Skyrim:Vérfarkasok

Innen: Elder Scrolls Lapok

A Skyrimben a farkasemberek (másik elterjedt, de a Császári Könyvtár tudósai szerint pontatlan megnevezéssel vérfarkasok) játszható faj. A Kör a Kompánia alszervezete, s csak farkasemberekből áll. Ők ebben a játékban saját maguk dönthetik el, mikor alakulnak át, de le kell gyilkolniuk és fel kell falniuk áldozataikat, hogy fenntartsák farkas formájukat. A vérszomjmérő mutatja, hogy mennyi idő van hátra, mielőtt visszaalakulnának emberi formába.

A Skyrimben szereplő farkasemberek hatalmas, izmos felépítésűek és arcuk félelmetes, ellentétben a Vérhold farkasembereinek farkasszerű ábrázatával. Az egyik módja, hogy farkasemberré válj, ha megiszod a vérüket. Így lehet beavatást nyerni A Körbe. Egy másik módja, ha felveszed Hircine Gyűrűjét, ami véletlenszerűen átváltoztat. A farkasemberek képesek két- és négy lábon is mozogni, az utóbbi esetben gyorsabban szaladnak. A farkasemberek erősebbek az embernél és karmaik vannak, melyek átszakítják a páncélokat. Bár erősek és kitartóak, mégis van egy gyengéjük: az ezüst fegyverek. Ezt ki is használja az Ezüst Kéz szervezet, akik a rájuk vadásznak. Nem képesek gyógyítani magukat állati formájukban (kivéve az emberi hullák felzabálásával), és nem kapnak "pihenés" bónuszt, ha alszanak.

Bestiaalak[szerkesztés]

Ha farkasember vagy, akkor megkapod az Állatforma erőt. Ezzel naponta egyszer farkasemberré alakulhatsz. Mikor átalakulsz, 180 másodpercig maradsz így. Hogy tovább maradhass ebben a formában, holttesteket kell enned. Ez visszatölt 50 életpontot, és még 30 másodpercet kapsz. Csatlakozz a Kompániához Fehérvágtában, hogy farkasember lehess.

  • Bestiaalak előnyei:
    • A maximum egészség 100-zal nő.
      • Nem regenerálódik, csak ha emberi maradványokat zabálsz.
    • A maximum erőnlét 100-al nő
    • Gyorsabb sprintelés (jóval gyorsabban mint a lovak).
    • A farkasok nem támadnak meg.
    • Az elkövetett bűnökért nem téged okolnak (mivel nem tudják, hogy te vagy a farkasember).
  • Bestiaalak hátrányai:
    • Semmit nem tudsz zsákmányolni a megölt ellenfelekből.
    • Nem tudsz tárgyakat felvenni.
    • Nem tudsz fegyvert, varázslatot, tárgyat, ruházatot, kiáltásokat vagy erőket használni.
    • Esetenként nehezebben lehet átjutni az ajtókon.
    • Nem tudsz beszélni senkivel.
    • Szinte mindenki ellenséges (a többi farkasembert néha nem zavarja, ha előttük alakulsz át).
    • Ha valaki meglát miközben átalakulsz, az 1000 aranyadba fog kerülni.
    • Nem kaphatsz "pihent" vagy "kipihent" bónuszt az alvásért.

Számítógépen megadhatod magadnak az "Bestiaalak" képességet, ha megnyitod a konzolt és beírod: "player.addspell 92c48". Ez megadja a fenevadvér képességet is, ami 100 % ellenállást nyújt betegségekkel szemben (emberi formában is).

Gyógymód[szerkesztés]

Ne feledd, a gyógyulás végleges. Ha úgy döntesz, hogy meggyógyítod magad, akkor nem lehetsz többé farkasember (maximum konzollal, számítógépen). Hogy meggyógyulj, csatlakoznod kell a Kompániához, és teljesítened kell a küldetéseiket. Kérdezz körbe, és kiderül hogy Kodlak keresi a gyógymódot. Egyszer majd Kodlak elküld a Dicső vér küldetésre.

A küldetéshez meg kell ölni az egyik glenmorili boszorkányt, és el kell hozni a fejét. Hogy meggyógyítsd magadat is, el kell hoznod egy második fejet is.