Szerző: Kobura » 2012. márc. 12., hétf. 21:11
Pillanatnyilag a Fajok és Népcsoportok már készen van (úgy ahogy) de szerintem előtte ide leírok egy kis jelmagyarázatot:
Elsődleges tulajdonságok: A Karakter vele született tulajdonságai szokásos Morrowind-Oblivion tulajdonságok: Erő, Észlelés (ÉSZL), Állóképesség (ÁLL), Intelligencia (INT), Karizma (KAR), Ügyesség (ÜGY), Szerencse (SZER)
Másodlagos tulajdonságok: Ezek tartalmazzák a harci rendszer fő értékeit:
- AP: Akció Pont - mutatja, hogy egy körben, hányszor és mit tud cselekedni a karakter
- Teherbírás: Magától értetődő azt hiszem
- Pusztakezes SJ (sebzés járulék): A karakter Pusztakezes sebzése (beleszámít a közelharci fegyverek sebzésébe is
- Kezdeményezés: Megmutatja, hogy melyik karakter cselekedhet először
- Gyógyulás: Mutatja, hogy egy nap alatt mennyi sebpontot (sp) gyógyul a karakter
- Kritikus Esély: Egy csapás kritikus zónáját mutatja (ha a támadásnál a százalék dobás (igyen, százalék rendszerű) e szint alá esik, a támadás Kritikusnak számít
Rezisztencia: Ha egy karaktert bizonyos sebzés, vagy fertőzést szenved el, akkor ezek az értékek levonódnak a sebzésből (vagy a karakter dobhat ellenállást, hogy letűri e - Méreg, Betegség)
Egészség: Magától értetődő
Mana: Magától értetődő
PSZ: Páncél Szint, a sebzés felfogására találták ki
SK: Sebzés küszöb, Elemi ellenállás, ha ezen felül sebeznek, a páncél sérül
ST: Sebzés tűrés, mutatja, hogy mennyi sebzést képes elszenvedni a páncél, sérülés nélkül
Kondíció/PK: A páncél/pajzs aktuális épségét mutatja
AP Alap/Célzott: Mennyi akciópontba kerül a fegyverrel való támadás alapból, vagy célzottan
Hirtelen ennyi jutott eszembe... ha még lesz valami, írok.
Fajok és Népcsoportok Pillanatnyilag ennyi a leírás és a rendszer a játszható fajokról... akinek van további információja, ötlete, kiegészítése, esetleg talál benne (helyesírási)hibát, vagy fogalmi zavart, az kérem jelezze.
Köszönöm
Pillanatnyilag a Fajok és Népcsoportok már készen van (úgy ahogy) de szerintem előtte ide leírok egy kis jelmagyarázatot:
[b]Elsődleges tulajdonságok:[/b] A Karakter vele született tulajdonságai szokásos Morrowind-Oblivion tulajdonságok: Erő, Észlelés (ÉSZL), Állóképesség (ÁLL), Intelligencia (INT), Karizma (KAR), Ügyesség (ÜGY), Szerencse (SZER)
[b]Másodlagos tulajdonságok:[/b] Ezek tartalmazzák a harci rendszer fő értékeit:
[list][*]AP: Akció Pont - mutatja, hogy egy körben, hányszor és mit tud cselekedni a karakter[/list]
[list][*]Teherbírás: Magától értetődő azt hiszem :)[/list]
[list][*]Pusztakezes SJ (sebzés járulék): A karakter Pusztakezes sebzése (beleszámít a közelharci fegyverek sebzésébe is[/list]
[list][*]Kezdeményezés: Megmutatja, hogy melyik karakter cselekedhet először[/list]
[list][*]Gyógyulás: Mutatja, hogy egy nap alatt mennyi sebpontot (sp) gyógyul a karakter[/list]
[list][*]Kritikus Esély: Egy csapás kritikus zónáját mutatja (ha a támadásnál a százalék dobás (igyen, százalék rendszerű) e szint alá esik, a támadás Kritikusnak számít[/list]
[b]Rezisztencia:[/b] Ha egy karaktert bizonyos sebzés, vagy fertőzést szenved el, akkor ezek az értékek levonódnak a sebzésből (vagy a karakter dobhat ellenállást, hogy letűri e - Méreg, Betegség)
[b]Egészség:[/b] Magától értetődő
[b]Mana:[/b] Magától értetődő
[b]PSZ:[/b] Páncél Szint, a sebzés felfogására találták ki
[b]SK:[/b] Sebzés küszöb, Elemi ellenállás, ha ezen felül sebeznek, a páncél sérül
[b]ST:[/b] Sebzés tűrés, mutatja, hogy mennyi sebzést képes elszenvedni a páncél, sérülés nélkül
[b]Kondíció/PK:[/b] A páncél/pajzs aktuális épségét mutatja
[b]AP Alap/Célzott:[/b] Mennyi akciópontba kerül a fegyverrel való támadás alapból, vagy célzottan
Hirtelen ennyi jutott eszembe... ha még lesz valami, írok.
[url=http://www.scribd.com/doc/85092951/Fajok-es-Nepcsoportok-betaver#fullscreen]Fajok és Népcsoportok[/url] Pillanatnyilag ennyi a leírás és a rendszer a játszható fajokról... akinek van további információja, ötlete, kiegészítése, esetleg talál benne (helyesírási)hibát, vagy fogalmi zavart, az kérem jelezze.
Köszönöm :)