány északra a Valus-hegység oldalain. Amikor eléred a Jerall-hegységet már ott is vagy szinte karnyújtásnyira. Az a helyzet, hogy most menekülés közben jelöltem meg a helyet. Biztos menedéket Cheydinhal ad. Onnan lehet vissza gyors utazni. A felfedezés rád vár. Küldetésről én még mindig nem tudok. Amit írtam, csak egy tipp.

Vendég

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vendég » 2012. feb. 19., vas. 23:21

Csaba507 írta:
Kriszta írta:Miért köveznének? Ez a topic erről szól!
Egyébként meg már alig nézi valaki.
Ezért külön köszi, hogy válaszoltál.
Viszont tudnál ennél kicsit részletesebb infókat adni?!
Észak-kelet elég tág fogalom, mondjuk egy helységnevet, amihez képest már megtalálom.
Illetve nem írtad, hogy van-e szintlimite vagy egyéb előfeltétele.
Na ezt a küldetéssel kapcsolatban egyáltalán nem értem.
Most akkor van ehhez a szálláshoz küldi vagy nincs?
Ha van, leírnád hogy hol és hogyan lehet felvenni?
Megint nagyon köszi!


Remélem nem hullanak rám a kövek. :) Észak-keleten. Úgy találtam rá, hogy a határnál vissza kellett fordulnom, de kitartóan próbáltam a a havas hegyoldalon feljutni a tetőre. Küldetés ??? Érdemes megkeresni.
Másodszorra talán elérem az elégségest.:) A börtönből szabadulva, gyors utazás Cheydinhal-ba. Irány északra a Valus-hegység oldalain. Amikor eléred a Jerall-hegységet már ott is vagy szinte karnyújtásnyira. Az a helyzet, hogy most menekülés közben jelöltem meg a helyet. Biztos menedéket Cheydinhal ad. Onnan lehet vissza gyors utazni. A felfedezés rád vár. Küldetésről én még mindig nem tudok. Amit írtam, csak egy tipp.[/quote]

Na ez így már mindjárt más! Köszi az infókat így már biztos megfogom találni.

alcatraz
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2012. márc. 28., szer. 15:39

Vile Lair magyarítás

Hozzászólás Szerző: alcatraz » 2012. márc. 28., szer. 15:46

üdv
pár napja játszom az oblivion al és utólag feltettem a Vile Lair beépülőt utána néztem hogy anélkül hogy újra kéne rakni mindent hogy lehet e magyarítani és láttam hogy csak ha elküldi valaki
nos erre szeretnék meg kérni valaki hogy ha lenne szíves elküldené valaki?

pasztva
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2008. márc. 5., szer. 8:04

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: pasztva » 2012. ápr. 1., vas. 15:19

Sziasztok! Feltettem a Halott Szíve és az Elsweyr sivatag anyagot. A beszélgetések szövegét egyikben sem tudom rendesen elolvasni, mert olyan gyorsan lefut. Nincs valami megoldás, hogy lelassuljanak?

Rolehan
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2011. jan. 4., kedd 14:26

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Rolehan » 2013. jan. 17., csüt. 15:10

Sziasztok4 Nekem is az Elsweyr sivatag kapcsán van problémám: a magyarosítást feltelepítettem, de csak félig sikerült: A cégérek magyarok, de például a helységnevek meg a dialógusok maradtak angolok. Valaki segítene, akkor megköszönném,

Vik
Hozzászólások: 3744
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik » 2013. jan. 19., szomb. 17:31

Rolehan írta:Sziasztok4 Nekem is az Elsweyr sivatag kapcsán van problémám: a magyarosítást feltelepítettem, de csak félig sikerült: A cégérek magyarok, de például a helységnevek meg a dialógusok maradtak angolok. Valaki segítene, akkor megköszönném,
Betöltési sorban hol szerepel az Elsweyr magyarítás?

Rolehan
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2011. jan. 4., kedd 14:26

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Rolehan » 2013. jan. 19., szomb. 23:45

A magyarjavitás alatt.

Vik
Hozzászólások: 3744
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik » 2013. jan. 20., vas. 12:15

Ha az a legutolsó hely, akkor nem tudom, mi lehet a baja.

Rolehan
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2011. jan. 4., kedd 14:26

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Rolehan » 2013. jan. 20., vas. 15:23

Kösz a tippet, elkezdtem variálni a sorrendet, és most működik! :) Bár magam sem értem, hogyan, de az a lényeg hogy sikerült.

totya
Hozzászólások: 90
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 23:42

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: totya » 2013. márc. 28., csüt. 7:09

Helló.

Nekem inkább technikai jellegű kérdésem lenne, a tőletek is letölthető Egg fordítóval szépen meg lehet változtatni egy mod scriptjében a szövegeket, csak aztán a mod nem működik persze. Olvastam hogy a scriptet nem tudja lefordítani az Egg (hiába írja ki), TES kell hozzá. Valaki leírná szájbarágósan hogy lehet egy mod módosított scriptjét lefordítani hogy az működjön, tehát egy új mod jöjjön létre, ami működőképes?

Kösz...

Vik
Hozzászólások: 3744
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik » 2013. márc. 28., csüt. 7:23

totya írta:Helló.

Nekem inkább technikai jellegű kérdésem lenne, a tőletek is letölthető Egg fordítóval szépen meg lehet változtatni egy mod scriptjében a szövegeket, csak aztán a mod nem működik persze. Olvastam hogy a scriptet nem tudja lefordítani az Egg (hiába írja ki), TES kell hozzá. Valaki leírná szájbarágósan hogy lehet egy mod módosított scriptjét lefordítani hogy az működjön, tehát egy új mod jöjjön létre, ami működőképes?

Kösz...
Egyszerű. Megnyitod a lefordított scriptet Construction Setben, és elmented. Utána pedig magát a beépülőt is menteni kell.

totya
Hozzászólások: 90
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 23:42

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: totya » 2013. márc. 28., csüt. 7:43

Vik írta:
totya írta:Helló.

Nekem inkább technikai jellegű kérdésem lenne, a tőletek is letölthető Egg fordítóval szépen meg lehet változtatni egy mod scriptjében a szövegeket, csak aztán a mod nem működik persze. Olvastam hogy a scriptet nem tudja lefordítani az Egg (hiába írja ki), TES kell hozzá. Valaki leírná szájbarágósan hogy lehet egy mod módosított scriptjét lefordítani hogy az működjön, tehát egy új mod jöjjön létre, ami működőképes?

Kösz...
Egyszerű. Megnyitod a lefordított scriptet Construction Setben, és elmented. Utána pedig magát a beépülőt is menteni kell.
Kösz, de a szájbarágóst azt tényleg úgy értettem hogy...

"Megnyitod a lefordított scriptet Construction Setben"

Hát, ha már le lenne fordítva minek nyitnám meg? Azt gondolom és olvastam hogy az a baj, hogy a script nem fordítódik le. Egyáltalán hogy nyerem ki a "lefordított" scriptet? A nyers, tehát a szöveges részét tudom csak kimásolni. Aztán meg ezt a "lefordított scriptet" hogy etetem meg a CS-el, milyen módon?

Elmondom mit csináltam eddig, megnyitottam TES-ben a kérdéses Egg-el lefordított modot, eredetije: http://oblivion.nexusmods.com/mods/13879
Azaz TES/File/Data és kijelöltem az adatfájlját. Kis idő múlva betölt, mert ügye hozzá betöltődik az oblivion.esm is. Ezután gameplay/edit script menüben kiválasztom a mod scriptjét. Azt mondom neki recompile all. Erre elszáll azzal, hogy "RunBatchScript not found"

Maga a sor így néz ki ahol elszáll: RunBatchScript "Data\RealisticLeveling.ini"

Szerk.:

Oké, eljutottam oda, hogy ez a RunBatchScript az OBSE része, tehát a TES-t úgy kell indítani hogy:

obse_loader -editor

De ha ezután megcsinálom amit fent írtam (gameplay/edit script), az eredmény rosszabb, mert állandóan azt reklamálja, hogy a begin/end blokkok érvénytelenek szinte mindenhol...

Szóval ha kicsit szájbarágósabban ha lehet :)

Vik
Hozzászólások: 3744
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik » 2013. márc. 28., csüt. 12:15

Kicsit szájbarágósabban: felejtsd el a recompile all menüpontot. Azzal az összes scriptet újra fordítod. Egyrészt fölösleges, másrészt nem működik, harmadrészt csak egyet kell, amit lefordítottál.
"Hát, ha már le lenne fordítva minek nyitnám meg?" - Azért, hogy a játékban is megjelenjen a lefordított szöveg.
"Egyáltalán hogy nyerem ki a lefordított scriptet?" - Azt bizony meg kell keresned a CS-ben a scriptek között. Mondjuk ahogy olvasom, eddig eljutottál. http://www.morrohun.hu/esl/Oblivion:GYIK oldalról elérheted a CS Wikit, az segíthet. Vagy próbáld meg a megnyitott scriptet menteni.

totya
Hozzászólások: 90
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 23:42

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: totya » 2013. márc. 28., csüt. 14:45

Vik írta:Kicsit szájbarágósabban: felejtsd el a recompile all menüpontot. Azzal az összes scriptet újra fordítod. Egyrészt fölösleges, másrészt nem működik, harmadrészt csak egyet kell, amit lefordítottál.
"Hát, ha már le lenne fordítva minek nyitnám meg?" - Azért, hogy a játékban is megjelenjen a lefordított szöveg.
"Egyáltalán hogy nyerem ki a lefordított scriptet?" - Azt bizony meg kell keresned a CS-ben a scriptek között. Mondjuk ahogy olvasom, eddig eljutottál. http://www.morrohun.hu/esl/Oblivion:GYIK oldalról elérheted a CS Wikit, az segíthet. Vagy próbáld meg a megnyitott scriptet menteni.
Hali!

A recompile all menüpontot azért találtam meg, mert logikus hogy egy fordítónál kellene legyen egy compile menünek. Ha persze a save-ra automatikusan megcsinálja, akkor nekem az is jó, csak ismeretlenül nem valami egyértelmű. Ha a menüpont neve compile&save lenne, az jobban kifejezné azt, hogy mit csinál az adott menüpont.

Végül is sikerült megoldani, a gondot az okozta ahogy rájöttem, hogy a mod fájl esm volt, azzal pedig a TES nem igazán tudott mit kezdeni, mindenféle baja volt, fordítás után hiányolta az eredeti esm-et, elveszett a fejléc infó stb. A megoldás az volt, hogy át kellett alakítani esp-re (tes4edit/flag), ezután kellett lefordítani (magyarítani) egg-el (bár nem volt munka vele mert már lefordítottam korábban és a project mentve lett), majd ezután kellett TES-el lefordítani a scriptet (megnyitáskor set as active), azaz a megnyitott scriptet menteni, majd save a plugin. Ezután pedig tes4edit-el visszaalakítani esm-re. Gondolom annyi értelme van az esm-nek hogy mindenféle sorrend bohóckodás (BOSS stb) nélkül mindenképp az összes esp előtt töltődik be, és hát eredetileg is ilyen formában volt a plugin.

Azzal az összes scriptet újra fordítod. Egyrészt fölösleges, másrészt nem működik, harmadrészt csak egyet kell, amit lefordítottál.

Ez a mondat elég félreérthető volt, ezért is vezetett félre, mert a fordítás két dolgot jelent, egyrészt átalakítás egyik nyelvből a másikba, másrészt egy program forráskódjának a lefordítása azaz futtatható kóddá alakítása, én ez utóbbinak értettem a mondatot utolsó felét... :)

Kösz a segítséget!

ui.: Látom a "Kérdések és válaszok az Oblivion magyarításával kapcsolatban" is te válaszoltál nekem, ha van időd reagálhatnál arra a kérdésemre is :)

Vik
Hozzászólások: 3744
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik » 2013. márc. 31., vas. 11:57

totya írta: ui.: Látom a "Kérdések és válaszok az Oblivion magyarításával kapcsolatban" is te válaszoltál nekem, ha van időd reagálhatnál arra a kérdésemre is :)
Mi is volt a kérdés?

totya
Hozzászólások: 90
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 23:42

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: totya » 2013. márc. 31., vas. 15:58

Vik írta:
totya írta: ui.: Látom a "Kérdések és válaszok az Oblivion magyarításával kapcsolatban" is te válaszoltál nekem, ha van időd reagálhatnál arra a kérdésemre is :)
Mi is volt a kérdés?
Helló! Utolsó hozzászólás abban a témában. Kellemes ünnepeket amúgy! :)

mendolmark

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: mendolmark » 2013. ápr. 1., hétf. 10:45

Hali!

Bocs hogy ideírom,de úgy látom ez a legfrisebb téma.Na szóval a magyarítástól lila lett a talaj.Olvastam hogy 1.2-es patch ezt orvosolja,ez mind oké de ha telepítem az 1.2-es angol patcht az bekavar-e a magyarításnak?
előre is köszi a választ!

TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: TGWH » 2013. ápr. 1., hétf. 13:21

mendolmark írta:Hali!

Bocs hogy ideírom,de úgy látom ez a legfrisebb téma.Na szóval a magyarítástól lila lett a talaj.Olvastam hogy 1.2-es patch ezt orvosolja,ez mind oké de ha telepítem az 1.2-es angol patcht az bekavar-e a magyarításnak?
előre is köszi a választ!
Először a patchet tedd fel, utána meg a magyarítást, és akkor nem kavar be. A lényeg, hogy a magyarítás legyen az utolsó, felülírjon mindent.

Lockrider

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Lockrider » 2013. ápr. 29., hétf. 18:15

Sziasztok én azt szeretném kérdezni hogy a beépülőket a magyarítás előtt vagy után tegyem fel vagy teljesen mindegy?

TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: TGWH » 2013. ápr. 29., hétf. 18:34

Lockrider írta:Sziasztok én azt szeretném kérdezni hogy a beépülőket a magyarítás előtt vagy után tegyem fel vagy teljesen mindegy?
Előtte, mivel a magyarítás felülírhat bizonyos fájlokat.

Amúgy csak egyetlen hozzászólást kellett volna visszaolvasnod...

Lockrider

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Lockrider » 2013. ápr. 29., hétf. 18:36

TGWH írta:
Lockrider írta:Sziasztok én azt szeretném kérdezni hogy a beépülőket a magyarítás előtt vagy után tegyem fel vagy teljesen mindegy?
Előtte, mivel a magyarítás felülírhat bizonyos fájlokat.

Amúgy csak egyetlen hozzászólást kellett volna visszaolvasnod...

Rendben,köszönöm és bocsánat a lustaságomért ;)

Ali G

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Ali G » 2015. aug. 27., csüt. 11:37

Sziasztok!

Lehet kissé elavult a kérdés de kb 1 héttel ezelőtt ismét a kezembe került az oblivion lemez és hát mivel anno még magyarítás és mindenféle módok nélkül játszottam gondoltam kipróbálom ezeket is. :)
Na most a problémám a Térkép jelző nagyjavítással lenne! Ami elég idegesítő és nagy problémát jelent számomra az, hogy konkrétan minden térkép jelzőm elcsúszott a térképen elég messzire, észak-keleti irányba (a birodalmi város jelzői konkrétan lement az eredetileg játszható területről... :D)
Igazából eredetileg semmi probléma nem volt vele amíg nem deaktiválta, obmm segítségével (ugye azzal is telepítettem), aztán újra aktiváltam, hogy 1-2 beállítást módosítsak rajta.
Na ez után jelentkezett a probléma... :S
A kérdés tehát az lenne hogyan lehetne ezt korrigálni???
Próbálkoztam a Beépülő teljes eltávolításával is de ez nem vezettett semmilyen eredményre :(((

Vik
Hozzászólások: 3744
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik » 2015. aug. 27., csüt. 18:50

Van egy olyan tippem, hogy felraktál egy beépülőt, ami megváltoztatja a játék térképét (méretét), és ez valahogyan megkavarja a térkép jelzőket.

atlantis

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: atlantis » 2016. feb. 26., pén. 12:44

Sziasztok!

Raven és Krystel hol lehet letölteni a teljes modot csak a magyarítás van meg. :(
Egy linket. Pl.: mega.nz

Előre is köszönöm a választ.

Vik
Hozzászólások: 3744
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik » 2018. okt. 3., szer. 8:42

Hátha még játszik valaki ezzel. Elkészültem az Alive Waters Updated mod magyarításával. Tartalmazza a szárazon ficánkoló halakhoz készült javítást is. Letölthető a modok közül.

Vik
Hozzászólások: 3744
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Beépülők

Hozzászólás Szerző: Vik » 2018. okt. 22., hétf. 16:08

Fel akartam tenni a kiterjesztett gyorsbillentyűket, erre kiderült, hogy már nem működik. Gyorsan utánanéztem Nexus Modson, találtam is egy jót, de abban meg összekavarták a gyorsbillentyűket. Gyorsan kijavítottam, lefordítottam, úgyhogy készen van az új verzió. Letölthető a modok közül.

Válasz küldése