Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Hozzászólás küldése

Emotikonok
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode bekapcsolva
[img] bekapcsolva
[url] bekapcsolva
Emotikonok bekapcsolva

Téma áttekintése
   

Kinyitás Téma áttekintése: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: peterr1980 » 2011. nov. 27., vas. 18:33

szotsaki írta:Mit gondolsz, mi az, amivel a Skyrimnek jobbnak kéne lennie az Oblivionnál?
Szerintem lehetne több fajta mozgás stílus támadás főleg védekezés során. Pl maga elé teszi a kardot és már a lábát sem találom el. Hiányolom a Gladiátor iskolát is.Lehetne a kereskedőknél egy kicsitt több pénz is, mert nagyon hamar elfogy a pénzük mikor eladom a cuccaimat. Volt hogy 5 városba kellett gyorsutaznom ( ami nem kellene a játékba ) hogy meg tudjak szabadulni pár kavicstol meg ékszerektől. Lehetne itt is oblivion kapu. Mindenesetre nagyon király és szerintem el leszek vele pár száz órát, Főleg ha meglessz a magyarítás is.

De ha még ez sem elég akkor össze kellene gyúrni a céh 2 jó tulajdonságaival ill. a simsböl megismert épitö moddal, hogy saját igényeink szerin építhessük fel házunkat - üzletünket amit persze el is adhatunk.

Ja és persze a hab a tortán a szinkronizát játék lenne. Esetleg itt az oldalon lehetne embereket keresni a megvalósításhoz. Ez sem lehet sokkal nagyobb meló a szöveg magyarosításánál, mivel az rohadt nagy meló !

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: Drax » 2011. okt. 14., pén. 20:06

- Egyenruha lopás
Ami nagyon tetszene az az, hogy ha felöltök magamra egy egyenruhát, akkor az ahhoz tartozók ne viselkedjenek velem idegenként, vagy ellenségként. Pl. ha ismert bűnöző vagyok, és lecsapok egy őrt, felveszem a páncélját, akkor az őrök ne ismerjenek fel. De ilyenkor persze lehetne olyan a játékban, hogy az adott őr feladatait el kellene látni, és ha ezt nem teszem, akkor természetesen lebuknék, és akkor már az adott városban úgy köröznének, mint aki ismerten őrnek adja ki magát. Pl. az adott őrnél akitől elvettem az uniformist, lenne egy quest, egy lista, hogy 12:00-16:00-ig itt és itt kell őrködnie. Ha ebben az időpontban meglát egy másik őr, odajönne, és figyelmeztetne, hogy menjek a helyemre. Ha ezt nem teszem, a következő már lebuktat. De ez működhetne pl. a nekromantáknál is, stb.

-Igazi kereskedelem
Előttem már írták, és Oblivionhoz láttam is, hogy van ilyen mod, ami kissé szimulálja a valódi kereskedelmet, de ha jól emlékszem ott saját kereskedésünk lehetett. Jó lenne, ha a különböző provinciák, a területi adottságaiktól függően működnének, és ettől függően különböző árakkal és készletekkel rendelkeznének. A lakók munkájukból adódóan termelnének, vadásznának, készítenének dolgokat, és adott időben ha valami elfogy valahol, akkor elfogy. Esetleg a hiánycikkek ára is felmehetne, amiből meg sok van, annak az ára csökkenhetne.

-Városok közti kereskedelem
A városok az általuk meg- vagy meg nem termelt dolgokat lovaskocsikon, szekereken hozhatnák vihetnék az utakon, hogy pótolják készleteiket, illetve hogy pénzhez jussanak. Ez marha jól nézne ki sztem. Persze ezeket ki is lehetne rabolni, de azért kemény őrök védenék, mert sok cuccról lenne szó.

-Változó lakosság
Az nagyon tetszene, hogy ha kinyírunk valakit, vagy más megöl valakit, akkor az sosem támadjon fel.. Elsősorban itt az őrökre gondolok. Minél kevesebb őr lenne egy adott területen, annál több lakos válna bűnözővé, akik kizsebelnek, vagy épp le akarnának kaszabolni (akár egymást is), vagy épp bandákba tömörülnének, és jelentős gondot okoznának egy adott régió élelmiszer vagy egyéb termék ellátásában. Természetesen lenne migráció, így mindig vándorolnának új emberek (vagy akármik) a városokba, melyek új munkákat, vagy épp a hiányszakmákat töltenék be újra, és minél tovább van az adott szakmában, annál jobban tudná azt végezni. Pl. az őrök is minden nap 16:00-17:00-ig gyakorlatoznának, és minél több napot élnek meg, annál combosabbak lesznek.

-Bűnözés
Ha a fent említett okok miatt valahol megnő a banditák száma, és ezt nem kompenzálja a migráció, mert mindig lenyomják (vagy mi lekaszaboljuk) az őröket, akkor más városok helytartói megbízhatnának minket, hogy tegyünk rendet, pl. adott városban nyírjunk ki 20 bűnözőt jópénzért. A bűnözők pedig ha túl erős a biztonság, akkor vagy átvándorolnak olyan provinciákba, ahol az gyengébb, vagy nekiállnak dolgozni (vadászat, favágás, stb.) Az is tetszene, ha a bűnözőket az őrök nem mindig ölnék meg, hanem ha az megadja magát, akkor dutyiba kerül, és X idő múlva új életet kezdhet.

-Egyéb
-Ha meghal valaki, és van hozzátartozója, lenne temetés. (már ha marad a hullából valami, és megtalálják):)
-Ha bepiálnak az NPC-k, legyenek részegek. :)
-Ha véletlenül megütök vagy megsebzek egy harcban valakit mert elémugrott (ne adj isten két három csapást is kap), akkor ne rontson nekem , hanem legyen mód arra, hogy meggyógyítsam pl. vagy bocsánatot kérhessek tőle (ha csak kicsit vágtam meg).

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: TGWH » 2011. aug. 31., szer. 21:11

Maradjunk annyiban, hogy a világ legjobb rpg-jét össze tudnák hozni, ha több ember hosszabb ideig fejlesztené, és beletennének minden jó dolgot...
Az utazás teljesen mindegy, ennyi erővel azt is mondhatjuk, hogy volt seprű az obliban, mégsem tudtam használni, mekkora szemétség már... pedig milyen vicces lett volna, ha Magdi anyus seprűvel kerget ki a kocsmából...
Ú kocsma, az a másik ami kell :D

pl. a Witcher 2-ben mekkora volt már, hogy lerészegedhettél :D
Játszottam kb. 8 órát, 4 órán át részeg volt a főhős :D de mentségemre legyen mondva, muszáj volt infókat kihúzni mindenkiből :)

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: Arcturus » 2011. aug. 31., szer. 20:40

Vik írta:
levantine írta: Az útonállók mindig megtámadnak az oblivionban. Épp ez a funkciójuk, a nevükben is benne van. Nem tudod elkerülni őket, kivéve ha teleportálsz.
Mi a helyzet akkor, ha elmondasz egy hosszan tartó láthatatlanság varázslatot?
Ha lóval vegyok akkor nincs az az útonálló aki utolérhetne. Gyorsutazás :D
Persze igaza van, ha nem a játék működéséből indulunk ki akkor tényleg jogos

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: Vik » 2011. aug. 31., szer. 9:51

levantine írta: Az útonállók mindig megtámadnak az oblivionban. Épp ez a funkciójuk, a nevükben is benne van. Nem tudod elkerülni őket, kivéve ha teleportálsz.
Mi a helyzet akkor, ha elmondasz egy hosszan tartó láthatatlanság varázslatot?

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: levantine » 2011. aug. 30., kedd 18:52

Vik írta:
levantine írta: Ha szerinted nem az, akkor miért nem támadnak meg a banditák gyorsutazás közben? Az idő múlásán kívül semmi nem történik veled az út alatt.
Azért, mert nem vesznek észre. Akkor sem támadnak meg a banditák, ha rendesen mész, és nem kerülnek az utadba.
Az útonállók mindig megtámadnak az oblivionban. Épp ez a funkciójuk, a nevükben is benne van. Nem tudod elkerülni őket, kivéve ha teleportálsz.

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: Vik » 2011. aug. 30., kedd 18:34

levantine írta: Ha szerinted nem az, akkor miért nem támadnak meg a banditák gyorsutazás közben? Az idő múlásán kívül semmi nem történik veled az út alatt.
Azért, mert nem vesznek észre. Akkor sem támadnak meg a banditák, ha rendesen mész, és nem kerülnek az utadba.

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: TGWH » 2011. aug. 30., kedd 14:21

Ejj de nagyon elszálltatok.
Én az új infók tudatában már azzal is beérem, hogy ne legyen lebutítva a játék, mondjuk az oblihoz képest, talán jobb lenne egy kicsit összetettebb, de erre nem sok esélyt látok. Kettő, könnyen és sokrétűen lehessen moddolni, az helyre fogja tenni a készítők nemtörődömségét.

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: levantine » 2011. aug. 30., kedd 14:09

Vik írta:
levantine írta:Nekem elég reális vágyaim vannak a játékkal kapcsolatban, ki is fejtem egy-két pontban.


1. A gyorsutazás ne teleport legyen. Az oké, hogy lapos lenne a játék a folytonos futkosástól, de az ilyen fajta eltűnök-feltűnök stílus nem nagyon jön be, és ezzel nem vagyok egyedül. Legyen fizetős utazási lehetőség. Ha nem is volán...
Megjegyzem, a gyorsutazás az Oblivionban sem teleport, bár többen annak nézték. Akkor lenne teleport, ha nem telne közben az idő.

Ha szerinted nem az, akkor miért nem támadnak meg a banditák gyorsutazás közben? Az idő múlásán kívül semmi nem történik veled az út alatt.

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: Vik » 2011. aug. 30., kedd 10:07

levantine írta:Nekem elég reális vágyaim vannak a játékkal kapcsolatban, ki is fejtem egy-két pontban.


1. A gyorsutazás ne teleport legyen. Az oké, hogy lapos lenne a játék a folytonos futkosástól, de az ilyen fajta eltűnök-feltűnök stílus nem nagyon jön be, és ezzel nem vagyok egyedül. Legyen fizetős utazási lehetőség. Ha nem is volán...
Megjegyzem, a gyorsutazás az Oblivionban sem teleport, bár többen annak nézték. Akkor lenne teleport, ha nem telne közben az idő.

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: levantine » 2011. aug. 29., hétf. 21:41

Nekem elég reális vágyaim vannak a játékkal kapcsolatban, ki is fejtem egy-két pontban.


1. A gyorsutazás ne teleport legyen. Az oké, hogy lapos lenne a játék a folytonos futkosástól, de az ilyen fajta eltűnök-feltűnök stílus nem nagyon jön be, és ezzel nem vagyok egyedül. Legyen fizetős utazási lehetőség. Ha nem is volán...

2. Ha igazán élő világot akarnak a készítők, akkor legyen élénk és érzékelhető kereskedelem a városok között. Tehát ne csak szóban létezzen a dolog. Temérdek sandbox játék után már annyira nem hat meg az a mondat, hogy ennyi és ennyi árut kapok innen és innen. Ez persze jó lehetőséget teremtene annak, aki fel akar csapni banditának.

3. Annyira nem tartom jó ötletnek ezt az új rendszert, hogy az npc-k nem hagyják abba a munkájukat beszélgetés közben. Legyünk akármilyen profik, egy jó penge élezésénél csak oda kell figyelnünk, ha nem akarunk fűrészt a kard helyett. Legalább úgy beszélne a figura, hogy nem minket bámul - még leröppen az ujja. Persze, ez csak apróság, viszont annál fontosabb. Egy érdektelen laikus (nem játékos) rögtön szóvá tenné a dolgot.

4. Az egyik legfontosabb dolog, hogy ne lógjon ki a karakterünk a világból. Hősök vagyunk ugyan, de nem a legjobb megoldás, ha más szabályok vonatkoznak ránk, mint az adott városban élő npc-re, mert ez az élvezhetőség kárára megy. Régebbi játékokban gyakori volt az ilyen megvalósítás. Remélhetőleg itt ügyesen megoldják.

5. Élethű üzletelési rendszer. Legyen baromi nehéz és hosszú küldetés, de azért kapjunk is temérdek sok pénzt. Legyenek arányosak a fizetések.

6. Ne legyenek warcraft stílusú, szuper-hiper fegyverek és páncélok, adjanak a képességek különleges erőt. Persze, kell az erős fegyverzet, de ne nézzek ki úgy a játék végére, mint egy karácsonyfa, hogy a karakter már ki sem látszik az effektekből. Inkább egy fáklya világítson az egyik kézben...

7. Normális lopakodási rendszer. De persze ez - ahogy egy gameplay videóban látható - megvalósul. Reméljük úgy fog működni más helyzetben is, mint ahogy ott látható.


Lenne még sok apróság, de annyira nem megyek bele így, hogy még nem próbáltam a játékot. Előbb legyen letesztelve, aztán meglátjuk, hogy mi nem valósul meg ezekből.

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: egykettőhárom » 2011. aug. 2., kedd 23:34

1., Legyen élet a városokban (nők, gyerekek, háziállatok)
2., Többféle fegyver
3., Kéne egy remekül kidolgozott mozgás
4., A Skyrimben legyen több viking vagy Skandináv mitológia
5., Lónak lehessen választani egy nevet, s mikor szükségünk van rá, tudjuk magunkhoz hívni. Vágtázáskor lehessen... hogy is mondjam... na, üvölteni, hogy "gyia!" , mert valamivel élethűbb lesz a jelenet. Pacipáncél? Nem is tudom...
6., Ha csoportos ütközet van ( mittudomén, vagytok 6-an, és küzdötök 15 fővel) az NPC társak ne kerüljenek az utunkba henteléskor, mert ha ők is kapnak belőle, még nekik áll följebb.
7., Ne nézzék a karaktert csicskának, hogy egy csettintésre a kútba ugrunk a szent grálért, ha már erre szakosodtunk, hogy küldetéseket vállalunk, fizessenek meg busásan, vagy éltessenek minket hősként.
8., ...ésasszemnincsistöbb.

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: Zoli182 » 2011. júl. 29., pén. 15:31

A fentieket olvasgatva ez egyértelmű. Mindenki azt mondja, hogy jobb grafika, nagyobb terület, stb. stb.
Én ezeket már nem írom le mert már a leírtátok és ezt a Bethesda is tudja hiszen már kiadott pár "év játéka" játékot.
Nekem a leírtakon kívül csak egy problémám van amit szeretnék látni a Skyrimban.
Kezdjük először a karakterrel. Én nem egy simset akarok, de egy étkezés és alvás szint jó lenne.
Ezzel együtt a fogadónak is több lenne az értelme (mind városban mind kinn a pusztán). Hiszen nem sok dolog miatt jó bemenni egy fogadóba/kocsmába. De így már lenne, hogy naponta egyszer kelljen aludni pár órát.
Aztán az étkezés. szintúgy fogadókban de lehessen útra is vinni.
Ha mondjuk a szükségleteink elérik az 50%ot akkor legyenek mínusz módosítók.
Nappallok és éjszakék váltakozása. Persze ennek sok értelme volt mert nem voltak éjszaka emberek meg a boltok is zárva voltak. De ha a vadonban vagyunk és előttünk egy fogadó akkor menjünk be és aludjunk mert reggel erősebb szörnyek vannak a pusztákon, főleg ha kevés italunk van, meg a páncél is már rossz állapotban van.

Lehetett olvasni,hogy 9 tartomány lesz és ezek alapján fognak minket körözni meg azt is hogy tartományok alapján lesznek elosztva a szörnyek meg a növények is (de ez az Obliban is így volt.) Ebből adódóan ha egy szörnyből X nap alatt X szörnyet ölünk meg akkor az X napig a kihalás szélén álljon ezért csak X%-ban fordul elő hogy találkozunk vele. Ez növényekkel is el lehessen játszani.
Viszont ha a szörnyek/növények ritkaságba megy néha egy-egy tartományban arról jó lenne tájékozódni. Ezeket az adott tartományban lévő városokban a főtéren álló hetilapot áruló kisgyerektől tudjuk megvenni a heti híreket. Továbbgondolva ezekre elő is lehessen fizetni mert mégiscsak idegesítő bemenni a városokba, viszont az is idegesítő az egyik helyen nem lehet megtudni hogy másik helyen mi történt ezért mondjuk a fővárosban bármely tartomány hírét meg lehessen vásárolni.
Ha már hírezünk, akár lehetne így is egy-két mellékküldetést bele rakni a játékba. Mindegyik heti hírben 1-1 küldetés szerepel, de mivel nem tudjuk 1 hét alatt megcsinálni mind a 9küldetést, így ha lemegy egy helyen az összes küldi (amit értelemszerűen még nem csináltunk meg) akkor újraindul az adott helyen.

Amiket én most leírtam azzal "csak" játszhatóbbá tenném a játékot, hogy ha nem csinálunk küldetést akkor is lehessen élni, nem pedig úgy hogy küldetés kapcsán leölök mindenkit a barlangban és a végéből meg megmentek/megölök valakit vagy csak barangolás céljából bemegyek és leölök mindenkit.

És ha valaki azt vette le a hozzászólásomból, hogy nem szeretem a TES sorozatot akkor őt kicsinálom :twisted:
És azt is aki beleköt a fogalmazásba, mert nem olvastam el és nem időztem rajta annyit hogy mit kéne írnom arról amit leginkább látni szeretnék a Skyrimben.

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: TESMAN » 2011. júl. 23., szomb. 12:33

a szirti repkedőkön beszartam XD minek az ?XD sárkányok lesznek helyettük :D

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: asdasd » 2011. júl. 6., szer. 18:20

én még azt tudnám mondani, hogy - ellentétben az Oblivionnal - a cselekedeteidnek lehetne különösebb következménye is, meg pl ha főmágus vagy, a harcosok céhébe ne úgy kezeljenek mint egy teljesen kezdőt. (bocs hogy jobb példát nem tudtam mondani, de szerintem értitek mire gondolok)

Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: Torisaru » 2011. jún. 11., szomb. 16:23

Életút végigjátszást.Na nem egy egész emberöltő(vagy altmeröltő, kinek mi), mivel az Oblivionban is több mint egy játékévet töltöttem el, de néhány év belefér még mert random küldetésrendszert terveztek a Skyrimbe a fő quest mellé.
Az életút alatt legyen a karakterfejlődés mellé jellemfejlődés, vagyoni fejlődés, mint pl: egy hűbérúr csatlósa leszek miután küldetéseit végrehajtottam vagy a király vazallusa neki tett szolgálataimért.
A rangok járjanak anyagi jussal mint saját ház, falvak, város, erődítmény és az ezekhez tartozó npc-k, feleség(ek),szolgák, katonák.

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: den » 2011. jún. 11., szomb. 1:15

Igen a választható "út" sokat dobna.
Közlekedési módok, nem kell gyorsutazás jó túlélem hogy van de attól méh kell hajó teleport..
Réteges öltözködés:D

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: Arey » 2011. jún. 8., szer. 14:55

Hát rengeteg mindent szeretnék. De arra valók a modok, amiből ismételten 100%, hogy több száz lesz már a megjelenéstől számított 2-3 hónapon belül. Szal amit én így igazán szeretnék az egy kiegyen súlyozott játék mind realizmus, )gondolok itt fizika, dinamika, harcok kivitelezése, skillek, karakter alkotás stb pl nekem kimondottan tetszett , hogy az obvlivionban minden összefüggésben votl mindennel, mármint egy mágia több képességget/ tulajdonságot is befolyásolkt pl. ) Nem mondom azt, hogy kár , hogy kivették, hiszen nem tujduk még, hogy milyen lesz pontosan az új rendszer. lehet, hogy az is nagyon jó lesz. És emelett persze kitünő storyt, sok sok olvasni való könyvet, és basszus VÉGRE epic fegyverekt ill páűncélokat és hozzájuk tartozó küldiket. Ok, ezeket megint meglehet modokkal is csinálni, de sokkal jobb lenne, ha már alapból lenne benne.

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: TESMAN » 2011. jún. 7., kedd 22:30

Mindent :) gdfgh

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: Volkh » 2011. máj. 19., csüt. 17:20

Vérfarkasokat akarok! De amúgy nem fogok nagyon magamba esni akkor sem ha nem lesznek. Annyi lehetőség van, csak még több lehetőséget szül a moddereknek, és lesz minden amit nem élvezhetsz alapból a játékban, szóval éljen.

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: Arcturus » 2011. márc. 13., vas. 11:43

Nem jönne rosszul egy kis stílusváltás, mondjuk pár fasza black metal szám, role barát dalszöveggel, úgyis északi érzés meg minden, lehetne honnat ihletet meríteni, és ideje lenne látni minőségi pornót, ne kellene annyit vesződi a pluginokkal :twisted:

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: anarchistaterrorista » 2011. feb. 4., pén. 9:40

Én még azt szeretném látni, hogy az ellenségek erősebbek lesznek, de ne csak a nekromantákat, hanem a városi őrséget és a közembereket is ide értsük ha úgy adódik.Mondjuk rosszat teszel valakinek és gondot okozol (feltartod) az őrséget akkor ők is ellenségek legyenek.Ha pedig nekromanta akarsz lenni akkor inkább a mágusokat kelljen megölni.Ez úgy jönne ki hogy civilizált területen mindenki neked menne, a barlangokba pedig a haverjaid bujkálnának, akik egy szavadra utánad mennek segíteni!

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: aPar aLyza » 2011. jan. 15., szomb. 21:17

Nekem az Oblivion terepe kicsi. A városok is kicsik, de legalább a főváros megfelelő méretűre sikerült.
Az obli történetekkel (könyvek) nem is nincs baj, de a küldetésekkel nem sok kapocsolat van. Nagyon el sem olvastam, de a mostani karakteremmel szándékosan gyüjtöm (és el is olvasgatom).

A szintlépésekhez szükségesk skillpontok viccesek, mert ha nem a megfelelő sorrendben fejlesztjük kissé béna lesz a szépen megtervezett karakterünk. Ez önmagában nem gond, csak probléma.
A fejlesztés szinte egyértelmű, első kettő az Akaraterő és Állóképesség, utánna Erő és tetszés szerint. Pedig nem ez a megfelelő fejlődési írány!

A fegyverek használata (nem) megfelelő, de a fegyverek súlya hátráltató tényező. Most (lvl 14) szinten, 10 skill ponttal is jól tudom fogatni az üvegkardot.

A harci rendszer meg egy kacaj, mert a banditák mindig azt támadják meg, akinek nagyobb az életereje. Így könnyen ellenőrizhető, hogy megfelelő a karakter fejlesztésünk.

A magam részéről inkább több fejlesztést vártam volna, mert akármit is csinálok mindig tolvaj mágus leszek :D

A Skyrim legnagyobb ereje abban lehetne, hogy az Oblivionban fejlesztett karakterünket átvihetnénk!

p.s.: Tevezek egy játékot, és nagyon sok 5letem visszaköszön (tehát jó íányban gondolkodom)

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: 4dam088 » 2011. jan. 9., vas. 18:19

"Régóta hiányolom a játékokból a hatalmas méretű epikus csatákat. Ahol az ember csak egy porszem a háború forgatagában. Lehetne benne egy hatalmas ütközet ahol akár száz vagy még több ellenfél csap össze egyszerre. Persze az ilyet nehéz lenen szaggatásmentesen megcsinálni, de az biztos, hogy egyedi és régóta várt lenne a játéktörténelemben."

Egyetértek. Gondolj a Gothic 3 legelső jelenetére, már az egy epikus, oblivionból ismeretlen jelenet. És igazad van a lények szintezettségét illetően. Én pl. egy 19-es szintű íjász karakteremmel még nem indultam el a főtörténeten, de valamelyik nap akartam némi plusz életet a pecsétkövekből, ezért elmentem Kvatch-ba. Ne tudd meg... a várvédők a legelején meghaltak, legalább 20X kaptam azt az üzenetet, hogy XY eszméletlen, és mikor Daedroth-ok és Pók-daedrák támadtak rám, na ott lehetetlen volt túlvinni a játékot.

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: Domasi » 2011. jan. 9., vas. 16:20

1. A súlyos gépigény látom általános probléma volt. Ezen változtathatnának. A játékélmény fontosabb mint a grafika, ezt beláthatnák végre a fejlesztők. Ha a játékbeli környezet elvarázsolja az embert az már kielégítő és az nem a grafikától függ,hanem a mesterséges környezet kialakításától.
2. Leshetnének a Morrowindből. Legalább annyi küldetést, ami abban van és ami még fontosabb az a játékbeli társadalom komplexsége. A Morrowindben rengeteg politikai és egyéb tényező, párt és szereplő volt akikhez lehetett csatlakozni és akik között viszály és rivalizáció folyt a hatalomért. Az elején a játékos úgy érezte, hogy elveszik abban a nagy világban, de aztán fokozatosan megismert mindent és kiigazodott a dunmer házok közötti viszályokról, a birodalmat képviselő céhek harcáról, a három vallás közötti versenyről és a Camona Tong gerillaháborúiról a birodalmi elemek ellen. A Morrowind intrikái és az ország belső feszültségei zseniálisak voltak. Az északi törzsek közötti rivalizáció és a birodalmi képviselet kitűnő alap lenne ehhez.
3. Leshetnének a Gothictól, mégpedig az ellenségek fix szintjét illetőleg. Az ellenség ne a főhős szintjével együtt fejlődjön,hanem legyenek olyan ellenfelek akik igenis beszaratnak a játék elején és óvatosságra valamint menekülésre késztetik a játékost. Ezáltal nehezebb is lenne a játék. Valamint nekem nagyon tetszett a Gothic 1 harcrendszere. Bár a Deadly Reflex oblivion plugin mégjobb ebből a szempontból.
4. Régóta hiányolom a játékokból a hatalmas méretű epikus csatákat. Ahol az ember csak egy porszem a háború forgatagában. Lehetne benne egy hatalmas ütközet ahol akár száz vagy még több ellenfél csap össze egyszerre. Persze az ilyet nehéz lenen szaggatásmentesen megcsinálni, de az biztos, hogy egyedi és régóta várt lenne a játéktörténelemben.

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: 4dam088 » 2011. jan. 8., szomb. 7:47

Tsingi írta:
És még egy borzalmas hiba (szerintem legalábbis): A millió és egy bánya, barlang, erőd, Ayleid-rom. Odáig nem gond, hogy próbáltak rengeteg új küldetést alkalmazni, de nem helyezték el jól, mert több, mint a három-negyede egy barlangba vezet, ahol meg kell valakit ölni/ meg kell valamit szerezni. És nekem a Gothic-szerű környezet jobban bejön, mikor a szabadban kell teljesítened a küldetéseidet, vagy akárcsak a Fable (1)-ben.
Ez biztos azért van, hogy a gyengébb gépeken is lehessen játszani =)
Elavultabb gépen a felszínen úgy beszaggat, hogy sétálni se lehet, nemhogy harcolni; a földet nézve azonban elég jól lehet haladni.
Ez a Gothic kezd érdekelni.
Akkor osztották volna fel kisebb területekre, mint a Neverwinter Nights 2-ben, és nem akadt volna senki gépe :)
Jó is a Gothic, próbáld ki, csak tölts le hozzá patch-et, mert iszonyat sok játékhiba van az eredetiben.

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: Tsingi » 2011. jan. 7., pén. 20:18

És még egy borzalmas hiba (szerintem legalábbis): A millió és egy bánya, barlang, erőd, Ayleid-rom. Odáig nem gond, hogy próbáltak rengeteg új küldetést alkalmazni, de nem helyezték el jól, mert több, mint a három-negyede egy barlangba vezet, ahol meg kell valakit ölni/ meg kell valamit szerezni. És nekem a Gothic-szerű környezet jobban bejön, mikor a szabadban kell teljesítened a küldetéseidet, vagy akárcsak a Fable (1)-ben.
Ez biztos azért van, hogy a gyengébb gépeken is lehessen játszani =)
Elavultabb gépen a felszínen úgy beszaggat, hogy sétálni se lehet, nemhogy harcolni; a földet nézve azonban elég jól lehet haladni.
Ez a Gothic kezd érdekelni.

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: 4dam088 » 2011. jan. 7., pén. 15:01

Vendég írta:SZiasztok :BÚÉK: naszóval nagyon jóóóóóóóóóóó game lessz,az tuti de több olyat mint pl GOTHICH:kovácsolás,bányászat,számszerij.jaés a RISEN_ben ezzek továbbfelylesztve. Mert szerintem pl egy nehézpáncélt csak úgy találni minden sarkon tök gáz .Azért igenis meg kell küdeni nem is kicsit és az árárol ne is beszélyek.És a döntesek lehetősége ja az nagyonfontos szempont ja és fejlödesi rendszer az meg ami tul könyü .Mindent egybe vetve én egy :OBLIVION GOTHICH:Egyveleg ki adasát varom mert a kettő külön külön jó game .De egybe gyúrva nagyotütne de mekorát az ARKANIA_banezt probaltak kivitelelezni .Némi ,Witcher és ,Dragon age :elemekel tarkitva pl:harcrenszer és a tágykészites de nagyon sz@r lett ugyahogy van .MINDEN CSAK NEM RPG: üdv:pedro
Uh ez fura helyesírás... De lényegtelen :) Igazad van, és egyetértek, egy vegyített játék lenne jó (ahogy azt az előzőkben ecseteltem), azonban az Arcania-t nagyon kevés ember gépe viszi rendesen, az én gépem simán futtatja az Oblivion-t maximum grafikán, akadás nélkül, és az Arcania-ban játszhatatlan lagg-olás van, emiatt nem tudok rajta játszani...
Dragon Age... Ott is inkább a sztori volt jó, de nem lehetett neked sem döntési jogod (a jó/rossz karakteren kívül), ráadásul nekem nem RPG benyomást keltett, inkább egy Heroes 4-hez hasonló, taktikai játék. Sokkal jobb lett volna, ha Oblivion-szerű a harc és az irányítás, de persze így is megnyerte a rajongók szeretetét :)
A Gothic-ban még nagyon tetszik a vallás belecsempészése :P Nagyon okosan megoldották az Innos-Adanos-Beliar triót, és nekem elnyerte a tetszésem a különböző követők, varázslatok és fegyverzetek hozzáadása a három Isten imádatához. Az Oblivion-ban inkább a kereszténységre utaló jelek vannak, nem is kevés, és én pl. nem tudom élvezni, amikor Kvatch-nál folyik a harc- ha te épp sátánista vagy, akkor miért kell megvédened a várost? :P Elég hülye ez a példa, de érzékelhető benne a lényeg. Nagyon a monológot követi a játék - a jó győz a rossz felett- és ha megnézed a különböző Oblivion-modokat, amik pl. a nexus-on vannak fent, láthatod, hogy telve van olyan elemekkel, amik a sötétség-imádat és (ha Gothic-hoz hasonlítjuk, akkor) Beliar-szerű képmásokat türköz, tehát egyértelműen a játékosoknak nincs ínyére ez a rengeteg áldás, templom, oltár és a többi, és a többi... Például az is durva, hogy két nagyhatalom áll egymással szemben, a mágusok céhe és a nekromanták... Na most, ha te nekromanta akarsz lenni, miért kéne őket kiirtanod? :)

És még egy borzalmas hiba (szerintem legalábbis): A millió és egy bánya, barlang, erőd, Ayleid-rom. Odáig nem gond, hogy próbáltak rengeteg új küldetést alkalmazni, de nem helyezték el jól, mert több, mint a három-negyede egy barlangba vezet, ahol meg kell valakit ölni/ meg kell valamit szerezni. És nekem a Gothic-szerű környezet jobban bejön, mikor a szabadban kell teljesítened a küldetéseidet, vagy akárcsak a Fable (1)-ben.

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: Vendég » 2011. jan. 7., pén. 13:04

SZiasztok :BÚÉK: naszóval nagyon jóóóóóóóóóóó game lessz,az tuti de több olyat mint pl GOTHICH:kovácsolás,bányászat,számszerij.jaés a RISEN_ben ezzek továbbfelylesztve. Mert szerintem pl egy nehézpáncélt csak úgy találni minden sarkon tök gáz .Azért igenis meg kell küdeni nem is kicsit és az árárol ne is beszélyek.És a döntesek lehetősége ja az nagyonfontos szempont ja és fejlödesi rendszer az meg ami tul könyü .Mindent egybe vetve én egy :OBLIVION GOTHICH:Egyveleg ki adasát varom mert a kettő külön külön jó game .De egybe gyúrva nagyotütne de mekorát az ARKANIA_banezt probaltak kivitelelezni .Némi ,Witcher és ,Dragon age :elemekel tarkitva pl:harcrenszer és a tágykészites de nagyon sz@r lett ugyahogy van .MINDEN CSAK NEM RPG: üdv:pedro

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: 4dam088 » 2011. jan. 6., csüt. 19:46

Bizony, de a Gothic és az Oblivion önmagában, külön-külön elég... nos, hiányos, de ha az előnyeiket ötvözzük, akkor egy eddig nem ismert, szinte tökéletes RPG játékot kapunk :) A Gothic története jó, de unalmas a millió küldetés, hogy ölj 3 goblint, szedj 15 kőgyökeret, adj 3 üveg életitalt, stb... Illetve a harc.. 1-es szinten kapsz egy küldetést a Gothic 3-ban, hogy ölj meg 3 vaddisznót a tábor körül. A játék-javítás nélkül egy vaddisznó is képes megölni, ugyanis állandóan, sorozatban támad, így beakaszt és nem tudsz mozdulni. A Gothic 2 története is nagyon jó, de borzasztóak az erőkülönbségek és a pénz hatalmas értéke és hiánya. Viszont az Oblivionból hiányzik a döntési jogunk, lényegében ez egy film, amit "megírtak a rendezők", és mi csak a főszereplőt irányítjuk, de nem szólhaTUNK bele a történetbe.

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: Hasbal » 2011. jan. 6., csüt. 12:44

Tsingi írta:A statisztika tükrözi az én elképzeléseimet is - a grafika kivételével, evidencia, hogy valamelyest javulni fog - , de a választhatóság felvetése nekem különösen tetszik. Az alternatív megoldásokkal lehet igazán egyedivé tenni a játék élményt. Persze, nem arra gondolok, hogy csak jó és rossz, fekete vagy fehér lehet a karakter, ezt lehetne árnyalni a változatos döntésekkel.

Számomra még nagy újítás az eszközök használata lenne. A Nehrimben már efelé mozdultak az alkotók, és funkciót adtak számos TES IV-ben fellelhető használati tárgynak. Hiszen mi végre az a sok kacat a ládákban, ha úgy se lehet velük dolgozni? És mi a fenének az a sok étel, ha csak bájitalt lehet belőlük kotyvasztani? Evés, ivás és alvás nélküli állapot romlás is lehetne, hogy nagyobb küldetések előtt rendesen fel kelljen készülni.
Egyáltalán mindez belefér egy játékba?
Amit a végén felsoroltál az a Gothic szériában már megvalósult valamelyest. :)

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: Tsingi » 2011. jan. 5., szer. 18:33

A statisztika tükrözi az én elképzeléseimet is - a grafika kivételével, evidencia, hogy valamelyest javulni fog - , de a választhatóság felvetése nekem különösen tetszik. Az alternatív megoldásokkal lehet igazán egyedivé tenni a játék élményt. Persze, nem arra gondolok, hogy csak jó és rossz, fekete vagy fehér lehet a karakter, ezt lehetne árnyalni a változatos döntésekkel.

Számomra még nagy újítás az eszközök használata lenne. A Nehrimben már efelé mozdultak az alkotók, és funkciót adtak számos TES IV-ben fellelhető használati tárgynak. Hiszen mi végre az a sok kacat a ládákban, ha úgy se lehet velük dolgozni? És mi a fenének az a sok étel, ha csak bájitalt lehet belőlük kotyvasztani? Evés, ivás és alvás nélküli állapot romlás is lehetne, hogy nagyobb küldetések előtt rendesen fel kelljen készülni.
Egyáltalán mindez belefér egy játékba?

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: 4dam088 » 2011. jan. 4., kedd 16:52

Számomra nem volt gond a grafikával, sem a hangokkal, és még az intelligencia is tűrhető volt, a harccal sem volt gondom, viszont amit mindenképp szeretnék látni a játékban, az a VÁLASZTHATÓ ÚT!!! Utáltam mindig is, hogy nem választhatsz semmit, csak haladhatsz a küldetésekben. A legnagyobb lehetőség, ami a te döntéseden múlt az az, hogy a harcosok céhénél bevallod-e Maglir (vagy ki) tettét, és megkapod az aranyat, vagy inkább eltussolod... Mindig is hiányzott az a Fable-feeling a játékból, hogy te dönthetted el, melyik utat járod be a küldetésekben, a jó vagy a gonosz oldalára állsz-e, stb...

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: Arcturus » 2011. jan. 4., kedd 13:08

Még nagyobb terület, még több küldetés, és a Fallout 3-hoz hasonló nehézség lehetőségek. De ami legjobban kéne az a küldetés szvsz. Elvégre leginkább az határozza meg a játékidő hosszát. Persze aki felfedezni szeret az elbohóckodik egy darabig miután véget ér a sztori de ők a kisebbség. A gyorsutazást csak úgy lehetne megszüntetni szerintem ha több város lenne, sűrűbben a térképen és ott pl lovardából lehetne utazni egy másik városba, én így oldanám meg. Ez is gyorsutazás igaz, de legalább nem lenne olyan hogy előhozod a mapot és odateteted magad amit megtaláltál, hanem a legközelebbi városból te magad mégy oda.

Re: Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: Womath » 2011. jan. 3., hétf. 21:26

Hátööö... kb mindenben. Mert ha mindenben jobb, mint Az Oblivion, akkor biztos, hogy jobb játék lesz. :D
Szerintem több szerepjáték elem kellene bele, változatosabb helyszínek, jobban kidolgozott küldetések, és egy érdekesebb, nehezebb, jobban kidolgozott harcrendszer.

Mit szeretnél leginkább látni a Skyrimben?

Szerző: szotsaki » 2011. jan. 3., hétf. 18:46

Mit gondolsz, mi az, amivel a Skyrimnek jobbnak kéne lennie az Oblivionnál?

Vissza a tetejére