Navigációs menü
Személyes eszközök
Bejelentkezés
Regisztráció
Császári Könyvtár
Fórum
Hírek
Divinity: Original Sin 2
Pillars of Eternity
Skyrim
Oblivion
Morrowind
Felhasználónév:
Jelszó:
Fórum
Elder Scrolls Lapok
Frissítés
Korrigálás
Felhasználónév:
E-mail cím:
Jelszó:
Jelszó (újra):
EULA:
Fórum
Elder Scrolls Lapok
Frissítés
Korrigálás
Pár másodperc, folyamatban…
Fórum
Elder Scrolls Lapok
Frissítés
Játékok
Morrowind
Tribunal
Bloodmoon
Oblivion
Skyrim
Szerkesztés
Hogyan segíts?
Lap találomra
Fájl feltöltése
Szerkesztendő lapok
Friss változtatások
Speciális lapok
Nézetek
Olvasás
Szerkesztés
Laptörténet
Skyrim:Vérfarkasok
szerkesztése
Innen: Elder Scrolls Lapok
Figyelem:
Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha
bejelentkezel
vagy
regisztrálsz
, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.
Spam elleni ellenőrzés.
NE
töltsd ezt ki!
A Skyrimben a '''farkasemberek''' (másik elterjedt, de a Császári Könyvtár tudósai szerint pontatlan megnevezéssel ''vérfarkasok'') játszható faj. [[Skyrim:A Kör|A Kör]] a [[Skyrim:Kompánia|Kompánia]] alszervezete, s csak farkasemberekből áll. Ők ebben a játékban saját maguk dönthetik el, mikor alakulnak át, de le kell gyilkolniuk és fel kell falniuk áldozataikat, hogy fenntartsák farkas formájukat. A vérszomjmérő mutatja, hogy mennyi idő van hátra, mielőtt visszaalakulnának emberi formába. A Skyrimben szereplő farkasemberek hatalmas, izmos felépítésűek és arcuk félelmetes, ellentétben a [[Bloodmoon:Farkasemberek|Vérhold farkasembereinek]] farkasszerű ábrázatával. Az egyik módja, hogy farkasemberré válj, ha megiszod a vérüket. Így lehet beavatást nyerni A Körbe. Egy másik módja, ha felveszed Hircine Gyűrűjét, ami véletlenszerűen átváltoztat. A farkasemberek képesek két- és négy lábon is mozogni, az utóbbi esetben gyorsabban szaladnak. A farkasemberek erősebbek az embernél és karmaik vannak, melyek átszakítják a páncélokat. Bár erősek és kitartóak, mégis van egy gyengéjük: az ezüst fegyverek. Ezt ki is használja az '''Ezüst Kéz''' szervezet, akik a rájuk vadásznak. Nem képesek gyógyítani magukat állati formájukban (kivéve az emberi hullák felzabálásával), és nem kapnak "pihenés" bónuszt, ha alszanak. =Bestiaalak= Ha farkasember vagy, akkor megkapod az Állatforma erőt. Ezzel naponta egyszer farkasemberré alakulhatsz. Mikor átalakulsz, 180 másodpercig maradsz így. Hogy tovább maradhass ebben a formában, holttesteket kell enned. Ez visszatölt 50 életpontot, és még 30 másodpercet kapsz. Csatlakozz a Kompániához Fehérvágtában, hogy farkasember lehess. * Bestiaalak előnyei: **A maximum egészség 100-zal nő. ***Nem regenerálódik, csak ha emberi maradványokat zabálsz. **A maximum erőnlét 100-al nő **Gyorsabb sprintelés (jóval gyorsabban mint a lovak). **A farkasok nem támadnak meg. **Az elkövetett bűnökért nem téged okolnak (mivel nem tudják, hogy te vagy a farkasember). * Bestiaalak hátrányai: **Semmit nem tudsz zsákmányolni a megölt ellenfelekből. **Nem tudsz tárgyakat felvenni. **Nem tudsz fegyvert, varázslatot, tárgyat, ruházatot, kiáltásokat vagy erőket használni. **Esetenként nehezebben lehet átjutni az ajtókon. **Nem tudsz beszélni senkivel. **Szinte mindenki ellenséges (a többi farkasembert néha nem zavarja, ha előttük alakulsz át). **Ha valaki meglát miközben átalakulsz, az 1000 aranyadba fog kerülni. **Nem kaphatsz "pihent" vagy "kipihent" bónuszt az alvásért. Számítógépen megadhatod magadnak az "Bestiaalak" képességet, ha megnyitod a konzolt és beírod: "player.addspell 92c48". Ez megadja a fenevadvér képességet is, ami 100 % ellenállást nyújt betegségekkel szemben (emberi formában is). =Gyógymód= Ne feledd, a gyógyulás végleges. Ha úgy döntesz, hogy meggyógyítod magad, akkor nem lehetsz többé farkasember (maximum konzollal, számítógépen). Hogy meggyógyulj, csatlakoznod kell a [[Skyrim:Kompánia|Kompániához]], és teljesítened kell a küldetéseiket. Kérdezz körbe, és kiderül hogy [[Skyrim:Fehérsörényű_Kodlak|Kodlak]] keresi a gyógymódot. Egyszer majd [[Skyrim:Fehérsörényű_Kodlak|Kodlak]] elküld a [[Skyrim:Dicső vér|Dicső vér]] küldetésre. A küldetéshez meg kell ölni az egyik glenmorili boszorkányt, és el kell hozni a fejét. Hogy meggyógyítsd magadat is, el kell hoznod egy második fejet is.
Összefoglaló:
Vedd figyelembe, hogy a Elder Scrolls Lapok wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z)
Elder Scrolls Lapok:Szerzői jogok
lapot a részletekért).
NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!
Mégse
Szerkesztési segítség
(új ablakban nyílik meg)