„Skyrim:Fajok” változatai közötti eltérés
Innen: Elder Scrolls Lapok
[ellenőrzött változat] | [ellenőrzött változat] |
Nincs szerkesztési összefoglaló |
Nincs szerkesztési összefoglaló |
(Nincs különbség)
|
A lap jelenlegi, 2012. február 24., 14:00-kori változata
Égkoszorú 10 fajnak ad otthont, és mindegyikük különleges képességekkel, képzettségekkel és erőkkel rendelkezik: 10 bónuszpont jár az egyik képzettséghez és 5 bónuszpont az öt másikhoz. A karakter készítése közben a faj meghatározása az egyetlen olyan tényező, amely befolyásolja a játékmenetet. A fajokat három csoportba soroljuk:
Ember | Mer (Elf) | Teremtmény |
---|---|---|
Összefoglalás[szerkesztés]
A következő táblázat összefoglalja a 10 játszható faj közti különbségeket.
Megjegyzések[szerkesztés]
- Az előző Elder Scrolls játékokkal ellentétben a játékos faja nincs hatással a kezdeti tulajdonságokra (mivel ezek a tulajdonságok Skyrimban nem léteznek).
- A fajok mozgási sebességét a magasságuk határozza meg. A nemes elfek és az orkok a leggyorsabbak, mivel ez a két legmagasabb faj.
- Attól függően, hogy melyik fajt választottad, kisebb eltérések vannak a párbeszédek között.
- A magasságon és a képzettségen kívül a súly értéke is megtalálható a játék adatai között. Jelentése és hatása viszont nem világos.
Súly Altmer Argóniai Bosmer Breton Dunmer Birodalmi Khajiit Északi Ork Ragada Nő 0.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Férfi 0.5 0.5 1 1 1 1 0.5 1 1 1
Nem játékos fajok[szerkesztés]
A játékban található egyéb fajok, amelyek a játékos számára nem elérhetők:
A játék összes többi faja a Teremtmények csoportjába tartozik, de nincsenek itt listázva, mert ezek nem NJK-k.