Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Ha elakadtál a játékban (és az nem a magyarítás miatt van), akkor itt a helyed!
Bishop
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008. aug. 2., szomb. 17:38

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Bishop »

Ti melyik modot ajánljátok a játék kiegyensúlyozásához? Én a Daemonforce-t raktam fel most. Néztem a Fair modot is, de szerintem az durva ha nincs trainer a játékban. Inkább az lenne az igazi, ha a trainerek lennének drágábbak. Sokkal-sokkal drágábbak. Ilyen modot nem ismertek véletlenül? Egyáltalán meg lehet ezt csinálni editorral? Mondjuk az lenne a reális, ha 80 szinten pl már elkérne vagy 200 ezer aranyat egy szintért a trainer. Végre el lehetne költeni azt a sok-sok pénzt amit össze lehet szedni. Tök gáz, hogy milliókkal mászkálok, és már nem tudom mire költeni. Igaz, és Használom a Creeper's gold modot, mert útálok bibelődni a csereberéléssel: pl. egy tizenötezres kardért adjál nekem 5000 aranyat és 5 db 2000-es ében dobónyilat típusú pepecselés uncsi.
Meg aztán a kereskedelem skill is nagyon durva lett: egy 50 ezres íjat 100-as kereskedelemmel megkapok 4 ezerért !!! Az eladás meg szintén bugos, mert minél nagyobb a személyiséged, annál kevesebbet kapsz a cuccokért. Vagy ez direkt van?
Babilon5
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Babilon5 »

Demon Force jó, Fair Mod meg szerintem pocsék.

Demon Force-hoz akarok majd egy kieget csinálni, ha elérek odáig, részben még durvít bizonyos lényeket, bepakol több újat (névben, nem grafikában), amik szerepelnek leírásokban (pl Fagyfejedelem), lesz több nevesített. De leginkább az élőholtakkal fogok benne törődni, meg lesz pár küldetés, meg általában a lények előfordulása bizonyos helyeken gyakoribb. Pár kellemetlen meglepetés is vár a PC-re benne (pl. átkok, idézett lények).
Már az is megvan a dagoth rokonságot/ lényeket hogyan lehet növelni/ csökkenteni, kell hozzá 3 script.

Csak előbb le kellene töltenem hozzá a bloodmoont, meg az ahhoz igazított demon forcot, hogy kevesebb kompatibilítás probléma legyen (régivel egyik pluginom nem kompatibilis, majd újnál igyekszem orvosolni).
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Demon Force, az kiraly, mast nem is hasznalok, bar sajna vagy epp nem sajna, de megtalaltam a gyenge pontjat, amivel a DF-ot a sajat elonyomre fordithatom (persze ez karakter specifikus) :)
A trainingeles mindjart nem is lesz olyan olcso, ha azt a "vacak" 15 ezres kardot nem tudod kinek eladni (Creeper remove mod :D ), maximum Mournholdban, de ott meg lealkudjak a felet :D Nekem volt karim, akivel se nem loptam, se nem creepereztem, es mig az elejen baromi nagy penzhianyban voltam, a vege fele mar volt vagy 9000 (!) aranyam... realisztikusabb volt, mert muszaj voltam elvallalni kuldeteseket, hogy legyen penzem :D Meg jo, hogy a legional volt ingyenpancel :D
Bishop
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008. aug. 2., szomb. 17:38

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Bishop »

Azt nem tartom jó dolognak, hogy mindenkinek kevés pénze van és azért nem tudom eladni a drágább cuccokat. A creeperben igazad van hogy kicsit csalás, és speciel a személyiség bug miatt használtam(minél nagyobb annál kevesebbet kapsz a cuccokért). Ha mondjuk feleannyiért adnám el a cuccokat, már akkor is sok-sok lóvém lenne(nem három millió hanem mondjuk másfél) Azt hiszem be kéne tolni egy-két kereskedőnek jó sok lóvét és nem a creepernek, az talán lassabb gazdagodáshoz vezetne. Azt hiszem legközelebb megfékezem én is a kleptomániámat, mert úgy tényleg nagyon könnyű a game. Ha tudja valaki, hogyan lehet átírni az editorban a kiképzési költségeket, az írjon nekem !
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Vik »

Bishop írta:Végre el lehetne költeni azt a sok-sok pénzt amit össze lehet szedni. Tök gáz, hogy milliókkal mászkálok, és már nem tudom mire költeni. Igaz, és Használom a Creeper's gold modot, mert útálok bibelődni a csereberéléssel: pl. egy tizenötezres kardért adjál nekem 5000 aranyat és 5 db 2000-es ében dobónyilat típusú pepecselés uncsi.
Meg aztán a kereskedelem skill is nagyon durva lett: egy 50 ezres íjat 100-as kereskedelemmel megkapok 4 ezerért !!! Az eladás meg szintén bugos, mert minél nagyobb a személyiséged, annál kevesebbet kapsz a cuccokért. Vagy ez direkt van?
Nem tudod elkölteni a pénzed? Milliókkal a zsebedben mászkálsz? Vegyél magadnak Saját Mozgó Bázist. 1.5-2 millióba belekerül, mire teljesen kifejleszted... (a calderai Saját Mozgó Bázis Társaság ingyenes hidetését olvasták. :) )

A személyiség kontra kereskedelem nem tudom, direkt van-e. Meg kell nézni az angol játékban hogy működik. Gyanúm szerint ugyanígy, mert a magyarítás alapjában véve nem változtatta meg a játék képleteit, "csak" az elnevezéseket, szövegeket. Szóval ha hiba, akkor öröklött hiba, mint oly sok dolog.
Bishop
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008. aug. 2., szomb. 17:38

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Bishop »

És milyen mod kell a saját mozgó bázishoz?
Bishop
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008. aug. 2., szomb. 17:38

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Bishop »

Gondoltam, hogy felteszem a bloodmoont is, de nem vagyok biztos a telepítés menetében, ebben szeretnék segítséget kérni ! Odáig tiszta, és ezt a letöltéseknél le is írtátok, hogy morrowind->tribunal->bloodmoon->magyarítás
Nekem Morrowind Game of the Year Edition-om van, ahol van külön egy construction set.iso is. Ezt hova kell beszúrni a telepítési sorrendben?
Aztán van egy "Kiegészítő-magyarítások, béta" nevű cucc ami tartalmaz javításokat. Ezt gondolom a végén fel kell rakni, ugye? Viszont van külön a plugineknél egy tribunaljavitás ami tartalmaz egy tribunaljavitas.esp-t, amit az előző javítás szintén tartalmazott. Ezt kell utoljára?
Szóval ha lehet szeretném megtudni hogy mit mikor kell felrakni, mert nem akarok kísérletezni !
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Vik »

Bishop írta:És milyen mod kell a saját mozgó bázishoz?
A pluginok közül letölthető Private Mobile Base dolgai.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Vik »

Bishop írta:Gondoltam, hogy felteszem a bloodmoont is, de nem vagyok biztos a telepítés menetében, ebben szeretnék segítséget kérni ! Odáig tiszta, és ezt a letöltéseknél le is írtátok, hogy morrowind->tribunal->bloodmoon->magyarítás
Nekem Morrowind Game of the Year Edition-om van, ahol van külön egy construction set.iso is. Ezt hova kell beszúrni a telepítési sorrendben?
Aztán van egy "Kiegészítő-magyarítások, béta" nevű cucc ami tartalmaz javításokat. Ezt gondolom a végén fel kell rakni, ugye? Viszont van külön a plugineknél egy tribunaljavitás ami tartalmaz egy tribunaljavitas.esp-t, amit az előző javítás szintén tartalmazott. Ezt kell utoljára?
Szóval ha lehet szeretném megtudni hogy mit mikor kell felrakni, mert nem akarok kísérletezni !
A Construction set.sio nem kell, csak akkor, ha komolyan akarsz foglalkozni mod készítéssel. Tippem szerint a magyarítás telepítése elé kell beszúrni. A "kiegészítő-magyarítások, béta" tartalmazza a Bloodmoon magyarítását, ha azzal is játszani akarsz, akkor másold be (a magyarítás telepítése után) a Morrowind\Data Files könyvtárba. Tribunalnál ugyanez a teendő. Végül a pluginok közül letölthető Tribunaljavitas.esp-t másold oda, mert az a legújabb.

Ha mindezzel kész vagy, a Főmenü-Adatfájlok menüpontban kapcsold be a javító pluginokat, mert azt már többen elfelejtették, és mindenféle hibával találkoztak (vagy nem, szerencséjükre), ami zavarja a játékmenetet. Tribunal esetében lehetetlenné teszi.
Bishop
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008. aug. 2., szomb. 17:38

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Bishop »

Köszönöm, és is ilyen sorrendben gondoltam, csak nem voltam benne biztos.
Egy pluginnal kapcsolatban lenne kérdésem: Necklace Pack a neve. Tud valaki egy magyarítással együtt működő verziót? Sajnos a mester fájl nem tetszik neki.
Amúgy TES editorban ha megnyitok egy fájlt akkor minden objektumot kilistáz. Hogyan lehet beállítani, csak a megnyitott esp-ben szereplő módosításokat listázza ki. Lényeg, hogy magyarítani szeretném a mod-ot annyira tetszik, így aki tud ehhez valami segítséget a neten, az dobjon már meg egy linkkel
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Bishop: Ha elkuldod Vik-nek o magyaritja neked minden bizonnyal ;) Egyebkent pl az Illuminated Order nincsen tervbe veve? :)
Bishop
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008. aug. 2., szomb. 17:38

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Bishop »

Nem akartam ezzel terhelni Vik-et, és gondoltam pelepillantok mélyebben az editor lelkivilágába. De rájöttem, hogy ez nem is olyan egyszerű. Feltételezem, hogy a helyszíneket kell átírni és én meg fejből nem tudom ezeket. De nem is baj mert rájöttem, hogy ez nem egészen olyan MOD amit én szerettem volna: Néztem, hogy 1200 pontnyi enchantot lehet belenyomni valamelyik nyakláncba, de időközben rájöttem, hogy az a játékon belül 120, a mod csak köztes enchant értékkel rendelkező tárgyakat szúr be.
Szal csak látvány szempontjából van értelme a modnak.
Viszont van egy hihetetlenül jó MOD amit szerintem mindenképpen magyarítani kéne:
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=1397
Az a neve, hogy Multiple Teleport Marking Mod. A neve mindent elárul :D
12 db MARK-ot tehetünk le, így végre vége az oda vissza rohangászásoknak. Mondjuk ha a miszticizmus értékétől függne hányat rakhatnánk le az jobb lenne, de mindegy.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Vik »

Nordavind írta:Bishop: Ha elkuldod Vik-nek o magyaritja neked minden bizonnyal ;) Egyebkent pl az Illuminated Order nincsen tervbe veve? :)
Még nincs, de ha kéred, felvehetem a listámra. Egy link jól jönne hozzá. Ha lehet, közvetlen legyen, mert a Planet Elder Scrolls-zal gondjaim vannak.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Vik »

Bishop írta:Nem akartam ezzel terhelni Vik-et, és gondoltam pelepillantok mélyebben az editor lelkivilágába. De rájöttem, hogy ez nem is olyan egyszerű. Feltételezem, hogy a helyszíneket kell átírni és én meg fejből nem tudom ezeket. De nem is baj mert rájöttem, hogy ez nem egészen olyan MOD amit én szerettem volna: Néztem, hogy 1200 pontnyi enchantot lehet belenyomni valamelyik nyakláncba, de időközben rájöttem, hogy az a játékon belül 120, a mod csak köztes enchant értékkel rendelkező tárgyakat szúr be.
Szal csak látvány szempontjából van értelme a modnak.
Viszont van egy hihetetlenül jó MOD amit szerintem mindenképpen magyarítani kéne:
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=1397
Az a neve, hogy Multiple Teleport Marking Mod. A neve mindent elárul :D
12 db MARK-ot tehetünk le, így végre vége az oda vissza rohangászásoknak. Mondjuk ha a miszticizmus értékétől függne hányat rakhatnánk le az jobb lenne, de mindegy.
Tudsz hozzá közvetlen hivatkozást? Planet Elder Scrolls most éppen nem megy, de ha menne, valószínűleg akkor se tudnám letölteni.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Vik »

Bishop írta: Amúgy TES editorban ha megnyitok egy fájlt akkor minden objektumot kilistáz. Hogyan lehet beállítani, csak a megnyitott esp-ben szereplő módosításokat listázza ki. Lényeg, hogy magyarítani szeretném a mod-ot annyira tetszik, így aki tud ehhez valami segítséget a neten, az dobjon már meg egy linkkel
Nem lehet beállítani, de exportálhatod az új dolgokat, akkor csak a kiegészítő változásai kerülnek a szövegállományokba.
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Vik írta:Még nincs, de ha kéred, felvehetem a listámra. Egy link jól jönne hozzá. Ha lehet, közvetlen legyen, mert a Planet Elder Scrolls-zal gondjaim vannak.
Keresed parancs :D Nem PES, szoval nem lesz gondod ;)

http://www.hiredgoons.net/MWFiles/Illum ... index1.htm
Bishop
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008. aug. 2., szomb. 17:38

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Bishop »

http://www.resonant.org/games/morrowind ... ing2.2.zip
Itt a link a Multiple Teleport Marking Mod v2.2 -höz. A készítőnek sajnos nem találtam a web oldalát.
Ahogy belekukkantottam a fájlba, fordítani való nem sok van benne, de az objektumok neveinek cseréje elég húzósnak tűnik. Vik, egyébként nektek ugye van valami segédprogramotok ilyen célra? Mert mint látom elég sok plugint magyarosítottatok már és azoknál is le kellett cserélni az objektum neveket a magyarosított indexfájlban megtalálhatóakhoz igazítva, ami manuálisan elég húzós !
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Vik »

Bishop írta:http://www.resonant.org/games/morrowind ... ing2.2.zip
Itt a link a Multiple Teleport Marking Mod v2.2 -höz. A készítőnek sajnos nem találtam a web oldalát.
Ahogy belekukkantottam a fájlba, fordítani való nem sok van benne, de az objektumok neveinek cseréje elég húzósnak tűnik. Vik, egyébként nektek ugye van valami segédprogramotok ilyen célra? Mert mint látom elég sok plugint magyarosítottatok már és azoknál is le kellett cserélni az objektum neveket a magyarosított indexfájlban megtalálhatóakhoz igazítva, ami manuálisan elég húzós !
Igen, kettő is. Na, mindjárt meglátjuk, mit tud kezdeni vele az enyém.
...
Hát, egyelőre nem sokat. Pedig már reménykedtem benne, hogy a súlyos hibákat kijavítottam.

De mindig jön egy új plugin, amire nincs felkészítve. :)
Bishop
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008. aug. 2., szomb. 17:38

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Bishop »

Ez a saját mozgó bázis egész jó dolog, legalábbis a teleport része igen hasznos, kár hogy maxra kell fejleszteni a használatához. A többi résznek a raktáron kívül nem sok értelme van szerintem. A Távirányított Raktár Rendszer viszont nagyon jó lenne, ha működne, de mivel minden visszatöltéskor elvész a kapcsolat a ládával :(
Én speciel a http://dotyo.freeweb.hu/-ról szedtem le(Vik honlapja), ennek mérete nagyobb volt mint az ezen az oldalon lévű, tehát valszeg többet is tud :)
Találtam még egy jó plugint ami valamelyest helyettesíti a Multiple Teleport Marking Mod-ot, és egyszerűbb is lefordítani:
http://www.resonant.org/games/morrowind ... spells.zip
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Vik »

Bishop írta:Ez a saját mozgó bázis egész jó dolog, legalábbis a teleport része igen hasznos, kár hogy maxra kell fejleszteni a használatához. A többi résznek a raktáron kívül nem sok értelme van szerintem. A Távirányított Raktár Rendszer viszont nagyon jó lenne, ha működne, de mivel minden visszatöltéskor elvész a kapcsolat a ládával :(
Én speciel a http://dotyo.freeweb.hu/-ról szedtem le(Vik honlapja), ennek mérete nagyobb volt mint az ezen az oldalon lévű, tehát valszeg többet is tud :)
Találtam még egy jó plugint ami valamelyest helyettesíti a Multiple Teleport Marking Mod-ot, és egyszerűbb is lefordítani:
http://www.resonant.org/games/morrowind ... spells.zip
A Távirányított Raktár Rendszer így működik, ezt kell szeretni. :)
Hogy a régi változat mennyiben tér el az ittenitől, azt nem tudom.
Egyébként nem kell maxra fejleszteni, mert ha megveszed a teleport szobát, akkor már elég sok helyre tudsz teleportálni a bázisból (Utaskijárat és teleportok, vagy ilyesmi a neve).

Azért a harci szimulációs terem, beépített propilon terem, műremekek múzeuma mozgatható vitrinekkel, hálószobák, ládák, dobozok (majdnem) minden mennyiségben is elég hasznos tud lenni...
Az alkímia szoba hozzávaló válogatóval meg kifejezett erőssége szerintem.
Meg ott van a kilátó fedélzet, amiről egész jó rálátás nyílik a Vörös-hegyre, ha Calderában van a bázis (és Morrowind Graphics Extendert is használsz). Csak hát gazdagok számára készült játékszer...

A teleport varázslatok plugin kész, mert nem kellett hozzá átírni a fordító progimat és meglehetősen kevés szöveg van benne. :)
Bishop
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008. aug. 2., szomb. 17:38

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Bishop »

Köszi a fordítást !
Amúgy a Graphics extender elég durván belassítja a játékot nem? Én szeretem max felbontásban nyomni, úgyhogy csínján bánok az ilyen grafikus bűvítésekkel, így is lassú egy kicsit...
Még 1 kérdés: Hogyan működik az automatikus futás billentyű? Mikur fut?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Vik »

Bishop írta:Köszi a fordítást !
Amúgy a Graphics extender elég durván belassítja a játékot nem? Én szeretem max felbontásban nyomni, úgyhogy csínján bánok az ilyen grafikus bűvítésekkel, így is lassú egy kicsit...
Még 1 kérdés: Hogyan működik az automatikus futás billentyű? Mikur fut?
Épp az benne a lényeg, hogy szinte végtelen távolságba lehet ellátni, mégse lassít a játékon.

Az autofutás olyan, hogy minden alkalommal, mikor felrakom a Morrowindet, újra kell tanulnom, melyik mit csinál... :D

Végülis csak 3 billentyűről van szó, így aztán nem nehéz rájönni, ha figyeled a karaktered mozgását.
Bishop
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008. aug. 2., szomb. 17:38

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Bishop »

Én FPS optimizert használok. A kettő nem fog összeveszekedni?
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Automatikus futas, avagy azok a rohadt gombok :D

1. lepes:
Megnyomjuk a Q-t...

2. lepes
Ha a karakter elindult, megnyomjuk a Caps Lock-ot, hogy allandoan fusson a karakter...

Kiegeszites:
Ha mar veletlenul megnyomtuk a Caps Lock-ot es a Q megnyomasaval a karakterunk automatikusan futni kezd, akkor a 2. lepes kihagyando ;)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Vik »

Bishop írta:Én FPS optimizert használok. A kettő nem fog összeveszekedni?
Nem fog, én is használom mindkettőt.
Bishop
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008. aug. 2., szomb. 17:38

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Bishop »

éS VAN HOZZÁ VALAHOL VALAMI KOMOLYABB help magyarul, mert nem nagyon tudom mit csináljak vele. Pl a Distant Land File creator wizardnak milyen plugineket kell megadni, stb?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Vik »

Bishop írta:éS VAN HOZZÁ VALAHOL VALAMI KOMOLYABB help magyarul, mert nem nagyon tudom mit csináljak vele. Pl a Distant Land File creator wizardnak milyen plugineket kell megadni, stb?
Én úgy emlékszem, Oszkár készített egy videót, amiben megmutatja, mit és hogy kell beállítani, de hogy ez a videó merre van... azt nem tudom.
Bishop
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008. aug. 2., szomb. 17:38

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Bishop »

Megtaláltam a linket http://flashtest.extra.hu/mge_hogyan.wmv , de sajnos nem elérhető a link. Megkértem, hogy dobja fel újra a videót, remélem meg van neki.
Én az MGE-n mindent alapon hagytam, egyenlőre nem csinál semmi butaságot, bár sűrűbben fagyizik. Vik , te a távoli tájak generálásakor milyen plugineket "ADD" -tál hozzá a listához? Az összeset?
Igazából az a gondom, hogy néha nagyon durván belassul a game, főleg ha valaki varázsol, vagy sok ellenfél van a közelben. Elvileg az FPS optimizer erre való, de mégis valami nem stimmel, Küldök egy screenshootot az optimizerről, rákukkantanál, hogy okés-e ?
Lényeg, hogy azt akarom, hogy minél gyorsabb legyen a game, nem érdekelnek a szép képek, szuper hangok, csak legyen játszató ! Az egyetlen dolog amihez ragaszkodok az 1280*1024-es felbontás.
Kép
Még 1 kérdés: Ha az karakter generáláskor olyan csillagjegyet választunk ami növeli az egyik tulajdonságunkat(pl táltos=+25 gyorsaság), akkor a maximális érték nem 100 hanem 125 lesz?
Worm

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Worm »

Háj!

Elakadtam a Blades hatodik küldetésében (Urshilaku Camp), ahol is Sul- Matuulnak köll elvinni az Urshilaku Temetkezési Barlangokból (Urshilaku Burial Caverns) a Csontharapó Ijat (Sul- Senipul's Bonebite Bow), ami elvileg a barlangokon belül Juno sírjában (Juno Burial) található, csak el kell venni Senipul szellemétől. Csak az az egyetlen egy probléma van, hogy se a szellem sem az íj nincs az egész ***szott sírban. Kiakadtam. Ez a játék egyszer már végig volt tolva, de nem akarom újrakezdeni.

PLS SEGÍTSETEK!!!!
Bishop
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008. aug. 2., szomb. 17:38

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Bishop »

Én úgy emlékszem, hogy fel kellett lebegni, és egy szobor kezében volt. Használj varázstárgy érzékelés varázslatot, ha így se találod(vagy italt) !
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Az ij a szellemnel van... ha nem jelent meg, akkor ij sincs...
Vendég

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Hát, pedig szellem nincs, pedign bejártam az egész barlangot (lebegéssel együtt)
De már megoldottam a problémát, beraktam az íjat editorral (kénytelen voltam)
Avatar
Sheila
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2008. máj. 16., pén. 11:28
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Sheila »

Vendég írta:Hát, pedig szellem nincs, pedign bejártam az egész barlangot (lebegéssel együtt)
De már megoldottam a problémát, beraktam az íjat editorral (kénytelen voltam)
Ez is egy megoldás ;)
Én annak idején a főküldetés során a szükséges corpus váladékot nem találtam, egy "zombinál" sem volt, ötezerszer végigjártam, kutattam mindent és mindenkit.
Kénytelen voltam elmenni a Corpusariumba és egy kicsit "szétnézni" a kezeltek között.
Worm

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Worm »

Megint én vagyok!

Asszem el vagyok átkozva, mert most Mamea barlangját nem találom... :roll:
Már hatszor végigjártam az egész Vörös-hegyet, de semmi (ha egyáltalán ott van)...
Már csak Dagoth Araynys hiánzik a legyilkolandó hamuvámpírok közül, de nem találom sehol... :(

Ha valaki tud egy nagyjából pontos helymeghatározást, az írjon! köszi!
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

A magyarositas elvileg felrak a gepre egy interaktiv terkepet, ami jelentosen megkonnyiti a dolgodat... ha azt is kijelolted telepitesnel, akkor a Morrowind/Terkepek kozott megtalalod ;)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Vik »

Worm írta:Megint én vagyok!

Asszem el vagyok átkozva, mert most Mamea barlangját nem találom... :roll:
Már hatszor végigjártam az egész Vörös-hegyet, de semmi (ha egyáltalán ott van)...
Már csak Dagoth Araynys hiánzik a legyilkolandó hamuvámpírok közül, de nem találom sehol... :(

Ha valaki tud egy nagyjából pontos helymeghatározást, az írjon! köszi!
Ha pedig nem telepítetted, és ezért nem akarod leszedni majd újrarakni a magyarítást, akkor Morrowind online map. Még szótöredékre is lehet keresni.
Worm

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Worm »

Köszi!

Azóta már megtaláltam ;)
Bishop
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008. aug. 2., szomb. 17:38

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Bishop »

Norenen-dur-ban (Bamz-Amschend-ból lehet idejutni) összefutottam egy Khash-Ti Dhrur nevű Dremora Lord-dal, és ekkor valamiért iszonyatosan túlterhelt lett a karakterem, pedig nem varázsolt rám megterhelés varázslatot. Mivel mozdulni sem bírtam, visszateleportáltam a templomba, és aludtam egy sort, de a túlterheltségem nem szűnt meg, az előző biztonsági mentés meg jó régi:(
Ez mitől van?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Vik »

Bishop írta:Norenen-dur-ban (Bamz-Amschend-ból lehet idejutni) összefutottam egy Khash-Ti Dhrur nevű Dremora Lord-dal, és ekkor valamiért iszonyatosan túlterhelt lett a karakterem, pedig nem varázsolt rám megterhelés varázslatot. Mivel mozdulni sem bírtam, visszateleportáltam a templomba, és aludtam egy sort, de a túlterheltségem nem szűnt meg, az előző biztonsági mentés meg jó régi:(
Ez mitől van?
Nem csökkentette az erődet esetleg?
Bishop
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008. aug. 2., szomb. 17:38

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Bishop »

Maxon van az összes értékem !
Mazursky

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Mazursky »

Lehet hogy egy bug.. :?: de ez csak egy tipp
Bishop
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008. aug. 2., szomb. 17:38

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Bishop »

2. nekifutásra már nem csinált ilyet, érdemes volt visszatölteni a régi mentést.
Bishop
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008. aug. 2., szomb. 17:38

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Bishop »

Halál a spam botokra !
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Vik »

Bishop írta:Halál a spam botokra !
Jó ötlet. Bár, ezek nem élnek, tehát nem hatna rájuk... :)
FRICZY

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: FRICZY »

Heló!
Tudna valaki segíteni? Hogy lehet a mérgeket használni a játékban?
(Miért nem tudom magam regisztrálni itt?)
Kösz!
Caissus
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008. ápr. 25., pén. 17:31

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Caissus »

FRICZY írta:Heló!
Tudna valaki segíteni? Hogy lehet a mérgeket használni a játékban?
(Miért nem tudom magam regisztrálni itt?)
Kösz!
Ha te kevered a mérget akkor nem tudom, hogy hogy lehet használni, de szerintem vannak méreg varázslatok. Ilyenekkel szoktak az ellenségek is támadni. Talán erről többet tudnak a morrowindhq-n.

Talán azért nem tudsz regisztrálni, mert már regisztrálva vagy. Nálam ugyanis kiírja, hogy Friczy.
FRICZY

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: FRICZY »

Caissus írta: Ha te kevered a mérget akkor nem tudom, hogy hogy lehet használni, de szerintem vannak méreg varázslatok. Ilyenekkel szoktak az ellenségek is támadni. Talán erről többet tudnak a morrowindhq-n.

Talán azért nem tudsz regisztrálni, mert már regisztrálva vagy. Nálam ugyanis kiírja, hogy Friczy.
Igen, az én általam kevert, meg a játékban található üveges mérgek érdekelnének. Azt gondoltam úgy lehet őket használni mint az Oblivionban, hogy rákenem a fegyveremre, de itt nem tudom hogy kell az ilyet. Be tudnád linkelni a hq oldalát?

Nem hiszem hogy regelve lennék, csak simán beírtam hogy FRICZY. Bár, ki tudja. Annyi helyen vagyok már regisztrálva...:D
Caissus
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2008. ápr. 25., pén. 17:31

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Caissus »

HQ

Nos, szerintem ez a Morrowind-ben amúgy sem szükséges. Hamarabb levered az ellent, mint hogy a méreg megölné. Azért van egy két olyan ellenség aki ellen történetesen jó lenne, de ezekre a szerencsétlenekre elég ha egy mérgezett bicskát tartasz a tatyódban amit harc közben kicserélsz.
Vendég

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Én a tribunál-ban akadtam el. Sőt, nem elakadtam, hanem el se tudom kezdeni. Nem akarnak felébreszteni az assasinok. Minedegy, hogy hol alszok, vagy valahol kell? Ha nem mindegy hogy hol, akkor hol?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Egyéb kérdések a végigjátszással kapcsolatban

Hozzászólás Szerző: Vik »

Vendég írta:Én a tribunál-ban akadtam el. Sőt, nem elakadtam, hanem el se tudom kezdeni. Nem akarnak felébreszteni az assasinok. Minedegy, hogy hol alszok, vagy valahol kell? Ha nem mindegy hogy hol, akkor hol?
Elvileg mindegy, de lehet, hogy nagyobb eséllyel jönnek, ha ágyban alszol. Nálam mondjuk olyan is volt már, hogy jött az orgyilkos, csak éppen valahogy nem sikerült belemásznia a házba, valahol azon kívül keresett. Azt is megpróbálhatod, hogy 2-3 órákat alszol sokszor egymás után a szabadban. Arra figyelj, hogy a legfrissebb Tribunaljavitas.esp-t használd, amit megtalálsz a pluginok között.
Válasz küldése