Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni az egyik angol szójáték lefordításához (DA-Captured plugin)
► Show Spoiler
Előre is köszönöm a segítséget! :D

Más: Kull látom jól belelendültél a fordításba. 8-) Az igazi gyöngyszem modokat pedig valóban nehéz megtalálni a sok "kacat" között, de ne feledjük nem minden not lore friendly mod rossz, pl. a következő fordításnak majd az uchia clan modot akarom elkészíteni, ami elég szépen ki van dolgozva, nem kell ismerni a sorozatot hozzá és remek új képességeket ad (köztük a kedvencemet az időlassítást).
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Köszi Kull, kipróbálom.
Hátha nem vág ki.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hunemperor írta:Köszi Kull, kipróbálom.
Hátha nem vág ki.
Ha kikapcsolod a játékos elleni kivégzőmozgásokat(Violens<-------ebben biztos van ilyen kikapcsolási lehetőség,mert ezt használom ,Dance of Death)játékos csonkítását(Halálos Csonkítás) akkor tuti nem dob ki! Viszont ha nem,akkor meg csak is azon múlik hogy milyen beépülőket használsz,én mindig is használtam HDT testeket és 10-ből 8-szor minimum kivág,könnyen kiderítheted - párszor ölesd meg magad,persze legyen 100%-on a kivégzőmozgás kamera ha ilyenkor CTD akkor amiatt van de sebaj,mert amúgy se jó nézni ha téged darabolnak,nem? :)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp írta:Mint láthatjátok olyan kifejezést kellene találni a tér és idő helyére, aminek az utolsó betűje az "e".
Szerintem a válasz csakis az
► Show Spoiler
lehet. Jól van előre is elnézést kérek ha tévedtem :) 8-)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vik »

Prttp írta:Üdv mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni az egyik angol szójáték lefordításához (DA-Captured plugin)
► Show Spoiler
Nagyon ismerős szöveg, tuti, hogy már találkoztam vele, de még véletlenül sem találom, hogy hol.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Szerintem az Elder Scrolls - Arena-ban találkozhattál vele, ott is benne van: "From the beginning of eternity, To the end of time and space, To the beginning of every end, And the end of every place..."
Itt van az összes találós kérdés a játékból: link

Mellesleg ezt elég nehéz lesz lefordítani, hogy működjön is, inkább egy hasonló magyar találós kérdést kellene a helyére tenni.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Prttp írta:Üdv mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni az egyik angol szójáték lefordításához (DA-Captured plugin)
► Show Spoiler
Előre is köszönöm a segítséget! :D

Más: Kull látom jól belelendültél a fordításba. 8-) Az igazi gyöngyszem modokat pedig valóban nehéz megtalálni a sok "kacat" között, de ne feledjük nem minden not lore friendly mod rossz, pl. a következő fordításnak majd az uchia clan modot akarom elkészíteni, ami elég szépen ki van dolgozva, nem kell ismerni a sorozatot hozzá és remek új képességeket ad (köztük a kedvencemet az időlassítást).
Nem tudom mi a környezet, de szerintem annyira ne ragaszkodj a szó szerinti fordításhoz, elég a környezet. Vedd lazábbra. Bár majd úgyis megrónak érte.
pl.:

Én vagyok az elmúlás eleje,
az egyetlen és elem kezdete,
A Csendes szükséges hangja
az elme végeinek határa.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

ignussen írta:
Prttp írta:Üdv mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni az egyik angol szójáték lefordításához (DA-Captured plugin)
► Show Spoiler
Előre is köszönöm a segítséget! :D

Más: Kull látom jól belelendültél a fordításba. 8-) Az igazi gyöngyszem modokat pedig valóban nehéz megtalálni a sok "kacat" között, de ne feledjük nem minden not lore friendly mod rossz, pl. a következő fordításnak majd az uchia clan modot akarom elkészíteni, ami elég szépen ki van dolgozva, nem kell ismerni a sorozatot hozzá és remek új képességeket ad (köztük a kedvencemet az időlassítást).
Nem tudom mi a környezet, de szerintem annyira ne ragaszkodj a szó szerinti fordításhoz, elég a környezet. Vedd lazábbra. Bár majd úgyis megrónak érte.
pl.:

Én vagyok az elmúlás eleje,
az egyetlen és elem kezdete,
A Csendes szükséges hangja
az elme végeinek határa.
Köszönöm mindenkinek a segítségét! :D
Ignussen teljesen igazad van! A játék környezet, ahogy a szövegekből kivettem, annyiból áll, hogy legyőznek a vámpírok és a lélekcsapda varázslat segítségével egy lélekkőbe zárják a lelked. A lélekkő belsejében pedig egy vámpírral találkozol, aki felajánlja, hogy kiszabadít, ha képes vagy megoldani a rejtvényeit. Volt még egy hasonló poénos:
► Show Spoiler
Ezek a szövegek a dead alternative - captured modból származnak. Még konkrétan nem próbáltam ki élesbe a játékmenetét, de a leírások alapján tetszik benne, hogy ha legyőznek, akkor nem kell visszatöltened, hanem a játék történetének a részévé válik, ahogyan megpróbálsz kiszabadulni a fogságból, majd feltápolódva visszamész szétcsapni közéjük. :D Olyan, mintha egy régi vágású akciófilm főszereplője lennél.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Most éppen a "Halál alternatíva - Pénzt vagy életet" tesztelem,mert várom a csontvázbeépülőmet,szóval majd jelentek.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull írta:Most éppen a "Halál alternatíva - Pénzt vagy életet" tesztelem,mert várom a csontvázbeépülőmet,szóval majd jelentek.
Köszi a tesztelést. :D
Annyit javasolnék, hogy az "Essential Player", azaz Fontos játékos négyzetét ne pipáld ki, mert beakasztja a szkriptet, legalábbis nálam.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp írta:
Kull írta:Most éppen a "Halál alternatíva - Pénzt vagy életet" tesztelem,mert várom a csontvázbeépülőmet,szóval majd jelentek.
Köszi a tesztelést. :D
Annyit javasolnék, hogy az "Essential Player", azaz Fontos játékos négyzetét ne pipáld ki, mert beakasztja a szkriptet, legalábbis nálam.
Én köszi a fordítást és ha jól emlékszem olvastam ezt anno a leírásban.
Más: megnéztem a Frostall-t hogy mi lenne ha...előbb a scripteket néztem,nem nagy ügy talán nagyrészt nem is kell belenyúlni. Aztán megnéztem az esp-t..nézem,nézem aztán elkezdtem szédülni,nézem tovább és elkezdett torzulni a fejem....hát azt kell hogy mondjam brutálisnak tűnik :shock: Már nem csak arról van szó,hogy mennyire tud az ember angolul hanem hogy egyáltalán mihez nyúljon és mihez ne nyúljon hozzá. Lehet hogy nem aludtam ki magamat de ijesztő volt,én most hanyagolom,nem is ajánlom senkinek :? Elvileg egy egyáltalán nem túl húzós MCM és egynéhány tárgy meg figyelmeztetés lenne az egész,hogy "mindjárt halálra fagysz!" vagy "hóvihar közeleg!" vagy "tisztul az ég" vagy "el áll az eső" vagy "teljesen átáztál",ezeket tapasztalja és látja működés közben az ember csak sajnos fordítás ügyileg nem ilyen egyszerűen van tálalva. Most megint csak a PerMa meg az Apocalypse,meg a DLC-k,meg az egyéb dolgok a Pluginoknál jutnak eszembe,döbbenetes munkák!! Le a kalappal!! Úgy érzem én inkább jobb vagyok/leszek tesztelőnek(azért ez is fontos,mármint a beépülők működésének mélyreható ismerete és ebben segíteni másoknak+az izgalmas,érdekes beépülőket megszoktam találni,mindig vannak jó ötleteim :) ) és kisebb-nagyobb szenvedélyből magyarított beépülők magyarítására,a nagy,húzósabb beépülőket amik magasabb szintű szövegértési tudást,szókincset igényelnek(angol), azt meghagyom :D inkább a profiknak.(Prttp,Ignussen,Vik és a többi MorroHun members)
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull!
Belenéztem a Frostfall lengyel fordításába, és van benne szöveg rendesen, de angol szöveggel nem igen találkoztam, tehát simán fordítható kb minden az esp-ben. A fordításoknál is lehetőleg mindig használok még egy fordítást, hogy tudjam mit lehet lefordítani és mit nem. DA - Captured fordításánál olaszt használtam :lol: . A modok fordításához inkább rengeteg idő kell, egy kis józan paraszti ész, a google fordító, a szinonimaszótár és valami jó zeneválogatás :D . Ha lefordítottam az uchia clan modot és feltöltöttem DA-addont, akkor lehet belekezdek a frostfall fordításába a kedvedért, de nem ígérek semmit. :)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vik »

Deathskull írta:Szerintem az Elder Scrolls - Arena-ban találkozhattál vele, ott is benne van: "From the beginning of eternity, To the end of time and space, To the beginning of every end, And the end of every place..."
Igen, rákeresve megtaláltam a neten, de sosem játszottam az Arenával, tehát biztos, hogy nem onnan ismerős.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp!

Totál igazad van,józan ész és sok idő. Meg amióta a végeztem a mod pack-al eléggé dekoncentrált vagyok,szerintem eléggé kimerített,nagy volt a feszkó mert tényleg jóra akartam megcsinálni és hogy hibátlanul menjen ezzel az atombugos Skyrimmal de végül azt mondom megérte. De érdekes amelyik beépülő nagyon tetszik és kívül-belül ismerem azt képes vagyok minőségien magyarítani még ha van benne az általános normális beszédtől idegen téma is,addig gyúrom amíg teljesen össze nem áll. A dekoncentráltságomra visszatérve a nagy kedvenc beépülőmnél(a legeslegelsők között volt,amit azóta is mindig kötelezően használok,a realitás miatt és mert szeretek darabolni :lol: ) a Deadly Mutilation-nál arra nem volt agyam hogy a magát a nevét bepötyögjem egy szótárba,gondoltam Mutilation=Mutálás :) ez aztán jó lesz így hát persze :D ...ráadásul ugye végig ott volt előttem a kép,hogy valójában miről is szól ez a mod-mutálás- :mrgreen: Na mindegy a végeredmény a fontos,jók a magyarítások,maguk a beépülők első osztályúak,nem vertem át senkit.
Nem akartalak rábeszélni a Fagyhalálra de most már le se beszélnélek róla,mert akkor sokakat megharagítanék :evil: ,gondolom. Én majd akkor ránézek a Realistic Needs and D....-ra vagy a Hunterborn-ra de részemről addig mindenképpen ráérősek amíg el nem készülnek a DLC-k,mert akkor akarok egy még húzósabb,"szerepjátékosabb" pack-ot összerakni és addig legalább még tökéletesítenek is egy pár beépülőt,mint az Unlocked Grip amit szívesen beleépítenék.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Death Alternative - Captured ==> Halál Alternatíva - Foglyul ejtve honosítás (Frissítve)

Tartalmak:
-A Death Alternative - Your Money or Your Life alkotója készítette ezt a bővítményt az említett beépülőhöz,
-5 új történeti szálat hoz be:
-Thalmor kihallgatás==> megpróbálják kideríteni, hogy Talos hívő vagy-e, vagy megszöksz vagy bízol a kegyes ítéletben
-Bandita elrablás==> a banditák ketrecbe zárnak és váltságdíjat követelnek érted
-Falmer szolgaság==> Feketevégben szolgaságba döntenek a falmerek, érdempont rendszert tartanak fel és az alapján különböztetnek meg
-Vámpír fogság==> falmerekhez hasonlóan itt is érdempont rendszert tartanak fenn
-és az utolsó történetben, ha legyőz egy nekromanta, akkor egy lélekkőbe zár és csak úgy juthatsz ki, ha megoldod a lélekkő magjának rejtvényeit
-Gondosan meg kell tervezned a kiszabadulásod, tehát használnod kell a készségeid tárgyakat kell gyűjtened, embereket kell az oldaladra állítanod és meggyőznöd és végül jól kell lopakodnod.

Kritérium:
-Death Alternative - Your Money or Your Life v6.1.0 vagy frissebb
-Dawnguard DLC
-Fuz Ro Doh (különben pörgetni kezdi a párbeszédeket)

Fontos megjegyzések:
-ha kezdtél már új játékot a A Death Alternative - Your Money or Your Life beépülővel, akkor végezz az MCM-ben egy kézi regisztrációt
-még nem említettem, de az MCM-ben ki kell kapcsolni a Fontos Játékos opciót, mert szökés közben, ha legyőznek, akkor beakad a szkript(mivel halhatatlan vagy)

Eredeti letöltés: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/54867/?
Magyarítás(tartalmaz minden szükséges fájt): http://data.hu/get/8886521/Death_Altern ... ed_HUN.rar


Death Alternative - Live Another Life Addon ==> Halál Alternatíva - Élj egy másik életet kiegészítő honosítás

Tartalmak:
-A Death Alternative - Your Money or Your Life és a Death Alternative - Captured beépülő történeteit is kiválaszthatod a Live Another Life modon belül.

Kritérium:
-Death Alternative - Your Money or Your Life, legalább v6.1.0
-Death Alternative - Captured, legalább v2.0
-Alternate Start - Live Another Life, legalább v2.5
-És amiket az imént felsorolt beépülők megkövetelnek.

Eredeti letöltés: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/61788/?
Magyarítás(tartalmaz minden szükséges fájt): http://data.hu/get/8884100/Death_Altern ... on_HUN.rar
Jó szórakozást! :D

UI.: Kull
A hunterbornt régebben nézegettem én is, de a hunting guild in skyrim nem kidolgozottabb nála?
Kull/out/

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Az a baj,hogy nem ismerem a Hunting in Skyrim-et csak annyit tudok,hogy a Hunterborn van a legtöbb ismert beépülővel összefűzve,illetőleg kompatibilis velük és a PerMa már éppen eléggé megküldi a Perkfát,nagyon nem kéne még ettől tovább bolygatni,mert ki tudja hogyan-mennyire fog majd jól működni. Szerintem lényegében ugyanazt tudják,vadászat,csapdaállítás,sokrétű lootolás egyebek és küldetések. Köszönet a fordításokért! Csak azt nem értem,hogy akkor minek van benn ha ki kell kapcsolni a Fontos Játékos opciót,mert szétcseszi a helyzetet :?:
Kull/out/

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Bocsánat,csak hogy egyértelmű legyek: én szerintem a Hunterborn a jobb,pláne a többi beépülővel együtt,mint mondjuk a Fagyhalál.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp!

-Jelentem a Kull Mod Pack+még 23 beépülő köztük nem egy atom scriptes+Halál alternatíva - Pénzt vagy életet+Halál alternatíva - Halál Alternatíva - Foglyul ejtve honosítás nagyon,nagyon de nagyon pompásan működik,eszméletlen ;)
-Találtam szépséghibákat a honosításban,a részletes jelentést elküldtem 3 képes privát üzenetben(mert üzenetenként csak 2csatolmány engedélyezett). A párbeszédek kifogástalanok meg amúgy egyébként is,tegnap óta idáig folyamatosan teszteltem.

Más: A Halálos Csonkítás beépülőben a játékos csonkítása tökéletesen,hiba nélkül működik(igazat mondott a készítő),bár csak meg tudnám nektek mutatni amikor egy Ork erődben akkorát kaptam egy harci kalapácsot forgató ork-tól,hogy a 3méterre lévő őrtorony támoszlopának nekicsapódva azon loccsant szét a fejem :)
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull írta:Prttp!

-Jelentem a Kull Mod Pack+még 23 beépülő köztük nem egy atom scriptes+Halál alternatíva - Pénzt vagy életet+Halál alternatíva - Halál Alternatíva - Foglyul ejtve honosítás nagyon,nagyon de nagyon pompásan működik,eszméletlen ;)
-Találtam szépséghibákat a honosításban,a részletes jelentést elküldtem 3 képes privát üzenetben(mert üzenetenként csak 2csatolmány engedélyezett). A párbeszédek kifogástalanok meg amúgy egyébként is,tegnap óta idáig folyamatosan teszteltem.

Más: A Halálos Csonkítás beépülőben a játékos csonkítása tökéletesen,hiba nélkül működik(igazat mondott a készítő),bár csak meg tudnám nektek mutatni amikor egy Ork erődben akkorát kaptam egy harci kalapácsot forgató ork-tól,hogy a 3méterre lévő őrtorony támoszlopának nekicsapódva azon loccsant szét a fejem :)
Köszönöm a tesztelést!
Kijavítottam az általad említett hibákat, viszont egy probléma maradt csak fenn, ahol nem akarta rendesen elfogadni a karaktert pl. nehézség választásnál, ott azért volt, mert egy helyről szedi a szöveget, de mikor behozod a nehézség választó panelt, akkor rendesen kiírja az "ő" betűt. Igazad van a "Captured" beépülő is tett az MCM szövegeihez, ki is javítottam gyorsan, de itt is a szövegei az esp-be voltak elbújtatva (mint az apocalypse mcm-je), így karakterlimitesen, de le lett fordítva.

A Frostfall fordítását is elkezdtem, jelenleg a tutorial szövegeket fordítom. Néztem van hozzá PerMa patch, majd az is sorra kerül. :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hát ha így áll a dolog akkor örülünk és eszméletlen lesz amikor az ítéletidőben pipázgatunk a tábortűz körül(Frostfall) és éhesen(Realistic Needs and D...)várjuk amíg például a farkasunk megjön a vadászatból,mellette biztos hogy nem halunk éhen a vadonban,a lábaid elé fekteti a legyűrt szarvast!! Még készülök pár meglepivel a DLC-k honosítására de a legtöbb mod már megvan. Serana,egyéb vámpírok,farkas-medveember,sárkányok stb. ezek mind a létező legjobb beépülőket kapták,a Hajnalőr erőd felhozására is megvannak az ötleteim ;)
így találtam rá a kis pöcsösre
így találtam rá a kis pöcsösre
kis nagyfejű cukorfalat
kis nagyfejű cukorfalat
így néz ki teljesen kifejlett állapotában,a hozzá készített 4k uncompressed bundatextúrával+normalmaps,kicsit farkasosabb kinézete van,mint az alap Skyrim farkasai  :D
így néz ki teljesen kifejlett állapotában,a hozzá készített 4k uncompressed bundatextúrával+normalmaps,kicsit farkasosabb kinézete van,mint az alap Skyrim farkasai :D
harc közben...
harc közben...
most épp Lydia elé ugrott,hogy megvédje
most épp Lydia elé ugrott,hogy megvédje
vs DeathHound
vs DeathHound
a halott kutya már végleg halott
a halott kutya már végleg halott
meggyőződés és..
meggyőződés és..
..és a diadal:D
..és a diadal:D
nagyfiu02.jpg
Korg.jpg
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

El akartam kezdeni a Realistic Needs and Diseases honosítását hogy egy másik jelentős szelete is meglegyen a képnek de...de találtam egy jobbat ezt ZF Primary Needs,sokkal összetettebb még jobban növeli a szerepjátékos élményt,+animációkkal,kidolgozott többféle étel,ital,drog(alchohol,skooma,egyebek) illetőleg tisztálkodnod is kell mert ha nagyon koszos vagy és szaglasz is,akkor kivernek a városokból,meg még sok egyéb azon felül,hogy tudja mindazt amit a Realistic Needs and Diseases. Most nekiálltam a fordításnak,aztán jön a tesztelés,elleszek egy darabig :)

szerk

Vik! Megtudnád mondani,hogy az Ash Hopper-t (Dragonborn DLC) mire fordítottátok le,mert abból is lehet ételt készíteni! Nem sürgős,mert van 3000 String meg egy Translations fájl és egy rakat script is,csak ha esetleg beugrik akkor jó lenne tudnom,előre is köszi!
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Hamusáskának van fordítva. Az ilyen nevezéktanra a legegyszerűbben az Elder Scrolls lapokon lehet rákeresni, jobb oldalt alul van egy olyan, hogy "Keresés a webtopicsban"
Kull/out/

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Deathskull írta:Hamusáskának van fordítva. Az ilyen nevezéktanra a legegyszerűbben az Elder Scrolls lapokon lehet rákeresni, jobb oldalt alul van egy olyan, hogy "Keresés a webtopicsban"
Köszi!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Jól megszívtam ezzel a ZF Primary Needs-el,mert böhöm nagy,simán van akkora mint a Frostfall,ekkorának én speciel még nem álltam neki(de legalább ezt tudom honosítani),már rojtos a hátsóm,viszont megéri mert üt mint az ipari áram pláne majd a Frostfall-al együtt 8-) Ja és az Elder Scrolls lapok nélkül lehúzhattam volna rolót,mert rengeteg sok minden kell onnan ;)


szerk: Prttp! Nem tudom hogy hol tartasz a Frostfall-al csak van egy olyanja hogy "exposure" points,én ezt "kitettség pontoknak" fordítanám,mert a játékos ugye ki van téve pl az időjárási viszontagságoknak,elemeknek mint eső,havazás,nedvesség,fagy. Azért kellene tudnom,mert igazodnia kell,(legalább is úgy lenne jó) a Frostfall honosításhoz. Konkrétan itt ugye tisztálkodni is kell és fürdés után illetőleg ha Játékos bőrigázik akkor ha van száraz törülköző a cuccok között,azt használva visszaállnak a Frostfall exposure pontjai.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull írta:Jól megszívtam ezzel a ZF Primary Needs-el,mert böhöm nagy,simán van akkora mint a Frostfall,ekkorának én speciel még nem álltam neki(de legalább ezt tudom honosítani),már rojtos a hátsóm,viszont megéri mert üt mint az ipari áram pláne majd a Frostfall-al együtt 8-) Ja és az Elder Scrolls lapok nélkül lehúzhattam volna rolót,mert rengeteg sok minden kell onnan ;)


szerk: Prttp! Nem tudom hogy hol tartasz a Frostfall-al csak van egy olyanja hogy "exposure" points,én ezt "kitettség pontoknak" fordítanám,mert a játékos ugye ki van téve pl az időjárási viszontagságoknak,elemeknek mint eső,havazás,nedvesség,fagy. Azért kellene tudnom,mert igazodnia kell,(legalább is úgy lenne jó) a Frostfall honosításhoz. Konkrétan itt ugye tisztálkodni is kell és fürdés után illetőleg ha Játékos bőrigázik akkor ha van száraz törülköző a cuccok között,azt használva visszaállnak a Frostfall exposure pontjai.
Kull!
Az "exposure" szavat először én is kitettségnek fordítottam, de végül a németek által használt kifejezés jobban tetszett (Unterkühlung), ami a kihűlést jelenti. Az esp fájl fordítása közben vettem észre, hogy mintha lenne még egy konfigurációs menüje a modnak, aminek a szövegeit nem az mcm-ből, hanem ez esp-ből veszi, azt viszont nem tudom, hogy hogyan lehetne előhozni. Tehát ilyen hibakereső és javító ablakokra, játéknehézség leírását tartalmazó felületekre és egyéb leírásokra gondolok, amik szinte betűre pontosan megegyeznek a translate.txt-ben találhatókkal.

UI.: Kitartást a fordításhoz, de nem kell megszakadni, nem teljesítménybérben vagyunk :lol:
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

ZF Primary Needs FINAL (ZF Elsődleges Szükségletek)

Tartalmak:
-ez valószínűleg az egyike a legkomolyabb, szerepjátékos élményt mélyítő beépülőknek
-innentől kezdve szükséged lesz élelemre,italra(legjobb a tiszta víz),pihenésre és még tisztálkodásra is a túléléshez
-belehalhatsz a betegségekbe,mérgezésekbe amit akár a nyers vagy romlott ételek is okozhatnak
-ha huzamosabb ideig nem alszol,akkor halálosan kimerülsz és szintén elér a vég
-időnként fürdened is kell,mert ha sokáig nem tisztálkodsz akkor bűzleni kezdesz és megtámadnak pl.a város lakók
-függőség is kialakulhat(több tényezőtől függően) bizonyos alkoholos italok és édességek fogyasztásakor
-minden tényező járhat bónuszokkal és büntetésekkel egyaránt
-egy időskála szerinti szükségletmérő szabályozza a szükségleteidet,amit az MCM menüben állíthatsz be,többek között
-rengeteg étel-italféleséget lehet kapni szerte a világban és még többet tudsz elkészíteni,melyek egyedi hatással bírnak
-42 új recept,38 egyedi élelem modell támogatott animációkkal
-a plugin által ismert ételt,italt,egyebeket valós formájában animáció kíséretében használhatod és fogyaszthatod el,tehát pl. a Mézfőzde sört előveszi a játékos és jókat kortyolgat belőle vagy éppen a kenyeret majszolja és ez időt vesz igénybe így harc közben már nem lesz olyan egyszerű benyomni az életerő itókát sem
-a betegségek akadályoznak a harcban ezért érdemes gyógyultan csatába menni,mert egy köhécselő játékos elég könnyű préda tud lenni
-többféle módon,különféle szappanok(egyedi hatásokkal) is beszerezhetőek amelyek a tisztálkodáshoz kellenek,száraz törülközővel amik nagyon jól jönnek ha a Frostfall-al játszol
-még igen zord körülmények között is képes vagy vízhez jutni a jég megolvasztásával
-több egyedi animációt is ad a játékhoz és/vagy pl. ha nincs fejszéd egy halom hasogatott fa mellől minden további nélkül felszedheted a tűzifát és lehetne még sorolni....
-a kezelése jól megoldott a kiáltás(varázslatok menü) billentyűvel vagy gombbal gyakorlatilag minden dolgod elvégezheted

Szükséges hozzá:
-SKSE
-SkyUI (MCM menü)
-FNIS (az animációk miatt)
-mind a három DLC (Hearthfire,Dawnguard,Dragonborn)
-Java program a ZF Primary Needs Patcher.jar futtatásához( Skyproc patcher)

Kompatibilitás:
-a telepítéskor van 3 plusz lehetőség:
-1.van egy Expanded Towns and Cities patch ami a vele járó egyedi ételekkel teszi együttműködővé a ZF-et animációk terén
-2.van csapdákat,betegségeket,mérgezéseket veszélyesebbé tévő patch is
-3.a Drinking Fountains of Skyrim plugint teszi még együttműködőbbé
-de a dinamikus Skyproc patcher eleve minden ismert nagyvolumenü pluginnal együttműködővé teszi ezért kompatibilítási problémák nem ismertek,kivéve:Automatic Variants mod

Telepítés:
-letöltöd és telepíted a szokott módon(Mod Organizer használata régóta ajánlott)
-ha nem ismered a Skyproc patcher működését,akkor lapozz egyet vissza a Perkus Maximus Honosításának telepítési útmutatójához
-annyival egészíteném ki,hogy ez minden áron kérni akarja a BOSS-t(nekem rajt sincs a gépemen,mert régóta a megbízhatóbb LOOT-ot használom) de sebaj,gond nélkül működik. Aki még nem találkozott ilyennel,annak spoilerben mellékelek pár képet
► Show Spoiler
-Eredeti letöltés: ZF Primary Needs http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/36898/?
-Magyarítás letöltése(tartalmaz minden szükséges fájlt):

Ajánlás:
-Ha szeretnéd hogy a fogadókban legyen lehetőséged mosdásra,akkor ajánlom
ezt az egyszerű de remek kis beépülőt: Showers in Inns http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/35311/?
-ivókutak világszerte: Drinking Fountains of Skyrim http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/24282/?



Auto Consume Potions (Automatikus Italfelhasználás) Frissítve!

Tartalom:
-Ezzel a beépülővel automatikusan felhasználódnak az életerőt,varázserőt és erőnlétet regeneráló italok,ételek
ha az értékeid eme mod MCM menüjében beállított szint alá csökkennek.

Megjegyzés:
Ha azt akarod,hogy magától bekenje méreggel a fegyveredet pl. az íjad akkor egyszer mérgezz be egy fegyvert így regisztrálja a nálad lévő mérgeket.

-Szükséges hozzá: No Poison Dialogues http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/33916/?

-Magyarítás letöltése(tartalmaz minden szükséges fájlt):
-Eredeti beépülő: Auto Consume Potions http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/51486/?

Jó szórakozást :) !
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Az utolsó modot (Automatikus Italfelhasználás) ma találtam és annyira bejövős és hiánypótló,hogy egyből honosítanom kellett :D Azt elfelejtettem leírni,hogy még a fegyvered is bekeni méreggel a harc előtt ha akarod! Volt még kettő másik is,abból az egyik nagyon futtatott de gagyik,nem működnek. Ez viszont pro ;)
Emlékeztetnék mindenkit,hogy a Halál alternatíva - Pénzt vagy életet - Foglyul ejtve,az Apocalypse és a Perkus Maximus iszonyat hogy mit tudnak,használjátok ki!!
Most elugrok nyaralni egyet,mert nem mostanában voltam és remélem tart még egy darabig ez a fitymaaszaló meleg!
Ha visszajöttem ezzel szeretném folytatni: The Forsworn Legacy
The Forsworn Legacy1.jpg
The Forsworn Legacy2.jpg
Addig is jó munkát,akarom mondani honosítást kívánok mindenkinek 8-)
Császtok!
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A legújabb, v2.1.2 Unofficial Skyrim Patch lefordítva, innen tölthetitek (benne van mindegyik fájl, nem kell az eredeti): https://drive.google.com/file/d/0B5bZ6v ... sp=sharing
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: genndy »

KépKépKép
(most éppen az USKP miatt, de persze jár a köszönet minden modfordítónak!)
Onyl

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Onyl »

Üdv mindenkinek!

Új vagyok a Skyrim modolás téren, bár régen már szórakoztam vele, Nexus Mod Managert és BOSS-t használok csak. Van egy kisebb nagyobb mod kollekcióm így a forumot,
a hivatalos Skyrim Magyarítás oldal pluginjait, a Nexusról, és végül más oldalakról összeszedve. Valaki megosztaná velem a meglévő készletét? 42 modom van jelenleg.
Nagyon megköszönnék egy több ellenséget spawnoltató modot magyarul, ami kompenzálja a 15 követő vs 30 bandita, vagy esetleg több dolgot... :/. Megköszönném!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

ASIS (Automatic Spells, Increased Spawns)

Tartalom:

-a NJK-ek használják a beépülők általi és a vanilla játék hiányzó varázslatait
-a NJK-ek használják az erőnlét,varázserő,életerő italokat
-a NJK-ek használják a beépülők által adott képességeket,perkeket
-növekvő sokasodás,azaz megsokasodnak a "leszületések" ez által mindenfelé több ellenféllel találkozhatsz
-legmagasabb szintű ellenséges AI.,mennél több az általad használt harci,játékmechanikai,varázslatokkal és egyebekkel
kapcsolatos beépülő annál okosabbak és nagyobb tudásúak lesznek a NJK-ek beleértve a követőidet is
-az ellenfeleid ezután tűzön-vízen át követnek,kitanulják a harcmodorodat,szervezetten támadnak,parryngolnak,gyógyítják magukat,mérgezik és bűvölik
a fegyvereiket,kivárnak,lesből csapnak le,nem restek használni a legkeményebb mágiákat és a szintedtől függetlenül
találkozhatsz magas szintű varázstudókkal is
-idegen földrészek-világok rettenetes lényei (pl.Lurker) is lépten-nyomon felbukkanhatnak

Szükséges hozzá:
-SKSE
-SkyUI (MCM menü)
-Java program az ASIS.jar futtatásához( Skyproc patcher)

Telepítés:
-letöltöd és telepíted a szokott módon(Mod Organizer használata régóta ajánlott)
-ha nem ismered a Skyproc patcher működését,akkor lapozz egyet vissza a Perkus Maximus Honosításának telepítési útmutatójához
-Nagyon lényeges,melegen ajánlott beállítások a patchelésnél és játék közben
► Show Spoiler
-új játék indítása erősen ajánlott vagy várakozz beltérben 31 napot!

Eredeti beépülő: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/18436/?
Magyarítás(Tartalmaz minden szükséges fájlt):

Ajánlás:

-ha neked ez így nem elég kemény továbbá szeretnéd,hogy igazán váratlan fordulatokkal gazdagodjon a játékmenet és igazi kihívást akarsz,akkor egymás után tedd fel(felülírja) a következő két beépülőt(kezdésnek talán az első is elég lehetKép) az alap ASIS után és majd csak utána készítsd el az ASIS Patch-et!!
-ASIS Improved INIs: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/53047/?
-ASIS edited INI for Immersive Combat and Gameplay Tweaks(ezt használd: ASIS Edited INI OPTIMIZED!!): http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/62261/?
Onyl

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Onyl »

Nekem a natúr nexus managerben és a boss használatában ki merül a modolási tehetségem. Ezeknek a fullos programoknak a ránézése is kétségbeejtők. :/
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Frostfall - Fagyhalál honosítás

Tartalom:
-Bevezeti a kihűlési és átázási (nedvesség) rendszert
-Megfelelően kell öltözködnöd és felkészültnek kell lenned
-Gyűjthetsz fát, követ, amivel favágó fejszét, cserző állványt, tábortüzet és különböző sátrakat és hálózsákot készíthetsz
-A Viselet rendszerrel minden felszerelésednek saját kihűlés védelme lesz (még modokból vett páncéloknak is!)
-Rang rendszer, ami leírja, hogy mennyire vagy felkészült
-MCM-el teljesen személyre szabható, de vannak előre beállított profilok is (Könnyített, klasszikus és kőkemény)
-Ha nincs fent a SkyUI, akkor is hozzáférhetsz a tippekhez és konfigurációhoz az egyik túlélő lépességet használva
-Még lehetne sorolni, de a vélemények alapján nagyon hangulatossá teszi a játékot.

Telepítés:
-Tartalmaz minden szükséges fájlt, a szokásos módon.

Eredeti letöltés: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/11163/?
Magyarítás letöltése (tartalmaz minden szükséges fájlt): http://data.hu/get/8909294/Frostfall_-_ ... al_HUN.rar

Jó szórakozást!

UI: Kull remélem le fog fagyasztani ez a mod a 45 fokos hőségben :lol: . Viccet félretéve, majd tudnád tesztelni ezt is? :D Annyit tudok, hogy néhány súgó tippnek levágta a végét, mert nem fért ki, de azt majd később javítom. Így is teljesen felidegesített, hogy 1. az esp-t úgy írta meg chesko, hogy mcm menü nélkül is használható és konfigurálható legyen a mod, 2. az mcm-be olyan szintű hibaelhárítási és súgó támogatást tett be, hogy csak néztem és nem szabadott elcsúsznom még tesvtranslatorral sem nagyon, mert nem írta ki a tipp és egyéb felirat szövegeket. Igazi maximalista lehet ez az ember. :)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Onyl írta:Nekem a natúr nexus managerben és a boss használatában ki merül a modolási tehetségem. Ezeknek a fullos programoknak a ránézése is kétségbeejtők. :/
Linkelek neked két profi manust akiknek külön-külön egész sorozata van Mod Organizer tutorial-ból és 2óra videózás után a kisujjadban lesz a leghúzósabb modok felrakása is,angolul NEM kell tudnod!! Továbbá légy oly jó és az ilyen jellegű kérdéseidet,észrevételeidet itt tedd közzé,mert a jelen téma(topic) teljesen más tartalmak miatt lett létrehozva!!

Gopher:
Michael Gamer Poets:


Prttp: köszönjük szépenKépKépKép és most akkor neki is látok a tesztelésnek,húzós lesz a felrakás,mert sok mindent újra kell raknom+újra patchelni(ez még hagyján)!
Az utóiratoddal kapcsolatban megjegyezném,hogy én már ránézésre megmondtam(ahogy korábban már ki is fejtettem) ez a mod meghaladja az agykapacitásomat :lol: De ha már itt tartunk megnézhetnéd ezt is: Real Shelter-Frostfall Tents (v2.6),jóformán egy jó tucat mondat az egész,szigorúan semmi több de egyszerűen nem értem hogy hogyan kell fordítani,tehát hogy kinek-minek milyen szám/személyben mennek a szövegek("I am going inside of FFS" vagy "I Am Enabling Rain" stb.) Azért nagyon fontos ez a beépülő,mert enélkül beesik(olyan mintha kint lennél a szabad ég alatt) az eső és a hó a sátorba és az nagyon gagyi!
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull!
Megnéztem, amit mondtál.
1. Frostfall perma patch-t elfelejtettem lefordítani, így most pótolom:
http://data.hu/get/8911285/12_FF_HUN.rar
Annyit érdemes tudni róla, hogy a szövegek alapján hozzátesz egy 3 szintes perket, aminek a fejlesztésével egyre több fát tudsz gyűjteni, valamint ebben nem vagyok biztos, de szerintem össze van kötve a vándor készség az alkalmazkodással, így nem 5 szintenként, hanem 10 skill szintenként mennek az 1%-os kihűlés ellenállások.
2. Real Shelter - Full Release - Valódi menedékek honosítás (kell hozzá tesv edit és skse)
Eredeti letöltés: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/52612/?
Magyarítás (tartalmaz mindent): http://data.hu/get/8911287/Real_Shelter ... se_HUN.rar
3. Real Shelter-Frostfall Tents (v2.6)
Eredeti letöltés: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/60362/?
Magyarítás (tartalmaz mindent): http://data.hu/get/8911286/Frostfall_Te ... on_HUN.rar
Belenéztem a szkriptbe és a játékban is nézegettem, de szerintem az általad említett mondatok nem jelennek meg. Ha meg is jelennek, akkor fogalmam sincs mi lenne a helyes fordítás pl egy ilyennél: I delete myself. - Törlöm magam :lol:

A modpackoddal kapcsolatban lenne egy javaslatom:
Még nem próbáltam a packot, de a leírásaid alapján főként a vérfarkas vonalra mentél rá és arra gondoltam, hogy majd lefordítok néhány vámpír overhaul modot is pl better vampire vagy royal bloodline, így lenne egy alternatíva is az eredeti mellett azoknak, akik a vámpír vonalat kedvelik jobban.
Majd írj rám, hogy miket lenne még érdemes lefordítani, amit beraknál a csomagba és mire kijön a dlc-k magyarítása lenne egy brutális mod csomag, ami teljesen magyar lenne. Nézegettem a nexust és találtam néhány érdekességet, amit lehet, hogy lefordítok:
PermArchery - An addon for Perma - Átdolgozza a távolsági fegyverek készséget.
Elemental Arrows - Jól kinéző, különböző hatásokkal ellátott elementális nyilak.
Skyfall Estate - Buildable Edition - Lakás építés
Lakeview Extended - Hearthfire - Lakás vagy város építés
Távoli terveimben még mindig szerepel a build your own house, uchiha clan és a selena kate modok lefordítása.

Ignussen rám írt, hogy benne lenne egy nagyobb fordításban, majd ha lesz kedvünk és erőnk kitalálhatnánk mit fordítsunk le közösen. Ignussen jelenleg a Helgen reborn beépülőn dolgozik.

UI.: Egy olyan kérdésem lenne, hogy szerinted az Immersive Citizens - AI Overhaul mennyire ütközhet az ASIS moddal?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Most előzetesbe csak egy-két dolog,mert épp nagy melóban vagyok:

-a Fagyhalál remek,színvonalas lett a honosítás bravó! Nem találtam benne hibát de még nem végeztem a teljes átnézéssel(el fogom küldeni az észrevételeimet),viszont azt tudom,hogy élőben nagyon adja,jól pörög,jók a kiírások,gyors,gyors és gyors. Azonnal keni-vágja azt beépülőrengeteget amit felnyomtam még a mod pack mellé :mrgreen: Ja és na ná hogy kompatibilis a ZF Elsődleges Szükségletekkel,ez volt az első amit kipróbáltam :) csak egy rövid story:
-a Valtheim tornyoknál kiirtottam a banditákat,közben teljesen átáztam és meg is éheztem. Nekiálltam falatozni,majd lefojtottam a kaját egy ütős árpateával és utána lefürödtem a kristálytiszta vizű folyóban. Épp törülköztem(visszakaptam a teljes kihűlés pontokat),amikor a banditavezér akit korábban sehol nem leltem,fejbe vágott,én elájultam ő meg kirabolt. Nem messze a hegyoldaldalban tértem magamhoz,éppen arra járt egy a Télvári Akadémiára igyekvő tanonc,aki adott némi ételt és egy tőrt. Visszaindultam a toronyba,útközben kizsebeltem a halott banditákat egyiküknél volt egy kőrisfából készült hosszú íj,majd ezzel tarkón lőttem a tornyokat összekötő hídon lófráló banditavezért,aki megbicsaklott majd lezuhant a hídról és a szörnyethalt. Odamentem,átkutattam és lám mi volt nála....a tőlem lopott holmi :lol:
-a Fagyhalál beangolosította a Vándor képességek egy részét,gondolom a PerMa patch ezt is javítja...
-vámpíros beépülőnek ezt mindenképpen beajánlanám: DVA Dynamic Vampire Appearance http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/41634/? a better vampire mellé persze
-a legtöbb értelmét messze ennek a modnak látom,mint lakhely: Live Anywhere - Constructible Shacks http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/61752/?
-Serana már megoldva
-a Hajnalőr erőd felhozására ezt gondoltam: Glorious Fort Dawnguard http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/52340/? (vámpírkínzókamra és egyebek)
-ezzel meg a látványt húznám fel: EotW Dawnguard DLC Textures Remastered http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/51947/?
-az íjászattal és távolsági fegyverekkel kapcsolatos beépülőket hagyjátok csak rám,megoldom :D :D :D
-az Immersive Citizens - AI Overhaul minden további nélkül mükszik az ASIS-al,kicsit jobb is lesz vele,amint látom baromi jó kis beépülő!

ui:Ja és köszi az igazi fedelet és a sátrat!!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Nock to Tip :twisted: Honosítás
► Show Spoiler
Tartalom:

-ez egy komplett íjászat nagyjavítás beépülő
-számszeríjak,íjak és nyilak
-sokféle új íjat ad a játékhoz,közülük nem egy igen csak brutális de szigorúan lore friendly
-kapsz egy íj/nyílkészítő képességet,ezzel csak úgy mint a Fagyhalál beépülőben a vadonban is készíthetsz fegyvert
-saját íjkészítős egyedi nyilak,élethű forgás,nagyobb ütőerő,gyorsabb sebesség stb,mindezt neked kell elkészíteni a sokféle kellékből
-a kellékek megvásárolhatóak,elkészíthetőek és a találhatsz a NJK-nél főleg banditáknál
-új élethűbb íjmegfeszítés animáció
-egyedi több Fontos íjak készítése,régiek újra húrozása,új erősebb ideggel felszerelése,ezeket az íjakat nehezebb is lesz felajzani
-speciális Sárkányölő nyíl készítése
-három nyíl egyszerre való kilövése,mindezekhez és sok minden máshoz még, magas távolsági fegyver és kovácsolás készség szükséges
-kezdésnek A Részeg Vadászban találsz íjkészítő munkapadot,itt találod az "íjkészítés útközben (Kiáltást)varázslat"-ot,aztán később érdemes lesz felkeresni a Magányvára Nyílkészítőt is(kicsit komolyabb cuccai vannak),a többi helyszín és rejtett tárgy várja hogy felfedezd

Telepítés:
-letöltöd és telepíted a szokott módon(Mod Organizer használata régóta ajánlott)

Megjegyzés:

-cseréljétek le a Realistic Ragdols and Force-ot vagy is ezen belül váltsatok a high force-ra ha csak nem éppen ezt használjátok,nem fogjátok megbánni! :)
-ha játszol a Fagyhalál(Frostfall)beépülővel,akkor a Nock to Tip-et előtte tedd fel,mert a Fagyhalálnak felül kell írnia a survival scriptet!!
-van két könyv is amit megtalálhatsz a világban,ezeket nem fordíto(tta)m le,mert nem láttam értelmét. Az egyik arról zagyvál,hogy találj ki valami awesome storyt az egyik brutál íjhoz,aztán küld el a NEXUS.COM-ra és a legjobb story bekerül a bla bla bla...,a másik meg egy a Nirn gyökérrel :mrgreen: kapcsolatos storyról szól.


Eredeti beépülő: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/65317/?
Magyarítás letöltése(Tartalmaz minden szükséges fájlt):


Nock to Tip Perkus Maximus Patch

Tartalom: Kiegészítő a Nock to Tip beépülőhöz

Eredeti beépülő: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/59257/?
Magyarítás letöltése(Tartalmaz minden szükséges fájlt):

Megjegyzés: -új PatchusMaximus készítése szükséges hozzá,különben angol marad!!
-megtaláltam az egyik keményebb rejtett íjat,ugyanis majdnem mellette tértem magamhoz :lol: ,itt van:
► Show Spoiler
Jó szórakozást!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp: -jelentem a Vándor visszaállt magyarra a Fagyhalál PerMa Patch után.
-látom a levágott szövegeket pl. a Menedék magyarázatánál amikor le akarok feküdni a sátramban de szerintem teljesen elmond mindent(ameddig látni a szöveget) egyáltalán nem kéne,hogy folytatódjon. Szerintem hagyni kéne ilyen esetben a szó szerinti teljes fordítást,mert a lényeg rövidebben,velősen is elmondható és szerintem ettől még csak jobb is lesz nem pedig hiányos vagy akármi!
-a tárgyak,kellékek,egyebek,a funkciók első osztályúan vannak lefordítva és persze minden működik is ahogy kell.
-a Real Shelter megint egy újabb verzió amit honosítottál,mert több az opció a patchelésnél és most már a Mighty villámai is működnek ha bentről figyeled a tomboló zivatart.(az új sátor moddal persze)
-szerintem mostanság nagyon elégedettek lehetünk azt hiszem, illetve azok akik idelátogatnak a fórumra :)
-egyébként nem mentem rá direktben a farkasember témára csak pótoltam egy nagy hiányosságot. Az igazi változást,a meglepetéseket,a soha nem látott kiszámíthatatlan történéseket a Mod Pack egyvelege adja,megtoldva ezzel-azzal és bepatchelve az ASIS-al. Vadászok harcolnak a vidéken vámpírok hordáival,Stendarr vigyázói úton útfélen irtják a Dremorákat akik gyakran zaklatják az utazókat,Falmerek rontanak rá a bozótosokból a gyanútlan vándorokra,Ash Spawn-ok garázdálkodnak Fenyvespatak környékén akikkel szemben 3-4 ember is gyakran nagyon kevés és menekülni kell,sárkányok ostromolják a városokat,a vámpírok úgyszintén akiknek 20-as szint alatt nem érdemes bemerészkedni a búvóhelyeikre még követőkkel sem és közben ugye most bejött az éhezés,a kiszáradás,a kimerülés,a kihűlés állandó veszélye is+tisztálkodni is kell. A Magával Ragadó Őrjáratok is sokszor igencsak jókor járnak jó fele,a Hajnalőrök vámpírvadászai vagy bármely frakció városi őrsége. Tapasztalatból mondom,hogy nem gyenge a helyzet,arról meg hogy mekkora visszacsatolások vannak abban hogy miként-mivé-hogyan fejleszted a karaktert még nem is beszéltem...
havas tájon..
havas tájon..
..üzemel a nagy bőrsátor,bár a prém melegebb..
..üzemel a nagy bőrsátor,bár a prém melegebb..
..esőben viszont jobb,mert vízhatlan..
..esőben viszont jobb,mert vízhatlan..
..bentről is jól látszik a villámlás az FF sátorral..
..bentről is jól látszik a villámlás az FF sátorral..
..jól működik az igazi fedél a JK modokkal is..
..jól működik az igazi fedél a JK modokkal is..
..vagy egy szimpla kapu boltív alatt
..vagy egy szimpla kapu boltív alatt
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Készíthető és elhelyezhető hálózsák

Tartalom:
-ez egy remek és egyben fontos kiegészítő a túléléshez
-bizonyos helyeken nem tudod felhúzni a sátrat,mert nem lehet és nem is kell ha pl.egy útvesztőben vagy barlangban kezdesz nagyon kimerülni
-maradhat a lovon a meglehetősen nehéz sátor,mert elég ez a frankó,könnyű(2.5kg) hálózsák és már le is tudsz pihenni,a tűz mellett a szabadban vagy egy védett búvóhelyen
-azért kerestem és találtam rá erre a modra,mert ugyan jól felszerelkezve indultam el egy küldetésre de hosszú volt az odaút is és ezért az útvesztő felénél már nagyon kimerült voltam,az üres koporsó meg nem nekem való alvóhely
-NAGYON FONTOS,hogy csak akkor jelenik meg a cserzőállványon ha van nálad medvebőr(akármilyen) vagy Kardfogú Hóprém

Telepítés:
-letöltöd és telepíted a szokott módon

eredeti beépülő: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/19943/?
Magyarítás letöltése(Tartalmaz minden szükséges fájlt):
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp: az Immersive Citizen egyenlőre,azaz egy jó ideig felejtős,kipróbáltam,teszteltem,súlyos gondok vannak vele és az ASIS-al nincs gond de ezekkel viszont mind:
► Show Spoiler

na most ha a két fő és egyéb város módosító beépülőkkel nem működik akkor mit sem ér az egész. Továbbá azt kell mondjam,hogy nekem fent vannak azok a beépülők,amikből "kilopta" a pluginokat(Inconsequential NPCs<---ez jó lenne magyarul,Ha a vámpírok támadnak,Fuss az életedért stb.) és ezek az ASIS-al bőven hozzák eme mod által adott szintet a leírások és a videók alapján,leszámítva beépülését-rejtőzését a lázadóknak és vámpíroknak.

más: a Nedves és Hideg beépülőben van ez a vízforma opció és nem enged rámenni,nem válik elérhetővé se így se úgy,mi lehet ez a funkció?
► Show Spoiler
- hozzáteszem se a Fagyhalállal se nélküle nem elérhető.
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Az Immersive Citizen miatt újratelepítést kellett csinálnom, ott súlyos gondok vannak. Pedig nekem egyik felsorolt mod sincs, így valszeg közel sem teljes a lista. Legjobb lenne, ha egy időre visszavonnák.
Az Inconsequential NPCs egy bevált mod, de eddig csak az angolul tudók tudták használni, tehát tényleg hasznosabb lenne.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull!
Először is köszi a fordításokat. A nedves és hideg beépülő magyarítását a Vik féle magyarításból vettem át, így csak 1-2 mondatot és feliratot kellet lefordítanom (hasonlóan, mint ahogy deathskul tett az uskp magyarítás frissítésénél). Talán annyit tudok javasolni, hogy egy tiszta mentéssel és profillal (hogy ne kelljen kidobni az eddigi patch fájlokat) angol nyelven próbáld meg.
Most időhiánnyal küzdök, de akkor elkezdem az Inconsequential NPCs-t fordítani, ha senki nem vágott még bele.
Tesztelni a játékot nem szoktam, csak annyit, hogy rendesen megjelennek-e a fordított szövegek. Majd, amikor kijön a dlc magyarítás és elkészül a teljesen lemagyarított és kibővített modpack, akkor beletolok legalább 500 órát :D.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

When Vampires Attack - Ha a vámpírok támadnak - legfrissebb verzió honosítása

Tartalom:
-Vámpírtámadás esetén a NJK-ek a közeli fogadóba vagy épületekbe menekülnek, hogy túléljék a támadást, kivéve az őrséget.
-MCM menü a nyomon követéshez,alakításhoz

Telepítés:
-letöltöd és telepíted a szokott módon,természetesen a Dawnguard DLC szükséges hozzá

eredeti mod: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/28235/?
magyarítás(Tartalmaz minden szükséges fájlt):


Run For Your Lives - Fuss az életedért - legfrissebb verzió honosítása

Tartalom:
-Sárkánytámadás esetén a NJK-ek a közeli fogadóba vagy épületekbe menekülnek, hogy túléljék a támadást, kivéve az őrséget.
-MCM menü a nyomon követéshez,alakításhoz

Telepítés:
-letöltöd és telepíted a szokott módon

eredeti mod: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/23906/?
magyarítás(Tartalmaz minden szükséges fájlt):


DVA Dynamic Vampire Appearance - DVK Dinamikus Vámpír Külső honosítása

Tartalom:
-az átváltozási fázisok szerint,ahogy telnek a napok egyre jobban torzul el a játékos arca(is) míg eléri a teljes átváltozást
-új minőségi,ijesztőbb vámpírarcok
-vérben forgó szemek harcközben
-véres ajkak táplálkozás után
-sötétben(ragadozó látás mod használata) sárgán izzó szemek
-MCM menü

Telepítés:
-letöltöd és telepíted a szokott módon,természetesen a Dawnguard DLC szükséges hozzá

eredeti mod: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/41634/?
magyarítás(Tartalmaz minden szükséges fájlt):

Amazing Follower Tweaks - Csodálatos Követő Fogások honosítása

Tartalom:
-követő nagyjavítás
-ami biztos,hogy a népszerűbb UFO-nál messze jobban funkcionál(eleve magára az alapfunkciójára értve),az UFO mehet a lomtárba
-amitől egyedibb más követő modoknál legalább is ebben a formában:
-orgazdaság(követő cuccainak gyors eladása)
-a követő tábortver(ezt a szót a mohácsi csata történeti leírásából vettem,mikor a magyar előőrs lerohanta az éppen tábortverő törököket)
-farkas/medveember,vámpír/vámpír úr(vagy nagyúr)-rá változtathatod a követődet és azt is megszabhatod,hogy mikor változzon át ami igen csak hasznosan és jól működik
-átváltozáskor egyedi követő képességek,varázslatok,adottságok
-követő szintlépésének kézi vezérlése,perk pontok elosztása stb.
-egyéni küzdő stílus beállítása
-ami miatt egyedül nekem ez kellett az a több állatkövető engedélyezése
-tétlenségek,pózolás
-pihenés
-egyedi öltözékek viselése városban,vadonban,harcközben stb.
-málha hordása
-egyedi viselkedés konfigurálása
-egyedi lopakodó mód
-megszállás(vámpírként)
-egyedi utasítások és még lehetne sorolni

Megjegyzés:
-amit még tud de mégse: nem tudom ki szokott azzal foglalkozni,hogy varázslatokat tanítson a követőinek de itt azt is lehet nem éppen általános módon csak nem nekem,ugyanis a Perkus Maximus úgy átvariálja a varázslatokat,hogy ez a plugin nem ismeri fel csak néhányat ami megmaradt vanilla-nak
-ami még fontos,hogy kapni fogsz figyelmeztető üzeneteket amikor valakit követőddé akarsz tenni de NEM KELL VELE FOGLALKOZNI,mert nekem Lydiát és a farkasomat is olyan követőnek jelölte akit amúgy is felcsíphetnék(és ez igaz is) csak naná hogy azt akarom,hogy az AFT kezelje vagy például egy másik pluginból vett követőt FONTOSNAK,KÜLDETÉST ADÓNAK nézett,szóval nyugodtan lehet használni és nem kell megijedni a figyelmeztetésektől
-a szabálykönyvet érdemes átnézni,mert van benne egy igen jó "párbeszéd feljavító beépülő" ajánlás(jobb szöveg láthatóság)
-lényegében semmi extrát nem kell elvárni,ez egy követő nagyjavítás ami már kielégítően működik és pont

Ajánlás:
-ha egy Halálkopót követőddé akarsz tenni akkor ezt ki ne merjed hagyni(meg amúgy se,mert szó szerint állati): Death Hound HD http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/65033/?

Telepítés:
-letöltöd és telepíted a szokott módon

eredeti mod: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/15524/?
magyarítás(Tartalmaz minden szükséges fájlt):

UI: -HA valahol-valamiben hibát találtok(bármilyen kicsi,zavaró) és szóltok akkor nem leszek rest, kijavítom de most neki fogok állni a aMidianborn(teljes),Weapon and Armor fix Remade és a lovas pluginnak,na ezek patchestül mindenestül kb. 10 nagy kiterjedésű :? beépülőt jelentenek,szóval jó időre elfogok tűnni a süllyesztőben!! :shock: Ha valamelyik mesterúr bevállalná a BETTER VAMPIRES-t az bizony jó lenne,mert igen nagy durranás és mozaik egyik utolsó hiányzó nagy darabja(nem kicsi :) )!
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Prttp írta:Kull!
Először is köszi a fordításokat. A nedves és hideg beépülő magyarítását a Vik féle magyarításból vettem át, így csak 1-2 mondatot és feliratot kellet lefordítanom (hasonlóan, mint ahogy deathskul tett az uskp magyarítás frissítésénél). Talán annyit tudok javasolni, hogy egy tiszta mentéssel és profillal (hogy ne kelljen kidobni az eddigi patch fájlokat) angol nyelven próbáld meg.
Most időhiánnyal küzdök, de akkor elkezdem az Inconsequential NPCs-t fordítani, ha senki nem vágott még bele.
Tesztelni a játékot nem szoktam, csak annyit, hogy rendesen megjelennek-e a fordított szövegek. Majd, amikor kijön a dlc magyarítás és elkészül a teljesen lemagyarított és kibővített modpack, akkor beletolok legalább 500 órát :D.
Már honosítottam, Kull-t kértem meg, hogy lektorálja. Bocsi érte. Amint átnézi, elérhető lesz.
A tesztelési idő tényleg elég húzós. Az hogy minden verzió megjelenjen, mielőtt feltöltöm, szinte lehetetlen. Így azt javallom, hogy ha valaki hibát talál írjon a fordítónak és az javítani fogja. Én örülnék, ha kapnék ilyen visszajelzést.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Useful Dogs - Hasznos Kutyák honosítás

Tartalom:
-elküldheted a kedvencedet,hogy keressen neked élelmet,fegyvert,kulcsokat,öltözéket,akármit akár egy útvesztőt is átkutat a cuccokért és mindent megtesz a siker érdekében
-jól működik kipróbáltam,nekem 4 farkas követőm van más-más pluginokból és nagy segítségek a vadonban is

Telepítés:
-telepíted a szokott módon

eredeti mod: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/64021/?
magyarítás(Tartalmaz minden szükséges fájlt):


Hearth Breaker - Szívkitépő honosítás

Tartalom:
-puszta kézzel kitudod tépni az ellenfeleid szívét ha a kivéreztetés állapotában vannak(térdre rogynak)
-MCM menü egyéb plusz dolgokkal
-abban az esetben ha már használod ezt a modot akkor itt is,mint a Halálos Csonkítás modnál csak akkor lesz teljesen magyar ha új játékot kezdesz vagy ha uninstallálod(az angolt) és csinálsz egy tiszta mentést

Telepítés:
-telepíted a szokott módon
-Dragonborn DLC szükséges

eredeti mod: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/32598/?
magyarítás(Tartalmaz minden szükséges fájlt):


Extensible Follower Framework - Kiterjeszthető Követő Szerkezet honosítás

Tartalom:
-talán mondhatom,hogy a legprofibban kivitelezett követő nagyjavítás(az AFT-vel fej-fej mellett,az igények döntenek, mondjuk így)
-megnéztem és az eddig általam összegubizott vagy éppen véres veríték árán megszerzett kegyetlen brutális Perkus Maximus-Apocalypse varázslatokat is simán meglehet tanítani a követőknek :twisted: :twisted: :twisted: ,amihez még alacsony a tudása azt addig nem süti el míg el nem éri a szükséges követelményeket
-viszont amihez már elég a tudása, na azt keményen beveti(ezt más beépülő-követő nagyjavítás biztos nem tudja) ha valakit érdekel ez a téma annak ez nagy jutalom
-100 követő
-az MCM menüben lehet konfigurálni a dolgokat és aki a célkeresztedben van azt"javíthatod" ha baj van és a kényszerített toborzással pedig bárkit a követőddé tehetsz
-egyedi küzdő stílus
-ami eddig nem nagyon volt: elküldheted a követőidet,hogy keressenek és hozzanak neked cuccokat(szinte mindent),gyűjtögessenek gyógynövényeket stb..
-követő fontosságának beállítása
-részletes állapot áttekintés
-pihenés és egyéb lehetőségek
-kifogástalan működés
-viselkedés beállítása
-öltözködés
-felszerelés állítása a testen
-Kiáltások(össztűz,teleportálások...)

Telepítés:
-telepíted a szokott módon

Megjegyzés:
-ha varázslatokat akarsz tanítani a követődnek akkor NE az ALAPÉRTELMEZETT(kormányvezérlés) hanem a KLASSZIKUS beállítást kell használni,mert kitapasztaltam hogy csak így tanítja meg a varázslatot
-az ALAPÉRTELMEZETT(kormányvezérlés) rendszerbeállítás nagyon jópofa,érdekes újítás de nagyon kötődik a SkyUI-hoz,ezért mindenképpen a Vik általi magyar ajánlott,különben néhány szó beangolosodik vagy használd a KLASSZIKUS beállítást

eredeti mod: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/12933/?
magyarítás(Tartalmaz minden szükséges fájlt):
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv!
Köszi a fordításokat!
Elkezdem a better vampire 7.0 modot.
UI: Kijött a skyui 5.0 :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp írta:Üdv!
Köszi a fordításokat!
Elkezdem a better vampire 7.0 modot.
UI: Kijött a skyui 5.0 :D
Előre is köszönjük szépen és jó munkát,sok türelmet! De az ötletekből még nem fogytam ki :) ez Extended Encounters nálam régóta alap,konkrétan nem tudom viszont úgy sejtem talán nem túl nagy de annál fontosabb és ha már itt tartunk tegnap éjcaka végeztem az átnézésével Ignussen Jelentéktelen NJK-vel és atom,hatalmasat dob"szociális" téren a játékon(must have). Most ma, belefogtam a nagy melóba amiről dumáltam,nem lesz nehéz mert az Elder Scrolls Lapok mindenben segít de ez most tényleg rengeteg sok cucc,szóval most ez van/lesz
► Show Spoiler
:D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

SkyUI_5_0 Honosítás(Frissítve!)

Tartalom:
-A SkyUI egy olyan beépülő, amelynek az a célja, hogy fejlessze a Skyrim felhasználói felületét, megkönnyítse az egér és a billentyűzet
használatát, és jobban kihasználja a rendelkezésre álló helyet a képernyőn, illetve jobban is nézzen ki az egész.

Szükséges hozzá:
-SKSE 1.7.3 vagy újabb!!

Megjegyzés:
-csak Vik magyarítását kellett hozzáigazítanom,szerencsére 1-2 dologtól eltekintve minden ugyan az maradt(a script fordítások is rendben vannak)

Telepítés:
-letöltöd és telepíted a szokott módon

eredeti mod: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/3863/?
magyarítás(Tartalmaz minden szükséges fájlt):
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Sleeping Encounters - Alvó Találkozások Honosítás

Tartalom:
-most már alvás,pihenés közben is rajtad üthetnek az ellenségek,kivéve a saját otthonodban egy városban
-fogadókban,barlangokban,útvesztőkben akár még a Télvári akadémián,sőt bárhol-bármilyen egyéb helyen
-6 biztonságos helyszínt meg tudsz jelölni a világban,ahol nyugodtan,biztonságban aludhatsz pl. valamilyen egyedi játékos ház,otthon
-MCM,egyebek
-jó ötlet volt,hogy együtt működik pl a ZF Elsődleges Szükségletekkel,mert időbe(animáció) telik amíg feltápászkodsz az ágyból és felöltözöl ill magadhoz térsz(közben már megtámadnak,beállítástól függően) de ha nem használod ezt a modot és nincs felkelés-lefekvés animáció,arra az esetre is kitalált egy igen jó dolgot a készítő

Telepítés:
-letöltöd és telepíted a szokott módon

eredeti mod: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/49307/?
magyarítás(Tartalmaz minden szükséges fájlt):

Ajánlás:
-Ezt a plugint mindenképpen ajánlom,ezután már ha menekülni kényszerülsz és pl egy fogadóban keresel menedéket akkor üldözőbe vesznek és utánad mennek de akár egy útvesztőbe be vagy onnan kijövet menet is Follow Me - ehhez már kell a Dawnguard és Dragonborn megléte
Avatar
cornelius
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2011. jún. 2., csüt. 20:33

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cornelius »

Prttp írta:Perkus Maximus Honosítás 1.3.2.


-A mod 100%-ban magyar csupán a dlc-k szövegei és az angol nyelvű modok maradnak angolok.
Üdv!

Az lenne a kérdésem, hogy ha kijön a DLC-k magyarítása, akkor a DLC szövegek is magyarok lesznek a PerMa-ban, vagy esetleg hozzá kell igazítanod?
Válasz küldése