Hibák jelentése

Hozzászólás küldése

Emotikonok
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode bekapcsolva
[img] bekapcsolva
[url] bekapcsolva
Emotikonok bekapcsolva

Téma áttekintése
   

Kinyitás Téma áttekintése: Hibák jelentése

Re: Hibák jelentése

Szerző: LordEgg » 2024. márc. 10., vas. 7:04

Üdv! Remélem valaki olvassa még ezt a szekciót! Olyan hibába ütköztem, hogy a temlomos küldetések zarándoklatának Viveci Rejtélyes csatorna szentélynél a dremóra nem fogadja el az ezüst hosszú kardot. Próbáltam azzal is ami mellette van a ládába, de nem jön fel az a lehetőseg, hogy odaadjam neki.

Telepítve van az alapjáték a kiegészítővel és grafikai nagyjavítás ahogy a weboldalon van leírva. Meg 2-3 kisebb mod ami nem nyúl a fegyverekhez. Eddig csak a kisérgetős feledatok bugja jött elő, de azokra itt megtaláltam a megoldást. Itt szerintem a fegyver elnevezése miatt lesz a hiba: A Dremora "ezüst hosszúkard"-ot kér a kardok neve meg: "ezüst hosszú kard".

Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni!

Re: Hibák jelentése

Szerző: Tavirutyutyu » 2020. dec. 30., szer. 17:00

Sziasutok,az lenne a priblémám hogy felrakom q magyarítast és az escortos küldik bebugolnak,az npk-k állnak mint az a bizonyos a hideg vízben. Még éjjel majd próbálgatom hogy a plugino hülyitik-e,de érdekelne hogy más találkozott ezzuel?Steames goty játék.

Re: Hibák jelentése

Szerző: NinjonHUN » 2020. ápr. 24., pén. 1:39

Hali srácok nagyon zsír hogy van itt ez a szekció bár hamarabb is észre vehettem volna :roll: :roll: na mindegy az lenn a problémám hogy elkezdtem nyomni a Morrowind GOTY verzióját magyarul és abba a problémába ütköztem hogy az első küldinél ahol odakel adni a csomagot Caius Cosadesnek akkor nincs ott a válasz hogy odaadom e neki vagy nem de ha kilépek a játékból és törlöm a magyarítást és utána visszalépek akkor működik minden rendesen. Valaki tipp? Köszi a válaszokat előre is. :D :D

Re: Hibák jelentése

Szerző: Ferenc » 2020. ápr. 8., szer. 15:19

Ferenc írta: 2020. ápr. 8., szer. 15:11
Vik írta: 2020. ápr. 8., szer. 14:45

Google drive szerintem bármilyen tömörített dolgot tud tárolni, vagy ott van a mega.nz is
Remélem ez így jo
https://drive.google.com/drive/u/0/my-drive
az előzőt el rontottam

Re: Hibák jelentése

Szerző: Ferenc » 2020. ápr. 8., szer. 15:11

Vik írta: 2020. ápr. 8., szer. 14:45
Ferenc írta: 2020. ápr. 7., kedd 13:43

Tuc küldeni Email cimet vagy valami mást ahová elküldhetem?
Google drive szerintem bármilyen tömörített dolgot tud tárolni, vagy ott van a mega.nz is
Remélem ez így jo
https://drive.google.com/drive/u/0/my-drive

Re: Hibák jelentése

Szerző: Vik » 2020. ápr. 8., szer. 14:45

Ferenc írta: 2020. ápr. 7., kedd 13:43
Vik írta: 2020. ápr. 5., vas. 9:56

Fel tudnád tölteni valahova a mentésedet, hogy megnézhessem?
Tuc küldeni Email cimet vagy valami mást ahová elküldhetem?
Google drive szerintem bármilyen tömörített dolgot tud tárolni, vagy ott van a mega.nz is

Re: Hibák jelentése

Szerző: Ferenc » 2020. ápr. 7., kedd 13:43

Vik írta: 2020. ápr. 5., vas. 9:56
Ferenc írta: 2020. márc. 29., vas. 19:09 egy npct nem tudok mozgásra bírni még azzal a modal se amit a a morrovind hun weboldaláról töltöttem le név szerint reeh-jah
Fel tudnád tölteni valahova a mentésedet, hogy megnézhessem?
Tuc küldeni Email cimet vagy valami mást ahová elküldhetem?

Re: Hibák jelentése

Szerző: Vik » 2020. ápr. 5., vas. 9:56

Ferenc írta: 2020. márc. 29., vas. 19:09 egy npct nem tudok mozgásra bírni még azzal a modal se amit a a morrovind hun weboldaláról töltöttem le név szerint reeh-jah
Fel tudnád tölteni valahova a mentésedet, hogy megnézhessem?

Re: Hibák jelentése

Szerző: Vik » 2020. ápr. 1., szer. 16:53

totya írta: 2019. márc. 30., szomb. 22:28 Jobb későn mint soha, kösz! :) Azóta már... most a PoE-t tesztelem, erre beszart a hibabejelentőm... Visszatérve a Morrowindre, kezdettől bennem van a kérdés hogy miért kellett egyáltalán ennyire mindent módosítani a magyarításhoz (ami mindenféle inkompatibilitást okoz), a mai tudásotokkal nem lehetett volna másképp megcsinálni? Értem ezalatt, maradva a cellás példánál, hogy mondjuk egy cella neve és egy cella megjelenítendő neve nem kettő különböző dolog?
Ez sajnos a Bethesdának köszönhető. Aki kicsit is ért a programozáshoz, tudja, hogy neveket (pláne olyan neveket, amiket bármikor lehet módosítani), nem szabad azonosítónak használni. Ők pedig megtették. Oblivionban ugyanez volt a fajnevekkel, ami azt okozta, hogy a magyarítás (illetve bármilyen mod, ami megváltoztatja a fajneveket) miatt megnémultak a karakterek.

Re: Hibák jelentése

Szerző: Ferenc » 2020. márc. 29., vas. 19:09

egy npct nem tudok mozgásra bírni még azzal a modal se amit a a morrovind hun weboldaláról töltöttem le név szerint reeh-jah

Re: Hibák jelentése

Szerző: totya » 2019. márc. 30., szomb. 22:28

Vik írta: 2019. feb. 4., hétf. 19:41 Épp tegnap jutottam el eddig a küldetésig én is...
Sajnos maradt egy (20) rejtett hiba a magyarításban, ami akkor jön elő, ha egy NJK-t el kell kísérni valahova, és a fejlesztők pontosan meghatározták az úti cél (cella) nevét. Sikerült úgy módosítanom a fordítóprogramot, hogy lehessen vele frissíteni a Morrowind.esm-et, a magyarításhoz igazítva ezeket a cellaneveket.
Letölthető a pluginok közül.
Jobb későn mint soha, kösz! :) Azóta már... most a PoE-t tesztelem, erre beszart a hibabejelentőm... Visszatérve a Morrowindre, kezdettől bennem van a kérdés hogy miért kellett egyáltalán ennyire mindent módosítani a magyarításhoz (ami mindenféle inkompatibilitást okoz), a mai tudásotokkal nem lehetett volna másképp megcsinálni? Értem ezalatt, maradva a cellás példánál, hogy mondjuk egy cella neve és egy cella megjelenítendő neve nem kettő különböző dolog?

Re: Hibák jelentése

Szerző: kissvokk » 2019. feb. 20., szer. 20:57

Köszönöm a válaszod és segítséget,de már azóta már bele kezdtem a tribunal és a bloodmon kiegészítővel együtt. :D Azt hiszem így lesz egész a játék, és igen tényleg esténként megtámadtak fekete ruhás bérgyilkosok, de nem erősek. :lol: És most nem is futotta össze buggokal a magyarítás kapcsán. (Hála Istennek 8-) ) Egyelőre ennyi ha lesz még valami, akkor szólok.

Re: Hibák jelentése

Szerző: Vik » 2019. feb. 18., hétf. 17:55

Igen, nekem is sikerült előállítani a hibát. Úgy tűnik, hogy belekerültek a magyarításba a Tribunalhoz tartozó topic címek is, amik értelemszerűen hibát okoznak, ha nincs Tribunal. Ez van, ha automatizálom a folyamatokat, hogy elkerüljek másfajta küldetésmegakadási hibákat, mert nincs több száz órám egyesével végignézni az összes lehetséges küldetés összes lehetséges variációját, az összes kiegészítővel, illetve anélkül.

Sajnos nincs mit tenni, be kell kapcsolnod a Tribunal.esm-et is. Ha nem akarod, nem kell foglalkoznod vele, el sem kell utaznod arra a helyszínre, mindössze annyit fogsz tapasztalni, hogy időnként alvás közben megtámadnak majd sötét ruhás bérgyilkosok.

Re: Hibák jelentése

Szerző: kissvokk » 2019. feb. 14., csüt. 16:04

Sziasztok! Nem gondoltam hogy fogok ide írni, de meg kell tennem, mert egy olyan buggot találtam a magyarítással kapcsán, ami miatt kb 50x ha nem 100x újra kezdtem a játékot. :cry: (Csak hogy ki tudjam vinni azt a küldit. Meg amúgy is kezdő vagyok a játékban)
Szóval van az a küldetés amikor meg találjuk az adószedőt, aki meghalt. Na és amikor megyek jelentem "Socucius Ergalla" személynek akkor ez fogad, de csak a magyar verzióban.
Magyarítással: https://kepkuldes.com/image/61ooDm
És magyarosítás nélkül. (az alap angol verzió): https://kepkuldes.com/image/61oMRP
És látható a képen hogy nem adja neki a pénzt amit kiszedtem a halottból, így elakadok a küldetésben mert bárkitől bármit kérdezek az adószedővel kapcsoltban (nem jut eszembe a neve) egyszerűen semmi válasz. Pedig láttam végigjátszásban, hogy be kellesz menni a toronyba, beszélni az ottani nővel, ő elmondja a dolgokat és onnan az egyik házikóba át menni, majd ott van a gyilkos tán meg is kell ölni, utána pedig le tudja adni a küldetést és kap 500 aranyat. De nekem itt megfagy küldetés amikor odaadnám neki a pénzt, mert még azt se adja oda, továbbá is benne lesz a leltáramba.
De semmi plugin/modot nem raktam fel hozzá csak az alap morrowind és a magyarítás.
Egy megoldás van, de nekem az nem jó. Fel rakom a "Tribunal kiegészítőt" és akkor már a magyarosítással is jó lesz a küldi és végig lehet vinni. (ki próbáltam) De azért nem szeretném felrakni mivel csak az alapot akarom kijátszani, mert nem tudom hogy az a kiegészítő mit tesz hozzá és mennyire befolyásolja a játékmenetet vagy a végét a játéknak.
Szóval mi legyen? Van rá valami patch ami javítja ez a hivát vagy semmi, és akkor bele kell törődnöm abba hogy a "Tribunal kiegészítővel kellesz végigjátszanom. : :?

Re: Hibák jelentése

Szerző: Vik » 2019. feb. 4., hétf. 19:41

Épp tegnap jutottam el eddig a küldetésig én is...
Sajnos maradt egy (20) rejtett hiba a magyarításban, ami akkor jön elő, ha egy NJK-t el kell kísérni valahova, és a fejlesztők pontosan meghatározták az úti cél (cella) nevét. Sikerült úgy módosítanom a fordítóprogramot, hogy lehessen vele frissíteni a Morrowind.esm-et, a magyarításhoz igazítva ezeket a cellaneveket.
Letölthető a pluginok közül.
totya írta: 2018. dec. 25., kedd 19:39 Helló, én az overhaullal játszom (játszanék), de belefutottam egy script hibába. Hla Oad-ban van egy csapóajtó a valaki lerakata épületben, és lent van egy olyan küldetés hogy el kell kísérni egy tigrist, hasában tele valamilyen kábítószerrel. Szépen sorban telepítettem és archiváltam az eredeti gog verziót, és miután a magyarítás fel lett rá rakva, majd a MGSO magyarított változatot is, szóval tudok váltogatni, így derült ki hogy ez a hiba nem az overhaullal függ össze, hanem az alap magyarításban van benne.
Tehát: Alap szűz GoG (angol) verzióban ha beszélek Realm Arinith -el, és elvállalom a küldetést, akkor a tigris szépen megindul velem.
A magyarított amúgy szűz Gog verzióban (MGSO nélkül!) ha elviszem ezt a rabszolgát-ra kattintok, akkor jön egy hiba:
"Script nolore Cell Balmora Vorar Helas house was not found on line 5. Compiled script not saved. ezt leokézva egy újabb hibaablak jön:
compile and run problem was found in topic "elvinni ezt a rabszolgát". Itt pedig még jön az a szöveg ami az ablakban is megjelenik.

A TES-t el tudom indítani, tehát ha valaki leírja hogy lehet ezt a hibát kijavítani, azt megköszönöm. :)

Re: Hibák jelentése

Szerző: totya » 2018. dec. 25., kedd 19:39

Helló, én az overhaullal játszom (játszanék), de belefutottam egy script hibába. Hla Oad-ban van egy csapóajtó a valaki lerakata épületben, és lent van egy olyan küldetés hogy el kell kísérni egy tigrist, hasában tele valamilyen kábítószerrel. Szépen sorban telepítettem és archiváltam az eredeti gog verziót, és miután a magyarítás fel lett rá rakva, majd a MGSO magyarított változatot is, szóval tudok váltogatni, így derült ki hogy ez a hiba nem az overhaullal függ össze, hanem az alap magyarításban van benne.
Tehát: Alap szűz GoG (angol) verzióban ha beszélek Realm Arinith -el, és elvállalom a küldetést, akkor a tigris szépen megindul velem.
A magyarított amúgy szűz Gog verzióban (MGSO nélkül!) ha elviszem ezt a rabszolgát-ra kattintok, akkor jön egy hiba:
"Script nolore Cell Balmora Vorar Helas house was not found on line 5. Compiled script not saved. ezt leokézva egy újabb hibaablak jön:
compile and run problem was found in topic "elvinni ezt a rabszolgát". Itt pedig még jön az a szöveg ami az ablakban is megjelenik.

A TES-t el tudom indítani, tehát ha valaki leírja hogy lehet ezt a hibát kijavítani, azt megköszönöm. :)

Re: Hibák jelentése

Szerző: Vik » 2017. szept. 6., szer. 19:22

Sheila írta:Mivel sajnos egyre szaporodik az ilyen küldik száma, kicsit jobban belenéztem az editorral.
Úgy vettem észre, elírások vannak benne.

Példa: Harcosok Céhe, Sadrith Mora, Hrundi, FG_Telasero.

A mellékelt képeken egy Sondaale nevű NPC neve indítaná be a küldit, de ez "elkísérni Sondaalét"-re van magyarítva, a topik pedig maradt az angol régi e-betűre végződő. Gondolom, a többi is hasonló okok miatt hibás.

Régen, mikor először megjelent a magyarítás nem voltak ilyen problémák.
Igen, ez sajnos tényleg hiba, és elég egyetlen helyen elrontani, mint pl. a fenti "Sondaalét". Megpróbálom kiválogatni az összeset, de ha addig tudtok írni még ilyen példákat, hogy mi az, aminek működnie kellene, az megkönnyítené a javítást.

Re: Hibák jelentése

Szerző: Mamlasz » 2017. aug. 29., kedd 22:13

Sajnos nálam is így van, így teljesen játszhatatlan, hiába lett szebb a játék.

Re: Hibák jelentése

Szerző: karcsitoth » 2017. aug. 23., szer. 16:53

Elég sok küldetés nem indítható el, a Mágusok és Harcosok céhében, mert nem "kék" a szöveg.
Mit csináljak mert Edwinna Elbertnél a Nchuleft krónikás alapból nem indul el és így nem haladhatók előre. A régi magyarosítással a tuning előtt működött!

Re: Hibák jelentése

Szerző: Vili03 » 2017. aug. 12., szomb. 13:37

Sziasztok! Uj vagyok a morrowindben. Azt szeretném megtudni hogy a naplóba nem mutatja a küldetéseket.Mármind ugye ott van hogy quest és semmi sincs ott pedig van jó néhány.Ez a magyarítás miatt nincs vagy én csesztem el valamit?

Re: Hibák jelentése

Szerző: Sheila » 2017. aug. 2., szer. 0:01

Mivel sajnos egyre szaporodik az ilyen küldik száma, kicsit jobban belenéztem az editorral.
Úgy vettem észre, elírások vannak benne.

Példa: Harcosok Céhe, Sadrith Mora, Hrundi, FG_Telasero.

A mellékelt képeken egy Sondaale nevű NPC neve indítaná be a küldit, de ez "elkísérni Sondaalét"-re van magyarítva, a topik pedig maradt az angol régi e-betűre végződő. Gondolom, a többi is hasonló okok miatt hibás.

Kép

Kép

Kép


Régen, mikor először megjelent a magyarítás nem voltak ilyen problémák.

Re: Hibák jelentése

Szerző: Sheila » 2017. júl. 30., vas. 0:14

Elég sok küldetés nem indítható el, a Mágusok és Harcosok céhében, mert nem "kék" a szöveg, manuálisan kell "berúgni" a journal konzolparanccsal. Semmi egyéb mod nincs fent azon kívül, amit a fejújított magyarítás felrak.

Mágusok céhében Ranis Athrysnál az utolsó 3 küldi nem indult (Ithermelestől kezdve). Edwinna Elbertnél a Nchuleft krónikás alapból nem indult, jelenleg a Mzuleft-es sem, most még csak itt tartok.
Harcosok céhében Percius Mercius nem adta a Flin kézbesítős küldetést.
A balmorai Hlaalu házas küldiknél is volt egyel probléma Nileno Dorvayn-nél, de már nem emlékszem melyikkel.

Re: Hibák jelentése

Szerző: Kismark » 2017. jan. 25., szer. 15:34

Sziasztok!

Két nagy problémám volt, az egyik a sárkánylelkes probléma, de ahhoz most telepítettem amit írtatok már.
Arra viszont nem találtam hogy mit tegyek akkor ha nem birok pl. lovagolni, nyersanyagot termelni csákánnyal, székbe ülni...stb. szinte semmilyen cselekvést csinálni amit az E billentyűvel kell. A magyarítás előtt működtek.
Előre is köszi a segítséget! :)

Re: Hibák jelentése

Szerző: TGWH » 2014. nov. 29., szomb. 21:49

keksz1983 írta:Akár milyen géppel játszom a Morrowindet, ha a magyarítást felrakom nem münködik a játék. de ez csak az elmult 3 évben van így. Régen király volt.
Mit takar az, hogy nem működik?

Re: Hibák jelentése

Szerző: keksz1983 » 2014. nov. 29., szomb. 14:23

Akár milyen géppel játszom a Morrowindet, ha a magyarítást felrakom nem münködik a játék. de ez csak az elmult 3 évben van így. Régen király volt.

Re: Hibák jelentése

Szerző: Vik » 2014. nov. 23., vas. 9:43

BLADE123 írta:Sziasztok. nekkem az lenne a problémám hogy win8.1 vann és nem tudom telepiteni a magyarositást aszt irja ki hogy A.program müködése le áll Töpszor is letöltöttem és ugyan az A hiba létszi segitsettek
Ebben sajnos nem tudunk segíteni. Esetleg valami XP kompatibilitás módot próbálj meg.

Re: Hibák jelentése

Szerző: Sovngarde » 2014. nov. 22., szomb. 20:35

Tö(r)pször helyett tuti dwemer-szer.

Re: Hibák jelentése

Szerző: BLADE123 » 2014. nov. 22., szomb. 15:40

Sziasztok. nekkem az lenne a problémám hogy win8.1 vann és nem tudom telepiteni a magyarositást aszt irja ki hogy A.program müködése le áll Töpszor is letöltöttem és ugyan az A hiba létszi segitsettek

Re: Hibák jelentése

Szerző: TGWH » 2013. márc. 28., csüt. 10:09

Vendég írta: Szia!

Először is köszönöm a választ.

Találtam leírást, hogyan telepítsem, de mindjárt a játék elején walkr_br1 wav fájl hiányára hivatkozva kilép az asztalra.
Próbáltam még úgy is, hogy az angol verzióból átmásoltam a mentéseket a magyarba, de akkor meg grafikai anomáliák jelentkeztek, pl:
a Holdpille erődből kilépéskor kizuhantam a semmibe, illetve volt olyan, hogy egy fatörzs belsejébe "zárultam" be, ahonnan képtelen voltam kijönni.

Nagyon úgy néz ki, hogy maradnom kell az angol verzónál...
Dehogy kell. Leírtam, nekem úgy működött. Lehet csak egy-két moddal van baj. Én is kiszedtem párat, amivel nem működött. Hibákat nekem is írt ki, de elvileg ezek nem okozhatnak semmilyen gondot. Keresd meg, leírtam hogy csináltam, milyen modokat tettem fel. Ha végképp nem megy, megkeresem a Morrowind mappámat a gépen.

Re: Hibák jelentése

Szerző: Kocsis76 » 2013. márc. 27., szer. 23:38

Az a bajom, hogy küldetés közben eltűnt a megbízó. A tolvajok nagyfőnöke eltűnt. Mikor a vele egy szobában lévő karaktert kérdem, azt mondja nézzek szét, mert ott van. Ez bug, vagy a magyarosítás hibája? Angolul nem játszottam.

Re: Hibák jelentése

Szerző: Vendég » 2013. jan. 7., hétf. 19:38

TGWH írta:
Awen írta:Sziasztok!

Az alábbi hibába botlottam: fenn van a Morrowind Overhaul, illetve a Tribunal+Bloodmoon páros, magyarítás telepítése után ezt a hibaüzenetet kapom:

"expression error unable to find cell id vivec arena in script brerasScript".

Angolul működik a játék. Kérdésem az, hogy akkor ezek szerint vagy magyarul, vagy "turbózott" grafikával játszhatok?

Esetleg létezik megoldás erre?
Üdv.
Valami összeakadt, nekem sikerült összetákolnom, de sokat szívtam vele. Keress rá, azt hiszem leírtam a megoldást, melyik modokkak működik.
Szia!

Először is köszönöm a választ.

Találtam leírást, hogyan telepítsem, de mindjárt a játék elején walkr_br1 wav fájl hiányára hivatkozva kilép az asztalra.
Próbáltam még úgy is, hogy az angol verzióból átmásoltam a mentéseket a magyarba, de akkor meg grafikai anomáliák jelentkeztek, pl:
a Holdpille erődből kilépéskor kizuhantam a semmibe, illetve volt olyan, hogy egy fatörzs belsejébe "zárultam" be, ahonnan képtelen voltam kijönni.

Nagyon úgy néz ki, hogy maradnom kell az angol verzónál...

Re: Hibák jelentése

Szerző: TGWH » 2013. jan. 5., szomb. 22:24

Awen írta:Sziasztok!

Az alábbi hibába botlottam: fenn van a Morrowind Overhaul, illetve a Tribunal+Bloodmoon páros, magyarítás telepítése után ezt a hibaüzenetet kapom:

"expression error unable to find cell id vivec arena in script brerasScript".

Angolul működik a játék. Kérdésem az, hogy akkor ezek szerint vagy magyarul, vagy "turbózott" grafikával játszhatok?

Esetleg létezik megoldás erre?
Üdv.
Valami összeakadt, nekem sikerült összetákolnom, de sokat szívtam vele. Keress rá, azt hiszem leírtam a megoldást, melyik modokkak működik.

Re: Hibák jelentése

Szerző: Awen » 2013. jan. 5., szomb. 19:42

Sziasztok!

Az alábbi hibába botlottam: fenn van a Morrowind Overhaul, illetve a Tribunal+Bloodmoon páros, magyarítás telepítése után ezt a hibaüzenetet kapom:

"expression error unable to find cell id vivec arena in script brerasScript".

Angolul működik a játék. Kérdésem az, hogy akkor ezek szerint vagy magyarul, vagy "turbózott" grafikával játszhatok?

Esetleg létezik megoldás erre?

Re: Hibák jelentése

Szerző: Taoocska » 2012. dec. 10., hétf. 20:43

És ez volt Soltshiemen amikor egy beszámolót kell e telepes küldetéseknél elvinni Carnius Magniusnak. És ott is csak úgy eltűnik, és nem, nem az van hogy rossz helyre mentem, mert ott van a testőre, és az is monodgatja hogy ott áll éppen.

Re: Hibák jelentése

Szerző: Taoocska » 2012. nov. 8., csüt. 18:25

Hát. .. Sajnos még így sem sikerült megtalálnom, kerestem vagy fél óráig, volt amikor el is tévedtem, de semmi, nem találom, felvettem még a látótávolságot is fullra de még úgyse találtam. nem tudom mi lehet a gond, megnéztem hogy ha kiveszem pluginokat amiket betettem, de még így sem sikerült.

Re: Hibák jelentése

Szerző: Vik » 2012. nov. 6., kedd 17:29

Nem csináltam meg ezt a küldetést, de hasonló esettel már találkoztam. Előfordul, hogy az NJK-k egyszerűen átmennek a falakon, és eltűnnek. Konzolból tcl paranccsal te is körül tudsz nézni, hátha ott van a közelben, csak nem látszik.

Re: Hibák jelentése

Szerző: Taoocska » 2012. nov. 6., kedd 13:38

Sziasztok!

Morrowindes életem során egy elég nagy buggba érkeztem. (Már több mint 6 éve morrowindezek, és most elkezdtem oblivionozni.) Nah az hogy beléptem a templomba végigjártam az elején a zarándoklatot , utánna Balmorában folytattam utam, onnan elküldtek Vivecbe és ott van az a küldetés amikor egy nőnek kell mondani hogy hagyja el a várost mert elkapta a corpust, nah ekkor van a baj, megtudtam hogy aréna-veremben van, és nálam sehol sincs. Már két karaktert kezdtem hogy megnézzem nem-e véletlen megöltem-e. össze vissza kerestem, az aréna veremben kérdeztem az emberek, mindegyik mondta: Amott Van ! :D hát.... elég érdekes. tudnátok ebben a buggban segíteni, mert a 59 es birodalmimmal már minden céhet végigvittem kivéve ezt, a templomot. HELP!! ;)

Re: Hibák jelentése

Szerző: Vik » 2012. okt. 28., vas. 22:18

Csabi írta:Tud valaki segíteni?
Nem eredeti Morrowindem van felraktam a magyarítást és az indításnál nem találja az .esm fájlt.
Miért van ez?
Be kell kapcsolni az indító menü-adatfájloknál.

Re: Hibák jelentése

Szerző: Csabi » 2012. okt. 28., vas. 15:53

Tud valaki segíteni?
Nem eredeti Morrowindem van felraktam a magyarítást és az indításnál nem találja az .esm fájlt.
Miért van ez?

Re: Hibák jelentése

Szerző: pozsoka » 2012. okt. 19., pén. 9:37

No mindegy, azért köszi.

Re: Hibák jelentése

Szerző: Vik » 2012. okt. 16., kedd 9:56

pozsoka írta:Innen töltöttem és a leírás szerint mindhárom benne van.
Így van, és működnie is kellene. Nem tudom, nálad mi a baj.

Re: Hibák jelentése

Szerző: pozsoka » 2012. okt. 16., kedd 9:19

Innen töltöttem és a leírás szerint mindhárom benne van.

Re: Hibák jelentése

Szerző: Vik » 2012. okt. 15., hétf. 21:26

Érdekes. Telepítetted a Tribunal és Bloodmoon magyarításokat is?

Re: Hibák jelentése

Szerző: pozsoka » 2012. okt. 15., hétf. 9:11

Csak ha Morrowind van bekapcsolva működik. Bloodmoon-nál betöltés közben: Cell Ebonheart not found for dialogue type topic info Empty.
Tribunal-nál pedig: Ald-Ruhn, Guild of Mages hiányzást ír ki.

Re: Hibák jelentése

Szerző: Vik » 2012. okt. 14., vas. 14:33

Tényleg nincs, rosszul emlékeztem. Akkor viszont ki kell kapcsolni az összes beépülőt, csak a magyarítással indítani a játékot, és megnézni, hogy ha egyesével visszakapcsolod őket, működik-e, illetve melyik az, amelyiktől elromlik. Azt ki kell hagynod, mert nem működik a magyarítással.

Re: Hibák jelentése

Szerző: pozsoka » 2012. okt. 14., vas. 11:47

A tribunalt felraktam, de úgy sem jó, a bloodmoont pedig nem találom a pluginok között.

Re: Hibák jelentése

Szerző: Vik » 2012. okt. 13., szomb. 18:01

pozsoka írta:Úgy sem jó.
Akkor még a tribunaljavitas.esp kell. Meg a bloodmoonjavitas.esp is, ha már itt tartunk.

Re: Hibák jelentése

Szerző: pozsoka » 2012. okt. 13., szomb. 17:42

Úgy sem jó.

Re: Hibák jelentése

Szerző: Vik » 2012. okt. 12., pén. 18:36

pozsoka írta:Üdv,
minden a megadottak szerint telepítve,újratelepítve,újratöltve, adatfájloknál bejelölve, játék főmenü bejön de új játék indításakor: Expression error unable to find cell id Seyda neen, Census and Excise office in script dbattack script. hibaüzenettel kilép.
Tud valaki segíteni?
Igen, töltsd le a pluginok közül a magyarjavitas.esp-t, és aktiváld az adatfájlok között.

Re: Hibák jelentése

Szerző: pozsoka » 2012. okt. 12., pén. 15:10

Üdv,
minden a megadottak szerint telepítve,újratelepítve,újratöltve, adatfájloknál bejelölve, játék főmenü bejön de új játék indításakor: Expression error unable to find cell id Seyda neen, Census and Excise office in script dbattack script. hibaüzenettel kilép.
Tud valaki segíteni?

Vissza a tetejére