MOD-ok, textúrák, Modellek.

Általános eszmecsere a The Elder Scrolls IV: Oblivionnal kapcsolatban.
70Wolf70
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2010. márc. 26., pén. 19:36

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: 70Wolf70 »

Hát eddig nem sok ember jelentkezett, de megcsinálom magamnak, companiont már tudtam. :D
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Sheila írta:Valaki tud olyan modról, ami berakja Morrowind vidékét is a játékba?
Igen, több ilyen is van. Csak tudomásom szerint egyik sem végleges, mert ez hatalmas munka, és eddig még nem sikerült befejezni. Tamriel Rebuilt, http://morroblivion.com/, SoVvM.
Avatar
Tsingi
Hozzászólások: 55
Csatlakozott: 2010. feb. 27., szomb. 0:18
Tartózkodási hely: Szeged

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Tsingi »

Sheila írta:Valaki tud olyan modról, ami berakja Morrowind vidékét is a játékba?
Én is letöltöttem a Tamriel Rebuiltot, de nem próbáltam ki. Gondolom, a Shivering Isles pont a Morrowind hangulatát akarta visszaadni; egyelőre megelégszek azzal is. :)
A Morrowinddel nem játszottam, csak épphogy kipróbáltam; az Oblivion után valahogy nem volt az igazi...
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Közben találtam egy jó kis modot, ami berak egy új kereskedőt a Piac Negyedre.
Kicsit átvariáltam a modot, magyar nevet adtam a boltnak és most már lehet alkémiát tanulni és varázslatot is venni a kereskedőnél.

A kérdésem ez lenne:
átmásoltam egy cégért egy másik üzletről (Fő Alapanyag) az üzlet ajtajához a CS renderelő ablakában.
Megtaláltam az Obli mappában is a cégéreket dds-ben.
Hogy lehet átírni CS-ben, hogy az üzlet nevére átszerkesztett dds-t használja? Ugyanis amikor a cégér tulajdonságait akarom megváltoztatni CS-ben, NIF formátumot lehet csak megadni.
Vagy alapból nem jó helyen keresem? (totál kezdő vagyok e téren).
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Sheila írta: A kérdésem ez lenne:
átmásoltam egy cégért egy másik üzletről (Fő Alapanyag) az üzlet ajtajához a CS renderelő ablakában.
Megtaláltam az Obli mappában is a cégéreket dds-ben.
Hogy lehet átírni CS-ben, hogy az üzlet nevére átszerkesztett dds-t használja? Ugyanis amikor a cégér tulajdonságait akarom megváltoztatni CS-ben, NIF formátumot lehet csak megadni.
Vagy alapból nem jó helyen keresem? (totál kezdő vagyok e téren).
Photoshop kell a képek szerkesztéséhez (vagy valami egyéb komolyabb képszerkesztő), NifSkope pedig a .nif-ek szerkesztéséhez.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Vik írta:
Sheila írta: A kérdésem ez lenne:
átmásoltam egy cégért egy másik üzletről (Fő Alapanyag) az üzlet ajtajához a CS renderelő ablakában.
Megtaláltam az Obli mappában is a cégéreket dds-ben.
Hogy lehet átírni CS-ben, hogy az üzlet nevére átszerkesztett dds-t használja? Ugyanis amikor a cégér tulajdonságait akarom megváltoztatni CS-ben, NIF formátumot lehet csak megadni.
Vagy alapból nem jó helyen keresem? (totál kezdő vagyok e téren).
Photoshop kell a képek szerkesztéséhez (vagy valami egyéb komolyabb képszerkesztő), NifSkope pedig a .nif-ek szerkesztéséhez.
A képek .dds formátumban vannak, ezt a PS nem tudja megnyitni, így a DDS Converter 2 kell hozzá hogy átkonvertáld a képet. Azután pedig visszakonvertálni a képet ha megvagy :D

Ha nem megy csak küld el nekem privátban az alap képeket és a magyar szöveget és én visszaküldöm neked a magyar változatot .dds formátumban. :D
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Köszönöm!
Megpróbálom.
A Photoshop-hoz megvan a DDS plugin, de ha nem müxik kipróbálom az ajánlott konvertert.
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Háát...
Az új dds megvan, de ezt a NIF-es dolgot nem értem.
Ha jól értelmezem, az ICMarketDistrict.NIF-et kellene módosítani (legalábbis ezt az egyet találtam, ami a Piac negyed nevét viseli, de csak az utca modelljét látom.
Asszem inkább elküldöm neked :oops:
Avatar
LordKex
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2009. aug. 13., csüt. 17:11

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: LordKex »

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, h én leszedtem az Oblivionhoz (IV)
a multit, de nem tudom pontosan, h is működik (vannak ötleteim, de jobb
biztosra menni ;-) )
és ezzel kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni, h miként is érhetném el azt,
h tudjak a barátommal játszani vele.

Előre is köszi: HUHU
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Csak sikerült :P

Most már megvan a bolt és az ajtó felett ott virít az egyéni cégér, amely szerint régi kedvenc balmorai alkímikusom egyik földijeé az alkímia üzlet.
Akit esetleg érdekel, PM-ben elküldhetem.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Sheila írta:Csak sikerült :P

Most már megvan a bolt és az ajtó felett ott virít az egyéni cégér, amely szerint régi kedvenc balmorai alkímikusom egyik földijeé az alkímia üzlet.
Akit esetleg érdekel, PM-ben elküldhetem.
Remélem felhasználtad a textúra rétegtextúráját (kék színű kép) :)
Kladivo

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Kladivo »

Helló,
nemrég kezdtem el foglalkozni az Oblivion "moddolásával" (csak néhány apróság, egy-két új ház, ilyesmi), de most elakadtam. Arra lennék kíváncsi, hogy hogyan működik a textúrázás. Úgy olvastam, ki kell csomagolni a bsa file-t, módosítani a kiválasztott dds-t, aztán vissza, és kicserélni az eredetire. Így egy 900 Mb-tal nagyobb file-t kaptam(egy dds módosításával). Ez egy szép lila tájat eredményezett. Tehát amit csináltam:
1. Bsa kicsomagolása.
2. Dds konvertálása bmp-be, az eredmény vissza
3. Bsa file-ok visszacsomagolása, kicserélése az eredeti, 900 Mb-tal kisebbre
4. Szép lila táj, és élőlény nélküli páncélok szemlélése
Nagyon megköszönném, ha valaki segítene, mit hagytam ki. Előre is köszi.
Kladivo

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Kladivo »

Helló,
nemrég kezdtem el foglalkozni az Oblivion "moddolásával" (csak néhány apróság, egy-két új ház, ilyesmi), de most elakadtam. Arra lennék kíváncsi, hogy hogyan működik a textúrázás. Úgy olvastam, ki kell csomagolni a bsa file-t, módosítani a kiválasztott dds-t, aztán vissza, és kicserélni az eredetire. Így egy 900 Mb-tal nagyobb file-t kaptam(egy dds módosításával). Ez egy szép lila tájat eredményezett. Tehát amit csináltam:
1. Bsa kicsomagolása.
2. Dds konvertálása bmp-be, az eredmény vissza
3. Bsa file-ok visszacsomagolása, kicserélése az eredeti, 900 Mb-tal kisebbre
4. Szép lila táj, és élőlény nélküli páncélok szemlélése
Nagyon megköszönném, ha valaki segítene, mit hagytam ki. Előre is köszi.
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Sleth »

Komolyabban én se tudok bele szólni, mert én is még gyerekcipőben járok, de pár jó tanács:
Amikor én először próbáltam dds fáljt átalakítani, akkor én is bmp-be konvertáltam, és aztán vissza, vmiért ez nálam se működött, ahogy én elterveztem, ezért ajánlom a figyelmedbe az ingyenes Gimp 2-t, tudja olvasni a dds-t, és kb annyit tud mint a Photoshop, de valahogy mégis könnyebb lehet vele ügyködni mint az utóbbival.
Az új textúrákat az adott nif fáljba is bele kell tenni (ha más helyet vagy nevet adtál neki, mint az eredeti), ezt NifSkope-al lehet elérni.

Itt van két tutorial, remélem megtalálod bennük a választ:
http://www.emuxhaven.net/forums/showthread.php?t=6466
http://cs.elderscrolls.com/constwiki/in ... _Made_Easy
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Kladivo írta:Helló,
nemrég kezdtem el foglalkozni az Oblivion "moddolásával" (csak néhány apróság, egy-két új ház, ilyesmi), de most elakadtam. Arra lennék kíváncsi, hogy hogyan működik a textúrázás. Úgy olvastam, ki kell csomagolni a bsa file-t, módosítani a kiválasztott dds-t, aztán vissza, és kicserélni az eredetire. Így egy 900 Mb-tal nagyobb file-t kaptam(egy dds módosításával). Ez egy szép lila tájat eredményezett. Tehát amit csináltam:
1. Bsa kicsomagolása.
2. Dds konvertálása bmp-be, az eredmény vissza
3. Bsa file-ok visszacsomagolása, kicserélése az eredeti, 900 Mb-tal kisebbre
4. Szép lila táj, és élőlény nélküli páncélok szemlélése
Nagyon megköszönném, ha valaki segítene, mit hagytam ki. Előre is köszi.
Ajj a legegyszerűbb megoldás a PNG formátumba mented a DDS -t majd vissza. :roll:
tibor16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

sziasztok, khmmm - nekem lenne egy kérésem...
Régen, amikor játszottam az Oblivionnal, volt egy mod, amit előszeretettel használtam - köpenyt lehetett a páncélra venni. Most, nekem úgy tűnik, hogy még gatya meg ing sem lehet a páncél alatt, - pedig nagyon szuper lenne.
Nem lenne kedve valakinek egy ilyen modot lefordítani? Mert a régiekből amikor próbálkoztam, akkor simán visszaváltozott a szöveg egy része angolra, ami aztán meg még kavarást is okozott.
Szóval, nagyon jó lenne, ha lenne valami mod magyarítva, amivel öltözni is lehetne. (na és persze ezáltal plusz varázslatokat lehetne magunkon tudni :D)
Nem lenne esetleg valakinek egy ilyen öltözködős modot lefordítani?
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Sleth »

Én még nem találkoztam olyan móddal, ahol páncél alá fellehetne venni ruhákat, persze van a capes and cloaks mód amiről te is beszéltél, de az megint más.
Elég nehezen tudnál elképzelni, hogy megtudnák oldani ezt az "alá venni egy ruhát" dolgot, mert úgy van, hogy minden testrészhez (felső test, kéz, láb stb.) van egy slot (magyarul hely), amibe csak egy tárgy fér bele, például lehet egy nyaklánc a láb slotban is, csak nem sok értelme, mert akkor nem lehet csizmát felvenni. És mivel a ruhadarabok és a páncélok részei kiütik egymást, így nem lehet megoldani ezt. Persze a köpenyeket azért lehet felvenni, úgy hogy semmit se "ejtsen le", mert van egy külön slot, amit az alapjáték tudtommal nem használ ki, és általában a módderek nagy része ebbe teszi az extra kiegészitőt, és mivel ebből csak egy van sajnos, és nem hiszem, hogy egykönnyen meglehetne oldani, hogy új slot-ot tehessenek bele. És azt már próbáltam, hogy slot nélkül engedélyezi-e az elmentést, kitalálhatjátok, hogy nem...
Fordítással kapcsolatban meg most nem lesz időm ezzel foglalkozni, mert vége a tavaszi szünetnek, + nemsokára jönnek a vizsgák.
tibor16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

köszi a gyors választ -
azért a köpeny is jó lenne - persze, akkor, ha majd ráérsz... (vagy ha más is foglalkozik ilyesmivel...)
Nyílván, csak elengedtem a fantáziám az alá vehető ruhadarabokkal. A köpenyt viszont, az első játékom során tényleg használtam. Pl most is van belőlük vagy 5, de akkor elesek egy csomó mindentől, ami együttvéve jobb mint maga a köpeny. Mivel még 11-es szinten vagyok, ezért sem mindegy.
Azért így is köszi :)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

tibor16 írta:sziasztok, khmmm - nekem lenne egy kérésem...
Régen, amikor játszottam az Oblivionnal, volt egy mod, amit előszeretettel használtam - köpenyt lehetett a páncélra venni. Most, nekem úgy tűnik, hogy még gatya meg ing sem lehet a páncél alatt, - pedig nagyon szuper lenne.
Nem lenne kedve valakinek egy ilyen modot lefordítani? Mert a régiekből amikor próbálkoztam, akkor simán visszaváltozott a szöveg egy része angolra, ami aztán meg még kavarást is okozott.
Szóval, nagyon jó lenne, ha lenne valami mod magyarítva, amivel öltözni is lehetne. (na és persze ezáltal plusz varázslatokat lehetne magunkon tudni :D)
Nem lenne esetleg valakinek egy ilyen öltözködős modot lefordítani?
Ha tudsz ilyen modot letöltési címmel együtt mondani, én lefordítom, mert nekem is kellene. :)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Kladivo írta:Helló,
nemrég kezdtem el foglalkozni az Oblivion "moddolásával" (csak néhány apróság, egy-két új ház, ilyesmi), de most elakadtam. Arra lennék kíváncsi, hogy hogyan működik a textúrázás. Úgy olvastam, ki kell csomagolni a bsa file-t, módosítani a kiválasztott dds-t, aztán vissza, és kicserélni az eredetire. Így egy 900 Mb-tal nagyobb file-t kaptam(egy dds módosításával). Ez egy szép lila tájat eredményezett. Tehát amit csináltam:
1. Bsa kicsomagolása.
2. Dds konvertálása bmp-be, az eredmény vissza
3. Bsa file-ok visszacsomagolása, kicserélése az eredeti, 900 Mb-tal kisebbre
4. Szép lila táj, és élőlény nélküli páncélok szemlélése
Nagyon megköszönném, ha valaki segítene, mit hagytam ki. Előre is köszi.
Egyrészt figyelni kell az alfa csatornára, ami .bmp formátumban nincsen, ezért a .bmp kerülendő. Másrészt nem kell visszacsomagolni a megváltoztatott képet, egyszerűen csak be kell másolni a megfelelő alkönyvtárba az Oblivion\Data-n belül. Ha fent van a magyarítás, akkor ennyi elég. Ha nincs, akkor neked kell gondoskodnod valamilyen a BSA megkerülési módról.
vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: vendég »

Hogy lehet használni a deadly reflexet (szaltózás...)
Előre is kössz.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

vendég írta:Hogy lehet használni a deadly reflexet (szaltózás...)
Előre is kössz.
Kell hozzá Oblivion Script Extender, meg kell határozni indításnál, melyik billentyűvel akarsz szaltózni, plusz el kell érni a megfelelő képzettségi szintet.
vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: vendég »

Hogyan lehet rúgni??
Milyen mód kell hozzá???
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

vendég írta:Hogyan lehet rúgni??
Milyen mód kell hozzá???
Sehogy...
Amúgy igen mód kell... a Deadly reflex
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Rúgni is lehet benne ?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

vendég írta:Hogyan lehet rúgni??
Milyen mód kell hozzá???
Unnecessary Violence. Alaposan olvasd át a leírását, mert elég bonyolult mod, és ha nem teszel meg egy bizonyos óvintézkedést, a karaktered meghal.
tibor16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

sziasztok,
szorgalmasan gyűjtögetem a különböző teljes öltözékeket, fegyvereket. Azonban szomorúan látom, hogy nem látok :) a magyar pluginok között bábú vásárlási/öltöztetési lehetőséget. A Csatakürt kastélyt vagy a hordozható lyukat nagyon kedvelem - esetleg nem lehetne megoldani valamelyikbe? - hogy hódolhassak a gyűjtögető szenvedélyemnek?
De ha tudtok valami modról, ami együttműködik a magyarítással, akkor, ha nincs más - jó lenne az is.
Előre is köszi...
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Womath »

Hmm... láttam még régebben egy modot tesnexuson, amiben bábukat lehetett venni, kirakni, öltöztetni, beállítani valamilyen pózba, de a neve sajnos nem jut eszembe. Aki esetleg tudja a nevét, az legyen oly kedves, és írja ide. Köszönöm, Allah legyen veletek. XD
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath írta:Hmm... láttam még régebben egy modot tesnexuson, amiben bábukat lehetett venni, kirakni, öltöztetni, beállítani valamilyen pózba, de a neve sajnos nem jut eszembe. Aki esetleg tudja a nevét, az legyen oly kedves, és írja ide. Köszönöm, Allah legyen veletek. XD
Asszem én is láttam ilyet, na utána is nézek :D
tibor16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

hmmm :) nagyon jó
A csatakürt kastélyban vannak ezek a kerek kis emelvények - gondolom a trófeáknak - de én pl szívesebben használnám erre, vagy akár vegyesen. Persze a legtökéletesebb, egy erre elkészített terem, de nekem bármelyik megfelel, ha csak le kell rakni, az is tökéletes bábú mod...
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Hali, az a problémám támadt hogy valamilyen okból lila lett a talaj ha barangolok, de városba, rendesen kő út van, úgy értem fű helyett tiszta lila a talaj és fák vannak, nos olvastam hogy ha nem eredeti a játék akkor okozhat hibákat a DLC, na nekem eredetibe van meg... és hiába kapcsolom ki a mod-ot akkor is tiszta lila a talaj :( légyszi segítsetek.. remélem nem kell reinstallálni mert már a kvatch-on a dremórákkal megküzdöttem :D
Vendég

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

bruhahamuhaha :D :D :D megoldottam kockulat van reggelig ^_^ :ugeek: Utóiratként MINDEN elismerésem a honosítóknak!! Tökéletes munkát végeztek :)
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Sleth »

tibor16 írta:sziasztok,
szorgalmasan gyűjtögetem a különböző teljes öltözékeket, fegyvereket. Azonban szomorúan látom, hogy nem látok :) a magyar pluginok között bábú vásárlási/öltöztetési lehetőséget. A Csatakürt kastélyt vagy a hordozható lyukat nagyon kedvelem - esetleg nem lehetne megoldani valamelyikbe? - hogy hódolhassak a gyűjtögető szenvedélyemnek?
De ha tudtok valami modról, ami együttműködik a magyarítással, akkor, ha nincs más - jó lenne az is.
Előre is köszi...
boltban megvehető, bárhova lerakható, öltöztethető, pózoltatható bábuk:
Reznod Mannequins
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Womath »

Sleth imádlak! Ezt kerestem én is. :D
tibor16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

köszönöm, nézem :)
Avatar
Tsingi
Hozzászólások: 55
Csatlakozott: 2010. feb. 27., szomb. 0:18
Tartózkodási hely: Szeged

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Tsingi »

Sleth írta:
tibor16 írta:sziasztok,
szorgalmasan gyűjtögetem a különböző teljes öltözékeket, fegyvereket. Azonban szomorúan látom, hogy nem látok :) a magyar pluginok között bábú vásárlási/öltöztetési lehetőséget. A Csatakürt kastélyt vagy a hordozható lyukat nagyon kedvelem - esetleg nem lehetne megoldani valamelyikbe? - hogy hódolhassak a gyűjtögető szenvedélyemnek?
De ha tudtok valami modról, ami együttműködik a magyarítással, akkor, ha nincs más - jó lenne az is.
Előre is köszi...
boltban megvehető, bárhova lerakható, öltöztethető, pózoltatható bábuk:
Reznod Mannequins
Egy fordítást ez is megérne. :mrgreen:
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Tsingi írta: Egy fordítást ez is megérne. :mrgreen:
Ám legyen. Volt egy szabad órám. Nincs tesztelve, de illene működnie.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Vik írta:
Tsingi írta: Egy fordítást ez is megérne. :mrgreen:
Ám legyen. Volt egy szabad órám. Nincs tesztelve, de illene működnie.
Müxik :D
Avatar
Tsingi
Hozzászólások: 55
Csatlakozott: 2010. feb. 27., szomb. 0:18
Tartózkodási hely: Szeged

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Tsingi »

Vik írta:
Tsingi írta: Egy fordítást ez is megérne. :mrgreen:
Ám legyen. Volt egy szabad órám. Nincs tesztelve, de illene működnie.
Ez gyors volt. :)
Köszi!
tibor16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

most látom, már meg is van a fordítás - töltöm és teszem is fel - és persze, köszönöm :)
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Van egy hírem és van egy kérdésem a fordítással kapcsolatban.

Hír: Tegnap újraraktam a gépem így minden készülőben lévő fordításnak annyi, ezért kérdem én hogy mit szeretnétek mit fordítsak le gyorsan? (Az se baj ha semmit XD)

Kérdés: Vik kb. nyárra elkészül a kiegek fordítása?
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Womath »

Akatosh mount. :P Kell a sárkány a játékba, szerintem sokak által kedvelt és használt mod.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath írta:Akatosh mount. :P Kell a sárkány a játékba, szerintem sokak által kedvelt és használt mod.
Adj egy linket mert lusta vagyok visszaolvasni.
Mondjuk nekem most módmentes oblim van, akárhogy nézem. :)
Avatar
Womath
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2009. máj. 11., hétf. 6:14
Tartózkodási hely: Cheydinhal-ban. :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Womath »

http://tesnexus.com/downloads/file.php?id=10819

Ill most találtam tesnexuson, valami kisváros szerűnek tűnik, de egész szép.
http://tesnexus.com/downloads/file.php?id=31183
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Hasbal írta: Kérdés: Vik kb. nyárra elkészül a kiegek fordítása?
Persze, csak az a kérdés, melyik évben. :)
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Womath írta:http://tesnexus.com/downloads/file.php?id=10819

Ill most találtam tesnexuson, valami kisváros szerűnek tűnik, de egész szép.
http://tesnexus.com/downloads/file.php?id=31183
Köszi :)
Amúgy ez jó mód, de a mérete... :lol:
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Vik írta:
Hasbal írta: Kérdés: Vik kb. nyárra elkészül a kiegek fordítása?
Persze, csak az a kérdés, melyik évben. :)
:shock:
2010 vagy 2011? XD
Készüljön már el... nem hiszem hogy ennyi párbeszéd van benne
Veavictis

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Veavictis »

Sziasztok!

Első körben megköszönném a magyarosítást, remek munka!

A segítségeteket a modok terén kérném, a fórumon már elhangzott ez a probléma. Letöltögettem innen a pluginokat de soknak .7z a kiterjesztése. Az ötlet erre a GetRight nevű program volt, ezzel is próbáltam de ugyan az lett az eredmény. Tudnátok segíteni? Előre is köszönöm,

üdv
Vea
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Veavictis írta:Sziasztok!

Első körben megköszönném a magyarosítást, remek munka!

A segítségeteket a modok terén kérném, a fórumon már elhangzott ez a probléma. Letöltögettem innen a pluginokat de soknak .7z a kiterjesztése. Az ötlet erre a GetRight nevű program volt, ezzel is próbáltam de ugyan az lett az eredmény. Tudnátok segíteni? Előre is köszönöm,

üdv
Vea
a 7z kiterjesztés egy tömörített állományt takar, olyan mint a zip vagy a rar.
Innen letöltheted a kezelőprogramot:
http://downloads.sourceforge.net/sevenzip/7z465.exe

Vagy ha ismered és használod a Total Commandert, itt van hozzá a 7z plugin:
http://www.totalcmd.net/plugring/7z_plugin.html
Avatar
Arcturus
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2009. okt. 19., hétf. 15:18

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Arcturus »

Csáó, valakinek nincs véletlenül ötlete arról hogy hogy lehetne japán nyelvű modot fordítani? Meg kéne valahogy jeleníteni a karaktereket, cirill betűkkel ez még működik úgy ahogy de japán karaktereket nem találok a windows nyelv rendszerében, van valami kieg vagy progi amivel meg lehetne valósítani a vágólapra másolást?

Szerk: Sikerült megoldanom a problémát.
Válasz küldése