Kérdések / Segítség!

Ha elakadtál a játékban (és az nem a magyarítás miatt van), akkor itt a helyed!
Solyom2

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Solyom2 »

Sajnos továbbra sem találtam meg a fájlt.Ennek ellenére mindenkinek nagyon köszönöm a segítséget,sokat segítettetek vele.
Még két kérdésem lenne a játékkal kapcsolatban:
Hogy lehet blokkolni?
A lélekkövekbe hogy lehet lelkeket rakni?
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

A blokkolás automatikusan történik, minél magasabb a skill annál többször fog a karakter blokkolni harcközben. Érdemes valamilyen úton (tréning, vagy kisebb ellenfél által) felhúzni a képességet 25-ös szintig, mert onnan elég eredményesen lehet használni.
Megjegyzem a blokkolás képesség külön haszna, hogy a sikeres blokkolások fejlesztik a páncélosztályt is (páncéltípusától függően).

A lélekköveket feltölteni úgy lehet, hogy az ellenségeden egy lélekcsapda nevű varázslatot helyezel el, és még azelőtt megölöd, hogy a rajta lévő effekt lejárna. Én a jelenlegi játékom alatt rengeteg ilyen tekercset találtam (pl.: városokban lévő hordókban is), de beszerezhetted a varázst valamelyik varázslatokkal foglalkozó kereskedőnél is. Onnantól már csak arra kell figyelned, hogy a megfelelő kő legyen nálad az elfogandó lélekhez (kis teremtményekhez elég az apró lélekkő, erősebbekhez a nagyobb). NPC-ket azaz személyek lelkét nem tudod befogni, kivéve a félistenekét (legalább is Almalexia lelkét én be tudtam gyűjteni!).

Sajnálom, hogy a korábbi problémát nem tudtad megoldani; reméljük nem fog nagyon a játékélmény rovására menni.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vik »

Almalexia mennyit ér a feketepiacon? :)
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Vik írta:Almalexia mennyit ér a feketepiacon? :)
Nagyobb lelke van Vivecnél. 15,000 és Azura Csillaga kellett hozzá.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Ez nem fog nagyon idetartozni, de pár perce néztem a TV6-on a ,,Conan a Pusztító" című filmet, ahol a fő gonosz istenféleséget szintén Dagoth-nak hívták; illetve további párhuzam, hogy ennek a gonosznak is az álom(ok) volt(ak) a főszférája vagy legalább is volt némi köze hozzá (the dreaming god). Bár sehol semmi nem utal arra, hogy lenne a két karakter között párhuzam, azért számomra ez elég megmosolyogtató volt.

Tudom, tudom... túl sok TES3: Morrowind...
Hiba volt vizsgák közben elővenni.
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Dr.UnGrammar írta:Ez nem fog nagyon idetartozni, de pár perce néztem a TV6-on a ,,Conan a Pusztító" című filmet, ahol a fő gonosz istenféleséget szintén Dagoth-nak hívták; illetve további párhuzam, hogy ennek a gonosznak is az álom(ok) volt(ak) a főszférája vagy legalább is volt némi köze hozzá (the dreaming god). Bár sehol semmi nem utal arra, hogy lenne a két karakter között párhuzam, azért számomra ez elég megmosolyogtató volt.

Tudom, tudom... túl sok TES3: Morrowind...
Hiba volt vizsgák közben elővenni.
Izé...az szerintem Dagon volt, nem Dagoth. Ilyen nevű istenről meg Lovecraft is írt, aki Howard cimborája volt. Mondjuk Cthulhu is az álmokon keresztül befolyásolta az embereket. Á, már én se értem.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

A komment megírása előtt utána néztem (wikipédia -> tudom nem egy ,,hű de nagyon" hiteles forrás), és tényleg Dagoth volt; valamint a filmben is így hangzott el (legalább is a magyar szinkronnal). Igaz a kinézete inkább volt hasonló az általad említett író teremtményeihez. Lehet, hogy a jogi buktatók miatt kapta a th-s végződést ezek szerint?

Amúgy meg, woáh! Cimborák voltak!? Anno az Oblivionnál imádtam a Hackdirt-ban lévő küldetést. Jó lenne még hasonlóba futni a jövőben; mondjuk TES6: Black Marsh?
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Lovecraft és Howard sokat leveleztek és kölcsönösen felhasználtak elemeket egymás mitológiájából. Előbbi írt is egy nekrológot "Robert Erwin Howard emlékére" címmel.
A Morrowind szürreális hangulata sokban emlékeztet H.P.L. elborultabb műveire. Ezért is nagy kedvenc. :)
Solyom2

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Solyom2 »

Vettem egy varázslatot amivel csapdába ejthetem a lelkeket,de hiába használom semmi sem történik mikor egy hulla fölé állok és elsütöm.Egy Kwama turkálóval és egy Kwama harcossal próbáltam ki.

A másik:Felvettem egy küldetést hogy le kell szállítanom egy Rabirra nevű rabszolgát egy balmorai lakosnak,Vorar Helasnak.El is jutok a házáig de nem tudok bemenni mert zárva az ajtó.Ez miért van?
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Solyom2 írta:Vettem egy varázslatot amivel csapdába ejthetem a lelkeket,de hiába használom semmi sem történik mikor egy hulla fölé állok és elsütöm.Egy Kwama turkálóval és egy Kwama harcossal próbáltam ki.

A másik:Felvettem egy küldetést hogy le kell szállítanom egy Rabirra nevű rabszolgát egy balmorai lakosnak,Vorar Helasnak.El is jutok a házáig de nem tudok bemenni mert zárva az ajtó.Ez miért van?
A varázslatot az ÉLŐ ellenfélre kell elsütni. Akkor tudod megszerezni a lelkét, ha megölöd, amíg tart rajta a varázslat. Hullával már nem működik.
A második kérdésedre sajnos nem tudom a választ, már nem emlékszem arra a küldetésre.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Lesz pár olyan npc, akihez be kell törni majd, annak ellenére, hogy nem akarjuk kirabolni. Ez ellen nincs mit tenni, szerezned kell egy tolvaj kulcsot, és amíg az őrök nem figyelnek be kell hatolnod a kereset "üzletemberhez". A közeli csehóban tudsz is szerezni néhányat.

Ezt a küldetést én is nem rég csináltam meg pár hete, de egy egészen más úton. Én így most előre nem akarom elspoilerezni a lényegét, de szerintem kicsit beszélj már azzal a szerencsétlennel is. Már ha olyan kegyes a karaktered mint az enyém.

Szerk.: Még ezen belül hozzászólnák Lovecraft-tal kapcsolatban is. Bár én az ő általa alkotott világhírű mitológiát csak "futolagosan" ismerem, azért így most említve tényleg a frászt hozzák az embere az alvók beteges bázisai, aminek tényleg lehet valami köze a mesterhez.
Solyom2

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Solyom2 »

Nem lehet vele beszélni,azt írja a fogoly túlságosan meg van ijedve.Azért érdekes hogy be kell törnöm valahova ha meg akarom csinálni a küldetést
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Szintén Balmora-ban lesz egy küldetés, amelyben egy pipát kell visszaadnod a tulajnak, amit kint a szabadban találsz majd. A vicc az lesz, hogy a tulaj durván magára lakatolta a házát; nekem legalább is el kellett mennem tréningeznek a tolvajlás szakértelmet miatta.

Megnéztem mi lehet a baj a rabszolgával, az UESP szerint amíg nincs 50 felett a hozzád való viszonya, addig félni fog tőled. Próbáld valamilyen úton ezt javítani (varázslat vagy hízelgés). Gondolom nagyon alacsony a személyiséged vagy nem birodalmival játszol, mint én.
Mellékesen ismét megjegyzem, hogyha rossz fiút játszol, akkor teljesen figyelmen kívül hagyhatod a lányt és simán leadhatod.
Solyom2

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Solyom2 »

Végül vettem egy zártörő varázslatot, és bementem a házba.Elég annyi hogy végül a rabszolga megmenekült én pedig 800 arannyal lettem gazdagabb.

egyébként a lélekcsapda varázslatot bármelyik teremtménynél lehet használni vagy vannak megkötések?
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Solyom2 írta:Végül vettem egy zártörő varázslatot, és bementem a házba.Elég annyi hogy végül a rabszolga megmenekült én pedig 800 arannyal lettem gazdagabb.

egyébként a lélekcsapda varázslatot bármelyik teremtménynél lehet használni vagy vannak megkötések?
Amennyire én tudom, nincs megkötés lényekre; csak a kő mérete számít.
Sőt ha jól emlékszem a saját idézet lényeid lelkét is bespájzolhatod; bár ezt még nem próbáltam soha.

Szerk.: Beteg egy alak volt, mi? Na most ugyanezt képzeld el a valóságban is. Sajnos létezik...
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Sleth »

Dr.UnGrammar írta:
Solyom2 írta:Végül vettem egy zártörő varázslatot, és bementem a házba.Elég annyi hogy végül a rabszolga megmenekült én pedig 800 arannyal lettem gazdagabb.

egyébként a lélekcsapda varázslatot bármelyik teremtménynél lehet használni vagy vannak megkötések?
Amennyire én tudom, nincs megkötés lényekre; csak a kő mérete számít.
Sőt ha jól emlékszem a saját idézet lényeid lelkét is bespájzolhatod; bár ezt még nem próbáltam soha.

Szerk.: Beteg egy alak volt, mi? Na most ugyanezt képzeld el a valóságban is. Sajnos létezik...
Idézett lényeket is lehet, pár Golden Saint tekercs aranyat ér (emlékeim szerint vkitől Tel Branorában meg lehet tanulni is).
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vik »

Sleth írta: Idézett lényeket is lehet, pár Golden Saint tekercs aranyat ér (emlékeim szerint vkitől Tel Branorában meg lehet tanulni is).
Aranyat... 80000 aranyat... :)
sanci1990

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: sanci1990 »

a Kelet-birodalmi Társaság Falco küldetéseinél (pl tolvaj elfogása küldinél) írja h szét kéne nézni Uryn Maren házában h nem-e ő tolvaj, de a háza még fel se épült , vagyis csak félig és nem tudom tovább csinálni a küldit :(

ez a game hibája v valamit nem jól csináltam ? ötlet ?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vik »

sanci1990 írta:a Kelet-birodalmi Társaság Falco küldetéseinél (pl tolvaj elfogása küldinél) írja h szét kéne nézni Uryn Maren házában h nem-e ő tolvaj, de a háza még fel se épült , vagyis csak félig és nem tudom tovább csinálni a küldit :(

ez a game hibája v valamit nem jól csináltam ? ötlet ?
Játék hiba lehet, már másnál is volt hasonló, de amikor én próbáltam, mindig felépültek a házak, meg a kocsma...
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Sleth »

Lehet hogy egy mód kavar be.
tibor16

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

sziasztok,
újra kezdtem, - nagyon jó... csak sok mindenre nem emlékszem már, és nincs, vagy nem találtam hozzá irodalmat. Rákeresni meg azért nem tudok, mert magyarítva játszom, és így az angol kifejezések, elnevezéseket nem tudom.

2 problémám van.
1. - Nem értem a páncélok erősségének a mutatóját. Példa - az adamentium vért, amikor sisak nélkül rajtam van, a mutatója - 4, a rtestvériség tagjai, akik álmomból ébresztenek, az ő egyen páncéljuk mutatója, ha felveszem 40 körül. Most akkor nem értem - a legmagasabb szám, vagy a nullához közeli az erős páncél?
2 - a teleportálást segítendő, volna egy varázslat, a neve "visszahívás", - csak nem tudom, hogy működik. Először kellene egy jelölés szülessen, ahova vissza szeretnék jutni - de nem értem ez hogy történik. Hiába sütöm el a varázslatot, nem történik semmi.

Köszi előre is a segítséget!
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

tibor16 írta:sziasztok,
újra kezdtem, - nagyon jó... csak sok mindenre nem emlékszem már, és nincs, vagy nem találtam hozzá irodalmat. Rákeresni meg azért nem tudok, mert magyarítva játszom, és így az angol kifejezések, elnevezéseket nem tudom.

2 problémám van.
1. - Nem értem a páncélok erősségének a mutatóját. Példa - az adamentium vért, amikor sisak nélkül rajtam van, a mutatója - 4, a rtestvériség tagjai, akik álmomból ébresztenek, az ő egyen páncéljuk mutatója, ha felveszem 40 körül. Most akkor nem értem - a legmagasabb szám, vagy a nullához közeli az erős páncél?
2 - a teleportálást segítendő, volna egy varázslat, a neve "visszahívás", - csak nem tudom, hogy működik. Először kellene egy jelölés szülessen, ahova vissza szeretnék jutni - de nem értem ez hogy történik. Hiába sütöm el a varázslatot, nem történik semmi.

Köszi előre is a segítséget!
Annál erősebb a páncél, minél magasabb az érték. Nem vágom, mi lehet az a -4.
Úgy emlékszem, kell egy "mark" vagy ilyesmi varázslat, amivel kijelölöd a helyet ahová vissza majd akarsz teleportálni a "recall" varázslattal. Így a visszahívás önmagában egyértelműen nem működik.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vik »

Cthulhucult írta: Annál erősebb a páncél, minél magasabb az érték. Nem vágom, mi lehet az a -4.
Az egy nagyon gyenge páncél. :)
Úgy emlékszem, kell egy "mark" vagy ilyesmi varázslat, amivel kijelölöd a helyet ahová vissza majd akarsz teleportálni a "recall" varázslattal. Így a visszahívás önmagában egyértelműen nem működik.
Megjelölés, utána visszahívás.
Avatar
alduin-
Hozzászólások: 28
Csatlakozott: 2012. feb. 18., szomb. 0:42

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: alduin- »

A páncélok értékeit a képességeid is befolyásolják. Ha például nehézpáncél viselésében nem vagy jártas, de pl könnyűpáncélban nagyon, akkor egy gyengébb minőségű könnyűpáncél védelmi értéke magasabb lesz, mint pl egy sokkal jobb nehézpáncélé.
tibor16

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: tibor16 »

köszönöm a segítséget mindenkinek :)
Így már érthető - valószínű, hogy a könnyű páncélban való jártasság miatt magasabb a mutató, ha könnyűt viselek A megjelölés varázslatra meg ráakadtam menet közben - azért azt is köszönöm.
Solyom2

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Solyom2 »

Folytattam a kalandozásomat és épp Calderába utaztam.
A várostól északra az úton találkoztam egy félmeztelen norddal aki megkért hogy segítsek felkutatni egy boszorkányt aki kirabolta.Azt mondja hogy északnyugatra voltak egy táborban.A baj hogy én ezt a tábort nem találom.Valaki tud segíteni ebben a küldiben?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vik »

Solyom2 írta:Folytattam a kalandozásomat és épp Calderába utaztam.
A várostól északra az úton találkoztam egy félmeztelen norddal aki megkért hogy segítsek felkutatni egy boszorkányt aki kirabolta.Azt mondja hogy északnyugatra voltak egy táborban.A baj hogy én ezt a tábort nem találom.Valaki tud segíteni ebben a küldiben?
Ha keringsz egy darabig a környéken, akkor megtalálhatod, de tábor az nincs a boszihoz. Még az sem biztos, hogy északnyugatra kell menni.
kukesz

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: kukesz »

sziasztok! Ha veszek egy rabszolgát azt fel lehet szerelni fegyverekkel? és ha igen, akkor hogy? méh most kezdtema játékot, nem vagyok valami profi benne!! Előre is köszönöm!
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

kukesz írta:sziasztok! Ha veszek egy rabszolgát azt fel lehet szerelni fegyverekkel? és ha igen, akkor hogy? méh most kezdtema játékot, nem vagyok valami profi benne!! Előre is köszönöm!
Nem, nem lehet. De nem is lenne valami megbízható befektetés, elvégre mi lenne egy rabszolga első dolga, ha fegyvert kap. Érted...
Kukesz

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Kukesz »

Értem! És logikus is! Esetleg meg tudod mondani nekem pontosan, hogy hol találok magamnak megbízható kísérőket???
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Kukesz írta:Értem! És logikus is! Esetleg meg tudod mondani nekem pontosan, hogy hol találok magamnak megbízható kísérőket???
Emlékeim szerint ebben a részben nincsenek zsoldosok. A karakterek legtöbbje küldetéseknél fog majd csatlakozni hozzád, de akkor is inkább csak nyűgnek.
Viszont abban biztos vagyok, hogy anno erre a hiányosságra létrejött pár mod. Sajnos ez persze egy hosszabb böngészést fog igényelni a planetelderscrolls lapján, vagy a nexuson.

Illetve várj! Most jut eszembe, hogy ha fent van a Tribunal, akkor Mournhold-ban lehet kísérőd, akit te szerelhetsz fel! Az egyetlen (és legnagyobb probléma), hogy ő csak a kiegészítő városára fog korlátozódni.

U.i.: Azt hiszem az ajánlott beépülőknél is van ajánlva pár ilyen kaliberű mód a fordítók által.
Kukesz

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Kukesz »

Nagyon szépen köszönöm a segítséget! Akkor maradok magányos farkas! :)
Peter

3 ceh 1 vezer

Hozzászólás Szerző: Peter »

Sziasztok!

Vegignyalaztam az egesz forumot,illetve a vegigjatszast is rengetegszer de senki sehol nem ir arrol hogy mikent lehetseges az hogy mindharom cehnel nagymester lehessen a karakterunk...
Nah eloljaroban annyit hogy lassan 3(!) eve fenn van a gepemen ez a jatek es a kezdeti benazasok ota (legalabb 10 szer ujrakezdtem a karaktergeneralas miatt :D) kizarolag ugyanazzal a karakterrel jatszom.
Nem tehetek rola nem tudom megunni.
Termeszetesen keszen van az alapjatek kb 90 szazalekban es mindket kiegeszito 100 szazalekban.
Visszaterve a lenyeghez ha valakit meg esetleg erdekel hogyan lehet az hogy mindharom cehnel mester lehessen,azt a kovetkezofelekeppen meg lehet oldani:Harcosok cehevel kezd,vegigcsinal ahogyan tetszik,(en a tolvaj csajtol nem lenyultam a kodkonyvet hanem csak siman elcufiztam)utanna magusceh.(Nem ajanlom a vegigjatszasban leirt turbo verziot mert bar a naplodban megjelenik a szoveg hogy te lettel a boss,ennek ellenere nem te leszel).
Szoval miutan vegigtoltam e ket ceh osszes kuldeteset es mar a foszal is majdnem teljesen keszen volt igen csak bosszantott hogy a tolvaj ceh balmorai goreja egy ilyen kifene-forma sebbhelyes valagu tetotoltalpigfalubikaja sotetelfre-mint amilyen en vagyok-csak annyit tud odabokni,foghegyrol hogy megvannak a felteteleink es en meg sem kozelitem oket :o Nah persze keves neki a 70. szint igaz? :D Hat nem akartam annyiban hagyni a dolgot ugyhogy gondoltam kikerem a tobbiek velemenyet is.Szoval atrongyoltam Sandrith Moraba a Mocskos Muriel kocsmaba es a helyi bossnal erdeklodtem.Persze neki ugyanez a szoveg volt a valasza de szerintem tetszett neki a szep hosszu es csillogo katanam mert a parbeszedek kozott ott volt hogy szeretne egy receptet maganak.Elinteztem neki a receptet,utanna meg egy nagymesteri lombikot akart.(persze a misszios pap esete a beduinokkal:kozom nincs hozzatok de a f**om nem kene? :D )
Szoval ha azt is intezunk neki akkor utanna mar megjelenik a lehetoseg a parbeszedek kozott es felvetelt nyerhetunk hozzajuk is.
En szeretek sorba menni ugyhogy utanna visszatoltam a bicot Balmoraba es Habassi feladataival kezdtem el a tolvaj palyafutasomat.
Szoval ez megoldas lehet masnak is.Nalam bevalt :)

Tovabbi jo kalandozast kivanok mindenkinek Tamrielen Peter
ddd

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: ddd »

Tel Fyr-ben nem tudom odaadni a szárnyas csizmát Divayth Fyr-nek.Miért nem engedi a játék?
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

ddd írta:Tel Fyr-ben nem tudom odaadni a szárnyas csizmát Divayth Fyr-nek.Miért nem engedi a játék?
Az UESP szerint ha a kértből több dwemer csizma van nálad, akkor nem fogja átvenni azt, amelyiket Yagrum Bagarn adott.
A probléma úgy oldható meg, hogy a feleslegeset eldobod, hogy csak 1 legyen nálad. Elméletileg ez segít...
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Nekikezdtem e csodás játéknak... azt legyen szíves elmondani valaki, hogy miért nem tudok megsebezni sokszor valakit, vagy valamit. Pl: most keresem azt az "A" betűs dwemer romot. és egy hídnál lévő őr állandóan legyak. Meg se tudom sebezni...
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Véletlenül kinyomtam mindent a menüből, hogy lehet visszaállítani?

Köszönöm!
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Dr Lecter írta:Véletlenül kinyomtam mindent a menüből, hogy lehet visszaállítani?

Köszönöm!
Nyomd vissza.
Van valahol egy csodás lista, ami a billentyűk lenyomásával elérhető csodákról ad bővebb felvilágosítást.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

TGWH írta:
Dr Lecter írta:Véletlenül kinyomtam mindent a menüből, hogy lehet visszaállítani?

Köszönöm!
Nyomd vissza.
Van valahol egy csodás lista, ami a billentyűk lenyomásával elérhető csodákról ad bővebb felvilágosítást.
Ott már néztem, de nem írta, vagy csak elkerülte a figyelmemet. Annyit kellett csinálni, hogy a különböző ikonokra ráklikkeltem, így újból láthatóvá váltak.
A harcot viszont még mindig nem értem, biztos velem van a hiba.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Dr Lecter írta:
Ott már néztem, de nem írta, vagy csak elkerülte a figyelmemet. Annyit kellett csinálni, hogy a különböző ikonokra ráklikkeltem, így újból láthatóvá váltak.
A harcot viszont még mindig nem értem, biztos velem van a hiba.
Akkor ikon, ja :D harc. Ha egy barbár féleszű ork vagy, ne próbálj világrengető tűzlabdákat varázsolni, mert nem fog sikerülni... fa csak a bunkót tudja kezelni, akkor ne tündák által kovácsolt pengé adj neki... meg ha futottál négy kilómétert, pihenj picit harc előtt :D Tudod, mint a valóságban :D én azt mondanám rá, hogy logikus... íjjal meg néha oda kell lőni, ahonnét elrepült, az valami hiba, vagy csak így tudták régen megoldani, de lehet van már rá megoldás, v.mi mod van ha jól emlékszem, aztán lehet nincs...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Vik »

Dr Lecter írta:Ott már néztem, de nem írta, vagy csak elkerülte a figyelmemet. Annyit kellett csinálni, hogy a különböző ikonokra ráklikkeltem, így újból láthatóvá váltak.
A harcot viszont még mindig nem értem, biztos velem van a hiba.
Kezdetben egy jelentéktelen kis senki kalandozó vagy, nem értesz a harchoz. Gyakorolj patkányokon, férgeken, vagy szerezz be egy daedrikus fegyvert első szinten. :) (Azt hiszem, kell hozzá egy 75 pontos zárnyitó tekercs is.)
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Vik írta:
Dr Lecter írta:Ott már néztem, de nem írta, vagy csak elkerülte a figyelmemet. Annyit kellett csinálni, hogy a különböző ikonokra ráklikkeltem, így újból láthatóvá váltak.
A harcot viszont még mindig nem értem, biztos velem van a hiba.
Kezdetben egy jelentéktelen kis senki kalandozó vagy, nem értesz a harchoz. Gyakorolj patkányokon, férgeken, vagy szerezz be egy daedrikus fegyvert első szinten. :) (Azt hiszem, kell hozzá egy 75 pontos zárnyitó tekercs is.)
Köszi, ki fogom próbálni. Most csak 3-as szintű vagyok, és egy ezüst lángkardom van. Épp egy kriptába fogok menni... ha sikerül.
Csak az volta furcsa, hogy csápolok 25-ször és egyáltalán nem sebződik.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

TGWH írta:
Dr Lecter írta:
Ott már néztem, de nem írta, vagy csak elkerülte a figyelmemet. Annyit kellett csinálni, hogy a különböző ikonokra ráklikkeltem, így újból láthatóvá váltak.
A harcot viszont még mindig nem értem, biztos velem van a hiba.
Akkor ikon, ja :D harc. Ha egy barbár féleszű ork vagy, ne próbálj világrengető tűzlabdákat varázsolni, mert nem fog sikerülni... fa csak a bunkót tudja kezelni, akkor ne tündák által kovácsolt pengé adj neki... meg ha futottál négy kilómétert, pihenj picit harc előtt :D Tudod, mint a valóságban :D én azt mondanám rá, hogy logikus... íjjal meg néha oda kell lőni, ahonnét elrepült, az valami hiba, vagy csak így tudták régen megoldani, de lehet van már rá megoldás, v.mi mod van ha jól emlékszem, aztán lehet nincs...
Értem én, hogy realisztikus, csak pont látványban nem az!
Csápolok 225-ször és még mindig nem halt meg, meg se sebződött. Persze ha Alduint csápolom annyiszor, az más, viszont egy koszos kis patkányt? (költői kérdés)
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Egy kis segítségre lenne szükségem, eladtam azt a bizonyos koponyát, amit a kritptából kellett megszerezni. Visszamentem, de már nem volt meg.
Mi tévő legyek?
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Dr Lecter írta: Köszi, ki fogom próbálni. Most csak 3-as szintű vagyok, és egy ezüst lángkardom van. Épp egy kriptába fogok menni... ha sikerül.
Csak az volta furcsa, hogy csápolok 25-ször és egyáltalán nem sebződik.
Szellemet pl. csak ezüst fegyverrel, szóval azt mondjuk csápolhatod, de talán még az oblivionban is így van.
Mert béna vagy, és nem találod el a kukacot. Látványra? Ugyan már, több mint tíz éves játék :D
Jobban oda kell figyelni, így jártál :D mondjuk még mindig jobb volt ezt olvasni, mint a másik témában, hogy mit jelent a smithing... könyörgöm, ha annyira érdekli, miért nem használja a szótárat?
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

TGWH írta:
Dr Lecter írta: Köszi, ki fogom próbálni. Most csak 3-as szintű vagyok, és egy ezüst lángkardom van. Épp egy kriptába fogok menni... ha sikerül.
Csak az volta furcsa, hogy csápolok 25-ször és egyáltalán nem sebződik.
Szellemet pl. csak ezüst fegyverrel, szóval azt mondjuk csápolhatod, de talán még az oblivionban is így van.
Mert béna vagy, és nem találod el a kukacot. Látványra? Ugyan már, több mint tíz éves játék :D
Jobban oda kell figyelni, így jártál :D mondjuk még mindig jobb volt ezt olvasni, mint a másik témában, hogy mit jelent a smithing... könyörgöm, ha annyira érdekli, miért nem használja a szótárat?
Igen, csak ezüst, mágikus vagy daedrikus fegyverrel lehetett őket sebezni.
Mondjuk érdekes, hogy megengedte a gép a koponya eladását, direkt megnéztem az őrkapitány csomagjával is, amit rögtön az elején kapunk, ott eleve meg se engedte.
Tehát lehet, hogy csak egy bug, így annyira nem is vagyok béna 8-)
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Már pedig nekem az első végigjátszásomat az tette keresztbe, hogy az összes tárgyamat eladtam az első boltosnak (a kódolt üzenettel együtt), így azok el is vesztek később. :)

Régi szép idők, amikor nem maradt a nyakamon a sok szemét a küldetésekről.
Gondorfi

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Gondorfi »

Sziasztok!

Nekem a Bloodmoonnal lenne problémám.Van ugye az a küldetés hogy fegyvercsempészeket kell megölni,de előtte választani kell egy segítőt.Én Artoriát a csajt választottam(pedig az egyik végigjátszásba az írták hogy nem lehet megtalálni).És ugyebár jövök vissza küldiről,sajnos a csaj meghallt csata közben,és mikor megérkezem az lerombolt erődbe mind Lusiushoz irányítanak.De ahogy bemegyek a körletbe ahol lenni kéne rögtön valamiért rámtámad.Pedig ha jól tudom neki kell elküldenie a nordokhoz vagy hogy is volt a végigjátszásba.Ez valami bug vagy miért támad rám?
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Gondorfi írta:Sziasztok!

Nekem a Bloodmoonnal lenne problémám.Van ugye az a küldetés hogy fegyvercsempészeket kell megölni,de előtte választani kell egy segítőt.Én Artoriát a csajt választottam(pedig az egyik végigjátszásba az írták hogy nem lehet megtalálni).És ugyebár jövök vissza küldiről,sajnos a csaj meghallt csata közben,és mikor megérkezem az lerombolt erődbe mind Lusiushoz irányítanak.De ahogy bemegyek a körletbe ahol lenni kéne rögtön valamiért rámtámad.Pedig ha jól tudom neki kell elküldenie a nordokhoz vagy hogy is volt a végigjátszásba.Ez valami bug vagy miért támad rám?
Igen ez egy bug!

Íme a megoldás angolul:


If the NPC you took into the caves with you dies, the other NPC may attack you upon your return. If both NPCs are dead, you cannot progress further in the Main Quest as you need one of them to tell you to go to the Skaal Village to investigate the Captain's disappearance. In this case you can use the following console commands to allow you to speak to the Skaal:


Journal BM_CariusGone 10
Journal BM_CariusGone 20 (if you chose Saenus Lusius on the previous quest)
Journal BM_CariusGone 25 (if you chose Gaea Artoria)
player->AddItem "misc_Skull_Skaal" 1


Vagyis, ha meghal a társad a barlang kipucolásánál, akkor az erődben maradt tiszt meg fog támadni. Ha mindkét NPC halott, akkor természetesen nem tudod tovább vinni a küldetést. Ezt csak úgy lehet kiküszöbölni, ha konzol kóddal belenyúlsz az események mentében.

Ennek menetét feljebb láthatod. A második parancs bevitelnél neked az első fog kelleni, ha a csajt vitted.
Gondorfi

Re: Kérdések / Segítség!

Hozzászólás Szerző: Gondorfi »

Dr.UnGrammar írta:
Gondorfi írta:Sziasztok!

Nekem a Bloodmoonnal lenne problémám.Van ugye az a küldetés hogy fegyvercsempészeket kell megölni,de előtte választani kell egy segítőt.Én Artoriát a csajt választottam(pedig az egyik végigjátszásba az írták hogy nem lehet megtalálni).És ugyebár jövök vissza küldiről,sajnos a csaj meghallt csata közben,és mikor megérkezem az lerombolt erődbe mind Lusiushoz irányítanak.De ahogy bemegyek a körletbe ahol lenni kéne rögtön valamiért rámtámad.Pedig ha jól tudom neki kell elküldenie a nordokhoz vagy hogy is volt a végigjátszásba.Ez valami bug vagy miért támad rám?
Igen ez egy bug!

Íme a megoldás angolul:


If the NPC you took into the caves with you dies, the other NPC may attack you upon your return. If both NPCs are dead, you cannot progress further in the Main Quest as you need one of them to tell you to go to the Skaal Village to investigate the Captain's disappearance. In this case you can use the following console commands to allow you to speak to the Skaal:


Journal BM_CariusGone 10
Journal BM_CariusGone 20 (if you chose Saenus Lusius on the previous quest)
Journal BM_CariusGone 25 (if you chose Gaea Artoria)
player->AddItem "misc_Skull_Skaal" 1


Vagyis, ha meghal a társad a barlang kipucolásánál, akkor az erődben maradt tiszt meg fog támadni. Ha mindkét NPC halott, akkor természetesen nem tudod tovább vinni a küldetést. Ezt csak úgy lehet kiküszöbölni, ha konzol kóddal belenyúlsz az események mentében.

Ennek menetét feljebb láthatod. A második parancs bevitelnél neked az első fog kelleni, ha a csajt vitted.
Hogyha a csajt vittem akkor ez kell,nem? Journal BM_CariusGone 25 (if you chose Gaea Artoria) legalábbis az angol szöveg szerint ez kell nem? Meg akkor még ez a parancs player->AddItem "misc_Skull_Skaal" 1 ???
Válasz küldése