Kérdések / Segítség!

Ha elakadtál a játékban (és az nem a magyarítás miatt van), akkor itt a helyed!
Maotun
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2010. aug. 2., hétf. 15:45

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Maotun »

Vik írta:[

Ismeri ezt a varázslatot? Ha sikerül elmondania, akkor csak egyszerűen ott marad?
A varázslatot ismeri, azért csináltam "almsivi intervention2"-őt, miután a sima nem működik, hogy hátha csak nem sikerül neki %-os arányban. De hiába állítottam át úgy hogy mindenképp sikerüljön, elvarázsolja a varázslatot, megvan a "szép effekt", aztán marad ahol van. Arra gondoltam hogy valószínűleg ezek szerint NPC-n nem működik, (bár akkor nem értem hogy minek tudja elvarázsolni) de ez nekem nem lenne téma, úgysem akarom hogy megjelenjen a legközelebbi templomban :mrgreen:
A lényeg az lenne hogy eltűnjön, ami a disable-vel működik is, csakhogy túl gyorsan tűnik el, nagyon illúzióromboló jelleggel, és ha beírom a disable-t, szimplán ignorálja a varázslatot (akkor nem is mondja el) és tizedmásodperc alatt eltűnik.

Gondoltam rá hogy fadein/fadeout-al elsötétítem a képernyőt és közben eltüntetem, de az egyrészt messze nem lenne ugyanaz a hangulat, másrészt ezek szerint azt ugyanúgy jó eséllyel ignorálhatná mint a varázslatot, harmadrészt pedig szeretném megérteni a probléma okát.

Az utolsó ok pedig az hogy finoman szólva nem vagyok egy scriptmester, és ha lehet szeretem elkerülni hogy scripteket irogassak olyasmihez amit egy egyszerű parancssorral meg kéne tudni oldani.

Ha esetleg van akár erre, akár más jellegű megoldási javaslatod az npc eltüntetésére nagy örömmel venném :ugeek:
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vik »

Maotun írta: Ha esetleg van akár erre, akár más jellegű megoldási javaslatod az npc eltüntetésére nagy örömmel venném :ugeek:
Oblivionban egyszerű lenne, mert ott van moveto utasítás, de ahogy nézegettem a Morrowind konzolparancsokat, ott valószínűleg nincs. CS-t most nem próbáltam. Felmerül a kérdés, hogy minek akarod eltüntetni az illetőt?
Maotun
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2010. aug. 2., hétf. 15:45

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Maotun »

Vik írta:
Oblivionban egyszerű lenne, mert ott van moveto utasítás, de ahogy nézegettem a Morrowind konzolparancsokat, ott valószínűleg nincs. CS-t most nem próbáltam. Felmerül a kérdés, hogy minek akarod eltüntetni az illetőt?
A modban amit csinálok az npc egy "titokzatos szervezet" tagja, aki nem fog tovább időzni Seyda Neenben, miután beszélt a PC-vel, hanem lelép. Köszönöm hogy foglalkoztál a kérdéssel, végülis megoldottam úgy hogy fadeout/fadein-eltem disable előtt, így kb egyszerre hajtja végre.

A jelenlegi problémám lényege, hogy az npc, miután a PC eléri az 5. szintet, megkeresné amikor alszik és jöhetne a következő csevely. Azonban semmilyen módszerrel nem tudom megoldani (hihetetlenül szerény scriptelési tapasztalatommal) hogy egyáltálán felébredjen a karakter, nemhogy a többi dolgot végrehajtsa.

A scriptembe egyelőre még bele se raktam a szintkorlátot, a következőt szeretném elérni egyelőre kiindulási alapként:
Miután a journal 20-as (a kari beszélt az npc-ven S.Neenben) és elalszik, ébredjen fel, kapja meg a blablabla üzenetet, és állítsa a gép 30-ra a journalt. Ezekből SEMMIT nem hajt végre, és nem értem hol lehet a gond. Köszönettel venném ha ebben tudnátok segíteni:)

Itt a script amit írtam:

Begin dermeaScript

if ( Getjournalindex Gre_Initiation >= 30 )
return
endif

if ( GetPCSleep == 0 )
return
endif

if ( Getjournalindex Gre_Initiation == 20 )
if ( GetPCSleep == 1 )
WakeUpPC
MessageBox "blablabla." "Ok"
Journal Gre_Initiation 30
return
endif
endif

end
Gelenor
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2010. aug. 17., kedd 12:51

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Gelenor »

Sziasztok!

Nekem is scriptes gondom lenne. Egy teleportáló gyűrűt szeretnék elkészíteni, amivel 2 helyre lehetne menni, de a játék közbe, mikor consollal odaadom a karakteremnek a gyűrűt.

A script
Begin Gel_tmo_telportring

Short DoOnce
Short teleport
Short answer

If (OnPCEquip == 1)
If (DoOnce == 0)
MessageBox "Where do you want to go?", "Vivec, House of The Mage Order", "Vivec, Foreign Quarter Plaza", "Nowhere"
Set DoOnce to 1
Set teleport to 1
Endif
Elseif (OnPCEquip == 0)
Set DoOnce to 0
Endif

If (teleport == 1)
Set answer to GetButtonPressed
If (answer == -1)
Return
Elseif (answer == 0)
Player->PositionCell 3521, 3994, 11376, 0, "Vivec, House of The Mage Order"
Set teleport to 0
Elseif (answer == 1)
Player->PositionCell 1340, 127, 317, 0, "Vivec, Foreign Quarter Plaza"
Set teleport to 0
Endif
Endif

End

A hibaüzenet:
Script error: EXPRESSION in Gel_tmo_telportring

Continue running executable?

Mikor le yes-ezem, ezt írja ki:

Right eval

Continue runing executable?

Ezt is yes-ezem, a gyűrűt makapom, de a mikor felveszem, nem csinál semmit. Hogy oldhatnám meg? És mi a baja? Előre is kösz, és bocs a hosszú üzenetért.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vik »

Ezekkel az a baj, hogy át kellene váltanom XP-re, mert arra telepítettem Morrowindet, majd bele kellene mélyednem a Morrowind CS rejtelmeibe, hogy elemezhessem őket. A szűk keresztmetszet jelen esetben az idő.
Gelenor
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2010. aug. 17., kedd 12:51

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Gelenor »

Már sikerült megoldani.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Hali előhalásztam a morrowindet és arra lennék kíváncsi hogy van valami hátas mód a morrowindbe mert ugye a morroban csak hajóval meg óriásbolhával lehet utazni. Én oblivionos vok szal valami jól jönne. :lol:
Csak-Ő-Áll-Ott
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2010. nov. 3., szer. 13:33
Tartózkodási hely: Balmora

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Csak-Ő-Áll-Ott »

Hello ha vivec istent lélekkőbe zártam (azura csillaga) akkor mi a legokosabb dolog amit kezdeni tok vele? :?: :?: :ugeek:
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Szerintem ez a fantáziádra van bízva. Karakterfüggő is a dolog, de a legtöbben fegyvert készítenek belőle életerő-elszívással egybekötve.
Csak-Ő-Áll-Ott
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2010. nov. 3., szer. 13:33
Tartózkodási hely: Balmora

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Csak-Ő-Áll-Ott »

Köszönöm :D
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vik »

Csak-Ő-Áll-Ott írta:Hello ha vivec istent lélekkőbe zártam (azura csillaga) akkor mi a legokosabb dolog amit kezdeni tok vele? :?: :?: :ugeek:
Elmész Almalexiához dicsekedni, hogy milyen ügyes voltál. :)
Csak-Ő-Áll-Ott
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2010. nov. 3., szer. 13:33
Tartózkodási hely: Balmora

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Csak-Ő-Áll-Ott »

Vik írta:
Csak-Ő-Áll-Ott írta:Hello ha vivec istent lélekkőbe zártam (azura csillaga) akkor mi a legokosabb dolog amit kezdeni tok vele? :?: :?: :ugeek:
Elmész Almalexiához dicsekedni, hogy milyen ügyes voltál. :)
Köszi és amugy most nem nagyon ugrik be a neve de olyan issmerős hol találom őt? És még annyit szeretnék kérdezni hogy hogy lehetek vámpír mert olvastam vmi olyat hogy megölök egy embert és lefekszek szundizdi :mrgreen: és jön a vámpírbácsi/néni és ök kérdik hogy akarok e vámpír lenni? de nekem ez nem jött össze vagy vmit nem csinálok jól. amugy tribunal meg bloodmoon nincs fent gépen lehet hogy ez a hiba?
Lord-Jack

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Lord-Jack »

Az Oblivionban van úgy a Sötét Testvériséggel.
Vrost gro-Bukmop

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vrost gro-Bukmop »

A baj a következő lehet a scriptben: minden egyes IF parancshoz kell egy ELSEIF is, azaz először beállítjuk, hogy
HA benyomom-a-gombot AKKOR világít-a-lámpa (IF)
ELLENBEN semmi-nem-történik (ELSEIF)
(és persze ENDIF)
csak már nem emlékszem a pontos eljárásra, bocs :?
Vendég

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Bocs, előző üzenetem Maotun szkriptbajára volt válasz.

Ez pedig Gelenor teleportgyűrűjére:

Úgy emlékszem, a Sehová-gombhoz is kell eseményt hozzárendelni, ilyesféleképpen:

Begin Gel_tmo_telportring

Short DoOnce
Short teleport
Short answer

If (OnPCEquip == 1)
If (DoOnce == 0)
MessageBox "Where do you want to go?", "Vivec, House of The Mage Order", "Vivec, Foreign Quarter Plaza", "Nowhere"
Set DoOnce to 1
Set teleport to 1
Endif
Elseif (OnPCEquip == 0)
Set DoOnce to 0
Endif

If (teleport == 1)
Set answer to GetButtonPressed
If (answer == -1)
Return
Elseif (answer == 0)
Player->PositionCell 3521, 3994, 11376, 0, "Vivec, House of The Mage Order"
Set teleport to 0
Elseif (answer == 1)
Player->PositionCell 1340, 127, 317, 0, "Vivec, Foreign Quarter Plaza"
Set teleport to 0
Elseif (answer == 2)
Set teleport to 0

Endif
Endif

End

De lehet, hogy még így sem jó, és akkor a NULLADIK válasz a "Hová akar utazni",
az első a "Mágusrend", a második a "Külföldi negyed", a harmadik pedig a "sehová".
Az a baj, hogy elég rég csináltam, most meg nem tom kipróbálni...
Vrost gro-Bukmop
Vrost gro-Bukmop

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vrost gro-Bukmop »

Bocs, Vendég is én voltam.
Bocs, olvastam, hogy megoldottad.
Bocs, hogy már megint bocs... :?
Vrost gro-Bukmop
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vik »

Csak-Ő-Áll-Ott írta:
Vik írta: Elmész Almalexiához dicsekedni, hogy milyen ügyes voltál. :)
Köszi és amugy most nem nagyon ugrik be a neve de olyan ismerős hol találom őt? És még annyit szeretnék kérdezni hogy hogy lehetek vámpír?
Tribunal fő küldetés vége felé van. Vámpír meg úgy lehetsz, ha eltalálnak, megfertőznek, és alszol három napot.
Csak-Ő-Áll-Ott
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2010. nov. 3., szer. 13:33
Tartózkodási hely: Balmora

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Csak-Ő-Áll-Ott »

Köszönöm Be kéne már szereznem a kiegészítőket :D :ugeek:
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Csak-Ő-Áll-Ott írta:Köszönöm Be kéne már szereznem a kiegészítőket :D :ugeek:
Steamen csak 19,99 € a GOTY Edition vagy az a bizonyos t...rent... :)
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Hasbal írta:
Csak-Ő-Áll-Ott írta:Köszönöm Be kéne már szereznem a kiegészítőket :D :ugeek:
Steamen csak 19,99 € a GOTY Edition vagy az a bizonyos t...rent... :)
Ha esetleg a másodikat választod akkor csak a kiegek legyenek t...rentek mert így nem kell crack rá ha az alap az eredeti.
Csak-Ő-Áll-Ott
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2010. nov. 3., szer. 13:33
Tartózkodási hely: Balmora

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Csak-Ő-Áll-Ott »

Hasbal írta:
Hasbal írta:
Steamen csak 19,99 € a GOTY Edition vagy az a bizonyos t...rent... :)
Ha esetleg a másodikat választod akkor csak a kiegek legyenek t...rentek mert így nem kell crack rá ha az alap az eredeti.
XD Köszi Csak sajnos a netem olyan hogy nem tok torrentezni Mert letilt XD :)
Csak-Ő-Áll-Ott
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2010. nov. 3., szer. 13:33
Tartózkodási hely: Balmora

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Csak-Ő-Áll-Ott »

Nektek melyik Nagyház jön be? Nekem telvani tökjo lesz majd ilyen torony házam XD :ugeek:
Csak-Ő-Áll-Ott
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2010. nov. 3., szer. 13:33
Tartózkodási hely: Balmora

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Csak-Ő-Áll-Ott »

Amugy Hlaau háznál van egy konnyű módja hogy nagymester legyél miután kivitted a főküldit és rábeszélted a herceg testvérét Dren asszem igy kell irni XD na mind 1 naszóval megdumáltad vele hogy a te ügyed a jó meg kíűzöd a külföldieket morrowindből 100-on kell lenni annak hogy kedveljen a csávó :!: és utána mész a herceghez és arra kattintassz hogy camonna tong nemtom hogyírják na arra rákattintassz tag leszel a hlaau házban utána csomószor kattintgattam amíg azt nem írta hogy te vagy a hlaau ház nagymestere használjam bölcsen a befolyásomat XD na szóval ennyi nemtudom hogy tudtátok e ha tudtátok akkor jo ha nem akkor mégjobb :D
Csak-Ő-Áll-Ott
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2010. nov. 3., szer. 13:33
Tartózkodási hely: Balmora

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Csak-Ő-Áll-Ott »

Ah végre megvan a 2 kiegészítő
:ugeek: :D
Terwet

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Terwet »

Hali. Az lenne a problémám, hogy a viveci harcosok céhénél van egy olyan küldetés, amikor egy csajtól kellene behajtani 2000 aranyat. Namost:
Elmegyek a Patkány a köcsögbe Ald'ruhn-ba, meg is találom a csajt, viszont nem tudok olyat kérdezni tőle, amivel előrébb tudnám vinni a küldetést, magyarán megakadtam :shock: Elmentem Perciushoz is, de nála sem tudok kérdezősködni erről :x Valami megoldás van erre a problémára, vagy ez bug :?:
Nem értem, és remélem, ti tudtok nekem segíteni, és köszönöm előre is :)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vik »

Terwet írta:Hali. Az lenne a problémám, hogy a viveci harcosok céhénél van egy olyan küldetés, amikor egy csajtól kellene behajtani 2000 aranyat. Namost:
Elmegyek a Patkány a köcsögbe Ald'ruhn-ba, meg is találom a csajt, viszont nem tudok olyat kérdezni tőle, amivel előrébb tudnám vinni a küldetést, magyarán megakadtam :shock: Elmentem Perciushoz is, de nála sem tudok kérdezősködni erről :x Valami megoldás van erre a problémára, vagy ez bug :?:
Nem értem, és remélem, ti tudtok nekem segíteni, és köszönöm előre is :)
Nézd meg a végigjátszást, kicsit bonyolult helyzet.
Vendég

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Köszi a segítséget, de közben megvan a hiba oka... :oops: :oops:
Nem vettem fel a küldetést!!! :oops: :oops: :lol: :roll:
Terwet

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Terwet »

Vendég írta:Köszi a segítséget, de közben megvan a hiba oka... :oops: :oops:
Nem vettem fel a küldetést!!! :oops: :oops: :lol: :roll:
Ez én akartam lenni :)
St

Jellegzetes Bug

Hozzászólás Szerző: St »

Üdv mindenkinek! Nekem az volna a kérdésem, hogy konkrétan mi okozza azon jellegzetes hibát Morrowindben, ami által az NPC-k lassanként elkerülnek eredeti helyükről? Konzolos parancsként az éppen adott cellában a közismert RA használatával szoktam orvosolni ezen furcsaságot.. ám hosszabb távon nem túl kellemetes tevékenység minden cellában elsütni... :) (Construction Set-ben könnyű volna megoldást találni erre?)
Gelnor

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Gelnor »

Vrost gro-Bukmop írta:Bocs, Vendég is én voltam.
Bocs, olvastam, hogy megoldottad.
Bocs, hogy már megint bocs... :?
Vrost gro-Bukmop
Semmi baj, kösz, hogy megpróbáltál segíteni, amúgy a baj az volt, hogy az OnPCEquip-et is be kellett írni változóként (short OnPCEquip)

Gelenor (a jelszavamat elfelejtettem, újat kérni meg nem lehet, ezért csak így tudtam írni)
St

Bug

Hozzászólás Szerző: St »

Imént feltett kérdésem megismétlem látván, hogy még nem érkezett rá válasz. :P
Vik, szerinted mi okozhatja azon hibát Morrowind-ben, hogy az NPC-k fokozatosan egyre távolabb kerülnek eredeti helyükről? Konzol parancsként az RA-t szoktam használni, ámbár hosszabb távon elég kellemetlen celláról-cellára bepötyögni... TES editorban orvosolni lehet ezt?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Bug

Hozzászólás Szerző: Vik »

St írta:Imént feltett kérdésem megismétlem látván, hogy még nem érkezett rá válasz. :P
Vik, szerinted mi okozhatja azon hibát Morrowind-ben, hogy az NPC-k fokozatosan egyre távolabb kerülnek eredeti helyükről? Konzol parancsként az RA-t szoktam használni, ámbár hosszabb távon elég kellemetlen celláról-cellára bepötyögni... TES editorban orvosolni lehet ezt?
Hogy őszinte legyek, nem tudom. Mondjuk az NJK-k szoktak mászkálni Morrowindben is, lehet ez a baj. A szerkesztőben át tudod pakolászni őket, de attól még ugyanúgy arrébb mehetnek.
St

Bug

Hozzászólás Szerző: St »

Köszönöm Vik! :) Egyébként az rendben van, hogy oda-és-vissza csatangolnak, csak úgy vettem észre, mintha az eredeti útvonaluk szép fokozatosan kitolódna... aztán többek között ennek is köszönhető, hogy a játéknapok múltával némelyik NJK elkallódhat, vagy-hogy Balmorában páran az Odai folyóban kötnek ki... :P Amúgy Boldog Karácsonyt mindenkinek és előre is kívánok Elder Scrolls-ban gazdag új évet!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Bug

Hozzászólás Szerző: Vik »

St írta:Köszönöm Vik! :) Egyébként az rendben van, hogy oda-és-vissza csatangolnak, csak úgy vettem észre, mintha az eredeti útvonaluk szép fokozatosan kitolódna... aztán többek között ennek is köszönhető, hogy a játéknapok múltával némelyik NJK elkallódhat, vagy-hogy Balmorában páran az Odai folyóban kötnek ki... :P Amúgy Boldog Karácsonyt mindenkinek és előre is kívánok Elder Scrolls-ban gazdag új évet!
Rájöttem, mi okozhat még ilyet. A városi őrök, ha meglátnak egy szörnyet, akkor megrohamozzák. Mészároshalakat is a folyóban. Utána viszont nem mennek vissza a helyükre.
St

Bug

Hozzászólás Szerző: St »

Az említett hiba másik jellegzetessége, hogy a Bolha-karavánosok (is) nagy mértékben odébb kerülnek eredeti helyükhöz képest (nekik fix pont adatott, nem szoktak sétálgatni), továbbá ugyanez igaz a kereskedőkre (úgyszintén fix pont)... ha nem pont a közönséges "rohangászó" npc-k esetében, ám ezeknél határozottan megfigyelhető a "jelenség"... nálam már az első 10 játékbéli nap után(vagy már közben)... Game Of The Year kiadásom van... tehát a véglegesített verzióban is megtalálható a "dolog"... Mi nap arra gondoltam, hogy talán a gyakori mentések okozhatják ezt a furcsaságot, mert mintha arányosságot véltem volna találni a mentések gyakorisága és az eltolódás mértéke között... Ezen oldalon más is tapasztalt ilyesfélét? Anno Morrowind HQ Fórumon is szóba került már ez a téma... :)
gombusz
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2010. dec. 23., csüt. 11:53

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: gombusz »

Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy amikor a Hlaalu ház küldetései során a Inanius tojásbányában a királynőt kell megölnöm, miért nincs a bányában?
Megtaláltam a bányát, bemegyek, leölöm a Kwama harcost, és a királynő meg nincsen sehol sem.
Mit tanácsoltok?
kösz
St

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: St »

gombusz írta:Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy amikor a Hlaalu ház küldetései során a Inanius tojásbányában a királynőt kell megölnöm, miért nincs a bányában?
Megtaláltam a bányát, bemegyek, leölöm a Kwama harcost, és a királynő meg nincsen sehol sem.
Mit tanácsoltok?
kösz


Üdv! Ahhoz, hogy megtaláld a királynőt úsznod kell. Keress a barlangban vízzel elárasztott részt és meglesz. ;)
bardock87

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: bardock87 »

Üdv, meg tudná mondani valaki hogy a morrowind magyar verziójában hogy lehet varázslatot törölni, mert már kicsit sok van, és sok közülük baromira fölösleges. Előre is kösz
St

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: St »

bardock87 írta:Üdv, meg tudná mondani valaki hogy a morrowind magyar verziójában hogy lehet varázslatot törölni, mert már kicsit sok van, és sok közülük baromira fölösleges. Előre is kösz


Üdv! Nyomva tartod a Shift-et, közben pedig a játék közbeni jobb egérgombbal előhívható menün belül rákattintasz a varázslatra egyszer, amelyiket törölni szeretnéd, ekkor a biztonság kedvéért rákérdez mielőtt végleg kiszedné.
bardock87

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: bardock87 »

St írta:
bardock87 írta:Üdv, meg tudná mondani valaki hogy a morrowind magyar verziójában hogy lehet varázslatot törölni, mert már kicsit sok van, és sok közülük baromira fölösleges. Előre is kösz


Üdv! Nyomva tartod a Shift-et, közben pedig a játék közbeni jobb egérgombbal előhívható menün belül rákattintasz a varázslatra egyszer, amelyiket törölni szeretnéd, ekkor a biztonság kedvéért rákérdez mielőtt végleg kiszedné.
Köszi, és esetleg átnevezni is lehet varázslatot?
St

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: St »

bardock87 írta:
St írta:


Üdv! Nyomva tartod a Shift-et, közben pedig a játék közbeni jobb egérgombbal előhívható menün belül rákattintasz a varázslatra egyszer, amelyiket törölni szeretnéd, ekkor a biztonság kedvéért rákérdez mielőtt végleg kiszedné.
Köszi, és esetleg átnevezni is lehet varázslatot?

Tudomásom szerint egyetlen módja van: keresel olyan NJK-t aki rendelkezik Spellmaking funkcióval(pl. Mágusok Céhe Tagok és Templomosok), erre az opcióra rákattintasz a párbeszédablakban, mire megjelenik egy külön menü ahol láthatod, milyen varázslataid vannak. Ezek körül rákattinthatsz arra, amelyiket átszeretnéd szerkeszteni... megvariálhatod a varázslat erejét, sebzését, hatótávját és idejét, továbbá névvel is elláthatod... minél komolyabb Spell-t gyártasz, annál többet kell érte fizetned.
CrossKamui
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2011. jan. 11., kedd 21:12

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: CrossKamui »

Üdv!
Nekem egy apró kérdésem lenne az Argóniai Misszióval (Ébenszív) kapcsolatban. Ugyebár ők foglalkoznak a rabszolgák Morrowindből való kimenekítésével (van is egy apró mellékküldetés)...

A kérdésem, hogy nem lehetne-e csatlakozni hozzájuk (mint frakciótag), vagy valahol hasznossá tenni kedvenc hobbymat a rabszolgák kimenekítését?
St

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: St »

CrossKamui írta:Üdv!
Nekem egy apró kérdésem lenne az Argóniai Misszióval (Ébenszív) kapcsolatban. Ugyebár ők foglalkoznak a rabszolgák Morrowindből való kimenekítésével (van is egy apró mellékküldetés)...

A kérdésem, hogy nem lehetne-e csatlakozni hozzájuk (mint frakciótag), vagy valahol hasznossá tenni kedvenc hobbymat a rabszolgák kimenekítését?

Üdv! Morrowindben nem szerepel játszható frakcióként a Twin Lamps, viszont tudomásom szerint létezik olyan mód, ami ezt orvosolja... Az alapjátékban több melléküldetés is kapcsolódik rabszolga-felszabadításhoz(szám szerint 5), és ha legalább 9 rabszolgának adtad vissza a szabadságát, megjelenik egy új párbeszéd téma "Twin Lamps"-néven... mindez egy jelszóhoz köthető, amit végül csak akkor kaphatsz meg, ha már legalább 21-et menekítettél meg(nomeg ha a rabszolga disposition-ja elég magas)... Miután megtudtad, meg kellene látogatnod Ilmeni Dren-t, Vivec városának St. Dely kantonjának Déli-egy házában... ő kettő küldetést fog adni(mellesleg Hlaalu nagyház küldetés mind a kettő)... és ezzel az alapjátékban ennyi a dolog... létezik olyan plugin, ami több mindent ad a karakternek "hálából" a kiszabadított rabszolgákért cserébe... Én is szeretek rabokat szabadítani, előttem szokott lenni egy papír amire fontos dolgokat írok, arra szoktam jegyezni, hogy mennyinél járok... :)
CrossKamui
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2011. jan. 11., kedd 21:12

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: CrossKamui »

Üdv! Morrowindben nem szerepel játszható frakcióként a Twin Lamps, viszont tudomásom szerint létezik olyan mód, ami ezt orvosolja... Az alapjátékban több melléküldetés is kapcsolódik rabszolga-felszabadításhoz(szám szerint 5), és ha legalább 9 rabszolgának adtad vissza a szabadságát, megjelenik egy új párbeszéd téma "Twin Lamps"-néven... mindez egy jelszóhoz köthető, amit végül csak akkor kaphatsz meg, ha már legalább 21-et menekítettél meg(nomeg ha a rabszolga disposition-ja elég magas)... Miután megtudtad, meg kellene látogatnod Ilmeni Dren-t, Vivec városának St. Dely kantonjának Déli-egy házában... ő kettő küldetést fog adni(mellesleg Hlaalu nagyház küldetés mind a kettő)... és ezzel az alapjátékban ennyi a dolog... létezik olyan plugin, ami több mindent ad a karakternek "hálából" a kiszabadított rabszolgákért cserébe... Én is szeretek rabokat szabadítani, előttem szokott lenni egy papír amire fontos dolgokat írok, arra szoktam jegyezni, hogy mennyinél járok... :)[/quote]

Köszönöm szépen az információkat :) Igen, a twin lamps dolgot én is tapasztaltam. Amugy a papíros dologgal nem vagy egyedül =) nekem csak két lap a könyvtár (mer'hogy könyveket is gyüjtök), azon túl alkimia meg fegyók :D Ja meg a rabszolgalelőhelyek vámpír és corpushusi lelőhelyekkel :D Mégegyszer köszi az infókat ^^
Csak-Ő-Áll-Ott
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2010. nov. 3., szer. 13:33
Tartózkodási hely: Balmora

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Csak-Ő-Áll-Ott »

Sziasztok meg tudja valaki mondani hogyan rahatok plussz ládákat a telvani tornyomba?
St

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: St »

Csak-Ő-Áll-Ott írta:Sziasztok meg tudja valaki mondani hogyan rahatok plussz ládákat a telvani tornyomba?



Üdv! Először is a szerkesztőben a Telvanni torony Interior Cellája látható a Render Window-ban. Így lehetőség adott kissé átrendezni a belsőteret. Ezután megcsinálhatod hogy Container menüpont alatt a szerkesztőben keresel sima alap üres ládákat és azokat rakosgatod be(ebből akármennyit) a Cellába, mindenféle átszerkesztés nélkül, egyéni ízlés szerint... ehhez kijelölöd amit be szeretnél tenni, majd áthúzod a Render Window-ba... ha speciális ládikót szeretnél(azaz új objektumot létrehozni), akkor átírod egy sima láda ID-jét neked szimpatikusra, ezt követően Save gombra katt, ekkor rákérdez a program, hogy új objektumot kívánsz-e létrehozni... és a válasz igen... ezután bármit csinálhatsz vele... ha valami változtatást szeretnél eszközölni mondjukrá egy hordón vagy akármimáson(fegyver, láda etc), célszerű mindig új objektumot létrehozni és azon véghez vinni, hacsak nem az a cél, hogy felül legyen írva az eredeti... :)
Csak-Ő-Áll-Ott
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2010. nov. 3., szer. 13:33
Tartózkodási hely: Balmora

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Csak-Ő-Áll-Ott »

Köszönöm csak kicsit bosszantó volt hogy nem tudtam hova rakni a cuccokat :) akkor megpróbálom a szerkesztést :ugeek:
még egyszer köszi :D
Csak-Ő-Áll-Ott
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2010. nov. 3., szer. 13:33
Tartózkodási hely: Balmora

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Csak-Ő-Áll-Ott »

Még 1 dolog lehet nekromantáskodni? ha igen hogyan? mert jo lenne ha vmi hullák védenék a házamat illene a sötételfemhez :D
St

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: St »

Csak-Ő-Áll-Ott írta:Még 1 dolog lehet nekromantáskodni? ha igen hogyan? mert jo lenne ha vmi hullák védenék a házamat illene a sötételfemhez :D


Nos igen, a Nekromanták valóban nagyon jók! :D Sajnos Morrowindben nem lehet csatlakozni soraikba és teljes értékű Nekrová lenni, viszont valamennyire mégis belelehet szőni a játék hangulatába; pl. karaktergeneráláskor külön Nekromanta-kaszt, idézés iskoláját alaposan kitanulni, élőholtak idézgetése, kriptában lakni, ilyenek... :D Van olyan mód ami nagyon szép lakályos sírboltot ad a játékhoz. Scripteléssel szerintem meglehet csinálni, hogy hullák védelmezzék a házad... viszont valószínűleg nem könnyű kivitelezni... Most így belegondolva ami szerintem még jó lenne, hogy ha megidézel valamilyen élőholt lényt, addig maradjon veled amíg el nem intézik. Esetleg úgy kellene összeraknod csontonként, vagy valami különleges eljárás folytán(spell-ezés túl egyszerű)... Morrowindben van is 3 részes könyv-sorozat ilyen témában... amolyan hogyan-készítsünk-holtakat-de-okosan-avagy-mit-kell-tudni-a-szakmáról... :D Kár, hogy olvasmánynak jó, gyakorlatilag pedig semmit nem lehet megvalósítani belőle... :( Még valami, Oblivionnal ellentétben nem található a játékban Nekros-palást... ezt ki lehet küszöbölni azzal, hogy magad készítesz egyet... amit mondjukrá a karaktered visel... :)
Inv1sus

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Inv1sus »

Arrille TradeHouse-nál a 70 pontos ajtót kinyitottam (ami kifele néz a kis térre), belépek és nem tölts be semmit. Egy nagy fekete semmibe vagyok. Valaki le tudná ellenőrizni? :shock:
Olyan mintha nem töltené be a szobát, bár igazából azt se tudom mit kellene betöltenie.
Válasz küldése