Szerző: raimhol » 2015. máj. 31., vas. 3:54
Szerintem az lenne műalkotás, ha a TES 6-ban benne lenne morrowind, skyrim, és az Oblivion minden területe, amit a térkép jelez, és így átlehetne menni egyik tartományból a másikba, és eleve nagyon színes lenne, mivel minden kultúrára lehetne alapozni ami idáig volt. Ezen kívül egy kicsit jobb fizikai motor sem ártana, de beérném egy oblivionos motorral is igazság szerint. Ami nagyon fontos lenne, maga a szerepjáték része kicsit összetettebb lenne. Tehát a válaszaink, cselekedeteink kulcsfontosságúan megváltoztathatják egy-egy történést. Skyrmben és a többi részben is az a hiba, hogy nem igazán lehetünk hatással a történésekre... Van 2 max 3 választási lehetőség, de tökmindegy mi a válasz, mert a történetszál 99,7%-ban ugyan úgy fut tovább. Az sem ártana, ha maga a karakterek a játékban kicsit összetettebbek lennének. Pl interakcióban, viselkedésben, lehetne több személyiségjegyük. És a mesterséges intelligencia lehetne magasabb. Skyrimben pl az elég jó, hogy felvesznek tárgyakat a földről, beszélgetnek egymással stb, de rengeteg dolog van ami elég monotonná teszi hamar a karaktereket. PL mindig elmesélik ugyan azt hatszázszor neked, és egymásnak is. Néha sepregetnek, alszanak, ami nem is rossz, de lehetne sokkal összetettebb is ez az egész. Ami még nagyot dobna a játékon, ha visszajönnének a régi skillek, mint pl oblivionban, tehát még az ugrásod is számít. Skyrimben ez eléggé butított lett. Még valami, amiről fontos lenne említést tennem... Elég zavaró, hogy nem ölhetsz meg akárkit. Ha én "jó" karaktert akarok csinálni, megoldhatnák esetleg, hogyha akarom, akkor a tolvajok céhét, és a sötét testvériséget is feldobom a rendőröknek. Ha lenne gladiátorkodás, akármilyen ürüggyel... tegyük fel visszajött valami fanatikus, az egyik tartományba, aki gladiátorkodást akar, vagy bármi, és visszahooznák ami oblivionba volt, azzal a különbséggel, hogy életed végéig gladiátorkodhatsz, az hatalmas dolog lenne megint. Sok minden van, ami eszméletlen jó lennne, de legfontosabbnak igazából azt tartanám, hogy a párbeszédek változatosabbak legyenek, a karakterek személyiségben, viselkedés szempontjából is összetettebbek legyenek, és döntéseink hatással legyenek a törénetszál menetére. Pl bármi lehet... Tegyük fel kapunk egy béna mellékküldetést a tolvajok céhétől, hogy lopj el valamit a valakitől, de ha ellopod, akkor az illető megöleti a császárt, ha nem lopod el, akkor viszont nem keseredik el, és nem öli meg... (most ez hülye példa volt..). A sok monoton szöveg helyett is lehetne azt, hogy nem ismételgetik magukat a karakterek, hanem random másról is lehetne beszélgetni velük, ahol számítana a válasz. Lehetne maga az egész játék háttere is sokkal bonyolultabb... Pl a hírnév és a hírhedtség is lehetne összetettebb... Alapvetően az lenne a legjobb TES 6 ha a meglévő dolgok összetételét mondjuk feltízszereznénk!
De akkor az évtized játéka készülne mondjuk el. Grafika, fizika, helyett, szerintem a legfontosabb az RPG rész megerősítése lenne, és a területek összefonása... Ha szinte minden válaszunk hatással lennne a játék hátterére, az nagyon izgalmassá tenné a játékot. Pl ha lehetnének ilyen "titkos értékek" hogyha sokan látnak esténként, kkor az emberek pletykálnának rólunk , és ha jó karakterek vagyunk a hírnevünk akár attól is romolhat kicsit. De bármi... Valaki feltesz bármi kérdést, és adunk valami választ, és az hatással lehetne a viszonyára velünk kapcsolatban. Az is zavaró sokszor, hogy az őrök idióták, és egy NPC-t levetkőztetsz gatyára, és úgy marad!
Egy nagyon magas mesterséges intelligencia (nem csak a karakterek, hanem az egész játék terén), sok párbeszéddel kapcsolatos választási lehetőség, ami hatással van akár nagyon komoly dolgokra is. PL felkérnek, hogy öld meg a császárt, de ha nemet mondasz, kiderül rá egy hétre, hogy pont az a császár háborút indít a tartományotok ellen... (bármi). Rengeteg dolog van...
Mondjuk ezek csak az én futurisztikus elképzeléseim, és valószínű ilyen csak 10 év múlva lesz!
De nem értem miért nem alkotnak egy ilyen játékot.. Inkább teljen 6 évbe, de olyan játék legyen, ami felülmúl minden eddigi valaha kiadott játékot, és függővé tesz!
Szerintem az lenne műalkotás, ha a TES 6-ban benne lenne morrowind, skyrim, és az Oblivion minden területe, amit a térkép jelez, és így átlehetne menni egyik tartományból a másikba, és eleve nagyon színes lenne, mivel minden kultúrára lehetne alapozni ami idáig volt. Ezen kívül egy kicsit jobb fizikai motor sem ártana, de beérném egy oblivionos motorral is igazság szerint. Ami nagyon fontos lenne, maga a szerepjáték része kicsit összetettebb lenne. Tehát a válaszaink, cselekedeteink kulcsfontosságúan megváltoztathatják egy-egy történést. Skyrmben és a többi részben is az a hiba, hogy nem igazán lehetünk hatással a történésekre... Van 2 max 3 választási lehetőség, de tökmindegy mi a válasz, mert a történetszál 99,7%-ban ugyan úgy fut tovább. Az sem ártana, ha maga a karakterek a játékban kicsit összetettebbek lennének. Pl interakcióban, viselkedésben, lehetne több személyiségjegyük. És a mesterséges intelligencia lehetne magasabb. Skyrimben pl az elég jó, hogy felvesznek tárgyakat a földről, beszélgetnek egymással stb, de rengeteg dolog van ami elég monotonná teszi hamar a karaktereket. PL mindig elmesélik ugyan azt hatszázszor neked, és egymásnak is. Néha sepregetnek, alszanak, ami nem is rossz, de lehetne sokkal összetettebb is ez az egész. Ami még nagyot dobna a játékon, ha visszajönnének a régi skillek, mint pl oblivionban, tehát még az ugrásod is számít. Skyrimben ez eléggé butított lett. Még valami, amiről fontos lenne említést tennem... Elég zavaró, hogy nem ölhetsz meg akárkit. Ha én "jó" karaktert akarok csinálni, megoldhatnák esetleg, hogyha akarom, akkor a tolvajok céhét, és a sötét testvériséget is feldobom a rendőröknek. Ha lenne gladiátorkodás, akármilyen ürüggyel... tegyük fel visszajött valami fanatikus, az egyik tartományba, aki gladiátorkodást akar, vagy bármi, és visszahooznák ami oblivionba volt, azzal a különbséggel, hogy életed végéig gladiátorkodhatsz, az hatalmas dolog lenne megint. Sok minden van, ami eszméletlen jó lennne, de legfontosabbnak igazából azt tartanám, hogy a párbeszédek változatosabbak legyenek, a karakterek személyiségben, viselkedés szempontjából is összetettebbek legyenek, és döntéseink hatással legyenek a törénetszál menetére. Pl bármi lehet... Tegyük fel kapunk egy béna mellékküldetést a tolvajok céhétől, hogy lopj el valamit a valakitől, de ha ellopod, akkor az illető megöleti a császárt, ha nem lopod el, akkor viszont nem keseredik el, és nem öli meg... (most ez hülye példa volt..). A sok monoton szöveg helyett is lehetne azt, hogy nem ismételgetik magukat a karakterek, hanem random másról is lehetne beszélgetni velük, ahol számítana a válasz. Lehetne maga az egész játék háttere is sokkal bonyolultabb... Pl a hírnév és a hírhedtség is lehetne összetettebb... Alapvetően az lenne a legjobb TES 6 ha a meglévő dolgok összetételét mondjuk feltízszereznénk! :) De akkor az évtized játéka készülne mondjuk el. Grafika, fizika, helyett, szerintem a legfontosabb az RPG rész megerősítése lenne, és a területek összefonása... Ha szinte minden válaszunk hatással lennne a játék hátterére, az nagyon izgalmassá tenné a játékot. Pl ha lehetnének ilyen "titkos értékek" hogyha sokan látnak esténként, kkor az emberek pletykálnának rólunk , és ha jó karakterek vagyunk a hírnevünk akár attól is romolhat kicsit. De bármi... Valaki feltesz bármi kérdést, és adunk valami választ, és az hatással lehetne a viszonyára velünk kapcsolatban. Az is zavaró sokszor, hogy az őrök idióták, és egy NPC-t levetkőztetsz gatyára, és úgy marad! :D Egy nagyon magas mesterséges intelligencia (nem csak a karakterek, hanem az egész játék terén), sok párbeszéddel kapcsolatos választási lehetőség, ami hatással van akár nagyon komoly dolgokra is. PL felkérnek, hogy öld meg a császárt, de ha nemet mondasz, kiderül rá egy hétre, hogy pont az a császár háborút indít a tartományotok ellen... (bármi). Rengeteg dolog van...
Mondjuk ezek csak az én futurisztikus elképzeléseim, és valószínű ilyen csak 10 év múlva lesz! :) De nem értem miért nem alkotnak egy ilyen játékot.. Inkább teljen 6 évbe, de olyan játék legyen, ami felülmúl minden eddigi valaha kiadott játékot, és függővé tesz! :D