Oblivion Rebuild

Ötletek az Elder Scrolls Lapok fejlesztésével kapcsolatban. Milyen új kategóriákat vezetnél be, miket fordítanál le, hogy bővítenéd az oldalt?
Avatar
Adweex
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2009. jún. 18., csüt. 20:53
Tartózkodási hely: Felsőpakony

Oblivion Rebuild

Hozzászólás Szerző: Adweex »

Nos, mivel senki nem volt hajlandó, így engedelmetekkel én nyitottam egy témát... Egyik kedves commentelő, felvetette az ötletet, hogy lehetne készíteni egy Oblivion Rebuildot (használva az oblivion motorját, elkészíteni egy másfajta világot.). Persze ez egy felvetés és nem Project. De aki még mindig nem érti, ez egy olyasféle dolog lenne mint a Nehrim...

Nos akkor idézem az ötlet kitalálóját.

" A TERÜLET: A terültet kb, másfélszerse az Oblivion IV-nek. Északon havasok, hatalmas egyek, a völgyekben és a hegyeken tűlevlű erdők, és hegyek tetején a hó az úr, hóviharok tombolhatnak.Nem sok állat él itt meg, a jegesmedvéken és a havasi trollokon kívül szinte semmi nem él meg itt. Csak néhány, fagyot jól tűrő növény van erre. A hatalmas hegyek tetejére gyalog képtelenség felkapaszkodni. Délre sötét erdők találhatók, félelmetes lényekkel, sok-sok felfedezni valóval.Nyugaton egy hatalmas tenger terül el, és 8-9 sziget is található itt, más állatokkal, kultúrákkal. Keleten a táj változatos, hegyek,dombok, ligetek, bokros részek. Az egész kontinens tele állatokkal, lényekkel, kb 50 kölünböző féle-fajta fajjal. 14 nagy város található, ahol kereskedők, kovácsok,fegyverkészítők, lóárusok,céhek,boltok, és még sok-sok minden található. A természetben rengeteg kisebb falu, elfeledett civilizációk (barátságosak és ellenségesek is), bányák ahol aranyat és ezüstöt is lehet bányászni. Sok-sok folyó, benne halakkal, rákokkal, különböző vizi állatokkal. A tenger atalmas, ott nagyobb halak, viz alatt elfeledett város, kalózok,stb…a tengerparton egy hatalmas világító torony, az este veszélyes a tengeren, köd, viharok, tengeri szörnyek, kalózok…
A KÜLDETÉSEK: Van egy hosszú főküldetés, és kb 250 kisebb. Változatosak, eseménydúsak, némelyiknek csattanó van a végén, különös kapcsolatokat leplez le, és sokat tudhatunk meg a világ keletkezéséről.
ÁLLATOK,NÖVÉNYEK: Kb 50 féle állat- és szörnyfaj van, a kicsi patkányoktól a hatalmas földi-trollokig. A növényeket le lehet szedni, el lehet adni, vagy főzetet is lehet belőle készíteni, vagy ültetni is lehet, persze ehhez szereznünk kell egy saját farmot.Állatokat is nevelhetünk, de vigyázzunk teliholdkor, mert a vérfarkasok akkor nem alszanak….
TÁRGYAK: Rengeteg tárgy, és mindet lehet használni! Gyűrűből 24 egyedi terv már kész van, sok-sok ruha, és nem mindegy hogy egy vacsorán miben jelenünk meg.
VÁROSOK: mint már mondtam, 14 nagy város található. A fővárosban aréna, és a varázsló-iskola is itt található. A városok tele élettel, van ahol épp előttünk történik gyilkosság, van amikor előttünk kéri meg a szíve választottját egy ifju. Ha lopunk vagy gyilkolunk a börtönbe kerülünk, ahol hosszú napokat kell eltöltenünk, és nem tudjuk átaludni vagy ilyen…közben ki visznek az udvarra, mg is szökhetünk, dee akkor utána javasolt elmenni egy borbélyhoz és változtatni a külsőnkön.
JÁTÉKOS: fiatal korában kezdődik a játék, egy tanyán. Már itt szert teetünk képességekre…..de ez az idilli élet egyszercsak megváltozik!
Itt nincs gyorsutazás, helyette több féle hátas közül választhatunk, vagy posta kocsival is utazhatunk, ha van elég aranyunk.
CÉHEK, ISKOLÁK: Bekerülni nem egyszerű. Több próbát kell kiállnunk mitre bejutunk. A harcos-iskolába jutásért pl kinn kell éjszakáznunk a vadonban egy régi házban, és meg kell védenünk egy ékkövet, mert este sok rémísztő és erős lény fog meglátogatni….amugy 3 céh, és 4 iskola van tervben:)
Így röviden ennyi, de tudnék irni egy hihetetlenül hosszui leírást (spirál füzetben 13 oldal) de inkább nem teszem:D:D "

Avatar
Adweex
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2009. jún. 18., csüt. 20:53
Tartózkodási hely: Felsőpakony

Re: Oblivion Rebuild

Hozzászólás Szerző: Adweex »

Egy kisebb hozzá fűzés az én szemszögemből...
• Másfélszerese az oblivion területének... No ez rendben, viszont azt össze rakni nagyon hoszú idő... Illetve kéne egy részletes Topo illetve Temo gráfia is...
• A havas ötlet tetszik, de ha nem lehet felmenni... Én viszont az ilyen repülési effecteket kihagynám. Szerintem rontaná a játékot.
• Az égtájra osztás nem tetszik, főleg nem hogy ötvözni akarod a jót a rosszal. Igaz minden sütibe kell só a cukor mellé... de ez nekem picit sok. A tenger rendbe van tetszik, dombok mezők mindenhol vannak, s a hegyek is. De szerintem lehetnének nagyobb kiterjedésűek a hegyek, és esetleg elválaszthatnának egy bizonyos területet... Ahova kevesen jutnak el... A sötét erdők mocsarak nem nagyon tetszenek, szerintem ilyesmikre vannak a barlangok. De nem az én storym. Csak vélemény
• Állatokat, fajokat, városokat légyszives nevezd meg:)
• Hajózás még megoldható de, hogy random vizi szörny támadás, kalózok és hajó rombolás... kicsit nehézkes.
• Az állat rablás és a vérfarkasos dolog nem telejesen tetszik. Ha havas környéken veszed a házat? Esetleg ház építés még beépíthető lenne, így oda építesz ahova akarsz... persze jó pénzért.
• A város tiszta mint a Birodalmi főváros az obliban. a Börtön viszont egy hülyeség... Bocsánat a fogalmazásért, de anno a bűnözőkre nagyvalszeg halál járt, ha még sem nem érdekelték őket, ha ott döglenek a ketrecben meg. Manapság van az, hogy kimehetnek az udvarra. és ha kényszerből véletlen került be egy " jó " jellemű karakter? Akkor lekéne töltenie 40 napot? hmm. Az oblivion " idejét használva " Akkor 1 nap 24 perc durván. várakozás és letöltés alvás nélkül! 40*24 Perc az 960 perc... és azt elosztom az órák számával... vagyis 60 - 960/60. A játékos laza 16 órát tölt a gép elött, hogy kiszabaduljon :/ Kicsit abszúrd lenne!
• Gyors utazás nélkül? Ha pénzért lenne a gyors utazás, mint ahogy mondtad a pósta kocsi legyen! De anélkül mire átballak az ország egyik sarkából a másikra... (oblivionban a játékot egy csizmával ami felgyorsít, azzal is 10 perc mire végig mész rajta egy csikban... ha másfélszer akkora.. Szerinted?:D
• + Ez hogy egy követ kell megvédeni próba ként mert szörnyek támadnak rád egy házba. Inkább, száműznek téged egy szigetre, 4 nap múlva látjuk egymást. Ne halj éhen. Legyen vized, és sok sikert... Jah és persze éld túl... :)

Nos nagyából ennyi. Ha gondolod készíts egy nagyobb részletesebb leírást, és átírom amit commentbe kaptunk.

Mellékesen segítenék megcsinálni, jól rajzolok, jó wok szinkronnak és valamennyire értek is az obli moddolásához... Viszont 1 dül nem lehet elkezdeni! Bocsánat 2 en... Illetve nem 1 napba tellik... + Milyen nyelvre akarod kiadni? Mert ha még nonprofitként csinálnánk, persze így is lett tervezve, akkor is alig lenne !játékos! "mondjuk úgy kárba vészne...

oblivionboy
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2010. aug. 27., pén. 9:15

Re: Oblivion Rebuild

Hozzászólás Szerző: oblivionboy »

Először is, köszönöm hogy nyitottál egy fórumot! Másodszor, valóban van egypár rossz ötlet, és nem veszem rossz néven az építő jellegű kritikát ;)
Az állatokat, városokat hamarosan bemutatom, egy hosszabb leírásban :)

oblivionboy
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2010. aug. 27., pén. 9:15

Re: Oblivion Rebuild

Hozzászólás Szerző: oblivionboy »

Az 1000 éves tölgy, amely titkokat őriz, de felébreztni nem túl egyszerű!!:
http://kep.psharing.com/413886.jpg
E kapu mögött egy társaság él, a "Vér fiai", belépni viszont ezen a kapunk nehéz!:
http://kep.psharing.com/413889.jpg
Szeretném bemutatni a játékot részletesen! Ezért majd rengeteg képet és magyarázatot teszek fele!
Először is az elfeledett, vagy még fel sem fedezett népeket:
Majommber: http://kep.psharing.com/413933.jpg
Egy civilizálatlan, és ősi nép. Fennt élnek a magas hegyek ormai között, nem túl nagy létszámban, egy aprócska faluban. A magas hegyek között van elrejtve ez a falucska, kunyhókban élnek. Vadászásból, gyűjtögetésből élnek. Kő fegyvereik vannak, nem túl erősek, viszont kitűnően tudják őket használni. gy majom isten imádnak, mert úgy tartják tőle származnak, és sokszor mutatnak be ember áldozatot neki. Remek gyógyital keverők. Néhányan már megpróbáltak eljutni hozzájuk, de csak keveseknek sikerült...na majd mi :D :D

Avatar
Adweex
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2009. jún. 18., csüt. 20:53
Tartózkodási hely: Felsőpakony

Re: Oblivion Rebuild

Hozzászólás Szerző: Adweex »

Látom dolgoztál rajta, de nekem olyasmi mintha 100 filmet és játékot összegyúrnánk egybe amibe minden benne van.

Szerintem picit túlcsordul. Saját világi középkori síkot szeretnél létrehozni, vagy egy teljesen külön síkot ami nem ebben a világban játszódik... A Majom szerű lényeket számtalan filmben feldolgozták.
Faj probléma :
- Hosszú ideig tartó grafikázás
- + egy nép törzs, történet kitalálás, és illetve a nyelvezetüket
- Harci modor egyébb leírások
- Animálás
- Elhelyezés...

Mondjuk nem tudom ki, hogy van ezzel az ötlettel :P
Élő tölgyek - Aion játék - meg még jó pár film...
Vér fiai? Ez olyan Dark Brotherhood stílus... Bővebb infot kaphatnák róla?
Na szép vagyok xD félre ne értsd nem leírom a világodat, csak ritka egy nagy kritikus szám wan...

oblivionboy
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2010. aug. 27., pén. 9:15

Re: Oblivion Rebuild

Hozzászólás Szerző: oblivionboy »

Vér Fiai: Egy szervezet, melynek "főhadiszállása" a főváros utcái alatt húzódnak. Egy pincéből lehet bejutni, de nem egyszerűen! Egy beszélő kőajtó állja útunkat. 3 feladatot kell teljesítenünk neki, hogy beengedjen minket. Bent vámpírok laknak, és csak este merészkednek elő, áldozatra várva. Csatlakozhatunk, és akkor mi is vámpírrá válunk, sok új, hasznos tulajdonságot kapva, de sok mellékhatása van. Pl hogy napra nem érdemes kimenni... Küldetéseket vállalhatunk itt el, és közben egy egész történt bontakozik ki előttünk, a csoport keletkezéséről, és a vámpirizmus kezdeteiről.Ugy röviden ennyi, de várom a kérdéseket róla, amit csak tudni akartok :)

Avatar
Adweex
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2009. jún. 18., csüt. 20:53
Tartózkodási hely: Felsőpakony

Re: Oblivion Rebuild

Hozzászólás Szerző: Adweex »

Amit most elmondtál az lazán az oblivion beli Dark Brotherhood (Sötét testvériség). Annyi, hogy egyben áll a főtörténettel, és ezen kívül 3 feladatot kell teljesíteni a csatlakozáshoz és nem 1 et. O.o Biztos végig gondoltad te ezt? :D

Vendég

Re: Oblivion Rebuild

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Hát átgondoltam, igaz hogy ebben-abban hasonlít az oblihoz, de a nehrim is hasonlít alapjaiban hozzá... :)

Avatar
Adweex
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2009. jún. 18., csüt. 20:53
Tartózkodási hely: Felsőpakony

Re: Oblivion Rebuild

Hozzászólás Szerző: Adweex »

Akkor szerintem annyiban lebeszéltük, hogy ahhoz, hogy egy saját játékot készíthessünk, nem az oblivion alapjaira kell épülni. Vagyis a motorját, s semmit sem vehetünk onnan. Saját programot, grafikai motort venni, vagy kreálni, hogy működtethessük!

Illetve elkészíteni azt. :)

obliivionboy

Re: Oblivion Rebuild

Hozzászólás Szerző: obliivionboy »

http://kep.psharing.com/424778.jpg
Az egyik harcos nép...

wolf

Re: Oblivion Rebuild

Hozzászólás Szerző: wolf »

Én annak örülnék ha a régi karaktert megtartva lehetne átmenni 1 kapun a te világodba.Igy a gyerekes rész kimaradna, de szerintem kevesebbet kellene "szenvedni." A terület lehetne kisebb, mert akkor kivitelezhetőbb lenne.A másik meg az hogy TES V.-re felesleges várni, a TES IV. motorja meg ad mindent, rengeteg mod van hozzá és még rengeteg is lessz.Amúgy az ötleted nagyon tetszik, de ezeket vedd figyelembe. :) Jaj és fodrász jólenne :)

Avatar
danimester
Hozzászólások: 47
Csatlakozott: 2010. júl. 15., csüt. 13:24

Re: Oblivion Rebuild

Hozzászólás Szerző: danimester »

Jól hangzik ez a Nehrim ;)
Kár hogy nem működik az Oblivion :(

Válasz küldése