Kiegek, na most akkor hogyan is?

The Elder Scrolls III: Tribuanal magyarításával kapcsolatos ügyekben írj ide.
Vik
Hozzászólások: 3701
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Vik » 2008. ápr. 10., csüt. 21:53

Nordavind írta:Nem emlékszem, de szerintem a fentihez hasonló, csak más dolgot nem talált... not run anymore meg ilyenek. Egyszer jött be csak, én meg nem írtam le, de mindjárt küldök neked mentést Sotha Sil csarnokából, mert Almalexia is eltűnt :P
Becsszóra, nem akartam eltüntetni... :)
A warnings.txt-ben benne lehet a hibaüzenet.

Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Nordavind » 2008. ápr. 10., csüt. 22:00

Nem találom, de az utolsót igen. Elindítottam a játékot, hogy csináljak egy normál mentést neked és ezt kaptam:

Script Sotha_SothaSil
Trying to RunFunction index greater than function count
The script will not run anymore.

Nos, a dwemeres is ilyen volt, csak a Script után jött az időjárás, de nem emlékszem a pontos angol kifejezésre.

Vik
Hozzászólások: 3701
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Vik » 2008. ápr. 11., pén. 9:17

Nordavind írta:Nem találom, de az utolsót igen. Elindítottam a játékot, hogy csináljak egy normál mentést neked és ezt kaptam:

Script Sotha_SothaSil
Trying to RunFunction index greater than function count
The script will not run anymore.

Nos, a dwemeres is ilyen volt, csak a Script után jött az időjárás, de nem emlékszem a pontos angol kifejezésre.
Ezeket már sikerült javítanom, még a te mentésedben is jó, de szegény karakterednek hiányzott a feje. :)

Azért nem bántam volna, ha nem kerülnek elő ilyen számú súlyos hibák a tesztelés végén olyan helyeken, ahol korábban nem is voltak...

Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Nordavind » 2008. ápr. 11., pén. 9:29

A feje? :D Látom nem egy head pack-ot használunk :D Mondjuk a feje lényegtelen, a kabátja jó, bár gondolom az sem jelent meg neked, pedig egy kalóztól vettem :D

Végigszaladtam megint (tényleg rohanás volt) a végjátékon, de az üzenet ugyan az volt, most viszont direkt csináltam egy mentést még mielőtt belépnék Sotha Sil-hez, szóval ha kell a teszthez akkor átküldöm szívesen :)

Vik
Hozzászólások: 3701
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Vik » 2008. ápr. 11., pén. 9:46

Nordavind írta:A feje? :D Látom nem egy head pack-ot használunk :D Mondjuk a feje lényegtelen, a kabátja jó, bár gondolom az sem jelent meg neked, pedig egy kalóztól vettem :D

Végigszaladtam megint (tényleg rohanás volt) a végjátékon, de az üzenet ugyan az volt, most viszont direkt csináltam egy mentést még mielőtt belépnék Sotha Sil-hez, szóval ha kell a teszthez akkor átküldöm szívesen :)
Kösz, nem kell, mindjárt átküldöm a jelenlegi Tribunaljavitást, hogy végig tudd játszani. Most még azt nézem, van-e olyan mellékküldi, ahol szintén előjön olyan hiba, ami korábban nem volt.

Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Nordavind » 2008. ápr. 11., pén. 9:51

Rendben :) Még jó, hogy csináltam mentést, így nem kell átverekednem magam megint a sok roboton :D Tényleg, a dwemer időjárás szabályzó is javítva lett, mert ott is van egy save fájlom, így egyből tesztelhetem ;)

Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Nordavind » 2008. ápr. 11., pén. 10:16

Összegezve... Minden OK! :D Almalexia megjelent, majd meghalt, Azura sem felejtette el megköszönni a dolgokat, aztán visszatöltöttem a dwemer masina mentését és láss csodát az is megjavult :)

Mit is mondhatnék... Köszönöm :)

Vik
Hozzászólások: 3701
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Vik » 2008. ápr. 11., pén. 10:58

Nordavind írta:Összegezve... Minden OK! :D Almalexia megjelent, majd meghalt, Azura sem felejtette el megköszönni a dolgokat, aztán visszatöltöttem a dwemer masina mentését és láss csodát az is megjavult :)

Mit is mondhatnék... Köszönöm :)
Szívesen... Még valami apróságot javítottam benne, úgyhogy a legújabb Tribunaljavitas.zip letölthető a honlapomról. http://dotyo.fw.hu.

Remélem, több hiba már nem lesz...

Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Nordavind » 2008. ápr. 11., pén. 11:41

Hát 2-szer egymás után végignyomtam, szóval nem mostanában fogom elkezdeni megint a Tribunal-t, így a régebbi küldetések, ha nem működnének, majd csak valaki szóvá teszi ;) Mindenesetre jók voltak a szövegek, élvezettel olvastam Mournhold dolgairól, beszélgettem az emberekkel és segítettem ügyes-bajos dolgaikban... Házam is van itt, úgyhogy azt hiszem betelepülök a fővárosba, Almalexia gyűrűjével úgyis bármikor Vivec-be utazhatok ;)

Gratulálok még egyszer a magyarosításhoz, Morrowind + Tribunal... hát nem kis munka, le a kalappal az egész csapat előtt :)

Vik
Hozzászólások: 3701
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Vik » 2008. ápr. 11., pén. 20:12

Nordavind írta:Hát 2-szer egymás után végignyomtam, szóval nem mostanában fogom elkezdeni megint a Tribunal-t, így a régebbi küldetések, ha nem működnének, majd csak valaki szóvá teszi ;) Mindenesetre jók voltak a szövegek, élvezettel olvastam Mournhold dolgairól, beszélgettem az emberekkel és segítettem ügyes-bajos dolgaikban... Házam is van itt, úgyhogy azt hiszem betelepülök a fővárosba, Almalexia gyűrűjével úgyis bármikor Vivec-be utazhatok ;)

Gratulálok még egyszer a magyarosításhoz, Morrowind + Tribunal... hát nem kis munka, le a kalappal az egész csapat előtt :)
Vagy csak egyszerűen átnézem az egészet hétvégén mégegyszer, mer' az jó... :D

Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Nordavind » 2008. ápr. 11., pén. 22:09

Mondjuk szerencsére nem olyan hosszú, ha már az ember ismeri a küldetéseket ;) Jó szórakozást hozzá :D

Vik
Hozzászólások: 3701
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Vik » 2008. ápr. 12., szomb. 10:57

Nordavind írta:Mondjuk szerencsére nem olyan hosszú, ha már az ember ismeri a küldetéseket ;) Jó szórakozást hozzá :D
Szórakozást? :D Nem Kotor ez, hogy tizedszer is szórakoztató legyen... :D
(Na jó, ott se tartok még annyiszor... :) )

Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Nordavind » 2008. ápr. 12., szomb. 12:20

Kotor? Az jó volt, bár nem vittem végig... nah elég volt ennyi OFF :D Azért a Morrowal is el lehet szórakozni, persze az más ha az ember játszik, vagy épp hibákat keres :P

Vik
Hozzászólások: 3701
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Vik » 2008. ápr. 12., szomb. 19:04

Nordavind írta:Kotor? Az jó volt, bár nem vittem végig... nah elég volt ennyi OFF :D Azért a Morrowal is el lehet szórakozni, persze az más ha az ember játszik, vagy épp hibákat keres :P
80 rutint néz át, hátha van bennük lefordítanivaló...

19000 betű kész...

Na, most akkor szünet :roll:

Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Nordavind » 2008. ápr. 12., szomb. 22:31

Úgy megszoktam, hogy minden magyar, hogy most nincs kedvem nekiállni Bloodmoon-ozni :D Lehet magam is letesztelem újra mind a főjátékot, mind a Tribunal-t egy új karakterrel :D

Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Nordavind » 2008. ápr. 14., hétf. 14:41

Bár új karaktert nem csináltam, de a Tribunal-t ismét végigvittem minden mellékküldetésével egyetemben, és szerintem nyugodtan mondhatom, hogy az utolsó javítással hibamentesen fut ;)

Vik
Hozzászólások: 3701
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Vik » 2008. ápr. 14., hétf. 18:52

Nordavind írta:Bár új karaktert nem csináltam, de a Tribunal-t ismét végigvittem minden mellékküldetésével egyetemben, és szerintem nyugodtan mondhatom, hogy az utolsó javítással hibamentesen fut ;)
Akkor ma nem kell éjszakáznom. Ez jó hír. :D

Babilon5
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Babilon5 » 2008. ápr. 24., csüt. 18:36

Sziasztok emberek!

Mint újonc vagyok itt, s ezúton is köszöntöm a régieket. :ugeek:

Nálam kérdések tömkelege merült fel, főleg mivel volt igen sok bosszankodásom már.

Egyszer volt, hol nem volt, feltelepítette ismerősöm a játékot, kiegészítőstül, patchekkel, meg egy tonna pluginnal, no meg elszórtan pár installálást i8génylő javítással (better bodies (persze a meztelent választva), hangok, ilyesmik). Ez volt olyan éve.
Aztán úgy két hete nézelődök, s lám, készen találtam a magyarítást, aminek nagyon megörültem, letölt, hazavisz, feltesz, nincs gond, legalábbis így hittem első látásra.

Aztán végigvittem az alapot, meg örültem a fejemnek.
Csakhogy ezt követően voltam olyan állat, hogy, ha már van editorja, akkor szerkizzünk. Igen ám, csakhogy nem épp egy starcraft editor, szerencsésen szét is romboltam pár dolgot. No, ilyen vagyok, a kísérletezgető boszorkánymester.

Ok, mivel azóta tudom, hogy, ha valamit aktívként jelölök meg, akkor azt szerkesztem, nincs mentés másként. Ezúton is bocsi, letöröltem azóta a szétbarmolt magyarjavítást (meg mindent).

Kb. 5. újrarakásra most hellyel-közzel működik a játék.
Ellentétben az előző esettel most minden be van jelölve (felraktam pár grafikai plugint, meg hangot, mást nem mertem, pedig van csomó), ami fent van, nem csak a magyarjavítás, meg morrowind alap, mint előzőbe.
A videók ezúttal tényleg feliratosak, cserében eltűnt jópár a video könyvtárból.
Eltűntek viszont a karakterbeszédek kiírásai. Mármint az ilyen szipog, meg menj tovább, mi a helyzet külföldi, hasonlók. Nem nagy gond(ahogy a felirat nélküli videó se volt elsőbe), de érdekelne miért?

Aztán van jó pár plusz is, ami nem tudom hova tartozik (ti.:pocsék vagyok angolból).
Olvastam, hogy Tribunal, meg Bloodmoon nincs még kész (vagyis véglegesen kész). Gondolom valamelyikhez tartozik az a bizonyos Solstheim a terrible place (felteszem az északi nagy sziget, mert az az előzőben nem volt ott ;) ).

Mindjárt rátérek még a többi kérdésre is (pedig ez net café, ti.: otthon nincs netem, de van mikor előre írok meg hsz-eket, néha kijön 10-20 oldal).

Kísérletező kedvű BM-ként rájötem arra is, hogy elcseszem az egészet és lehet úra rakni, ha a magyarítás után elkezdek + pluginokat feltenni. Ellenben itt az oldalon múltkor láttam pár plugint, ami elvileg magyarosítva van.
Tehát, ha ezeket most utólag (magyarosítás után) felteszem, akkor azzal lesz gond? :roll:

A másik:
Mivel angolból pocsék vagyok, így lehetetlen, hgy fordítással segítsem a team munkáját.
Ellenben ismerősök, meg letöltések jóvoltából van egy rakat kiegészítésem az Elders Scrolls III.-hoz, köztük igen sok olyan, ami nem eredendően hivatalos, illetve nem tudom, az-e.

Közülük a többség igen jó.
Például vannak plusz hangok, ugye a remek külső, ami meztelen karaktereket is engedélyez, ha úgy tesszük fel, új tengeri és szárazföldi élővilág, egy felteszem hivatalos morrowind teljes (favágás, bányászat, meg egyéb képzettségekkel), egyéb realizálások (pl. mágia töltődés, vagy épp a wc-re kell menni/ hasonlók kieg), vagy éppen a meglehetősen nagy kieg., ami teletölti gyerekekkel (meg gyerekruhákkal, gyerekküldikkel, stb...) a világot.
Meg ezekhez hasonló nagyobbak, pl. herbalista képzettség+növények, textúra lecserélő, bájitalok, varázslatok,felső korlát eltörlők (vagyis nem 100 a max. képesség, meg képzettséghatár), ilyesmik.
Meg persze csoportnyi kisebb, ház plugin, küldetések/ helyek plusszok.

Tehát ezeket el tudnám küldeni, persze csak, ha ez nem jár negatív következményekkel. Meg persze közmegelégedésre szolgálna felteszem, ha ezek is le lennének fordítva, s lehetőleg egységes csomagban letölthetővé téve. A nagyobbakkal biztos sok munka lenne (szörnyes exék, gyerekes kieg., meg a realizálósok).

A másik, vettem észre komolyan, hogy az editor nincs magyarosítva.
A használatához tudna-e valaki küldeni egy részletes magyar leírást? Nagyon megköszönném, mert bár olyan katasztrófális hibákat (remélem) már nem követek el, mint kezdetben (egy normális (alap) plugint sikerült már összeállítanom), de sok mindenhez szükségem lenne rá. Mert ötlet az van dögivel (no igen, a majd 9 éves szerepjátékos (papíros) háttér), csak a megavalósítás nem megy.

Épp a mai aktuális gondjaim pl. olyanokkal voltak, hogy magasságot miképp változtatok a kültérnél (mert a környezőhöz igazítás már megy, de az túl durva), hogyan lehet küldiket kreálni (elve az ilyen elfogadás (igen, nem, harmadik válasz, de maga a küldi sem, meg a naplóbejegyzések), új dialógosokat hozzáadni, amik működnek is (vagyis hozzáadni tudok körülményesen, de az nem válik kattinthatóvá).

Ötlet ugye dögivel, de több dologgal még meg se próbálkoztam.
Amint beletanulok, akkor viszont valószínű elárasztalak benneteket magyar pluginokkal. :geek:
Ehhez viszont előbb megértésben kellenének segítségek (ugye a magyar részlete leírás, ha már magyarítás nincs, bár a mellé se árt pl. a dialógusok logikájánál, meg komolyabb dolgoknál (plusz csillagjegyek/ fajok/ képzettségek, szörnyalapok és textúráik készítése, meg ugyanez fegyvereknél, tárgyaknál, egyebeknél.)
Egyéb hasonlóan nagyobb dolgok (helyek, alapok, textúrák), amiket még nem találtam, de lehet vannak, pl. ásott kutak (valamiféle van a dwemereknél, meg van a Rozsomák Csarnok külrészén is, de utóbbiba nekem nem sikerült belemenni). Vagy ugye romos erődök, őrtornyok, elhagyva (nem dwemer), amit szintén nem láttam (ha van, akkor csak szóljatok), ehhez szintén sok minden kapcsolódhat (csontvázcsapatok támadnak fel, vagy épp újrajátszanak egykori csatákat átok/ gonosz mágia/ időzár, egyebek miatt).
Aztán szintén nagyobb dolog, ami nem nagyon megy: scriptek szerkesztése. Pedig határozottan kellene pár dologhoz, de annyira mukkom sincs hozzá, hoyg még BM módiban se próbálkoztam. (javascript tapasztalatok ugye, hogy könnyű elrontani, még ha viszonylag értjük is).

Előzetesben ennyi, de majd, ha lesz időm/ pénzem, akkor még lesz több felvetésem/ kérésem/ javaslatom is.

Babilon5

Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Nordavind » 2008. ápr. 24., csüt. 20:17

Babilon5: Üdv a fórumon! :)

A szerkesztő progihoz nem értek, de van itt egy kis olvasnivaló, ha nincs neted, úgy mentsd le a lapotkat aztán otthon végigolvasod. Szóval a linkek:

T.E.S. CS FAQ
3D modellezés Morrowindhez

Mint mondtam nem értek a CS-hez, de ha a magyarosítást megbuheráltad, talán egyszerűbb újra leszedni aztán újratelepíteni az egészet úgy ahogy van, hátha megjavul ;)

Sok plugin/mod nem működik együtt a magyarosítással, lévén az alapjáték mesterfájlja sok helyütt megváltozott, így vagy kísérletezel olyanokkal, amiket nem itt találsz az oldalon (pár újrarakás után én már nem kísérletezek), vagy az ezen az oldalon található pluginokat használod + a magyarosítás során feltelepülő hivatalos dolgokat. Az általad leírt modok megtalálhatók az Elder Scrolls legnagyobb mod és plugingyűjtő oldalán, a Planet Elder Scrolls-on (fantáziadús egy név :D ).

A Tribunal készen van, bár béta verzióként lehet letölteni, de Vik jóvoltából már a végleges javítással minden rendesen működik ;) Bloodmoon... hát remélem lesz :D

Avatar
Brenda
Hozzászólások: 156
Csatlakozott: 2008. feb. 6., szer. 22:41

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Brenda » 2008. ápr. 25., pén. 9:57

Babilon5: Csak egy apróság: a hangfeliratokat egyszerűen be kell kapcsolni. Ha jól emlékszem, a játék főmenüjéből a Beállítások menüpont alatt a megjelenítési beállítások között találod (kb. ott, ahol pl. a célkeresztet ki-bekapcsolod).
A többit Nordavind elmondta. :)

Babilon5
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Babilon5 » 2008. ápr. 25., pén. 13:56

Köszi a gyors válaszokat.

Tehát a szövegek egyszerűek. :)

A többivel meg kísérletezgetni. Grat... :( :shock:
Tehát, akkor érdemesebb magyarítást megint leszedni, az innen letöltött kompatibilis (de angol nyelvű) pluginokat feltenni, ha jól értettem.

Csakhogy még így se lesznek magyar nyelvűek az azon pluginokhoz kapcsolható részek. Megint olvashatom az angol szöveget bizonyos részeken...
Nah részben ezért is írtam be néhány plugint, amik vannak, hogy amennyiben kapacítás/ kedv van hozzá, úgy azokat is jó lenne magyarra fordítani (germán meg újlatin nyelvcsaládot nem komálom/ tudom jól).

Nardavind!

Abban meg félreértettél, másodjára nem a magyarításba írtam bele, külön plugint csináltam. A furcsa az benne, hogy nem okoz gondot a régi mentésnél, de nem is akarja elfogadni a további változtatásokat Balmorában, mióta eljutott oda a kari (ugye nem nagy dolog addig eljutni). Pedig határozottan zavar, hogy az egyik láda félig a padlóban maradt, meg 10 aranyért kutat kéne ásni a mágusok céhe egyik asztala alá... :lol:
Tehát ebből arra következtetek, hogy akkor, amennyiben már egyszer be lett töltve a többi pluginnal együtt, nem lett kivéve az adott plugin, és akkor módosítom, úgy megmarad az első aktiválás idején fennáló helyzet.

Nah, majd csak rájövök pár dologra még. :ugeek:

Vik
Hozzászólások: 3701
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Vik » 2008. ápr. 25., pén. 22:30

Babilon5 írta:Sziasztok emberek!

Mint újonc vagyok itt, s ezúton is köszöntöm a régieket. :ugeek:

Nálam kérdések tömkelege merült fel, főleg mivel volt igen sok bosszankodásom már.
<nyissz>
Épp a mai aktuális gondjaim pl. olyanokkal voltak, hogy magasságot miképp változtatok a kültérnél (mert a környezőhöz igazítás már megy, de az túl durva), hogyan lehet küldiket kreálni (elve az ilyen elfogadás (igen, nem, harmadik válasz, de maga a küldi sem, meg a naplóbejegyzések), új dialógosokat hozzáadni, amik működnek is (vagyis hozzáadni tudok körülményesen, de az nem válik kattinthatóvá).

Ötlet ugye dögivel, de több dologgal még meg se próbálkoztam.
Amint beletanulok, akkor viszont valószínű elárasztalak benneteket magyar pluginokkal. :geek:
Ehhez viszont előbb megértésben kellenének segítségek (ugye a magyar részlete leírás, ha már magyarítás nincs, bár a mellé se árt pl. a dialógusok logikájánál, meg komolyabb dolgoknál (plusz csillagjegyek/ fajok/ képzettségek, szörnyalapok és textúráik készítése, meg ugyanez fegyvereknél, tárgyaknál, egyebeknél.)
Egyéb hasonlóan nagyobb dolgok (helyek, alapok, textúrák), amiket még nem találtam, de lehet vannak, pl. ásott kutak (valamiféle van a dwemereknél, meg van a Rozsomák Csarnok külrészén is, de utóbbiba nekem nem sikerült belemenni). Vagy ugye romos erődök, őrtornyok, elhagyva (nem dwemer), amit szintén nem láttam (ha van, akkor csak szóljatok), ehhez szintén sok minden kapcsolódhat (csontvázcsapatok támadnak fel, vagy épp újrajátszanak egykori csatákat átok/ gonosz mágia/ időzár, egyebek miatt).
Aztán szintén nagyobb dolog, ami nem nagyon megy: scriptek szerkesztése. Pedig határozottan kellene pár dologhoz, de annyira mukkom sincs hozzá, hoyg még BM módiban se próbálkoztam. (javascript tapasztalatok ugye, hogy könnyű elrontani, még ha viszonylag értjük is).

Előzetesben ennyi, de majd, ha lesz időm/ pénzem, akkor még lesz több felvetésem/ kérésem/ javaslatom is.

Babilon5
CS-t gyakorolni kell, előbb-utóbb belejössz. Magasság változtatást pl. én se tudom, hogy kell csinálni.

Párbeszédek logikája szerintem nem nehéz, keress valami egyszerűbb párbeszédet (pl. Fargoth a játék elején), nézd meg CS-ben, hogyan is történik a lekezelése. Vagy, ha van az első kiadásból TNPC kiegészítőd, abban találhatsz példát arra vonatkozóan, milyen buktatói vannak hibás feltétel-sorrendeknek; összehasonlítva a mostani kiadással pedig megnézheted, hogyan kell jól működő "Folytatás"-t írni. Bár ez nyilván az alapjátékban is előfordul pár helyen. Ha magyar szövegeket akarsz a játékba illeszteni, akkor figyelj oda az ékezetes karakterekre! Kereséshez a Szerkesztés menü-szöveget keres pontja ajánlott. Apropó, a magyarításhoz jár egy többé-kevésbé magyar nyelvű CS is.

Ha használtál egy kiegészítőt, mentettél abban a cellában, majd kilépés után változtattál valamit, akkor betöltésnél nem fog megjelenni a játékban, csak ha kikapcsolod azt a kiegészítőt, újraindítod a játékot, másik cellában újra mentesz, kilépsz, bekapcsolod a kiegészítőt, újraindítod a játékot. Mellesleg az ilyen trükközés a legjobb módja annak, hogy ún. piszkos mentést készíts. (Ajtók, zászlók, NJK-k több példányban jelenjenek meg a játékban.)

Morrowind Comes Alive modot már más is kérte. Ha lenne valaki, aki lefordítja (csakúgy, mint a többit), akkor Ákos előbb-utóbb hozzá tudná igazítani a magyarításhoz. Ugyanez igaz a többi kiegészítőre. Csak az a kérdés, kinek van erre ideje, illetve kedve hozzá? Én speciel napok óta éjszakázom (mondjuk nem csak Morrowind miatt), most 22:46 van, 04:30-kor ébresztő lesz, de még rengeteg munka van hátra. Jó, nem holnap van a határidő, de azért van köztük sürgős is...

Scriptekben esetleg tudok segíteni, már tűrhetően értek hozzá. Hogy könnyű elrontani? Hajjaj... :D

Mi volt itt 1-2 hete Tribunal tesztelés alatt... Úgy adtam ki a kezemből, hogy tudtommal jól működött. Hát nem, pedig csak 1 rutint írtam át, és azt teszteltem is. De Mournhold, Templomudvar cellán nem, és épp ott okozott galibát. Aztán másutt is. Gyakorlatilag az egész Tribunal főküldetést tönkrevágta, úgyhogy arra is ráment pár éjszakám. :)

Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Nordavind » 2008. ápr. 26., szomb. 11:41

Mi volt itt 1-2 hete Tribunal tesztelés alatt... Úgy adtam ki a kezemből, hogy tudtommal jól működött. Hát nem, pedig csak 1 rutint írtam át, és azt teszteltem is. De Mournhold, Templomudvar cellán nem, és épp ott okozott galibát. Aztán másutt is. Gyakorlatilag az egész Tribunal főküldetést tönkrevágta, úgyhogy arra is ráment pár éjszakám. :)
De megérte, hiszen utánna már jól futott minden, Almalexiától kezdve a dwemer időjárás masináig :)

Babilon5
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Babilon5 » 2008. máj. 4., vas. 20:28

Emberek!

Otthon összeütöttem a magyar plugirás alapjairól egy kisebb írást. A kisebb ez esetben azt jelenti, hogy 25+ oldal (eddig). Leginkább arról van benne szó, hogy miket lenne érdemes, miket nagyon nem, illetve vannak még hozzá kapcsolható dolgok is (pl. átbeszélendő dolgok, az, hogy valami (pl. iskola, ispotály) illik-e, kell-e a szigetre).

Tehát ezt ide, másik topicba, vagy új topicba tegyem?
(Mindenképp fórumba, nem levélben, mert sok mindent át kellene beszélni vele kapcsolatban.)

Vik
Hozzászólások: 3701
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Vik » 2008. máj. 5., hétf. 9:29

Babilon5 írta:Emberek!

Otthon összeütöttem a magyar plugirás alapjairól egy kisebb írást. A kisebb ez esetben azt jelenti, hogy 25+ oldal (eddig). Leginkább arról van benne szó, hogy miket lenne érdemes, miket nagyon nem, illetve vannak még hozzá kapcsolható dolgok is (pl. átbeszélendő dolgok, az, hogy valami (pl. iskola, ispotály) illik-e, kell-e a szigetre).

Tehát ezt ide, másik topicba, vagy új topicba tegyem?
(Mindenképp fórumba, nem levélben, mert sok mindent át kellene beszélni vele kapcsolatban.)
Szerintem tedd ki a netre, a pluginok fórumba pedig egy hivatkozást hozzá.

Babilon5
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Babilon5 » 2008. máj. 6., kedd 11:00

Ezért dobjak össze egy honlapot? :shock:
Talán azt azért nem érdemes. Ha már csinálnék, akkor a teljeset a pluginoknak, de minek darabolódni, szerintem jó honlap ez a témához.

Vagy, ha golndolod, akkor elküldöm levélben és a te honlapodra is felpakolhatjuk, ha már mindenképp linkelni érdemes szerinted (nálad úgyis van már pár cucc).

Babilon5
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Babilon5 » 2008. máj. 7., szer. 12:21

A better sky pluginnak van olyan (felteszem újabb) verziója, amiben az éjszaka javítva van?
Mert csak gyönyörű nappal, esőben, meg sok féle módon, kivéve éjszaka, mikor csak a szélen vannak csillagok, középen a szép égitest helyett ugyan gyenge fényerővel rendelkező, de kék ég van, ami sokat ront a dolgon...

Witcher

Almalexia még mindig fukar...

Hozzászólás Szerző: Witcher » 2008. nov. 24., hétf. 5:35

Sziasztok

Almalexia még mindig fukar... és nem adja oda a pengedarabot, petig feltettem a jegfrisseb javítárt.

Nincs ötletem. Tud valaki segíteni? Köszi... :(

Vik
Hozzászólások: 3701
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Almalexia még mindig fukar...

Hozzászólás Szerző: Vik » 2008. nov. 24., hétf. 16:13

Witcher írta:Sziasztok

Almalexia még mindig fukar... és nem adja oda a pengedarabot, petig feltettem a jegfrisseb javítárt.

Nincs ötletem. Tud valaki segíteni? Köszi... :(
Gyanítom, az a baj, hogy már találkoztál ezzel a hibával, és utána próbáltál meg javítani rajta. Akkor már hiába. Állj vissza egy korábbi mentésre, esetleg küldd el nekem a v_dozsa(kukac)fibermail(pont)hu címre a mentésedet (tömörítve!), hátha kezdhetek vele valamit.

Witcher

Re: Almalexia még mindig fukar...

Hozzászólás Szerző: Witcher » 2008. nov. 24., hétf. 18:17

Vik írta:
Witcher írta:Sziasztok

Almalexia még mindig fukar... és nem adja oda a pengedarabot, petig feltettem a jegfrisseb javítárt.

Nincs ötletem. Tud valaki segíteni? Köszi... :(
Gyanítom, az a baj, hogy már találkoztál ezzel a hibával, és utána próbáltál meg javítani rajta. Akkor már hiába. Állj vissza egy korábbi mentésre, esetleg küldd el nekem a v_dozsa(kukac)fibermail(pont)hu címre a mentésedet (tömörítve!), hátha kezdhetek vele valamit.
Köszönöm hogy segítesz. Elküldtem a mentést.

Vik
Hozzászólások: 3701
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Almalexia még mindig fukar...

Hozzászólás Szerző: Vik » 2008. nov. 24., hétf. 19:14

Witcher írta: Köszönöm hogy segítesz. Elküldtem a mentést.
Meg is jött. Vicces ez a Tribunal. :)

Nem jó ám, ha az egyszeri Nerevarine csak úgy elkezdi a saját szakállára összegyűjteni a pengedarabokat. Csak szépen, sorban. Ha nem Almalexiával kezded, akkor bizony olyan helyzet áll elő, mint nálad, hogy először csak néztem, mondván ilyen nem is létezik. Pedig mégis. :D

Na, mindjárt kezelébe veszem, hátha rá lehet venni ezt a feledékeny asszonyságot, adja oda a te pengédet is... :D

Szerk: kész is van, a legfrissebb Tribunal javítás letölthető a pluginok közül. Remélem, ezzel az utolsó rejtett hiba is megszűnt benne.

Longsfield

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Longsfield » 2010. jan. 30., szomb. 20:21

A Morrowind alapjátékra telepítettem a 2 kiegészítőt is.
Az indításnál az adatfájloknál a menűben mit kell bejelölni x-el,hogy működjenek a kiegészítők?
Hogyan tudom megnézni,hogy működnek?

Zoli182
Hozzászólások: 143
Csatlakozott: 2009. aug. 28., pén. 21:19
Tartózkodási hely: Valahol Seyda Nenn és Balmora között

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Zoli182 » 2010. jan. 30., szomb. 23:35

Longsfield írta:A Morrowind alapjátékra telepítettem a 2 kiegészítőt is.
Az indításnál az adatfájloknál a menűben mit kell bejelölni x-el,hogy működjenek a kiegészítők?
Hogyan tudom megnézni,hogy működnek?
Hát magát a két keget kell kipipálni+maga a játék meg a cuccok amik esetleg használsz.
A kieget meg úgy tudod megnézni hogy elméz Khuulba és át mész Solsteinhbe, a másik kiegnél meg ha a vadonban alszol akkor arra ébredsz hogy egy bérgyilkos meg akar ölni.

Longsfield

Re: Kiegek, na most akkor hogyan is?

Hozzászólás Szerző: Longsfield » 2010. jan. 30., szomb. 23:56

Köszi a válaszodat,sikerült!
Még annyit,hogy nálam a kieg. javításokat is be kellett x-elni,mert anélkül töltésnél fagyott a játék.

Vendég

Segítsetek plsplspls!!!!!!!!!!

Hozzászólás Szerző: Vendég » 2014. jan. 2., csüt. 18:08

Sziasztok! Hogyan juthatok el Mournholdba,almalexiához??? pmpmpmpm VALAKI SEGITSEN PLSPLSPLS :cry:

Válasz küldése