Az elmúlt hetekben mind a Bethesdánál, mind az NVIDIA-nál serényen dolgoztak a programozók, hogy javítsanak a szoftvereik minőségén. Ennek eredménye az 1.4.27-es Skyrim javítás és a 295.73-as videokártya-meghajtó frissítés. Mindkét cég javításai csak PC-re érhetők el.
Nézzük, hogy mi változott a Skyrimben:
Indító
- Gond volt a pluginok letöltésével, amikor több mint 50-re szólt érvényes feliratkozás
- Összeomlás, amikor egy letöltött plugint törölt a szerzője a Steam Workshopból
- A pluginok betöltési sorrendjét már meg lehet határozni
Játékbeli hibajavítások
- Összeomlások, amikor olyan mentés kerül betöltésre, ami egy olyan pluginra/mester fájlra támaszkodik, ami már nem létezik
- Az irányítás érzékenysége csökkent, amíg egy bűvölt fegyvert sütöttél el
- Az irányítás érzékenysége csökkent, amíg külső nézetből belsőbe váltottál, miközben a misztikus bűvölőt használtad
- Az irányítás érzékenysége csökkent, ha az automatikus futás közben aktiváltál egy kovácsoló/kotyvasztó állomást
- A billentyűzet nem reagált, ha a misztikus bűvölőben előbb próbáltad átnevezni a tárgyat, mintsem a töltetek számát kiválasztottad volna
- Sok hiba javítva az Xbox 360-as irányító gombjainak átvariálásával kapcsolatban
- A gyorsutazás után, de még a betöltés előtt ha Esc-et nyomtál, akkor néhány menü nem működött megfelelően
- A segítők most már rendesen settenkednek
NVIDIA
Megjelent a legújabb meghajtó, a 295.73-as. Letölteni az nvidia.com/drivers oldalról tudod. Mi újdonságot hoz ez? Jobb teljesítményt beltéren.
A bejelentés főleg a GTX 560-as kártyát említi mint a teljesítménynövekedés kiváló példáját, de valószínű, hogy a többi NVIDIA kártyán megugrik az FPS szám a beltéren. A fenti ábrán az látható, amint az előbb említett kártyával az Ultra fokozat gyakorlatilag játszhatóvá válik.
A kültér megjelenítése sokkal inkább a CPU-ra támaszkodik mint a videokártyára, így az ottani javulás már kevéssé tetten érhető.
Illetve most már hivatalosan is elérhető a játékhoz a környezeti kitakarás (ambient occlusion). Ezen realisztikus árnyékolási technika bekapcsolásához lásd a korábbi cikkünket.
Szólj hozzá a Skyrim fórumban is!
arra is találhatnának megoldást hogy a steam letöltse a plugineket
?
Nalam lejonnek a plugin-ek szepen. A jatek inditasakor toltodnek le, nem mikor kivalasztod oket es FELIRATKOZOL (SUBSCRIBE) a Steam Workshop-ban!^ 😉
NVidia meghajto SLI-ban is teljesitmeny novekedeset hoz, nalam legalabbis jelentos a kulonbseg, nagyon jo lett, bar modokkal szokas szerint igy is meg tudom izzasztani a vasam. 🙂
Hogy halad a magyarítás srácok? 😀
Majd ki lesznek rakva fordítási információk, ahogy morrowindhez és oblivionhoz is?
Most, hogy már kint van a Creation Kit, gőzerővel dolgozunk. Viszont ahogy elnézem, még a korábbi szövegmennyiségekre is ráver a Skyrim. Szóval bár rengeteget fejlődtünk és komoly előkészületeket tettünk az ügy érdekében, a magyarítás befejezéséig még jó párszor meg kell borotválkoznunk.
Gondolom Ákos el fogja készíteni az oldal Skyrim magyarítására vonatkozó részét nem sokára.
Akkor hajrá ákos :))
Köszönöm szépen a biztatást! 🙂
Ahogy időm engedi, teszem a dolgom. Sajnos most a honlap és a fordítás mögötti infrastruktúra között kell választanom, és mivel rendre ez utóbbi mellett teszem le a voksom, így a honlap fejlesztése áll kicsit.
Hihetetlen! Eddig nekem magas beállításokon futott és sok minden közepesen volt.. (Még úgy is lagolt picit) És most ULTRÁN minden maxon! és tökléletessen fut nem lagol semmit!! LE a kalappal nvidia elött!!! És köszi srácok ha nem írtok róla észre se veszem talán ki se próbálom újra Ultra beálításokon.
Ui: Pedig csak 2 magos a cpu és a vid kari is gagyi gt440
haiho. Urak csináljatok a skyrim magyarításához is valmit a honlapon lééééci
minek?amúgy is mondták már hogy ha Ákos ráér észlények
Turelem, elore varhato volt, h rengeteg ido kell a SKYRIM forditasahoz is!^ Majd ha eljon az ideje, jelzik, h hogyan allnak vele!^ 🙂
És a magyaritas kb mennyi ideig fog tartani,1 év vagy 2?
Csak úgy érdeklődésből ; MIKOR jelenik meg a Skyrim magyarítása
(a választ előre is köszi)
Néhány csapattag már szinte sportot űz abból, hogy nem válaszol erre a kérdésre. Az a helyzet, hogy nagyon sokan kérdezgetik a fórumon is ugyanezt, de nem tudunk rá választ adni. Egyelőre azt sem lehet pontosan megállapítani, hogy mennyi szöveg van a játékban és mivel a Creation Kit is csúszott, csak nem rég tudtuk elkezdeni az érdemi munkát. Más szóval 2012-ben szinte biztosan nem lesz Skyrim magyarítás, de talán még jövőre se. Lassú és körülményes folyamat lefordítani egy ekkora játékot.
Kár, h nem a hunosítók Team csinálja… Gyorsan csinálnak profi munkát..
az minden csak profi nem 😀 😀 20 megás szar….
Sziasztok! Ha esetleg lesz a skyrim magyarítás akkor az csak az eredetit fogja „engedélyezni” mint az oblivionnál? 🙂 Még egy kérdés milyen gépet kéne összeraknom hogy ultra grafikán fusson csak egy saccolást kérek hogy kb mennyibe van egy ilyen gép 🙂 Ezen a kávé darálón még az oblivion is szaggat erdőbe 1024×768-ba 😀 low grafikán persze 😀
Ezen a linken megtalálod a választ:
http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=625&game=The%20Elder%20Scrolls%20V
Ha kicsit lejjebb görgetsz majd, találsz egy táblázatot. A bal oldali rész jelzi a minimális követelményszintet, a középső a weboldal által ajánlott „középút a siker felé”, a jobb oldali pedig az ajánlott. De hozzá kell tegyem, hogy a hivatalos javítások és bizonyos pluginek által a játék ma már gyengébb gépösszeállítások mellett is gyönyörűen elfut úgy, hogy szinte mindent maximumra állítasz. Azért nézz körül a fórumon is. Ott behatóbban írnak erről a srácok.
A Fórumon mindenre megtalálod a válaszod.
Rendben! Nagyon szépen köszönöm gyors válaszotokat 🙂
A hét meg a nyolcát kedves türelmetlenkedő hozzászólók! Nézzétek meg milyen minőségi munkát csinált a MorroHun csapata a Morrowind és az Obilivion, illetve ezek összes kiegészítőjével. A minőségi és a lehető leghibamentesebb munkához piszok sok idő kell, még akkor is, ha egy olyan tapasztalt, vén rókákból álló csapatról van szó, mint a MorroHun. Kevesebb követelődzés és kérdezősködés és több támogatás (már az is nagy segítség, ha nem kérdezitek úton útfélen hogy mikor lesz kész a Skyrim magyarítása)!
Sok sikert srácok és jó munkát!
Hajrá MorrohunTeam!Sok sikert kívánok a magyarításhoz és remélem ismét olyan jó munkát végeztek ,mint a Morrowindnél és az Oblivionnál 🙂