TES 6

Hozzászólás küldése

Emotikonok
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode bekapcsolva
[img] bekapcsolva
[url] bekapcsolva
Emotikonok bekapcsolva

Téma áttekintése
   

Kinyitás Téma áttekintése: TES 6

Re: TES 6

Szerző: Kull˙ » 2019. szept. 2., hétf. 0:20

kutya az aki mondja :)

Re: TES 6

Szerző: Kull » 2018. júl. 2., hétf. 23:34

Biztos lesz idővel és abban is biztos vagyok, hogy akkor lesz majd nagyjából játszható állapotban maga a játék, mire elkészül a honosítás. Javítások, bugmentesítés, DLC-k, megbízható és ütős modok stb..
Tehát magyarul sok sok sok év. Addig még egy videót se néztem meg a Skyrimról, amíg nem volt hozzá honosítás. De amikor már volt hozzá, akkor is még döbbenetesen gyerekcipőben járt a bugok javítása, mert annyira tele volt. Aztán még csak jóval később kezdtek el jönni a komolyabb alkotások...
Szerintem ez most sem lesz másként, sőt.

Re: TES 6

Szerző: Zeddyon » 2018. jún. 13., szer. 21:50

Sziasztok!
@raimhol kérdésére a válasz:



Sokat nem tudni meg a videóból (kb. semmit:D), de IGEN, érkezik lassan!!! :)
Fordítóktól kérdezném viszont, hogy előreláthatólag lesz-e a magyarítás?

Re: TES 6

Szerző: raimhol » 2016. márc. 28., hétf. 8:36

TES 6-ról tudni, hogy tervezik-e hogy legyen egyáltalán?

Re: TES 6

Szerző: TGWH » 2015. jún. 20., szomb. 23:49

Dr.UnGrammar írta: Jelenleg is keresem magam a beérkező feladtok és a leadandó feladatok kupaca alatt.
Ha megtalálsz kérlek adj le a portán és kérd meg a nénit, hogy jelezzen a hangos bemondón.
Köszi!
Keres a halál, annyi dolgom van, hogy még szrni sincs időm :lol: :lol: :D :D :twisted:
Szerintem a két kezemen meg tudom számolni, hányszor aludtam ki magam ősz óta :D átlag 5 óra alvás talán megvolt...

Re: TES 6

Szerző: Dr.UnGrammar » 2015. jún. 19., pén. 18:43

TGWH írta:
Dr.UnGrammar írta:Eltűnik az ember pár hónapra és ilyen suttyók lesztek?
Mi, eltűntél? :D :D :D
Jelenleg is keresem magam a beérkező feladtok és a leadandó feladatok kupaca alatt.
Ha megtalálsz kérlek adj le a portán és kérd meg a nénit, hogy jelezzen a hangos bemondón.
Köszi!

Re: TES 6

Szerző: TGWH » 2015. jún. 19., pén. 15:05

Dr.UnGrammar írta:Eltűnik az ember pár hónapra és ilyen suttyók lesztek?
Mi, eltűntél? :D :D :D

Re: TES 6

Szerző: Dr.UnGrammar » 2015. jún. 19., pén. 9:20

Eltűnik az ember pár hónapra és ilyen suttyók lesztek?

Re: TES 6

Szerző: raimhol » 2015. jún. 4., csüt. 21:31

Sleth írta:
raimhol írta: Anyukád mondta mikor voltam nála! :D Igaz tőlem nem kért el pénzt! ;)
Amikor az ember másik anyját szídja, mert az adott személyt nem tudja... Én ilyenkor hagyom abba az egészet, mert nem fogom a te anyádat bármilyen negaív jelzővel illetni, mivel sose találkoztam vele, illetve nem is kommenttel ide, így könnyen lehet, hogy egy remek asszony, akit bűn lenne szídni.
Sovngarde írta:Vagy nagyon türelmesek az adminok vagy csak nem olvassák a fórumot. :oops: :roll: :shock:
Inkább az utóbbi. :)
Engem sem ismersz, mégis oltasz, ennyi erővel anyámnak is beszólhatnál! :)

Re: TES 6

Szerző: TGWH » 2015. jún. 1., hétf. 22:27

Sleth írta: Mostanában a szórakóztatóipar minden ága nagy mennyiségben gyártja a középszerű és rossz termékeket, amivel nem is lenne nagy gond, ha nem 1-2 évenként lenne egy normális darab. Régen is volt szar, ezt szerintem senki se tagadja, csak azok a fránya arányok...

Gondolom raimhol annyira örül a nyári szünetnek, hogy csinált is egy hexa kommentet. Végre nem kell neki a "hülye" tankönyveket olvasgatni, erre te megjelensz, és egy könyvet ajánlasz neki. Szentségtörés ez kéremszépen alásan :D

Amúgy ha már fantasy világok, akkor ajánlok neked egy animét, de mivel ez nem játék, így raimhol, abba is hagyhatod az olvasást.
a Twelve Kingdoms-nak nem csak, hogy véleményem szerint a legjobb fantasy világgal rendelkezik, amit vászonra vittem, de az egyik legjobb sountrack-kal is, (Opening, első kedvenc, második kedvenc, ha hasonlóságot vettél észre a heroes 4 egyes számaival, akkor az nem véletlen, mivel mindkét zeneszerző ugyanazt az ősi (300-500 éves) folk számokat használta fel mintaként)
Emellett egy rendes karakterfejlődésnek is tanúi lehetünk a főszereplőnél, aki már akkor kapott tőlem egy + pontot, amiért nem ment vissza végül a saját világába (= mi világunk).
Majd meglesem, most a Noragami-g lesem végig, igaz nem online, de ha haverok leszedik nekem, a mobilnet sem rossz :D

Re: TES 6

Szerző: Sleth » 2015. jún. 1., hétf. 12:42

raimhol írta: Anyukád mondta mikor voltam nála! :D Igaz tőlem nem kért el pénzt! ;)
Amikor az ember másik anyját szídja, mert az adott személyt nem tudja... Én ilyenkor hagyom abba az egészet, mert nem fogom a te anyádat bármilyen negaív jelzővel illetni, mivel sose találkoztam vele, illetve nem is kommenttel ide, így könnyen lehet, hogy egy remek asszony, akit bűn lenne szídni.
Sovngarde írta:Vagy nagyon türelmesek az adminok vagy csak nem olvassák a fórumot. :oops: :roll: :shock:
Inkább az utóbbi. :)

Re: TES 6

Szerző: Sovngarde » 2015. jún. 1., hétf. 11:56

Vagy nagyon türelmesek az adminok vagy csak nem olvassák a fórumot. :oops: :roll: :shock:

Re: TES 6

Szerző: raimhol » 2015. jún. 1., hétf. 4:14

Sleth írta:
raimhol írta: Az biztos! :) De te inkább le szoktál, miután odaadták a 4000 forintot! :D
A vizsgaidőszak nagy szopás tud lenni, főleg nem egy büfészakon, bár sajnos én sose kaptam érte semennyit. Amúgy meg benne vagy a szakmában, hogy tudod a tarifát?
Anyukád mondta mikor voltam nála! :D Igaz tőlem nem kért el pénzt! ;)

Re: TES 6

Szerző: Sleth » 2015. jún. 1., hétf. 2:27

raimhol írta: Az biztos! :) De te inkább le szoktál, miután odaadták a 4000 forintot! :D
A vizsgaidőszak nagy szopás tud lenni, főleg nem egy büfészakon, bár sajnos én sose kaptam érte semennyit. Amúgy meg benne vagy a szakmában, hogy tudod a tarifát?

Re: TES 6

Szerző: raimhol » 2015. jún. 1., hétf. 0:35

Sleth írta:
raimhol írta: Már rég nem járok iskolába! ;)
Szívás lehetett kibukni. ;)
Az biztos! :) De te inkább le szoktál, miután odaadták a 4000 forintot! :D

Re: TES 6

Szerző: Sleth » 2015. máj. 31., vas. 23:41

raimhol írta: Már rég nem járok iskolába! ;)
Szívás lehetett kibukni. ;)

Re: TES 6

Szerző: raimhol » 2015. máj. 31., vas. 22:49

Sleth írta:
TGWH írta: De azt legalább normálisan meg bírták csinálni. Az új játékoknak megvan az az átka, hogy nagyon el tudnak egy-egy újítással baszarintani régi jó dolgokat. Lásd pl. Worms 3d... Aztán ott a Sacred 2, a látványvilág piszok jó lett, a bugokat el lehetett tüntetni, de valahogy mégsem lett sikeres. Aztán a hárommal kb. 2 percet játszottam, egy rakat sz@r...
Az Oblivion meg az idióta fizikát kapta :D túl nagy meló lett volna normálisan megcsinálni, könnyebb volt lebutítani a játékot.
Mostanában a szórakóztatóipar minden ága nagy mennyiségben gyártja a középszerű és rossz termékeket, amivel nem is lenne nagy gond, ha nem 1-2 évenként lenne egy normális darab. Régen is volt szar, ezt szerintem senki se tagadja, csak azok a fránya arányok...
TGWH írta: Hidd el, mások értik :D de ha belegondolnál mennyi meló egyetlen scriptet megírni, vagy egyetlen karaktert normálisan leprogramozni, akkor azért rájönnél, hogy egy egész tes részt pár tízezer programozó csinálna meg jó pár év alatt... egyszerűen nem érné meg.
Gondolom raimhol annyira örül a nyári szünetnek, hogy csinált is egy hexa kommentet. Végre nem kell neki a "hülye" tankönyveket olvasgatni, erre te megjelensz, és egy könyvet ajánlasz neki. Szentségtörés ez kéremszépen alásan :D

Amúgy ha már fantasy világok, akkor ajánlok neked egy animét, de mivel ez nem játék, így raimhol, abba is hagyhatod az olvasást.
a Twelve Kingdoms-nak nem csak, hogy véleményem szerint a legjobb fantasy világgal rendelkezik, amit vászonra vittem, de az egyik legjobb sountrack-kal is, (Opening, első kedvenc, második kedvenc, ha hasonlóságot vettél észre a heroes 4 egyes számaival, akkor az nem véletlen, mivel mindkét zeneszerző ugyanazt az ősi (300-500 éves) folk számokat használta fel mintaként)
Emellett egy rendes karakterfejlődésnek is tanúi lehetünk a főszereplőnél, aki már akkor kapott tőlem egy + pontot, amiért nem ment vissza végül a saját világába (= mi világunk).
Már rég nem járok iskolába! ;)

Re: TES 6

Szerző: Sleth » 2015. máj. 31., vas. 22:01

TGWH írta: De azt legalább normálisan meg bírták csinálni. Az új játékoknak megvan az az átka, hogy nagyon el tudnak egy-egy újítással baszarintani régi jó dolgokat. Lásd pl. Worms 3d... Aztán ott a Sacred 2, a látványvilág piszok jó lett, a bugokat el lehetett tüntetni, de valahogy mégsem lett sikeres. Aztán a hárommal kb. 2 percet játszottam, egy rakat sz@r...
Az Oblivion meg az idióta fizikát kapta :D túl nagy meló lett volna normálisan megcsinálni, könnyebb volt lebutítani a játékot.
Mostanában a szórakóztatóipar minden ága nagy mennyiségben gyártja a középszerű és rossz termékeket, amivel nem is lenne nagy gond, ha nem 1-2 évenként lenne egy normális darab. Régen is volt szar, ezt szerintem senki se tagadja, csak azok a fránya arányok...
TGWH írta: Hidd el, mások értik :D de ha belegondolnál mennyi meló egyetlen scriptet megírni, vagy egyetlen karaktert normálisan leprogramozni, akkor azért rájönnél, hogy egy egész tes részt pár tízezer programozó csinálna meg jó pár év alatt... egyszerűen nem érné meg.
Gondolom raimhol annyira örül a nyári szünetnek, hogy csinált is egy hexa kommentet. Végre nem kell neki a "hülye" tankönyveket olvasgatni, erre te megjelensz, és egy könyvet ajánlasz neki. Szentségtörés ez kéremszépen alásan :D

Amúgy ha már fantasy világok, akkor ajánlok neked egy animét, de mivel ez nem játék, így raimhol, abba is hagyhatod az olvasást.
a Twelve Kingdoms-nak nem csak, hogy véleményem szerint a legjobb fantasy világgal rendelkezik, amit vászonra vittem, de az egyik legjobb sountrack-kal is, (Opening, első kedvenc, második kedvenc, ha hasonlóságot vettél észre a heroes 4 egyes számaival, akkor az nem véletlen, mivel mindkét zeneszerző ugyanazt az ősi (300-500 éves) folk számokat használta fel mintaként)
Emellett egy rendes karakterfejlődésnek is tanúi lehetünk a főszereplőnél, aki már akkor kapott tőlem egy + pontot, amiért nem ment vissza végül a saját világába (= mi világunk).

Re: TES 6

Szerző: TGWH » 2015. máj. 31., vas. 20:19

raimhol írta: Játékokról beszélek, amelyek számítógépesek, De gondolom ahhoz túl alacsony IQval rendelkezel, hogy a szövegkörnyezetből ezt kikövetkeztesd, szóval leírtam a gyengébb agyállománnyal rendelkezők kedvéért is! (a kedvedért). ;) Egyébként igen a fantázia könyvek, a MAGUS, és a kaland játék kockázat könyvek szintén jó időtöltések. Egyébként ennél kreatívabb módon is trollkodhatnál, mert ez elég gyenge alakítás! ;)
Hidd el, mások értik :D de ha belegondolnál mennyi meló egyetlen scriptet megírni, vagy egyetlen karaktert normálisan leprogramozni, akkor azért rájönnél, hogy egy egész tes részt pár tízezer programozó csinálna meg jó pár év alatt... egyszerűen nem érné meg.

Re: TES 6

Szerző: raimhol » 2015. máj. 31., vas. 19:43

TGWH írta:
raimhol írta:Nincs olyan játék igazán ami ennyire bele tud vinni a fantáziavilágba, és ennyire úgy tudod érezni, mintha a része lennél, és esetleg tényleg ott "élsz". A legtöbb játék ilyen "kitolom a játékot","kitoltam a játékot, tök jó volt".
Izé, könyvnek hívják, és boltokban árulják, van amelyiket kifejeztten drágán, vagy úgynevezett könyvtárakban lehet őket kölcsönözni jelentéktelen összegért... így néznek ki, ilyet keress:
http://theblazingcenter.com/wp-content/ ... 1/book.jpg
Játékokról beszélek, amelyek számítógépesek, De gondolom ahhoz túl alacsony IQval rendelkezel, hogy a szövegkörnyezetből ezt kikövetkeztesd, szóval leírtam a gyengébb agyállománnyal rendelkezők kedvéért is! (a kedvedért). ;) Egyébként igen a fantázia könyvek, a MAGUS, és a kaland játék kockázat könyvek szintén jó időtöltések. Egyébként ennél kreatívabb módon is trollkodhatnál, mert ez elég gyenge alakítás! ;)

Re: TES 6

Szerző: TGWH » 2015. máj. 31., vas. 19:30

raimhol írta:Nincs olyan játék igazán ami ennyire bele tud vinni a fantáziavilágba, és ennyire úgy tudod érezni, mintha a része lennél, és esetleg tényleg ott "élsz". A legtöbb játék ilyen "kitolom a játékot","kitoltam a játékot, tök jó volt".
Izé, könyvnek hívják, és boltokban árulják, van amelyiket kifejeztten drágán, vagy úgynevezett könyvtárakban lehet őket kölcsönözni jelentéktelen összegért... így néznek ki, ilyet keress:
http://theblazingcenter.com/wp-content/ ... 1/book.jpg

Re: TES 6

Szerző: raimhol » 2015. máj. 31., vas. 16:05

Bocs, csak így engedte elküldeni...

Re: TES 6

Szerző: raimhol » 2015. máj. 31., vas. 16:05

És ennyi... :D Egyébként annyit be kell látnunk, hogy a legfontosabb az lenne, hogy "megunhatatlanná" tegyenek egy játékot, amihez az kellene, hogy a történetszálon és a mellékküldetéseken kívüli "életed" a játékban a karakterek olyan intelligensek legyenek, és olyan összetettek, hogy nem lehet megunni. Pl a GTA 4-ben tökre imádtam amikor két autós egymásnak ment, és kiszálltak verekedni! :D Skyrimben sosem látsz verekedéseket kb, csak ha te okozod a verekedést, vagy ha előre a programozók megtervezték. Skyrimmel és Oblivionnal is az a baj, ha tegyük fel minden küldetést megcsinálsz, akkor már nincs mit csinálni, tehát, mehetsz ölni meg ilyenek, de ennyi. Ha valami program a háttérben mindenre figyelne, kilehetne találni olyan rendszert, ami a küldetések után is izgalmassá teszi a játékot. Egyébként nekem az tetszett volna nagyon, ha pl a sötét testvériség küldetései után, az éjjanyánál nem mindig csak favágó, és 2 különböző karaktert lehetett volna ölni, hanem random dobott volna valakit, akit ölj meg... ha pedig eleve magasabb intelligenciával rendelkezne a játék, lehetne, hogy sok karakter könyörög az életéért, vagy lehetne olyan "párbeszéd" hogy te mész rá, hogy "add ide a pénzed, vagy kibelezlek mint egy döglött halat" :D Eleve, lehetne olyan, hogy pl addig versz valakit, amíg lemegy a földre, és megadhatná megát... skyrimbn könyörög, majd feláll, és harcol tovább... olyan nincs, hogy megadom magam, és abbahagyja az egészet! :D

Re: TES 6

Szerző: raimhol » 2015. máj. 31., vas. 16:05

Nincs olyan játék igazán ami ennyire bele tud vinni a fantáziavilágba, és ennyire úgy tudod érezni, mintha a része lennél, és esetleg tényleg ott "élsz". A legtöbb játék ilyen "kitolom a játékot","kitoltam a játékot, tök jó volt".

Re: TES 6

Szerző: raimhol » 2015. máj. 31., vas. 16:04

Egyébként a worms irtó jó játék, a 2D-s verziók. Én úgy vagyok vele, hogy inkább várjunk plusz 3-4 évet, de akkor legyen egy brutálisan kemény TES6, mint hogy összecsapjanak valamit... Persze ha megüti a skyrim és az oblivion szintjét, akkor már eleve nem fogok panaszkodni, mivel ezek olyan játékok, amik olyan élményt nyújtanak, amelyeket más játékok nem igazán voltak képesek számomra teremteni.

Re: TES 6

Szerző: raimhol » 2015. máj. 31., vas. 16:03

Kövezzetek meg, de az Obliviont jobb játéknak tartom mint a skyrimet... Felraktam egy grafika szépítőt, és pár módot, és az Oblivion így irtó jó lett... A története összetettebb, izgalmasabb sok dologban, persze sok mindenbe gyengébb is, főleg grafika terén.

Re: TES 6

Szerző: raimhol » 2015. máj. 31., vas. 16:02

Mi az hogy az oldal nem olvasható nyílvánosan?? írtam egy oldalt, és nem tudom elküldeni...

Re: TES 6

Szerző: TGWH » 2015. máj. 31., vas. 14:26

Sleth írta: Moorowindben is csak Vvardenfell szigete volt a játszóterünk.
De azt legalább normálisan meg bírták csinálni. Az új játékoknak megvan az az átka, hogy nagyon el tudnak egy-egy újítással baszarintani régi jó dolgokat. Lásd pl. Worms 3d... Aztán ott a Sacred 2, a látványvilág piszok jó lett, a bugokat el lehetett tüntetni, de valahogy mégsem lett sikeres. Aztán a hárommal kb. 2 percet játszottam, egy rakat sz@r...
Az Oblivion meg az idióta fizikát kapta :D túl nagy meló lett volna normálisan megcsinálni, könnyebb volt lebutítani a játékot.

Re: TES 6

Szerző: Sleth » 2015. máj. 31., vas. 14:01

TGWH írta:
Hunemperor írta:Úgy tom, hogy Tamriel lesz, de nem biztos még az infó. Remélem, hogy hozzá moddolják a többi kontinenst is.
Sok mindenben igazad van. hát majd meglátjuk...
Hááát... egyetlen egy tartományt nem tudtak még normálisan megoldani az utolsó két részben, nem hinném, hogy egy egész kontinens menne nekik :D
Majd kapunk egy akciójátékot, az lesz a vége. El kell fogadni, manapság a játékosok többsége hülye....
Moorowindben is csak Vvardenfell szigete volt a játszóterünk.

Re: TES 6

Szerző: TGWH » 2015. máj. 31., vas. 10:18

Hunemperor írta:Úgy tom, hogy Tamriel lesz, de nem biztos még az infó. Remélem, hogy hozzá moddolják a többi kontinenst is.
Sok mindenben igazad van. hát majd meglátjuk...
Hááát... egyetlen egy tartományt nem tudtak még normálisan megoldani az utolsó két részben, nem hinném, hogy egy egész kontinens menne nekik :D
Majd kapunk egy akciójátékot, az lesz a vége. El kell fogadni, manapság a játékosok többsége hülye....

Re: TES 6

Szerző: Hunemperor » 2015. máj. 31., vas. 9:20

Úgy tom, hogy Tamriel lesz, de nem biztos még az infó. Remélem, hogy hozzá moddolják a többi kontinenst is.
Sok mindenben igazad van. hát majd meglátjuk...

Re: TES 6

Szerző: raimhol » 2015. máj. 31., vas. 3:54

Szerintem az lenne műalkotás, ha a TES 6-ban benne lenne morrowind, skyrim, és az Oblivion minden területe, amit a térkép jelez, és így átlehetne menni egyik tartományból a másikba, és eleve nagyon színes lenne, mivel minden kultúrára lehetne alapozni ami idáig volt. Ezen kívül egy kicsit jobb fizikai motor sem ártana, de beérném egy oblivionos motorral is igazság szerint. Ami nagyon fontos lenne, maga a szerepjáték része kicsit összetettebb lenne. Tehát a válaszaink, cselekedeteink kulcsfontosságúan megváltoztathatják egy-egy történést. Skyrmben és a többi részben is az a hiba, hogy nem igazán lehetünk hatással a történésekre... Van 2 max 3 választási lehetőség, de tökmindegy mi a válasz, mert a történetszál 99,7%-ban ugyan úgy fut tovább. Az sem ártana, ha maga a karakterek a játékban kicsit összetettebbek lennének. Pl interakcióban, viselkedésben, lehetne több személyiségjegyük. És a mesterséges intelligencia lehetne magasabb. Skyrimben pl az elég jó, hogy felvesznek tárgyakat a földről, beszélgetnek egymással stb, de rengeteg dolog van ami elég monotonná teszi hamar a karaktereket. PL mindig elmesélik ugyan azt hatszázszor neked, és egymásnak is. Néha sepregetnek, alszanak, ami nem is rossz, de lehetne sokkal összetettebb is ez az egész. Ami még nagyot dobna a játékon, ha visszajönnének a régi skillek, mint pl oblivionban, tehát még az ugrásod is számít. Skyrimben ez eléggé butított lett. Még valami, amiről fontos lenne említést tennem... Elég zavaró, hogy nem ölhetsz meg akárkit. Ha én "jó" karaktert akarok csinálni, megoldhatnák esetleg, hogyha akarom, akkor a tolvajok céhét, és a sötét testvériséget is feldobom a rendőröknek. Ha lenne gladiátorkodás, akármilyen ürüggyel... tegyük fel visszajött valami fanatikus, az egyik tartományba, aki gladiátorkodást akar, vagy bármi, és visszahooznák ami oblivionba volt, azzal a különbséggel, hogy életed végéig gladiátorkodhatsz, az hatalmas dolog lenne megint. Sok minden van, ami eszméletlen jó lennne, de legfontosabbnak igazából azt tartanám, hogy a párbeszédek változatosabbak legyenek, a karakterek személyiségben, viselkedés szempontjából is összetettebbek legyenek, és döntéseink hatással legyenek a törénetszál menetére. Pl bármi lehet... Tegyük fel kapunk egy béna mellékküldetést a tolvajok céhétől, hogy lopj el valamit a valakitől, de ha ellopod, akkor az illető megöleti a császárt, ha nem lopod el, akkor viszont nem keseredik el, és nem öli meg... (most ez hülye példa volt..). A sok monoton szöveg helyett is lehetne azt, hogy nem ismételgetik magukat a karakterek, hanem random másról is lehetne beszélgetni velük, ahol számítana a válasz. Lehetne maga az egész játék háttere is sokkal bonyolultabb... Pl a hírnév és a hírhedtség is lehetne összetettebb... Alapvetően az lenne a legjobb TES 6 ha a meglévő dolgok összetételét mondjuk feltízszereznénk! :) De akkor az évtized játéka készülne mondjuk el. Grafika, fizika, helyett, szerintem a legfontosabb az RPG rész megerősítése lenne, és a területek összefonása... Ha szinte minden válaszunk hatással lennne a játék hátterére, az nagyon izgalmassá tenné a játékot. Pl ha lehetnének ilyen "titkos értékek" hogyha sokan látnak esténként, kkor az emberek pletykálnának rólunk , és ha jó karakterek vagyunk a hírnevünk akár attól is romolhat kicsit. De bármi... Valaki feltesz bármi kérdést, és adunk valami választ, és az hatással lehetne a viszonyára velünk kapcsolatban. Az is zavaró sokszor, hogy az őrök idióták, és egy NPC-t levetkőztetsz gatyára, és úgy marad! :D Egy nagyon magas mesterséges intelligencia (nem csak a karakterek, hanem az egész játék terén), sok párbeszéddel kapcsolatos választási lehetőség, ami hatással van akár nagyon komoly dolgokra is. PL felkérnek, hogy öld meg a császárt, de ha nemet mondasz, kiderül rá egy hétre, hogy pont az a császár háborút indít a tartományotok ellen... (bármi). Rengeteg dolog van...
Mondjuk ezek csak az én futurisztikus elképzeléseim, és valószínű ilyen csak 10 év múlva lesz! :) De nem értem miért nem alkotnak egy ilyen játékot.. Inkább teljen 6 évbe, de olyan játék legyen, ami felülmúl minden eddigi valaha kiadott játékot, és függővé tesz! :D

Re: TES 6

Szerző: somesz83 » 2015. márc. 24., kedd 8:43

Nincsenek nagy elvárásaim egy esetleges TES6-tal kapcsolatban. A Skyrim igen alulmúlt mindent. Egy valami hozhatja vissza számomra a TES-t, ha ismét valami meseszerű, egzotikus provinciához nyúlnak, mint pl. anno a Morrowind. Esetleg Black Marsh vagy Valenwood.

Re: TES 6

Szerző: Sleth » 2015. márc. 16., hétf. 14:44

Gruby írta:TES 6? és ilyen sok kiegészítő? vagy mi? vagy csak sok off, uff.
Legyen egy kis ON csak a te kérésedre:
TES 6 játszódhatna Black Marsh-ban, Velencére hasonlító városokkal elég hangulatos lenne. Bár úgyis bugos lesz mint az állat, emellett csomó minden hiányozni fog az alapjátékból, így a modderek fogják majd megcsinálni "normálisra" a játékot.

Re: TES 6

Szerző: TGWH » 2015. márc. 15., vas. 20:11

Sleth írta: Ha RPG, akkor NWN 2: Mask of Betrayer-t ajánlom, mivel az csak 20 órás játékidővel bír, így betudod fejezni mielőtt kijönne a Pillars of Eternity. Na meg ott van az Arx Fatalis a remek varázslat rendszerével, kár hogy egy időben jött ki a Morrowind-el, mert könnyen lehet, hogy ez is klasszikussá vált volna.
Ha RTS, akkor én a Mount and Blade warband-ot szoktam elővenni kizárólag Floris móddal, vagy Pendor móddal, vagy egy kis heroes 3.

Röviden te egy zsivány íjász vagy aki nem rest megpróbálni lopni a kápolnából , de amikor harcra kerül a sor, akkor csak potit tud inni, meg néha elereszt egy nyilvesszőt, mikor is kellő távolságban van? :)
Jaja, át is kéne menni a beszélgetős részlegbe :D tes6 meg úgyis ráér :D
Tőrök, tündepengék, meg chakramok vannak az íj mellett :D van elég pont mindenre. Ja nem, tündepengékre nem raktam, csak párat, amennyi kellett ahhoz, hogy az íjász részleget tovább tudjam fejleszteni.
Ne is mondd, este a bossfight megszivatott :D beszorultam a sarokba, és nem tudtam kijönni, a nagy batár állatot meg a háttérben két mágus goblin/manó vagy mi védte :D

Re: TES 6

Szerző: Gruby » 2015. márc. 15., vas. 14:24

TES 6? és ilyen sok kiegészítő? vagy mi? vagy csak sok off, uff.

Re: TES 6

Szerző: Sleth » 2015. márc. 15., vas. 13:49

TGWH írta: Ó így sokkal könnyebb, köszi.
Rpg meg rts
Tegnap majd megfagytam, de hajnali kettőig toltam a Kingdom os Amalurt :D piszok jó. A tolvaj kérdést megoldottam annyival, hogy lefizettem az ürgét, a másikat hármat meg szimplán kinyírtam... egész nap imádkoznak a kápolnában, lehetetetlen lopni, nem próbáltam trükközni többet :D
Mindig belefutok abba a hibába, hogy nem veszek életerő töltő italt... vagy nem találok, vagy ,,áá, elég lesz kettő'' :D aztán a világ pókjai meg elözönlik a helyet. Ez az egy dolog öli meg a játékot, legalábbis nekem. Íjászt játszom, jön a videó, hogy elédugrik a föld alól a pók, gonosz manó, vagy akármi, meg vagy verve...
Meg kellett ölnöm 10 valamit, nem emlékszem a nevükre. Jóvan, van 6 gyógyitalom :D na ezek a valamik böszme nagy dögök voltak, és ritkán járnak egyedül :D íjjal három lövés, de ha hárman vannak, bukott a mutatvány, elugrani előlük meg tömegben lehetetlen, csak ritkán jön ki a ritmus :D
Szerintem jobb mint a Skyrim, igaz annál lassan bármi jobb amit találok, annyira bugos :D
Ha RPG, akkor NWN 2: Mask of Betrayer-t ajánlom, mivel az csak 20 órás játékidővel bír, így betudod fejezni mielőtt kijönne a Pillars of Eternity. Na meg ott van az Arx Fatalis a remek varázslat rendszerével, kár hogy egy időben jött ki a Morrowind-el, mert könnyen lehet, hogy ez is klasszikussá vált volna.
Ha RTS, akkor én a Mount and Blade warband-ot szoktam elővenni kizárólag Floris móddal, vagy Pendor móddal, vagy egy kis heroes 3.

Röviden te egy zsivány íjász vagy aki nem rest megpróbálni lopni a kápolnából , de amikor harcra kerül a sor, akkor csak potit tud inni, meg néha elereszt egy nyilvesszőt, mikor is kellő távolságban van? :)

Re: TES 6

Szerző: TGWH » 2015. márc. 14., szomb. 20:02

Sleth írta:
Na mégegyszer megpróbálom leírni hátha sikerül másodjára:
Nyugodtan mondhatod, hogy milyen műfajban keresel játékot, talán tudok tipped adni.
Ó így sokkal könnyebb, köszi.
Rpg meg rts
Tegnap majd megfagytam, de hajnali kettőig toltam a Kingdom os Amalurt :D piszok jó. A tolvaj kérdést megoldottam annyival, hogy lefizettem az ürgét, a másikat hármat meg szimplán kinyírtam... egész nap imádkoznak a kápolnában, lehetetetlen lopni, nem próbáltam trükközni többet :D
Mindig belefutok abba a hibába, hogy nem veszek életerő töltő italt... vagy nem találok, vagy ,,áá, elég lesz kettő'' :D aztán a világ pókjai meg elözönlik a helyet. Ez az egy dolog öli meg a játékot, legalábbis nekem. Íjászt játszom, jön a videó, hogy elédugrik a föld alól a pók, gonosz manó, vagy akármi, meg vagy verve...
Meg kellett ölnöm 10 valamit, nem emlékszem a nevükre. Jóvan, van 6 gyógyitalom :D na ezek a valamik böszme nagy dögök voltak, és ritkán járnak egyedül :D íjjal három lövés, de ha hárman vannak, bukott a mutatvány, elugrani előlük meg tömegben lehetetlen, csak ritkán jön ki a ritmus :D
Szerintem jobb mint a Skyrim, igaz annál lassan bármi jobb amit találok, annyira bugos :D

Re: TES 6

Szerző: Sleth » 2015. márc. 14., szomb. 3:42

TGWH írta:
Sleth írta: én most Ragnarok Online-t tolok, mert miért ne. Jó öreg MMORPG, ami még WoW előtt jött ki, így véletlenül se akart arra hasonlítani, kis kölöként játszottam vele, most felnőtt fejjel látom, milyen jól felépített rendszere van.
Amúgy mondják, hogy mit szeretnél elkezdeni, talán tudok valami tippet adni.
Nem ismerem, nem nagyon mmorpg-zek, nincs időm, meg net sincs olyan ami elbírná :D
Az utolsó mondatot nem tudom értelmezni...
Azért nem tudod értelmezni, mivel nem tudok írni, ahogy látom fogalmazni se, és még emellé lusta is voltam átolvasni mit írtam.

Na mégegyszer megpróbálom leírni hátha sikerül másodjára:
Nyugodtan mondhatod, hogy milyen műfajban keresel játékot, talán tudok tipped adni.

Re: TES 6

Szerző: TGWH » 2015. márc. 13., pén. 23:34

Sleth írta: én most Ragnarok Online-t tolok, mert miért ne. Jó öreg MMORPG, ami még WoW előtt jött ki, így véletlenül se akart arra hasonlítani, kis kölöként játszottam vele, most felnőtt fejjel látom, milyen jól felépített rendszere van.
Amúgy mondják, hogy mit szeretnél elkezdeni, talán tudok valami tippet adni.
Nem ismerem, nem nagyon mmorpg-zek, nincs időm, meg net sincs olyan ami elbírná :D
Az utolsó mondatot nem tudom értelmezni...

Re: TES 6

Szerző: Sleth » 2015. márc. 13., pén. 22:58

TGWH írta:
Sleth írta: 1983-ban volt már egy játékipari válság, mert akkoriban csak úgy elöntötték a sz*r játékok a piact (mint most...), de az emberek megunták, és szinte semmilyen játékot nem vettek meg. Kár, hogy nagy valószínűséggel ez nem fog megismétlődni, mivel mostanra tulságosan lement a játékosok átlagéletkora, illetve mintha régebben több értelmes ember létezett volna.

Akit érdekel az 1983-es játékipari válság:
Nem érdekel :D most azért vannak jó játékok. A Disciples III sem rossz, de vannak sokkal kisebbek, amik úgy igazán be sem törtek a piacra, pl. Fráter - A titkos testvériség vagy az Avancast - Rise of the Mage. Nem rosszak, sőt jók. A Sacred II is jó, csak nagyon összehányták, és kevés volt az érdeklődő, ahogy az első résznél. Ami még ütött, az a RAGE :D iszonyat jó. Kb. mint annó a Half Life 2.
De nincs kedvem aludni, valamit elkezdenék játszani, csak épp nincs itt ami érdekelne :D
én most Ragnarok Online-t tolok, mert miért ne. Jó öreg MMORPG, ami még WoW előtt jött ki, így véletlenül se akart arra hasonlítani, kis kölöként játszottam vele, most felnőtt fejjel látom, milyen jól felépített rendszere van.
Amúgy mondják, hogy mit szeretnél elkezdeni, talán tudok valami tippet adni.

Re: TES 6

Szerző: TGWH » 2015. márc. 13., pén. 22:53

Sleth írta: 1983-ban volt már egy játékipari válság, mert akkoriban csak úgy elöntötték a sz*r játékok a piact (mint most...), de az emberek megunták, és szinte semmilyen játékot nem vettek meg. Kár, hogy nagy valószínűséggel ez nem fog megismétlődni, mivel mostanra tulságosan lement a játékosok átlagéletkora, illetve mintha régebben több értelmes ember létezett volna.

Akit érdekel az 1983-es játékipari válság:
Nem érdekel :D most azért vannak jó játékok. A Disciples III sem rossz, de vannak sokkal kisebbek, amik úgy igazán be sem törtek a piacra, pl. Fráter - A titkos testvériség vagy az Avancast - Rise of the Mage. Nem rosszak, sőt jók. A Sacred II is jó, csak nagyon összehányták, és kevés volt az érdeklődő, ahogy az első résznél. Ami még ütött, az a RAGE :D iszonyat jó. Kb. mint annó a Half Life 2.
De nincs kedvem aludni, valamit elkezdenék játszani, csak épp nincs itt ami érdekelne :D

Re: TES 6

Szerző: Sleth » 2015. márc. 13., pén. 22:38

TGWH írta:
Hunemperor írta:Úgy úgy pályázat, ez jó ötlet.
Csak nem lesz belőle semmi. A kiadó sürget, a játékot készítő cég meg kapkod. Félkész játékokat dobnak piacra, és a játékosok sem háborognak, vagy nem elég látványosan. Kb. egy-két évig biztos el tudnék játszani egész nap, ha lenne időm, annyira le vagyok maradva. Mindennek hiányzik az első egy-két része, na meg kaptam új Wolfeinstein-t :D azt sem lenne rossz meglesni... meg a Painkiller-nek is van valami felújított változata, megnyugtató, kikapcsolódást segítő metálzúzda, a celeron annó megrottyant alatta, a p4-es meg már simán vitte :D
1983-ban volt már egy játékipari válság, mert akkoriban csak úgy elöntötték a sz*r játékok a piact (mint most...), de az emberek megunták, és szinte semmilyen játékot nem vettek meg. Kár, hogy nagy valószínűséggel ez nem fog megismétlődni, mivel mostanra tulságosan lement a játékosok átlagéletkora, illetve mintha régebben több értelmes ember létezett volna.

Akit érdekel az 1983-es játékipari válság:

Re: TES 6

Szerző: TGWH » 2015. márc. 13., pén. 22:15

Hunemperor írta:Úgy úgy pályázat, ez jó ötlet.
Csak nem lesz belőle semmi. A kiadó sürget, a játékot készítő cég meg kapkod. Félkész játékokat dobnak piacra, és a játékosok sem háborognak, vagy nem elég látványosan. Kb. egy-két évig biztos el tudnék játszani egész nap, ha lenne időm, annyira le vagyok maradva. Mindennek hiányzik az első egy-két része, na meg kaptam új Wolfeinstein-t :D azt sem lenne rossz meglesni... meg a Painkiller-nek is van valami felújított változata, megnyugtató, kikapcsolódást segítő metálzúzda, a celeron annó megrottyant alatta, a p4-es meg már simán vitte :D

Re: TES 6

Szerző: Hunemperor » 2015. márc. 13., pén. 22:08

Úgy úgy pályázat, ez jó ötlet.
Mondjuk engem a Dragon Age akkor fog érdekelni, ha ott lesz legalább 5000 mod, mert mióta rászoktam arra, hogy magam alakíthatom, variálhatom a Skyrim-et (ráadásul ilyen nagy választékból), azóta nincs kedvem a többi játékkal játszani.
Mondjuk kevés is az időm, és az is igaz, hogy szinte többet moddolok, mint játszok. Meg az is, hogy néha egy szombat délután elmegy egy hibakereséssel..

Re: TES 6

Szerző: TGWH » 2015. márc. 13., pén. 21:15

Hunemperor írta:Már jó ideje érik bennem, hogy ha lesz új TES (kb 3-4 év múlva, ha meg tudják haladni a Skyrim modderek színvonalát, azaz komoly újítások kellenének), akkor a címének The Elder Scrolls: Nirn -nek kellene lennie.
Csak a nagyobb városokat kellene kidolgozniuk a különböző kontinenseken (mondjuk az alapban Tamriel, a DLC-kben a többi kontinens)+ néhány nagyon kompakt és érdekes fő és mellék küldetésszál, a többit majd a modderek megoldanák.
Teljesen open world-nek kéne lennie a tengereknek is, igazából a hajózást alapból meg kéne oldaniuk.
Egy olyan játék lehetne amit deklaráltan a moddolásra készítenének, hisz a Skyrim sikeréből kiderült, hogy ez a jövő.
Nem tudom kinek mi erről a véleménye, azért írtam le, mert sztem például a Black Marsh már komoly visszalépés lenne hangulatban, magyarán nagyon valószínű a bukta a moddolt Skyrim (Skywind? Skyblivion?) és a rövidesen kész Enderal után.
A mocsárból rengeteg jó dolgot ki lehetne hozni, például rabszolgakereskedőket, és a rabszolgák felszabadítását.
Nem lenne rossz a modderekre bízni, de akkor már írjanak ki pályázatokat, és fizessék meg a legjobbakat, mert néha elég elborult ötleteket valósítanak meg...
Grafikai tuningot azért csak a modderek adnak, mert ha az alapjáték nem futna el egy gyengébb gépen, az komoly hátrány lenne a játéknak.

Ma meglestem a Dragon Age inkvizítorait. Kell a fenének moddolt Skyrim :D lassan már abban sem reménykedem, hogy képesek lesznek egyszer feltalálni a valódi fizikával rendelkező tárgyakat, amikbe nem bugzanak bele a karakterek...

Re: TES 6

Szerző: Hunemperor » 2015. márc. 13., pén. 19:02

Már jó ideje érik bennem, hogy ha lesz új TES (kb 3-4 év múlva, ha meg tudják haladni a Skyrim modderek színvonalát, azaz komoly újítások kellenének), akkor a címének The Elder Scrolls: Nirn -nek kellene lennie.
Csak a nagyobb városokat kellene kidolgozniuk a különböző kontinenseken (mondjuk az alapban Tamriel, a DLC-kben a többi kontinens)+ néhány nagyon kompakt és érdekes fő és mellék küldetésszál, a többit majd a modderek megoldanák.
Teljesen open world-nek kéne lennie a tengereknek is, igazából a hajózást alapból meg kéne oldaniuk.
Egy olyan játék lehetne amit deklaráltan a moddolásra készítenének, hisz a Skyrim sikeréből kiderült, hogy ez a jövő.
Nem tudom kinek mi erről a véleménye, azért írtam le, mert sztem például a Black Marsh már komoly visszalépés lenne hangulatban, magyarán nagyon valószínű a bukta a moddolt Skyrim (Skywind? Skyblivion?) és a rövidesen kész Enderal után.

Re: TES 6

Szerző: Although » 2013. szept. 30., hétf. 18:49

Sleth írta:
Although írta: Az UI-ról beszélek, meg arról hogy a morrowindben voltak még tulajdonságok a karaktergenerálás és karakterlap komolyabb volt de még az Obliba is. Ezek elvesznének. Ez max arra jó, a most TES világhoz csatlakozott sokmillió akciójátékos megismerje az elődöket. Önmagába is nagy munka, nem hiszem hogy vesződnek vele hogy a motort is átalakítsák.
Mint például, amikor a Skyrimban egy ork nehéz páncélzatban lelopja a több kilot nyomó páncélt az ellenségről, és nem veszi észre?
Hát ezt nem tudom, összvisz 15-20 órát bírtam az alap skyrimmel messze a legrosszabb minden elder scrool rész között. Tehát nem emlékszem, vagy Skyre volt fenn, de sajna emberünket csak a harc érdekli és tojik a loréra, saját vélemény. Vagy a requiem és akkor még a morrwindnél is durvább. :) Vagy az unleashed de az is jó. Persze ettől még a bután felépített quest rendszer meg a történet nem lesz jobb, Bár a requiem abban is sokmindent javít amit lehet. Nem véletlen mindössze 150e letöltés :D avítt rpsek élvezik főleg. Még nekem is fura, mivel a TEs nem egy BG volt sose. :)

De elvileg rejtetten kezelnie kellene a súlyt a lopakodás képességgel.
Csak hát ha valamit 8 éveseknek készítenek az nem biztos a 20 felettieknek is élmény lesz :D

Re: TES 6

Szerző: TGWH » 2013. szept. 29., vas. 13:26

A modderek megoldják. Aki meg nem is akar rpg-t, az marad akciójátékos :D

Re: TES 6

Szerző: Sleth » 2013. szept. 29., vas. 11:32

Although írta: Az UI-ról beszélek, meg arról hogy a morrowindben voltak még tulajdonságok a karaktergenerálás és karakterlap komolyabb volt de még az Obliba is. Ezek elvesznének. Ez max arra jó, a most TES világhoz csatlakozott sokmillió akciójátékos megismerje az elődöket. Önmagába is nagy munka, nem hiszem hogy vesződnek vele hogy a motort is átalakítsák.
Mint például, amikor a Skyrimban egy ork nehéz páncélzatban lelopja a több kilot nyomó páncélt az ellenségről, és nem veszi észre?

Vissza a tetejére