1.4.27-es Skyrim patch és új NVIDIA meghajtó

Nvidia Benchmark 612

Az elmúlt hetekben mind a Bethesdánál, mind az NVIDIA-nál serényen dolgoztak a programozók, hogy javítsanak a szoftvereik minőségén. Ennek eredménye az 1.4.27-es Skyrim javítás és a 295.73-as videokártya-meghajtó frissítés. Mindkét cég javításai csak PC-re érhetők el.

Nézzük, hogy mi változott a Skyrimben:

Indító
  • Gond volt a pluginok letöltésével, amikor több mint 50-re szólt érvényes feliratkozás
  • Összeomlás, amikor egy letöltött plugint törölt a szerzője a Steam Workshopból
  • A pluginok betöltési sorrendjét már meg lehet határozni
Játékbeli hibajavítások
  • Összeomlások, amikor olyan mentés kerül betöltésre, ami egy olyan pluginra/mester fájlra támaszkodik, ami már nem létezik
  • Az irányítás érzékenysége csökkent, amíg egy bűvölt fegyvert sütöttél el
  • Az irányítás érzékenysége csökkent, amíg külső nézetből belsőbe váltottál, miközben a misztikus bűvölőt használtad
  • Az irányítás érzékenysége csökkent, ha az automatikus futás közben aktiváltál egy kovácsoló/kotyvasztó állomást
  • A billentyűzet nem reagált, ha a misztikus bűvölőben előbb próbáltad átnevezni a tárgyat, mintsem a töltetek számát kiválasztottad volna
  • Sok hiba javítva az Xbox 360-as irányító gombjainak átvariálásával kapcsolatban
  • A gyorsutazás után, de még a betöltés előtt ha Esc-et nyomtál, akkor néhány menü nem működött megfelelően
  • A segítők most már rendesen settenkednek

NVIDIA

Megjelent a legújabb meghajtó, a 295.73-as. Letölteni az nvidia.com/drivers oldalról tudod. Mi újdonságot hoz ez? Jobb teljesítményt beltéren.

A GTX 560-as kártyán 44,5 %-os teljesítménynövekedés tapasztalható beltéren

A bejelentés főleg a GTX 560-as kártyát említi mint a teljesítménynövekedés kiváló példáját, de valószínű, hogy a többi NVIDIA kártyán megugrik az FPS szám a beltéren. A fenti ábrán az látható, amint az előbb említett kártyával az Ultra fokozat gyakorlatilag játszhatóvá válik.

 

16,2 %-os növekedés kültéren

A kültér megjelenítése sokkal inkább a CPU-ra támaszkodik mint a videokártyára, így az ottani javulás már kevéssé tetten érhető.

Illetve most már hivatalosan is elérhető a játékhoz a környezeti kitakarás (ambient occlusion). Ezen realisztikus árnyékolási technika bekapcsolásához lásd a korábbi cikkünket.

Szólj hozzá a Skyrim fórumban is!

22 Comments

  1. 11111102-29-2012

    arra is találhatnának megoldást hogy a steam letöltse a plugineket

  2. Hedzsooo02-29-2012

    Nalam lejonnek a plugin-ek szepen. A jatek inditasakor toltodnek le, nem mikor kivalasztod oket es FELIRATKOZOL (SUBSCRIBE) a Steam Workshop-ban!^ 😉

    NVidia meghajto SLI-ban is teljesitmeny novekedeset hoz, nalam legalabbis jelentos a kulonbseg, nagyon jo lett, bar modokkal szokas szerint igy is meg tudom izzasztani a vasam. 🙂

  3. Vreid03-01-2012

    Hogy halad a magyarítás srácok? 😀
    Majd ki lesznek rakva fordítási információk, ahogy morrowindhez és oblivionhoz is?

    • Oszkár03-01-2012

      Most, hogy már kint van a Creation Kit, gőzerővel dolgozunk. Viszont ahogy elnézem, még a korábbi szövegmennyiségekre is ráver a Skyrim. Szóval bár rengeteget fejlődtünk és komoly előkészületeket tettünk az ügy érdekében, a magyarítás befejezéséig még jó párszor meg kell borotválkoznunk.

      Gondolom Ákos el fogja készíteni az oldal Skyrim magyarítására vonatkozó részét nem sokára.

  4. Toth03-01-2012

    Akkor hajrá ákos :))

    • szotsaki03-01-2012

      Köszönöm szépen a biztatást! 🙂

      Ahogy időm engedi, teszem a dolgom. Sajnos most a honlap és a fordítás mögötti infrastruktúra között kell választanom, és mivel rendre ez utóbbi mellett teszem le a voksom, így a honlap fejlesztése áll kicsit.

  5. Boo03-01-2012

    Hihetetlen! Eddig nekem magas beállításokon futott és sok minden közepesen volt.. (Még úgy is lagolt picit) És most ULTRÁN minden maxon! és tökléletessen fut nem lagol semmit!! LE a kalappal nvidia elött!!! És köszi srácok ha nem írtok róla észre se veszem talán ki se próbálom újra Ultra beálításokon.
    Ui: Pedig csak 2 magos a cpu és a vid kari is gagyi gt440

  6. Toth03-03-2012

    haiho. Urak csináljatok a skyrim magyarításához is valmit a honlapon lééééci

    • 11111103-03-2012

      minek?amúgy is mondták már hogy ha Ákos ráér észlények

  7. Hedzsooo03-04-2012

    Turelem, elore varhato volt, h rengeteg ido kell a SKYRIM forditasahoz is!^ Majd ha eljon az ideje, jelzik, h hogyan allnak vele!^ 🙂

  8. Hugo03-09-2012

    És a magyaritas kb mennyi ideig fog tartani,1 év vagy 2?

  9. Vienna03-24-2012

    Csak úgy érdeklődésből ; MIKOR jelenik meg a Skyrim magyarítása
    (a választ előre is köszi)

    • Oszkár03-25-2012

      Néhány csapattag már szinte sportot űz abból, hogy nem válaszol erre a kérdésre. Az a helyzet, hogy nagyon sokan kérdezgetik a fórumon is ugyanezt, de nem tudunk rá választ adni. Egyelőre azt sem lehet pontosan megállapítani, hogy mennyi szöveg van a játékban és mivel a Creation Kit is csúszott, csak nem rég tudtuk elkezdeni az érdemi munkát. Más szóval 2012-ben szinte biztosan nem lesz Skyrim magyarítás, de talán még jövőre se. Lassú és körülményes folyamat lefordítani egy ekkora játékot.

  10. Ubul03-25-2012

    Kár, h nem a hunosítók Team csinálja… Gyorsan csinálnak profi munkát..

    • 11111103-25-2012

      az minden csak profi nem 😀 😀 20 megás szar….

  11. asker03-26-2012

    Sziasztok! Ha esetleg lesz a skyrim magyarítás akkor az csak az eredetit fogja „engedélyezni” mint az oblivionnál? 🙂 Még egy kérdés milyen gépet kéne összeraknom hogy ultra grafikán fusson csak egy saccolást kérek hogy kb mennyibe van egy ilyen gép 🙂 Ezen a kávé darálón még az oblivion is szaggat erdőbe 1024×768-ba 😀 low grafikán persze 😀

    • Oszkár03-27-2012

      Ezen a linken megtalálod a választ:
      http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=625&game=The%20Elder%20Scrolls%20V

      Ha kicsit lejjebb görgetsz majd, találsz egy táblázatot. A bal oldali rész jelzi a minimális követelményszintet, a középső a weboldal által ajánlott „középút a siker felé”, a jobb oldali pedig az ajánlott. De hozzá kell tegyem, hogy a hivatalos javítások és bizonyos pluginek által a játék ma már gyengébb gépösszeállítások mellett is gyönyörűen elfut úgy, hogy szinte mindent maximumra állítasz. Azért nézz körül a fórumon is. Ott behatóbban írnak erről a srácok.

  12. Ezanemaénnevemmertaénnevemtulhosszuéslustalenniirni03-26-2012

    A Fórumon mindenre megtalálod a válaszod.

  13. asker03-27-2012

    Rendben! Nagyon szépen köszönöm gyors válaszotokat 🙂

  14. KeV04-04-2012

    A hét meg a nyolcát kedves türelmetlenkedő hozzászólók! Nézzétek meg milyen minőségi munkát csinált a MorroHun csapata a Morrowind és az Obilivion, illetve ezek összes kiegészítőjével. A minőségi és a lehető leghibamentesebb munkához piszok sok idő kell, még akkor is, ha egy olyan tapasztalt, vén rókákból álló csapatról van szó, mint a MorroHun. Kevesebb követelődzés és kérdezősködés és több támogatás (már az is nagy segítség, ha nem kérdezitek úton útfélen hogy mikor lesz kész a Skyrim magyarítása)!
    Sok sikert srácok és jó munkát!

  15. Patrikdobi05-01-2012

    Hajrá MorrohunTeam!Sok sikert kívánok a magyarításhoz és remélem ismét olyan jó munkát végeztek ,mint a Morrowindnél és az Oblivionnál 🙂

Válaszolj Hugo hozzászólására: Kattints ide, hogy ne válaszként küldd el az üzeneted.