Seyda Neen
Seyda Neen egy kis, a császáriak fennhatósága alá tartozó kikötőváros a Zord Part régiójában, az Ascadiai-szigetek közelében. Lakossága néhány közrangúból és a helyi őrségből áll, emellett időről időre néhány gyanús utazó is megfordul arrafelé. A település két egyedi épületnek is otthont ad, melyekhez hasonlót egész Vvardenfell-ben nem találni: Nagy Pharos világítótornya a kikötő szájában, mely segíti a tengerészek tájékozódását a Belső-tengeren, és a Nép- és Adóügyi Hivatal, ahol nyilvántartásba veszik az utazókat. Elutazni egyik hajóval sem lehet, a dokkokat a császáriak átrakóhelyként használják ezzel elejét véve, hogy csempész- és kalózhajók futhassanak ki a Zord Partról. Az iszapjárók kényelmes lehetőséget biztosítanak a messze északon található Gnisisbe való eljutáshoz. Seyda Neen különösen fontos, mivel itt száll partra a játékos és innen indul a fő cselekményszál.
A Nép- és Adóügyi Hivatal és raktára
Socucius Ergalla a Császári Nép- és Adóügyi Hivatal vezető tisztviselője. Azon kívül, hogy segítséget nyújt a karakterosztály és a csillagjegy kiválasztásában, Socuciustól kapjuk meg a szabadulólevelet és tőle tanuljuk meg az alapokat. Található nála egy kényelmes gyékény, ha biztonságos hálóhelyre van szükség. A kulccsal, mely a második épületben van egy polcon, bejuthatunk a hivatal raktárába, ahol páncélzatot, fegyvereket és különféle törvénytelen árut tárolnak. Az emeleten találjuk Adraria Vandaciát, akitől hasznos dolgokat tanulhatunk.
A kereskedőházban található Seyda Neen egyetlen kereskedője, Arrille. Kínálatában különféle fegyverek, párcélzat, varázslatok, főzetek és varázstekercsek szerepelnek. Az emeleten található söntés Seyda Neen közéleti központjául szolgál. Hetvenkedő Raflod jó pénzért hasznos tudást oszthat meg velünk, Laposlábú Hrisskar pedig gyors pénzszerzésre adhat lehetőséget. A pult mögött Elone részletes leírást ad Balmora megközelítéséről és oktatást is vállal, de csakis a Pengék tagjainak.
Lakosság
Ha Fargothnak visszaadjuk a gyűrűjét, megnő a népszerűségünk Arrille szemében, akitől így jobb áron vásárolhatunk. Hivatalos ügyekben Socucius Ergallát kell keresni.
Közlekedés
A vitorlás (melynek fedélzetén a játék indul) nem ad lehetőséget elutazásra, mint ahogy más hajó sem. Habár a Firemoth kiegészítéssel megjelenik egy csónak, melyen elutazhatunk a szigetre és vissza, de a ez küldetés teljesítése után eltűnik. A szárazföldi szállítás a sziget többi régiójába Darvame Hleran kezében van a település északkeleti peremén. A várostól keletre egy út visz Pelagiad, Balmora, Ebonheart és az Ascadiai-szigetek irányába. Északnyugat felé egy csapás vezet a Zord Partra és Hla Oad-ba.
Jegyzetek
A világítótorony közelében egy szilánkbárd van elrejtve egy fatörzsben. Egy másik tönk egy ezüstkupát és némi aranyat rejt.
Érdekes helyek Seyda Neen környékén
Az iszapjárótól északra van Addamasartus, a csempészek rejteke, ahol a kezdő játékos kipróbálhatja harci képességeit és szert tehet némi eladható zsákmányra. A tanító gyűrűje a Samarys család közeli kriptájában van, északnyugati irányban a parton.
Küldetések
Fő küldetés
Jelents Caius Cosadesnek: el kell vinned egy csomagot Caius Cosadesnek Balmorába.
Penge tanítók: keresd meg a pengék tanítóit ajándékokért és tanácsért.
Vandacia vérdíja: gyűjtsd be a jutalmat az adószedő megtalálásárt Seyda Neen-ben.
Birtoklevél: törj be Vivec könyvtárába, hogy megmenthesd egy nő házát.
Vegyes
Fargoth gyűrűje: add vissza a hiányzó gyűrűt, hogy elnyerd a tulajdonosa és annak barátainak barátságát.
Fargoth rejtekhelye: derítsd ki, hol rejtegeti a pénzét a jó öreg Fragoth.
Vodunius Nuccius: segíts egy fickónak, akitől elpártolt a szerencse, hogy hazajuthasson.
Az adószedő halála: derítsd ki, hogy ki ölte meg az adószedőt Seyda Neen-ben.
Hivatalos Plug-in
Firemoth ostroma: Küzdj meg egy seregnyi csontvázzal, hogy visszaszerezd az ősi pajzsot.