Szerző: Drax » 2011. okt. 14., pén. 20:06
- Egyenruha lopás
Ami nagyon tetszene az az, hogy ha felöltök magamra egy egyenruhát, akkor az ahhoz tartozók ne viselkedjenek velem idegenként, vagy ellenségként. Pl. ha ismert bűnöző vagyok, és lecsapok egy őrt, felveszem a páncélját, akkor az őrök ne ismerjenek fel. De ilyenkor persze lehetne olyan a játékban, hogy az adott őr feladatait el kellene látni, és ha ezt nem teszem, akkor természetesen lebuknék, és akkor már az adott városban úgy köröznének, mint aki ismerten őrnek adja ki magát. Pl. az adott őrnél akitől elvettem az uniformist, lenne egy quest, egy lista, hogy 12:00-16:00-ig itt és itt kell őrködnie. Ha ebben az időpontban meglát egy másik őr, odajönne, és figyelmeztetne, hogy menjek a helyemre. Ha ezt nem teszem, a következő már lebuktat. De ez működhetne pl. a nekromantáknál is, stb.
-Igazi kereskedelem
Előttem már írták, és Oblivionhoz láttam is, hogy van ilyen mod, ami kissé szimulálja a valódi kereskedelmet, de ha jól emlékszem ott saját kereskedésünk lehetett. Jó lenne, ha a különböző provinciák, a területi adottságaiktól függően működnének, és ettől függően különböző árakkal és készletekkel rendelkeznének. A lakók munkájukból adódóan termelnének, vadásznának, készítenének dolgokat, és adott időben ha valami elfogy valahol, akkor elfogy. Esetleg a hiánycikkek ára is felmehetne, amiből meg sok van, annak az ára csökkenhetne.
-Városok közti kereskedelem
A városok az általuk meg- vagy meg nem termelt dolgokat lovaskocsikon, szekereken hozhatnák vihetnék az utakon, hogy pótolják készleteiket, illetve hogy pénzhez jussanak. Ez marha jól nézne ki sztem. Persze ezeket ki is lehetne rabolni, de azért kemény őrök védenék, mert sok cuccról lenne szó.
-Változó lakosság
Az nagyon tetszene, hogy ha kinyírunk valakit, vagy más megöl valakit, akkor az sosem támadjon fel.. Elsősorban itt az őrökre gondolok. Minél kevesebb őr lenne egy adott területen, annál több lakos válna bűnözővé, akik kizsebelnek, vagy épp le akarnának kaszabolni (akár egymást is), vagy épp bandákba tömörülnének, és jelentős gondot okoznának egy adott régió élelmiszer vagy egyéb termék ellátásában. Természetesen lenne migráció, így mindig vándorolnának új emberek (vagy akármik) a városokba, melyek új munkákat, vagy épp a hiányszakmákat töltenék be újra, és minél tovább van az adott szakmában, annál jobban tudná azt végezni. Pl. az őrök is minden nap 16:00-17:00-ig gyakorlatoznának, és minél több napot élnek meg, annál combosabbak lesznek.
-Bűnözés
Ha a fent említett okok miatt valahol megnő a banditák száma, és ezt nem kompenzálja a migráció, mert mindig lenyomják (vagy mi lekaszaboljuk) az őröket, akkor más városok helytartói megbízhatnának minket, hogy tegyünk rendet, pl. adott városban nyírjunk ki 20 bűnözőt jópénzért. A bűnözők pedig ha túl erős a biztonság, akkor vagy átvándorolnak olyan provinciákba, ahol az gyengébb, vagy nekiállnak dolgozni (vadászat, favágás, stb.) Az is tetszene, ha a bűnözőket az őrök nem mindig ölnék meg, hanem ha az megadja magát, akkor dutyiba kerül, és X idő múlva új életet kezdhet.
-Egyéb
-Ha meghal valaki, és van hozzátartozója, lenne temetés. (már ha marad a hullából valami, és megtalálják):)
-Ha bepiálnak az NPC-k, legyenek részegek.
-Ha véletlenül megütök vagy megsebzek egy harcban valakit mert elémugrott (ne adj isten két három csapást is kap), akkor ne rontson nekem , hanem legyen mód arra, hogy meggyógyítsam pl. vagy bocsánatot kérhessek tőle (ha csak kicsit vágtam meg).
[b]- Egyenruha lopás[/b]
Ami nagyon tetszene az az, hogy ha felöltök magamra egy egyenruhát, akkor az ahhoz tartozók ne viselkedjenek velem idegenként, vagy ellenségként. Pl. ha ismert bűnöző vagyok, és lecsapok egy őrt, felveszem a páncélját, akkor az őrök ne ismerjenek fel. De ilyenkor persze lehetne olyan a játékban, hogy az adott őr feladatait el kellene látni, és ha ezt nem teszem, akkor természetesen lebuknék, és akkor már az adott városban úgy köröznének, mint aki ismerten őrnek adja ki magát. Pl. az adott őrnél akitől elvettem az uniformist, lenne egy quest, egy lista, hogy 12:00-16:00-ig itt és itt kell őrködnie. Ha ebben az időpontban meglát egy másik őr, odajönne, és figyelmeztetne, hogy menjek a helyemre. Ha ezt nem teszem, a következő már lebuktat. De ez működhetne pl. a nekromantáknál is, stb.
[b]-Igazi kereskedelem[/b]
Előttem már írták, és Oblivionhoz láttam is, hogy van ilyen mod, ami kissé szimulálja a valódi kereskedelmet, de ha jól emlékszem ott saját kereskedésünk lehetett. Jó lenne, ha a különböző provinciák, a területi adottságaiktól függően működnének, és ettől függően különböző árakkal és készletekkel rendelkeznének. A lakók munkájukból adódóan termelnének, vadásznának, készítenének dolgokat, és adott időben ha valami elfogy valahol, akkor elfogy. Esetleg a hiánycikkek ára is felmehetne, amiből meg sok van, annak az ára csökkenhetne.
[b]-Városok közti kereskedelem[/b]
A városok az általuk meg- vagy meg nem termelt dolgokat lovaskocsikon, szekereken hozhatnák vihetnék az utakon, hogy pótolják készleteiket, illetve hogy pénzhez jussanak. Ez marha jól nézne ki sztem. Persze ezeket ki is lehetne rabolni, de azért kemény őrök védenék, mert sok cuccról lenne szó.
[b]-Változó lakosság[/b]
Az nagyon tetszene, hogy ha kinyírunk valakit, vagy más megöl valakit, akkor az sosem támadjon fel.. Elsősorban itt az őrökre gondolok. Minél kevesebb őr lenne egy adott területen, annál több lakos válna bűnözővé, akik kizsebelnek, vagy épp le akarnának kaszabolni (akár egymást is), vagy épp bandákba tömörülnének, és jelentős gondot okoznának egy adott régió élelmiszer vagy egyéb termék ellátásában. Természetesen lenne migráció, így mindig vándorolnának új emberek (vagy akármik) a városokba, melyek új munkákat, vagy épp a hiányszakmákat töltenék be újra, és minél tovább van az adott szakmában, annál jobban tudná azt végezni. Pl. az őrök is minden nap 16:00-17:00-ig gyakorlatoznának, és minél több napot élnek meg, annál combosabbak lesznek.
[b]-Bűnözés[/b]
Ha a fent említett okok miatt valahol megnő a banditák száma, és ezt nem kompenzálja a migráció, mert mindig lenyomják (vagy mi lekaszaboljuk) az őröket, akkor más városok helytartói megbízhatnának minket, hogy tegyünk rendet, pl. adott városban nyírjunk ki 20 bűnözőt jópénzért. A bűnözők pedig ha túl erős a biztonság, akkor vagy átvándorolnak olyan provinciákba, ahol az gyengébb, vagy nekiállnak dolgozni (vadászat, favágás, stb.) Az is tetszene, ha a bűnözőket az őrök nem mindig ölnék meg, hanem ha az megadja magát, akkor dutyiba kerül, és X idő múlva új életet kezdhet.
[b]-Egyéb[/b]
-Ha meghal valaki, és van hozzátartozója, lenne temetés. (már ha marad a hullából valami, és megtalálják):)
-Ha bepiálnak az NPC-k, legyenek részegek. :)
-Ha véletlenül megütök vagy megsebzek egy harcban valakit mert elémugrott (ne adj isten két három csapást is kap), akkor ne rontson nekem , hanem legyen mód arra, hogy meggyógyítsam pl. vagy bocsánatot kérhessek tőle (ha csak kicsit vágtam meg).