Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ruhák és egyéb tárgyak javítása (Clothing and Clutter fixes)
Amit tud ez a mod:
-sokkal következetesebbek lesznek a ruhák és egyéb tárgyak súlya és értékei
-logikusabb lesz az ára a mázas, ezüst és északi tárgyaknak (poharak, tálak, serlegek, stb.)
-eddig nem elérhető tárgyak bekerültek a játékba
-a legtöbb csuklyás köpeny különálló köpenyre és csuklyára lett bontva
-az ékszerek bűvöléseinek erőssége összefügg az alapgyűrű minőségével
-a diadémok viselhetőek lettek csuklyákkal együtt
-a bizonyos ruhákkal együtt viselt nyakláncok/gyűrűk, melyek láthatatlanok voltak, láthatóak lettek
-a szekrényekben, fiókokban található tárgyak sokkal jobban tükrözik az adott bútorzat funkcióját
Letöltés:
1.5 verzió, magyar
Angol (Nexus)

Fegyver és páncél javítások (Weapon and armor fixes remade):
Amit tud ez a mod:
-sok hibát kijavít a játékban fellelhető fegyverek és páncélok értékeiben
-kijavította azt a hibát, hogy egyes szerzemények nem vonatkoztak bizonyos tárgyakra (miközben kellett volna)
-kiegyensúlyozottabbak lesznek a tárgyak közti különbségek
-a fegyverek és páncélok értékei előre jósolható és állandó módon növekednek
-megváltoztatja a gyártási kategóriákat, így szervezettebb, jobban átláthatóbb lett
-egyes tárgyak át lettek nevezve, hogy jobban leírja a játékbeli megjelenését
-opcionális:
a nyílvesszők gyorsabb és laposabban pályája
a sárkánypap maszkok anyag alapú korrekciója
a törp, elf és ork fegyverek szintje és a minőségének fejlődése összefüggőbb nekik megfelelő páncélokkal és a kovácsolási szerzemények elhelyezkedésével
felcseréli a daedrikus és sárkánycsont fegyverek értékeit, így a daedrikus fegyverek lesznek a legerősebbek
Letöltés:
5.1 verzió, magyarításhoz igazítva
(amint kész lesz a magyarítás, frissíteni fogom)
Angol (Nexus)
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv!

A Skyrim 4. születésnapja alkalmából:

Hunterborn - Született vadász honosítás

Tartalom:
-A Skyrim kidolgozatlan vadászatát teszi sokkal élethűbbé
-Az elejtett vadak tetemét fel lehet nyitni vagy el lehet cipelni a legközelebbi táborodba==> majd:
--megnyúzás==>prémért és irháért
--begyűjtés==>különböző alkímiai összetevőket nyerhetsz ki (karmok, fogak, agancsok, stb..)
--végül a hús kivágása (akár valóságos mennyiségű húst is begyűjthetsz egy szarvasból, de a MCM-ben konfigurálható)
-Új készségek kerültek bevezetésre, amik jobbá teszik a vadászképességeidet (MCM-be van berakva, így perkfákat nem érint)
-Az MCM-nek köszönhetően rengeteg tulajdonság konfigurálható és a legtöbb beépülővel kompatibilis
-Érdekesség: a legyőzött sárkányokból csontokon és pikkelyeken kívül egyéb részeket is gyűjthetsz, mint hús, vér, szem stb., amikből teát, vagy éppen pörköltet is főzhetsz
-Az állatokból kinyert csontokból bálványokat faraghatsz, amik látomásokkal és jó tanácsokkal látnak el

Kritérium:
-Dawnguard
-Dragonborn
-SkyUI
-SKSE

Letöltés:
Magyar(Teljes)
Nexus(Angol)

Jó vadászatot! :)

UI.:

Hunemperor
Ivarfalvára visszatérve kezdetben nekem is hasonló gondjaim voltak, de:
1.van gyengébb verzió, ami nem eszi meg a géped és használj mellé egy memóriakezelő programot pl.: Smartram, ami folyamatosan kiírja a nem használ adatokat lemezre,
2.örüljünk, hogy volt egyedi hang (ez is adott azért valamennyit hangulathoz)
3.mindenhol idegesítő a nép :D

Kexx
Ránéztem és sok benne a szöveg. Egyszer lehet, hogy le lesz fordítva, de addig be kell érned az Ivarfalvai menő váraddal. :)

Ignussen
Őszintén szólva nem tudom melyik a legjobb player home. Az Arissához meg kitartást, ha letudtam a fő fordításokat, akkor szerintem én is fogok követőket fordítani és társakkal tolom majd Helgent. :)

Deathskull
Köszönjük a fordításokat. Frissítettem a leírást és az elkészült fordításokat is kiteszem majd.

Kull
A Fagyhalálnak szerintem még kell néhány nap, ráadásul megváltozott a kritériuma, így kell neki a campfire beépülő (azt lefordítani) + egy ideig várhatunk a patch fájlok elkészültére is. Bővebb információk erről. Hozzátenném, van egy olyan érzésem, hogy szinte teljesen elölről kell majd kezdenem ennél a fordítást, de addig is lassan nekifutok az Assault attack fordításának.
kexx

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: kexx »

Prttp írta: Kexx
Ránéztem és sok benne a szöveg. Egyszer lehet, hogy le lesz fordítva, de addig be kell érned az Ivarfalvai menő váraddal. :)
Értem értem, addig beérem a menő várral és köszönöm a válasz. :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp írta: Kull
A Fagyhalálnak szerintem még kell néhány nap, ráadásul megváltozott a kritériuma, így kell neki a campfire beépülő (azt lefordítani) + egy ideig várhatunk a patch fájlok elkészültére is. Bővebb információk erről. Hozzátenném, van egy olyan érzésem, hogy szinte teljesen elölről kell majd kezdenem ennél a fordítást, de addig is lassan nekifutok az Assault attack fordításának.
Köszönet a Született vadász honosításért!! Én is azt tervezem, hogy ha végzek a főüberállatmusthave beépülőkkel akkor egy követő modot én is megcsinálok még pedig a Cerwidden Smart Healer-t. De..de nagyon remélem,hogy nincs ill. nem lesz igazad vagy is nem kell teljesen előlről kezdened a fordítást,nem tudom mi a tkömnek kellene nagyon új szövegeket beletennie és foltoktól meg nem félek mert én szerintem nem is használtam egyet se,nem kellett,na meg hát Chesko csak gondol arra,hogy szinte játszhatatlan lenne ha még pl. az alapvető Dual Sheth Redux-nak is újra kell csinálni patch felismerőjét stb. stb,,az bizony katasztrófa lenne :ugeek: . Jól elvoltam a korábbival is de most direkt nincs fenn,nagyon várom ezt az újat.

Deathskull
Respekt a fordításokért,must have modok,nagyok vagytok!!

Hunemperor
Használjátok ti normálisan Sheson memory patch-ét :?: Jól van az a SKSE.ini beállítva és ha enb nem is fut de az ENBBOOST az igen ugye :?: vagy ez az Ivarfalva trágyán van megcsinálva azért ilyen? Nálam jelenleg világháború van és 50 alá nem megy az fps,nincs laggolás,nincs CDT pedig kegyetlenül és kegyetlen beépülőkkel van moddingolva a Skyrim. Valahogy majd megpróbálom egy videóval rögzíteni a helyezetet,bár az már lehet hogy necces lesz.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Hunterborn javított letöltés

Kull
Belenéztem a fájlokba és összehasonlíttatásnál szinte semmi egyezés. Szerintem az egész modot az elejétől kezdve újraalkotta. Az MCM-et olvasva sok olyan funkció hiányzik, ami a 2.6-ban benne volt és majd a 3.1-es verzióba fog bekerülni. Jó lesz ez, csak még szerintem érdemes vele várni :lol: . Inkább az Assault attack fordításának ugrok addig neki.
UI.:Remélem nálam is el fog futni a világháború :D
hunempero

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: hunempero »

Csak most tudok válaszolni kérdésetekre, hogy Free Ram Optimizer-t SSME-t és SMCO-használok. Illetve Nvidia Geforce Experienc-szel optimalizálok. Így van egy 190 modból álló packom (OBIS, HLE, SoT, CWO, EFF, Violence, rengeteg követő, UNP BBP testháló HDT-vel Lunari race-szel (vagy demonica felváltva), több város duplájára növelve, population modok, Falskaar és társai, combat modok, minden Bijin stb.) , ami kifogástalanul működik (még 25-30 fős csatában is.). Van hogy 4-5 órán keresztül egyszer sem dob ki, nem is laggol.
Ennek feltétele, hogy ne legyen benne:
- bármilyen 4k (egy kivétellel) lagg
- Warzone (azonnal crash)
- ASIS (fél óráig indul, lagg, majd crash)
- Apocalipse (nagy tűzpárbajnál kidob)
- bármilyen ENB
Mert a gépem erőforrásai végesek.
- Halál az halál
- Náthás leszek wc-znem kell, és egyéb szükségletek modok.
Idegi tényezők miatt :)
Az ENBBoost-tot nem használom (ez lehet, hogy hiba), már próbáltam, de vagy a speedhack beállítás nem felel meg neki, emikor átírom, akkor a deferrer rendering nem felel meg neki. Szóval nem nagy kedvem volt vergődni vele.
A válaszom nem teljeskörű.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vik »

hunempero írta:Csak most tudok válaszolni kérdésetekre, hogy Free Ram Optimizer-t SSME-t és SMCO-használok. Illetve Nvidia Geforce Experienc-szel optimalizálok. Így van egy 190 modból álló packom (OBIS, HLE, SoT, CWO,
Gondolom, abban a 190-ben van egypár, amihez kell SKSE, akkor viszont felesleges az SSME. Ugyanazt tudják, csak be kell kapcsolni.
kexx

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: kexx »

Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy az itt közölt mod fordítások nem kerülnek ki a pluginok oldalra, csak hogy egy helyen legyen az összes fordítás? Köszönöm a választ előre is! :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ahhoz mindet fel kellene tölteni egyesével a szerverre, ami nem kis időt vesz igénybe, főleg ha nagy a fájl. Másrészt itt az adott fordító tudja frissíteni közvetlenül a modot, ha van belőle újabb verzió (legalábbis a Drive-on anélkül lehet frissíteni, hogy a link megváltozna).
kexx

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: kexx »

Deathskull írta:Ahhoz mindet fel kellene tölteni egyesével a szerverre, ami nem kis időt vesz igénybe, főleg ha nagy a fájl. Másrészt itt az adott fordító tudja frissíteni közvetlenül a modot, ha van belőle újabb verzió (legalábbis a Drive-on anélkül lehet frissíteni, hogy a link megváltozna).
Értelek. Köszönöm a választ! :)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

hunempero írta:Csak most tudok válaszolni kérdésetekre, hogy Free Ram Optimizer-t SSME-t és SMCO-használok. Illetve Nvidia Geforce Experienc-szel optimalizálok. Így van egy 190 modból álló packom (OBIS, HLE, SoT, CWO, EFF, Violence, rengeteg követő, UNP BBP testháló HDT-vel Lunari race-szel (vagy demonica felváltva), több város duplájára növelve, population modok, Falskaar és társai, combat modok, minden Bijin stb.) , ami kifogástalanul működik (még 25-30 fős csatában is.). Van hogy 4-5 órán keresztül egyszer sem dob ki, nem is laggol.
Ennek feltétele, hogy ne legyen benne:
- bármilyen 4k (egy kivétellel) lagg
- Warzone (azonnal crash)
- ASIS (fél óráig indul, lagg, majd crash)
- Apocalipse (nagy tűzpárbajnál kidob)
- bármilyen ENB
Mert a gépem erőforrásai végesek.
- Halál az halál
- Náthás leszek wc-znem kell, és egyéb szükségletek modok.
Idegi tényezők miatt :)
Az ENBBoost-tot nem használom (ez lehet, hogy hiba), már próbáltam, de vagy a speedhack beállítás nem felel meg neki, emikor átírom, akkor a deferrer rendering nem felel meg neki. Szóval nem nagy kedvem volt vergődni vele.
A válaszom nem teljeskörű.
-hát ha a SoT fenn van,akkor TILOS az ASIS használata,persze hogy lagg meg crash(a kettő üti egymást u.a. tudják)
-a mostani SKSE mellett az SSME nem csak hogy felesleges hanem TILOS(én szerintem biztos),mert memoria zavar lesz és következménye itt-ott lagg,amott meg néha egy CTD
-ha a Warzone crash és az Apocalypse is kidobogat az is muatatja,hogy valamiért hibásan moddingoltad a játékot,max alacsony fps lehetne de semmi más(ezt azért mondom biztosra,mert a Warzone az mindennel működik,ez tuti)
-az ENBBoost gyorsít,stabilizál,anti freez és anti CTD funkciókkal is bír,a hiánya ill. nem használata az szarvas hiba pláne ekkora mod mennyiségnél
-tapasztalatom szerint a város növelő modok vették el a legtöbb erőforrásomat(kívül-belül,közel s távol) és továbbá a SoT(+OBIS+ki tudja még mi) mellé még felnyomni nem egy, hanem még ilyen-olyan population modokat szerintem,értelmetlen teljesítménygyilkosság a javából egy gyengébb konfigon
-UNP BBP testháló HDT-vel téma az húzós ha csak nem 100ezer százalékra tudod,hogy mit csinálsz(a megfelelő csontváz modra gondolok+van BBP,TBBP és HDT test gyűrű-nagyon nem mindegy a csontváz+milyen xml és mi a telepítési sorrend) ha igen akkor gond nélkül működik és nem okoz bajt,amúgy viszont..
-én ezt tudom mondani de ha 30 fős csatában kifogástalanul működik akkor biztos elég jól el tudsz vele játszani
Hunemperor2

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Hunemperor2 »

Kull, köszönöm a részletes tanácsokat!
Én ezt a mod összeállítást úgy kísérleteztem ki, kb. 10-15 újratelepítés eredménye. Megérte, mert nagyon stabil, meg amúgy is már 4-5 óra alatt rakom újra, pedig ebből majd 1 órát elvesz az interesting NPC, viszont szerintem nélkülözhetetlen.
A városbővítésnél az a szabályom, hogy Whiterunt (Fehércsermely, Fehérvágta, Fehérpatak?) nem bővítem, nem is módosítom, mert ott fordulok meg legtöbbször, viszont például Solitude egy szánalom bővítés nélkül. De szerencsére összeállítottam egy megfelelő mod összetételt, amelyek jól el vannak egymással és a teljesítményre sincs hatással. Hasonlóan jártam el, Folyamfenyvesnél, Raven Rock-nál, Télvára folyamatban.
A populációs modokkal is sokat kísérleteztem, mire, ha jól emlékszem 4 maradt "állva". Nélkülük a játékélmény gyenge lenne.
A test és bőr textúrák véleményem és eddigi tapasztalatom szerint, nem annyira kritikusak a játék stabilitására, pl már használtam kettőt is egyszerre, pl unp és demonica, illetve cbbe és demonica egyszerre, mert utóbbi külön fajként van beállítva, és a saját karin kívül csak 1-2 npc-t érint. Most azonban félretettem a demonicát, hiába az a legéletszerűbb test mod (csak kevés beállítással), mert a Lunari race majdnem olyan minőséget tud, csak sokkal több egyedi lehetőséggel.

Akkor az ASIS azért nem ment fel, a modkészítők (SoT, ASIS) kiírhatnák az incompatibilitást.
Az Immersiv citizens viszont fenn van probléma nélkül a SoT-tal.

A Warzone-val és ENBBost-tal még kísérletezni fogok, egyelőre kudarcos, illetve az utóbbi nem is égető jelenleg, a Warzone helyett pedig az immersive patrol és a népesebb égkoszorúi polgárháború full verziója fenn van.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Elkezdtem fordítani a Complete Alchemy and Cooking Overhaul modot, most már van hozzá PerMa patch is (ami persze még béta, de már elvileg használható, viszont anélkül használhatatlan a kettő együtt). Teljesen kompatibilis még a Hunterborn, Realistic Needs And Diseases valamint a Frostfall modokkal is.
Koragg

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Koragg »

Van egy kis probléma az 1. oldalon található Perkus Maximus patch mega synch oldallal. :/
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Néha nem az igazi a Mega szervere :)
Addig innen tudod letölteni.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Fiuk, lehet hogy lenne egy atom nagy kérésem! A Sot-ot átváltották LE változatba és három verzsönnel frissebb is lett, mint amit fordítok de simán tudom csinálni szóval nem ez a lényeg :D . Hanem az, hogy a varázskönyvekkel együtt van benne 78 könyvecske,ebből 3 könyv az hatalmas jó 30.000 karakteresek és a lefordításuk magyarra meghaladja az én képességeimet. Előfordulhat, legalább is picit reménykedem benne hogy ezek már eleve benne vannak a Skyrimben vagy a DLC-k könyveiből valamelyek(mert találkoztam ilyen szövegekkel) és ugye akkor a MorroHun már lefordította, ezt nem tudom leellenőrizni. Kerestem a Wikin is de nem találtam, ebből gondolom hogy hiú remény. A könyvek címe:

1. Triple Tragedy - Burning Inferno - Book I -link: Első rész
2. Triple Tragedy - Burning Blade - Book II
3. Triple Tragedy - Bane - Book III

Amennyiben nincs ilyen szerencsém akkor jön a kérés, hogy be e vállaljátok(nyilván többen) a lefordítását,valamikor? Nem tudom mennyire lenne "szabályos" ha valaki megérti a szöveget és jócskán lerövidítve a történet lényegét írja meg magyarul de így legalább a magyar játékos elolvashatná. Igazából én ezt tenném de egy jó részét még csak nem is értem. Ha úgy alakulna, hogy belátható időn belül nem jön össze a vállalkozás nem lesz tragédia a tragédia :) ,mert attól még a beépülő 100%-ban működni fog és hozza a szintet. Talán meg se találnák a játékosok a könyveket,mert itt nem úgy van mint az OBIS-nál hogy szinte rögtön az első banditánál már ott van a könyv. Én senkinél és sehol nem találtam,nyilván valamelyik küldetés egyik-másik helyszínén botlik majd bele az ember de mindegy is. Tudom, hogy van bőven saját munkátok is meg még egyéb tervek de gondoltam azért megkérdezem, majd írjatok valamit. Ja és itt a SoT

U.I.: Vik, majd ránéznél esetleg a könyvekre, hogy a címük alapján nem e véletlen az alapjáték könyveiről van itt szó, köszönöm!

Most így átgondolva, nincs nagyon keresnivalója egy alapjáték könyvnek egy modban, szóval nyilván ezek a modhoz tartoznak.
Avatar
Varyn
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015. nov. 19., csüt. 14:02

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Varyn »

Sziasztok
Ezt a modot le tudnátok fordítani?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/10843/?
Nagyon jó mod, a falloutba alapból volt ilyen lehetőség és a skyrmot is sokkal élethűbbé teszi
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Varyn írta:Sziasztok
Ezt a modot le tudnátok fordítani?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/10843/?
Nagyon jó mod, a falloutba alapból volt ilyen lehetőség és a skyrmot is sokkal élethűbbé teszi
Szia!

Kull már lefordította a legjobbat. A pluginok között megtalálod, de azért kilinkelem neked: ZF Elsődleges Szükségletek
Avatar
Varyn
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015. nov. 19., csüt. 14:02

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Varyn »

Prttp írta:
Varyn írta:Sziasztok
Ezt a modot le tudnátok fordítani?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/10843/?
Nagyon jó mod, a falloutba alapból volt ilyen lehetőség és a skyrmot is sokkal élethűbbé teszi
Szia!

Kull már lefordította a legjobbat. A pluginok között megtalálod, de azért kilinkelem neked: ZF Elsődleges Szükségletek
Köszönöm :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Csak szólok, hogy régebbi a SkyProcPatchere és itt a leírásban http://www.morrohun.hu/forum/viewtopic. ... &start=100 megmutatom, hogy hogyan kell bepatchelni. Továbbá a mostani Unofficial Skyrim Patch-el van egy kis gond, ezért kell egy kamu esp-t készítened a TES5Edit-el(fél perc) a patchelés idejére, aztán törölheted. http://steamcommunity.com/app/72850/dis ... 882075502/
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Most így a honosítás közben jöttem rá hogy a SoT egy teljesen komplett DLC szintű beépülő, amely mélyen belefolyik az alapjátékba, a Hajnalőr és a Sárkányszülött kiegészítőkbe is. Új küldetések,NJK-ek,tárgyak,fegyverek(nem akármilyen modokból),páncélok,varázslatok,új szörnyek(pl. Immersive Creatures stb.),egyebek és komoly főellenségek is vannak benne, ezen felül a legtöbb mérvadó, de a kevésbé jelentős alap és DLC-s küldetéseket is nagymértékben tartalmasabbá teszi. Ha az ember akarja akkor pedig elképesztően aktív tud lenni, tele újdonságokkal és meglepetésekkel, pl. kizsebeltem egy hullát aki utána feléledt és nekem rontott, aztán másutt éppen tűzifát kerestem és beleestem egy lyukba, na hát ott ami volt.. Sokszor élet-halál küszöbén jön a nem várt segítség vagy pont a diadal pillanatában derül ki, hogy éppen csak most érkezik az igazi veszedelem. Külön számít ha a játékos farkasember vagy vámpír és most végzik az utolsó simításokat egy kegyetlen erős boszorkány főellenfelen,kb. arra végzek talán én is.
Hatalmas meló ez a cucc is, az ember halad és halad, aztán amikor már azt hiszi hogy a nagy részén túl van, akkor derül ki hogy még csak nem is látni a végét. A legrosszabb az egészben, hogy találtam még egy ehhez hasonlót és azt is elkezdtem :lol: ,közben pihenés képpen honosítottam pár kisebb-nagyobb must have modot :) meg sikerült atom stabilizálni a Skyrimet az egész beépülő rengeteggel. Kár hogy munka helyett nem lehet inkább honosítani meg játszani, mert hát kinek van oly sok feláldozható szabadideje, amit a fordítások megkívánnának.
Ez úton újfent is megköszönöm minden mod fordító társamnak és a MorroHun csapatnak is az áldozatos munkáját, le a kalappal előttetek KépKépKép

U.i.: két hónapja itt rugdosok az asztal alatt egy üveg fekete mézes J.D.-t, ha végzek ezzel a Szottyal asszem megfürdök benne :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Fiúk! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Megtalálhatóak azon Skyrim szövegek egyben valahol, amik a töltőképernyőn futnak? De csak és kizárólag azokra lenne szükségem, amik a fajokkal kapcsolatosak(magyarul)! Például: "Citizens of Skyrim, they are a tall and fair-haired people. Strong and hardy, Nords are famous for their resistance to cold and their talent as warriors. They can use a Battlecry to make opponents flee."
Előre is köszönöm a segítséget!

u.i.: Netán a játék kezdésekor a karakter alkotásnál ott lennének? Ott még megnézem..
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull írta:Fiúk! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Megtalálhatóak azon Skyrim szövegek egyben valahol, amik a töltőképernyőn futnak? De csak és kizárólag azokra lenne szükségem, amik a fajokkal kapcsolatosak(magyarul)! Például: "Citizens of Skyrim, they are a tall and fair-haired people. Strong and hardy, Nords are famous for their resistance to cold and their talent as warriors. They can use a Battlecry to make opponents flee."
Előre is köszönöm a segítséget!

u.i.: Netán a játék kezdésekor a karakter alkotásnál ott lennének? Ott még megnézem..
Ha a faji leírások érdekelnek, akkor a Race csoportban kell keresni a szövegeket, ha a töltőképernyő leírásai, akkor pedig a LSCR csoportban.
Fel is raktam 2 képet:
Csatolmányok
LSCR.jpg
Race.jpg
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszönöm szépen, csak még azt nem tudom, hogy mit töltsek be mert ha Skyrim esp-t töltök be akkor az angol ha meg a magyar string-et akkor meg ugye nincs espfa? Szóval bénázok vele de még egyszer köszi!
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull írta:Köszönöm szépen, csak még azt nem tudom, hogy mit töltsek be mert ha Skyrim esp-t töltök be akkor az angol ha meg a magyar string-et akkor meg ugye nincs espfa? Szóval bénázok vele de még egyszer köszi!
Gondolom nálad nincsenek felülírva az eredeti string-ek. Szerintem mentsd ki az angolt, írd felül a magyarral és meg van oldva. Sőt ha jól tudom, akkor az esp-esm translator program még szótárfájlt is tud generálni a Skyrim.esm fájlról. Az azért megkönnyítené a dolgod, ha még nem tetted meg.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Magávalragadó vértek (Immersive Armors) magyarítása 8.0-ra frissítve, van hozzá PerMa patch is:
Magyar v8.0
PerMa Patch v8.0-hoz
Ezek csak esp fájlok, le kell tölteni az eredetit a Nexusról.
Sajnos az MCM menü angol marad így, hiába fordítottam le, ugyanis az ahhoz tartozó sorokat a BSA tartalmazza, nem az esp (melyet természetesen az ESP-ESM Translator nekem beleinjektált a BSA-ba). Ha valaki találkozott ilyennel fordítás során és tudja hogy lehet kiszedni belőle a lefordított sorokat és működésre bírni, akkor szívesen veszem a segítségét :) .
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Magávalragadó vértek (Immersive Armors) magyarítása 8.0-ra frissítve, van hozzá PerMa patch is:
Magyar v8.0
PerMa Patch v8.0-hoz
Ezek csak esp fájlok, le kell tölteni az eredetit a Nexusról.
Sajnos az MCM menü angol marad így, hiába fordítottam le, ugyanis az ahhoz tartozó sorokat a BSA tartalmazza, nem az esp (melyet természetesen az ESP-ESM Translator nekem beleinjektált a BSA-ba). Ha valaki találkozott ilyennel fordítás során és tudja hogy lehet kiszedni belőle a lefordított sorokat és működésre bírni, akkor szívesen veszem a segítségét :) .
Most lehet, hogy akkora ökörséget mondok, hogy az nem igaz de még is 99% biztos vagyok benne ha a MO-el kicsomagolod a BSA-t egy választott mappába, ezt utána becsomagolod(7z a legjobb vagy Zip,RaR) és felteszed,mint egy modot akkor voálá magyar lesz a menü. Ilyenkor a BSA-t talán jobb kitörölni már onnan. Aztán a teljes meggyőződés végett úgy csináld az ellenőrzést(hogy magyar lett-e), hogy új játékot indítassz. Nálam a szívkitépő és a halálos csonkítás csak így lett magyar ha játék közben leszedtem az angolt és rátettem a magyart akkor még angol maradt vagy eltűntek a betűk.

Prttp
Merci beaucoup! :) Már csak azt nem tudom, hogy szótárfájlt hogyan tudok generálni a Skyrim.esm fájlról de biztos beljebb lennék ha tudnám.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Deathskull
BsaOpt-tal kicsomagolod a bsa fájlt és hozzáférhető az mcm. Vissza is lehet csomagolni a programmal. Egy fontos megjegyzés, hogy lehet hagyni a helyén az eredeti bsa fájlt (amiben az angol mcm van) csak annyi, hogy a lefordított english.txt a megfelelő mappaszerkezettel helyezd vissza a mod mappájába pl.: modneve/interface/translations/. Szkript esetén ugyanez. Így nem kell visszacsomagolni sem, mert magasabb a prioritása a kicsomagolt fájloknak, mint a bsa fájlnak.
UI.: köszi a fordításokat.

Kull
Régen csináltam és már nem vagyok benne biztos, hogy így kellett és meg is dobja rendesen a program betöltődési idejét.
A legegyszerűbb, ha egy trükköt alkalmazol (mindezt a skyrim data mappájában):
1. lépés: létrehozol egy másolatot a skyrim.esm-ről és stringjeiről (pl.: 1.esm, 1.dlstring stb), a lényeg, hogy egyezzenek az összetartozó nevek
2. lépés: az eredeti skyrim fájlok legyenek angol nyelvűek, míg az újak magyar nyelvűek (vagy fordítva)
3. lépés: betöltöd az angolt az esm-esp translatorba, majd összehasonlíttatod a magyar nyelvű változattal, majd elmented a szótárfájlt.
Sajnos a TesVTranslator esetén ez nem működik.
UI.: Jó lassan haladok a warzones attack fordításával időhiány miatt. Még olyan 100 db kb. 500 karakteres bejegyzés.

Na kitartást mindenkinek! :) De ne erőltessétek meg magatok, hiszen mindjárt itt vannak az ünnepek. :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp
Köszi az infót,csak még azt az egyet mond meg, hogy a ESP-ESM Translatorban hogyan-hol-melyik fülön találom a szótárfájl elmentését(nálam a progi félig magyar, meg angol és francia :lol: :) )
Deathskull
Akkor még is jól mondtam csak most akkor határozottan mondom, hogy a BSA-t töröld ki a fenébe és úgy tedd majd köz kincsé a fordítást, ugyan is teljességgel felesleges a megléte meg aztán minek is bajlódjon vele a MO vagy a NMM! Köszi a honosítást!

u.i.: Én most szemkivérzésig tolom a SoT honosítását, most betették a Zombi Apokalipszist meg a banyát is és most jön a slussz poén, az Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch-et tették meg mester fájljának, így gyakorlatilag használhatatlan :D
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Deathskull írta:Magávalragadó vértek (Immersive Armors) magyarítása 8.0-ra frissítve, van hozzá PerMa patch is:
Magyar v8.0
PerMa Patch v8.0-hoz
Ezek csak esp fájlok, le kell tölteni az eredetit a Nexusról.
Sajnos az MCM menü angol marad így, hiába fordítottam le, ugyanis az ahhoz tartozó sorokat a BSA tartalmazza, nem az esp (melyet természetesen az ESP-ESM Translator nekem beleinjektált a BSA-ba). Ha valaki találkozott ilyennel fordítás során és tudja hogy lehet kiszedni belőle a lefordított sorokat és működésre bírni, akkor szívesen veszem a segítségét :) .
Újat csináltál, vagy az enyémet vitted tovább? Mert akkor át tudom küldeni a forrásfájlt...
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Köszönöm a segítséget, sikerült megoldani a Prtpp által ajánlott megoldással, ami jelenleg egyszerűbb és gyorsabb is, ugyanis ekkora nettel (20 megabites Invitel) nem fogok feltölteni egy több mint 1GB-os fájlt. Elég csak az interface/translations, illetve a scripts mappát feltenni, ha azt bemásoljátok az eredeti bsa mellé az esp-vel együtt, akkor működni fog, kipróbáltam.
Ignussen, a tiedet vittem tovább, amit a pluginokból töltöttem le, egyeztettem az új espvel, meg volt néhány új sor az MCM-ben.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull írta:Prttp
Köszi az infót,csak még azt az egyet mond meg, hogy a ESP-ESM Translatorban hogyan-hol-melyik fülön találom a szótárfájl elmentését(nálam a progi félig magyar, meg angol és francia :lol: :) )
Deathskull
Akkor még is jól mondtam csak most akkor határozottan mondom, hogy a BSA-t töröld ki a fenébe és úgy tedd majd köz kincsé a fordítást, ugyan is teljességgel felesleges a megléte meg aztán minek is bajlódjon vele a MO vagy a NMM! Köszi a honosítást!

u.i.: Én most szemkivérzésig tolom a SoT honosítását, most betették a Zombi Apokalipszist meg a banyát is és most jön a slussz poén, az Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch-et tették meg mester fájljának, így gyakorlatilag használhatatlan :D
Egyáltalán nem használom a programot, ezért nem tudom biztosra mondani. Talán: Databases/Importation gomb. Ott kiválasztod a lefordított fájlt, majd analízis végül importálás. Olyat kéne megkérdezni, aki ért hozzá :D
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull, az adatbázis fül importálás menüpontjában találod, kiválasztod az adott esp/esm fájlt, kiválasztod, hogy az eredeti vagy a lefordított oszlopba kerüljenek (illetve felülírja vagy beillessze, először a vizsgálat indítása gombra kattints, ezzel betölti a sorokat, majd Importálás indítása-ra. Utána minden alkalommal, amikor betöltesz egy modot, automatikusan összehasonlítja az adatbázissal (elsődleges és egyedi). Töltsd le ezt a fordításfájlt a programhoz, a sűrűbben használt menüpontokat lefordítottam magyarra: ESP-ESM translator v2.40 magyar
Ha esetleg nem 2.40-es lenne a programod, akkor a fájl/nyelv/fájl importálása paranccsal be tudod tölteni a fordítást, kiválasztod, hogy melyik nyelvet importálja, majd érvényesíted.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Időközben egy-két újdonság:
Arissa - The Wandering Rouge
Arissa - A Várndor csavargó
Egy női követőt ad a játékhoz egy egyedi tisztelettrendszerrel.
Magyar verzió
Angol verzió

Elysium Estate
Elízium birtok
Egy ingyenes birtok, számos gyűjtővel Fehércsermely mellett.
Magyar verzió
Angol verzió

Helgen Reborn
Helgen újjászületik
Helgent lehet újjáépíteni
** Kijavítottam benne pár hibát! Aki csak frissíteni akarja, az elég, ha felülírja az *.esp fájlt, a többit nem kell.
Magyar verzió
Angol verzió
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull
Tyuhéjja és működik is :D ,kössz, így már csak jobb lesz, még jó! Egy valami viszont lenne még, hogy ha szeretnék egy újabb lefordított modot hozzátenni az adatbázishoz, akkor jó ha a frissítést illetve csak a frissítést pipálom be ha azt szeretném, hogy ezt is hozzá tegye az elsődleges adatbázisomhoz? Tehát ne írjon felül semmit, viszont már ennyivel több mindennel hasonlítsa majd össze a soronkövetkező fordítást?
más: Tényleg gyorsabb amit Prttp javasolt csak én szeretem egyben tudni a fordítást a mod teljes aktuális verziójával,nem tudom miért csak úgy.
ignussen
Köszönet a honosításokért és bár tesztelhetném most a Helgen újjászületiket,de majd fogom!

szerkesztve: Most belegondolva ez a SoT is közel egy 1GB,akkor jobb ha én is majd csak az esp-t és a script mappát töltöm fel de ámbár elég gyakran frissítik, tesznek hozzá dolgokat, javításra már nemigen szorul. Akkor majd mindig frissíteni fogom,nem nagy ügy.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ilyen esetben a frissítés és/vagy csak beszúrás, nézd meg az előnézet gombbal, hogy mit változtat (pirossal a nem engedélyezett, zölddel az új és engedélyezett, kékkel a felülírandó sorokat jelzi).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Rendben köszönöm, most legalább már azt is tudom hogy itt mi értelme van az előnézet gombnak!!
ignussen
Arissáról bővebben esetleg, meg mi az a tisztelet rendszer? A karaktere szimpatikus, akarom mondani maga a kasztja.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull írta:Rendben köszönöm, most legalább már azt is tudom hogy itt mi értelme van az előnézet gombnak!!
ignussen
Arissáról bővebben esetleg, meg mi az a tisztelet rendszer? A karaktere szimpatikus, akarom mondani maga a kasztja.
A tiszteletrendszer lényege, hogy a veled eltöltött idő során változik a hozzád fűződő viszonya. Kezdetben Bizalmatlan veled, de az együtt töltött idő, és a cselekedeteid ezen változtatnak. Minél inkább kedvel, annál több párbeszéd jelenik meg, és annál több utasítást hajthatsz végre. Arissa kasztja asszem tolvaj, így ennek megfelelően bánj vele. Ha egy nagyobb városba érsz elküldheted őt "felfedező útra", ahonnan egy kis zsákmánnyal tér vissza, ha elhagyod a várost. Minden helyhez van hozzászólása, megjegyzése. Bohókás karakter, jó háttértörténettel, melyet egy küldetés során ismerhetsz meg. Van hozzá testváltoztató kiegészítő a nexusonArissa Customizer
Nekem, most ős a követőm, pedig eddig mindig magánzó voltam...
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull írta:u.i.: Én most szemkivérzésig tolom a SoT honosítását, most betették a Zombi Apokalipszist meg a banyát is és most jön a slussz poén, az Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch-et tették meg mester fájljának, így gyakorlatilag használhatatlan :D
Ezzel a USLEEP Swap Masters Script programmal át lehet tenni a nem hivatalos javításokon (USKP és társai) alapuló modokat, hogy a USLEEP-ből vegyék az adatokat. A régebbi modok fejlesztői szinte biztos nem fognak rá átállni, azokat muszáj lesz ezzel átkonvertálni.
Amelyek meg még fejlesztés alatt vannak, azok meg már ezen fognak alapulni, ha van egy kis eszük, ugyanis nem fog a különálló javításokból újabb kijönni (ezt írták is, egy darabig még fent lesz, de a kommentelés lehetősége már le van alattuk zárva).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull
Hálásan köszönöm, már nem is akartam szólni, hogy tesztelni se tudom a munkámat a mod összeállításom teljes szétbarmolása nélkül, pláne mivel nem csak a fordítást akarom ellenőrizni hanem az együttes működését a többi 210 pluginnal. Ugyanis a legvégén vagyok a projektnek, az utóbbi hetek minden szabadidejét beletettem szívvel-lélekkel, viszont majd csak akkor teszem közzé ha lesz magyar USLEEP(gondolom a hivatalos DLC-k honosítása után). Addig frissítgetem,pofozgatom és még kétszer teljesen átnézem majd. Mondjuk az a 3 terjedelmes történeti témájú könyv, az angol marad. Tisztességes, minőségi átfordításukra nem vagyok képes és most már nem is bírnám. Ellőttem előre két havi muníciót, totálisan lerakott de jó lett megérte. Persze a többi munkát azt csinálom és megnéztem, mindösszesen kettő plugin, az RS Children Overhaul és a Bijin Warmaidens igényli az egész pakkból a régi USKP-et. Szóval nem lesz para a váltás.

ignussen
Ez az Arissa minden idők legnagyszerűbb követője, ebben a stílusban(is)! Be is került a buliba és már marad is, mondjuk a testváltoztató az azért kellett, köszönet!

ui.: A SoT próbálgatása közben megint megtapasztaltam, hogy az új Fagyhalállal egyenlőre baj van. Zuhogott az eső(fél-nyári),én Hómedveprém cumóban dumáltam az utazókocsi vezetőjével és halálra fagytam, ő meg egy laza ingben és csuklyában nevetgélt. Még előtte megpróbáltam odarohanni az útmentén levő óriási kandelláberhez de.. Utána visszatettem a régit,új játék+valódi menedék patch stb és szituáció megismétel. Eredmény: 1. magasabb fps, 2. valószerű, az elvártaknak megfelelő tempó, 3. ott ahol tényleg kellett, már nem csak rajtam volt atombunda.szerk és magyar :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Igen, sajnos csak a kiegészítők fordítása után lesz ez is teljesen kész, most csak annyi magyar belőle, amennyi eddig volt a többiben összesen (13500 sor a 16800-ból).
Honnan lehet egyébként tudni, hogy melyiket igényli a mod? Eddig a Complete Alchemy and Cooking Overhaul-nál és a Perkus Maximus-nál találkoztam USKP/USLEEP javítással. De több helyen is láttam a leírásban, hogy igényli a régi javításokat. Attól függetlenül elmegy az újjal is?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hát ez könnyű már ha jól értem a kérdést, fogod a négy patch-et,USKP,UDGP,UHFP,UDBP(jobb mindnél de az első a lényeg) és kiveszed mellőlük a pipát(MO). Abban a pillanatban megjelennek a piros háromszögek ott, ahol hiányolja az adott plugin az USKP-t mint mester fájlt és.. és a fenti két mod is csak azért kéri,mert azok valójában nem is modok, csak a hozzájuk tartozó pluginnak az USKP patch-ei. Pont a Bijin Warmaidens(USKP)-nél linkelt is a készítője útmutató videót, arra amit írtál. Nekem pluszban még a Dynamic Distant Objects LOD mod is bejelzett de ott a TES5Edit tette az USKP-t a mester fájlává és persze amikor ezt a három plugint megbabráltam már ment is az USLEEP-el.

u.i.: Természetesen amely modoknál mindenképpen ajánlják az USKP-t(de nem tették mester fájlá), annak alapból tökéletesen megfelel az USLEEP. A pluginok 99%-nál mindössze a Skyrim.esm és az Update.esm a mester fájl, ahogy észre vettem.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv!
WARZONES - Assault Attack - Háborús zónák- Ostrom támadás honosítás

Tartalom:
-Kibővíti a Warzones modot
-4 új masszív erőd
-új futár rendszer==> előnyöket ad, ha megölöd a másik fél futárát vagy elolvasod a levelét
-működő ostromágyuk
-taposóaknák
-véletlenszerű táborok és előörsök
-új njk-k: civilek, fanatikusok, parancsnokok stb.
-erősítések harc közben
-mod konfigurációs menüben szinte minden személyreszabható, a teljesítmény problémák is kiküszöbölhetőek
-stb.

Kritérium:
-WARZONES 2015 - Civil Unrest
-SkyUI
-Stable uGridsToLoad
-SKSE

Letöltés:
Magyar(Teljes)
Nexus(Angol)

Jó szórakozást!

UI: Ha lesz időm, akkor hétvégén kirakom az 1. oldalra az új fordításokat.

UI2: Nagyjából megcsináltam az első oldalt. Ha kihagytam valamelyik fordítást írjatok. Szerintem lassan elkezdem Vilját is fordítani.
Egy kérdés hátha tudtok rá válaszolni: Néhány modot mikor be akarok rakni a listába 403-as hibakódot dobál és nem engedi szerkeszteni a hozzászólást. Nem tudom mi lehet a hiba (nem lehet sem url- sem karakterlimit).
Kép:
► Show Spoiler
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Először is nagy köszönet, én különösen köszönöm szépen!! Nem tudtam, hogy mennyire nyomod de e szerint én vagyok lemaradva az alapokkal :oops: Amint végzek a mostaniakkal,egyből neki is fogok állni. 403-as hibakód az az oldal szigorúsága :) de át lehet verni. Valami olyan karakter került be ami éppen nem tetszik neki, vissza kell törölni a szövegből a lehetséges bajos dolgokat és próbálgatni elküldeni a kommentet. Utána ha elküldte, akkor azt szerkesztve meg kell próbálni hozzátenni a törölt szöveget(képet) és újból elküldeni :D Ez csak egy tipp még ha érthetetlenre is sikerült :lol:

u.i.: Ha esetleg lehetne kérni ill. ötletet adni :) akkor a Convenient Horses mod lenne az! Van Translations.txt fájl egy csinos menühöz és néhány dialógus. Ha netán belevágnál akkor feltétlen írj, mert rajta van a must have listámon, ja és jópoFÁK a FÁK!
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull írta:Először is nagy köszönet, én különösen köszönöm szépen!! Nem tudtam, hogy mennyire nyomod de e szerint én vagyok lemaradva az alapokkal :oops: Amint végzek a mostaniakkal,egyből neki is fogok állni. 403-as hibakód az az oldal szigorúsága :) de át lehet verni. Valami olyan karakter került be ami éppen nem tetszik neki, vissza kell törölni a szövegből a lehetséges bajos dolgokat és próbálgatni elküldeni a kommentet. Utána ha elküldte, akkor azt szerkesztve meg kell próbálni hozzátenni a törölt szöveget(képet) és újból elküldeni :D Ez csak egy tipp még ha érthetetlenre is sikerült :lol:

u.i.: Ha esetleg lehetne kérni ill. ötletet adni :) akkor a Convenient Horses mod lenne az! Van Translations.txt fájl egy csinos menühöz és néhány dialógus. Ha netán belevágnál akkor feltétlen írj, mert rajta van a must have listámon, ja és jópoFÁK a FÁK!
Nincs mit. :D Volt egy szabad napom és összedobtam. Ránézek akkor erre a lovas modra is.
Ezek miatt a fórum problémák miatt egyre jobban gondolkodok egy wordpress oldal létrehozásán, viszont rengeteg idő lenne elsajátítani a kezelését és megcsinálni, hogy nézzen is ki valahogy, ezért még jó darabig marad ez a fórum a modlistáknak. :D
UI.: Ha lesz rá időt, akkor meg tudnád nézni, hogy a skyrim tycoon mennyire illene a packodba?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ha már a kinézetről van szó, szerintem jó lenne egy olyan betűtípust választani az első oldalon lévő képekre, amelyekben a magyar betűk is benne vannak. Lehet, hogy csak nekem szúrja a szememet, de szerintem jobban nézne ki, ha egységesek lennének a betűk.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Expanded Towns and Cities v13.6.4 (új verzió)
Kiterjesztett Városok és Falvak

Modular és Complete verzió honosítása egyaránt megtalálható.

A nem fallal körülvett települések méretét növeli meg épületekkel, NJK-kal, és sok más egyébbel.
Angol verzió
Magyar verzió

Eddigi honosításaim gyűjteménye. Részletek a 00-03_kiegeszitok.pdf-ben. Ha hibát észlelsz, jelezd!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Megnézegettem ezt a tycoon modot,videókat is. Konkrétan erről azt írják, hogy túl régi és megtöri a játékodat. További tycoon modok: Trade Routes, Real Estate és a Heljarchen Farm mod. Végül is ugyan az a céljuk,kicsiben nagyban, kereskedelem és gazdálkodás illetve eladható termékek gyártása. Talán az utolsó ami inkább helyhez kötött és eléggé hangulatos is. Azért láttam csak úgy röpködtek az 1000 septimek :) Hogy őszinte legyek, szerepjáték szempontból soha nem követtem ezt a vonalat, inkább mindig a kalandokat kerestem és ami kellett azt elvettem,elloptam vagy elcseréltem ha muszáj volt pedig megvettem. :D Bár, még egyszer mondom az utolsó az aranyos. Végül nézegettem, hogy lenne-e valami értelme is a sex modoknak, aztán találtam egy ehhez a témához kapcsolódó modot. Amolyan bordélyház üzemeltetésről van szó, küldetésekkel. Van hogy estére lányokat kell kiküldened házakhoz megrendelésre vagy épp ilyen jelleggel beszálsz valamelyik fogadó működtetésébe, sőt akár te is munkába állsz :lol: A lányaid egyre jobban fejlődnek stb. Végül is talán mókásabb, mint a sörfőzés vagy a búza termesztés de személy szerint engem a Fagyhalál,a Vadásznak Született,a ZF Elsődleges szükségletek,a SoT,az OBIS,a Warzone kombó adta valószerűség jelleg és kihívás érdekel, ezek a fő felelősei és mozgatói az életnek illetve az életben maradásnak, a szerepjáték élménynek. Az ilyenek, mint a Helgen Újjászületik viszont meg azért is jók, mert NAGYON hangulatosak és bizony jó megpihenni időnként. Azt még hozzá teszem, hogy amit már lefordítottál most nem jut eszembe a címe de a lényege hírdetőtáblákról lehet küldetéseket szerezni, mint a Witcher-ben. Na az igen, a kedvenc modderem munkája és nagyon minőségi, csak valami frissítés gond volt ha jól emlékszem.

u.i.: a minőségi fegyverzet és varászlat modok persze nélkülözhetetlenek de ezek legjobbjai már mind honosítva vannak(+a javítások is), továbbá a vámpír és farkasember,vérmedve vonal is teljesen kipipálva ;) Talán még az olyan fegyverzet és varászlat modok jöhetnek jól, amik izgalamas küldetést is adnak. Egy példát mondok a Baldur's Gate-ből ismert beszélő kard a Lilarcor by InsanitySorrow. Jópofa,vicces 100 sornyi egyedi szöveg ill. beszéd(szétcsapod vele a fejét egy orknak erre:"huúúúúú ez biztos nagyon fájt" stb..

szerk.: majd elfelejtettem a Zsákmányolás és Elhasználódás modot, na e nélkül aztán nincs valószerűség(Witcherben alap), jó mükszik, nincsenek kompatibilitási gondjai, egyszerű és nagyszerű!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Most fogadjátok szeretettel az én ajándékomat Télapóra!



Ultimate Deadly Encounters - Végzetes Találkozások honosítás

Kép

Tartalom:
► Show Spoiler
Kritériumok:
-SKSE 1.7.3 vagy újabb
-SkyUI
-mind a három DLC megléte szükséges
-Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch :!:
-na most ezzel az a baj, hogy le kell venned a magyar Unofficial Skyrim Patch-et(ami ugye be fogja angolosítani a játékodat de egy-két szóval még a mod menüjébe is belerondít) meg a DLCk-ét is és ha valamelyik pluginod igényli a meglétüket akkor ezt: USLEEP használnod kell! Van egy videó is ott a műveletről, igazából max 2 perc az egész nem több. Ezt amúgy is meg kell majd csinálnod ha készen lesz a kiegészítők honosítása.(magyar USLEEP)

Kompatibilitás:
-tapasztalatom szerint amikor bizonyos ellenfél típusok támadnak és ha fenn van az Immersive Armors mod akkor leesik 2-re az fps, mert maga a mod is használja ezt a plugint de könnyen lehet, hogy nálam azért bajos mert hdt modokat használok és a csontváz xml. megpróbálja bemozgatni az ellenfeleket amik viszont nem hdt kompatibilisek és ha elé ha mögé telepítem akkor is felülírják egymást a fájljaik. Szóval én NEM ajánlom külön még feltenni hozzá az IA-t amúgy is benne van és a kovácsnál el tudod készíteni vagy el tudod venni az ellenfelektől, amely részeit beletette a készítő
-részletes lista arról, hogy mely modokkal kell vigyázni illetve erőforrást megtakarítani és mi az ami tiltott mert ütik egymást(ASIS):http://sotrealms.enjin.com/installationsubcompatibility

Használat:
-Nem kell betojni az orbitálisan bazi nagy menütől,azért vannak a készletek hogy egyet kiválasztva már kezdheted is a kalandot(ajánlott minimum a Spártai!)

Jótanács:
-Várd meg a DLCk honosítását(nyilván csak az utolsó simítások vannak már hátra), az után magyarítva lesz az Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch is és így vágj neki majd az igazi kalandnak,mert ez a beépülő hatalmas terjedelmű és a lényeg hogy teljes mértékben ráépül a kiegészítőkre :!:

Letöltés:
-Végzetes Találkozások(teljes mod,nem fogom két kard meg egy seprű miatt egy hét múlva frissíteni és te se szeretnéd állandóan le-fel pakolgatni játék közben)

XP32 Maximum Skeleton Extended - XP32 Maximum Kiterjesztett Csontváz honosítás

Kép

Tartalom:
-a jó modolás alapja egy megfelelő csontváz mod a CTD-k,laggok és egyebek kiküszöbölésére, na ez az a mod
-a menüben beállíthatod, hogy a NJK-én és a te testeden hová kerüljenek a fegyverek+egyből hozzáadja az animációt is szóval nem kell innentől még animációs beépülő sem, ja és mind ezt EGY DARAB GOMB MEGNYOMÁSÁVAL :!:
-alapból az Immersive Animation mod animációit adja hozzá(meg még egy rakat másikat) de te ezt a telepítéskor kicserélheted a Pretty Combat Animations by dualsun animációival, sőt ha ügyes vagy akkor saját kedvenc animációdat is hozzáadhatod(default - helyett) ha esetleg ez az animáció tenger nem lenne elég. Bár én azt mondom, hogy az ember a játék eleje felé csak el tudja dönteni tolvaj-íjász, varázsló vagy karácsonyfa akar e lenni.
-teljes RaceMenu(magyar) támogatás, a lábujjadtól a fejed búbjáig mindent részletesen beállíthatsz
-BBP, TBBP és HDT csontváz gyűrű
-további támogatások:
Body and Phyics Support:
- Breast and Butt Physic [BBP]
- Tender Breast and Butt Physic [TBBP]
- HDT Physics Extension [HDT-PE]
- HDT Skinned Mesh Physics [HDT-SMP]
Mods compatible with support:
- CITRUS
- Deadly Mutilation
- Dual Sheath Redux
- HDT Dragon Tails
- HDT Equipment (Well Fitted option only)
- Nipple Magic (included style option and animations recommended)
- Realistic Ragdolls & Force
- SAM - Shape Atlas for Men
- SOS - Schlongs of Skyrim
- The Joy of Perspective
- UN7B

Kritériumok:
-SKSE 1.7.3 vagy újabb
-SkyUI
-Realistic Ragdolls and Force 1.9
-Fores New Idles in Skyrim 6.1!!!
-NetImmerse Override Standalone 3.4.5
Ajánlott:- RaceMenu 3.4.5 vagy újabb - ez már tartalmazza a NetImmerse Override Standalone 3.4.5 modot

Letöltés:
-magyar(teljes)
-angol

Armored SabreCat Mount - Páncélos kardfogú és farkashátas honosítás

Kép

Tartalom:
- a Fehércsermelynél található istállónál egy ládában találsz egy mágikus furulyát, amivel megidézheted és elküldheted a hátasokat
- kószáknak,ellenállóknak,druidáknak és sötételfeknek ideális választás
- jól néznek ki(bad ass),hang és animáció baró, ugrani nem tudnak(én nem tudtam) de gyorsak és a lónál jobban bírják a durva terepet!

Kritériumok:
- majd a FNIS futtatása

Megjegyzés:
- van egy újabb verziója ennek a modnak(tumbajamba's mounts) ami több állatot ad még hozzá, lefordítom és frissítem a linket ahhoz már KELL a FNIS mod!!! De lényeg ugyan ez marad.

Letöltés:
-magyar
angol

Lámpa követő honosítás

Kép

Tartalom:
- bohókás varászlóknak ideális és mindenképpen passzol azonkívül hogy hasznos
- egy lámpás, egy állólámpa fog követni mindenhová, az első gyorsutazás után magától megjelenik és utána már le se lehet lőni
- nyilván, gondolom én egy Jaxon's Positioner moddal simán elteheted a leltáradba

Kritériumok:
-mind a három DLC megléte szükséges

Letöltés:
-Lámpa követő

Hold and Defend - Tartsd meg és védelmezd honosítás

Tartalom:
- ha elfoglasz egy erődött,barlangot,tábort stb. és van egy rakat harcosod akit ott tudsz hagyni őrnek akkor ott többé nem lesz ellenség leszületés, nem fognak újból benépesülni a helyek ellenféllel. Már ha az embereid meg tudják tartani, mert kivülről még persze jöhet egy ostrom
- figyelem: itt nem helyet néz a mod hanem az emberek számát és erejét!! Tehát ha kipucoltál egy helyet kívül és belül is,akkor az ellenfelek hulláinak a száma szerinti őrséget kell állítanod vagy többet vagy kevesebbet attól függően, hogy milyen erősek az embereid
- Sárkány és Daedra lakta helyeken nem működik továbbá a hamukupacokból újból termelődhetnek az ellenfelek,ekkor(is) riasztani fognak téged

Letöltés:
- magyar(teljes)
- angol

FNIS Sexy Move - FNIS sexy mozgás honosítás

Tartalom:
- igazi női járás(egy rakat) animációk neked és minden nőnek Égkoszorúban
- MKM menü a kényelmes kezelhetőségért

Kritériumok:
-SKSE 1.7.3 vagy újabb
-SkyUI
-FNIS 6.1 !!!

Megjegyzés:
- a régi modot ami az elavult FNIS-hez tartozott Vik fordította, tehát ez az ő fordítása én csak hozzáigazítottam a legfrissebb új verzióhoz

Letöltés:
- magyar(teljes)
- angol

Jó szórakozást és meghitt ünnepet kívánok nektek! :twisted:
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp
Nem győzőm futtatni, hogy mennyire awesome az OBIS, hihetetlenül must have(a SoT imádja hatosával-nyolcasával küldeni őket :D ). Találtam benne egy apróságot, majd elküldöm képes üzenetben.

ignussen
Arissa nagyon ott van a szeren, néha lemarad de szerintem nem az ő hibája csak a SoT miatt három követővel is alig tudok átdöcögni a Zordzuhatagi sírdombon, én futok ha van hova a többiek meg a földön fekszenek :lol: A Kiterjeszthető Követő Szerkezetet használom és az ad egy olyan képességet, hogy hozzám teleportálja a követőimet, ilyen esetekre van és jól is működik persze. Itt, Arissánál is találtam egy kis bibit, majd elküldöm.
Válasz küldése