Mód ötletek

Hozzászólás küldése

Emotikonok
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode bekapcsolva
[img] bekapcsolva
[url] bekapcsolva
Emotikonok bekapcsolva

Téma áttekintése
   

Kinyitás Téma áttekintése: Mód ötletek

Mod otletek

Szerző: Michaelsmami » 2018. jún. 16., szomb. 2:28

En az optifine-t szeretem, mert egyreszt allitolag ad valamennyi FPS-t. Illetve az elso tort MC-ben bennt volt es, mindig nagy uveges ablakos hazaat epitettem, ami csak ugy jo, ha egybeolvad, ami szinten ez a mod.

Illetve az se rossz, ha bent van a Toomany, de az nincs bennt mindig.

Re: Mód ötletek

Szerző: Swedsay » 2017. márc. 3., pén. 14:11

Köszi

Re: Mód ötletek

Szerző: ignussen » 2017. márc. 3., pén. 7:46

Swedsay írta:Sziasztok!
Nekem volna egy aprócska mód ötletem és mivel én nem értek a creation kithez ezért van valaki aki elkészítene egy olyan mód-ot amiben kapunk 50-60 új követőt? :?:
Nagyon megköszönném!
Lots More Followers
70 követőt ad a játékhoz, előtörténettel, meg ilyenek.
Magyar verzió:


És ott van még a Populated Lands Road Path, abban is felvbérelheted a zsoldosokat, ha a szkriptes verziót telepíted. Szerintem ebben korlátla a felvehető, bár még nem próbáltam. Ugyenis őket a volágban kóborolva lelheted meg és véletlenül jelennek meg...
Szintén magyar verzió:

Re: Mód ötletek

Szerző: Swedsay » 2017. márc. 3., pén. 5:41

Sziasztok!
Nekem volna egy aprócska mód ötletem és mivel én nem értek a creation kithez ezért van valaki aki elkészítene egy olyan mód-ot amiben kapunk 50-60 új követőt? :?:
Nagyon megköszönném!

Re: Mód ötletek

Szerző: Vik » 2016. máj. 14., szomb. 21:07

krisztyan írta:Ezt sokba fályna beiktatni ? gép erőség kérdése vagy másé?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/80 ... 8058&pUp=1
Nyilván kell hozzá egy rendes gép, de nem hiszem, hogy túl sok erőforrást igényelne. Amire érdemes odafigyelni, az a memóriakezelési probléma, de ez bármilyen más modnál is előjöhet. SKSE beállításokkal kezelhető, van hozzá útmutató is.

Re: Mód ötletek

Szerző: krisztyan » 2016. máj. 14., szomb. 15:19

Ezt sokba fályna beiktatni ? gép erőség kérdése vagy másé?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/80 ... 8058&pUp=1

Re: Mód ötletek

Szerző: raimhol » 2016. máj. 2., hétf. 18:31

Valaki tudna egy kiáltást csinálni, ami mondjuk olyan mint a fus ro da, de 10-szer erősebbet lök az emberen? :D Vagy olyan kiáltást, ami az időt sokkal tovább megállítja, és mondjuk 100%-os sebesség bónuszt is ad?

Re: Mód ötletek

Szerző: Kecske » 2016. ápr. 27., szer. 9:13

Hello,Undeath mod magyaritásával dolgozik valaki? Ha igen hogy áll éppen?

Re: Mód ötletek

Szerző: Tomyka » 2016. feb. 8., hétf. 9:09

ignussen írta:
Tomyka írta:
tudom hogy kell használni csak nem szeretném... anno ezek nélkül toltam elég sokáig és az alap "kezelőfelülethez" vagyok szokva ezért nem használom a skyui-t és vele a skse-t se...

pár kisebb alig befolyásoló modot mint amiket írtam azokhoz hasonlót hogy mentést nem befolyásolja és nem kell hozzá skui és skse(lehet meg tudnám szokni skui-t de már a "gyári" funkciók rögzültek xD)
Hogy a mentést ne befolyásolja, olyan egészen nehéz lesz, de talán van rá lehetőség:
Ott vannak a populated sorozat tagjai, mely egy csomó új njk-t ad a játékhoz, és szkriptmentes, vagyis csak egy egyszerű törléssel megszabadulhatsz tőlük. Ezek fent vannak a Plugin oldalon magyarul is. Népesebb erődök, ösvények, városok, stb...
Ha nem akarsz mentés befolyásolást, akkor használ grafikai modokat: ezek csak olyanok legyenek, amik a texturákat módosítják a mesh nem. Nézegess a nexuson. Én magam az amidianborn a Rustic és Noble Skyrim-t használom de vígyázz, mert 2k-nál nagyobbakat ne nagyon tölts le, ugyanis a VRM hamar betelik. És ajánlott egy SMCO használata is. Bár ez nem kötelező.
De igazándiból azt kellene leírnod, pontosabban mit akarsz megváltoztatni grafikát, játékmenetet, úgy fegyverek, vértek, új NJK-k. Írj légyszí prívát email!
köszönöm. írtam privátban itt fórumon.

Re: Mód ötletek

Szerző: ignussen » 2016. feb. 6., szomb. 13:37

Tomyka írta:
ignussen írta:Nem tudom miért nem használod az SKSE-t és a SKYUI-t? Csak egyszerűen be kell őket másolni, illetve, a SKYUI aktiválni és már fenn is van?
Elég nehéz, mert az újabb kiegészíytők szinte mindegyike használja ezeket.
Milyen típusú modokat szeretnél?
tudom hogy kell használni csak nem szeretném... anno ezek nélkül toltam elég sokáig és az alap "kezelőfelülethez" vagyok szokva ezért nem használom a skyui-t és vele a skse-t se...

pár kisebb alig befolyásoló modot mint amiket írtam azokhoz hasonlót hogy mentést nem befolyásolja és nem kell hozzá skui és skse(lehet meg tudnám szokni skui-t de már a "gyári" funkciók rögzültek xD)
Hogy a mentést ne befolyásolja, olyan egészen nehéz lesz, de talán van rá lehetőség:
Ott vannak a populated sorozat tagjai, mely egy csomó új njk-t ad a játékhoz, és szkriptmentes, vagyis csak egy egyszerű törléssel megszabadulhatsz tőlük. Ezek fent vannak a Plugin oldalon magyarul is. Népesebb erődök, ösvények, városok, stb...
Ha nem akarsz mentés befolyásolást, akkor használ grafikai modokat: ezek csak olyanok legyenek, amik a texturákat módosítják a mesh nem. Nézegess a nexuson. Én magam az amidianborn a Rustic és Noble Skyrim-t használom de vígyázz, mert 2k-nál nagyobbakat ne nagyon tölts le, ugyanis a VRM hamar betelik. És ajánlott egy SMCO használata is. Bár ez nem kötelező.
De igazándiból azt kellene leírnod, pontosabban mit akarsz megváltoztatni grafikát, játékmenetet, úgy fegyverek, vértek, új NJK-k. Írj légyszí prívát email!

Re: Mód ötletek

Szerző: danger » 2016. feb. 5., pén. 19:33

Tomyka írta:
ignussen írta:Nem tudom miért nem használod az SKSE-t és a SKYUI-t? Csak egyszerűen be kell őket másolni, illetve, a SKYUI aktiválni és már fenn is van?
Elég nehéz, mert az újabb kiegészíytők szinte mindegyike használja ezeket.
Milyen típusú modokat szeretnél?
tudom hogy kell használni csak nem szeretném... anno ezek nélkül toltam elég sokáig és az alap "kezelőfelülethez" vagyok szokva ezért nem használom a skyui-t és vele a skse-t se...

pár kisebb alig befolyásoló modot mint amiket írtam azokhoz hasonlót hogy mentést nem befolyásolja és nem kell hozzá skui és skse(lehet meg tudnám szokni skui-t de már a "gyári" funkciók rögzültek xD)
Na, ez az a pont ahol neked kell dönteni: ne akarj moddolni, ha ezt a 2 egyszerű és igen fontos beépülőt nem akarod használni. Ennyi!
Mondjuk a magánügyed, de én el sem tudom képzelni milyen megfontolásból mellőzöd e két említett "tök alap" modot.

Re: Mód ötletek

Szerző: Tomyka » 2016. feb. 5., pén. 18:47

ignussen írta:Nem tudom miért nem használod az SKSE-t és a SKYUI-t? Csak egyszerűen be kell őket másolni, illetve, a SKYUI aktiválni és már fenn is van?
Elég nehéz, mert az újabb kiegészíytők szinte mindegyike használja ezeket.
Milyen típusú modokat szeretnél?
tudom hogy kell használni csak nem szeretném... anno ezek nélkül toltam elég sokáig és az alap "kezelőfelülethez" vagyok szokva ezért nem használom a skyui-t és vele a skse-t se...

pár kisebb alig befolyásoló modot mint amiket írtam azokhoz hasonlót hogy mentést nem befolyásolja és nem kell hozzá skui és skse(lehet meg tudnám szokni skui-t de már a "gyári" funkciók rögzültek xD)

Re: Mód ötletek

Szerző: ignussen » 2016. feb. 5., pén. 18:33

Nem tudom miért nem használod az SKSE-t és a SKYUI-t? Csak egyszerűen be kell őket másolni, illetve, a SKYUI aktiválni és már fenn is van?
Elég nehéz, mert az újabb kiegészíytők szinte mindegyike használja ezeket.
Milyen típusú modokat szeretnél?

Re: Mód ötletek

Szerző: Tomyka » 2016. feb. 5., pén. 17:51

ignussen írta:Amit tudok biztosan tudok:
Rókavadász Udvarház - egyik sem kell (Ezt anno felraktam, de sajna a környező spawnpoint és a szomszédos helyszínekről érkező támadás okán elég hamar kihaltak a lakosok, úgyhogy le is szedtem.
Lelket Perkké - SKYUI és SKSE

A Lelket perké nem zavar be semennyire, csak töröld majd újraindítás után tovább, kb. 30-40 sec után nagymentés, kilép, újraindít és kész.
Rókavadász Udvarház - itt kövesd végig, amit vik leírt: Beépülök eltvolítása
értem. köszönöm. esetleg a többiről lehet tudni valamit vagy felejtősek? vagy esetleg tudnál kérlek pár magyar modot/plugint ajánlani ami elmegy skse és skyui nélkül is és lehetőleg nem kell új játékot kezdenem miatta(se telepítés se letörlésnél)?

Re: Mód ötletek

Szerző: ignussen » 2016. feb. 4., csüt. 12:48

Amit tudok biztosan tudok:
Rókavadász Udvarház - egyik sem kell (Ezt anno felraktam, de sajna a környező spawnpoint és a szomszédos helyszínekről érkező támadás okán elég hamar kihaltak a lakosok, úgyhogy le is szedtem.
Lelket Perkké - SKYUI és SKSE

A Lelket perké nem zavar be semennyire, csak töröld majd újraindítás után tovább, kb. 30-40 sec után nagymentés, kilép, újraindít és kész.
Rókavadász Udvarház - itt kövesd végig, amit vik leírt: Beépülök eltvolítása

Re: Mód ötletek

Szerző: Tomyka » 2016. feb. 4., csüt. 9:41

Üdv. lenne 1 kérdésem. nem biztos hogy legjobban ehhez a témához kapcsolódik de végül is közel áll hozzá...

nos ezekhez a modokhoz kell skyui vagy skse? illetve "ajánlott" új játékot kezdeni ha ezeket "telepítem" vagy nyugodtan folytathatom ott ahol abbahagytam? és ha törlöm őket(vagy csak 1-2-őt közülük) akkor mentésnek bezavarhat és újat kell kezdenem vagy nem zavar be és folytathatom ott ahol abbahagytam? sajnálom de modokkal kapcsolatba elég kevés a tapasztalatom és ezért érdekelne(és nem félek kérdezni ha valamit nem tudok :D)
ezek az információk érdekelnének. a válaszokat előre is köszönöm. :)

nos a modok amiket kipróbálnék:

Toccata v1.2.3
Sárkányirányítás
A Farkas Mester
Rókavadász Udvarház
Lelket Perkké
Gömbölyded fenekű Róza
Töltőképernyő idő
Ló hívása

Re: Mód ötletek

Szerző: Bubu74 » 2016. feb. 2., kedd 23:14

Kull írta:
Bubu74 írta:Kull itt van amit kértél load order
► Show Spoiler
Ha ez kevés jelezd egyébkén grafikai módok, vér mód, ölési mód, balkezes gyűrűk, kereskedés , hirdető táblák, alduin mód, betters vampires, hangok külvilág városok barlangok, sárkánytámadásnál elmenekülnek az emberek,
Hol van itt az Immersive Creatures mod és hol van a RaceCompatibility mod, ami kell a Better Vampires modhoz, továbbá mit használsz Nexus mod managert, Mod Organizert vagy semmit, nem látni a telepítési sorrendet, a FNIS-nél mely kockák vannak bepipálva,amikor bepatcheled :?:
Na ezt jó megkaptam tehát először is sötét vagyok a módingoláshoz min a belső zseb Immersive Creatures törölve RaceCompatibility mod az nem volt. Nexus mod managert használok. De így komplikált az egész inkább készítek egy listát mit szeretnék belerakni a játékba és remélem úgy átláthatón lesz talán sorrendet is tudsz álltani a telepítésére esetleg hiányzó részeket is kiszúrod. 40 felett az ember már kicsit nehezen módingól basszus. Csak ne élvezném a játékot ennyire :P .

Re: Mód ötletek

Szerző: Kull » 2016. feb. 2., kedd 22:09

Bubu74 írta:Kull itt van amit kértél load order
► Show Spoiler
Ha ez kevés jelezd egyébkén grafikai módok, vér mód, ölési mód, balkezes gyűrűk, kereskedés , hirdető táblák, alduin mód, betters vampires, hangok külvilág városok barlangok, sárkánytámadásnál elmenekülnek az emberek,
Hol van itt az Immersive Creatures mod és hol van a RaceCompatibility mod, ami kell a Better Vampires modhoz, továbbá mit használsz Nexus mod managert, Mod Organizert vagy semmit, nem látni a telepítési sorrendet, a FNIS-nél mely kockák vannak bepipálva,amikor bepatcheled :?:

Re: Mód ötletek

Szerző: Bubu74 » 2016. feb. 2., kedd 21:24

Kull itt van amit kértél load order
► Show Spoiler
Ha ez kevés jelezd egyébkén grafikai módok, vér mód, ölési mód, balkezes gyűrűk, kereskedés , hirdető táblák, alduin mód, betters vampires, hangok külvilág városok barlangok, sárkánytámadásnál elmenekülnek az emberek,

Re: Mód ötletek

Szerző: dondragon » 2016. jan. 13., szer. 19:23

A TES5Edit progit nem magyarositaná valaki??

Re: Mód ötletek

Szerző: dondragon » 2016. jan. 11., hétf. 19:22

Jocesz írta:Valaki próbálta már ezt a modot?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/13 ... w%3D&pUp=1
Ha igen,mondjon róla véleményt legyen szíves.
Szerintem a predator vision a legjobb.

Re: Mód ötletek

Szerző: Jocesz » 2016. jan. 9., szomb. 21:36

Valaki próbálta már ezt a modot?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/13 ... w%3D&pUp=1
Ha igen,mondjon róla véleményt legyen szíves.

Re: Mód ötletek

Szerző: dondragon » 2016. jan. 6., szer. 20:35

online verzioban lévö barbár karaktert kellene csinálni valamiképen.Letölthetö mod-ban.A páncélt már elkészitették.Csak az arcot nem lehet.Nincs olyan szakál ill haj.

Re: Mód ötletek

Szerző: Jocesz » 2016. jan. 5., kedd 17:26

Deathskull írta:Ez viszont elvileg megy mod által hozzáadott bűvöléseken is, viszont SKSE és SkyUI kell a konfigurálásához: Passive Weapon Enchantment Recharging - Weapons recharge over time. Képesség szint függő az újratöltés mértéke, de testreszabható.
Akkor ezt is nagyon köszönöm! Igen gyenge az angolom és nem tudtam hogy keressem ezeket vagy a hasonlóakat. Köszi!

Re: Mód ötletek

Szerző: Deathskull » 2016. jan. 5., kedd 17:21

Ez viszont elvileg megy mod által hozzáadott bűvöléseken is, viszont SKSE és SkyUI kell a konfigurálásához: Passive Weapon Enchantment Recharging - Weapons recharge over time. Képesség szint függő az újratöltés mértéke, de testreszabható.

Re: Mód ötletek

Szerző: Jocesz » 2016. jan. 5., kedd 17:16

Deathskull írta:Tessék, elvileg ez arra való , ha működik (nem próbáltam, csak rákerestem): Everlasting Weapon Enchantments. Egyetlen hátránya, hogy amikor szétkapod a tárgyat, hogy megtanuld az új bűvölést, nem fejlődik a képességed. Szerintem mod által hozzáadott bűvölésekkel nem működik, de próbáld ki, hátha beválik.
Nagyon köszi!

Re: Mód ötletek

Szerző: Deathskull » 2016. jan. 5., kedd 17:11

Tessék, elvileg ez arra való , ha működik (nem próbáltam, csak rákerestem): Everlasting Weapon Enchantments. Egyetlen hátránya, hogy amikor szétkapod a tárgyat, hogy megtanuld az új bűvölést, nem fejlődik a képességed. Szerintem mod által hozzáadott bűvölésekkel nem működik, de próbáld ki, hátha beválik.

Re: Mód ötletek

Szerző: Jocesz » 2016. jan. 5., kedd 17:02

Helló mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni hogy van-e olyan mod amitől az bűvölt fegyókból nem fogy ki nafta? Nem szeretek csalni,de ez nem lenne rossz. Köszönöm!

Re: Mód ötletek

Szerző: NKris » 2015. dec. 16., szer. 20:08

Sziasztok!
Először is gratulálok a magyarításhoz :D
Másodszor: Tudtok ajánlani olyan város bővítő/szépítő modot ami kompatibilis az Immersive Citizens-el?
A választ előre is köszi :)

Re: Mód ötletek

Szerző: Koragg » 2015. nov. 21., szomb. 21:57

Igen, én is azzal szemeztem. Azt kéne magyarítani.

Re: Mód ötletek

Szerző: ignussen » 2015. nov. 21., szomb. 20:51

Koragg írta:Valamilyen moddal tarkítani lehetne a szörny állományt.
Immerisve Creatures

Re: Mód ötletek

Szerző: Koragg » 2015. nov. 21., szomb. 20:45

Valamilyen moddal tarkítani lehetne a szörny állományt.

Re: Mód ötletek

Szerző: dondragon » 2015. okt. 19., hétf. 19:29

Köszönöm.

Re: Mód ötletek

Szerző: Deathskull » 2015. okt. 18., vas. 20:50

Tessék, le van fordítva: Az én otthonom a te otthonod v1.21

Re: Mód ötletek

Szerző: dondragon » 2015. okt. 18., vas. 18:54

Érdeklödnék hogy nem e lehetne eme modot leforditani? My Home Is Your Home.

Re: Mód ötletek

Szerző: Onyl » 2015. aug. 7., pén. 0:09

Magyarított több fajta ellenség típus, pl: (tűz-fagy óriás) mod, meg kellene egy lemagyarított kastély, ahol szállásolnom lehet a 100, vagy alatti követők számát. Lehetőleg vanillára, karácsonyra meg a 3 nagy dlc-re.

Re: Mód ötletek

Szerző: krisztyan » 2015. júl. 19., vas. 17:46

köszi a szóbelit és a segítséget

Re: Mód ötletek

Szerző: Prttp » 2015. júl. 19., vas. 17:36

Krisztyan!
Itt rengeteg információt találsz az árak kiszámításáról: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Speechcraft
A legjobb árak eléréséhez valóban 100-ra ki kell tolni a beszédkészséget, kirakod a legtöbb perkjét főleg amik jobb árat biztosítanak, bűvölsz magadnak cuccokat, amik tovább javítják az árakat, aranyat adva egy koldusnak rövid ideig növekszik a beszédkészséged (rejtetten), ami tovább javítja az árakat.
A legjobb modpárosítások, ha meg akarsz gazdagodni: trade and barter (felnyomod a kereskedők aranymennyiségét maxra), Alchemists Have Ingredients (rengeteg alkímiai összetevőt vehetsz), majd óriáslábujj és búza kombót használva előállítod a legdrágább italt, amiből megszedheted magad. A Training per Level moddal pedig a rengeteg aranyadat elszórhatod trainelésre (akár 50 skill fejlesztés szintenként). Ha a kovács készséget akarod gyorsan fejleszteni és unod a bányászatot, akkor töltsd még le a Crafting Material Shop (Made Easy) modot. Ez a mod egy kovácsot rak le a folyamfenyvesi kovács mellé és 1000 készlettel rendelkezik minden nyersanyagból.
UI: Ez szinte már csalás. :D

Re: Mód ötletek

Szerző: krisztyan » 2015. júl. 19., vas. 17:02

oks köszi

Re: Mód ötletek

Szerző: cornelius » 2015. júl. 19., vas. 16:47

krisztyan írta:részleteket kérnék szépen és beállítási magyarázatot.
Tedd fel a modot és nézd meg. Magyar nyelvű, nem hiszem hogy ehhez további magyarázat lenne szükséges. Ha bonyolult vagy nem tetszik leszeded...

Re: Mód ötletek

Szerző: krisztyan » 2015. júl. 19., vas. 16:40

létezik olyan hogy vegyes egyenlőség, nem akarok mindent magamnak de a eladóknak sem.

Re: Mód ötletek

Szerző: krisztyan » 2015. júl. 19., vas. 16:31

részleteket kérnék szépen és beállítási magyarázatot.

Re: Mód ötletek

Szerző: cornelius » 2015. júl. 19., vas. 16:30

Tartalmak:
-Beállíthatod egyénileg azokat az értékeket, amik meghatározzák egy kereskedő aranykészletét vagy különböző felvásárlási és eladási árát a tárgyaknak.
-Befolyásolhat pl.: lopott áru, sisak, öltözködés, faj, viszonyok(kapcsolati és faji)
-Az árukészlet cserélődésének és az árus aranykészletének megújulása is finomhangolható

Re: Mód ötletek

Szerző: krisztyan » 2015. júl. 19., vas. 16:29

Ez mit tud ?

Re: Mód ötletek

Szerző: cornelius » 2015. júl. 19., vas. 16:14

krisztyan írta:Sziasztok van ojan mód ami a kereskedő részleget normalizálja? eladom pár garasért a cuccot a kereskedőnél nem 3 szoros vagy 4 szeres ára lesz
Én ezt használom: Trade and barter: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/34612/?

Honosítás: http://data.hu/get/8637733/Trade_And_Barter_HUN.rar

Re: Mód ötletek

Szerző: krisztyan » 2015. júl. 19., vas. 15:25

köszi szépen

Re: Mód ötletek

Szerző: Kull/out » 2015. júl. 19., vas. 14:39

krisztyan írta:Sziasztok van ojan mód ami a kereskedő részleget normalizálja? eladom pár garasért a cuccot a kereskedőnél nem 3 szoros vagy 4 szeres ára lesz
Ez a normális,ilyen a kereskedelem igazából is. Ha ezen akarsz javítani akkor nyomd fel a Beszédkészséged minden ágát a csúcsra!

Re: Mód ötletek

Szerző: krisztyan » 2015. júl. 19., vas. 12:42

Sziasztok van ojan mód ami a kereskedő részleget normalizálja? eladom pár garasért a cuccot a kereskedőnél nem 3 szoros vagy 4 szeres ára lesz

Re: Mód ötletek

Szerző: Dr.UnGrammar » 2015. ápr. 23., csüt. 21:08

crowerseel írta:Nem tudtam hogy van már hasonló
Jó szívvel ajánlom, és remélem megtalálod a számításod benne.

Re: Mód ötletek

Szerző: crowerseel » 2015. ápr. 23., csüt. 20:32

Nem tudtam hogy van már hasonló

Vissza a tetejére