Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás küldése


A kérdés a robotok általi automatikus űrlapküldés megakadályozását szolgálja.
Emotikonok
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode bekapcsolva
[img] bekapcsolva
[flash] kikapcsolva
[url] bekapcsolva
Emotikonok bekapcsolva

Téma áttekintése
   

Kinyitás Téma áttekintése: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: IDankenI » 2020. júl. 26., vas. 11:00

Sziiasztok valakinek a Naruto Ultimate Overhaul és a The Uchiha Clan modok megvannak magyarul? Gportal magyar menüpontja alatt csak az angolt tudom letölteni?

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: raimhol » 2019. aug. 13., kedd 22:37

Én már mindent megpróbáltam, csak mivel gyenge a procim, ezért az ilyen atomerőmű módok nem fognak jól futni. Egész komoly módokkal elment a játék hetekig, de ha komolyabb küldetésekkel előrehaladok, pl a storyban, akkor szépen apránként egyre többet dob ki a játék, a vége pedig mindig az, hogy az elején azt hiszem tök jó a játék, és végül mindig játszhatatlan lesz. Legutóbb már a drgonborn kiegészítőt játszottam ki, és elkezdett idővel kidobálni... Azért gondoltam, hátha van valakinek valami data mappája, vagy egy 30-40 gigás skyrim egy az egyben, és átmásolnám, vagy valami (letölteném), és nem kellene többet bajlódnom.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Yvorl » 2019. júl. 24., szer. 1:09

időt utaztam, három éve már megszívatott..., ki is posztoltam ide.., öregszem :D :D

info ;) sajna nekem előjött a kull mod pack-nál, mást is érinthet most vagy a jövőben Ez megoldotta: "Deactivate the Steam Overlay (Steam Settings => Ingame) " Attention Skyrim players! Gonna post this here, because relevant for...


azért köszönöm, a segítséget:)



Vik írta:
2019. júl. 23., kedd 16:23
Yorl: nézd meg a Skyrim\Data könyvtárat, hátha van benne olyan .esp aminek nem kellene ott lennie. A saveini parancs kiadása után előfordul, hogy megjelenik, és elrontja az egészet. Megoldás: törölni kell.

raimhol: Kull mod csomagját nézd meg, egyébként SKSE memória kezelés, vagy a Crash fixes segíthet.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Vik » 2019. júl. 23., kedd 16:23

Yorl: nézd meg a Skyrim\Data könyvtárat, hátha van benne olyan .esp aminek nem kellene ott lennie. A saveini parancs kiadása után előfordul, hogy megjelenik, és elrontja az egészet. Megoldás: törölni kell.

raimhol: Kull mod csomagját nézd meg, egyébként SKSE memória kezelés, vagy a Crash fixes segíthet.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: raimhol » 2019. júl. 23., kedd 11:50

Sziasztok! 4 magos 1,9s órajelű procim van, 8 giga memória, 2 db 1 gigás vidikártya a nagykijelzős laptopomban. Niincs valami módcsomag, ami fixen össze van rakva úgy, hogy az én gépemen is elfutna? Akárhányszor módolom én a skyrimet, mindig az a vége, hogy játszok a játékkal, és három hét után tönkremegy és kilépked, szóval nem bíznám saját magamra a módolást. Köszi, ha bárki segít...

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Yvorl » 2019. júl. 23., kedd 8:21

Sziasztok,

a következő problémám akad, egy ideig nem játszottam a Skyrim-mal.., tegnap elindítottam és a kép teljesen megváltozott, már a fő menüben látható füst vagy köd sem stimmelt.., a játék meg szemcsés lett.. Milyen frissítés vágta vajon agyon? (i7, 16 gb, 980ti win10 64) Valakinek tippje, megoldása esetleg?

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Damien » 2019. máj. 27., hétf. 10:07

Sziasztok. Szeretném meg kérdezni ,hogy ezekhez a módokhoz készült-e ,készül e esetleg magyarítás ? https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/25493 , https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/36481, https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/82942 . valamint hogy olyasféle mód létezik e amivel az egész családdal lehet vándorolni karavánként vagy hasonló módon ? Khajiitként játszom és így még jobban beleillene a játékba szerintem. :-) A fenti tábor módokkal ugyan lehet vándorolni és a követők is jöhetnek de sajnos egyik sem támogatja a családot ,és nem igazán találtam rá módod. Előre is köszönöm a válaszokat.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: ignussen » 2019. jan. 3., csüt. 8:55

Ahoy Kezdeményezők!

Először is. Nem tudom ki volt az aki kezdeményezte úgy fél, egy éve hogy összeszedjük a lefordított plugineket, és azok feltöltésre kerülnek itt. Én még mindig nyitott vagyok rá, sőt ha kell, nem csak a LE hanem azóta a lefordított SE modjaimat is szívesen megosztanám. Ráadásul érdeklődök is vannak, így szerintem jó lenne, ha ez kivitelezhető lenne.

Előre is köszönöm a választ.
ignussen

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Anonymus19 » 2018. dec. 31., hétf. 3:35

Hello,
várható az első oldalon lévő módlista frissítése? 2 éve volt utoljára frissítve és azóta elég sokminden történt :D (sok mód le lett fordítva, frissítve), illetve Kull fordításai teljesen eltüntek :/

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Deathskull » 2018. nov. 6., kedd 21:31

Lore-Based Loading Screens - Történethű töltőképernyők

163 db új, a játék történetét egy-egy mondatban bemutató töltőképernyőt helyez el, színesebbé és érdekesebbé téve a várakozást :D.

Magyar (teljes) v1.2
Angol (Nexus)

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Deathskull » 2018. okt. 1., hétf. 15:05

Oblivion Black Soul Gem Creation - Fekete lélekkő készítés Oblivion módra

Ez a beépülő visszahozza a fekete lélekkövek készítésének Oblivionban megszokott módját. Az indítástól számított minden 8. napjának (a Hazajáró szellem árnyéka napjának) éjjelén az öt gonosz oltárnál lehet megtenni, egy órán keresztül a Megrontás nevű (50-es szintű átváltoztatás) varázslattal, mely Silus Vesuius házában található, Hajnalcsillag városában. A hatalmas lélekköveket csak bele kell tenni az ott található ládákba, és rávarázsolni az említett varázslatot.
Így néz ki az oltár (Zordszél-hegyfok), amikor elérkezett a megfelelő idő:
48529-2-1386226549.jpg
Az oltárok helyei:
-Zordszél-hegyfok (Bleakwind Bluff)
-Seregtartó (Forelhost)
-Elhagyatott kunyhó (Abandoned Shack)
-Holtbanya-kő (Dead Crone Rock)
-Zúzókő-szurdok (Sunderstone Gorge)

Letöltés
Magyar (teljes), v1.0
Angol (Nexus)

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: G0thM4n » 2018. szept. 9., vas. 7:10

Üdvözlet!

Elkészült, tölthető a Kull Mod Pack III.
Ahogy korábban a KMP II esetén, úgy most is hatalmas változásokon esett át a pack a korábbi kiadásokhoz képest. Minden aspektusában változott a játék, még több tartalom, mod, helyszín, rejtély vár arra, hogy felfedezzétek, és továbbra is magyar nyelven tehetitek mindezt.
Ezúttal is remekül skálázható a grafika. Nem kell csúcs gép, hogy szépen, gond nélkül futtatni tudjátok. Telepítési segédlet, útmutató, videó szintén részét képezi a packnak.
További infókat és a pakkot is a Discord szerverünkön találjátok!
20180802233915_1.jpg
ui: Az SMHK oldalon pedig sok-sok magyar nyelvű mod közül tudtok válogatni.

Jó játékot!

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: raimhol » 2018. szept. 7., pén. 22:20

Szint úgy köszönöm szépen, és kompletten a morrohun teamnek! :)

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: kaloo » 2018. szept. 7., pén. 20:22

Tisztelt Kull!

Nem ismerlek személyesen, nem tudom, hogy olvasod-e az itteni bejegyzéseket, de szeretném megköszönni mindazt a munkát/időt, amit az új modpack készítésébe fektettél. Bizonyára még sokan gondolkodnak hasonlóan, csak még nem találtak ide, mert beszippantotta őket a modpack.. :)
Szóval nagyon szépen köszönöm/köszönjük, hogy ingyenes, hogy elérhető, hogy játszhatunk vele.
Szép estét!

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: G0thM4n » 2018. szept. 7., pén. 16:19

Üdv!
@Kull, köszönjük! Amint úgy érzed, gondolod, mi ott leszünk, folyt. köv...
Legjobbakat!

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Zagloba a korhely » 2018. szept. 7., pén. 13:20

...és mit várjunk azoktól, akik csak leszólnak mindent?
Nem tetszik a fordítás? Hajrá! Akkor alkosd meg magadnak!
Nekem személy szerint a Skyrim és az egész TES széria halott ügy, de ilyen mérvű unintelligencia láttán azért kinyílik a bicska a zsebemben.

Kicsit művelődjél mielőtt ilyen magasröptű mondanivalót fogalmazol meg!

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Deathskull » 2018. szept. 7., pén. 10:12

Végre feltették a CACO végleges, 2.0 verzióját, gyorsan le is fordítottam, az eredeti helyről tölthető.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: raimhol » 2018. szept. 7., pén. 0:24

Sziasztok! Lehet valahogy olyan potit gyártani, ami erősíti a bűvölést? Találtam ilyen italt, de nem tudom hogyan lehet kikeverni. Gondoltam bűvölök cuccokat, amikkel az alkémiát erősíthetem, majd az alkémia megerősítésével gyártok italt ami növeli a bűvölést. Majd megiszom a bűvöléses italt, és akkor tudok még erősebb alkémiai cuccokat gyártani, és egyfajta "szingularitásként" elérem, hogy végül pl a poti adjon 3000000%-os bűvölési bónuszt. Ez lehetséges? Tudja valaki, hogy mi a bűvöléses potinak a receptje, illetve mi annak a cuccnak a neve, ami ad alkémiai bónuszt? Köszi.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: G0thM4n » 2018. szept. 6., csüt. 19:58

Kull discord... ezt ne csináld kérlek!

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Kull » 2018. aug. 6., hétf. 20:11

Kép

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Deathskull » 2018. aug. 6., hétf. 18:31

Frissítettem, lehet tölteni.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Kull » 2018. aug. 5., vas. 15:28

Deathskull, tudnád ezt frissíteni!?

Néhány új útvesztő is bele került de inkább szobákkal bővültek a kisebbek és ami szerintem fontos fontos, a lényegi hiba javítások! Épp pár napja került fel az utolsó.

szerk.: Nagyon kibővíti a legenda alapú tartalmi hiányosságokat és baromi igényesen. A Lopakodás eszközei mod itt nagyon hasznos tud lenni, a készítő igen csak agyafúrt módon alkotta meg a helyszíneket. Egyes Thuum-ok is jól jönnek, például amikor egy nagyobb távolságra gyorsan előre ugrassz.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Kull » 2018. aug. 3., pén. 12:36

Deathskull, megoldottam. Négy plugint is ki kellett kapcsolnom, mert közük van a modhoz és kivágna a töltőképernyőnél.
Kitöröltem a 32 scriptet és a save cleaner szépen takarított. Aztán mentek be az új scriptek és felülírtam az esp-t aztán bekapcsoltam.
Szépen beadta az MKM-et, gyönyörűen és hibátlanul megy! Játék közben már belefutottam az új tárgyakba.
Amennyiben játszol a pack-al, neked ezt nem kell végig csinálni, a discordon linkeltem a hozzávalókat! Köszi még 1x a kiváló és gyors munkát!

szerk.: Itt biztos az is nagyon számít, hogy a Kötetlen Égkoszorú stoppolja keményen a működéseket. Legalább is a többséget, így olyan mintha még el sem kezdődött volna a játék valójában. Új modokat persze nem adnék hozzá és el sem vennék. Eleve új Bashed Patch-et sem készíthetnék, mivel vagy 20 bele integrált plugin ott sincsen. Na mindegy.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Turmix » 2018. aug. 3., pén. 8:59

Köszönöm szépen. :D

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Kull » 2018. aug. 3., pén. 2:41

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Turmix » 2018. aug. 2., csüt. 21:40

Újra elkezdtem a Skyrimet és szomorúan tapasztaltam hogy több magyarított mod is törölve lett. Az lenne a kérésem hogy ha valakinek megvan a " Breezehome TNF - Elianora's Flavour - Szellősház TNF Eli - frissített honosítás (Kull)" mod tegye fel legyenszíves.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Deathskull » 2018. aug. 2., csüt. 20:58

Átírtam, köszi, hogy szóltál, sajnos nem nevezi át automatikusan új verzió feltöltése esetén.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Kull » 2018. aug. 2., csüt. 20:41

Hatalmas köszönet!

Hát épp, hogy sok script lett átírva. :lol: De nem időhöz kötött, mint mondjuk egy polgárháború nagyjavítás esetében. Jó lesz. ;)

Még mindig 1.2. ír a letöltésnél.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Deathskull » 2018. aug. 2., csüt. 18:25

Jó kérdés, nem tudom, mennyi szkript változott közben. Az biztos, hogy több varázslat beépülőt is felismer (többek között az általam fordított Árnyvarázslatokat is). Ha az MKM nem változna, csak "rugdosd meg" egy kicsit (setstage SKI_ConfigManagerInstance 1). Feltettem az újabb verziót, ugyanonnan lehet tölteni.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Kull » 2018. aug. 2., csüt. 15:34

Ó basszus tényleg,

Spell Research 2.0 Date uploaded
20 Jul 2018

azt hittem a nekünk meglévőt hotfixelik! Jól benéztem. Pedig fontos javítások vannak benne.

A másik dolog, hogy ha játszol akkor kapcsold ki az orvadászatot, mert dupla zsákmány képernyő lesz az állatoknál. A Hunterborn oldalán a kompatibilitásnál tegnap vettem ezt észre.
enb 2018_08_02 04_51_46_87.jpg

szerk.: Ezt most olvastam egy angol fórumban, a clean save fogalma:

1. Töröld ki a modot kompletten a data mappából, előtte állítsd le a modot ha van rá mód mondjuk az MKM-jében és ments aztán töröld a modot
2. Amikor betöltöd az állásodat hagyd figyelmen kívül a figyelmezetést a hiányzó esp-rő
3. Ments és lépj ki
4. Használd a Save game script cleaner programot az estleges ott ragadt scriptek eltávoloításához
5. Töltsd be a megtisztított mentett állásodat és ments (Ezzel megkapod az un. 'clean save'-et)
6. Most telepítsd fel az eltávolított mod frissített változatát és ügyelj rá, hogy az esp fálja ugyan ott álljon a betöltési sorrendben, mint korábban volt
7. Indíthatod a játékot az 5-ös lépésben elkészült clean save-vel


Megjegyzés: A Skyrim nem támogatja és soha nem is fogja támogatni egy plugin, egy már elkezdett játék közbeni eltávolítását vagy egy új hozzáadását sem! Ez alól kivétel lehet egy már működő mod frissített válozatára való lecserélése. Minden más esetben szigorúan új játékot kell indítani, különben csak idő kérdése bizonyos pluginok nem megfelelő működésének bekövetkezte és végül nem kizárt a játék gyakori összeomlása sem.


Ezek szerint, akkor tudom majd használni a Varázslatkutatás mod új változatát és nem kell új játékot indítanom ha jól értem?!

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Deathskull » 2018. aug. 2., csüt. 14:14

Nekem még csak az 1.2-es verzió van lefordítva, így a többit is le kell fordítanom (még kb 700 sor)

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Kull » 2018. aug. 1., szer. 23:01

Deathskull, tudnád frissíteni ezt Spell Research 2.02 Hotfix! Köszönet!

szerk.: Két script de szerintem a fordítás nem válozott.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Kull » 2018. júl. 31., kedd 14:42

Deathskull légyszíves egy jó óra múltán nézzél be a Discordra!

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Kull » 2018. júl. 18., szer. 20:27

Kösz! ;)

A feltöltéssel szenvedek, szenvedtem. Most majd talán jó lesz, emlékszem minden mod pack feltöltésével elsőre megszívtam. Meg most négy kötetre van darabolva, három 4GB körüli és egy 2GB körüli. :) Így a letöltés sem fog gondot okozni.


szerk.: Elgondolkodtam egy SSE nekifutásnak és a délutánt utána járással, olvasással, modok böngészésével töltöttem. Hát pfffú... :( Van pár dolog, ami feltétlen kellene, mert mesterek munkája de nincs olyan változat. Aztán vannak lelkes próbálkozások a legalapabb dolgok átültetésére, mint a csontváz mod de még a csonkítás modot is gagyulgatják. Iszonyat sok a CTD ezeknél a próbálozásoknál, hol ezért hol azért omlik össze. Néztem az ENB-ket is hát nagyon gyér a felhozatal teljes támogatás nélkül, hagyjanak már az ilyen piszli csáré effektekkel a pcsába, óvoda! :mrgreen: Parallax mapping se támogatott pedig Zervas vagy 32cm munkája az művészi! Amúgy én tudom miért van ez de hát akkor is, ez botrány. Vajon a következő TES is ilyen lesz?. :|

Viszont, amit majd elküldök az elég jó lett! :)

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Deathskull » 2018. júl. 18., szer. 20:09

Még a 3.10-est, nem tudtam, hogy van újabb. Úgy voltam vele, ha működik, akkor nem piszkálom. Néhány sort kellett csak fordítani (egyébként a Nexusról letöltve már van benne magyar nyelv egy ideje), a szokásos helyén megtalálod.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Kull » 2018. júl. 18., szer. 18:19

Deathskull, te most a ESP-ESM Translator hanyas verzióját használod, 3.52?? Hogy ha nem akkor tudnád frissíteni rá a magyarítást!?

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: bittorlo » 2018. júl. 13., pén. 15:19

Az UIExtensions-ban azért érdekes mert a többi nem lett átnevezve és a legtöbb fordítás csak neked van meg, ezért nem tudnám megkeresni.

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: bittorlo » 2018. júl. 13., pén. 14:53

Szia!
Én pl. használom az Enhanced Legendary Armors and Weapons Reborn-73522-2-10 módot és ha ez be van kapcsolva akkor pl. olyan szöveg (magyar) jelenik meg az egyik fegyver tulajdonságáról ami nincs is benne a módban, hogy honnan szedi"?"

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Kull » 2018. júl. 12., csüt. 13:04

Újabb érdekesség, <Alias.PronounObj=LastInSack> az ilyen bejegyzések honnan veszik a szöveget? Simán a dialógusok között van és két dolgot tartalmazhat, illetve jelenik meg játék közben párbeszédekben: "he" vagy "him". Ez a két szó nincs benne a modban! Scriptek között sem, sehol! Nincs benne! Végül is ez lefordíthatatlan de még is honnan vannak a szavak?


szer.: Már nem érdekes, magyar leleménnyel megoldottam a dolgot. ;)

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Kull » 2018. júl. 11., szer. 19:44

Nem tudjátok, hogy micsoda írhatja felül az EFF mod UIExtensions.esp által megjelenített kerék panelt? Anno mikor még a legújabb SkyUI angol volt, akkor jelentek angol szavak a keréken. Aztán miután Vik lefordította a SkyUI minden magyar lett.
Most viszont 'Kedvenc' magyar szó került az erdetileg 'Követ' szó helyére a keréken. Ha épp várakozik mondjuk a követőd, ezzel fog követni.

Annyit biztosan tudok, hogy több honosított modnak, köztük a SkyUI-nak is ua az swf fájljai vannak, amik bizony felül írják egymást. Némelyik csak. Lehetséges, hogy a "győztes" mod swf fájlja mutat a kedvenc szóra abban a modban és ezért jelenik meg az a keréken? Vagy pedig semmi köze hozzá?

enb 2018_07_11 18_05_49_61.jpg

Azt már nem tudom megnézni mely modok swf fájljai írják felül egymást, mert az csak a Mod Organizerben látszott és azt full töröltem. Ahoz vissza kellene tennem de csak ezért most nem tudom megtenni, mert akkor meg sutba megy a mostani játékom.


szerk.: Eleve olyan szó, hogy 'Kedvenc' azt se tudom hol szerepelhet. Kedvencek olyan van de ezt honan veszi. :?

Azt viszont tudom, hogy az UIExtensions mod készítője leírja, hogy a te általad készített mod használja vagy használhassa például a kerék menüt, akkor azt scriptek útján kell megoldanod. És használok olyan modot, talán többet is aminek követelménye az UIExtensions mod. Szóval lehet valamilyen script keveri be oda azt szót, nem tudom.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Deathskull » 2018. júl. 7., szomb. 6:25

Populated Skyrim HELL EDITION - Népesebb Égkoszorú Pokoli változat

A Sands of Time beépülő alkotói egybegyúrták az öt meglévő "Népesebb" beépülőt, kicsit alakítotak rajta a saját szájuk íze szerint, valamint megtoldották egy MCM-mel is (felezni lehet a betett NJK-k számát, illetve jelentősen erősebbé lehet őket tenni).

Kritérium:
-SKSE
-SkyUI
-Mindhárom hivatalos DLC
-USLEEP

Letöltés
Nexus (Angol)
Magyar v2.4 (teljes)

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Kull » 2018. júl. 5., csüt. 6:24

Kösz!

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Deathskull » 2018. júl. 4., szer. 17:42

Akkor gyorsan javítom, fel sem telepítettem magamnak, kibontás után csak az esp-t fordítottam, persze így a program nem látta a bsa-t, mert másik mappában van.
Szerk.: lefordítva, frissítve, töltsd le újra ugyanonnan.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Kull » 2018. júl. 4., szer. 16:30

Deathskull, a sötét varázslatok mod menü angol maradt csak a neve magyar. Eddig bele se néztem.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Vik » 2018. jún. 30., szomb. 15:47

Kull írta:
2018. jún. 28., csüt. 21:36
Soha nem is szoktam a csata hevében keresgélni, a kedvencek között vannak a lövedékek, italok, másik fegyver meg ez az.
Néztem régebben is azt a modot de nagyon sok a fagyás és az egyéb panasz és úgy tűnik nem oldották meg. Nem éri meg.
Hú, nekem a kedvencek között így is ott van 4-5 varázslat, meg 3 harcmodorhoz való felszerelés többféle kombinációban. Ha még 10-15 lötyit is be kellene állítani, nem tudom, mit csinálnék... :)

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Kull » 2018. jún. 28., csüt. 22:17

Ez a sötét mágia videóról is jó volt de élőben hihetetlen zorall! Nem lehet elégszer megköszönni a fordítást!
A mod pack-ban egy történethez hű karakternek -aki árul is ezt azt, fogom adni az összes varázslatot. Annyira durva helyen van elrejtve egy-kettő, hogy szerintem nem is voltam arra. :) Ez nem könnyítés lesz, szeretem ha azért megkapjuk a tartalmakat játékosként meg úgy is kell a használatukhoz mágikus képzettség. :twisted:

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Kull » 2018. jún. 28., csüt. 21:36

Soha nem is szoktam a csata hevében keresgélni, a kedvencek között vannak a lövedékek, italok, másik fegyver meg ez az.
Néztem régebben is azt a modot de nagyon sok a fagyás és az egyéb panasz és úgy tűnik nem oldották meg. Nem éri meg.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Deathskull » 2018. jún. 28., csüt. 18:59

Tedd fel ezt: SkyrimSouls - Unpaused Game Menus (SKSE Plugin), biztos nem fogsz a csata hevében turkálni a leltárban.

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Kull » 2018. jún. 28., csüt. 18:28

KépKépKép

Erre a dologra még visszatérünk, meg fogom nézni! Valahogyan nálam soha egyszer sem jött elő, pedig elhiheted váltogattam minimum az íjat kardra vagy valami és sok száz órán keresztül. Páncél szettet nem nagyon szoktam kedvencnek jelölni, sem váltogatni. Egy melegebb cumó biztos van pótba de a súlykorlátozások miatt több biztos nem. Aztán meg szeretek mindig túrni a holmik között így előszerettel lépek be a leltárba ha kell valami.
De meg fogom nézni és leellenőrzöm, amit írtál. (Lesz nálam kettő szett öltözék és fegyver is, majd amint romlik egyet az állapotuk lecserélem és vissza próbálom venni. Mind ezt csak a kedvenceken belül.)

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Szerző: Deathskull » 2018. jún. 28., csüt. 8:49

Az Árnyékvarázslatokba belefogtam, szerintem ma kész is lesz.
A Loot&Degradation beépülőnek ugyanez a problémája, ha elkezd kopni, nem veszi elő a fegyvert vagy nem teszi fel a páncélt szett cserénél. Hiába lenne valósághű, nekem ez rontotta a játékélményt.

Szerk.:
Tessék, lehet is tölteni, kész vagyok vele.
Shadow Spell Package - Árnyvarázslat csomag

-8 pusztítás, 9 átváltoztatás, 2 illúzió és 3 idézés varázslatot tartalmaz, amelyek jó része folyamatosan ható (DoT, damage over time), illetve koncentráló.
- Fellelhető még benne 2 fegyver bűvölés, illetve több új bot, valamint a varázslatokhoz tartozó varázskönyvek és tekercsek (Ezeket szrikpt segítségével teszi a szintezett listákba a beépülő)
- Az Ordinatorhoz hasonló mechanikával (állandó hatásokként, de azzal teljesen kompatibilisen) új szerzeményeket lehet szerezni, melyeket a világban fellelhető Sötét művészetek könyvekből tanulhatsz meg.
- A megtanult varázslatok veled együtt fejlődnek, ahogy nő a pusztítás képettséged

Kritérium:
-SKSE
-SkyUI

Letöltés:
Angol (Nexus)
Magyar, v5.02 (teljes)

Khajiit's Family House - Khajiit családi ház

Dar'Khat-Do háza Fenyvespatak közelében, Anise faháza mellett található meg.
11 Khajiit (9 felnőtt, 2 gyerek), 9 hátas (szirti repkedő, sárkány kölyök, óriás darázs, óriás méh, óriás denevér, tigrisek), 8 követő (baglyok, denevér, babák, cyrodiili farkas, tigrisember, bőrpáncélos tigris) él ott, és sok egyéb meglepetést találhatsz.

Az idézhető hátasok Titkostűz Farengarnál (vagy egyéb varázstárgyakat árusítóknál) vehetők meg. Egyes hátasokkal repülni is lehet:

Fel: Bal Shift
Le: Bal Ctrl
GYORS lereszkedés: E vagy Space
Előre: W (vagy Z)
Hátra: S
Balra fordulás: A (vagy Q)
Jobbra fordulás: D

Újrakonfigurálás: F12

Kritérium:
-SKSE
-mindhárom DLC

Letöltés:
Angol (Nexus)
Magyar v4.2.1(Teljes)

Vissza a tetejére