Szerző: Drax » 2011. okt. 22., szomb. 12:58
11-11-11 írta:Drax írta:Éééés egy újabb videó, amiből kiderül néhány újdonság, többek között sárkányokról melyeket segítségül hívhatsz, a fegyvergyorsító sárkánykiáltásról, valamint arról, hogy hogyan lehet túlélni egy ilyen kiáltással, ha leugrunk egy hegy tetejéről.
Íme: (HD-ben is!)
http://www.youtube.com/watch?v=Il3ZSn4F0jo
thx man pedig semmit se értettem belőle csak 1-2 mondatot mg többet de legalább új helyeket láttam :O
Csak az új gameplay külön összeszedve:
http://www.youtube.com/watch?v=ZEujsmZDQzI
A sárkányoknak 6 főbb típusa van. Ezeknek más a színük és mintázatuk, valamint különböző szintűek, különböző erőkkel. A sárkányoknak nevük is van. Ha megtanulod a nevüket, akkor a nevük kiáltásával odahívhatod őket, hogy segítsenek, akár egy város közepén, akár egy másik sárkány elleni küzdelemben. Persze barlangokban, vagy épületeken belül nem lehet őket hívni. De ez az egy megkötés a sárkányok hívásával kapcsolatban.
A sárkányok nyelvéből tanult varázsszavak segítségével képesek vagyunk a saját harcmodorunkhoz legjobban passzolót használni. Ilyen például az a varázskiáltás, ami a kézi fegyverek köré egy légréteget képez, melynek segítségével azokat gyorsabban tudjuk forgatni, így a sebzéseket gyorsabban vihetjük be ellenfeleinknek. Ez például azoknak hasznos, akik a közelharcot szeretik jobban, ellentétben egy mágussal, vagy íjjásszal. A következő kiáltásokról tudunk eddig:
- Felgyorsítja a sebességünket, így gyorsan át tudunk rohanni egy kritikus helyen.
- Lelassítja az időt, így sokkal pontosabb taktikát alkalmazhatunk.
- Ellöki az ellenfelet.
- Lefagyasztja az ellenfelet, és egy időre megbénítja, és sebzi is.
Egy új kiáltás amiről még hallunk, az a „material shout”, amit én anyagtalanságnak mondanék, mert a lényege, hogy amíg a hatása alatt vagy, kikerülsz az adott anyagi világból egy kicsit, és legyőzhetetlen leszel, valamint nem érvényesülnek az anyagi világ hatásai. Kicsit olyan mintha szellem lennél, de azért mégsem annyira. Lezuhanni le tudsz (a gravitáció hat rád), de nem sebződsz amikor földet érsz. Harcban te nem sebződsz, de te odapurgálsz a másiknak. Taktikában is fontos szerepe van, például ha túlerőben vannak az ellenfeleid, viszont annyi ideig ennek a kiáltásnak a hatása nem tartana ki amíg mindenkit lekaszabolnál. Ilyenkor fogod magad, és leugrasz egy hegyről a szakadékba, és a támadóidnak esélye sincs utánad menni.
Todd Howard elmondja még, hogy hiába mesél a játékról egy csomó dolgot, és hiába vélünk tudni már sok mindent, akkor is csak a felszínt kaparásszuk, annyi minden meglepetés vár még ránk.
A videóban azt is láthatjuk, hogyan támasztunk fel egy csirkét. Érdekes varázslat lesz. (Oblivionban ~gomb, klikk a halottra, és resurrect)
[quote="11-11-11"][quote="Drax"]Éééés egy újabb videó, amiből kiderül néhány újdonság, többek között sárkányokról melyeket segítségül hívhatsz, a fegyvergyorsító sárkánykiáltásról, valamint arról, hogy hogyan lehet túlélni egy ilyen kiáltással, ha leugrunk egy hegy tetejéről. :)
Íme: (HD-ben is!)
[url]http://www.youtube.com/watch?v=Il3ZSn4F0jo[/url][/quote]
thx man pedig semmit se értettem belőle csak 1-2 mondatot mg többet de legalább új helyeket láttam :O :D :D[/quote]
Csak az új gameplay külön összeszedve: [url]http://www.youtube.com/watch?v=ZEujsmZDQzI[/url]
A sárkányoknak 6 főbb típusa van. Ezeknek más a színük és mintázatuk, valamint különböző szintűek, különböző erőkkel. A sárkányoknak nevük is van. Ha megtanulod a nevüket, akkor a nevük kiáltásával odahívhatod őket, hogy segítsenek, akár egy város közepén, akár egy másik sárkány elleni küzdelemben. Persze barlangokban, vagy épületeken belül nem lehet őket hívni. De ez az egy megkötés a sárkányok hívásával kapcsolatban.
A sárkányok nyelvéből tanult varázsszavak segítségével képesek vagyunk a saját harcmodorunkhoz legjobban passzolót használni. Ilyen például az a varázskiáltás, ami a kézi fegyverek köré egy légréteget képez, melynek segítségével azokat gyorsabban tudjuk forgatni, így a sebzéseket gyorsabban vihetjük be ellenfeleinknek. Ez például azoknak hasznos, akik a közelharcot szeretik jobban, ellentétben egy mágussal, vagy íjjásszal. A következő kiáltásokról tudunk eddig:
- Felgyorsítja a sebességünket, így gyorsan át tudunk rohanni egy kritikus helyen.
- Lelassítja az időt, így sokkal pontosabb taktikát alkalmazhatunk.
- Ellöki az ellenfelet.
- Lefagyasztja az ellenfelet, és egy időre megbénítja, és sebzi is.
Egy új kiáltás amiről még hallunk, az a „material shout”, amit én anyagtalanságnak mondanék, mert a lényege, hogy amíg a hatása alatt vagy, kikerülsz az adott anyagi világból egy kicsit, és legyőzhetetlen leszel, valamint nem érvényesülnek az anyagi világ hatásai. Kicsit olyan mintha szellem lennél, de azért mégsem annyira. Lezuhanni le tudsz (a gravitáció hat rád), de nem sebződsz amikor földet érsz. Harcban te nem sebződsz, de te odapurgálsz a másiknak. Taktikában is fontos szerepe van, például ha túlerőben vannak az ellenfeleid, viszont annyi ideig ennek a kiáltásnak a hatása nem tartana ki amíg mindenkit lekaszabolnál. Ilyenkor fogod magad, és leugrasz egy hegyről a szakadékba, és a támadóidnak esélye sincs utánad menni.
Todd Howard elmondja még, hogy hiába mesél a játékról egy csomó dolgot, és hiába vélünk tudni már sok mindent, akkor is csak a felszínt kaparásszuk, annyi minden meglepetés vár még ránk.
A videóban azt is láthatjuk, hogyan támasztunk fel egy csirkét. Érdekes varázslat lesz. (Oblivionban ~gomb, klikk a halottra, és resurrect) :D