MOD-ok, textúrák, Modellek.

Általános eszmecsere a The Elder Scrolls IV: Oblivionnal kapcsolatban.
Petya

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Petya »

Sziasztok.Nem tudom melyik fórumtémába illene jobban, mint ide, szóval ide írom: Van az Oblivion-hoz olyan cheat kód vagy bármi más megoldás, amivel a karakterem kinézetét újjá alakíthatom?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Petya írta:Sziasztok.Nem tudom melyik fórumtémába illene jobban, mint ide, szóval ide írom: Van az Oblivion-hoz olyan cheat kód vagy bármi más megoldás, amivel a karakterem kinézetét újjá alakíthatom?
Van. Konzolba írd be: showracemenu
De óvatosan, mert baja eshet a képzettségeidnek. Ha jól tudom, mielőtt bezárnád az ablakot, menteni kell egyet, majd betölteni azt a mentést.
Petya

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Petya »

Köszi Vik :)
Avatar
Arcturus
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2009. okt. 19., hétf. 15:18

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Arcturus »

Igen, de a kinézeten kívül nem igazán ajánlott mást változtatni, faj, csillagjegy, kaszt utólagos felülítása tönkreteheti a játékmenetet. Én is váltottam fizimiskát de erre van más mód is, egy kis program segítségével ki lehet cserélni a mentésekben lévő főhősök arcát, kinézetét másikra. Én úgy jártam el hogy csináltam egy új karaktert, új mentéssel, hogy az még a karakter-kreáló részben legyen (kezdetkor csatornák) átvittem rá a programmal a régi arcát, átformáltam úgy ahogy jónak láttam, mentettem, és ugyancsak ezzel a programmal átvittem az uj karakterről az átdefiniállt arcot abba a mentésbe amit eredetileg játsszom. Utána jöttem rá erre a pofon egyszerű showracemenu konzolparancsra... :shock:
Odorif

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Odorif »

Helló!
A kulcs csomó moddal lenne a problémám. Az olvassel fileba levanírva annak a parancssora ("coc TestEnchancted") hogy ahogyan jussak el abba a szobába ahol az elveszett kulcsaim vannak. Nos oda el is jutottam meg van a kulcsom is viszont nem tudok kijutni.
Ugy emkékszem ezt Vik Írta.
Tudna valaki segíteni?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Odorif írta:Helló!
A kulcs csomó moddal lenne a problémám. Az olvassel fileba levanírva annak a parancssora ("coc TestEnchancted") hogy ahogyan jussak el abba a szobába ahol az elveszett kulcsaim vannak. Nos oda el is jutottam meg van a kulcsom is viszont nem tudok kijutni.
Ugy emkékszem ezt Vik Írta.
Tudna valaki segíteni?
"coc center", onnan pedig gyorsutazással mehetsz, ahova akarsz.
Odorif

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Odorif »

Helló!
Nagyon köszönöm.
tibor16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

sziasztok - a pluginek közül többet nem lehet kitömöríteni, hibát jelez a 7z! Többször többféle módon töltöttem le, és az eredmény azonos. Ezek a következők:

Cute Elves.7z
DarkIllusionArmor.7z
Deadly Reflex.7z
Hadarath_tornya.7z
Lost_Paladins_of_the_Divines_1_0_1_OMOD-Ready.7z
Midas_Magic.7z

Kérlek, ha lehetséges, javítsátok.
Előre is köszi
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

tibor16 írta:sziasztok - a pluginek közül többet nem lehet kitömöríteni, hibát jelez a 7z! Többször többféle módon töltöttem le, és az eredmény azonos. Ezek a következők:

Cute Elves.7z
DarkIllusionArmor.7z
Deadly Reflex.7z
Hadarath_tornya.7z
Lost_Paladins_of_the_Divines_1_0_1_OMOD-Ready.7z
Midas_Magic.7z

Kérlek, ha lehetséges, javítsátok.
Előre is köszi
GetRight-tal próbáld letölteni, mert anélkül lemarad a végük, és hibásak lesznek.
tibor16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

A lovakhoz tudnál ajánlani egy modot, amivel tudok rá pakolni?
Először, amikor játszottam vele, ezt használtam:
MD_Saddle_Bags_DLCHorseArmor_Patcher_v2.0.exe
De gondolom, azóta biztos van jobb, újabb...
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

tibor16 írta:A lovakhoz tudnál ajánlani egy modot, amivel tudok rá pakolni?
Először, amikor játszottam vele, ezt használtam:
MD_Saddle_Bags_DLCHorseArmor_Patcher_v2.0.exe
De gondolom, azóta biztos van jobb, újabb...
Tessék itt van :D
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=2008
tibor16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

köszönöm - pont erre gondoltam :)
tibor16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

[img]http://tatai_tibor.extra.hu/images/netere_kepek/texturahiba.jpg[/img]
A fagytorony helyén ez a textúra hibára utaló csillag fogadott. A telepítést a következőképpen csináltam: Oblivion + 2 kieg + a pecs 120416 fent van - erre raktam fel a magyarítást az összes mindennel.
Az lenne a kérdésem, utólag lehet-e valamilyen textúrajavító - pótlót rárakni, és mi lenne az, hol találom? Vagy újra kell raknom az egészet. A videokártyám egyébként ATI2600 pro.

Ha újra kell raknom, akkor találam egy textúrázással is foglalkozó oldalt, katt777 tollából, aki a következő pecseket javasolja:
1 UnofficialOblivionPatchv2.2.0.exe
2 Unofficial Oblivion Patch v2.2.3
3 Unofficial_Shivering_Isles_Patch_Installer_v120.exe
4 DLCShiveringIsles
5 Unofficial_Official_Mods_Patch_R11_Installer.exe
6 Cheydinhal Mages Guild Recommendation Fix
7 slofs_horses_mesh_fix

Azért írom le, mert lehet, hogy ezeket az Oblivion és a kiegek után fel kellett volna raknom, mielőtt magyarosítottam?- megoldja-ez a gondom? - nem zavarna bele a magyarításba?
Vagy van esetleg valamilyen egyszerűbb megoldás?
tibor16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

Ami azt illeti, az előző hsz-omban véletlen nem a textúra modokat írtam - na mind1.
Viszont nem volt türelmem, megkérdeztem ugyanezt az sg fórumon is, és valószínűsíthető, hogy igazuk van - nem jól települt a fagyszírt torony. De, mivel az pakkban van - az egészet telepíthetem újra - hacsak, nincs meg valahol külön is ez a mod. Ilyen alkalomra jó lenne külön is elérni az exe alá berakott plugineket...
Esetleg tudtok segíteni?
tibor16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

alighanem rájöttem - ez a fagyszírt torony - ez fizetős lehet (b@sszus)
Ha igazam van, akkor kérlek, azokat amelyek fizetősek és benne van a magyarítás pakkban írjátok már le ide - akkor kiszedem - legalább nem bosszankodok - affene
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

tibor16 írta:alighanem rájöttem - ez a fagyszírt torony - ez fizetős lehet (b@sszus)
Ha igazam van, akkor kérlek, azokat amelyek fizetősek és benne van a magyarítás pakkban írjátok már le ide - akkor kiszedem - legalább nem bosszankodok - affene
Az összes dlc ami a magyarításban szerepel csak magyarítás én nem tartalmazza a modelleket és a textúrákat. kivétel a sötét csábító, és a arany ... nameg az alapból bejelölt Darkui :)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Hasbal írta: Az összes dlc ami a magyarításban szerepel csak magyarítás én nem tartalmazza a modelleket és a textúrákat. kivétel a sötét csábító, és a arany ... nameg az alapból bejelölt Darkui :)
Igaz, de azoknak a nevében nem is szerepel az, hogy DLC.
tibor16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

Akkor most a Golden Saint nem fizetős? Mert mindent felforgattam, hogy leszedjem valahonnan, de sehol nem találtam. Akkor nem is kell hozzá eredeti, hanem megy teljes értékűen a magyarításból?

Mellesleg újra raktam az egészet, ezzel kínlódok már egy jó sok ideje...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

tibor16 írta:Akkor most a Golden Saint nem fizetős? Mert mindent felforgattam, hogy leszedjem valahonnan, de sehol nem találtam. Akkor nem is kell hozzá eredeti, hanem megy teljes értékűen a magyarításból?

Mellesleg újra raktam az egészet, ezzel kínlódok már egy jó sok ideje...
Az bizony nem fizetős, hanem játékosok által (többek között általam) készített mod. Azok a fizetős modok, amelyek neve azzal kezdődik, hogy DLC, illetve a magyarítás telepítőjében azt írtuk, hogy ezek nem a teljes modok, csak magyarítások.
Gajdee

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Gajdee »

Sziasztok

Először is minden elismerésem a magyarosítás készítőinek, mert nagyon jó az amit csináltatok. Megérte azt a rengeteg belefektetett munkát és időt, azt hiszem ezt mondhatom minden játékos nevében :D
Szóval tényleg köszönjük ezt a remek magyarítást.

Lenne azonban egy kis gondom, amiben remélem tudna nekem segíteni valaki.
Már régóta használok egy modot, mégpedig a Harvest Flora néven közismertet. A lényege, hogy amikor virágot, gombát stb. gyűjtögetsz akkor nagyon szépen el is tűnik a virág a növényről, a gombának a feje és ilyenek. Szerintem nagyon tetszetős, nem is értem ezt alapból miért nem így csinálták meg és moddal lehet csak "javítani"... Viszont a magyarítás felrakása után nem akart működni, hiába szüreteltem, a textúra változatlan maradt. Elkezdtem egyesével kapcsolgatni a modokat ki-be hátha valamelyik másik moddal van a baj, de sajnos rá kellett jöjjek, hogy akkor nem megy csak ha be van kapcsolva a MorroHun.esp is. Próbáltam keresni hasonló modot, de nem találtam. Ha valaki esetleg tud erre megoldást és megosztaná velem azt nagyon megköszönném (persze ha egyáltalán megoldható).
tibor16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

Sziasztok -
Szeretném megköszönni a kitűnő és eszméletlen nagy munkátokat. Teljesen más így játszani vele, nagy ajnándék ez a rajongók számára - KÖSZÖNÖM!

Lenne azért kérdésem is:
a magyarításnál a bemásolást követően, az hogy a Oblivion\Data\Sound\Voice\Oblivion.esm\ könyvtárban lesz egy "északi" és egy "Nord" könyvtár - vagy egy "argóniai" és egy "Argonian" - az most jó így? (tehát nem a Nord könyvtárba kell az északi tartalmát bemásoln - gondolom)
A másik kérdésem - miért nem ajánlja a telepítő a Totalcommandert? - mert elolvastam ugyan, de mivel éjjel csináltam, mire leesett már a Totalcommanderrel be is másoltam - :)? A fájlok attributuma miatt nem ajánljátok? - vagy mi az oka?
Egyébbként most telepítettem harmadjára, mert nem is olyan egyszerű - arra gondolok, hogy mielőtt a magyarítás a benne levő mod javításokkal felmenne, nem árt, ha előtte fent vannak az eredeti modok is. Ami nem tiszta, és ami sehol nincs megemlítve, hogy melyik javításokat ajánljátok, hogy a magyarítás előtt felkerüljön, és utána mely javításokat nem szabad feltenni?

Változatlanul tartom, hogy nagyon jó lenne, ha a magyarításban szereplő modok felkerülhetnének külön is a letölthető pluginek közé, mert ha elront az ember valamit, nem kellene az egész macerát előröl kezdeni! - lenne erre lehetőség?
ánréjá

shivering isles nem indul

Hozzászólás Szerző: ánréjá »

Sziasztok!

telepítés ügyben tudnátok nekem segíteni?
feltelepítem az Oblivion exét, majd a mod-okkal teli "kiegészítőt" azután a shivering isles-t, majd a magyarítást amiben benne a 1.20416 pach.
indítanám a játékot erre kilép az egész!

A sima Obli megy, de mikor ezeket ebbe a sorrendbe felrakom a shivering isles nem, azaz az Obli sem......
Hogy tudnám elindítani a Shivering Islest? lehet hogy nem kell a magyarítás, hanem ahelyett csak az us folt?

már 2.-ra raktam újra az egészet, a segítség nagyon kellene........
köszi előre is!
tibor16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

szerintem a Shivering önmagában nem indul, csak ha a sima játékban elmész a szigetre és átlépsz a területére - ha Te is így gondoltad, akkor bocsi :)
Djsaman

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Djsaman »

Hy mindenkinek! Nagyon jó ez a magyarosítás, igazán megtetszett a játék köszönhetően, hogy végre értem is.:) Egy olyan kérdésem lenne, hogy tesnexus-on nagyon sok ruha található, viszont én nem magamon hanem a gépi embereken akarnám lecserélni. (npc-nek hívják őket nem?:D) Ez kivitelezhető, hogy kellene ezt megcsinálni. Valaki gyors leírást tudna adni, vagy valami oldalt ahol leírják ezt. Előre is köszönöm a segítséget.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Djsaman írta:Hy mindenkinek! Nagyon jó ez a magyarosítás, igazán megtetszett a játék köszönhetően, hogy végre értem is.:) Egy olyan kérdésem lenne, hogy tesnexus-on nagyon sok ruha található, viszont én nem magamon hanem a gépi embereken akarnám lecserélni. (npc-nek hívják őket nem?:D) Ez kivitelezhető, hogy kellene ezt megcsinálni. Valaki gyors leírást tudna adni, vagy valami oldalt ahol leírják ezt. Előre is köszönöm a segítséget.
Az nem kivitelezhető hogy szabadon rajtuk lásd :(
Ha olyan módot találsz ami új ruhákat ad az npc -knek akkor jól jártál. :)
djsaman

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: djsaman »

1 et sikerült találni, ami varázslattal lehetett turkálni a készleteikben. Aztán ha sima ruha volt rajtuk azt kivettem tőlük, és a sajátomat raktam be neki. Ezzel automatikusan felvette az új ruhát. De azt nem vette fel ha ruha volt neki és páncélt raktam be. A másik megoldás ami pedig bármit lehetett npc-hez adni azt TESConstructionSet-el lehetett kivitelezni, de mire megtaláltam egy npc, állati sok van.:D

Lenne egy kérdésem még.:) Létezik olyan magyar fórum ahol mód készítéssel foglalkoznak? Engem a script készítés érdekelne, aztán hátha van hasznos dolog, netalántán felmerülne egy kérdés is. Előre köszönöm a választ.:)
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

djsaman írta:1 et sikerült találni, ami varázslattal lehetett turkálni a készleteikben. Aztán ha sima ruha volt rajtuk azt kivettem tőlük, és a sajátomat raktam be neki. Ezzel automatikusan felvette az új ruhát. De azt nem vette fel ha ruha volt neki és páncélt raktam be. A másik megoldás ami pedig bármit lehetett npc-hez adni azt TESConstructionSet-el lehetett kivitelezni, de mire megtaláltam egy npc, állati sok van.:D

Lenne egy kérdésem még.:) Létezik olyan magyar fórum ahol mód készítéssel foglalkoznak? Engem a script készítés érdekelne, aztán hátha van hasznos dolog, netalántán felmerülne egy kérdés is. Előre köszönöm a választ.:)
Magyar asszem nincs legalábbis én úgy tudom :(
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

tibor16 írta: a magyarításnál a bemásolást követően, az hogy a Oblivion\Data\Sound\Voice\Oblivion.esm\ könyvtárban lesz egy "északi" és egy "Nord" könyvtár - vagy egy "argóniai" és egy "Argonian" - az most jó így? (tehát nem a Nord könyvtárba kell az északi tartalmát bemásoln - gondolom)
Akkor jó, ha a Nord tartalmát bemásolod az Északiba, az Argonian tartalmát pedig az Argóniaiba.
A másik kérdésem - miért nem ajánlja a telepítő a Totalcommandert? - mert elolvastam ugyan, de mivel éjjel csináltam, mire leesett már a Totalcommanderrel be is másoltam - :)? A fájlok attributuma miatt nem ajánljátok? - vagy mi az oka?
Azért, mert sokaknak Windows XP van a gépén, és ha XP alatt nekiállsz 70000 db. apró állomány törlésének, másolásának, akkor egy jó darabig el lesz foglalva a géped. Windows 7 alatt pl. nem gond, annak sokkal jobb a merevlemez kezelése. (Főleg, ha SATA meghajtót használsz.)
Egyébbként most telepítettem harmadjára, mert nem is olyan egyszerű - arra gondolok, hogy mielőtt a magyarítás a benne levő mod javításokkal felmenne, nem árt, ha előtte fent vannak az eredeti modok is. Ami nem tiszta, és ami sehol nincs megemlítve, hogy melyik javításokat ajánljátok, hogy a magyarítás előtt felkerüljön, és utána mely javításokat nem szabad feltenni?
Egyszerű: Mindent a magyarítás előtt rakj fel, ami kell. :) Az 1.2-es foltot is. Vannak, akik megpróbálnak anélkül játszani a magyarítással, ritkán működhet is, de azért kell hozzá.
Változatlanul tartom, hogy nagyon jó lenne, ha a magyarításban szereplő modok felkerülhetnének külön is a letölthető pluginek közé, mert ha elront az ember valamit, nem kellene az egész macerát előröl kezdeni! - lenne erre lehetőség?
Lenne, talán egyszer majd sort kerítek rá.
tibor16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

Köszi a választ - használni fogom
De lenne még kérdésem :))
Játék közben tapasztalom, hogy némileg másképpen működnek dolgok
- pl - a mágus cégeknél az alkímiához szükséges tárgyakat - lombikok mozsarak - régen eltehetők voltak - most nem, - ráadásul, ha hozzányúlok, fel vagyok jelentve - ez most a magyarításban valamelyik mod, vagy hivatalos javítás?

Még a hordozható lyukról - ez bizony kilométeres csalás - de egyszerűen nem bírok erőt venni magamon, hogy levegyem. Annyira leegyszerűsíti a cuccok eladását, gyűjtését. Csak így gyorsan, akár 1 helyszínből is sok pénz van, míg az eredeti játék, azzal, hogy nehezebben érsz el dolgokat, több cselekvésre bír. Pl most minden alkímia összetevőt, páncélt fegyvert elrakok, - mert bárhol elővehetem, eladhatom, felhasználhatom. Lehet, mégiscsak beszüntetem a lyukat - ez így túl könnyű ...
Avatar
Arcturus
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2009. okt. 19., hétf. 15:18

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Arcturus »

Hasbal írta:
djsaman írta:1 et sikerült találni, ami varázslattal lehetett turkálni a készleteikben. Aztán ha sima ruha volt rajtuk azt kivettem tőlük, és a sajátomat raktam be neki. Ezzel automatikusan felvette az új ruhát. De azt nem vette fel ha ruha volt neki és páncélt raktam be. A másik megoldás ami pedig bármit lehetett npc-hez adni azt TESConstructionSet-el lehetett kivitelezni, de mire megtaláltam egy npc, állati sok van.:D

Lenne egy kérdésem még.:) Létezik olyan magyar fórum ahol mód készítéssel foglalkoznak? Engem a script készítés érdekelne, aztán hátha van hasznos dolog, netalántán felmerülne egy kérdés is. Előre köszönöm a választ.:)
Magyar asszem nincs legalábbis én úgy tudom :(
A Toaster Says Share mod is lehetővé teszi hogy párbeszéden keresztül fegyvereket meg ruhát, páncélzatot adhass az npc-knek, és arra is lehetőség nyílik hogy csatába hívjuk őket, vagy parancsokat adjunk nekik (pl ha kocsmában vagy akkor mondhatod azt nekik hogy "érezd magad otthon", ekkor leveszi magáról a páncélt, elteszi a fegyverét és elővesz ruhákat, persze ha van neki és kényelmesen leülnek iszogatni) De sok más dolgot parancsot ismernek, pl ha van irányításunk alatt olyan npc aki ért a gyógyító varázslatokhoz akkor kiadhatjuk azt az utasítást hogy támogasson a csatában minket vagy épp mást, és kilehet osztani hogy milyen gyakran tegye, vagy pl néhány npc képes növényeket is gyűjteni, páncélt javítani stb.

Egyébként engem is érdekelne egy modozással kapcsolatos fórum, de kétlem hogy létezik efféle aktív közösség.
Longsfield

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Longsfield »

Azt szeretném kérdezni,hogy a Knights of the Nine magyarosítva van?
És a különböző pluginjai közül pontosan melyik van magyarosítva?Mert a magyarosítás portálon azt írták,hogy nincs mindegyik.

A Shivering Isles magyarosítása tervbe van véve vagy erről egyáltalán nincs szó?
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Longsfield írta:Azt szeretném kérdezni,hogy a Knights of the Nine magyarosítva van?
És a különböző pluginjai közül pontosan melyik van magyarosítva?Mert a magyarosítás portálon azt írták,hogy nincs mindegyik.

A Shivering Isles magyarosítása tervbe van véve vagy erről egyáltalán nincs szó?
Nem is tudom... lehet hogy vak vagy hogy nem veszed észre a főoldalon ezeket hogy már készül :roll: :|

A pluginok közül a Battlehorn Castle (Csatakürt kastély), Frostcag (Fagyszirt orom), Vile Lair (Vízalatti rejtek), Orrery (Csillagvizsgáló), Horse Armor (Lópáncél), Thieves Den (Tolvajtanya) van lefordítva. illetve én még elkezdtem fordítani a Mehrunes Razor-t (Mehrunes Penge) de dugába dőlt a terv.
De most hogy ez eszembe juttatta hogy újra elkezdem :D
Longsfield

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Longsfield »

Kösz.Később olvastam már a híreket mint ahogy a kérdést feltettem.Persze nagyon jó hogy csináljátok a magyarosítást,hajrá! :P
lampaoltogato
Hozzászólások: 19
Csatlakozott: 2009. dec. 11., pén. 13:47

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: lampaoltogato »

Hasbal írta:
Longsfield írta:Azt szeretném kérdezni,hogy a Knights of the Nine magyarosítva van?
És a különböző pluginjai közül pontosan melyik van magyarosítva?Mert a magyarosítás portálon azt írták,hogy nincs mindegyik.

A Shivering Isles magyarosítása tervbe van véve vagy erről egyáltalán nincs szó?
Nem is tudom... lehet hogy vak vagy hogy nem veszed észre a főoldalon ezeket hogy már készül :roll: :|

A pluginok közül a Battlehorn Castle (Csatakürt kastély), Frostcag (Fagyszirt orom), Vile Lair (Vízalatti rejtek), Orrery (Csillagvizsgáló), Horse Armor (Lópáncél), Thieves Den (Tolvajtanya) van lefordítva. illetve én még elkezdtem fordítani a Mehrunes Razor-t (Mehrunes Penge) de dugába dőlt a terv.
De most hogy ez eszembe juttatta hogy újra elkezdem :D
Ezeket a lefordított pluginokat honnan lehet letölteni?
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

lampaoltogato írta:
Hasbal írta:
Nem is tudom... lehet hogy vak vagy hogy nem veszed észre a főoldalon ezeket hogy már készül :roll: :|

A pluginok közül a Battlehorn Castle (Csatakürt kastély), Frostcag (Fagyszirt orom), Vile Lair (Vízalatti rejtek), Orrery (Csillagvizsgáló), Horse Armor (Lópáncél), Thieves Den (Tolvajtanya) van lefordítva. illetve én még elkezdtem fordítani a Mehrunes Razor-t (Mehrunes Penge) de dugába dőlt a terv.
De most hogy ez eszembe juttatta hogy újra elkezdem :D
Ezeket a lefordított pluginokat honnan lehet letölteni?
Ezeket sajnos sehonnan mert a magyarításba vannak beintegrálva.

Viszont a Mehrunes Razor (Mehrunes Penge)-t majd megbeszélem Vikkel... :)
mert már csak 4 könyv van hátra belőle és jön a lektorálás, aztán kész is. :D
ÉN

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: ÉN »

Helló!

Olyan modokat keresek amivel sokkal valósághűbbé tudom varázsolni a játékot.
Tudtok ilyeneket :?:
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Vik »

ÉN írta:Helló!

Olyan modokat keresek amivel sokkal valósághűbbé tudom varázsolni a játékot.
Tudtok ilyeneket :?:
Attól függ, mire gondolsz. Ha grafikai javításokat szeretnél, akkor Unofficial Landscape modok, Quarl's Texture pack 3, maximum Oblivion minimum PC oldalon levő finomhangolások, stb. http://www.tesnexus.com oldalon találhatsz sok érdekes modot.
ÉN

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: ÉN »

Hát nekem aztán 8 h milyen a grafika.

Én olyan modokra gondoltam amik PL.:jobb fizikát raknak a játékba, kiveszik a ragdoll effect-et, megakadályozzák hogy a vér 2 mp alatt elpárologjon stb.

Egyszóval olyanok amiktől sokkal realisztikusabb lesz a játék.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

ÉN írta:Hát nekem aztán 8 h milyen a grafika.

Én olyan modokra gondoltam amik PL.:jobb fizikát raknak a játékba, kiveszik a ragdoll effect-et, megakadályozzák hogy a vér 2 mp alatt elpárologjon stb.

Egyszóval olyanok amiktől sokkal realisztikusabb lesz a játék.
Erre való a Natural Environments mód mely az időjárástól kezdve a fákon át mindent megváltoztat.
Akkor a Éjszakai világítás a házakra mellyel éjszaka sokkal szebb lesz a város.
És a legjobb mód ami hára van az a Elsweyr mód mellyel teljesen új vidéket kaphatunk Cyrodiilen kívül. Elsweyrben az új lényektől, az új házakig mindent megtalálhatunk.
ÉS még sok más... ;)

ÉS ha ez nem elég akkor nézz szét az előbb említett oldalon és nézz bele a Gameplay effect and changes menübe. ;)
ÉN

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: ÉN »

JAJJ DE NAGYON KÖSSZ!!!!!!!!
tibor16

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

A csatakűrt kastélyba lehet dwemer kohót venni - csak eddig nem jöttem rá, hogy mire is való? Igaz még 32-es szintű a kovácsolásom, de azért jó lenne tudni - elárulná valaki, mire is való?
Előre is köszi...
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

tibor16 írta:A csatakűrt kastélyba lehet dwemer kohót venni - csak eddig nem jöttem rá, hogy mire is való? Igaz még 32-es szintű a kovácsolásom, de azért jó lenne tudni - elárulná valaki, mire is való?
Előre is köszi...
Igazából semmire mert csak script efektet tartalmaz ami csak rád vonatkozik.
ha jól emlékszem 10 vagy 20 + kovácsolást ad ha a közelében vagy. Magyarul csak jobban tudod kikovácsolni a cuccaidat. :)
lampaoltogato
Hozzászólások: 19
Csatlakozott: 2009. dec. 11., pén. 13:47

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: lampaoltogato »

Hasbal írta:
tibor16 írta:A csatakűrt kastélyba lehet dwemer kohót venni - csak eddig nem jöttem rá, hogy mire is való? Igaz még 32-es szintű a kovácsolásom, de azért jó lenne tudni - elárulná valaki, mire is való?
Előre is köszi...
Igazából semmire mert csak script efektet tartalmaz ami csak rád vonatkozik.
ha jól emlékszem 10 vagy 20 + kovácsolást ad ha a közelében vagy. Magyarul csak jobban tudod kikovácsolni a cuccaidat. :)
A Dwemer léghajóban is van egy ilyen kohó, az 20-at ad hozzá a kovácsoláshoz, ha mellé állsz.
70Wolf70
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2010. márc. 26., pén. 19:36

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: 70Wolf70 »

Sziasztok :).Aki ért a módokhoz irja már meg az msnjét, és hagy vegyem fel mert pici kérésem lenne. :D
70Wolf70
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2010. márc. 26., pén. 19:36

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: 70Wolf70 »

nemtud valaki szép házat vidéken állatokkal stb?sosem találtam jót esetleg csinálhatna is vki :D
ha még emlékszetek a "patkányos gond" nevezetű küldire (harcosok céhe anvil első küldi)
az asszonykának akinek voltak a patkányai elég szép háza volt.márcsak 1 pár elkeritett állat kéne meg 1 hely a lovamnak ja és kert ahol vannak növények xd legyen mit enni.na szóval örülnék 1 ilyen háznak :D
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

70Wolf70 írta:nemtud valaki szép házat vidéken állatokkal stb?sosem találtam jót esetleg csinálhatna is vki :D
ha még emlékszetek a "patkányos gond" nevezetű küldire (harcosok céhe anvil első küldi)
az asszonykának akinek voltak a patkányai elég szép háza volt.márcsak 1 pár elkeritett állat kéne meg 1 hely a lovamnak ja és kert ahol vannak növények xd legyen mit enni.na szóval örülnék 1 ilyen háznak :D
Ajánlom figyelmedbe ezt. ;)
70Wolf70
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2010. márc. 26., pén. 19:36

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: 70Wolf70 »

haspók olvasd át még 1x az irásomat köszönöm!
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Valaki tud olyan modról, ami berakja Morrowind vidékét is a játékba?
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Sheila írta:Valaki tud olyan modról, ami berakja Morrowind vidékét is a játékba?
Talán majd a Tamriel Rebuilt ;)
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: MOD-ok, textúrák, Modellek.

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Ez is valami olyasmi lehet.
http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=16976
Megérné kipróbálni...
Válasz küldése