Navigációs menü
Személyes eszközök
Bejelentkezés
Regisztráció
Császári Könyvtár
Fórum
Hírek
Divinity: Original Sin 2
Pillars of Eternity
Skyrim
Oblivion
Morrowind
Felhasználónév:
Jelszó:
Fórum
Elder Scrolls Lapok
Frissítés
Korrigálás
Felhasználónév:
E-mail cím:
Jelszó:
Jelszó (újra):
EULA:
Fórum
Elder Scrolls Lapok
Frissítés
Korrigálás
Pár másodperc, folyamatban…
Fórum
Elder Scrolls Lapok
Frissítés
Játékok
Morrowind
Tribunal
Bloodmoon
Oblivion
Skyrim
Szerkesztés
Hogyan segíts?
Lap találomra
Fájl feltöltése
Szerkesztendő lapok
Friss változtatások
Speciális lapok
Nézetek
Olvasás
Szerkesztés
Laptörténet
Skyrim:Konzol
szerkesztése (szakasz)
Innen: Elder Scrolls Lapok
Figyelem:
Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha
bejelentkezel
vagy
regisztrálsz
, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.
Spam elleni ellenőrzés.
NE
töltsd ezt ki!
=== A konzol használata === '''Parancsok megadása.'''<br /> A játék nem tesz különbséget a kis és nagybetű használatakor; "a" ugyanaz mint "A".<br /> A parancssor a következőképpen épül fel: Kód <Változó> <#><br /> A "<" és ">" karaktereket nem írjuk bele a parancssorba, és a "#" karakter helyett mennyiséget kell megadni.<br /> Tárgyak kérése játékban : ''Player.AddItem <TárgyID> <#>''<br /> Az "TárgyID" helyett a tárgy azonosítókódját kell megadni.<br /> Ha pl.: Adni szeretnél a karakterednek 500 aranyat, a konzol ablakba a következőt kell megadnod.:<br /> player.additem 00000f 500 ===== Célzás és Kijelölés ===== A játékban lehetőség van a bal egérgomb használatával egy tárgy azonosítószámának kijelzésére.<br /> Ezzel egyidejűleg a tárgy ki is lesz jelölve. ===== Parancsrövidítés és Prefixek ===== Néhány parancsot rövidítve is megadhatunk. A rövidítések megegyeznek a parancs hosszan kiírt alakjával.<br /> ToggleFogOfWar hosszan kiírt alakú parancs.<br /> TFOW a rövidítése.<br /> Néhány parancs egyszerre több funkcióval is bírhat. <br /> A prefixek határozó szerepet töltenek be a parancsoknál. pl.: Mint a szűkített keresés.<br /> SetHealth <#> : Ennek nem lesz semmi hatása.<br /> Player.SetHealth <#> : Az életpontot <#> értékre állítja. ===== Be-Ki Kapcsolható Parancsok ===== {| class="wikitable sortable" |- ! Parancs !! A parancs hatása |- | rm || Folyamatos futás be-ki kapcsolása |- | TAI || Mesterséges Inteligencia tiltása. Az NPC-k nem reagálnak a támadás nélküli interakciókra. A dialógusok is szünetelnek. |- | TC || A játékos átveheti a kijelölt tárgy felett az irányítást. NPC esetén a parancsok a játékos mellett az NPC-re is érvényesek lesznek. |- | TCAI || A karakterek ellenségesek, viszont nem támadják meg a játékost. |- | TCL || Ütközés lekérdezés tiltása. Használatával talajon átesett tárgyakat kutathatunk fel. |- | TDetect || NPC érzékelés tiltása. Használatától függetlenül a zsebelés nem lesz egyszerűbb. |- | TFC || Szabad nézőpontú kamera. A szüneteltetéshez add hozzá: <1> |- | tg || Fű tiltása |- | TGM || Végtelen életerő, kitartás és varázserőpontok. A hordozott súly nem befolyásolja a futást és a gyors utazást. |- | TIM || A kapott sebzés nem öli meg a játékost. Kivégzés módoknál "fejvesztés-bug" léphet fel. |- | TLL || A pályán lévő részletek tiltása |- | TM || Grafikus kezelőfelület tiltása. Nagyon jó képernyőmentés előtt. |- | TMM || Térképjelzők tiltása. <1>Mindet tilt. <0>Mindet engedélyez. <1,0,1>Engedélyezi, de nem lehet gyorsan oda utazni. |- | ts || Az ég, a felhők, és köd tiltása. |} ===== Kijelölt Tárgyakra Használható Parancsok ===== {| class="wikitable sortable" |- ! Parancs !! A parancs hatása |- | AddItem <TárgyID> <#> || Az azonosítóval megegyező tárgyat ad az NPC-nek. Megj.: Az árusoknak így adott arany kereskedésnél sem lesz a tiéd. |- | Disable || Eltünteti a pályáról a kijelölt tárgyat. De az nem törlődik ki. |- | Enable || A pályáról eltüntetett tárgyakat lehet vele elővarázsolni. Mivel már kijelölni nem lehet, szükséges megadni a tárgyazonosítót is. Az előzőleg kijelölt és eltüntetett tárgy azonosítója még mindig mentve van. |- | Equipitem <TárgyID> <#> <left/right> || Kényszeríti az előzőleg kijelölt karatert <TárgyID> használatára, ha a tárgy a leltárában van. Ha <#> -nak 1-et adunk meg a tárgy már nem lesz eltávolítható. <left>/<right> Bal vagy jobb kézbe kerül a tárgy. |- | forceav <AV> <#> || A játékost meghatározó értékeket <AV(actor value)> állítja <#>-ra. |- | GetAngle <tengely> || A kijelölt, x, y vagy z tengely irányban elforgott tárgy forgását írja ki fokokban. |- | getav <AV> || Lekérdezi a játékost meghatározó <AV> értéket. |- | GetPos <tengely> || Lekérdezi a kijelölt tárgy tengelyének pozícióját. |- | kill || Instant kivégzi a célpontot. Nem öli meg az <essential> értékkel bíró karaktereket. |- | lock <#> || Lezárja a kijelölt ajtó, láda zárat <#> nehézségi fokon. A <#> 0-100 lehet. Egyel nagyobb és nem lehet már feltörni. |- | MarkForDelete || Végleges törlésre jelöli ki a célpontot. Az így törölt tárgyak a ''Disable'' paranccsal ellentétben már nem lesznek visszaállíthatóak. |- | modav <AV> <+/-#> || A játékost meghatározó <AV> értéket csökkenti, vagy növeli <#> értékkel. |- | moveto player || A kijelölt NPC-t hozzád teleportálja hasonlóan a ''player.placeatme <AlapID> <#>'' parancshoz, de ez nem készít "másolatot" az alap modelről. |- | openactorcontainer <#> || A <#> értéke 1,2,3 vagy 4 lehet. Hogy mit látsz majd a leltárban az attól függ, hogy a kijelölt npc hozzád képest milyen frakció melyik szintjén jár. A státuszához való szintet add meg. Ezzel lehetőséged van az npc-től kilopni tárgyakat. |- | player.setrelationshiprank <RefID> <#> || Az npc hozzád képest milyen frakció <RefID> melyik szintjén álljon. |- | removeallitems || Minden tárgyat eltávolít a kijelölt karaktertől. Használd a <player> változót, hogy a tárgyak hozzád kerüljenek. |- | Resurrect <#> || Újraéleszti a megölt karaktereket. Írj 1-et <#> értéknek és minden tárgy megmarad az újraélesztett karakternél. Ha elhagyod a <#> értéket, akkor a halott karakterről új azonosítóval egy ''másolat'' készül. |- | setlevel <1>,<2>,<3>,<4> || Az npc szintjét határozza meg a játékoshoz képest. pl.:''setlevel 1000,0,1,81'' <1>:(a karakter szintje*10) összemérve a játékos 100%-os szintjével (1000=100%), <2>: Mennyivel lehet több vagy kevesebb a szint az <1> értékben meghatározottól. <3>: a karakter kezdő szintje <4>: a karakter elérhető legnagyobb szintje. |- | setownership || Birtokos nélkülivé tesz tárgyakat. Ettől még nem lesz a tiéd. Ha ládára alkalmazod a láda tartalmára is vonatkozik. |- | SetPos <tengely> <#> || A kiválasztott tárgy x,y,vagy z tengelyének pozícióját változtatja meg <#> értékre. |- | setscale <#> || A kiválasztott tárgyat lehet vele nyújtani 0.1-től 10.00-ig <#> értékre. Karakterek nyújtásával a sebességük lassulhat, a támadás erejük csökkenhet. |- | sexchange || A kiválasztott karakter nemet vált. Csak a test változik, a fejük ugyanaz marad. |- | unlock || Kinyitja a kiválasztott zárakat. Küldetés specifikus esetekben ez nem működik. |} : A legtöbb célzott parancs külső nézetből a játékos karakterre kattintva, vagy konzolban <Player.> prefixet használva a játékosra is alkalmazható, viszont pl. ''kill'' és ''Disable'' parancsnál a játék összeomlásához vezet. Más parancsoknál váratlan eredményeket ''generál''. ===== Küldetés Parancsok ===== {| class="wikitable sortable" |- ! Parancs !! A parancs hatása |- | caqs || Minden elvállalt küldetés összes szintje teljesítve lesz. Hibákat generál. Használata nem javasolt. |- | CompleteQuest <KüldID> || A <KüldID> azonosítóval megegyező küldetés teljesítése. Hibákat generál. SetStage javasolt helyette. |- | GetStage <KüldID> || A <KüldID> azonosítóval megegyező küldetés szakasz azonosítójának lekérdezése. |- | movetoqt <KüldID> || A <KüldID> azonosítóval megegyező küldetés céljához ugrunk. |- | player.sqs <KüldID> || A <KüldID> azonosítóval megegyező küldetés összes szakaszának lekérdezése. |- | SetObjectiveCompleted <KüldID> <szakasz> <#> || A <KüldID> azonosítóval megegyező küldetési <szakasz> beállítása <1> kész, vagy <0> nincs kész értékre. |- | SetStage <KüldID> <szakasz> || A <KüldID> azonosítóval megegyező küldetési <szakasz>-ra ugrás. Hasznos ha a küldetés hibás. |- | showquesttargets || Minden elvállalt küldetés azonosítójának lekérdezése. |}
Összefoglaló:
Vedd figyelembe, hogy a Elder Scrolls Lapok wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z)
Elder Scrolls Lapok:Szerzői jogok
lapot a részletekért).
NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!
Mégse
Szerkesztési segítség
(új ablakban nyílik meg)