MOD-ok, textúrák, Modellek.

Általános eszmecsere a The Elder Scrolls IV: Oblivionnal kapcsolatban.
bhswolf

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: bhswolf »

sziasztok volna némi problémám, meg kaptam a sárkány modot be is másoltam a helyére de kitöl tudok venni, vagy ilyesmi sárkányt? Volna még egy kérdésem a magyarositással kapcsolatban, felraktam az alapot, a knights of ninet, és a shiveringet és a magyarositást, de a sziget nem magyarnekem mit rontottam el. Seggitsetek ha tudtok.
ferenc001
Hozzászólások: 68
Csatlakozott: 2009. aug. 18., kedd 12:35

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: ferenc001 »

bhswolf írta:sziasztok volna némi problémám, meg kaptam a sárkány modot be is másoltam a helyére de kitöl tudok venni, vagy ilyesmi sárkányt? Volna még egy kérdésem a magyarositással kapcsolatban, felraktam az alapot, a knights of ninet, és a shiveringet és a magyarositást, de a sziget nem magyarnekem mit rontottam el. Seggitsetek ha tudtok.
A Shivering Isles és Knigts of The Nines még nincs magyarosítva, éppen azon dolgoznak. Sárkány mod alatt nem tudom mit értesz pontosan, de ha egyre gondolunk, akkor egy tárgyat kell használni, és jön a sárkány (ha meg nem erre gondolsz, akkor nem tudom). Ja, és még valami. Fórumon nem kell sietni az írással, nyugodtan gépelhetsz lassabban, így nem lesz hibád és nem fogja szúrni a hsz-ed az olyan Grammar Nazik szemét, mint én. ;)
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

ferenc001 írta:
bhswolf írta:sziasztok volna némi problémám, meg kaptam a sárkány modot be is másoltam a helyére de kitöl tudok venni, vagy ilyesmi sárkányt? Volna még egy kérdésem a magyarositással kapcsolatban, felraktam az alapot, a knights of ninet, és a shiveringet és a magyarositást, de a sziget nem magyarnekem mit rontottam el. Seggitsetek ha tudtok.
A Shivering Isles és Knigts of The Nines még nincs magyarosítva, éppen azon dolgoznak. Sárkány mod alatt nem tudom mit értesz pontosan, de ha egyre gondolunk, akkor egy tárgyat kell használni, és jön a sárkány (ha meg nem erre gondolsz, akkor nem tudom). Ja, és még valami. Fórumon nem kell sietni az írással, nyugodtan gépelhetsz lassabban, így nem lesz hibád és nem fogja szúrni a hsz-ed az olyan Grammar Nazik szemét, mint én. ;)
Hehe ez jó. :lol:

A sárkányos módon az Akatosh szárnyasait érted? Mert ha igen akkor először elsütöd az új varázslatot amit kaptál, majd kapsz egy újat és azt is elsütöd és akkor avval hívhatod a sárkányok egyikét. Nem nagy cucc. ;)
bhswolf

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: bhswolf »

köszönöm a segitségeteket, de sajnos ugy tünik hiába raktam be a data mappába ahova kell még sem müködik. Hogyan lehet aktiválni az esp kiterjesztést? Mert nekem az olvasd el azt irta mindent másoljakbe majd aktiváljam az esp fájlt.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

bhswolf írta:köszönöm a segitségeteket, de sajnos ugy tünik hiába raktam be a data mappába ahova kell még sem müködik. Hogyan lehet aktiválni az esp kiterjesztést? Mert nekem az olvasd el azt irta mindent másoljakbe majd aktiváljam az esp fájlt.
Úgy, hogy amikor elindítod az Obliviont, megjelenik egy menü, ott az adatfájlokat kell kiválasztani, megkeresni a téged érdeklő beépülőt a felsorolásból, majd a négyzetbe kell kattintani. Utána OK.
bhswolf

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: bhswolf »

Vik írta:
bhswolf írta:köszönöm a segitségeteket, de sajnos ugy tünik hiába raktam be a data mappába ahova kell még sem müködik. Hogyan lehet aktiválni az esp kiterjesztést? Mert nekem az olvasd el azt irta mindent másoljakbe majd aktiváljam az esp fájlt.
Úgy, hogy amikor elindítod az Obliviont, megjelenik egy menü, ott az adatfájlokat kell kiválasztani, megkeresni a téged érdeklő beépülőt a felsorolásból, majd a négyzetbe kell kattintani. Utána OK.
Kösz mindenkinek a seggitséget most már minden jol müködik, ki véve egy mágus céh feladatot. De azt már a meg felelö helyen ecsetelném.
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

sziasztok!az itteni fórumban hallottam a tesnexusról,regisztráltam is,és nagyon jó oldal elképesztő modokkal,le is szedtem egy jó párat,az egyik retex annyira tetszett,hogy kommentet is irtam,és akkor láttam,hogy nekem is vannak statisztikáim KUDOS:0 ,AP:2,AP RANK:769 :o nem tudja valaki,hogy ezek mit jelentenek :?: előre is kőszi :oops:
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Vendég írta:sziasztok!az itteni fórumban hallottam a tesnexusról,regisztráltam is,és nagyon jó oldal elképesztő modokkal,le is szedtem egy jó párat,az egyik retex annyira tetszett,hogy kommentet is irtam,és akkor láttam,hogy nekem is vannak statisztikáim KUDOS:0 ,AP:2,AP RANK:769 :o nem tudja valaki,hogy ezek mit jelentenek :?: előre is kőszi :oops:
Hát sorban lefordítva
Pontjaid:
Hozzászólásaid a fórumban:
Hozzászólásaid a máshol:
Besorolás:
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

kőszőnőm a választ,Hasbal :)
Adam

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Adam »

Sziasztok! Valaki tud adni egy linket ahonnan a testszépítő modokat le lehet szedni?
Előre is köszönöm!
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Adam írta:Sziasztok! Valaki tud adni egy linket ahonnan a testszépítő modokat le lehet szedni?
Előre is köszönöm!
menj fel a tesnexusra! :idea: csak regisztrálni kell(teljesen ingyenes)és annyi fajtát találsz,hogy csak győzz válogatni!még annyi,hogyha regisztrálsz,a beállitásaidban,-mert utánna elérhető lesz ilyen is,engedélyezd a felnőtt tartalom megjelenitését! ;) ezért fontos a regisztráció,mert alapból ezt a lehetőséget nem lehet elérni!+2MB-nál nagyobb modot nem tudsz letőlteni! :!: nagyon szép ilyen, és más jellegü modok vannak!remélem tudtam neked segiteni! :) a psychodogstudios.com weboldallal vigyázz :shock: ,bár ők inkább a morrowinddel foglalkoztak!
vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: vendég »

Helló!

Én nálam a föld lilás színű.Mitől lehet?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

vendég írta:Helló!

Én nálam a föld lilás színű.Mitől lehet?
Nem jól raktad föl az 1.2.0416-os foltot.
Avatar
danimester
Hozzászólások: 47
Csatlakozott: 2010. júl. 15., csüt. 13:24

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: danimester »

Én akárhányszor próbáltam felrakni a patch-et, mindig leállt.
Elkezdte felrakni, majd kiírja hogy "Old File not Found" (vagy valami ilyesmi) és leáll.
vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: vendég »

Ok köszi Vik akkor letöltöm és felrakom. :D :D :D :D :D :D
Avatar
danimester
Hozzászólások: 47
Csatlakozott: 2010. júl. 15., csüt. 13:24

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: danimester »

Leszedtem a patch-et, felraktam és most már mükszik.
Avatar
Categoricus
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2011. jan. 24., hétf. 14:57
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Categoricus »

Amikor pár napja elakadtam a Morrowinddel a beálló hibák miatt, kipróbáltam az Obliviont. A négynapos hullára emlékeztető testeket első körben, azaz néhány értéktelen mod után a Robert's Male Body Replacer v4 modullal sikerült orvosolnom, viszont amióta ez működik, bizonyos ruhadarabok viselésekor egy-egy testrész teljesen átlátszóvá válik úgy, hogy se a ruha, se a testrész nem látható. Ez így elsőre vicces, hogy egyes karaktereknél csak fejeket meg kéz- és lábfejeket látok, de lassan szeretném ezt is helyreállítani :D

A kérdésem az, hogy tapasztaltatok-e ilyen hibát Robert kiegészítőjénél, vagy a korábbi haszontalan modok okozzák ezt, melyekhez nem is tartozik ESM vagy ESP összefoglaló. Ha az előbbi az igaz, akkor van-e olyan ruhákat tartalmazó bővítmény, amely pótolja ezt a furcsa hiányosságot?

Külön témába is írhatnám, de talán ide tartozik:

Ugyanaz a gondom támadt az Oblivion patchelésével, mint amit az imént leírtam a Morrowind vonatkozó témájában, vagyis hogy nem akarja elvégezni azt a magyarító szoftver, panaszkodván, hogy a cserélendő fájl neve megfelel a keresettnek, de a tartalma nem.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Categoricus írta: Ugyanaz a gondom támadt az Oblivion patchelésével, mint amit az imént leírtam a Morrowind vonatkozó témájában, vagyis hogy nem akarja elvégezni azt a magyarító szoftver, panaszkodván, hogy a cserélendő fájl neve megfelel a keresettnek, de a tartalma nem.
Ilyenkor az a teendő, hogy visszaállítod az eredeti állapotot (akár eltávolítás-újratelepítés, akár biztonsági mentésből), és újra telepíted azt az 1.2.0416-os foltot, ami a te játékodhoz passzol.
Avatar
Arcturus
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2009. okt. 19., hétf. 15:18

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Arcturus »

Nekem is volt hasonló gondom anno mikor Robert testet tettem fel, elszaporodtak a Rayman-figurák. Én azt csináltam hogy tettem fel Heroes store modot meg hasonló ruhabolt beépülőket, bevásároltam mindenből és felöltöztettem a akraktereket partner beépülő segítségével. Azokkal nincs baj, csak néhány vanilla ruha nem jeleníthető meg, esetleg még kipróbálhatod a "Set Body and Set Body Self,, nevű modot, nexuson megtalálhatod, ez állítólag lecseréli a mesheket játék közben vagy valami ilyesmi, én még nem próbáltam, de érdemes megnézni.
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Van olyan hogy a térkép színes?Ha valaki tudja megmondja ? :D :D :DThat the map is a color? If someone can tell? : D: D: DDass die Karte ist eine Farbe? Wenn jemand sagen kann? :D :D :D
Avatar
Arcturus
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2009. okt. 19., hétf. 15:18

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Arcturus »

Akad. És teljesen véletlenül Color Map Mod a neve :D
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=1950

Sztem honosítása is lesz hamar ha szépen megkérsz valakit :P
Avatar
Categoricus
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2011. jan. 24., hétf. 14:57
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Categoricus »

Viszonylag hamar megtaláltam a megoldást Robert modjával kapcsolatban, csak a fórumra visszatalálni tartott sokáig. :) A ruhák mesh és textúra elemeit egyszerűen nem másoltam be a játék könyvtárába, csak ami a testekre vonatkozik. Mindazonáltal kíváncsivá tesz, hogyan lehetne egyszerűen megoldani, hogy ha egy ruha nem fedi teljesen a testet, a ruha mögött is a módosított formában jelenlen meg a test. Rövidebben szólva, lehet-e a TES Construction Set segítségével rétegenként cserélni a grafikát?

A "Set Body" csomagot, bár az előbbi megoldáshoz nem járult hozzá, hasznosnak ítéltem - köszönöm a javaslatot.
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Arcturus írta:Akad. És teljesen véletlenül Color Map Mod a neve :D
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=1950

Sztem honosítása is lesz hamar ha szépen megkérsz valakit :P

Köszi :D :D :D:D akkor szépen kérlek szépen kérlek szépen kérlek szépen kérlek szépen kérlek szépen kérlek szépen kérlek szépen kérlek szépen kérlek :D:D
Avatar
Crgriseus
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2009. júl. 21., kedd 21:06

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Crgriseus »

Hali! Milyen modok változtathatják rózsaszínűre az eget? Mert olyan lett :o Itt szenvedek. Leszedtem égtextúrákat is, de nincs változás. Bár a messzi horizont az kék és valahogy úgy rózsaszín, mintha csak a felhők lennének azok.

Szerk.: Ezeket tettem fel eddig:
Arthur_Natural_Environments_2_9_7_Patch-13207
Beaming_Sunglare_v1_1-16533
BETTER_NIGHTSKY_v1.2-2234
Clocks_of_Cyrodiil-11778
SNG_Clocks_of_Cyrodiil_Modded_Textures-20530
PJs_Lightning_Strikes_During_Storms_V12-5717
Qarl's texture pack III

Végül pedig ezzel próbáltam megcsinálni az eget, de nem sikerült:
Improved_Sky_Textures-7694
Miért rózsaszínű?? Nem értem :(

Csináltam egy videót is. Eleinte látszanak kissé rózsaszínesen a felhők is aztán meg eltűnnek. Íme:


MEGOLDOTTAM! Az Arthur_Natural_Environments_2_9_7_Patch-13207 helyére a sima Natural environments-et tettem. Most már gyönyörű a játék :)
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

http://www.fileplanet.com/hosteddl.aspx ... nished.rar ez tök jó kis mód kvatch új lesz :D
tibor16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

sziasztok,
amióta az új magyarosítást felraktam, furcsáltam valamit, csak nem jöttem rá, mind a mai napig. Biztos valami mod csinálhatta nekem, de nem emlékszem a nevére, - más volt a perspektíva!.
Tudnátok nekem ebben segíteni? Nem szeretném, ha összeveszne az eddig felrakottakkal, de így most nekem minden túl közel van. Teljesen szokatlan, ráadásul jóval kevesebbet látok a terepből. Még arra is emlékszem, hogy lehetett választani, mennyire szeretném módosítani a "nagylátószöget", amelyet használni szeretnék. Nem volt sokkal nagyobb, de nekem sokkal élethűbbnek tűnt, és most ezzel a "közelivel" nem vagyok kibékülve. De az is lehet, hogy nem is mod, hanem valami ini buher volt - csak már nem emlékszem...
Megköszönném a segítséget...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

tibor16 írta:sziasztok,
amióta az új magyarosítást felraktam, furcsáltam valamit, csak nem jöttem rá, mind a mai napig. Biztos valami mod csinálhatta nekem, de nem emlékszem a nevére, - más volt a perspektíva!.
Tudnátok nekem ebben segíteni? Nem szeretném, ha összeveszne az eddig felrakottakkal, de így most nekem minden túl közel van. Teljesen szokatlan, ráadásul jóval kevesebbet látok a terepből. Még arra is emlékszem, hogy lehetett választani, mennyire szeretném módosítani a "nagylátószöget", amelyet használni szeretnék. Nem volt sokkal nagyobb, de nekem sokkal élethűbbnek tűnt, és most ezzel a "közelivel" nem vagyok kibékülve. De az is lehet, hogy nem is mod, hanem valami ini buher volt - csak már nem emlékszem...
Megköszönném a segítséget...
Konzolba beírod: fov <szám>
<Szám> alapértelmezett értéke 75, nekem a 90 megfelelő volt 1280*1024-es felbontáson. Egy gond van vele, ha átváltasz belső nézetből külsőre, akkor visszaáll alapértelmezettre. Ahhoz, hogy ezt elkerüld, kell a Streamline mod.
tibor16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

Nagyon köszönöm, kiprószálom - egy kérdés még - ez a "streamline mod", ez mit is csinál pontosan?
suffer
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2011. ápr. 14., csüt. 20:56

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: suffer »

Sziasztok, kérdésem az volna hogy be lehet valahogy állítani, azt hogy ha kiváltok külső nézetbe akkor megmaradjon a célkereszt, neh csak fps nézetben?

Köszi, üdv.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

tibor16 írta:Nagyon köszönöm, kiprószálom - egy kérdés még - ez a "streamline mod", ez mit is csinál pontosan?
Folyamatosan figyeli a képkocka/mp arányt, és az előre meghatározott paraméterek szerint menet közben módosítja a grafikai részletességet, illetve van még jó pár hasznos lehetőség benne.
Maymax

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Maymax »

Sziasztok! Akad egy olyan problémám hogy nem működik a halálos reflex magyar változata. Láttam hogy eredeti nyelven készen van már az 5.0-ás verzió is. Vannak ennek a pluginek olyan szövegei amik megjelennek játék közben? A videók alapján csak a harcot módosítja és nem rak új szöveget a játékba. Vagy igen? Légyszi segítsetek! Szeretném tudni hogy telepítsem-e az újabb verziót.

Üdv
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Maymax írta:Sziasztok! Akad egy olyan problémám hogy nem működik a halálos reflex magyar változata. Láttam hogy eredeti nyelven készen van már az 5.0-ás verzió is. Vannak ennek a pluginek olyan szövegei amik megjelennek játék közben? A videók alapján csak a harcot módosítja és nem rak új szöveget a játékba. Vagy igen? Légyszi segítsetek! Szeretném tudni hogy telepítsem-e az újabb verziót.

Üdv
Vannak benne szövegek. Olvastad a telepítési útmutatót?
Maymax

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Maymax »

Igen. Elvileg jól is raktam fel. Nem lehet az a baj hogy esetleg a magyarítással ütközik?
Maymax

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Maymax »

Közben megoldódott. Az volt a gondja hogy benne hagytam a Data könyvtárban a másik 2 timeblock-ed esp-t is. Nem voltak bekapcsolva de úgy látszik a jelenlétük is zavaró. A legújabb 6.0.-ás verzió fordítását mikorra tervezitek? Milyen progival lehet lefordítani a beépülőket?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Maymax írta:Közben megoldódott. Az volt a gondja hogy benne hagytam a Data könyvtárban a másik 2 timeblock-ed esp-t is. Nem voltak bekapcsolva de úgy látszik a jelenlétük is zavaró. A legújabb 6.0.-ás verzió fordítását mikorra tervezitek? Milyen progival lehet lefordítani a beépülőket?
A pluginok oldalon két fordítóprogramot is találhatsz, célszerű azt kipróbálni, amelyik kezeli az őű betűket is. Én nem tervezem lefordítani a 6.0-ás deadly reflexet.

Helyesbítés: megnéztem, Skycaptain miket fejlesztett, és lehet, hogy mégis sort kerítek rá. De nem most.
rostos

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: rostos »

Hi all

Nem tudja valaki ,hogy a vanilla pluginokat miként kell telepíteni ill mikk kellenek hozzá.
A testnexuson az ilyen pluginok képei űber brutálisan szépek ezt szereetném én is a gépemre varázsolni ha már egyszer erős gépem van :lol:
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Sziasztok!

fel szeretném rakni a térkép jelző nagyítás plugint, viszont sok dolgot nem értek a leírásban.
"OBSE 19 (vagy újabb) szükséges.
Pluggy 128 (vagy újabb) szükséges a biztonsági mentéshez/töltéshez!
Telepítés OBMM segítségével ajánlott. RSZ nem szükséges hozzá, de kezeli azt is."
csak a rövidítéseket nem értem, plusz még arra is kíváncsi vagyok, hogy a nem hivatalos Oblivion foltot honnan szerezzem be?a magyarításba be van integrálva?
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Vendég írta:Sziasztok!

fel szeretném rakni a térkép jelző nagyítás plugint, viszont sok dolgot nem értek a leírásban.
"OBSE 19 (vagy újabb) szükséges.
Pluggy 128 (vagy újabb) szükséges a biztonsági mentéshez/töltéshez!
Telepítés OBMM segítségével ajánlott. RSZ nem szükséges hozzá, de kezeli azt is."
csak a rövidítéseket nem értem, plusz még arra is kíváncsi vagyok, hogy a nem hivatalos Oblivion foltot honnan szerezzem be?a magyarításba be van integrálva?
oké a nagyja megvan,de az RSZ-t még mindig nem értem.És ha lennétek olyan jó fejek, akkor letudnátok írni, úgy általánosan, hogy hogyan kell egy modot telepíteni?mert akkor a többi kezdő se nyaggatna titeket ilyenekkel.előre is köszönöm.

Attila
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Vendég írta:
Vendég írta:Sziasztok!

fel szeretném rakni a térkép jelző nagyítás plugint, viszont sok dolgot nem értek a leírásban.
"OBSE 19 (vagy újabb) szükséges.
Pluggy 128 (vagy újabb) szükséges a biztonsági mentéshez/töltéshez!
Telepítés OBMM segítségével ajánlott. RSZ nem szükséges hozzá, de kezeli azt is."
csak a rövidítéseket nem értem, plusz még arra is kíváncsi vagyok, hogy a nem hivatalos Oblivion foltot honnan szerezzem be?a magyarításba be van integrálva?
oké a nagyja megvan,de az RSZ-t még mindig nem értem.És ha lennétek olyan jó fejek, akkor letudnátok írni, úgy általánosan, hogy hogyan kell egy modot telepíteni?mert akkor a többi kezdő se nyaggatna titeket ilyenekkel.előre is köszönöm.

Attila
http://www.morrohun.hu/esl/Oblivion#Modok
itt sajnos a 3 linkből csak kettő működik.
Reboot

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Reboot »

RSZ= Reszkető Szigetek
Mod telepítése: letöltöd-kicsomagolod-bemásolod a Data könyvtárba (lehet hogy Data Files). Nem kell külön mappa. A datában kell lennie az esp-nek mert csak akkor tudod aktiválni.
Mod aktiválása: elindítod a Launcher-t aztán Adatfájlok és végül kipipálod az esp-t. A kis négyzetre klikkelve tudod kipipálni!
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Reboot írta:RSZ= Reszkető Szigetek
Mod telepítése: letöltöd-kicsomagolod-bemásolod a Data könyvtárba (lehet hogy Data Files). Nem kell külön mappa. A datában kell lennie az esp-nek mert csak akkor tudod aktiválni.
Mod aktiválása: elindítod a Launcher-t aztán Adatfájlok és végül kipipálod az esp-t. A kis négyzetre klikkelve tudod kipipálni!

Hálásan köszönöm!
Reboot

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Reboot »

Nincs mit!
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

még egy kérdés: a pluginoknál, ahova nincs odaírva, hogy ez csak magyarítás, ott kell az eredeti is vagy elég csak a magyar fájlt letölteni és telepíteni, mint egy modot?
Előre is köszönöm
Avatar
TESMAN
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011. jún. 7., kedd 22:26
Tartózkodási hely: Skyrim-Riverwood

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: TESMAN »

Vendég írta:még egy kérdés: a pluginoknál, ahova nincs odaírva, hogy ez csak magyarítás, ott kell az eredeti is vagy elég csak a magyar fájlt letölteni és telepíteni, mint egy modot?
Előre is köszönöm
kell az eredeti
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

TESMAN írta:
Vendég írta:még egy kérdés: a pluginoknál, ahova nincs odaírva, hogy ez csak magyarítás, ott kell az eredeti is vagy elég csak a magyar fájlt letölteni és telepíteni, mint egy modot?
Előre is köszönöm
kell az eredeti

köszi
Avatar
TESMAN
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011. jún. 7., kedd 22:26
Tartózkodási hely: Skyrim-Riverwood

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: TESMAN »

Na,akkor én is kérdek.

Mit csináljak ha lila a föld,és egyik patch se jó hozzá?Mert,4/8%-nál leáll Old not foundal.:(
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

TESMAN írta:Na,akkor én is kérdek.

Mit csináljak ha lila a föld,és egyik patch se jó hozzá?Mert,4/8% leáll Old not foundal.:(
valamelyik patchet rosszul raktad fel.töltsd le máshonnan azt a foltot és rakd fel.de ha visszaolvasol ebben a topicban, akkor valakinek volt ugyanilyen gondja, akkor megtalálhatod.
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

TESMAN írta:Na,akkor én is kérdek.

Mit csináljak ha lila a föld,és egyik patch se jó hozzá?Mert,4/8% leáll Old not foundal.:(

itt is van:

Nem jól raktad föl az 1.2.0416-os foltot.
Avatar
TESMAN
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011. jún. 7., kedd 22:26
Tartózkodási hely: Skyrim-Riverwood

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: TESMAN »

Az én voltam :)

És hogy nem lehet jól fel rakni?

Most szereztem 1et meglátjuk jó lesz-e csak most rakom újra :D
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

TESMAN írta:Az én voltam :)

És hogy nem lehet jól fel rakni?

Most szereztem 1et meglátjuk jó lesz-e csak most rakom újra :D
Könnyedén. Jól viszont csak egyszer lehet telepíteni. http://www.morrohun.hu/esl/Oblivion:GYIK
Válasz küldése