Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Sleth »

Zagloba írta:Helgen mióta Télvára(Winterhold)?

Itt van amit kerestek: https://www.youtube.com/watch?v=v83cpfoeP2A,

Winterhold Rebuild : http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/50491/?
Azóta, amióta nem tudom, hogy Winterhold-ot Télvárra fordították, másrészt pont ezért rühellem a személynevek és a helységnevek lefordítását, mert ha tükörfordítást használunk, akkor idióta név jönne ki (Téltartó?), ha meg nem sok köze van az eredetihez, de jobban hangzik, akkor meg nehéz összekötni a kettőt.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Sleth írta:
Zagloba írta:Helgen mióta Télvára(Winterhold)?

Itt van amit kerestek: https://www.youtube.com/watch?v=v83cpfoeP2A,

Winterhold Rebuild : http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/50491/?
Azóta, amióta nem tudom, hogy Winterhold-ot Télvárra fordították, másrészt pont ezért rühellem a személynevek és a helységnevek lefordítását, mert ha tükörfordítást használunk, akkor idióta név jönne ki (Téltartó?), ha meg nem sok köze van az eredetihez, de jobban hangzik, akkor meg nehéz összekötni a kettőt.
Pedig tök logkius :D én meg azt rühellem, hogy azzal jönnek, hogy ,,mert angolul sokkal jobban hangzik''. Hát bzmeg tök ugyan azt jelenti, mint a magyaroknak a magyar fordítás :D winter - tél, ebben nincs kapcsolat? :D
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Sleth »

TGWH írta:
Pedig tök logkius :D én meg azt rühellem, hogy azzal jönnek, hogy ,,mert angolul sokkal jobban hangzik''. Hát bzmeg tök ugyan azt jelenti, mint a magyaroknak a magyar fordítás :D winter - tél, ebben nincs kapcsolat? :D
Bocsánatot kérek, hogy nem tudom egy hack&slash-nél a városok neveit, mert csak azt a fránya nyilat követem :D
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Tudod készült egy magyar nyelvű térkép, időt, energiát, elmét, billentyűzetet, sört nem kímélve, amit csak használni kéne. Ehelyett mindenki csak értetlenkedik, mint amikor nem szívja el az első sárkány lelkét az a hülye, szarul megcsinált magyarOSítás vagy nem működik netán angol marad egy mÓd...
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Mivel ez egy módosításokkal foglalkozó topik, ezért csak kicsit kívánom "offolni">

A Télvára elég logikus fordítás egyébként, mivel a történet szerint azon a területen folyton a tél uralkodik, mint ahogy egy vár uralkodik az azt körülvevő tájon.
Így még az angol kifejezés is érthető. Nem mi magyarok tehetünk arról, hogy nyelvünk olyan szinten múlja felül kifejezőkészségben az angolt; amiről kár is beszélni.

Nem próbáltam az általam linkelt mód.-t. , de most felrakom....;)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Zagloba írta:Helgen mióta Télvára(Winterhold)?

Itt van amit kerestek: https://www.youtube.com/watch?v=v83cpfoeP2A,

Winterhold Rebuild : http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/50491/?
Érdekes ötlet, jó a szinkron, de a küldetések lényege az, hogy menj el valahova, ahol már úgysincs ott, amit keresel, aztán ha egyszer elutasítod az ács küldetését, akkor az végleges, később már nem lehet folytatni a küldetéseket. Egyszer ki lehet próbálni, de nem valami jó beépülő.
Avatar
wasabi30
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2014. aug. 13., szer. 18:07

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: wasabi30 »

Sziasztok!!
Hogy lehet a skyrimba kész player karaktert berakni?
Itt találtam párat: http://www.loverslab.com/files/file/137 ... character/
De nem tudom berakni őket.Bemásoltam a fájlokat a data mappába de nem jelennek meg a játékban.
NMM-el is próbáltam,de nem jó úgy sem.
Hogy lehetne játszhatóvá tenni őket?
Tudtok még valami oldalt,ahol ilyen kész karakterek vannak?
Köszi!!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

wasabi30 írta:Sziasztok!!
Hogy lehet a skyrimba kész player karaktert berakni?
Itt találtam párat: http://www.loverslab.com/files/file/137 ... character/
De nem tudom berakni őket.Bemásoltam a fájlokat a data mappába de nem jelennek meg a játékban.
NMM-el is próbáltam,de nem jó úgy sem.
Hogy lehetne játszhatóvá tenni őket?
Tudtok még valami oldalt,ahol ilyen kész karakterek vannak?
Köszi!!
Telepítetted az előfeltétel beépülőt is? Azonkívül azt írja, először a nord fajt, utána pedig azt kell választani, ami neked kell.
Avatar
wasabi30
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2014. aug. 13., szer. 18:07

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: wasabi30 »

Igen telepítettem a hozzá tartozó modokat de nincsenek benne a játékban.
Az északi fajt választottam de a nők között nincsenek.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Akkor nem tudom. Esetleg LOOT-ot próbáld meg, hátha ütközik valamivel, és azért nem működik.
Avatar
wasabi30
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2014. aug. 13., szer. 18:07

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: wasabi30 »

Ok,köszi!!
Avatar
wasabi30
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2014. aug. 13., szer. 18:07

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: wasabi30 »

Sziasztok!!
Van olyan mod a skyrimhez, hogyha bűnt követek el (lopok,vagy magölök valakit) , de nem látják, pl. egy házon belül vagyok, ott megölök valakit, akkor az őrök ne vegyék észre, csak ha nyilvánosan teszem.
Köszi!!

Másik kérdésem:
Van egy küldetés,mikor Fehérvágtában a Jarl gyereke mutat egy ajtót, hogy nyissam ki. Ki is nyitom felveszem a kardot, ami mások életerejétől fejlődik és a suttogó hang azt mondja,hogy öljek meg olyanokat, akik közel állnak hozzám, akkor a kard erősen fejlődni fog.
De kikre gondol, kik állnak közel hozzám a játékban? Pl. a jarl, vagy valamelyik follover? Nem értem hogy kikre gongol. :)


Köszi!!
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

wasabi30 írta:Sziasztok!!
Van olyan mod a skyrimhez, hogyha bűnt követek el (lopok,vagy magölök valakit) , de nem látják, pl. egy házon belül vagyok, ott megölök valakit, akkor az őrök ne vegyék észre, csak ha nyilvánosan teszem.
Köszi!!

Másik kérdésem:
Van egy küldetés,mikor Fehérvágtában a Jarl gyereke mutat egy ajtót, hogy nyissam ki. Ki is nyitom felveszem a kardot, ami mások életerejétől fejlődik és a suttogó hang azt mondja,hogy öljek meg olyanokat, akik közel állnak hozzám, akkor a kard erősen fejlődni fog.
De kikre gondol, kik állnak közel hozzám a játékban? Pl. a jarl, vagy valamelyik follover? Nem értem hogy kikre gongol. :)


Köszi!!
1.) Ez alapból is így működik. Ha ezek után feljelentést kapsz, akkor volt szemtanú + alacsony a képzettséged.
2.) Követők, olyanok akiknek küldetést csináltál... stb.
Avatar
wasabi30
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2014. aug. 13., szer. 18:07

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: wasabi30 »

Ok,köszi!!
Daiquiri85898

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Daiquiri85898 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Újra elővettem a Morrowindet, amihez felraktam a legújabb Skywindet. A skywind, az eredeti Skyrimba épül bele, így gyakorlatilag a morrowindet a skyrimból elindítva játszod. Felraktam a Morrowind magyarítást, de a játék ugyan-úgy angol (gondolom mivel a skyrim fájlait használja). Kérdésem, hogy használható-e együtt a Skywind és az eredeti magyarosítás. Köszönöm!
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Daiquiri85898 írta:Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Újra elővettem a Morrowindet, amihez felraktam a legújabb Skywindet. A skywind, az eredeti Skyrimba épül bele, így gyakorlatilag a morrowindet a skyrimból elindítva játszod. Felraktam a Morrowind magyarítást, de a játék ugyan-úgy angol (gondolom mivel a skyrim fájlait használja). Kérdésem, hogy használható-e együtt a Skywind és az eredeti magyarosítás. Köszönöm!
Na. Elsőre döntsük el melyik játékhoz tetted fel a skywind-et :D
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

TGWH írta:Na. Elsőre döntsük el melyik játékhoz tetted fel a skywind-et :D
A Skywindet a Skyrimhoz tette fel, mert máshoz nem lehet. Gondolom. :)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Daiquiri85898 írta:Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Újra elővettem a Morrowindet, amihez felraktam a legújabb Skywindet. A skywind, az eredeti Skyrimba épül bele, így gyakorlatilag a morrowindet a skyrimból elindítva játszod. Felraktam a Morrowind magyarítást, de a játék ugyan-úgy angol (gondolom mivel a skyrim fájlait használja). Kérdésem, hogy használható-e együtt a Skywind és az eredeti magyarosítás. Köszönöm!
Nem, ez két különböző dolog.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Vik írta:
A Skywindet a Skyrimhoz tette fel, mert máshoz nem lehet. Gondolom. :)
Nem tudom, én azokra emlékszem, amik az előző részeket akarták új köntösbe tenni :D
Még mindig nem értem hogy jön össze a dolog, mindegy, én úgyis csak egy kcsg warezos vagyok :D :lol:
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Sleth »

Én a mai napig nem értem ezt a nagy hype-ot a skywind iránt. Ha én Morrowindezni szeretnék, akkor előveszem Morrowindet, ha Skyrimezni, akkor meg a Skyrimet. A két különböző rendszer miatt nehéz az egyiket a másikba ültetni, például, hogy fognak az NPC-k annyit dumálni mint a Morrowindben leírt párbeszédek, vagy mi lesz azokkal a küldetésekkel, ahol a befolyás rendszer (disposition) szerepet kap. És lemaradni olyan remek módokról mint a Sotha Sil Expanded már ne is beszéljünk.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Sleth írta:Én a mai napig nem értem ezt a nagy hype-ot a skywind iránt. Ha én Morrowindezni szeretnék, akkor előveszem Morrowindet, ha Skyrimezni, akkor meg a Skyrimet. A két különböző rendszer miatt nehéz az egyiket a másikba ültetni, például, hogy fognak az NPC-k annyit dumálni mint a Morrowindben leírt párbeszédek, vagy mi lesz azokkal a küldetésekkel, ahol a befolyás rendszer (disposition) szerepet kap. És lemaradni olyan remek módokról mint a Sotha Sil Expanded már ne is beszéljünk.
+ évekbe telik, mire készen lesz :D
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Sleth »

Addigra meg jön az új Elder Scrolls, amelyre újból elkezdik a Morrowind "adaptációt" készíteni... a kör sose fog bezárulni :D
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Sleth írta:Én a mai napig nem értem ezt a nagy hype-ot a skywind iránt. Ha én Morrowindezni szeretnék, akkor előveszem Morrowindet, ha Skyrimezni, akkor meg a Skyrimet. A két különböző rendszer miatt nehéz az egyiket a másikba ültetni, például, hogy fognak az NPC-k annyit dumálni mint a Morrowindben leírt párbeszédek, vagy mi lesz azokkal a küldetésekkel, ahol a befolyás rendszer (disposition) szerepet kap. És lemaradni olyan remek módokról mint a Sotha Sil Expanded már ne is beszéljünk.
Aki akarja, megoldja. Morroblivionnál is sikerült.
Daiquiri85898

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Daiquiri85898 »

Üdv újra!

Kicsit elhamarkodott volt a kérdésem, mivel a Skywindben még sok a hiányosság, amik miatt szinte játszhatatlan a mod: Félig hiányzó városok (Vivec), meztelen karakterek (a ruhák még nincsenek az új enginehez igazítva), nincsenek beszédhangok, stb, így le is szdtem. Ami viszont pozitívum: a táj, az épületek, és a karakterek is (néhány textúrát kivéve), már a skyrim textúráit használják, és már most nagyon jól néz ki minden. Számomra külön öröm, hogy az az idegesítő köd is eltűnt, ami miatt sosem bírtam igazán megszeretni a morrowindet. :D Összességében én jónak látom, de persze kérdés, hogy milyen lesz a végleges változat, már ha elkészül valaha is. Ha a készítők végigviszik a projektet, elég nagy durranás lehet az elder scrolls fanok között. Gyakorlatilag, egy morrowind 2, amivel csak a story ugyan-az, minden más már a skírim rendszerét használja (gyorsutazás, töltődő HP/MANA/Energy/, perk rendszer.)
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Sziasztok tud valaki Legendary Editoinhoz mod listát ami jó házzá ? 1 gigás a videó kártya ennek függvényében erősen közepes gépre ?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

krisztyan írta:Sziasztok tud valaki Legendary Editoinhoz mod listát ami jó házzá ? 1 gigás a videó kártya ennek függvényében erősen közepes gépre ?
Ha házakat akarsz, akkor itt nézz szét. Van néhány ezer...
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

kompatibilis modokat vagy mod listát keresek a Skyrim Legendary Edition hoz .
Yetiahegyrű

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Yetiahegyrű »

krisztyan írta:kompatibilis modokat vagy mod listát keresek a Skyrim Legendary Edition hoz .
Szinte mindegyik móóód jó a legendás változathoz.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/to ... e/?adult=0 Itt keresgélhetsz.

Vik, te meg annyira mrglglglgl vagy! :D
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

köszi szépen
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Mitől lehet az hogy nexusról a programból csak újra indítás után tudok deaktiválni módot? ugyan ez van ha Skyrim-et törölném a maradékát mi lehet a gond ? https://www.youtube.com/channel/UCSiLG7 ... -pQDbVWhDA Ő csinált egy klassz kis packot gyengébb gépekre nála megy klasszul nálam meg el sem akar indulni

http://www.4shared.com/archive/u9lR746c ... part1.html
http://www.4shared.com/archive/k21l0BXW ... part2.html
http://www.4shared.com/archive/C_nN73NY ... part3.html

nem árt regisztrálni más különben nem lehet le szedni ezeket.

ezek közül melyik nem jó ? tudtok valami tippet adni léci ? modoláshoz nem nagyon értek és az angolt sem beszélem sehogy sem de a játék tetszik nagyon
Yetiahegyrű

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Yetiahegyrű »

Hát nem tudom, hogy ki fog 5 gb-ot leszedni csak azért, hogy megnézze ezek közül "melyik nem jó".
A moddingolás egyébként is elég kényes dolog (Én pl. egyáltalán nem vagyok a híve). A "tweakelésről" meg nem is beszélve.
A géped meg kb annyit bír, hogy full hd-ba, minden maxon, official hd texture packal, plussz ablakos módban 40-60 fps.
Azért jó lenne tudni még, hogy mennyi ram van a gépedbe.
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

8 gb 1600 mhz 2x4
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

van valami progi amivel le lehet mérni hogy menyit bíé és tud a gép?
Yetiahegyrű

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Yetiahegyrű »

8 gb az jó.
Nem tudok ilyen programról. Onnan saccoltam, hogy nekem is ehhez hasonló gépem van (pentium g870 3.1 ghz, 4 gb ram, radeon hd 7770)
Szóval a "szebb" textúra/effekt modok kilőve.
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

akkor neked megy is?
Yetiahegyrű

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Yetiahegyrű »

Mármint mi?
Nekem csak a hivatalos HR textúra csomag, az enhanced blood textures, meg a deadly spell impacts van feltéve (ami textúra vagy effekt).
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

a játék megy neked simán ? és modok küzül mi van ? élö lélegzö világot szeretnék de nem tudom hogy közép szinten lehetséges e ez ? még ha tudnám hogy mit kell leszedni . meg hogy nem e olyat szedek le amit nem bir a gép ,
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

és stabilan fut ugyebár? létezik olyan hogy skyrim multi vagy online?
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

ismer valaki ezen kívül másik skyrim forumot ami elég aktiv ?
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

krisztyan írta:és stabilan fut ugyebár? létezik olyan hogy skyrim multi vagy online?
Keress rá, de szerintem nincs. Próbálkozások voltak, hogy meddig jutottak, nem tudom.
Sürgősen felejtsd el a textúra modokat, nem fogja bírni a gép :D
Persze nem textúra modokat annyit teszel fel amennyit akarsz. Tök egyszerű a dolog, van fenn pl. 20 mod, felét kikapcsolod, és ha működik, akkor a kikapcsolt felében van a hiba, azokat aktiválod és megint megfelezed, ami jó, az maradjon bekapcsolva. 4-5 próbálkozás után már tudni lehet melyik moddal vannak gondok.
Ha meg van melyik mod a ludas, akkor annak elolvasod a readme-jét, hátha elbsztál valamit, esetleg újra felrakod. Ha meg sehogy sem megy, betöltési sorrendet módosítva sem - asszem ez is számít a programban, én csak simán bemásolom a fájlokat és megy minden -, akkor azt a modot nem használod, keresel helyette mást ha nagyon kell. Ennyi.
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

mi okozhatja hogy ha ki akarom kapcsolni egy modot nexuson akkor csak újra indítás után tehetem meg ? ugyan ez volt akkor mikor leszedtem a játékot és a maradékot csak így tudtam törölni.
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

ahogy tapasztalom azokból a modokból rossz valamelyik amiket leszedtem hogy lehet meg állapitani egy modról hogy buggos vagy fertözött e ?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

krisztyan írta:ahogy tapasztalom azokból a modokból rossz valamelyik amiket leszedtem hogy lehet meg állapitani egy modról hogy buggos vagy fertözött e ?
Vírusfertőzést már automatikusan ellenőrzik a Nexuson. De te is megteheted, ha van egy víruskereső a gépeden, csak mondd meg neki, hogy vizsgáljon. Azt pedig úgy lehet megállapítani, hogy hibás-e egy beépülő, ha elindítod, megnézed, hogy működik-e. Ha nem működik, akkor hibás. Vagy te rontottál el valamit, vagy a készítője.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Yetiahegyrű írta:Vik, te meg annyira mrglglglgl vagy! :D
Ha te mondod...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

krisztyan írta:kompatibilis modokat vagy mod listát keresek a Skyrim Legendary Edition hoz .
Első körben nézd át azt a 37044 db modot, amit a Skyrim Nexuson találhatsz, aztán ha kevésnek bizonyul, akkor Loverslab, vagy Gugli. Biztosan vannak még másutt is Skyrim mod gyűjtemények.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

krisztyan írta:mi okozhatja hogy ha ki akarom kapcsolni egy modot nexuson akkor csak újra indítás után tehetem meg ? ugyan ez volt akkor mikor leszedtem a játékot és a maradékot csak így tudtam törölni.
Lehet, hogy nincs rendben a géped. Vagy az is lehet, hogy valami zár keletkezik a törölni szándékozott állományokon, ezért nem lehet őket törölni, csak a gép újraindítása után. Unlocker esetleg segíthet.
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

inkább valami buggos mod. m,ondták hogy a morrohun os magyaritás tele van velük sajnos és mert nem frissitették fel a Legendary Editionhoz ,
Válasz küldése