Szerző: TGWH » 2013. feb. 8., pén. 16:59
A Skyrim menürendszere kb. az egyetlen a játékban, ami tényleg jó
De csak azért, mert lehet billentyűzettel kezelni, gyors. De nem egyszerű, vannak nála sokkal jobbak.
Több játék van, ahol inkább az ügyességre próbálnak gyúrni a harcrendszerrel. Nem mondtam hogy rossz a Skyrimé, csak holt egyszerű, mindenhol ez van. Ha pl. a tereptárgyakat lehetne használni, mint a Heroes of Might and Magic-ben, már jobb lenne. Pedig nem mai játék az sem...
A japánok szeretik ezt a dinamikus harcmodort, ami a Witcher-ben van. Valahogy izgalmasabb is volt elugrani a csapás elől, mint szemtől szembe bohóckodni. A Venetica-ban is ez van, igaz ott kissé egyszerűen bárgyúra sikeredett.
A TES világa verhetetlen lenne, ha normálisan meg bírnának csinálni egy játékot. Morrowind előtt ugye nem volt ilyen fejlett a technika, utána meg ez a meseszerűnek ábrázol valóság... még azt mondom, ha a Morrowindben négyzethálószerűen jön feléd valami, meg fut a levegőben, akkor az még elmegy, hisz elég régen készült, de hogy a Skyrimban... Ledobom a csizmát a dombon, és az egy pár úgy marad, majd úgy gurul le, hogy a ,,földre letett'' kép megmarad, csak forog...
Az a baj ezekkel az új játékokkal, hogy az embernek van valamiféle elvárása, olyan szép képeket mutatnak... aztán meg jön a baltával faragott környezet, és az idétlen scriptek, agyhalott npc-k tömege...
A Witcher világa egyedi, megismételhetetlen, és eléggé jól ki van fordítva a hagyományos fantasy, új lényekkel telezsúfolva. Két kard van nálad, meg néhány apróság. Azért mégsem 8 kard, négy fejsze, 3 lándzsa, meg kétféle íj, 200 nyíllal... meg még három-négy pajzs...
A Skyrim menürendszere kb. az egyetlen a játékban, ami tényleg jó :D De csak azért, mert lehet billentyűzettel kezelni, gyors. De nem egyszerű, vannak nála sokkal jobbak.
Több játék van, ahol inkább az ügyességre próbálnak gyúrni a harcrendszerrel. Nem mondtam hogy rossz a Skyrimé, csak holt egyszerű, mindenhol ez van. Ha pl. a tereptárgyakat lehetne használni, mint a Heroes of Might and Magic-ben, már jobb lenne. Pedig nem mai játék az sem...
A japánok szeretik ezt a dinamikus harcmodort, ami a Witcher-ben van. Valahogy izgalmasabb is volt elugrani a csapás elől, mint szemtől szembe bohóckodni. A Venetica-ban is ez van, igaz ott kissé egyszerűen bárgyúra sikeredett.
A TES világa verhetetlen lenne, ha normálisan meg bírnának csinálni egy játékot. Morrowind előtt ugye nem volt ilyen fejlett a technika, utána meg ez a meseszerűnek ábrázol valóság... még azt mondom, ha a Morrowindben négyzethálószerűen jön feléd valami, meg fut a levegőben, akkor az még elmegy, hisz elég régen készült, de hogy a Skyrimban... Ledobom a csizmát a dombon, és az egy pár úgy marad, majd úgy gurul le, hogy a ,,földre letett'' kép megmarad, csak forog...
Az a baj ezekkel az új játékokkal, hogy az embernek van valamiféle elvárása, olyan szép képeket mutatnak... aztán meg jön a baltával faragott környezet, és az idétlen scriptek, agyhalott npc-k tömege...
A Witcher világa egyedi, megismételhetetlen, és eléggé jól ki van fordítva a hagyományos fantasy, új lényekkel telezsúfolva. Két kard van nálad, meg néhány apróság. Azért mégsem 8 kard, négy fejsze, 3 lándzsa, meg kétféle íj, 200 nyíllal... meg még három-négy pajzs...