Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
ErosPista

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ErosPista »

Sziasztok!

Letöltöttem egy modot (Legacy of the Dragonborn (Dragonborn Gallery)), szinte mindent átírt újra angolra ami egy kicsit zavaró. A kérdésem az lenne ha újra felrakom az általatok kiadott magyarítást, akkor újra magyar nyelvű lesz a skyrim úgy hogy nem cseszi el a modot? Vagy ha felrakom akkor a mod se lesz jó?
Előre is köszönöm a segítséget! :)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

ErosPista írta:Sziasztok!

Letöltöttem egy modot (Legacy of the Dragonborn (Dragonborn Gallery)), szinte mindent átírt újra angolra ami egy kicsit zavaró. A kérdésem az lenne ha újra felrakom az általatok kiadott magyarítást, akkor újra magyar nyelvű lesz a skyrim úgy hogy nem cseszi el a modot? Vagy ha felrakom akkor a mod se lesz jó?
Előre is köszönöm a segítséget! :)
Bármilyen angol nyelvű beépülőt használsz, a benne levő szövegek angolul fognak megjelenni a játékban. Ha nem akarod, hogy így legyen, elég kikapcsolni azt a beépülőt az indító menüben.
ErosPista

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ErosPista »

Vik írta:
ErosPista írta:Sziasztok!

Letöltöttem egy modot (Legacy of the Dragonborn (Dragonborn Gallery)), szinte mindent átírt újra angolra ami egy kicsit zavaró. A kérdésem az lenne ha újra felrakom az általatok kiadott magyarítást, akkor újra magyar nyelvű lesz a skyrim úgy hogy nem cseszi el a modot? Vagy ha felrakom akkor a mod se lesz jó?
Előre is köszönöm a segítséget! :)
Bármilyen angol nyelvű beépülőt használsz, a benne levő szövegek angolul fognak megjelenni a játékban. Ha nem akarod, hogy így legyen, elég kikapcsolni azt a beépülőt az indító menüben.
Értem, de ha én a beépülőt és a magyarítást is akarom? Megoldható vagy túl kapzsi vagyok? :D :shock:
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Megoldható. Lefordítod a beépülőt.
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Szerintem ő olyasmire gondolt, hogy pl. nekem eredetileg az írta ki, hogy Sodrásd, aztán berakosgattam a modokat és Riften lett. Égkoszorú --> Skyrim stb. Tehát az alapszókészletet is módosították valami miatt.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Lehet azért módosították a szókészletet, mert szerepelnek benne ezek a szövegek...
ErosPista

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ErosPista »

Szánalmas ez a morrohun forum, itt mindent kapsz csak segítséget nem. 3 hónapja próbálok módolgatni, nem vagyok profi az tény, de retardált sem. Nem azért kérdezem mert tudom a választ vagy mert olyan egyértelmű lenne számomra!
Meg gondolom a nagyképű hozzászólók itt soha nem kértek segítséget fórumon, úgy születtetek hogy vágtátok a témát...ennyit a magyar "közösségről", majd kitapasztalom magam.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Kedves Nagyképű Pista: mégis milyen segítséget vársz? Fordítsam le neked a beépülőt, amit használni akarsz, vigyem el, és személyesen telepítsem a gépedre? Világosan megmondtuk mi a baj: angol nyelvű beépülőt akarsz használni a magyarítással, úgy, hogy megmaradjon a magyarítás. Ilyet nem lehet. Pont.
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Egy új "arénahuszár" gyanùs esettel van itt dolgunk...;)

Retardált az nem vagy, de a szövegértéssel azért vannak gondok.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Vik írta:Fordítsam le neked a beépülőt, amit használni akarsz, vigyem el, és személyesen telepítsem a gépedre?
Nem értem,mér most akkor lehet ilyet kérni vagy még sem.? :)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Kull írta:Nem értem,mér most akkor lehet ilyet kérni vagy még sem.? :)
Persze, lehet kérni, csak nem fogom teljesíteni. :)
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Srácok, hogy lehet mod-ot betölteni a CK-ba?
A Silverstead mod-ot szeretném módosítani, azon belül is erősebb fényforrást szeretnék pakolni a szobákba. De sajnos a CK nem engedélyezi a mod betöltését.
Egész konkrétan a probléma abból áll, hogy mikor elindítom a CK-t és betöltettem vele a Skyrim master fájlt, akkor minden babán fut, egészen addig, amíg hozzá nem próbálom csatolni a kívánt beépülőt.

Ilyenkor ugye automatikusan bejelölésre kerülnek a DLC-k és az Update master fájl is, mivel a mod részei. Csak, hogy ekkor a betöltés leáll, mert (a hibaüzenet szerint) csak 1 master fájlt lehet betölteni a CK-ba. Őrület!

Gondoltam már arra is, hogy kuncsorgok Vik-nek, hogy módosítsa a beépülőt egy patch-el, ami növeli a fényerőt, de valószínűleg a Nexus és a mod tulaja megorrolna rá. Annyira meg szerencsére nem vagyok mudcrab, hogy ne tudjak pár fénybuborékot rápakolni a szobák celláira.

Szóval. Bármi ötlet, tanács?
vendégbubus

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: vendégbubus »

Szia!

A SkyrimEditor.ini [General] részében állítsd be a bAllowMultipleMasterLoads=1 értéket.
Utána keresd meg az sResourceArchiveList2 beállítást, és írd mögé az összes használni kívánt master filet.
(Update.bsa, Dawnguard.bsa, Heartfire.bsa, Dragonborn.bsa )
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Méghogy ezen a fórumon nem lehet segítséget kapni...! ;)
ErősPista a k..........! :twisted:
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

vendégbubus írta:Szia!

A SkyrimEditor.ini [General] részében állítsd be a bAllowMultipleMasterLoads=1 értéket.
Utána keresd meg az sResourceArchiveList2 beállítást, és írd mögé az összes használni kívánt master filet.
(Update.bsa, Dawnguard.bsa, Heartfire.bsa, Dragonborn.bsa )
Nagyon köszönöm!

Szerk.: Zagloba én protekciós vagyok. :roll:
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Nekem ez az egyik kedvencem Lanterns and Candles by Mentilreq bár,hogy erősebb fényforrás kell az biztos külön téma,mondjuk az ELFX talán megoldaná ezt(is) a dolgot ;) vagy ha netán ENB-t használsz Enhanced Lighting Meg ez se rossz a témában Home Construction and Decoration by Carlzilla,remélem tudtam segíteni mert így egyszerűbb és pofásabb is,hátha nem kell a CK-val bajlódni bár aki ért hozzá annak lehet pár perc az egész :roll:
Dr.UnGrammar írta:Gondoltam már arra is, hogy kuncsorgok Vik-nek, hogy módosítsa a beépülőt egy patch-el, ami növeli a fényerőt, de valószínűleg a Nexus és a mod tulaja megorrolna rá.
aztán te is tudod hogy kell még egyet belerúgni a földön fekvőbe DR. Protekciós Úr,hogy jön ide a Nexus,talán ügynököt küld ide és megnézik mi van a Pluginok között,nem ám azt írnád hogy Vik most kapásból úgyse csinálja meg,lehet meg mer jót akar,hiszen akkor sokan megutálnának hogy ekkora csókos vagy,szegény Steve Strong :lol:
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Home Construction nem jó, az volt az első, amit néztem. Csak specifikus mod-hoz tartozó tárgyak/helyek fényét lehet növelni. Kilőve.
A többi sem fog működni, mivel a probléma magával Silverstead-el van! A készítő valószínűleg túlzottan realisztikus akart lenni, mikor az egész helyet fél sötétbe burkolta. (ugye a hegygyomrában nincsenek ablakok)

Ha Vik patch-elné a mod-ot, akkor azt értelemszerűen nem ide fogja feltölteni, hanem egy arra alkalmas tárhelyre. Na most gondolom, hogy nem a Lovers Lab-ra fogja feldobni, hanem a Nexusra vagy a Steamre. Ott pedig a jó népek azonnal ki fogják szúrni a turpisságot. Plusz maga a Nexus már így is fél-fasiszta módon bánik a modereivel. Nem szeretném emiatt Vik-et kidobatni és kwama bányába küldetni tojást számolni.

Hát nem aranyból van az én szívem?

U.i.: Amúgy kösz a tippeket!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Ha feltöltök valamit Nexusra, ami nem teljesen az én munkám, akkor azt a készítő engedélyével teszem. Egyébként néhány fényforrást viszonylag könnyen be lehet rakni egy házba, ahhoz én nem kellek.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Dr.UnGrammar írta:A többi sem fog működni, mivel a probléma magával Silverstead-el van!
Na ne idegesítsél már,ha beteszel egy "szobába" két álló kandelábert amelyeken külön-külön 3 sőt asszem 4 gyertya világít és esetleg fenn van az ELFX(ha nem akkor is,mert mondjuk a kedves készítő semmilyen fény modhoz nem igazította hozzá ill nem készített patch-et a Silversteadhoz),akkor nem lesz jóval világosabb? Én a Szellősházat így csináltam meg és bevált. Vagy oda megyek és felteszem neked a fire and ice overhaul-t és egy szimpla tűzvarázslattal úgy befűtök,hogy még a magas Hrothgrar-ról is legalább három napig látni lehet majd a pecót :lol: :lol: :lol:
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Nézted a Silvestead hálóját? Rohadt kicsi két-három gyertyatartónak, plusz már több hónapja agyon pakoltam a helységet a pozicionáló moddal, amit adtál.
Nem mellesleg a cérna akkor szakadt el, amikor a fényeffekt elkezdett olyat csinálni, hogy bizonyos szögből vibrált. (gondolom az eredeti és a behozott ütközött)
Szóval,a mint lesz időm buborékozok. :D

Plusz az egész épület együttest tele kellenem raknom gyertyákkal, amire rámenne a "játszó időm". Meló és társasági élet mellett ez nagy érvágás. :)
Ergo marad a buborék.

Szellőház nem vágom melyik lehet. (angolul nyomom) De a sima házak/barlangok stb.-vel semmi probléma nincs. Ezért is gondolom, hogy a készítő volt valami vakondféle. :P
Utóbbi még poén is volt, mikor a companions barrack-ból börtönt és kínkamrát csináltam (megint csak hála neked :D), de mikor fáklyával mentem WC-re akkor már gondok voltak.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hát akkor gyújtsd fel az egészet a p*csába :D A képek alapján talán jobb,mint egy fáklya Mage Torch(gondoltam hátha tetszik),ja a Szellősház(nem azért mert valaki szétfingotta :lol: ) az a Breezehome amúgy.
BLAUZOO
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2013. nov. 16., szomb. 22:16

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: BLAUZOO »

Sziasztok.

Abban kérném a segitségeteket ,hogy felraktam az OneTweak progit ,hogy nyerjek vele pár fps-t. Viszont azóta a játék úgy indul mint ha az elejéről kezdtem volna ,elkezdi betölteni a modokból a varázslatokat ,követőkhöz levő küldetéseket PL : Hanali quest stb. Eltűnt a szerkesztett karakterem ,egy kopasz női test van (ez a kissebbik gond ,race menuből vissza tudnám állítani) ,eltüntek a megszerzett páncélok ,ruhák ,fegyverek ,eltűnt a három követőm . Gondoltam nem gond ,leszedtem a progit ,megint elindítottam a játékot ,ugyan az maradt a dolog. A OneTweak telepítése előtt ,csináltam egy mentést a Dokumentumok My Games Skyrim mappáról ,de ezt visszarakva is ugyan az maradt a helyzet.
Milyen file vagy mappa tárolja a leltáramat ,követőimet ,és hol ?

Előre is köszönöm a segítségeteket.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Sziasztok, feltettem ezt a textúrajavítást: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/60 ... D607&pUp=1
nagyon kicsit fagy a játék tőle, tényleg csak nagyon kicsit, de engem mégis zavar, szóval lehet leszedném. az eredeti textúrákat hogy lehet visszarakni? :D
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

raimhol írta:Sziasztok, feltettem ezt a textúrajavítást: http:...
nagyon kicsit fagy a játék tőle, tényleg csak nagyon kicsit, de engem mégis zavar, szóval lehet leszedném. az eredeti textúrákat hogy lehet visszarakni? :D
Ha mod kezelő programot használtál, akkor egyszerűen csak ki kell kapcsolni a modot. Egyébként egyesével kell megkeresned azokat az állományokat, amiket bemásoltál a Skyrim\Data könyvtárba, és törölnöd kell őket.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

BLAUZOO írta:Sziasztok.

Abban kérném a segitségeteket ,hogy felraktam az OneTweak progit ,hogy nyerjek vele pár fps-t. Viszont azóta a játék úgy indul mint ha az elejéről kezdtem volna ,elkezdi betölteni a modokból a varázslatokat ,követőkhöz levő küldetéseket PL : Hanali quest stb. Eltűnt a szerkesztett karakterem ,egy kopasz női test van (ez a kissebbik gond ,race menuből vissza tudnám állítani) ,eltüntek a megszerzett páncélok ,ruhák ,fegyverek ,eltűnt a három követőm . Gondoltam nem gond ,leszedtem a progit ,megint elindítottam a játékot ,ugyan az maradt a dolog. A OneTweak telepítése előtt ,csináltam egy mentést a Dokumentumok My Games Skyrim mappáról ,de ezt visszarakva is ugyan az maradt a helyzet.
Milyen file vagy mappa tárolja a leltáramat ,követőimet ,és hol ?

Előre is köszönöm a segítségeteket.
Leltár, követők, stb. tárolása: elvileg a mentésedben kell lennie. Egyébként a OneTweak tuti nem csinál ilyet, én is használom. Lehet, hogy valami .ini kavarodás van nálad. Ha semmi más megoldás nem jön be, akkor teljes törlés, Skyrim újratelepítés csak megoldja. Egyébként ha korábbi mentésre állsz vissza, akkor is hibás?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Vik írta:
raimhol írta:Sziasztok, feltettem ezt a textúrajavítást: http:...
nagyon kicsit fagy a játék tőle, tényleg csak nagyon kicsit, de engem mégis zavar, szóval lehet leszedném. az eredeti textúrákat hogy lehet visszarakni? :D
Ha mod kezelő programot használtál, akkor egyszerűen csak ki kell kapcsolni a modot. Egyébként egyesével kell megkeresned azokat az állományokat, amiket bemásoltál a Skyrim\Data könyvtárba, és törölnöd kell őket.
Azért nem használok mód programot, mert tuti nem tudnám használni...
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Na felraktam a mod mangert... így lehet használni a korábbi módokra, amit nem a mangerrel raktam fel?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

raimhol írta:Na felraktam a mod mangert... így lehet használni a korábbi módokra, amit nem a mangerrel raktam fel?
felraktam a módot, már most nem értem kb, hogy hol lehetne a letöltött módot eltávolítani.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

raimhol írta:
raimhol írta:Na felraktam a mod mangert... így lehet használni a korábbi módokra, amit nem a mangerrel raktam fel?
felraktam a módot, már most nem értem kb, hogy hol lehetne a letöltött módot eltávolítani.
itt pl 1:07-nél ott a menüben legörgeti, és ott az összes mód, na nekem egyet se jelez! :D
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

megoldottam! megy a mód manger is, de amit ugye nem azzal tettem fel azt nem látja. Egy kérdés... az ilyen új képminőséges stb dolgoknál nem is felülírja az alap fájlokat, hanem így mellé rakja, vagy mi? Csak azt hittem, hogyha a HD textúrás dolgokat kézzel kitörlöm, akkor már megszívtam alapvetően, mivel a felülírt fájlokat törlöm ki. Pl a mountains-on belül azt hittem, ha kitörlöm a fájlokat, akkor pl nincs már beállítva "kép" a hegyeket összeállító képkockákból. Ezek szerint ilyenkor lazán törölhető? Letöröltem kézzel a HD dolgokat, és most minden újra király! :D
Egy kérdésem lenne viszint, van az i. armors mód/beépülő na, meleltte van egy ugyan ilyen cucc, csak fegyverekkel kapcsolatban. a lényeg, hogy ezek a cuccok bandákhoz/emberekhez is kerülhetnek? mert én csak fehérvágtában láttam átöltözve pár karaktert, de banditáknál pl még nem láttam ilyen fegyvert! :D
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Én azt szeretném megkérdezni, hátha már valaki használta a Lady Body-t és a Demonica-t, hogy miért van az, hogy az eredeti vanillás ruhákat, páncélokat és sisakokat nem fogadja el?
BLAUZOO
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2013. nov. 16., szomb. 22:16

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: BLAUZOO »

Vik írta:
BLAUZOO írta:Sziasztok.

Abban kérném a segitségeteket ,hogy felraktam az OneTweak progit ,hogy nyerjek vele pár fps-t. Viszont azóta a játék úgy indul mint ha az elejéről kezdtem volna ,elkezdi betölteni a modokból a varázslatokat ,követőkhöz levő küldetéseket PL : Hanali quest stb. Eltűnt a szerkesztett karakterem ,egy kopasz női test van (ez a kissebbik gond ,race menuből vissza tudnám állítani) ,eltüntek a megszerzett páncélok ,ruhák ,fegyverek ,eltűnt a három követőm . Gondoltam nem gond ,leszedtem a progit ,megint elindítottam a játékot ,ugyan az maradt a dolog. A OneTweak telepítése előtt ,csináltam egy mentést a Dokumentumok My Games Skyrim mappáról ,de ezt visszarakva is ugyan az maradt a helyzet.
Milyen file vagy mappa tárolja a leltáramat ,követőimet ,és hol ?

Előre is köszönöm a segítségeteket.
Leltár, követők, stb. tárolása: elvileg a mentésedben kell lennie. Egyébként a OneTweak tuti nem csinál ilyet, én is használom. Lehet, hogy valami .ini kavarodás van nálad. Ha semmi más megoldás nem jön be, akkor teljes törlés, Skyrim újratelepítés csak megoldja. Egyébként ha korábbi mentésre állsz vissza, akkor is hibás?
Köszi a segítséget.

Nagy nehezen rátaláltam a problémára. Ki másoltam a komplett mentéseimet ,és a my game skyrim-ból kitöröltem. Elkezdtem egy új játékot ,vissza raktam a karakterem a race menuből ,aztán mentettem. Vissza töltöttem a mentést, ugyan úgy szar volt ,konzol parancsal előtte raktam magamnak pár cuccot ,nem volt meg ,a karakter megint egy kopasz női test volt csak. Azt hittem a karakterem kavar be valamit ,ezért megint töröltem a mentéseket ,kezdtem megint egy új játékot. A karakter szerkesztésnél kiválasztottam az alap nord nőt ,és mindenféle állítgatás nélkül elmentettem. Megint raktam a leltáramba pár cuccot és mentettem. A betöltés után megint minden ugyan olyan szar volt. A régi gépemből az egyik vinyón meg volt a játék ,ezért elkezdtem összehasonlítgatni az ini fileokat ,de nem találtam semmi különöset. Kínomban kiírtam a NMM-ből azokat a modokat amik nem voltak kipipálva (ezek azok nálam amiket csak a karakter szerkesztéshez használok ,de utána a játékhoz nem kell pl.race menu pluginok) Gondoltam kikapcsolom az NMM-ben az összeset , hát ha valamelyik meghüjült ,aztán visszakapcsolgatom őket. Bezártam az NMM-t ,lefuttattam a LOOT-ot ,a FNIS-t ,aztán megint elindítottam az NMM-t. Aztán itt jött a meglepetés ,mert végig néztem a pluginjait ,és néggyel tőbb lett mint amiket kiírtam (eddig 253 aktív ,és 10 kikapcsolt volt a listáján) ami 257 lett . Kikapcsoltam még azt a négy RM plugint ,visszatöltöttem az eddigi mentéseimet ,és MINDEN JÓÓÓÓÓÓ!!! Úgy hogy az NMM szarakodott valamit ,de az OneTweak telepítése után ,mert addig jó volt a game. Mondjuk az OneTweak-et is NMM-el telepítettem ,lehet ez volt a baj?
Írod ,hogy te is használod , neked működik a fényerő állitás a játékban ,mert nekem nem? Meg még egy kérdés ,ENB-vel is működik (http://enbdev.com/index_en.html) ,mert a Nexuson erről nem találtam infot.

Köszönöm.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

BLAUZOO írta:Úgy hogy az NMM szarakodott valamit ,de az OneTweak telepítése után ,mert addig jó volt a game. Mondjuk az OneTweak-et is NMM-el telepítettem ,lehet ez volt a baj?
Írod ,hogy te is használod , neked működik a fényerő állitás a játékban ,mert nekem nem? Meg még egy kérdés ,ENB-vel is működik (http://enbdev.com/index_en.html) ,mert a Nexuson erről nem találtam infot.

Köszönöm.
Fényerő állítást nem próbáltam mostanában. ENB-vel működik, semmi közük egymáshoz. A RaceMenu-höz van valami beállítása, de ezzel sem foglalkoztam. Én csak arra használom, hogy keret nélküli ablakban fusson a játék, így normálisan lehet Alt+Tabbal váltogatni.
gghjj

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: gghjj »

Tudtok olyan modot ahol ha a kovetom gyilkol akkor nem szamolja ugy mintha en oltem volna? Ramkuldenek egy bergyilkost hozza se erek... a kovetom megoli es ugy szamolja ugye mintha en oltem volna meg... Ez ellen valami mod van?
Avatar
Lyanna
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2013. nov. 10., vas. 14:55

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Lyanna »

Sziasztok!
Lenne egy olyan gondom, hogy a "Become Jarl of Ivarstead" küldetés szálat elkezdtem (egyszer már meg csináltam ezt a szálat egy régebbi mentésben) minden szuper a magyarosítás meg is kapom a kulcsot le is jutok a barlangba ott a hulla Jarl elveszem a tiarát de semmi... nem lép tovább a küldetés...
Köszi előre is a segítséget.
Ui: A főszálat már befejeztem.
Előre is köszönöm a választ (és a magyarítást is ;) )
BLAUZOO
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2013. nov. 16., szomb. 22:16

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: BLAUZOO »

Vik írta:
BLAUZOO írta:Úgy hogy az NMM szarakodott valamit ,de az OneTweak telepítése után ,mert addig jó volt a game. Mondjuk az OneTweak-et is NMM-el telepítettem ,lehet ez volt a baj?
Írod ,hogy te is használod , neked működik a fényerő állitás a játékban ,mert nekem nem? Meg még egy kérdés ,ENB-vel is működik (http://enbdev.com/index_en.html) ,mert a Nexuson erről nem találtam infot.

Köszönöm.
Fényerő állítást nem próbáltam mostanában. ENB-vel működik, semmi közük egymáshoz. A RaceMenu-höz van valami beállítása, de ezzel sem foglalkoztam. Én csak arra használom, hogy keret nélküli ablakban fusson a játék, így normálisan lehet Alt+Tabbal váltogatni.
Köszi.

Rosszul fogalmaztam. A RaceMenu-ben működik ,alt gombbal ,ki-be kapcsolja a karakter megvilágítását ,evvel nincs gondom. Nekem játék közben ,ha megnyitom a beállításokat ,ott a fényerő csúszkát akár hova mozgatom a fényerő nem változik semmit ,de csak akkor ha az OneTweak telepítve van. Ezért gondoltam azt ,hogy talán beleszól az ENB config-ba ,vagy letílt valamit ,vagy ha ott nem akkor a játék eredeti fényerő állító csúszkájával csinál valamit. Ha bemegyek egy sötét helyre a fényerő csúszkával szoktam világosítani a benti teret ,hogy lássak is valamit. Tudom ,hogy az ENB-vel is be lehet állítani a belső terek világosságát ,de a 9600GT néha kezd besokalni. Tehát a kérdésem az ,hogy Neked az OneTweak alatt műxik-e a játék eredeti fényerő csúszkája ?

Előre is köszönöm a segítséget.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Létezik egyetlen aréna mód a skyrimben, ami hasonló, mint amilyen az Oblivionban található aréna volt, annyi különbséggel, hogy soha nem ér véget az arénázás? Én anno Oblivionnal játszottam, és olyan szinten tetszett az arénázás, hogy képes lettem volna az örökkévalóságig játszani, mint gladiátor... Annyira élveztem, hogy mindig új ellenfél érkezik, akiről nem tudni milyen képességei vannak. Nexuson csak gyenge arénákat találtam, amik ilyen házibarkács próbálkozások, és gagyik és bugosak. Az Oblivioni aréna tökéletes volt, egyetlen hibája, hogy miután bajnokok vagyunk, ha úgy vesszük többet nem arénázhatunk, csak béna élőlények ellen. Kellene egy mód, ahol generálna egy ellenfelet autómatikusan a gép, az összes játszható fajból, és minden rajta található cuccot és skillt, kinézetet, generál a program----> teljesen egyedi képességű/perkű/szintű/fegyverzetet viselő ellenfelet kapnánk, aki bámilyen erős lehet.
Avatar
Sovngarde
Hozzászólások: 93
Csatlakozott: 2012. nov. 11., vas. 0:35
Tartózkodási hely: Sovngarde

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Sovngarde »

Kezdődik...
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Sovngarde írta:Kezdődik...
Nem is értem miért csak 4-5 ember könyörög ilyen arénáért...
Avatar
Sovngarde
Hozzászólások: 93
Csatlakozott: 2012. nov. 11., vas. 0:35
Tartózkodási hely: Sovngarde

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Sovngarde »

Az már súlyos tudathasadás :/
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Sovngarde írta:Az már súlyos tudathasadás :/
De senki nem vágyik 1 vs1 küzdelmekre? Nem is értem... Én pl tökre élvezem amikor a követőm megküzd egyedül egy bérgyilkos ellen.
love9191

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: love9191 »

legenda26 írta:üdv!
jó te textúrakat skyrim világra
szexi páncélokat és olyanokat amit a harc közben is lehet
szemet ami töbféle szinü szemet
kersekj
————————————
TU Köszönöm
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Sziasztok! Bocsi, hogy ide írom, de lenne egy kérésem, és akkor soha többet nem zaklatok snekit az arénákkal! :D Valaki az oblivioni arénának a belsejébe tudna egy teleportkaput nyitni? Egy teleportajtót, aminek a kijárata az aréna tetején van? Így megtudnám csinálni, hogy fogadok pl a kék csapatra, bemegyek a /tcl kóddal, ki is kapcsolom a kódot /kill-el megölöm a sárga csapat ellenfelét, majd megtudok küzdeni a kék csapattag ellen, aztán ugye ott a telepor kapu, azon pedig kitudok akkor menni! :D Ez kb 5 perc aki ért hozzá! :) Skyrimben így kell pl házakat csinálni, vagy új világra teleportkaput nyitni! Előre is köszönöm, ha ezt valaki megcsinálja, örökké hálás leszek! :D
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

raimhol írta:Sziasztok! Bocsi, hogy ide írom, de lenne egy kérésem, és akkor soha többet nem zaklatok snekit az arénákkal! :D Valaki az oblivioni arénának a belsejébe tudna egy teleportkaput nyitni? Egy teleportajtót, aminek a kijárata az aréna tetején van? Így megtudnám csinálni, hogy fogadok pl a kék csapatra, bemegyek a /tcl kóddal, ki is kapcsolom a kódot /kill-el megölöm a sárga csapat ellenfelét, majd megtudok küzdeni a kék csapattag ellen, aztán ugye ott a telepor kapu, azon pedig kitudok akkor menni! :D Ez kb 5 perc aki ért hozzá! :) Skyrimben így kell pl házakat csinálni, vagy új világra teleportkaput nyitni! Előre is köszönöm, ha ezt valaki megcsinálja, örökké hálás leszek! :D
csináltam két ajtót, amit elvileg összekötöttem és teleportálnia kellene tudni, de meg se jelenik az ajtó az arénában! -.-" ötlet? valaki igazán segíthete...
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

raimhol írta:
raimhol írta:Sziasztok! Bocsi, hogy ide írom, de lenne egy kérésem, és akkor soha többet nem zaklatok snekit az arénákkal! :D Valaki az oblivioni arénának a belsejébe tudna egy teleportkaput nyitni? Egy teleportajtót, aminek a kijárata az aréna tetején van? Így megtudnám csinálni, hogy fogadok pl a kék csapatra, bemegyek a /tcl kóddal, ki is kapcsolom a kódot /kill-el megölöm a sárga csapat ellenfelét, majd megtudok küzdeni a kék csapattag ellen, aztán ugye ott a telepor kapu, azon pedig kitudok akkor menni! :D Ez kb 5 perc aki ért hozzá! :) Skyrimben így kell pl házakat csinálni, vagy új világra teleportkaput nyitni! Előre is köszönöm, ha ezt valaki megcsinálja, örökké hálás leszek! :D
csináltam két ajtót, amit elvileg összekötöttem és teleportálnia kellene tudni, de meg se jelenik az ajtó az arénában! -.-" ötlet? valaki igazán segíthete...
Nem hiszem el b+ hogy nem tudok két ajtót összekötni, amiket lerakok... Valaki segítene légyszíves? Egyetlen ajtó kellene az arénának a szélére valahová, ahol nincs útban, egy ajtó pedig oda kellene, ahol a nézők vannak, ahol ugye vagyunk amikor eredetileg bemegyünk ha fogadtunk egy csapatra.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

tökmindegy mit csinálok, nem működik. Kipróbáltam, hogy áthelyezem az ajtót, le is mentettem a "módot" de semmi nem változott... nem értem... Skyrimben simán működne.
Vendég

Skyrim Modok

Hozzászólás Szerző: Vendég »

A modokat amiket berakok a Magyar Skyrimbe akkor azok is magyarok lesznek vagy van a modokhoz külön magyarosítás?
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

http://www.morrohun.hu/skyrim/skyrimpluginok.php
Ezekhez van magyarítás, a többi eredeti nyelven.
QActivate

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: QActivate »

És ezeket a modokat is a nexus mod menegerrel kell telepíteni vagy ezt hogyan kell?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Persze,ugyanúgy kell feltenni mint az eredetit és ha azt olvasod a leírásukban,hogy csak magyarítás akkor kell az eredeti is. Ilyenkor felteszed először azt,utána pedig a magyarítást a managerben pedig "Yes to all" felülírod.
Válasz küldése