Arena:Fő küldetés

Innen: Elder Scrolls Lapok

Az Arena fő küldetésvonala nagyon lineáris, de teljesen opcionális. Tíz küldetésből áll, melyek majd elvezetnek a Birodalom leghíresebb látványosságaihoz, amik nem csak szépségük miatt híresek, hanem a bennük rejlő veszély miatt is. A fő küldetés célja, hogy összegyűjtsd a Káosz botjának nyolc darabját, annak érdekében, hogy legyőzd a gonosz Jagar Tharn-t, egy hatalmas erővel rendelkező csatamágust, és békét hozz az Arena világába. A küldetések során Ria Silmane lesz segítségedre, Tharn volt tanítványa. Álmaidban fog meglátogatni, ezért javasolt, hogy sokat aludj, így lesz lehetősége elérni téged.

A következő szöveg jelenik meg a játék elején, bemutatva a fő küldetést:

Évszázadokig különböző frakciók küzdöttek a kicsinyes háborúkban és a határokon átütő konfliktusokban, mígnem 2E 896-ban Tiber Septim szétzúzta mindazokat, akik ellene álltak, és átvette a hatalmat, kinevezve magát császárrá. Mégis, a háború keserű évei hatással voltak a lakosságra. A Tamriel név, elf nyelven a 'Hajnal Szépsége', elesett a gyötrődő ajkakról, és hamarosan feledésbe merült. Egy olyan helyen, ahol az élet és a halál ugyan azon érme két oldala volt, amit minden nap feldobtak, a világ népe elnevezte bánatuknak földjét Arénának...
Most, 492 évvel később, miután Tiber Septim átvette a hatalmat és megtartotta a békét, az Aréna földjén egy új veszély jelent meg. A császár, VII. Uriel Septim, negyvenharmadik születésnapját ünnepli. De féltékeny szívek vágynak a trónra, és tervelik bukását.
Azt mondják a remény a halál szárnyán száll. Készülj hát fel, mert ahogy az Ősi Tekercsek megjósolták, ez lesz az ahol a kalandod elkezdődik...
IV. Uriel Septim, Tamriel császára, Talin mellett, a Birodalmi Gárda vezetője mellett áll. Jagar Tharn, a birodalmi csatamágus hívatta őket az árulással kapcsolatos szóbeszédek miatt... A császárt elárulták... És elszállították egy Tharn által választott dimenzióba... Több hónapos előkészület után Jagar Tharn elveszi a trónt... Ria Silmane-t, Tharn egykori tanítványát elfogják, mielőtt figyelmeztetni tudná a Vének Tanácsát a birodalmi csatamágus árulásáról... A mágia esszenciáját manipulálva, Tharn felkészül, hogy átvegye az igaz császár helyét, mint az összes föld uralkodója... A birodalmi varázsló nem vesztegeti idejét szolgáinak összegyűjtésében... És átalakításában a császárok őreinek társaként.

Küldetések[szerkesztés]

  1. Szökés a börtönből: Szökj meg a börtöncelládból, hogy elkezd a kalandod.
  2. Agyar odú: Találd meg a Káosz botjának első darabját, ebben az elhagyatott törp romban.
  3. Labirintiánus: Szerezd meg a bot második darabját, ebből az óriási romos labirintusból.
  4. Eldenkert: Az Eldenkert, amiről azt mondják az első fa innen származik, tartogat egy darabot a botból.
  5. A Gigászcsarnok: Utazz Elsweyr-be, a khajiitok földjére, hogy visszaszerezd a bot újabb darabját.
  6. Kristálytorony: Találd meg a Káosz botjának ötödik darabját, a varázslásnak eme ősi erődjében.
  7. Szívek kriptája: Szerezd vissza a Káosz botjának hatodik darabját, ebből a temetőből.
  8. Alkonyerdő: Ebben a sötét erdőben rejtőzik a bot egy darabja. Meg kell szerezned.
  9. Dagoth-Ur: A bot utolsó darabja már karnyújtásnyira van...egy tüzes vulkán belsejében.
  10. A Birodalmi Palota: Azt hitted a bot után vége lesz, de nem. Van még egy darabja a kirakósnak, amit vissza kell szerezni.

Képek[szerkesztés]

Jegyzetek[szerkesztés]

  • A végigjátszásokban gyakran fogsz látni párosított számokat (pl. 32,47). Ezek koordinátákat jelölnek a térképen, ahol egy küldetés célját vagy másfajta tárgyat lehet találni. Ahhoz, hogy lásd a jelenlegi koordinátáidat a játékban, nyomd meg az F2 billentyűt. A 0,0-ás koordináta a térkép északkeleti sarkát jelölik. Ahogy nyugatnak mész, az első koordináta növekszik; ahogy délnek mész, a második koordináta növekszik. Nincsenek negatív koordináták.
  • A bevezető diák hibáját ki lehet javítani, ha telepíted a harmadik féltől származó OpeningFix és TES Arena IntroFix modokat.
HISTORY.IMG
  • Az egyik kivágott dia, ami még mindig jelen van az Arena fájljaiban kifejti, hogy eredetileg Warhaft tábornokot szánták a játékos gyámjának. Ebben a diában hivatalosan "Talin Warhaft" néven említik.
Talin Warhaft, a Birodalmi őrök vezetője, és a te gyámod, ajánlatot tett neked a tizenhetedik születésnapodon, hogy láss világot, majd a királyi ház teljes jogú tagjaként térj vissza. Most, hogy már átutaztad a nyolc provinciát, és rengeteg dolgot láttál, úgy döntesz, hogy végül hazaindulsz. Álmaidat azonban félelmetes képek zavarják meg. Ezek csak egy dologról beszélnek, hazaárulásról...