-> Oblivion Multiplayer <- ismertető

Hozzászólás küldése

Emotikonok
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode bekapcsolva
[img] bekapcsolva
[url] bekapcsolva
Emotikonok bekapcsolva

Téma áttekintése
   

Kinyitás Téma áttekintése: -> Oblivion Multiplayer <- ismertető

Re: -> Oblivion Multiplayer <- ismertető

Szerző: Krisz031 » 2013. okt. 16., szer. 21:19

Én azt se tudtam hogy létezik multi. :D

Re: -> Oblivion Multiplayer <- ismertető

Szerző: Adweex » 2011. szept. 16., pén. 6:33

A Multi Tes4 oldalon nem működnek a letöltések. Ezt én is megtaláltam már.
A második link nem offical oldal, csak feltették a letöltést. Én kívételesen nem találtam.
A harmadik oldal pedig mintha valami össze foglaló lenne. Az Issues fülnél " Two players connect, when the master client disconnect..."

Ez egy nagyon ősrégi verzió:) Ezek nem hiszem, hogy sok mindenre használhatóak. A második viszont igen. Az lenne a repack.

Re: -> Oblivion Multiplayer <- ismertető

Szerző: Vik » 2011. szept. 13., kedd 20:21

Egy 2006-os kísérletet szerintem le lehet tölteni innen, de ez is csak alfa állapotban van, ahogy nézem.

Itt pedig elérhető az OblivionOnline 0.4.5-ös változata.

Ezen az oldalon pedig úgy tűnik, folytatódik a fejlesztés, van letölthető 4.8-as verzió is. (Kb. negyed óra Guglizással találtam ezt a három címet.)

Re: -> Oblivion Multiplayer <- ismertető

Szerző: Adweex » 2011. szept. 13., kedd 15:47

Az első postomban említettem, hogy találtam egy másik coder teamot akik dolgoznak az Oblivion Multiplayer verzióján.
A csapat Oblivion Online névre hallgatott.


Egy két hónap telt el amióta elküldtem az első postot. Az Oblivion Online-os verziót persze ki is akartuk rögtön próbálni, de problémák léptek fel. A rooter meghibásodott úgyhogy más módszer után kellett néznünk...
Végülis a tesztet elhalasztottuk, de utána néztünk az épp " feltörekvő " Oblivion Online-nak. Nagyon reméltük, hogy lesz belőle valami! Csalódtunk...


Napokat át böngésztük az internetet az Oblivion Reborn megjavításával kapcsolatban, mikor megtaláltuk az Oblivion Online forumát. Elösször nem értettem a lényeget, azt hittem ez is egy kihalóban lévő fórum mint a többi. Tévedtem. A fórumon a legutóbbi Release Júniusi volt ami számomra olyan volt mintha isten egy reflektorral világította volna meg a monitort. Úgy megörültem, hogy áramszünet lett. Drága Istenünk túl sok áramot használt.
Két óra telt el, izgatottan vártam, hogy az áram vissza jöjjön. Nem úgy volt.
Pontosan másnap reggel jött vissza az áram, bedobtam magam a gép elé, hogy lássuk csak... Íme amit találtam.

Oblivion Multiplayer Repack

Ez volt az első amit megcsodáltam hisz ez volt a legkeresettebb post. Sacc per kb Januárban tették fel a fórumra. Ez egy v4.5-s verzió számra hallgató program volt ami nem sok újdonsággal, de jobb játék élménnyel rendelkezett mint a régi verzió az első tesztben.
Mivel ezt a verziót nem teszteltük így csak a verzióhoz tartozó javításokat tudom elmondani.

- Játékos szinkronizáció (Szabad a PVP. Üthetjük vághatjuk egymást, persze On/Off funkcióval ellátva, hogyha nem akarunk harcolni akkor nem is kell más játékosokkal.)
- Már 8 játékos is játszhat a szerveren.
- Item csere (Cserélhettünk tárgyakat a játékosokkal.)

Nagyjából ennyi volt a hatalmas nagy Repack, mégis az Oblivion Reborn-os verzióhoz képest a különbség Ég és föld.

Oblivion Multiplayer Alpha ver.

Az Oblivion Online csapata ki adott Júniusban egy Alpha verziót ami tartalmazta a

- Játékos szinkronizációt
- Nem játékos karakterek szinkronizációját (Az NPC-k is úgy mozogtak mind2 képernyőn ahogy kell.)
- Item cserét
- Küldetés szinkronizációt (Questelhetünk együtt)

és mindent amit el lehet képzelni.
Amikor ezt megláttuk vigyorgó pofával akartam kattintani a letöltésre, így lejjebb is görgettem majd hatalmas piros betűk fogadtak... Szépen ki írták, hogy az Alpha verzió letölthető, de annyira laggol és annyira bugos hogy játszhatatlan...

Elkeseredve eldöntöttem, hogy megvárom amíg ki jön a Béta verzió. Az egyik hír rovatjukban olvastam, hogy Codereket keresnek a Béta verzió elkészítéséhez és amíg nincsenek addig nem tudják elkészíteni. Úgyhogy a jelentkezésüket várják.

Hogy mi lett belőle?

Semmi. Az Oblivion Online forumja eltűnt és még most se kezdték újra. Sajnos információk sincsenek arról, hogy a csapat befejezte e a munkát és várják a Skyrimet vagy még van lehetőség rá, hogy az Oblivionnak teljes Multiplayer verziója lesz...

Egy kicsit rosszul érintett minket a hír... Amint lesz valami változás... Akkor közlöm. De szerintem ennek a projectnek már befellegzett.


Érdekesség: Az Oblivion Online több mint 3 szervert futtatott hónapokig és játékosoknak is megadták a lehetőséget, hogy saját szerverrel rendelkezzenek. Sok szerver hirdetés volt fent a forumon. Lehet, hogy hatalmas Lanpartykat és háborúkat szerveztek az Oblivion Multiplayer Repack verziójával a neten?

Re: -> Oblivion Multiplayer <- ismertető

Szerző: Adweex » 2011. szept. 6., kedd 10:24

Nem nem, valamiért nem működik, és ezt bűtykölöm majd 1 hónapja.
A rooter nem enged aktiválni egy fontos portot ami alapján a két gép tudna kommunikálni.
Nemsokára elkészítek egy postot :) Csak eléggé belassultam.

szerk: + Megszűnt az Oblivion Online eredeti fóruma, és sehol nem találni a neten. Kettő projectjük volt, volt egy kész működő képes, meg egy nagyon bugos alpha. egyik napról másikra minden eltűnt.

Re: -> Oblivion Multiplayer <- ismertető

Szerző: Reboot » 2011. szept. 2., pén. 20:40

Ezek szerint olyan rossz, hogy még a gépet is tönkrevágta? Vagy olyan jó, hogy elfelejtetted megadni nekünk!?!

Re: -> Oblivion Multiplayer <- ismertető

Szerző: Vik » 2011. aug. 26., pén. 12:09

Még mindig várjuk...

Re: -> Oblivion Multiplayer <- ismertető

Szerző: Lord Jack » 2011. júl. 24., vas. 21:32

Várjuk a fejleményeket...

-> Oblivion Multiplayer <- ismertető

Szerző: Adweex » 2011. júl. 20., szer. 14:52

Sziasztok! Sokan beszélgetnek az Oblivion multiról illetve arról hátha lesz egyszer egy TES MMO. Páran, lehet többen hallottak egy Oblivion Multiplayerről ami nagyon sokakat ragadt meg. Gondoltam ideje megosztani a közösséggel és írtam róla egy rövid ismertetőt.

Az Oblivion Multiplayer-t egy amatőr fejlesztő csapat kezdte el úgy 2006 Május környékén, majd az Alpha verziót Június, Júliusban adták ki. A Project sajnos 2008 ban véget ért és nem foglalkoztak vele.
Kezdetben a Multiplayer Mod 2 játékost bírt el, majd idővel kibővítették 30 ra.

Mint írtam a Projectnek vége van. Úgyhogy 2008 óta nem érkezett új frissítés, bánatunkra. A csapat oldala >>>http://csusap.csu.edu.au/~mloxto01/index.htm<<< Itt elérhető viszont nem sokat kezdünk vele, mivel a letölthető tartalmak már régen nem működnek.

Tegnap össze ültünk egy barátommal és kíváncsiak voltunk vajon mit is sikerült kihoznunk belőle. 10-20 percet keresgéltünk a neten míg találtunk egy oldalt, hol megőrizték ezt a projectet mely már Oblivion REBORN ra hallgat. Kíváncsiak is voltunk erre a hihetetlen dologra és a Tutorialt követve egyszerűen össze is pakoltuk a szervert. Magyarítással is tökéletesen fut, semmi problémát nem okoz. Nemsokkal realizáltuk, hogy Neten keresztül nem ajánlatos játszani, ha nem gyors a kapcsolat sebességed. Míg Call of Duty vagy WOW nál lazán játszol egy 2 megás nettel. Itt még a 8 sem volt elég.
Úgyhogy gyorsan áthoztuk a gépet, beizzítottuk össze kötöttük. Szárnyalt a sebesség
A szerver elindult és a játékot is rögtön beüzemeltük.

Utána olvastunk, hogy Imperial City közepén vár majd minket egy Lord Drakus (Darkus) NPC akivel csatlakozhatunk a Multiplayer játékba. El is futottunk oda, beszéltünk vele. Kis töltés után barátom megjelent Player0 néven, én pedig Player1 néven. Nagyot nevettünk a mámorító sikeren. Pedig csalódtunk...

Gondoltuk lemegyünk az egyik kazamatába, pontosan Vilervinbe ami nem messze található a Birodalmi várostól. A Barátom követett engem nagyon jó volt menetelni együtt a pusztába. El is értünk a romokhoz ahol két bandita tevékenykedett egy tűzhely körül. Egyik eszegetett másik nézegette a folyót.
Kisebb taktikai megbeszélések után én mint Arch Mage mondtam, hogy a folyó parti embert csöndben settenkedve likvidálom, addig ő szorja meg pár sziporkázó mágiával az épp lakmározó banditát. Így is tettünk. Kedves Mage barátom hamarabb lőtte el a varázslatot mely felkeltette az őrök figyelmét. Hatalmas harcba keveredtünk velük, melynek a kimenetele persze győzelem volt. Örültem is, viszont hallottam a másik hangszóróból hogy a barátom még mindig küzd! De vajon mi ellen?
Fel is álltam átmentem a másik asztalhoz és láttam neki még mind kettő bandita életben van. Nem kellett sok idő és rájöttem. Ha egyikünk megtámad egy NPC-t azok mindkettőnkre rá rontanak, viszont külön külön kell megküzdenünk velük.

Miután a barátom leverte a drága banditákat egymásra néztünk kérdően.

Az Oblivion REBORN-nak jó pár verziója van, olyan 6 környékén.
Végig néztem és Animáció Fixálások és hasonlók voltak.

Csalódtunk meg nem is.

Mind köszönet nekik, hogy ezt elérték, de sajnos nem megyünk semmire. Ha egymást megtámadjuk ránk rontanak az őrök, de nem sebződünk. Külön ellenfeleket kapunk és egymásét nem látjuk.
VISZONT
Lehet Tradelni, vagyis árut cserélni vagy átadni egymásnak ami jó így ha együtt is játszunk a kincseket meg lehet egymással osztani.


Összeségében jó móka volt. De többet is ki lehetett volna hozni belőle. 2008 óta az Oblivion REBORN ról sincs frissítés ami szerintem már nem is fog változni.
Én magam programozó vagyok, persze csak alap ismeretekkel. Gondolkoztam, hogy meglehetne valósítani ezt az egészet és felhasználni az Oblivion REBORN-t s Létrehozni annak a második változatát (pl.: Oblivon REBORNv2) - de Egyedül nem tudnám megvalósítani.
Kérdezni lehet, szívesen felelek. Következő postomban leírom, hogyan is kell elkészíteni a szervert ha valaki ki akarja próbálni. - Illetve ha van lelkes programozó, aki feltudná éleszteni ezt a projectet, szívesen társulnék s segítenék csekély programozási tapasztalataimmal.

AdweeX

SZERK: Új Teszt következik. Ezúttal megtaláltuk az Oblivion Online-t ! - HAMAROSAN! :)

Vissza a tetejére