Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás küldése

Emotikonok
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode bekapcsolva
[img] bekapcsolva
[url] bekapcsolva
Emotikonok bekapcsolva

Téma áttekintése
   

Kinyitás Téma áttekintése: Re: Beszélgetős téma

Re: Beszélgetős téma

Szerző: GGG » 2024. ápr. 10., szer. 18:38

Ez remek hír.

Re: Beszélgetős téma

Szerző: Brenda » 2024. ápr. 8., hétf. 11:43

GGG írta: 2024. márc. 29., pén. 12:15 Jól látom, hogy ennek a csapatnak, annyi ?
Nem látod jól. Csak megpihenünk kicsit, és erőt gyűjtünk az újabb nagy munka előtt. ;)

Re: Beszélgetős téma

Szerző: GGG » 2024. márc. 29., pén. 12:15

Jól látom, hogy ennek a csapatnak, annyi ?

Re: Beszélgetős téma

Szerző: chriswello » 2023. szept. 9., szomb. 11:51

Sziasztok!!

Volt valahol egy PDF, ami teljesen magyar volt és a Morrowind teljes végigjátszását tartalmazta írásos formában.
Esetleg valakinek megvan még valahol?

köszi előre is!

Re: Re: Beszélgetős téma

Szerző: Vik » 2023. szept. 8., pén. 10:32

Készítettem saját használatra egy részleges magyarítást a Baldur's Gate 3 játékhoz.
Úgy döntöttem, hogy közzé teszem, hátha másnak is hasznos lesz.
Túl sokat nem kell várni tőle, kb. 1% körül járhat a lefordított szövegek mennyisége.
Letöltés

Telepítés:
A Baldurs Gate 3\Data\Localization mappában levő English.pak-ról készíts biztonsági mentést,
majd írd felül vele a magyarítást.

Az indító menü panaszkodni fog a megváltozott dolgok miatt, de ezt nyugodtan figyelmen kívül lehet hagyni.

Tartalmazza a 2023.09.07-én megjelent Hotfix #6 szövegeit.

Vik

Re: Beszélgetős téma

Szerző: Vik » 2023. aug. 29., kedd 9:05

GGG írta: 2023. aug. 20., vas. 10:18 Üdv MorroHun Team, van valami hír csapatról jól vagytok még, lesz valamilyen projekt? Mivel sajnos a Divinity-óta szinte semmit nem hallani felöletek.
A Baldur's Gate 3 magyarítás előkészítési fázisban volt, aztán a projekt vezető egészségügyi/egyéb elfoglaltsági okokból kiszállt, és nem jelentkezett senki, hogy vállalja. Emiatt lényegében leálltunk.

Re: Beszélgetős téma

Szerző: GGG » 2023. aug. 20., vas. 10:18

Üdv MorroHun Team, van valami hír csapatról jól vagytok még, lesz valamilyen projekt? Mivel sajnos a Divinity-óta szinte semmit nem hallani felöletek.

Re: Beszélgetős téma

Szerző: kollarbela » 2019. aug. 24., szomb. 16:15

Sziasztok. Nekem az lenne a kérdésem hogy The Elder Scrolls V - Skyrim - Special Edition v1.5.80.0.8 - Xatab Repack miért jó? van magyaritás hozzá? érdemes töltenem? köszönöm^^
ui: en arkos vagyok:) v neha minecraft, kingdom come. errol az enderalrol nem hallottam, szerintem valami rajongók által készített cuc lehet, ha unatkozok majd 1x lehet h megnézem

Re: Beszélgetős téma

Szerző: pityu » 2019. aug. 24., szomb. 16:08

@ kovacsszandra te mit tolsz?
részemről csak a skyrim:3 vagy new vegas, bár a fallout 4-et is elkezdem, miután megvettem az új gépemet ;) (tesóm, most az obliviont kezdte el "újra" xddddd nagyon feelinges volt az is, remek kreatív küldikkel, korához képest messze a legjobb járékmenettel+grafikával..)
most kíváncsi vagyok az új The Elder Scrolls V - Skyrim - Enderal - Forgotten Stories játékra is, mi a véleményetek ezzel kapcsolatban?

Re: Re: Beszélgetős téma

Szerző: kovacsszandra » 2019. aug. 22., csüt. 10:14

Csak érdeklődésképp, na meg hogy újraélesszük kicsit a fórumot, ha lehet... Ki mit tol még most, 2019 végefeléhttps://hu.flatfy.com/? :)

Re: Beszélgetős téma

Szerző: TGWH » 2013. szept. 19., csüt. 20:44

Holnap jön ki az új pes, élelmesebbek már megtalálhatják a neten :D válasz a Konaminak, akik azért nem adták ki a demót, mert a köcsög pc-sek feltörik :D na mindjárt játszhatok vele, el sem hiszem, de azért pechem van, holnap már nem leszek szabin, csak két nap kényszerszabadságom volt...

Re: Beszélgetős téma

Szerző: Vik » 2013. szept. 17., kedd 10:23

Lollypopp írta:Ó fenséges Vik, hogy halad a ME3 magyarítás? Kell segítség? :roll:
Lassan, de biztosan. Pár hete jelentkezett valaki, persze ha gondolod, segíthetsz te is. Beszéljük meg magánban.

Re: Beszélgetős téma

Szerző: Sleth » 2013. szept. 17., kedd 0:16

I KILL NOOB: nem kéne öngyilkosnak lenned csak azért, mert noob vagy :P

Re: Beszélgetős téma

Szerző: I KILL NOOB » 2013. szept. 16., hétf. 21:58

SOSE LESZ KÉSZ A TRUEL.

Re: Beszélgetős téma

Szerző: Lollypopp » 2013. szept. 15., vas. 17:27

Ó fenséges Vik, hogy halad a ME3 magyarítás? Kell segítség? :roll:

Re: Re: Beszélgetős téma

Szerző: Dr Lecter » 2013. júl. 17., szer. 17:45

Tomb Raider-Legend:

Sikerült ezt is beszereznem, szerencsémre! Egész korrekt lett, de nálam az idei és az Anniversary szintjét nem üti meg. Egy fokkal jobb volt, mint az Underworld, ami ugye ennek a folytatása. Már most megmutatkozott a Crystalos srácok tehetsége, tényleg ügyesen összerakták. Gyorsan letudom a negatívumokat:
- sokszor buta MI
- unalmas tűzharcok
- nem túl nehéz
- a gyűjthető dolgoknak megint nincs értelme, azon kívül, hogy elnyújtják a játékidőt
- ami nem is hosszú, nekem 8 és fél óra lett és így is 94%-os lettem
- a feladványok tekintetében visszafejlődés, gyakorlatilag ugyanarra a "mérleg" mintára épül majdnem az összes
- nincs meg az a misztikus hangulata, ami pl. az ideiben megvolt, abban szabályosan érezni lehetett, hogy valamilyen gonosz erő munkálkodását a háttérben
- emlékezetes helyszín nekem csak a nepáli monostor nagyterme volt

Most pedig a pozitívumok:

- gyönyörű főtéma
- erős hangzásvilág, kb. 50%-ig vettem fel a hangerőt, de dübörgött a lakás
- a legtöbb helyen gyönyörű a grafika még mai szemmel is
- kaland szempontjából abszolút megállja a helyét, szépen felépítették a történet vázát, jól váltakoztak a helyszínek
- Larának van stílusa és humora
- jók a beszélgetések/beszólások a társakkal
- ha úgy vesszük, akkor storyja is van
- Excalibur rulez
- Lara estélyiben, majd széttépett estélyiben
- sokféle helyszín
- a bossfightok se rosszak
- remek irányítás a legtöbb helyen

Sajnos az ötödik pályán belebotlottam egy bugba, de megoldódott, most nem szeretném részletezni, csak kár érte, hogy a fejlesztők erre nem figyeltek, de sebaj, nem von le olyan sokat az értékéből, még így is élvezhető volt.
Egyszóval, érdemes vele próbálkozni!

Re: Beszélgetős téma

Szerző: TGWH » 2013. júl. 17., szer. 17:27

Vik írta:
TGWH írta:Ki nem állhatom a túlmoderálást...
Ahogy nézem, a Tomb Raider téma is megszűnt. Most kivételesen egyetértünk.
Ez a sok Re:... sem értem hogy jött létre...
Most vagy legyen valaki aki rendet tart, és ráér figyelmeztetni, vagy legyen vad burjánzás, de ez a feles nagyon nem jó, pedig felesre ilyet nem szoktam mondani :D

Re: Beszélgetős téma

Szerző: Vik » 2013. júl. 17., szer. 17:15

TGWH írta:Ki nem állhatom a túlmoderálást...
Ahogy nézem, a Tomb Raider téma is megszűnt. Most kivételesen egyetértünk.

Re: Beszélgetős téma

Szerző: TGWH » 2013. júl. 17., szer. 15:50

Ki nem állhatom a túlmoderálást...

Re: Re: Beszélgetős téma

Szerző: Sleth » 2013. júl. 17., szer. 14:56

a crpg topik nem tűnt el, csak átalakult, megtalálod a Re: Első benyomások a játékról néven itt a dumaládában.

Re: Re: Beszélgetős téma

Szerző: Dr.UnGrammar » 2013. júl. 17., szer. 14:12

A crpg topic eltűnésén hűltem ki, csak hát valami miatt 4 napig nem tudtam hozzászólást küldeni.

Re: Beszélgetős téma

Szerző: TGWH » 2013. júl. 1., hétf. 5:17

Dr.UnGrammar írta:
TGWH írta:Hová tűnt a crpg, rpg téma? Nem találom.
Na mindegy, írom ide, meglesem a Darkstone című játékot :D
:o
Annyira azért nem rossz :)

Re: Beszélgetős téma

Szerző: Dr.UnGrammar » 2013. jún. 30., vas. 23:24

TGWH írta:Hová tűnt a crpg, rpg téma? Nem találom.
Na mindegy, írom ide, meglesem a Darkstone című játékot :D
:o

Re: Beszélgetős téma

Szerző: Alpha » 2013. jún. 28., pén. 20:18

TGWH írta:Hová tűnt a crpg, rpg téma? Nem találom.
Na mindegy, írom ide, meglesem a Darkstone című játékot :D
Képeken megnéztem,nem lehet rossz játék...
Lehet egyszer megnézem azt is magamnak. 8-)

Re: Beszélgetős téma

Szerző: TGWH » 2013. jún. 28., pén. 20:14

Hová tűnt a crpg, rpg téma? Nem találom.
Na mindegy, írom ide, meglesem a Darkstone című játékot :D

Re: Re: Beszélgetős téma

Szerző: Alpha » 2013. jún. 28., pén. 19:53

Nem volt rossz a RE6 sem(leszámítva a néha idegesítő kameraállásokat a menekülős részeken).
Az jópofa volt benne,hogy 4 különböző történetből állt a játék,amelyek néha-néha összefonódnak...

Re: Tomb Raider

Szerző: Alpha » 2013. jún. 23., vas. 23:48

ME 3-hoz nem akaródzik magyarítás kijönni,mire oda érek lehet azt is angolul kell végignyomnom(már 1 ideje porosodik a ME2 állásom)...
Jó kis sorozat azt is ajánlani tudom.
Az eleje kicsit szokatlan stílusban indul,de amint ráérzel az ízére nem fogsz majd tudni leszakadni a géptől! :D

Re: Tomb Raider

Szerző: Dr Lecter » 2013. jún. 23., vas. 21:49

Vik írta:
Dr Lecter írta: Sajnos, vagy nem sajnos, de eddig egyetlen egy ME játékkal sem játszottam, így nem tudok hozzászólni érdemben:(
Érdemes bepótolni. Csak arra figyelj, hogy a második részt angolul kezdd el (vagy szerezz hozzá javított magyarítást), mert amit eredetileg készítettek hozzá, az olyan, hogy amikor először betöltöttem, csak néztem, hogy ez mi akar lenni. Aztán gyorsan szedtem is le a gépről, és raktam fel angolul.
Köszi!:)

Re: Tomb Raider

Szerző: Vik » 2013. jún. 23., vas. 20:33

Dr Lecter írta: Sajnos, vagy nem sajnos, de eddig egyetlen egy ME játékkal sem játszottam, így nem tudok hozzászólni érdemben:(
Érdemes bepótolni. Csak arra figyelj, hogy a második részt angolul kezdd el (vagy szerezz hozzá javított magyarítást), mert amit eredetileg készítettek hozzá, az olyan, hogy amikor először betöltöttem, csak néztem, hogy ez mi akar lenni. Aztán gyorsan szedtem is le a gépről, és raktam fel angolul.

Re: Tomb Raider

Szerző: Alpha » 2013. jún. 23., vas. 10:51

Dr Lecter írta: Na ez az ami nekem nem sikerült eddig:(
Mármint mi nem sikerült?
Ha mindent megtalálni,akkor ne aggódj,semmi értelme(92% is bőven elég,én csak azért keresgéltem annyit,h minél tovább húzzam a játékot,de ha idő előtt elfogyott volna a türelmem,akkor se bántam volna,ha nem pont 100% lesz a végén).
Lehet RE6 lesz a következő választásom(felesleges megvárnom a magyarítást ahhoz a játékhoz,mert csak most kezdték el nem rég).

Azért visszasírom a régi időket,amikor C64-en basic-ben írtam szöveges játékokat,meg játszottam is ilyesmivel.
Kazettákat cserélgettünk,meg másoltunk(floppy sem volt). :)
Na akkoriban a játszhatóságra mentek a játékok(last ninja,creatures,elite stb).

Re: Tomb Raider

Szerző: Dr Lecter » 2013. jún. 23., vas. 5:35

Alpha írta:
Dr Lecter írta: Örülök, hogy tetszett!
Nekem eddig a maxom 92% volt.
Igen, szerintem is a hangulat és a látvány dominált, azok viszont nagyon:)
Hát igen,nem bántam meg,köszi.
Mindent megtaláltam benne(100%) sok sok szenvedéses keresgélés után,de semmi értelme nem lett,főleg,hogy a vége előtt pár pályával már ki lett maxolva a karakter és a fegyverek is,tehát azután már nem volt értelme a kapott szintlépéseknek és alkatrészeknek,mert nem tudtam elosztani egyik pontot sem.
Na ez az ami nekem nem sikerült eddig:(

Re: Tomb Raider

Szerző: Alpha » 2013. jún. 23., vas. 1:34

Dr Lecter írta: Örülök, hogy tetszett!
Nekem eddig a maxom 92% volt.
Igen, szerintem is a hangulat és a látvány dominált, azok viszont nagyon:)
Hát igen,nem bántam meg,köszi.
Mindent megtaláltam benne(100%) sok sok szenvedéses keresgélés után,de semmi értelme nem lett,főleg,hogy a vége előtt pár pályával már ki lett maxolva a karakter és a fegyverek is,tehát azután már nem volt értelme a kapott szintlépéseknek és alkatrészeknek,mert nem tudtam elosztani egyik pontot sem.

Re: Tomb Raider

Szerző: Dr Lecter » 2013. jún. 22., szomb. 21:25

Alpha írta:Nem volt rossz,de nekem van egy olyan benyomásom mégis,hogy egyszerűbb lett,mint az előző részek(pld semmilyen járműves pálya nem volt benne).
Kicsit olyan érzetet keltett bennem a játék a kijátszása után,hogy inkább a hangulat meg a látvány volt a lényege és nem konkrét a játszhatóság.

Amivel sok időm ment el:-orom erődben(ha jól emlékszem ez volt a neve)az utolsó zászló(a darun volt) és a hajóroncsos parton a két utolsó akna megtalálása(a tengerben voltak a semmi közepén).

Ezek ellenére élveztem a játékot,ajánlom mindenkinek!
Örülök, hogy tetszett!
Nekem eddig a maxom 92% volt.
Igen, szerintem is a hangulat és a látvány dominált, azok viszont nagyon:)

Re: Tomb Raider

Szerző: Dr Lecter » 2013. jún. 22., szomb. 21:23

Vik írta:
Dr Lecter írta:AC3-ról már én is jókat hallottam.
De szerintem az igen magas gépigény miatt vannak ezek a bibik, lejjebb kell venni a felbontást, ill. a hajszálakat ki kell kapcsolni.
Kétlem, hogy az alacsonyabb/magasabb gépigénynek bármi köze lenne a program kódjában szereplő, hibásan megvalósított dolgokhoz. Kivéve a DX11 tesszelációt, de annak sincs köze a ritmikus gombnyomogatásokhoz.

Ami az AC3-at illeti: vannak benne dolgok, amiket többen hibásnak tartanak, én eddig csak apróságokkal találkoztam, bár még a történet elején járok. Olvastam olyat is, hogy a végét nagyon elrontották, kb. annyira, mint a Mass Effect 3-ét. Ezt mondjuk kétlem, mert annyira rossz befejezést még szándékosan is nehéz összehozni.
Sajnos, vagy nem sajnos, de eddig egyetlen egy ME játékkal sem játszottam, így nem tudok hozzászólni érdemben:(

Re: Tomb Raider

Szerző: Alpha » 2013. jún. 22., szomb. 17:55

Nem volt rossz,de nekem van egy olyan benyomásom mégis,hogy egyszerűbb lett,mint az előző részek(pld semmilyen járműves pálya nem volt benne).
Kicsit olyan érzetet keltett bennem a játék a kijátszása után,hogy inkább a hangulat meg a látvány volt a lényege és nem konkrét a játszhatóság.

Amivel sok időm ment el:-orom erődben(ha jól emlékszem ez volt a neve)az utolsó zászló(a darun volt) és a hajóroncsos parton a két utolsó akna megtalálása(a tengerben voltak a semmi közepén).

Ezek ellenére élveztem a játékot,ajánlom mindenkinek!

Re: Tomb Raider

Szerző: Vik » 2013. jún. 22., szomb. 7:34

Dr Lecter írta:AC3-ról már én is jókat hallottam.
De szerintem az igen magas gépigény miatt vannak ezek a bibik, lejjebb kell venni a felbontást, ill. a hajszálakat ki kell kapcsolni.
Kétlem, hogy az alacsonyabb/magasabb gépigénynek bármi köze lenne a program kódjában szereplő, hibásan megvalósított dolgokhoz. Kivéve a DX11 tesszelációt, de annak sincs köze a ritmikus gombnyomogatásokhoz.

Ami az AC3-at illeti: vannak benne dolgok, amiket többen hibásnak tartanak, én eddig csak apróságokkal találkoztam, bár még a történet elején járok. Olvastam olyat is, hogy a végét nagyon elrontották, kb. annyira, mint a Mass Effect 3-ét. Ezt mondjuk kétlem, mert annyira rossz befejezést még szándékosan is nehéz összehozni.

Re: Tomb Raider

Szerző: Dr Lecter » 2013. jún. 21., pén. 15:44

Vik írta:
Alpha írta:A játék tetszik a QTE rendszer meg semleges,mert jópofa,de túl könnyű(RE5-ben keményebbek voltak a QTE-es részek,de itt túl könnyű,már ha erre céloztál azzal,h el van cseszve).
Nem. Arra céloztam, hogy szörnyen hangulatromboló tud lenni, amikor egymás után 6* tekinthetjük meg Lara halálát, mert mondjuk egy farkas átharapja a torkát, amikor ott van a kezében a pisztoly, és ritmikus gombnyomogatás helyett csak le kellene lőnie. Vagy amikor elkapja az egyik rosszarcú, és ha rosszkor nyomjuk meg a gombot (azt, hogy mikor van "rossz", onnan tudjuk, hogy) Lara meghal, de ha csak egyszer nyomjuk meg a gombot, akkor is meghal. És ez így ismétlődik hosszasan. A legdurvább az volt, amikor a hajón egy nagydarab oroszt kellett legyőzni... Á, sorolhatnám még, hogy mi a baj vele, de felesleges. Összehasonlításképpen: Assassins' Creed III-ban kiválóan oldották meg a QTE rendszert. Olyat kellett volna ebbe a játékba is tenni.
AC3-ról már én is jókat hallottam.
De szerintem az igen magas gépigény miatt vannak ezek a bibik, lejjebb kell venni a felbontást, ill. a hajszálakat ki kell kapcsolni.

Re: Tomb Raider

Szerző: Alpha » 2013. jún. 21., pén. 6:39

Dr Lecter írta:Igen, de inkább a nehéz a nyerő.
Most már mindegy,nem fogom elölről kezdeni.
Vik írta: Nem. Arra céloztam, hogy szörnyen hangulatromboló tud lenni, amikor egymás után 6* tekinthetjük meg Lara halálát, mert mondjuk egy farkas átharapja a torkát, amikor ott van a kezében a pisztoly, és ritmikus gombnyomogatás helyett csak le kellene lőnie. Vagy amikor elkapja az egyik rosszarcú, és ha rosszkor nyomjuk meg a gombot (azt, hogy mikor van "rossz", onnan tudjuk, hogy) Lara meghal, de ha csak egyszer nyomjuk meg a gombot, akkor is meghal. És ez így ismétlődik hosszasan. A legdurvább az volt, amikor a hajón egy nagydarab oroszt kellett legyőzni... Á, sorolhatnám még, hogy mi a baj vele, de felesleges. Összehasonlításképpen: Assassins' Creed III-ban kiválóan oldották meg a QTE rendszert. Olyat kellett volna ebbe a játékba is tenni.
Hát igen,ez elég hangulat romboló és néha logikátlan tud lenni.
Szerintem azért jópofa,hogy próbálkoznak vele,a szándék a lényeg! :)

Re: Tomb Raider

Szerző: Vik » 2013. jún. 20., csüt. 22:50

Alpha írta:A játék tetszik a QTE rendszer meg semleges,mert jópofa,de túl könnyű(RE5-ben keményebbek voltak a QTE-es részek,de itt túl könnyű,már ha erre céloztál azzal,h el van cseszve).
Nem. Arra céloztam, hogy szörnyen hangulatromboló tud lenni, amikor egymás után 6* tekinthetjük meg Lara halálát, mert mondjuk egy farkas átharapja a torkát, amikor ott van a kezében a pisztoly, és ritmikus gombnyomogatás helyett csak le kellene lőnie. Vagy amikor elkapja az egyik rosszarcú, és ha rosszkor nyomjuk meg a gombot (azt, hogy mikor van "rossz", onnan tudjuk, hogy) Lara meghal, de ha csak egyszer nyomjuk meg a gombot, akkor is meghal. És ez így ismétlődik hosszasan. A legdurvább az volt, amikor a hajón egy nagydarab oroszt kellett legyőzni... Á, sorolhatnám még, hogy mi a baj vele, de felesleges. Összehasonlításképpen: Assassins' Creed III-ban kiválóan oldották meg a QTE rendszert. Olyat kellett volna ebbe a játékba is tenni.

Re: Tomb Raider

Szerző: Dr Lecter » 2013. jún. 20., csüt. 22:21

Alpha írta:
Dr Lecter írta:Igen, akad benne negatívum, pl. a könnyű fejtörők, de azt pl. be lehet tudni a karakter első kalandjának.
De szép számmal vannak benne pozitívumok, s ha kérhetem, inkább ezekre koncentráljon az ember:
- baljós hangulat
- gyönyörű látvány
- megmagyarázhatatlan erő mozgolódása a háttérben
- Lara karaktere
- Gyűrűk Urát odaverő hang
- IGAZÁN ÉRDEKES dokumentumok és relikviák, amiket élmény gyűjteni
- relatíve hosszú kaland.
Igen,a hangulat az nagyon fontos.
Na meg a játszhatóság.
Játékélményről meg ne is beszéljünk.
Ez a három a legfontosabb egy játékban,véleményem szerint.
Pár főnökön már túl vagyok,nem voltak vészesek(lehet nem normál fokozaton kellett volna kezdenem).
Extrákat meg kötelező gyűjteni,mert különben nagyon rövid lenne a játék! :)
Igen, de inkább a nehéz a nyerő.

Re: Tomb Raider

Szerző: Alpha » 2013. jún. 20., csüt. 21:44

Dr Lecter írta:Igen, akad benne negatívum, pl. a könnyű fejtörők, de azt pl. be lehet tudni a karakter első kalandjának.
De szép számmal vannak benne pozitívumok, s ha kérhetem, inkább ezekre koncentráljon az ember:
- baljós hangulat
- gyönyörű látvány
- megmagyarázhatatlan erő mozgolódása a háttérben
- Lara karaktere
- Gyűrűk Urát odaverő hang
- IGAZÁN ÉRDEKES dokumentumok és relikviák, amiket élmény gyűjteni
- relatíve hosszú kaland.
Igen,a hangulat az nagyon fontos.
Na meg a játszhatóság.
Játékélményről meg ne is beszéljünk.
Ez a három a legfontosabb egy játékban,véleményem szerint.
Pár főnökön már túl vagyok,nem voltak vészesek(lehet nem normál fokozaton kellett volna kezdenem).
Extrákat meg kötelező gyűjteni,mert különben nagyon rövid lenne a játék! :)

Re: Tomb Raider

Szerző: Dr Lecter » 2013. jún. 20., csüt. 21:21

Alpha írta:
Dr Lecter írta:Nem hiszem, hogy kiterjed rá, de tényleg nem maradsz le semmiről.
Jó játékot hozzá, igazi kalandban lesz részed!
Köszi!
Eddig minden magyar volt benne,de végül is mindegy,angolul is megértem,amiket beszélnek benne.
Jó ötletnek tartom,hogy vissza lehet utazni régebbi térképekre,ha kihagy valamit a játékos.
Hát kalandos az biztos!
Vik írta: Hát ha neked tetszik az az elcseszett QTE rendszer, amit a Tomb Raiderbe raktak, akkor szerencséd van, és egy nagyszerű játékhoz kezdtél hozzá...
A játék tetszik a QTE rendszer meg semleges,mert jópofa,de túl könnyű(RE5-ben keményebbek voltak a QTE-es részek,de itt túl könnyű,már ha erre céloztál azzal,h el van cseszve).
Ami negatív,h túl lineáris a játék + a QTE túl könnyű,de alapjában véve tetszik a játék grafikailag + pörgős,ahogy azt írtátok a fentebbiekben.
Amúgy a QTE nem minden játékban rossz,mert pld a WD ep1-5 játékban döntésekre van megoldva.
Igen, akad benne negatívum, pl. a könnyű fejtörők, de azt pl. be lehet tudni a karakter első kalandjának.
De szép számmal vannak benne pozitívumok, s ha kérhetem, inkább ezekre koncentráljon az ember:
- baljós hangulat
- gyönyörű látvány
- megmagyarázhatatlan erő mozgolódása a háttérben
- Lara karaktere
- Gyűrűk Urát odaverő hang
- IGAZÁN ÉRDEKES dokumentumok és relikviák, amiket élmény gyűjteni
- relatíve hosszú kaland.

Re: Tomb Raider

Szerző: Alpha » 2013. jún. 20., csüt. 1:51

Dr Lecter írta:Nem hiszem, hogy kiterjed rá, de tényleg nem maradsz le semmiről.
Jó játékot hozzá, igazi kalandban lesz részed!
Köszi!
Eddig minden magyar volt benne,de végül is mindegy,angolul is megértem,amiket beszélnek benne.
Jó ötletnek tartom,hogy vissza lehet utazni régebbi térképekre,ha kihagy valamit a játékos.
Hát kalandos az biztos!
Vik írta: Hát ha neked tetszik az az elcseszett QTE rendszer, amit a Tomb Raiderbe raktak, akkor szerencséd van, és egy nagyszerű játékhoz kezdtél hozzá...
A játék tetszik a QTE rendszer meg semleges,mert jópofa,de túl könnyű(RE5-ben keményebbek voltak a QTE-es részek,de itt túl könnyű,már ha erre céloztál azzal,h el van cseszve).
Ami negatív,h túl lineáris a játék + a QTE túl könnyű,de alapjában véve tetszik a játék grafikailag + pörgős,ahogy azt írtátok a fentebbiekben.
Amúgy a QTE nem minden játékban rossz,mert pld a WD ep1-5 játékban döntésekre van megoldva.

Re: Tomb Raider

Szerző: Vik » 2013. jún. 20., csüt. 0:29

Alpha írta: Köszi,akkor neki is kezdek.
Mondjuk ma kicsit játszottam vele és tetszett az elején a menekülős rész(kicsit RE5 érzetet keltett:ott voltak ilyen megjelenő gombok és időre kellett nyomogatni azokat,bizonyos helyzetekben).
Hát mit mondjak...
Ég és föld a többi részéhez képest(sokkal szebb a grafika) + kicsit más stílus is,ami nem hátrány.
Hát ha neked tetszik az az elcseszett QTE rendszer, amit a Tomb Raiderbe raktak, akkor szerencséd van, és egy nagyszerű játékhoz kezdtél hozzá...

Re: Tomb Raider

Szerző: Dr Lecter » 2013. jún. 19., szer. 21:36

Nem hiszem, hogy kiterjed rá, de tényleg nem maradsz le semmiről.
Jó játékot hozzá, igazi kalandban lesz részed!

Re: Tomb Raider

Szerző: Alpha » 2013. jún. 19., szer. 19:41

Vik írta: Ezt szerintem egyből a fordítóktól kellene megkérdezned. Bár a Tomb Raiderhez rendes kaland DLC összesen egy db létezik, az is csak egy komolyabb sír kifosztása, a többi inkább fegyver, ruha meg multi pálya, tehát ha nincs hozzájuk magyarítás, nem sokról maradsz le.

Köszi,akkor neki is kezdek.
Mondjuk ma kicsit játszottam vele és tetszett az elején a menekülős rész(kicsit RE5 érzetet keltett:ott voltak ilyen megjelenő gombok és időre kellett nyomogatni azokat,bizonyos helyzetekben).
Hát mit mondjak...
Ég és föld a többi részéhez képest(sokkal szebb a grafika) + kicsit más stílus is,ami nem hátrány.

Re: Tomb Raider

Szerző: Vik » 2013. jún. 19., szer. 17:38

Alpha írta:Na kipörgettem az x3tc-ot,most megnézem a tr2013at...
Kérdésem az lenne,hogy a TR2013 magyarítása vonatkozik a dlc-kre is?
Ha nem,akkor létezik rá külön magyarítás?
Ezt szerintem egyből a fordítóktól kellene megkérdezned. Bár a Tomb Raiderhez rendes kaland DLC összesen egy db létezik, az is csak egy komolyabb sír kifosztása, a többi inkább fegyver, ruha meg multi pálya, tehát ha nincs hozzájuk magyarítás, nem sokról maradsz le.

Re: Tomb Raider

Szerző: Alpha » 2013. jún. 19., szer. 10:58

Na kipörgettem az x3tc-ot,most megnézem a tr2013at...
Kérdésem az lenne,hogy a TR2013 magyarítása vonatkozik a dlc-kre is?
Ha nem,akkor létezik rá külön magyarítás?

Re: Tomb Raider

Szerző: Alpha » 2013. jún. 10., hétf. 9:24

Azt hiszem félbehagyom az x3tc-t,mert még kéne hozzá pár hónap és mindjárt jön a Skyrim teszt időszak és amúgy is belenéztem a játékba.
A sárkány nem volt piskóta az elején,de azért remélem nem csak havas tájon fog játszódni a játék.
Kicsit negatív,hogy az elején olyan sokat kell hánykolódni a rabkocsiban,de legalább volt társaság... :)


Később:mégsem hagyom félbe,mivel látom,hogy még hátra van pár hét a Skyrim fordításból és amúgy is mindjárt kiprörgetem. :)

Re: Tomb Raider

Szerző: Dr Lecter » 2013. máj. 26., vas. 17:20

Újrajátszottam a kijavított magyarítás örömére. Sajnos néhány elütés így is maradt benne.
Viszont nehéz fokozaton játszottam, de így se volt olyan szinten nehéz, mint gondolná az ember. Persze néhány harcos résznél sokkal több lőszer fogyott, mint kezdőn, de túl sok bonyodalom nem volt benne.
92%-ot értem el, úgyhogy elégedett voltam magammal :)
Persze nem olyan jó volt, mint legelőször, de azért így is volt benne szép pillanat.
Illetve eddig nem vettem észre, de a főtéma szépen áthalad az egész kalandon, hol csak 2-3 hangjegy, hol pedig teljes pompájában.
Nagyon várom a következőt... már ha lesz!

Vissza a tetejére