Arena:Helyek

Innen: Elder Scrolls Lapok

Az Arena világa számos fontos helyet tartalmaz. Összesen 387 város és börtön található benne, plusz a "külső" helyszínek.

  • Megjegyzés: A település, ahonnan a játékos karaktere a Birodalmi tömlöc elhagyása után elindul, a karakter fajától függ. Például egy breton mindig egy sziklaföldi városban fog kezdeni.

Fő küldetés helyszínek[szerkesztés]

Városállamok[szerkesztés]

Nyolc városállam van minden tartományban, a Birodalmi provinciát kivéve, amelyben csak a Birodalmi Város található. Ezek a következők:

Égkoszorú Elsweyr Feketemocsár Morrowind Nyár-sziget Sziklaföld Pörölyföld Valenvadon

Falcrenth
Fehérvágta
Hajnalcsillag
Havassólymár
Magányvára
Sodrásd
Széltető
Télvára

Alabástrom
Dűne
Érctető
Folyamvár
Korintosz
Rimmen
Senchal
Torval

Aprópille
Éjrózsa
Gideon
Helstrom
Ívesd
Léleknyugta
Tövis
Viharvár

Ébenszív
Feketefény
Könnypatak
Kragenláp
Mournhold
Narsis
Necrom
Tűzleső

Alinor
Alkony
Égleső
Elsővára
Fellegnyugta
Fényerőd
Lillandril
Shimmerene

Camlorn
Észak-fok
Farrun
Jehanna
Nyugalm
Örökké
Shornhelm
Tőrsuhatag

Elinhir
Gilane
Hegathe
Őrszem
Rihad
Sárkánycsillag
Skaven
Taneth

Arenthia
Dél-fok
Erdőmélye
Falinesti
Menedék
Otthonzölde
Őstövesd
Silvenar

Városok és falvak[szerkesztés]

A városállamok mellett sok város és falu van Tamrielben amit felfedezhetsz:

Égkoszorú Elsweyr Feketemocsár Morrowind Nyár-sziget Sziklaföld Pörölyföld Valenvadon

Amber Guard
Amol
Feketeláp
Dragon Bridge
Dragon Wood
Dunparfal
Dunstad Grove
Helarchen Creek
Granitehall
Greenwall
Karthwasten Hall
Lainalten
Laintar Dale
Markarthszéle
Neugradőrhely
Nimalten City
Észak Erőd
Oakwood
Pargranfalva
Reich Corigate
Riverwood
Stonehills
Napőr
Vernimerdő

Black Heights
Brukreich Bridge
Chasegrove
Chasemoor
Cori Darglade
Darkarn Place
Darvulk Haven
Duncori Walk
Ein Meirvale
Greenhall
Heimthor Mount
Helkarn Land
Kings Walk
Markgran Brook
Meir Lynmount
Neumar Walk
Portneu View
River Keep
Seaplace
South Guard
Tardorn Wood
Tenmar Forest
Valley Guard
Verkarth Hills

Alten Corimont
Alten Markmont
Alten Meirhall
Branchgrove
Branchmont
Chasecreek
Chasepoint
Glenbridge
Greenglade
Greenspring
Longmont
Moonmarch
Portdun Mont
Riverbridge
Riverwalk
Sziklaliget
Rockguard
Rockpark
Rockpoint
Rockspring
Seafalls
Seaspring
Stonewastes
Tenmar Wall

Amber Forest
Corkarth Run
Cormar View
Darnimőrhely
Dragon Glade
Eagle Moor
Glen Haven
Greenheights
Heimlyn Keep
Helnim Wall
Karththor Dale
Karththor Heights
Markgran Forest
Oaktown
Old Keep
Öregfutta
Reich Parkeep
Riverbridge
Sailen Vulgate
Silgrad Tower
Silnim Dale
Stonefalls
Kőerdő
Verarchen Hall

Archen Grangrove
Belport Run
Corgrad Wastes
Ebon Stadmont
Glenview
Graddun Spring
Holly Falls
Karndar Watch
Karnwasten Moor
Kings Haven
Marbruk Brook
Marnor Keep
Old Falls
Riverfield
Riverwatch
Rosefield
Sea Keep
Silsailen Point
Silver Wood
Thorheim Guard
Vulkhelőr
Wasten Coridale
West Guard
White Guard

Feketepuszta
Felhő Tavasza
Dunkarnmenedék
Dunlainzuhatag
Saspatak
Ebonpuszta
Völgyfok
Ilessen dombok
Karthgan-völgy
Kings Guard
Markpusztaláp
Meir Darguard
Meir Thorvale
Holdőre
Normarorom
Norvulk dombok
Öregkapu
Portdun Öble
Holló Tavasza
Birodalmi Nagyerőd
Thorkan Park
Vermeirpuszta
White Haven
Szél Erőd

Belkarthőr
Chaseguard
Chasetown
Cliff Keep
Corten Mont
Dragon Gate
Dragon Grove
Heldorn Mount
Karnver Falls
Lainebon Place
Lainlyn
Nimbel Moor
North Hall
Riverpoint
Riverview
Roseguard
Shadymarch
Stonedale
Stonemoor
Sunkeep
Thorstad Place
Verkarth City
Vulkneu Town
Vulnim Gate

Archen Cormount
Black Park
Cori Silmoor
Cormeir Spring
Eagle Vale
Ebon Ro
Emperors Run
Glenpoint
Green Hall
Heimdar City
Karthdarszöglet
Hosszúrév
Longvale
Lynpan March
Marbruk Field
Meadow Run
Moonmont
Sziklazuhatag
Stonesquare
Tarlain Heights
Thormar Keep
Vulkpusztaerdő
Vullain Haven
Wasten Brukbrook

Épületek[szerkesztés]

A városiaktól kérhetsz alap útbaigazítást (a nem egyedi helyekért, például fogadók és boltok, egy almenüből kell választanod). Alternatív megoldásként az összes ajtót egy piros négyzet jelöli majd a térképeden, és azok az ajtók előtt amelyeken beléphetsz, egy szürke négyzet áll. Egy adott hely meghatározása után (jobb kattintás az ajtóra) a neve megjelenik a térképen.

"Külső" helyszínek[szerkesztés]

A "külső" helyszínek a városokat elhagyva megtalálható helyek. Ezek a helyszínek mind procedurálisan keletkeznek, és közel végtelen mennyiségű ilyen hely van, ami lehetetlenné teszi a teljes dokumentációjukat.

Hibák[szerkesztés]

  • A fogadók és a boltok nevét a város határozza meg, habár helyzetük ahányszor belépsz a városba, minden egyes alkalommal véletlenszerűen generálódik, míg maga a város térképe nem. Ez azt eredményezheti, hogy a várostérkép rossz épület-, vagy két vagy több nevet jelenít meg (egymásra halmozva) ugyanarra az épületre. Azonban ha útbaigazítást kérsz egy NJK-tól, akkor a helyes irányba mutat majd (azaz nem a térképen megjelenítettre). Ez a hiba javítható a játék betöltésével.