Skyrim:Passzív teremtmények

Innen: Elder Scrolls Lapok
A lap korábbi változatát látod, amilyen Multydex (vitalap | szerkesztései) 2013. június 1., 00:55-kor történt szerkesztése után volt.

Égkoszorúban számos passzív teremtmény található, ezek az állatok egyáltalán nem képesek megtámadni vagy bántani téged. Technikailag, ezek még csak nem is igazi lények, inkább hasonlítanak díszlethez( felhasználhatóak alapanyagként vagy ételként).

Vízi lények

Halat bőven találhatsz a legtöbb méretes vízben. Rovarokat a felszín felett, míg halakat az alatt találhatsz. A következő hal felhozatal tárgynak minősül, ott nem, ahol külön említés van rá.

Lazac

Az ugró lazac

Lazacok úszkálnak Égkoszorú folyóiban és tengereiben és gyakran látni őket ahogy kiugrálnak a vízből a vízeséseknél/zuhatagoknál. Elkapva egy lazacot lazachúshoz juthatunk, ami étel, nem pedig alkímiai alapanyag, mint az összes többi halfajé. Míg a többi halfaj inkább a vízfelszín közelében úszkál,addig a lazac akár a mélységben is megbújhat.





Abaceai nyúlánkhal

Egy Abaceai nyúlánkhal

Abaceai nyúlánkhalat találhatsz tavacskákban, nagyobb tavakban és más víztömegekben is. A legjobb módja annak hogy megtaláld őket, ha szitakötőket keresel a víz felszíne fölött, ugyanis a halak általában alattuk lesznek. Alkímiai alapanyagként használhatóak.





Cyrodiili lapátfarkú

A Cyrodiili lapátfarkú

Cyrodiili lapátfarkú neve ellenére Égkoszorú vizeiben található. Alkímiai alapanyagként használhatóak.







Szisszponty

A Histcarp

Ez az egyik alapanyaga a Vízlégzés hatásnak. Alkímiai alapanyagként használhatóak.







Folyami harcoshal

A Folyami harcoshal

Folyami harcoshal neve ellenére nem valószínű hogy megtalálható folyókban. Az Életerő sebzése méreg alapanyagaként használva 150%-al erősebb mérget kapunk, mintha más alapanyagot használnánk az elkészítéséhez. Ez a hal az egyik alapanyaga az Átváltoztatás erősítése hatásnak.






Ezüstös sügér

Az Ezüstös sügér

Ezüstös sügért találhatsz tavacskákban, nagyobb tavakban és más víztömegekben is.Alkímiai alapanyagként használhatóak.






Északi kagyló

Északi kagyló

Égkoszorú-szerte bárhol megtalálhatóak, de különösképp a Sodrásd melletti vízben, a vízalatti faoszlopok körül.







Kagyló

Kagyló

A kagylót ételként használhatod, nem pedig alkímiai alapanyagként. Csak nyersen ehetőek, nem úgy mint a többi nyers étel amiket meg lehet főzni.






Mészároshal ikrafészek

Mészároshal ikrafészek

A Mészároshal ikrafészekből szerezhető meg a Mészároshal-pete.







Étel

Megperzselt Sivító

Megperzselt Sivító

A Megperzselt Sivítók tábortüzeknél, általában a Banditák Táboránál és az Óriások Táborhelyeinél találhatóak. Megperzselt sivítóirhát szerezhetsz belőlük.






Fácán

Pheasants

Belőlük Fácánmellhez juthatsz.





Nyúl (halott)

Rabbits (dead)

A csüngő nyulakból Nyers nyúllábhoz juthatsz.




Lazac (halott)

Salmon (dead)

A csüngő lazacokból ugyanúgy mint az élőkből lazachús szerezhető.





Rovarok

Hangyák

Hangyák egy fatönkön

Nagy számban találhatsz hangyákat fatönkökön átkelve. Azonban semmilyen módon sem tudsz kapcsolatba lépni velük.


Méh

Méh

Méheket a kaptárjaik környékén találhatsz, általában fákon lógnak. A kaptár begyűjthető és belőle méhekhez, méhkaptár burokhoz és lépesmézhez juthatsz. Az üres méhkaptárokból csak méhek és méhkaptár burok gyűjthető be.


Kék pillangó

Kék pillangók

Kék pillangók napközben találhatóak meg. Minden rovarból két Kéklepke-szárnyat gyűjthetsz be.


Szitakötő

Dragonfly (Blue Dartwing)
Dragonfly (Orange Dartwing)

Szitakötőkből begyűjthető a Kék Dárdaszárny vagy a Narancs Dárdaszárny. A szitakötők napközben találhatóak meg, gyakran vízhez közel.


Holdpille

Holdpille

A Holdpillék éjszaka találhatóak meg. Minden rovarból két Holdpille-szárny gyűjthető be.


Pompás királylepke

Pompás királylepke

Pompás királylepkék napközben találhatóak meg. Minden rovarból két Pillangószárny gyűjthető be.


Fáklyásbogár

Fáklyásbogár

A Fáklyásbogarak éjszaka találhatóak meg. Minden rovarból a Fáklyásbogár tor gyűjthető be.



Egyéb lények

Denevérek

Denevérek

Denevérekkel találkozhatsz barlangokban és börtönökben, csoportosan repkedve. Csak vizuális hatások, nincsenek hatással a játékmenetre.

Madarak

A Madárcsapat

Néha madárcsapatokat látni ahogy felrepülnek a fák lombkoronájából ha megzavarják őket. Csak vizuális hatások, nincsenek hatással a játékmenetre.


Petezsák

Petezsák(Pók)
Petezsák(Chaurus)

Petezsákokkal találkozhatsz börtönökben és pókpetét vagy Chaurus petét gyűjthetsz belőlük, bár mind a Fagymaró pók és a Chaurus ellenséges élőlények.

Sólyom

Sólyom
Sólyom a fészkében

A Sólymok Égkoszorú felett szárnyalnak. Le lehet őket lőni és Sólyomcsőr valamint Sólyomtollak gyűjthetőek belőlük.

Megölhtőek mágiával, néhány kiáltással vagy egy nyíllal is. Habár szem elől is veszthetjük őket, mivel könnyű testük van.

A Sólymoknak a közelben lehet a fészkük és időről időre vissza is térnek oda. A jó stratégia az, ha megvárjuk míg a sólyom visszarepül a fészkéhez és egy gyengébb varázslatot használunk, mint például a Lángokat, a Tűzlabda vagy a nyíl helyet, elkerülve azt hogy a test kirepüljön a látómezőnkből és szem elől tévesszük. A Sólymokat csak egyszer lehet megölni, ezek után halhatatlanokká válnak.