MOD-ok, textúrák, Modellek.

Általános eszmecsere a The Elder Scrolls IV: Oblivionnal kapcsolatban.
pointer586

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: pointer586 »

valaki vegyen fel msn re aki megtudja csinálni a morroblivion modot
pointer586

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: pointer586 »

ELfelejtetem it a msn cim pointer586@hotmail.com
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

pointer586 írta:valaki vegyen fel msn re aki megtudja csinálni a morroblivion modot
Megcsinálni? A http://morroblivion.com/download oldalon letöltheted azt, ami eddig elkészült belőle, de nagyon úgy néz ki, hogy nem fogják befejezni.
pointer586

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: pointer586 »

Vik írta:
pointer586 írta:valaki vegyen fel msn re aki megtudja csinálni a morroblivion modot
Megcsinálni? A http://morroblivion.com/download oldalon letöltheted azt, ami eddig elkészült belőle, de nagyon úgy néz ki, hogy nem fogják befejezni.
SAjna nemtok angolul nemigen értetem mivol a readme be irva vgeredmény nem sikerült :lol:
Szeritem hagyom
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

pointer586 írta:
Vik írta:
Megcsinálni? A http://morroblivion.com/download oldalon letöltheted azt, ami eddig elkészült belőle, de nagyon úgy néz ki, hogy nem fogják befejezni.
SAjna nemtok angolul nemigen értetem mivol a readme be irva vgeredmény nem sikerült :lol:
Szeritem hagyom
Arra való a Google fordító meg Webfordítás.hu és végső esetben a Bing fordító... :roll:
Nem igaz hogy nem megy... nem lehetsz ennyire láma hogy nem tudsz elindítani egy telepítőt majd a maradék fájlt benyomni az obli mappájába. És máskülönben is megvan a Morrowind mindennel együtt? Mert csak akkor tudod feltenni a morrrobliviont.
dybbuk
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2010. aug. 31., kedd 18:46

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: dybbuk »

Sziasztok,a modok telepítésénél többnyire az az eljárás(legalábbis a bennük található "olvassel" szerint),hogy az oblivion könyvtár data mappájába kell bemásolni az adott mod cuccait.
Így is cselekedtem majdnem,viszont a windows kérdezősködik hogy felülírja-e a data mappában található fájlokat,a mod fájlaival.
A meshes nevű mappára emlékszem amit felül akar írni,de szerintem több ilyen is van,textures,stb.
Mi a teendő ilyenkor?Felülírjam?Aztán ha még egy modot akarok felrakni,akkor megint?
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

dybbuk írta:Sziasztok,a modok telepítésénél többnyire az az eljárás(legalábbis a bennük található "olvassel" szerint),hogy az oblivion könyvtár data mappájába kell bemásolni az adott mod cuccait.
Így is cselekedtem majdnem,viszont a windows kérdezősködik hogy felülírja-e a data mappában található fájlokat,a mod fájlaival.
A meshes nevű mappára emlékszem amit felül akar írni,de szerintem több ilyen is van,textures,stb.
Mi a teendő ilyenkor?Felülírjam?Aztán ha még egy modot akarok felrakni,akkor megint?
Milyen módról van szó? Ha valami egyszerű akkor ne írd felül de ha nem akkor talán...
dybbuk
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2010. aug. 31., kedd 18:46

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: dybbuk »

Hasbal írta:
dybbuk írta:Sziasztok,a modok telepítésénél többnyire az az eljárás(legalábbis a bennük található "olvassel" szerint),hogy az oblivion könyvtár data mappájába kell bemásolni az adott mod cuccait.
Így is cselekedtem majdnem,viszont a windows kérdezősködik hogy felülírja-e a data mappában található fájlokat,a mod fájlaival.
A meshes nevű mappára emlékszem amit felül akar írni,de szerintem több ilyen is van,textures,stb.
Mi a teendő ilyenkor?Felülírjam?Aztán ha még egy modot akarok felrakni,akkor megint?
Milyen módról van szó? Ha valami egyszerű akkor ne írd felül de ha nem akkor talán...

Öszintén szólva így nem tudom fejből,de szinte majd mindegyik modban láttam meshes mappát.
Ami ugye azonnal ütközik a data mappában levő meshes-el.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

dybbuk írta:
Hasbal írta:
Milyen módról van szó? Ha valami egyszerű akkor ne írd felül de ha nem akkor talán...

Öszintén szólva így nem tudom fejből,de szinte majd mindegyik modban láttam meshes mappát.
Ami ugye azonnal ütközik a data mappában levő meshes-el.
Ha csak ennyi akkor nyugodtan írd felül a mappát.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

dybbuk írta: Öszintén szólva így nem tudom fejből,de szinte majd mindegyik modban láttam meshes mappát.
Ami ugye azonnal ütközik a data mappában levő meshes-el.
Az a lényeg, hogy mi van a modhoz tartozó meshes mappában. Csak akkor ütköznek, ha ugyanazokat a dolgokat változtatják meg a játékban. Értelemszerűen, ha felülírod, amik ott vannak, akkor az utolsó változat lesz érvényes.
dybbuk
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2010. aug. 31., kedd 18:46

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: dybbuk »

Vik írta:
dybbuk írta: Öszintén szólva így nem tudom fejből,de szinte majd mindegyik modban láttam meshes mappát.
Ami ugye azonnal ütközik a data mappában levő meshes-el.
Az a lényeg, hogy mi van a modhoz tartozó meshes mappában. Csak akkor ütköznek, ha ugyanazokat a dolgokat változtatják meg a játékban. Értelemszerűen, ha felülírod, amik ott vannak, akkor az utolsó változat lesz érvényes.
bocs a nehézfejűségemért,de nem igazán vágom... :? van ugye az alapjátéknak a meshes mappája,ahonnan a maga a játék szedegeti elő amire szüksége van a progi futtatásához.
ha viszont feltelepítem a mod meshes mappáját,és felülírom a játékét akkor nem az lesz hogy a mod működik viszont a játék cuccai nem(mivelhogy felülírtam a benne levő adatokat)?
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

dybbuk írta:
Vik írta:
Az a lényeg, hogy mi van a modhoz tartozó meshes mappában. Csak akkor ütköznek, ha ugyanazokat a dolgokat változtatják meg a játékban. Értelemszerűen, ha felülírod, amik ott vannak, akkor az utolsó változat lesz érvényes.
bocs a nehézfejűségemért,de nem igazán vágom... :? van ugye az alapjátéknak a meshes mappája,ahonnan a maga a játék szedegeti elő amire szüksége van a progi futtatásához.
ha viszont feltelepítem a mod meshes mappáját,és felülírom a játékét akkor nem az lesz hogy a mod működik viszont a játék cuccai nem(mivelhogy felülírtam a benne levő adatokat)?
A játék ez esetben is elindul csak a mód dolgait tölti be. De egyáltalán miről van szó? A módok 80 %-a új fájlokat tartalmaznak és csak a mappába kell másolni őket a mappát nyugodtan felülírhatod mert ez alap Windows elv. Bemásolod a data mappába azt kész nem tudom mit kell rimánkodni... felülírod a mappákat de a tartalmuk nem vész el csak hozzáadódik az új fájl. Szerintem jobban teszed ha Megnézed a Sugóban... :roll:
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Nem hinném hogy térdreborulva rimánkodtam volna a fórum váteszeitől némi infóért,csak voltak bizonyos kérdéseim amit gondoltam feltehetek a fórumon, mivelhogy erre való.
Szóval teljesen felesleges ezt a lekezelő tónust használnod.
De ettől függetlenül köszönöm a segítséget,veszlát.
d.
dybbuk
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2010. aug. 31., kedd 18:46

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: dybbuk »

Vendég írta:Nem hinném hogy térdreborulva rimánkodtam volna a fórum váteszeitől némi infóért,csak voltak bizonyos kérdéseim amit gondoltam feltehetek a fórumon, mivelhogy erre való.
Szóval teljesen felesleges ezt a lekezelő tónust használnod.
De ettől függetlenül köszönöm a segítséget,veszlát.
d.
jah,dybbuk voltam.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

dybbuk írta:
Vendég írta:Nem hinném hogy térdreborulva rimánkodtam volna a fórum váteszeitől némi infóért,csak voltak bizonyos kérdéseim amit gondoltam feltehetek a fórumon, mivelhogy erre való.
Szóval teljesen felesleges ezt a lekezelő tónust használnod.
De ettől függetlenül köszönöm a segítséget,veszlát.
d.
jah,dybbuk voltam.
Jó csak hát már máshol megszoktam ezt a stílust erre de a kedvesség megvolt benne csak a végén volt "gonosz".
Amúgy bocs...
tokesz
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2010. aug. 18., szer. 11:16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tokesz »

Hullókő szállást ,merre találom a térképen?
tokesz
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2010. aug. 18., szer. 11:16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tokesz »

Sziasztok!Az előbbi problémámat megoldottam,de van egy másik.Feltettem egy modot a játékra,megy minden jól.Gondoltam készítek egy fordítást hozzá,na az már nem sikerült.Annyit csináltam,hogy az esp-ben az angol szövegeket átírtam magyarra.Mit kell még csinálni mert így meg nem megy a játék.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

tokesz írta:Sziasztok!Az előbbi problémámat megoldottam,de van egy másik.Feltettem egy modot a játékra,megy minden jól.Gondoltam készítek egy fordítást hozzá,na az már nem sikerült.Annyit csináltam,hogy az esp-ben az angol szövegeket átírtam magyarra.Mit kell még csinálni mert így meg nem megy a játék.
Ki kell deríteni, miért nem megy a játék. Egyébként hogyan fordítottad? A pluginok oldalon van kettő fordítóprogram, illetve használhatod a CS-t is.
tokesz
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2010. aug. 18., szer. 11:16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tokesz »

A fordításhoz nem használtam programot,csak úgy magamtól.Ott volt a gond,hogy nem használtam szerkesztő programot,csak simán átírtam az angolt magyarra.De most kipróbálom amit ajánlottál.Köszi a segítséget.
tokesz
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2010. aug. 18., szer. 11:16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tokesz »

Kipróbáltam ezt az idő tojása programot,bevált.Nagyon köszönöm a segítséget.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

tokesz írta:Kipróbáltam ezt az idő tojása programot,bevált.Nagyon köszönöm a segítséget.
Az az egg (idő tojása ahogy vikék elnevezték) fordítóval vigyázz mert hajlamos néhány helyen [CodePage 1250] szöveges hibát produkálni. (Mert a fordításban vagy az eredeti szövegbe odabiggyeszti vagy a magyar szöveg végére.) ;)
Desun

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Desun »

Heló mindenki!
Látom nem mostanában írtatok ide de azért teszek egy próbát:D

Letöltöttem a Deadly reflex modot és egyből beleszerettem! A harcok így tényleg HARCOK nem csak csapkodás az egész:D
De van egy nagy problémám: az npc-k harc közben "megbolondulnak".
Például elteszik a fegyvert és elkezdenek forogni vagy csak sétálnak egyet, aztán fegyvert elő és megin jönnek.
Namármost ez nem csak iritáló de ha elteszi a fegyvert és megütöm aztán megölöm gyilkosságnak számítja a játék:'(
Mit tehetnék ez ellen?
Ha valaki tudja akkor légyszi árulja el!!

Előre is köszönöm:D
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Desun írta:Heló mindenki!
Látom nem mostanában írtatok ide de azért teszek egy próbát:D
Végül is csak 20 perccel előtted, az tényleg nem mostanában volt... :)
Letöltöttem a Deadly reflex modot és egyből beleszerettem! A harcok így tényleg HARCOK nem csak csapkodás az egész:D
De van egy nagy problémám: az npc-k harc közben "megbolondulnak".
Például elteszik a fegyvert és elkezdenek forogni vagy csak sétálnak egyet, aztán fegyvert elő és megin jönnek.
Namármost ez nem csak iritáló de ha elteszi a fegyvert és megütöm aztán megölöm gyilkosságnak számítja a játék:'(
Mit tehetnék ez ellen?
Ha valaki tudja akkor légyszi árulja el!!

Előre is köszönöm:D
Nálam ilyeneket nem csináltak. Nézd meg a betöltési sort, hogy a legvégén legyen a deadly reflex.esp.
Avatar
danimester
Hozzászólások: 47
Csatlakozott: 2010. júl. 15., csüt. 13:24

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: danimester »

Vik írta:
tokesz írta:Sziasztok!Az előbbi problémámat megoldottam,de van egy másik.Feltettem egy modot a játékra,megy minden jól.Gondoltam készítek egy fordítást hozzá,na az már nem sikerült.Annyit csináltam,hogy az esp-ben az angol szövegeket átírtam magyarra.Mit kell még csinálni mert így meg nem megy a játék.
Ki kell deríteni, miért nem megy a játék. Egyébként hogyan fordítottad? A pluginok oldalon van kettő fordítóprogram, illetve használhatod a CS-t is.
Evvel a progival le lehet fordítani a Morrowindes pluginokat is?
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

danimester írta:
Vik írta:
Ki kell deríteni, miért nem megy a játék. Egyébként hogyan fordítottad? A pluginok oldalon van kettő fordítóprogram, illetve használhatod a CS-t is.
Evvel a progival le lehet fordítani a Morrowindes pluginokat is?
Nem azt CS-vel kell. Az eggel csak Obliviont és Fallaout 3-at lehet fordítani.
Desun

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Desun »

Heló mindekni!
Látom mostanában nem írt senki de remélemm észrevesztek:D

Letöltöttem a Deadly Reflex plugoot és azonnal beleszerettem. Sokkal izgalmasabb így a játék.
A probléma az, hogy amikor aktív a plug, a botok (vagy mobok) harc közben "megőrölnek".
Például elteszik a fegyvert és sétálnak egy kicsit, vagy egyhelyben pörögnek.
Valamint grafikai bugok is vannak, mint hogy ha íj van a kezedben akkor a mutatóújj helyéről egy bőrszínű töske áll ki.

Nem tudom mi lehet a baj. Ha valaki tudja vagy csak találkozott már ilyennel az lészi segítsen!

Előre is köszi.:D
Avatar
danimester
Hozzászólások: 47
Csatlakozott: 2010. júl. 15., csüt. 13:24

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: danimester »

Ezt már egyszer eljátszottad..
Miért ismételgeted magad :oops:
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Heló mindenki.
Elnézést kérek amiért 2x is eléküldtem a kérdésemet de nekem azt írta hogy 2009-ben írtak utoljáta. Ma jöttem rá hogy ez a vége és mikor átállítottam növekvőről csökkenő sorrendre rájöttem a hibámra.
Mégegyszer elnézést.
Valamint megpróbálom a mai napon folyamán ajánlassz danimester. Remálem bejön.
És köszönöm a segítseéget :)
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Vendég írta:Heló mindenki.
Elnézést kérek amiért 2x is eléküldtem a kérdésemet de nekem azt írta hogy 2009-ben írtak utoljáta. Ma jöttem rá hogy ez a vége és mikor átállítottam növekvőről csökkenő sorrendre rájöttem a hibámra.
Mégegyszer elnézést.
Valamint megpróbálom a mai napon folyamán ajánlassz danimester. Remálem bejön.
És köszönöm a segítseéget :)
Gondolom kicsit sem volt feltűnő hogy nem találtad a kérdésed az első oldalon... :|
Avatar
danimester
Hozzászólások: 47
Csatlakozott: 2010. júl. 15., csüt. 13:24

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: danimester »

Vendég írta:Heló mindenki.
Elnézést kérek amiért 2x is eléküldtem a kérdésemet de nekem azt írta hogy 2009-ben írtak utoljáta. Ma jöttem rá hogy ez a vége és mikor átállítottam növekvőről csökkenő sorrendre rájöttem a hibámra.
Mégegyszer elnézést.
Valamint megpróbálom a mai napon folyamán ajánlassz danimester. Remálem bejön.
És köszönöm a segítseéget :)
OK.Bocs csak, csak kicsit zavaró volt hogy kétszer írtad.

Különben meg lemaradt a neved XD ;)
Desun

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Desun »

Köszönöm a segítséget!
amit ajánlottál danimester bejött:D
Végre tudok játszani:D
Lord Jack

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Lord Jack »

Valaki mondja el hogy toljam fel normálisan, hogy tényleg csak a hasznos modok legyenek, az Obliviont.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Lord Jack írta:Valaki mondja el hogy toljam fel normálisan, hogy tényleg csak a hasznos modok legyenek, az Obliviont.
Használd a fejed... angol tudás nemárt hozzá és megannyi mód van itt is az oldalon meg az angol oldalakon is. :)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Lord Jack írta:Valaki mondja el hogy toljam fel normálisan, hogy tényleg csak a hasznos modok legyenek, az Obliviont.
Olvasd el a leírásukat, és döntsd el, hasznodra válnának-e.
Lord Jack

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Lord Jack »

Jó de a Mart's Monster modot meg az ilyen nagyobbakat pl. angol javítást nem nagyon vágom.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Lord Jack írta:Jó de a Mart's Monster modot meg az ilyen nagyobbakat pl. angol javítást nem nagyon vágom.
Akkor válogass az itt, meg a telepítőben levők közül.
fassenkugel
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2010. szept. 27., hétf. 6:54

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: fassenkugel »

felraktam a magyaritást, vele együtt a benne foglat iegészitőket is. a gond az, hogy a uj küldetésekben hibás a map, pl nincs fal és a karakterek is bólógató sárga négyzetek. hol van a hiba?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

fassenkugel írta:felraktam a magyaritást, vele együtt a benne foglat iegészitőket is. a gond az, hogy a uj küldetésekben hibás a map, pl nincs fal és a karakterek is bólógató sárga négyzetek. hol van a hiba?
Ott, hogy nem raktad fel a hivatalos kiegészítőket, csak a magyarításukat.
fassenkugel
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2010. szept. 27., hétf. 6:54

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: fassenkugel »

Vik írta:
fassenkugel írta:felraktam a magyaritást, vele együtt a benne foglat iegészitőket is. a gond az, hogy a uj küldetésekben hibás a map, pl nincs fal és a karakterek is bólógató sárga négyzetek. hol van a hiba?
Ott, hogy nem raktad fel a hivatalos kiegészítőket, csak a magyarításukat.

felraktam, mod managerben is látszik. és a magyaritás nélkül megy is.. nem ma kezdtem...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

fassenkugel írta: felraktam, mod managerben is látszik. és a magyaritás nélkül megy is.. nem ma kezdtem...
Akkor elnézést, kb. 50* fordult elő eddig ez a hiba, s mindig az volt a gond, hogy azt hitték, a magyarítás telepítőjében megtalálhatóak a Bethesda fizetős kiegészítői is.
fassenkugel
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2010. szept. 27., hétf. 6:54

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: fassenkugel »

Vik írta:
fassenkugel írta: felraktam, mod managerben is látszik. és a magyaritás nélkül megy is.. nem ma kezdtem...
Akkor elnézést, kb. 50* fordult elő eddig ez a hiba, s mindig az volt a gond, hogy azt hitték, a magyarítás telepítőjében megtalálhatóak a Bethesda fizetős kiegészítői is.
ugy látszik nem csak ezzel van gond. felraktam egy dual wield weapon mod-ot be van x-elve, és mégsem tudok balkezes fegyvert berakni, elmentem a késdobálóba és nem árulnak semmi balkezeset.

ugyanakkor más mod pl valami alyeid tör (amit egy kacifántos barlangrendszerben lehet megszerezni) az működik.



ezzel próbálkozott már valaki?
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

fassenkugel írta:
Vik írta:
Akkor elnézést, kb. 50* fordult elő eddig ez a hiba, s mindig az volt a gond, hogy azt hitték, a magyarítás telepítőjében megtalálhatóak a Bethesda fizetős kiegészítői is.
ugy látszik nem csak ezzel van gond. felraktam egy dual wield weapon mod-ot be van x-elve, és mégsem tudok balkezes fegyvert berakni, elmentem a késdobálóba és nem árulnak semmi balkezeset.

ugyanakkor más mod pl valami alyeid tör (amit egy kacifántos barlangrendszerben lehet megszerezni) az működik.



ezzel próbálkozott már valaki?
Jó hogy nem működik mikor az OBSE kell hozzá.
fassenkugel
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2010. szept. 27., hétf. 6:54

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: fassenkugel »

Hasbal írta:
fassenkugel írta:
ugyanakkor más mod pl valami alyeid tör (amit egy kacifántos barlangrendszerben lehet megszerezni) az működik.



ezzel próbálkozott már valaki?
Jó hogy nem működik mikor az OBSE kell hozzá.
már müködik ütközött egy másik mod-al. ez az egész egy nagy gányolmány!!!
Lord-Jack

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Lord-Jack »

Rájöttem hogy lehet jól játszani.Már Morrowinddel is megoldottam.Angolul például semmi sem ütközik csak néha egy cellából a másikba érve fél óráig kell okézni.De csak egyszer.
Nekem már olyan full a játékélmény és a grafika, hogy azért 5 magyarítást is kihagynák.
De inkább a magyarításhoz igazítva én is csinálok majd modokat.
Csak azt szeretném tudni hogy helyettem egy rövid modot miért nem csinál meg valaki?
Az Oblivionban és -főleg- a Morrowindben a varázslatok az iskolák szerint lehetne csoportosítani és akkor rákattintva az iskolára előjönne onnan az összes varázslat.Na?Jó ötlet?
Ja amúgy időközben véletlenül kijelentkeztem.
dawe79

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: dawe79 »

sziasztok az lenne a kérdésem,hogy ren beauty packjénél,hogy lehet elérni hogy az alapkariknál is mükődjőn a hajstilus ami a mystic elfeknél,hiába,tőltőm be az onlyhair esp-et,nem tőrténik semmi változás!minden tiszteletem a játékkészitőinek,de én a női karikat kedvelem,és az alap frizurák,valami szőrnyüek! "kedvencem" :szélfutta. nektek is kőszi a magyaritást,és a módokat is,a cuki elfek a kedvencem,az ő frizuráik király!leszedtem egy demonrace modot is,az arca nagyon jó,de ott is csak a szélfutta vagy tővises frizura mükődik!előre is kőszi a választ!!! :?: OBSÉM nincs nem tudom,hogy ez baj-e?? :?:
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

dawe79 írta:sziasztok az lenne a kérdésem,hogy ren beauty packjénél,hogy lehet elérni hogy az alapkariknál is mükődjőn a hajstilus ami a mystic elfeknél,hiába,tőltőm be az onlyhair esp-et,nem tőrténik semmi változás!minden tiszteletem a játékkészitőinek,de én a női karikat kedvelem,és az alap frizurák,valami szőrnyüek! "kedvencem" :szélfutta. nektek is kőszi a magyaritást,és a módokat is,a cuki elfek a kedvencem,az ő frizuráik király!leszedtem egy demonrace modot is,az arca nagyon jó,de ott is csak a szélfutta vagy tővises frizura mükődik!előre is kőszi a választ!!! :?: OBSÉM nincs nem tudom,hogy ez baj-e?? :?:
Szerintem ezt úgy lehetne elérni, hogy fogod a ren beauty pack hajait, és (átemeled egy másik beépülőbe, amiben) engedélyezed az alap fajoknak is ezeket a hajakat. Ren ugyan azt írta, hogy 19 hajstílus működik az alap fajoknál, de nekem is úgy tűnt, hogy gyakorlatilag nem. OBSE csak azokhoz a beépülőkhöz kell, amikhez a készítője írja. Az ilyen kozmetikázó beépülők nem tartoznak ebbe a csoportba.
dawe79

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: dawe79 »

Vik írta:
dawe79 írta:sziasztok az lenne a kérdésem,hogy ren beauty packjénél,hogy lehet elérni hogy az alapkariknál is mükődjőn a hajstilus ami a mystic elfeknél,hiába,tőltőm be az onlyhair esp-et,nem tőrténik semmi változás!minden tiszteletem a játékkészitőinek,de én a női karikat kedvelem,és az alap frizurák,valami szőrnyüek! "kedvencem" :szélfutta. nektek is kőszi a magyaritást,és a módokat is,a cuki elfek a kedvencem,az ő frizuráik király!leszedtem egy demonrace modot is,az arca nagyon jó,de ott is csak a szélfutta vagy tővises frizura mükődik!előre is kőszi a választ!!! :?: OBSÉM nincs nem tudom,hogy ez baj-e?? :?:
Szerintem ezt úgy lehetne elérni, hogy fogod a ren beauty pack hajait, és (átemeled egy másik beépülőbe, amiben) engedélyezed az alap fajoknak is ezeket a hajakat. Ren ugyan azt írta, hogy 19 hajstílus működik az alap fajoknál, de nekem is úgy tűnt, hogy gyakorlatilag nem. OBSE csak azokhoz a beépülőkhöz kell, amikhez a készítője írja. Az ilyen kozmetikázó beépülők nem tartoznak ebbe a csoportba.

kőszi a választ,Vik! nem tudom,hogy a hajakat az én gépemen,miért lehetetlen elérni,minden más azonnal mükődőtt,ahogy bemásoltam,és kijelőltem az esp fájlt!igy jártam a better hair nevü beépülővel is!annak egy esp,meg egy texture mappa a tartalma,bemásoltam,megkérdezte felülirja a texture mappát?-igen,esp data mappa,kijelőltem,és semmi,akkor még ren pack-je sem volt fent,hogy ütkőztek volna,más kozmetikai csomagom nincs,csak fajok ami ezekhez a legkőzelebb áll! mentésből a "showracemenu"-s megoldás sem mükődőtt!megpróbálom a te javaslatodat!nem értem nálam mi lehet a baj? :oops: a tőbbi beépülő rendben :)
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Halihó! Beraktam a sárosvíz plugin-t minden a "legnagyobb rendjén működik" kivéve egy dolgot, a gond az hogy amikor beszélek vele pl rákérdezek a pletykákra, sárosvíz történetére meg se szólal az illető asszem ezt (NJK)-nak hívják a magyar szöveget kidobja alá de azt is elhadarja és nem bírom elolvasni :(
Tudtok valami ötletet?
Előre is köszi a válaszotok ;)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Vendég írta:Halihó! Beraktam a sárosvíz plugin-t minden a "legnagyobb rendjén működik" kivéve egy dolgot, a gond az hogy amikor beszélek vele pl rákérdezek a pletykákra, sárosvíz történetére meg se szólal az illető asszem ezt (NJK)-nak hívják a magyar szöveget kidobja alá de azt is elhadarja és nem bírom elolvasni :(
Tudtok valami ötletet?
Előre is köszi a válaszotok ;)
TES4Gecko-val létre lehet hozni az üres mp3-akat, illetve hallottam olyan OBSE beépülőről is, ami menet közben elintézi.
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Vik írta:
Vendég írta:Halihó! Beraktam a sárosvíz plugin-t minden a "legnagyobb rendjén működik" kivéve egy dolgot, a gond az hogy amikor beszélek vele pl rákérdezek a pletykákra, sárosvíz történetére meg se szólal az illető asszem ezt (NJK)-nak hívják a magyar szöveget kidobja alá de azt is elhadarja és nem bírom elolvasni :(
Tudtok valami ötletet?
Előre is köszi a válaszotok ;)
TES4Gecko-val létre lehet hozni az üres mp3-akat, illetve hallottam olyan OBSE beépülőről is, ami menet közben elintézi.
Köszi a gyors választ vik, na szerintem hagyom a fenébe mert nagyon kuka vagyok hozzá (obse? tes4gecko? wtf :) ??) a lényegét úgy is értem mert a küldi listába leirja, csak tudálékoskodni szerettem volna mert csípom az argóniaiakat :P. Aztán van egy olyan plugin is ami újfajta argóniaiakat rak be, sivatagi, mítikus, hegyi stb... természetesen a sivatagi tetszik erre nincs szeme meg full kopasz a gyíkom :lol: :lol:
Válasz küldése